w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אסור שבמלחמה צודקת יבוצעו פשעים
מאת: איתן קלינסקי  |  23/02/2024
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שבת שלום איתן יקר
  מקוה ישראל   23/02/24 13:32
השמוצניקים של מקוה ישראל מברכים אותך, איתן, בברכת שבת שלום
כתוב תגובה ל- מקוה ישראל
2
מה תה' אומר...
  מגיב ותיק   23/02/24 14:14
הרי צה"ל כבר זכה בתחרות מלכת היופי למוסריות שהביאנו עד הלום ועד השביעי באוקטובר כאשר חיילי צה"ל חסו על מחבלים פורצי גדר בהנחה שגוייה שהם אזרחים תמימים... ואולי זאת סתם התיפייפות שמאלנית סטנדרטית הנובעת מתסכול על כי אתם באופוזיציה ? אז איתנוש,פנה לחברים הפלשתינאים שלך ובמיוחד לחמאסניקים וספר להם על מעשים חוקיים... ותפסיק לחרטט לנו הבלים של קצינה היושבת תחת מזגנים.. חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שבפרקליטה מעלילה על צה"ל
  מגיב ותיק טוען   24/02/24 07:43
מגיב ותיק טוען , שהפרקליטה שהיא בדרגה של אלוף בצבא שלנו , שהיו מעשי ביזב, ךקיחת שלל , הרס ופגיעה שלא הייו לצורך המבצעי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק טוען
גם
  מגיב ותיק   25/02/24 15:03
אהוד ברק וגם "מזהה התהליכים" ועוד ליצנים "לשעברים" הם בעלי דרגות ומתנהלים בהפקרות,אז מה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
אגב
  מגיב ותיק   23/02/24 14:19
הלוואי על חיילי ומפקדי צה"ל בעזה היום "הסכין בין השיניים" וחוסר הפרוגרסיביות המרעילה של חיילי צהל במלחמת השחרור. זאת למרות הישיא המתיפייף של אלתרמן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק לועג לערכי היהדות
  שמעון. מ.   25/02/24 12:00
מגיב ותיק ממאן להקשיב לאלופה בצבא הגנה לישראל, שמביאה עובדות מצערות, שאסור שיתרחשו במלחמה הצודקת שמנהלת ישראל נגד החמאס הרצחני. אסור לקחת שלל במלחמה שמנהלת ישראל נגד חמאס רצחני. מגיב ותיק בז לערכים המוסריים של העם היהודי.
כתוב תגובה ל- שמעון. מ.
קשקוש
  מגיב ותיק   26/02/24 12:35
ניסיון דבילי ליצור איזון או סתם כיסוי ת*ת כדי ליצור חופש תנועה של הגברת ודומיה באירובה (האג)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
צודקת יבוצעו פשעים
  אסור שבמלחמה   23/02/24 16:23
אסור שבמלחמה צודקת יבוצעו מעשי ביזה ושלל
כתוב תגובה ל- אסור שבמלחמה
5
לאיתן , מכל הלב
  בנצי   23/02/24 16:26
מלחמה זה לש שדה כלניות , והכותב מבקש שבמלחמה החייל יתנהג כמו בשדה פרחים.. במלחמה יש להט של יצרים ואי אפשר לבקש מהחיל שיתנהג כמו מבקר בגן בוטני
כתוב תגובה ל- בנצי
6
לדעתך, הפצמ"רית היא מעלילה ...
  שאלה לשמואל בוקי   23/02/24 16:30
שמואל בוקי לא הבין שפרקליטה הצבאית הראשית , בדרגת אלופה בצה"ל, אינה קומוניסטית או איזו עוכרת ישראל. יש להתייחס לדבריה ברצינות רבה.
כתוב תגובה ל- שאלה לשמואל בוקי
7
שמואל בוקי אולי אתה ברברי
  בן ציון   23/02/24 16:36
לדעת שמואל בוקי , האלופה בצה"ל, פרקליטה צבאית ראשית, היא אישה ברברית
כתוב תגובה ל- בן ציון
8
כבוד לרשויות החוק במדינת ישראל
  כבוד למדינת ישראל   24/02/24 09:58
כל הכבוד לרשויות החוק של מדינת ישראל, שבעת מלחמה נאבקות על שמירת טוהר הנשק במלחמת הקיום שלנו נגד מבקשי נפשנו
כתוב תגובה ל- כבוד למדינת ישראל
9
מאחלת לאיתן שבת מבורכת
  שבת מבורכת   24/02/24 10:06
מאחלת לך הרבה בריאות ושבת טובה.
כתוב תגובה ל- שבת מבורכת
10
שקלתי להגיב לדבריו הנבונים של
  הירונימוס   24/02/24 11:41
איתן. ואז קראתי את התגובות שבאו לפני והתחרטתי. אני לא מוכן שדברי יופיעו במסגרת אוסף ההבלים המטופשים הללו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מהכ'פת לך ?
  מגיב ותית   26/02/24 12:40
תגיב ורק תציין בפתיחה כי אתה שמאלן "נאור" . כולם יבינו כי אתה חכם וגאון ובכלל משהו אחר מהצד ה"נכון"...
כתוב תגובה ל- מגיב ותית
11
להירונמוס
  בקשה להירונמוס   24/02/24 13:45
הייתי שמחה לשמוע את דעתך . מבקשת תומכת בדעותיו של איתן. גם אם אתה חולק על דעותיו, אודה לך אם תביע את תגובתך.
כתוב תגובה ל- בקשה להירונמוס
12
גם הרב הראשי לצה"ל פרסם איגרת
  ה.א   25/02/24 02:46
גם הרב הראשי פרסם איגרת, הוא כתב שנתגלו מספר מקרים שחיילים בילבלו צלחות תוך כדי הלחימה, והיו אף מספר מקרים חמורים מאד של חילול שבת ממש בתוך הקרבות, ולכן הוא פונה למפקדים ומורה להם להקפיד על פקדודות הצבא, קלה כבחמורה, להפריד בין בשר לחלב לפחות 6 שעות, לא להגיש בשר עם דגים ולשמור על שבת וחגי ישראל. הבאים בתור לפרסם איגרות: הכלכלן הראשי למערכת הביטחון (על בזבוז משאבים בקרב והחובה של המפקדים לצמצם בצריכת התחמושת, ולשימוש מדוד בתחמושת על מנת לחסוך לצבא כסף) יועצת הלשון של הרמטכ"ל (על שימוש נאות בשפה העברית והערבית במהלך הקרבות) וכמובן יועצת הנימסין וההליכות של הצבא, נכדתה של היועצת המפורסמת הגב' בבלי (על התנהגות הולמת ומכובדת לרוצחי החמאס, דיבור אליהם בשפה מכבדת, "אדוני", "גברתי" וכיוצא באלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
13
תן כבוד לסמכות משפטית בצה"ל
  למגיב הוותיק   25/02/24 03:35
מגיב ותיק שבוע טוב. אולי לא נתת את דעתך, שהדברים שהובאו בכתבה הם מפיה של סמכות משפטית בצבא הגנה לישראל בדרגה של אלוף . וגם כבוד מגיב ותיק חייב להתייחס בכבוד לדבריה של סמכות משפטית. מגיב ותיק , תן כבוד לסמכות משפטית בצה"ל שלנו.
כתוב תגובה ל- למגיב הוותיק
הפצרי"ת איננה פצמרי"ת
  ה.א   25/02/24 09:46
הפצרי"ת איננה פצמרי"ת, אין לה שום סמכות להתפוצץ בפני המפקדים באורח ישיר, בתפקידה כיועצת משפטית היא מייעצת לרמטכ"ל ולמטה הכללי (ובתפקידה כתובעת/סנגורית העא פועלת מול בתי הדין הצבאיים ולעיתים גם בבתי במשפט/ועדות חקירה), היא איננה היועצת המשפטי לשום דרג אלא דרך סולם הפיקוד ההירארכי מהמטכ"ל ומטה. את כל הערותיה, השגותיה, טענותיה עליה להעלות בפניה הרמטכ"ל והמטכ"ל, ולא בפני מה"ל, עם ישראל והעולם כולו בסגנון של עצומה המונית. על פי הדוגמא הכושלת והמבישה הזו, מחר כל מפקדי צה"ל יביעו דבריהם ליחידות השונות באמצעות עצומות המוניות קבל עם ועולם. על העצומה הזו זכאית הפצרי"ת לקיטונות של ביקורת, בלא כל קשר לצורך של הצבא לחדד נהלים בכל הקשור להתנהגות נאותה, בכפוף לתנאים הקשים והמיוחדים בהם מתנהלים הקרבות בעזה, ובאמצעות דרג הפיקוד ההירארכי, ודאי לא בעיתונות, ובטלויזיה, כאילו שכחנו כלל שאנו במלחמה, כאילו שכחנו שיש בני ערובה בידי הוצחים, כאילו אנו נופשים על חופי תאילאנד.
כתוב תגובה ל- ה.א
14
צשובה לשמואל בוקי
  תשובה לשמואל בוקי   25/02/24 05:45
מצער, שאינך נותן כבוד לנושאת דרגת אלוף בצבא הגנה לישראל .בתוקף תפקידה היא מגנה גילויים של ביזה וגילויים נוספים, שאין להם מקום על פי חוקי תורת ישראל ואין להם מקום על פי חוקי צבא הגנה לישראל.
כתוב תגובה ל- תשובה לשמואל בוקי
15
איסור ביזה-חוק של שונאי ישראל
  לדעת שמואל בוקי   25/02/24 08:25
לדעת שמואל בוקי איסור ביזה זה חוק של שונאי ישראל האנרכיסטים והרפורמים. איסור לקיחת שלל זה חוק של בוגדים בעם ישראל. ואני סבורה, שהאלופה עושה שרות טוב לעם ישראל, הלוחם מלחמה צודקת נגד מבצעי טבח אכזרי ביום י"ב בתשרי כדי להוריד את שלטון החמאס ולהחזיר את החטופים הביתה. אסור שבמלחמה כה צודקת תהיינה תופעות המנוגדות למוסר היהודי , מנוגדות לחוקת תורת ישראל ולחוקת צבא הגנה לישראל.
כתוב תגובה ל- לדעת שמואל בוקי
16
שתבואנה בשורות טובות מפריז
  לקראת הרמאדן   25/02/24 09:06
אני מייחלת שלקראת הרמדאן ישוחררו כל החטופים .
כתוב תגובה ל- לקראת הרמאדן
17
ה.א מזלזל בערכי היהדות
  ככה נראה ה.א   25/02/24 13:02
כשאלופה בצבא הגנה לישראל מצביעה על מקרים של לקיחת שלל, ה.א מתייחס בבוז לתביעה שלה , שבמלחמה צודקת ,שמנהלת ישראל נגד חמאס רצחני ולשחרור החטופים, אסור שיקרו מקרים של ביזה ברכוש האויב ולקיחת שלל. ה.א החליט שהוא שוכח מה זו יהדות ומהו מוסר יהודי ומתייחס בבדיחות הדעת לקביעות המוסריות של תורת ישראל. אני בזה ללעג של המגיב ה.א..
כתוב תגובה ל- ככה נראה ה.א
שרלטנית, השמאל ישר מתייג
  ה.א   25/02/24 17:44
השמאל ישר מתייג, ישר מסית, ישר מסיט את העניין מגופו של עניין לגופו של אדם. פתאום השמאל מאוהב במה שאומרים אלופי הצבא, פצרי"ת שעוקפת את דרגי הפיקוד ופונה ישירות למפקדי השדה בפרסום פומבי אשר ידוע לה שיגיע לעיתונות בארץ ובעולם היא מחפשת פרסום, מחפשת להופיע בכותרות, ממש כמו מצב בו הרבצ"ר היה מודיע קבל עם ועולם שנקעה נפשו מעבירות הכשרות וחילול השבת במלחמה, והבורשורים בחתימת הרבצ"ר היו מחולקים בבתי הכנסת בכל רחבי הארץ והעולם. הבורשור של הפצ"רית הוא בושה לפיקוד הבכיר של צה"ל לא בשל תוכנו, על תוכנו אפשר להתווכח. הבעיה היא במי שאחראי לו, כי הפקודה לשמור על טוהר הנשק, היא פקודה ככל הפקודות והיא אמורה לזרום לצה"ל מהרמטכ"ל ומטה ולא דרך ה CNN וערוץ 12. בושה כבר אמרנו? בושה! המשך לכשלים המתמשכים של הפיקוד הבכיר של צה"ל ורשויות הביחון (למעט המשטרה) בהיערכות שלו ובהתהנהלות של הפיקוד הבכיר שלו לפני ובמהלך ה 7 באוקטובר, מזל שהדרגים שמתחת לטטה הכללי מחפים בתחכומם ובעוז רוחם על כשלי המשה הכללי, וכאשר כל צה"ל נרדם ליום אחד ראינו מה חמור הנזק, ראינו כמה חשוב הכוח הצבאי, מוכנותו ודריכותו, כוח צבאי שהורדם על ידי השאננות של המטה הכללי, מפקדו, והדרג הפוליטי הממונה.
כתוב תגובה ל- ה.א
למגיב ה.א
  למגיב ה.א   26/02/24 05:38
ה.א מסית ומעליל על אחרים שהם מסיתים. אלופה בצבא הגנה לישראל מסרה מידע מדאיג, שבמלחמה הצודקת אותה מנהלת ישראל , קיימות תופעות לא מוסריות של לקיחת שלל , והמגיב הץא מצא לנכון להסית נגד איתן ונגד שוחריה ואוהביה של מדינת ישראל אותה בנינו לתפארת ועכשיו היא נלחמת מול חמאס רצחני, שגם חטף יהודיים מבתיהם. במקום לתמוך במאמר של איתן , יוצא אץה במתקפה הרסנית נגדו.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
שרלטנית, אין ספק
  ה.א   26/02/24 21:49
אין טיפה ביקורת לעיל על איתן. הביקורת היא עליך ועל מה שאת מייצגת, ועל הפצרי"ת.
כתוב תגובה ל- ה.א
18
מעניין את זאת תגובת הפצרית אם
  במ   25/02/24 18:19
אם החמאס היה רוצח או אונס אתה או את או את בעלאמא שלה או את הילדה שלה או את בעלה האם גם אז היה לה רף פלילי? לעניות דעתי תפקיד צבא מנצח הוא גם להשפיל את האויב. לבזוז את רכושו. לקחת לו את אדמתו וכל דבר שיראה עליונות על האויב המרושע !!!! לחמאס אין בכלל חוקי מלחמה קחו זאת בחשבון . אז על מה אתם מדברים ????
כתוב תגובה ל- במ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il