|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
מפטרלים על גבול לבנון [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
דוד טונין
ההתפתחויות בלבנון מאז מלחמת לבנון הראשונה ועד היום הוכיחו במדויק את צדקתו של יובל נאמן לגבי הצורך בשליטת צה"ל בדרום לבנון לזמן בלתי מוגבל כתנאי היחיד לביטחון ישראל בגבול הצפון
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק: דחפנו את אולמרט לערוץ הסורי
מאת: מחלקה ראשונה  |  01/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבעייה במגעים במוח של ברק !
  ישמעאל   1/11/08 15:08
כנראה שמאז שהיה מפקד אוגדה מבריק , לאט לאט השתלטה הקורוזיה על המגעים העדינים של מוחו ששיבשו לו את כל ההחלטות שקיבל . אדון ברק , מפלגתך כבר אינה שחקן בפוליטיקה הישראלית והגיע הזמן שתפנימו זאת ! עזוב אותנו עם המלים הגבוהות שלך ותתחיל להתעסק בהתרסקות מפלגתך . להשפיע על מדיניות ישראל כבר אינך מסוגל ! ירדת ליגה תבין ! מספיק לדבר על פוליטיקה גבוהה !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
2
ברק קשקשן לא חכם
  חבר העבודה בעבר   1/11/08 15:18
8-10 מנדטים בקושי ישיג ברק בבחירות הקרובות ויגורש ממפלגתו...לא רחוק היום.
כתוב תגובה ל- חבר העבודה בעבר
3
מר ברק דבר בשפ עצמך בלבד.
  מאיר493   1/11/08 15:23
אף אחדלא דחף אותו הוא החליט לדחוף את כל עם ישראל למערבולת מסוכנת כמו שכתבו עליו פעם פה,ממליץ לך לקרוא היטב את הדברים הבאים לפני שעלה השערות כוזבות.

ממליץ גם לשאר הקוראים כאן לעיין בזה: news1.co.il
כתוב תגובה ל- מאיר493
4
אצל אהוד ברק אין כל חדש
  יורם רובין.   1/11/08 15:32
1- לפני הבחירות בשנת 1999 נלחם אהוד ברק כמו אריה כדי שלא יעמידו את אבישי רביב למישפט. פורסם אז באינטרנט הפרוטוקול המפורסם של ישיבת הפרקליטות בהשתתפות עו"ד טליה ששון, בו דרשו אנשי השמאל לא להגיש כתב אישום נגד אבישי רביב לפני הבחירות כדי שהציבור לא יידע את חלקו של השמאל ברצח רבין. את הפרוטוקל ערך עו"ד נעם סולברג, שלימים קודם במהירות שיא לתפקיד של שופט, כדי לשכנע אותו לא לדבר יותר על הישיבה הנ"ל שאת הפרוטוקול שלה הוא רשם.
2- לפני בחירות 2009 נלחם אהוד ברק כמו אריה שלא יפרסמו את הראיונות שנערכו באישור השלטונות עם יגאל עמיר, כדי שהציבור לא יידע שיגאל עמיר מכחיש שרצח את רבין ושיש סבירות גבוהה שרוצחי רבין עדיין מסתובבים חופשיים, בחסות השב"כ וחוגי השמאל.
3- מסקנה: נוכל נשאר נוכל. שום דבר לא השתנה אצל אהוד ברק.
כתוב תגובה ל- יורם רובין.
5
צהל הוא הצבא החזק ביותר במזרח
  חזקיהו   1/11/08 15:46
התיכון וממשלת קדימה-עבודה היא החלשה ביותר במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- חזקיהו
6
אהוד ברק סוכן ערבי בממשלה
  אברהים אלעמיל   1/11/08 15:57
כתוב תגובה ל- אברהים אלעמיל
7
במאלה לא פינו התנחלויות בגולן
  ממפ   1/11/08 16:00
במקום לפנות התנחלויות בגולן וכבר עכשיו היה פה שלום,אולמרט וממשלתו נתנו אישור לבצע את ההפך.אולמרט וממשלתו נתנו אישור לתקוף תקיפה אוירית בסוריה,ובכך פגעו בכבודה הלאומי של סוריה,ובכך סיכנו את האיזור והשלום כולו.מה גם שאולמרט,לא הפסיק את בניית התנחלויות בגולן.לכן אני לא מאמין שאולמרט יפנה את הגולן.




כתוב תגובה ל- ממפ
8
לכל מי ששאל עצמו האם זהו הברק
  אחמד זיבי אורגינל   1/11/08 16:09
החדש...אז לא. ראיתי מדבקה המתארת את הפאתט הזה הכי טוב - הברק מכה. פעמיים.
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי אורגינל
9
הוא עוד יברח מרמת הגולן!
  החתול במגפיים   1/11/08 16:46
עכשו אנחנו מבינים סופית שאסור לבחור במפלגת העבודה.
הם עוד ידחפר אותנו לאסון נוסף!
כתוב תגובה ל- החתול במגפיים
10
''לא עשה כלום''
  חזי שלח   1/11/08 16:56
''לא עשה כלום''

הגיע הזמן, שמישהו שלא היה בצאלים כאשר אירע שם האסון ייצג את כל מי שלא היו שם אך יודעים בדיוק איך התנהג הרמטכ''ל אז. צריך רק להסתמך על מה שאהוד ברק בעצמו אמר, ומה שאמר מתאים למה שאמרו האחרים שהיו שם, אלופים ופחות מאלופים.
אני יודע שהוא דיבר אמת כי מה שאמר הוא בהחלט לא לטובתו, מעיד על אופיו ומחדד את השאלה, מיהו האיש הרוצה עכשיו להיות ראש הממשלה.
ברק אמר שהוא לא ברח ולא הפקיר פצועים. יש להניח שבאמת לא ברח, ואין ספק שלא הפקיר פצועים. הוא לא היה יכול להפקיר כי הפצועים היו בידיים נאמנות. מה כן עשה ? הוא לא עשה כלום. וזהו לבו של העניין. על פי דבריה של מבקרת המדינה, ברק הציג לפניה עמדה חד משמעית: הוא נהג כפי שנוהג רמטכ''ל, והיה עליו לעסוק ב''קשירת קצוות''.
אבל ממתי רמטכ''לים קושרים קצוות ? ובייחוד באירוע כזה, כשמסביב המוני קושרי קצוות פוטנציאליים, והיחידה הצבאית היא אירגון מיומן ומשופשף – סיירת מטכ''ל ? מה היה שם לקשור ? היה צריך לדווח על האסון, להזעיק מסוקים לחילוץ, להורות אולי על תיגבור האמצעים הרפואיים ולהכניס לכוננות בתי-חולים. האם מישהו מאמין שהיה צריך רמטכ''ל שלם בשביל כל הדברים האלה ?
לעומת זאת, יש לשים לב מה עשו האלופים שהיו שם: אורי שגיא, עמירם לוין ושמואליק ארד רצו אל הפצועים, עזרו לחבוש, עודדו, פשוט כרעו לידם, כי גם כשכואב נעים שאלוף מחזיק לך את היד ואומר כמה מילים של בן אדם נבוך.
בן אדם, זו מלת המפתח, ואני מציע שבנקודה זו נפסיק לחקור ונסיק את המסקנה היחידה המתחייבת מן האירוע ומהתנהגות הרמטכ''ל של אז: הוא פשוט לא בן אדם.
תרבות הניסוח שלי בעניינים כגון אלה היא נטולת רחמים ולקוחה מהלקסיקון הבדוק והמדוייק של הדור שאליו אני שייך ושל הסביבה הצבאית שבה גדלתי. אני מכיר היטב ומקרוב את הרמטכ''לים שבאו מהסביבה ההיא, ושלא יבלבלו לי את המוח על מצבים היפותטיים. מוטה ורפול ומוישה וחצי ודן שומרון לא היו סוגרים שום קצוות ולא מדווחים לאף אחד. הם היו הדוגמא שלפיה נהגו אורי ועמירם ושמואליק.
העובדות ברורות: אהוד לא ברח, הוא עמד שם שלוב ידיים. אין לי ספק שהיה מזועזע, אך הוא לא לכלך את הידיים ולא כרע על מנת לעודד. מי שלא יבחר בו בגלל זה להיות ראש ממשלת ישראל, או שהוא עדיין רוצה את נתניהו, או שהוא סתם יפה נפש, או שהוא דוגל באימרה הרומית, שמדבר אחד מסיקים על כל היתר.

חזי שלח
תל-אביב
כתוב תגובה ל- חזי שלח
11
ברק נכשל בבטחון המדינה ??!!??
  מחוסרי העבודה   1/11/08 17:07

מי שמאמין שמה שעומד היום לנגד עיניה של קדימה זו טובת מדינת ישראל וירושלים - שיקום. מי שמאמין שקדימה ניהלה את המשא-ומתן בתום לב - שיקום. מי שמאמין שמה שהפריד את קדימה מחתימה עם שס במשא-ומתן זה רק 200 מיליון ש"ח - שמהר יעמוד בפינה על הראש. כי אילו לנגד עינה של קדימה היו עומדים ילדים רעבים היא הייתה מסתדרת עם שס למענם ולא מהמרת על בחירות, שלא ברור כיצד יסתיימו חוץ מההוצאות שבוודאי היו יכולות לעזור לשכבות החלשות שאת קדימה הם כלל לא מעניינות. אם לקדימה ירושלים הייתה חשובה אזי לבני, שחתמה על הסכם אנאפוליס והתחייבה לחלק את ירושלים, הייתה מצהירה לפחות שלא תנהל מו"מ על ירושלים
כתוב תגובה ל- מחוסרי העבודה
12
דרך חדשה
  חבר מפלגת העבודה   1/11/08 17:14
אין חכם פוליטי גדול מאהוד ברק.ואין מומחה לביטחון ישראל כמו שר הבטחון הזה..זאת יודעים גם הקנאים המשמיצים.
כתוב תגובה ל- חבר מפלגת העבודה
לחבר מפלגת האבודה
  צבי טל   1/11/08 19:44
מי אם לא אחד שמספיק טפש להצהיר שהוא חבר במפלגה כסאולוגית , יכול לכתוב כך על מינוס שחיסל ומתחסל.
השאלה אם המינוס התפוגג לפני ה-10 בפברואר או שימתין ששארית הכסאולוגים ידיחוהו.
כתוב תגובה ל- צבי טל
13
מר ברח נכשלת לך
  יוסף המרקד   1/11/08 20:04
אהוד ברק מחשיב עצמו כאיש בטחון. אולם מאז שנכנס למשרד הבטחון לא חל שום שיפור במצב.
הנסיגה החפוזה המבוהלת והביזיונית מלבנון ממשיכה בדמות הסכם מטופש עם החמאס על הפסקת אש חד צדדית אותם מקיימים אצלנו באדיקות חולנית בה בשעה שהצד השני מפר אותה כל יום.
כל יום מעבירים אליהם מטענים במשאיות והם משתמשים בסחורות מתבצרים ומתכוננים למהלומה. מדינה עם שר בטחון כזה ועם צבא ששר הבטחון קושר לו את הידיים מאחור. לא ניתן לצפות אלא לכניעה לתכתיבים.
שחרור גלעד שליט אם הוא עדיין בין החיים מתמהמה ולא נשקלות שום אופציות מערכתיות זולת שחרור של אלפי רוצחים . פרס על רצחנותם ועירוי דם חשוב להמשך מלחמתם הרצחנית נגדנו.
די אם יתבונן הקורא בסרטי וידיאו שמשדרים החמאס ואשף דרשות אנשי הדת נגד העם היהודי. ע"מ להבין אם מי יש לנו כאן עסק.
כתוב תגובה ל- יוסף המרקד
14
אתה שלחת את אולמרט אל הסורים?
  דב בינדר   1/11/08 21:11
אתה יכול ללכת יחד איתו לכל הרוחות,שמעת פעם על סעיף 97 ב'?זה הסעיף שעליו תעמדו לדין שניכם אם חלילה תמסרו לסורים אפילו מילימטר אחד בגולן,ותבדוק היטב עם עורכי הדין שלך מהו העונש על הסעיף הזה,הסוהר התימני שעשה את מה שצריך היה לעשות לאייכמן בזמנו כבר מזמן בפנסיה אבל תאו של דמיאניוק עומד ריק ומחכה למי שינסה למסור אפילו מילימטר מהגולן לסורים.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
15
ברק נכשל בבטחון שילך הביתה !!!
  המצביע   2/11/08 01:13
ח"כ אופיר פינס (העבודה), אמר היום בשבתרבות בבאר שבע, כי מפלגת העבודה עשתה יותר מדי טעויות בשנה האחרונה, שהגדולה שבהן היא שלא יצאה מהממשלה אחרי ועדת וינוגרד.

אופיר פינס מתח ביקורת על ניהול המו"מ הקואליציוני מול קדימה, וציין כי התוצאה היא שלא יצאה ממנו קואליציה ורק ש"ס קיבלה מנדט בנושא הקמת הממשלה. יחד עם זאת ציין פינס כי אין להחליף סוסים באמצע העלייה.
כתוב תגובה ל- המצביע
16
הצרות שברק אולמרט ישאירו לביבי
  שלמה מאור השקעות   2/11/08 09:10
נתניהו ער לך, כי כאשר תושבי מדינת ישראל ילכו לקלפיות ב-10 לפברואר 2009, כדי לבחור ראש ממשלה, ממשלה, וכנסת חדשים, הנשיא החדש האמריקני ישב כבר בבית הלבן 20 יום, ואיראן תהייה כבר בעיצומו של התהליך להרכיב את הפצצה הגרעינית (או ראש החץ) הראשונה שלה.
כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il