w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מקור עוצמתו של אולמרט
מאת: נרי אבנרי  |  26/08/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הציבור מטומטם והציבור משלם מה לא -
  יואביי   26/08/06 18:29
ברור....אומרים חכמים ש-מי שמגיש את האחוריים שלו שלא יתפלא שדו_פים לא והציבור שבארץ כנראה אוהב את זה כי זה לו פעם הראשונה שמעלים לשלטון את האנשים הלא נכונים אז מה הפלא שהמדינה נראת וגם מתיחסים אליה ככה כול אומות העולם.
כתוב תגובה ל- יואביי
2
העדר רץ אחר המשכוכית
  עודד ב   26/08/06 18:41
אין לי שום ספק, הבחירות האחרונות הוכיחו שכאשר המשכוכית =אמצעי התשקורת . מצלצלים ,חלק גדול של עמך ישראל רץ אחריו בעיניים עצומות ובלי לשמוע שהצליל הוא שיקרי וצורם.
עוד דבר הוכח, שאין דבר נדיף יותר מאשר הזיכרון של הציבור .
פעם נהגו לאמר שמצביעי הליכוד הם כל כך פנאטים ,שאפילו יעמוד עראפת בראש יצביעו בעבורו. ןהנה הוכח שצליל המשכוכית התקשורתית היה כל כך חזק, שהעדר התבלבל ושינה כוון.
אני לא חסיד של ביבי וחושב שהוא עשה הרבה טעויות אבל, אין בעולם רק שחור או לבן,יש גם גווני ביניים,וביבי שלדעתי נכשל כראש ממשלה ,עשה תפקיד מעולה כשר אוצר.
אך, כפי שציין נרי ,ביבי כבר סומן על-ידי התשקורת השמולנית בגלל דיעותיו הפוליטיות
כתוב תגובה ל- עודד ב
3
3 כוחות שלחו את אולמרט לשלטון
  אפרי הלפרין   26/08/06 18:43
ההון

העתון

ואגודת הציירים (או יותר נכון אגדת הציירת שעלתה לשלטון)

ושם הוא, אולמרט, כבוי העיניים, משרתם של 3 אדונים, ועם ישראל לא מעניין את אף אחד, אולי אולמרט עצמו מתעניין - אבל הם, השלושה, שולטים בו ללא מצרים,

זה מה יש.

אם רוצים לזרוק - אז צריך לזרוק גם או בעיקר את האדונים כי אם נשליך רק אותו יביאו משרת חדש.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
4
אולמרט יסולק לטובת אביגדור ליברמן
  התשובה לשאלתך נרי   26/08/06 18:48
כתוב תגובה ל- התשובה לשאלתך נרי
5
מחדלת ישראל והבעל של עליזה
  חייבים להתפטר   26/08/06 18:50
כתוב תגובה ל- חייבים להתפטר
6
הביטחוניסטים של העבודה השתפנו !
  א.ל. ר-ג   26/08/06 19:08
איך אנחנו נתנו לזה לקרות ?? רבים וטובים בציבור ראו את גודל הטימטום והאבסורד ,בהחלטתו הנואלת של אולמרט, לתת את תיק הביטחון לפרץ,והתריעו מעל כל במה,וזאת מבלי לקחת בחשבון שתפרוץ מלחמה תוך 3 חודשים מהמנוי האומלל,ושהאחריות תיפול על שכמו של איש שאין לו מושג ירוק ,לא בצבא ולא בביטחון.איפה היו כל הביטחוניסטים של מפלגת העבודה,שראו את המתרחש ולא נקפו אצבע? האם מישהו מהם לקח את פרץ,והזהיר אותו שהתיק הזה לא בשבילו? עכשיו רוצים הגאונים האלה (אפריים סנה)וועדת חקירה! ועל אלה רובצת אחריות כבדה למחדל! ומעל לכל:זה שאולמרט לא מינה,מיד עם פרוץ הלחימה,שר ביטחון ראוי,במקום פרץ- היא אם כל חטאת.
כתוב תגובה ל- א.ל. ר-ג
7
נתניהו "אשם". הוא לא יודע לשלוט
  פנחס   26/08/06 19:52
היתה לו הזדמנות לעשות טיהור בתקשורת ולהוציאה משלטון הסמול. לעשותה תקשורת פלורליסטית. כנ"ל לבית המשפט העליון והוא החמיץ את ההזדמנות. האליטות בתקשורת באקדמיה בתרבות במערכת המשפט תמיד יראו בו את אויבם הגדול, ותמיד יעשו לו רצח אופי. זוכרים את רצח האופי שעשו לו ולאישתו עם עליתו לשלטון, וזוכרים את רצח האופי שעשו לו בפרשת המתנות כשבסוף התברר שהוא היחידי שניהל רשום מסודר של כל המתנות שקיבל כראש ממשלה ,בזמן שלאה רבין מכרה את המתנות שקיבל בעלה משיח הסמול.
כתוב תגובה ל- פנחס
8
avneri you get 10 for this article
  solomon   26/08/06 19:52
כתוב תגובה ל- solomon
9
TRY FAIL TO CORRUTLEADERS
  ALL TROUTH POOR COUN   26/08/06 19:57
כתוב תגובה ל- ALL TROUTH POOR COUN
10
EL FAIL TO CORRUPT GEMBLERS LEADERS
  ALL TROUTH POOR ISR   26/08/06 19:58
כתוב תגובה ל- ALL TROUTH POOR ISR
11
הכל נכון. אבל בגלל נתניהו נפל גוש
  קטיף!אז שוב הוא???   26/08/06 20:12
כתוב תגובה ל- קטיף!אז שוב הוא???
הסבר לי איך בגלל נתניהו נפל הגוש ?
  דבורה הנביאה   26/08/06 21:27
כל כך קל להשתמש באינטרנט כבגליוטינה לרצח אופי, ובאמצעי תקשורת שהם שופרי השלטון (שריח רע של שחיתות נוסף משם).

סהדי במרומים שאינני מכירה אישית את נתניהו וגם אינני חברה במפלגה שלו. מה שקומם אותי ועדיין ממשיך לקומם אותי, זאת השנאה=קנאה לאיש המוכשר הזה.

להלן שתי דוגמאות איך שופכים את דמו:

1) בלי הרף מאשימים אותו שמסר את חברון. ה-א-מ-ת היא זאת: אחרי רצח רבין, שמעון פרס שירש את כס ראש הממשלה חתם, הוא ולא אחר, על מסירת חברון לאש"פ=ערפאת. בגלל חששותיו שמא לא ייבחר בשל כך בבחירות מול נתניהו, הישהה את מימוש ההסכם הזה. נתניהו שנבחר ב-1996 לראשות הממשלה (ולא שמעון פרס), קיבל בירושה את הסכם חברון, וכראש ממשלה אחראי לא יכול היה לבטל הסכם שעליו חתומה ממשלת ישראל. מאז מייחסים לנתניהו את הפשלות של פרס, בעוד שה'אריסטוקרט' שמעון מילא פיו מים ולא הודה באחריותו לכך מעולם !!!
או.קיי: מפרס אינני מצפה לשום דבר! אבל יחצ"נים למיניהם שמקבלים שכר כדי להכפיש את נתניהו (אייל ארד: "לחסל את האם=אמא שלו", אמירה מזעזעת מלווה בתנועת יד של שחיטת צווארו), ולהקת אדלר ושות' שמקבלת שכר לא קטן כדי להגות תוכניות הכפשה ממשיכים בתוכניותיהם.
אני נתקפת בחילה ומתקוממת כנגד התופעה המכוערת הזאת, ועוד יותר נשגב מבינתי איך ציבור שלם שניזון אך ורק מהתקשורת העויינת, מושפע ומאמין לכזבים הללו.

2) ראש השב"כ דאז דני יתום, הכין פעולת התנקשות בירדן בח'אלד משעאל. את התוכנית הגיש לאישור נתניהו שנתן את הסכמתו. חמישה ימים לפני הביצוע (הכושל), ביקש המלך חוסיין להעביר מכתב אישי לראש הממשלה נתניהו, אותו מסר אישית לדני יתום כדי שיעבירו לנמען. דני יתום לא העביר את המכתב, (סקנדל מאין כמוהו). לימים, בוועדת צ'חנובר שחקרה את המקרה, התברר שבמכתב הציע חוסיין לנתניהו מעין הודנה שעליה יהיה אחראי המלך. בגלל מניעת המידע הזה מנתניהו, לא ביטל את המבצע שבוצע בכשלון צורב, (גם בזה ביבי אשם?!)והוכרח לשלוח רופאה שתציל את חיי ח'אלד משעאל, בנוסף לשחרור השייך יאסין, כדרישת חוסיין שזעם ובצדק,- כדי להציל את יחסי ישראל עם ירדן שלא יקרסו כתוצאה מהסקנדל הזה.

מאז, שונאי נתניהו ממשיכים לתקוף אותו על שחרור השייך יאסין, בעוד שאיש אינו מזכיר את דני יתום ואחריותו הישירה לפשלה הזאת.

בבקשה לקרוא בספרו של אפרים הלוי את האמת על כמה וכמה שקרים שהפכו ל"אמת" מפוקפקת.




כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
אל תצפי להסבר
  אניגמה   26/08/06 22:53
בפוליטיקה יש רצוי ויש מצוי.

נתניהו בשום מקרה לא יכל לעצור את הבריחה מהרצועה כי רוב הכלומניקים במפלגתו לא הסכימו לשתף פעולה ( כל הכלומניקים האילו נמצאים היום ב"קדימה" ),בנוסף באחריותו היה תיק ממשלתי חשוב מאין כמוהו והמהלכים שהוא הוביל היו קריטיים לטובת מדינת ישראל,מנהיג חכם ואחראי לא נוטש אחריות כזו ( האוצר ) ולא משיג כלום מלבד אולי כמה מילים טובות מפנאטים ימניים.

עיתוי פרישתו היה בתזמון הטוב ביותר ( סוף כהונת הממשלה עפ"י הערכתו ובנוסף יתרונו על פני שרון בתוך הליכוד עפ"י סקרים פנימים,חסויים ואמינים שהוא הזמין - להזכירכם הפאניקה הגדולה ששררה בתקשורת מיד לאחר התפטרותו ובנוסף החשיפה הציבורית ,ההיסטרית והמיידית מצד התקשורת את דבר העובדה שנתניהו מוביל על שרון בתוך הליכוד - מטרת החשיפה המיידית וההיסטרית היתה להאיץ ולהגדיל את סיכויי "המפץ הגדול" בתרגילים פסיכולוגים,מה שצלח בסופו של דבר ),אבל הוא נאבק במוקדי כח שחזקים ממנו כפי שהוכח גם בעבר בכהונתו הראשונה כראש ממשלה ונחל מפלה בסופו של דבר.

מה שחשוב להבין שנתניהו עשה ככל יכולתו ובאופן כמעט מושלם ,את המקסימום, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר בכפוף לתנאים הנחותים בהם הוא היה.
כתוב תגובה ל- אניגמה
לדבורה הנביאה
  יונה סוקולובסקי   27/08/06 08:55
אין בישראל אדם שיצליח להרגיז את התקשורת יותר מאדם מוכשר ונקי כפיים מצטיין בהשכלתו, אינו חושש לעשות כל מלאכה לפרנסתו, אינו מנצל את מעמדו ויחד עם זאת יודע לשמור על הופעה מכובדת.
ככל שכשרונו רב יותר כן תגבר השנאה אליו. הקנאה בהצלחתו של אדם היא הסיבה לשנאה הרבה. ושנאה זו מביא עמה זיופים, שקרים ועלילות דם.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
תיקון קל + תוספת קטנה אך משמעותית
  דבורה הנביאה   27/08/06 12:33
1) דני יתום עמד בראש המוסד, ולא כפי שכתבתי בטעות: שב"כ.

2) ההחלטה לפגוע בח'אלד משעאל נתקבלה לאחר הפיגוע בשוק מחנה יהודה ב- 30 ביולי 1997, אחרי שמשעאל קיבל על עצמו את האחריות לפיגוע ואף הוסיף שדרך הפיגועים לא תיפסק. ניסיון החיסול שנכשל התבצע ביום: 25 בספטמבר 1997

כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
אולי תוכיח איך הגוש חרב בגלל ביבי?
  דבורה הנביאה   26/08/06 21:32
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
12
פסוקו של יום
  מזרחן   26/08/06 20:24
"הצבעת קדימה - קבלת מאחורה"
כתוב תגובה ל- מזרחן
13
מקור עצמתו "שחיתות" ! ! !
  yalla39   26/08/06 20:53
ראו הוזהרתם ביום היבחרו שהאיש עם קבלות חבל שלא הבנתם אז.
כתוב תגובה ל- yalla39
14
מי שאיפשר לליכוד להתדרדר הביא אותנו
  מיכל מירושלים   26/08/06 21:04
למצב הזה. תתחילו עם השרים/חברי-הכנסת : למשל עניין נעמי בלומנטל.
- בחירתן של גמליאלי וגבריאלי ופנינה רוזנבלום.
- בחירתו למקום גבוה של כחלון לאחרונה, שאיש אינו יודע במה הוא הוכיח עצמו שהוא ראוי לאמוננו ולתפקידו.

איזה אדם "בעל ערך" יתקרב למפלגה כזאת, וכל זאת מבלי להביא בחשבון שחברי מרכז הם שם לא מסיבות אידיאולוגיות אלא מחפשי ג'ובים.

ובל נשכח את האקס-ליכוד שעברו לקדימה: למשל צחי הנגבי, רוחמה אברהם, אפללו, ועוד .

הנהגת העם הופקרה לחלוטין בידי "אפסים" - ובמצב זה מה הפלא שאולמרט שלח את ידיו ומשך במושכות, והעיז להמליך עלינו את פרץ כשר ביטחון - ממש אינו מבין ולא רוצה להבין גם היום מה משמעות הצעד הזה: הוא מזלזל בחיי עם ומדינה, כי עד היום "הלך לו". הוא היה שמאלני חבוי וכל חבריו בשמאל ידעו זאת ולפיכך לא העיזו לומר דבר נגדו.
והוסיף ומינה את הירשנזון לשר אוצר, -הוא מקיים את דברי השיר עליו היה אמון: "הפקר דם ונפש"

אז עכשיו שיתן לעצמו דין וחשבון ויקום וייספן לביתו עם משפחתו הנכבדה ויתן לנו ללקק את פצעינו ולהתרומם מתוך ההריסות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
15
הבליץ על אולמרט נמשך. ישר כוח!!.
  דוד חושן   26/08/06 21:04
הצמד אבנרי יואב יצחק ועוד בסידרת כתבות ומאמרים נוטפי ארס על אולמרט.
זה רק מקרה או שהבליץ מתוכנן ?.
בכל אופן זה צודק, האיש צריך ללכת הבייתה.
העניין הוא שאנשים אחרים כמו חלוץ, רענן דינור ועוד, קצת מוזנחים ועלולים להשאר איתנו בסופו של דבר.


כתוב תגובה ל- דוד חושן
16
הבעיה הגדולה ביותר של הדמוקרטיה
  מתוסכל מהמצב   26/08/06 22:46
הבעיה הגדולה ביותר של הדמוקרטיה שלנו היא האמונה העיוורת של האנשים בכלי התקשורת.
דבר זה נותן כח עצום לתקשורת כוח עצום שלא צריך להיות לה, ונותן למי ששולט בתקשורת בעצם לשלוט במדינה.
אם אנשים יסתמכו פחות על התקשורת ויותר על שיקול הדעת הפרטי שלהם המדינה שלנו תתנהל בצורה טובה הרבה יותר.
לצערי זה לא כך והתוצאות הרסניות.
כתוב תגובה ל- מתוסכל מהמצב
תביאו את בוגי יעלון
  ליליאנה   26/08/06 23:58
אבל איך אתה יכול להכיר את נבחרי העם אם זה לא דרך התקשורת? הרי איננו אוכלים איתם ארוחת בוקר בכל שבוע שני...

לתקשורת אין גבולות. ממש כמו שלפוליטיקאים אין גבולות. לכן הם הולכים טוב ביחד. והעם בפינה מחכה שאולי ייפול לו פוליטיקאי נקי ואנשי תקשורת שיפרגנו לו...

תביאו את בוגי יעלון
כתוב תגובה ל- ליליאנה
מה הוא עשה לחסימת התעצמות חיזבאללה
  בוגי נאד נפוח וצבוע   27/08/06 01:44
כתוב תגובה ל- בוגי נאד נפוח וצבוע
17
לאולמרט יש שני מקורות עוצמה ולא אחד
  אניגמה   26/08/06 23:27
מקור העוצמה הראשון הוא נתניהו כפי שנרי הסביר בצורה טובה.
בכל זאת חסר רק דבר אחד,ההסבר לשנאה התהומית.
השנאה נובעת משלוש סיבות שיש בינהן קשר הדוק,הראשונה, הוא לא במחנה הפוליטי הנכון,השנייה,הוא יותר מדי מוכשר וחכם והשלישית,התוכניות שלו ובעיקר חיסול מוקדי הכח שנשלטים ע"י השמאל והפוטנציאל הגדול שיש לאדם מסוגו של נתניהו לממש את האיום הקיומי על מוקדי הכח הללו,לכן אין לצפות בשום מקרה לאיזושהי הפסקת אש בין הצדדים בעתיד,נתניהו לעולם יישאר הסדין האדום ושיקולים של טובת המדינה בכלל לא רלנטים או יהיו אקטואלים מצד מוקדי הכח הללו,הכח היחיד שיכול לעזור לנתניהו להביס את מוקדי הכח הללו הוא האזרחים ורק הם,בלעדיהם אין שום סיכוי שנתניהו יצליח במשימתו ומה שהכי חשוב להבין ולדעת הוא,שנתניהו היחיד שמוכן ללכלך את עצמו במלחמה הקשה והמלוכלכת הזו.

מקור העוצמה השני שנרי התעלם ממנו לחלוטין, הוא השחיתות וכמות התיקים שבהם אולמרט מעורב.
הסיטואציה הזו הצליחה לראשונה עם שרון ( רה"מ הראשון שהסכים להיסחט ולספק את תאוות הסוחטים על חשבון טובת המדינה - כפי שהוא עצמו הבין והכריז פומבית עוד לפני שהסחיטה יצאה לפועל ) ואין שום סיבה שבעולם שהשיטה לא תמשיך לעבוד ( ואולי אפילו בהצלחה עוד יותר גדולה ) גם עם אולמרט.
השיטה הזאת של סוחט ונסחט היא לא ממש מסובכת ( בטח לא בישראל ) ולא קשה להבנה ולעניות דעתי הסימביוזה הזו תמשיך לשגשג גם עם אולמרט.

לסיום,אין להקל ראש בעוצמתם של שני מקורות הכח הללו ולפי דעתי גם הפעם הם יקצרו ניצחון נוסף ויצליחו למנוע את נפילת הממשלה הכושלת הזו.
כתוב תגובה ל- אניגמה
18
מתי כולם יבינו שרק ביבי יכול להציל
  ראובן .   27/08/06 01:14
את המדינה הזאת ?
כתוב תגובה ל- ראובן .
19
מקור עוצמתו של אולמרט
  nivbamit   27/08/06 12:18
נרי, אני עפר לרגליך - איזה אומץ לומר כל את הדברים גלוי וברור. רק שהייתי מציע לך עכשיו לשכור שומרי-ראש שהרי יש לך עסק עם מאפיה!
כתוב תגובה ל- nivbamit
20
ואני זוכרת היטב שלאחר אותן בחירות
  @@מ.ל.@@   27/08/06 12:46
כתב דנקנר במעריב: עכשו, שגמרנו את המשימה שלנו, אפשר לשוב לעבודה רגילה. (כמעט במילים אלו). הייתי כ"כ המומה מחוסר הבושה ולהוג כך ולהכריז על כך מעל במה מרכזית. שכשהראיתי את זה לאורחים מחו"ל שהיו אצלנו, הם לא האמינו למראה עיניהם.
כתוב תגובה ל- @@מ.ל.@@
21
האם נתניהו ראוי ?
  רון 2   27/08/06 17:08
1)נתניהו הציל כביכול את הכלכלה עבור אלה שיש להם כסף, והביא לפשיטת רגל של הצבא.
2)מדוע הוא מצטייר בתודעה כאדם שאינו דובר אמת בכל הנסיבות ?
3)יש גם הבעייה התדמיתית של אשתו המזכירה את מארי אנטואנט.
4)מה שנכון, במשבר האחרון התנהג בצורה מכובדת ומעוררת הערכה.
כתוב תגובה ל- רון 2
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il