w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
חיים רמון
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נדחתה תביעה של נחמן שכטר
מאת: אלעזר לוין  |  04/05/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נחמן שכטר אדם רב פעלים
  דובר מלדן   4/05/08 20:19
אני מכיר את נחמן שכטר רק משנת 2004 וכיו"ר אירגון מתווכי מלד"ן
ב-4-השנים הללו עשה והרבה מאוד לטובת קהילת-המתווכים בישראל ופעל כמעט לבדו יומם וליל ובכל הארץ מ"הדן-לאילת"-!-ו"ללא הפוגות".

גם אצלינו ישנם שחושבים שהוא "חייב-להמשיך" לעבוד עבורם בחינם
ולא רק שאינם מצטרפים לאירגון מלד"ן ומשלמים דמי חבר "סימליים"
יש להם עוד החוצפה לחשוב שנחמן שכטר מתעשר מעבודתו במלד"ן.
בשנים הללו הייתי קרוב לפעילויות,לעשיה,ולמר שכטר, וראיתי במו עיני:
חלק מהפעילויות הרבות שנעשו ושסייעו למתווכים רבים, ובכל הארץ-!.
נחמן שכטר והצוות המצומצם שעוזר לו בהיתנדבות בשנים האחרונות
השכילו לקיים כנסים,והשתלמויות,קורסים מקצועיים,והרצאות מומחים,
ולהישתתף בארועים עם הגופים האחרים למקצועות הבניה בישראל.
להיפגש עם כל הגורמים שעשויים לעזור למתווכי הנדל"ן-ועד הכנסת.
ולעדכן באופן שוטף את הציבור והמתווכים על פעילויות אירגון מלד"ן-!.

הכתבה דנה בעבודה שעשה נחמן שכטר לפני כעשור בשנת 1998
ובהמשך לעיסוקיו דאז גם התמודד נחמן שכטר כנגד עומרי שרון לכנסת
וחשף את שחיתויות חברי מרכז הליכוד באומץ בפני העיתונות והציבור.

הייתי עם מר נחמן שכטר מספר פעמים בפגישות בכנסת-ישראל !.
ובשבוע שעבר בארוחת ערב עם נשיא המדינה ופעילי דרום הארץ.
בכל מקום מכירים את מר שכטר כאדם ישיר-!-אמיץ-!-וישר בדיעותיו
ובשם ציבור מתווכי הנדל"ן חברי מלד"ן שמר נחמן שכטר היו"ר שלנו
אני שמח שיש עוד אנשים כמותו בישראל ! וחבל לפגוע דווקא בהם.
מצורפים קישורים לתיעוד חלק-!-מהפעילויות הרבות שהיו בזמני-!.וגם בתמונות
 תמונות לפעילויות
כתוב תגובה ל- דובר מלדן
מיהו הדובר
  מתווך   5/05/08 10:56
מיהו הדובר האלוני המהלל ומשבח את שכטר? אולי זה שכטר בעצמו?...
כתוב תגובה ל- מתווך
קישורים שהשתנו-!.
  ofermargolin   28/11/15 18:38
קישור לפעילויות מלד"ן שהצלחתי לתעד.ועידכונים למתווכים/ות שהחליף את הקישור הפגום שמופיע בנכתב
 דובר מלדן
כתוב תגובה ל- ofermargolin
2
נחמן מנכס תפקידים סדרתי
  אלון רחמים   5/05/08 15:38
גם למלדן הוא הגיע אומנם נבחר בבחירות דמוקרטיות.
אבל אז פירק את המוסדות הדמוקרטיות.
העביר את ניהול הארגון למסגרת חברה פרטית (שנקלעה לכינוס נכסים) במקום במסגרת עמותה כמתחייב בחוק.

כבר עשור שלם נחמן מונע בחירות.

ואי אפשר להזיזו מהכיסא.

ערך מינויים שעורורייתיים של מתווכים רקובים שאף אחד לא היה חולם לבחור בבחירות דמוקרטיות.

והינה דוגמה.

אלון רחמים
054-7643477
כתוב תגובה ל- אלון רחמים
תראו מי שמדבר
  ששי דקל   5/05/08 16:48
אחי אלון נכשל בכל נגע והכי מרגיז אותי שהוא לא מניח להורים שלי ועושק אותם על ימין ועל שמאל וכאן הוא משמיץ אחרים.
בקיצור אלון רחמים לא הצליח בכלום.
 הפורטל הכושל
כתוב תגובה ל- ששי דקל
3
המדובר בנוכל סדרתי-לא פחות!!
  דיויד   7/05/08 20:14
בזמנו לפני כעשר שנים הוא בא למשרדי באמתלה שברצונו לעזור לאלמנה כך שתמשיך לשכור את הנכס מהחברה בה עבדתי אך תוך הקלות בשכה"ד על שום שהתאלמנה...כה רבה היתה הפתעתי משגיליתי שהוא קיבל ממנה שכ"ט גבוה שלא לומר מופקע בגין שירותי התיווך שלו-כול מה שחסך ממנה במו"מ ניכס לעצמו-לכיסו.
המדובר בנוכל סדרתי ואני מוכן שגם אותי הוא יתבע או אז אסכים להבדק במכונת אמת!!
כתוב תגובה ל- דיויד
למיתחזים ומלכלכים המוכרים...
  דובר מלדן   9/05/08 13:07
באתר הזה-!-יש היכולות לדעת מי הכותב/ת וגם אם יתחפש
ולא הייתי מייעץ להמשיך ולנסות ללכלך ולטובת המלכלך...

והרי תגובה שנישלחה לכותב-!-שרץ לספר לחברה על מעלליו
ואבל:אין לו חברים/ות ומוחקים כל מה שדומה לו במיידית