w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בנימין נתניהו רוצה לשבש משפט על-ידי הרכבת ועדת חקירה ממלכתית מעוותת, אנטי משפטית. הוא מפחד מהליך תקין של הרכבת ועדה ממלכתית, והוא יודע מדוע
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
יזהר שי
יזהר שי
סיפרתי לראש הממשלה את סיפור הגבורה של ירון בקרב בכרם שלום, שבזכותו ניצלו אזרחים רבים מאוד, והוא אמר שאכן מדובר בגיבור אמיתי
גד פניני
גד פניני
חייל שמגויס בכפיה לא יכול להיות חייל טוב    במקרה הטוב הוא פשוט לא ימלא תפקידו כראוי ובמקרה הגרוע הוא יהפוך לבעייתי למערכת ולא רק שלא יתרום אלא שיכביד על המערכת וירתק אליו כוחות אחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין חניה לנכים
מאת: קובי כהן  |  14/10/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ועל סדר עדיפויות שמעת?
  יוסי מהמרכז   15/10/06 01:54
יש גבול במספר המקומות שאפשר לשמור לנכים. אנחנו תמיד באים לחניון או לרחוב ורואים מקומות ריקים עם שלטי נכים, כשלנו אין חנייה בנמצא. תמיד אני מתפעל לראות עד כמה הישראלי דווקא שומר חוק ומקפיד שלא לחנות במקומות השמורים לנכים ודווקא אתה מוציא את דיבת הישראלי רעה, על לא עוול בכפו. זה לא הוגן ולא ענייני להאשים את הכלל על מעשים של מיעוט.

אני גם לא מבין באיזה זכות אתה דורש לחנות על המדרכה ולהפריע להולכי רגל עד כדי סיכון חייהם. חברים - יש לשים גבול לדרישות המוגזמות, יש להפסיק עם ההלקאה העצמית, די להשמצות על אזרחי מדינת ישראל - נא להיכנס לפרופורציות.

ולגבי הגברת האכיפה - במקום לאכוף חנייה שהשוטרים ישקיעו באכיפת חוקי התנועה, ופקחי העיריה שיתעסקו עם הבנייה הבלתי חוקית ועם העסקים הפועלים ללא רישיון ומסכנים את בריאות הציבור. מכיוון שהמשאבים מוגבלים הגברת האכיפה בנושאים המבוקשים על ידך תביא שוב להשתוללות יתר ולסיכון חיי הציבור בשני התחומים שציינתי ואחרים. אז - כשעם כל הצער שמים על כף המאזניים נוחות של חניית נכים (נושא חשוב לכשלעצמו) ומנגד בריאות ובטיחות הציבור ההכרעה ברורה.

אין אנו חיים בעולם אוטופי שבו אין הגבלה של משאבים וכל אחד יכול לקבל את בקשתו - אתה צריך להבין שהכל עניין של עדיפויות - פעולת יתר בתחום אחד מביאה לפעולת חסר בתחום אחר.

נכון שזה מאוד לא פוליטיקלי קורקט להגיד את הדברים - אבל בסך-הכל פרנסי הציבור עושים את החשבון הנכון ומשקללים את האינטרס הציבורי בכללותו - בלי להכריז על זה, ופועלים כפי שצריך.

ולפעמים אם יש משהו דחוף אפשר להזמין מונית - יש מוניות עם סידורים לנכים, או לבקש בחבר, שכן, מכר או בן משפחה שינהג וילווה - זה לא מילה גסה. אי אפשר כל הזמן לתבוע ולדרוש מהציבור עד לבלי די. החיים לעולם לא יהיו מושלמים. זו המציאות.
כתוב תגובה ל- יוסי מהמרכז
בוא'נה תהייה נכה
  משוגע להפליא   15/10/06 06:58
אינך נכה ויש סיכוי מוצלח ביותר שתצטרף לציבוו הנכים
ההולך ומתרחב.

אתה ההולך על רגליך אינך מבין מה זאת אובדן עצמאות בתפקוד היומיומי.

כשאתה מדבר אל נכה - אל תסיר עיניך מעיניו וכן, של נעליך מעל רגליך הבריאות.
או לחילופין שא כסא גלגלים שבתוכו יושב אתה במלוא משקלך העודף..

כתוב תגובה ל- משוגע להפליא
תודה על המחמאות
  יוסי מהמרכז   15/10/06 10:43
הבנתי אותך, כשכותבים משהו שלא מוצא חן בעיניך - אז ישר אלימות מילולית. אז תודה רבה. ואגב אין לי משקל עודף, אבל הבנו את הפואנטה. עכשיו המוטיבציה שלי לסייע לנכים עלתה מאוד.
כתוב תגובה ל- יוסי מהמרכז
בקיצור
  קובי כהן   15/10/06 07:16
אני לא מוציא דיבתם של הישראלים כי לידיעתך על כל 100 אזרחים טובים שמקפידים, יש לפחות אחד שלא עושה זאת ובגללו חניות הנכים אינן פנויות, כנכה בכול יום אני נתקל ברכבים לא מורשים שתופסים את חניית הנכים, מאחר ואני נוהג לצלם את הרכבים הללו (ולשלוח את התמונות למחלקת פיקוח התנועה העירונית), תאמין לי שצברתי אוסף נאה ביותר של תמונות, בכל יום אני בקלות יכול להוסיף כמה וכמה תמונות לאוסף....
אגב, רוב החניית תפוסות על-ידי חסרי תו ותווים מזוייפים.

מה שאתה מבקש בעצם, זה להוריד את הפיקוח כדי שתוכלו ,אתם הבריאים, להמשיך את ההשתוללות חסרת הרסן ובלי הפרעה ובו בזמן אתה קורא לאי התחשבות בנכים אלו שלא מצאו חנייה ונאלצו לחנות בחנייה אסורה ז"א שהנכים ישברו את הראש כי אותך זה לא מעניין.....
ואני חשבתי שדווקא חניית נכים מוגבלת לשעת פעילות מרפאה ספציפית כאשר בשאר שעות היום החניה פנויה לכל עם ישראל זה הרבה יותר מתחשב.....

"ולפעמים אם יש משהו דחוף אפשר להזמין מונית - יש מוניות עם סידורים לנכים, או לבקש בחבר, שכן, מכר או בן משפחה שינהג וילווה - זה לא מילה גסה"

יש לי רעיון!
מה דעתך להתנדב להסעת נכים פעמיים בשבוע לסידורים וקניות? ולהמתין להם בחנייה מרוחקת עד שיסיימו ואז לאסוף אותם או לחליפין תדחוף עבורם את כסא הגלגלים ו/או תסחוב עבורם את הקניות מרחק חמישה רחובות.

יש 490,000 נכים ו70,000 בעלי תו ירוק חוקי למהדרין רובם קטועי רגליים, חולי לב וסרטן, וסתם פגועים מארוע מוחי ומשותקים בחצי פלג גופם. תאמין לי שהם שישמחו מאוד על כך....

אם עדיין קשה לך להבין את המצב, אשמח לארח אותך וסייר איתך לחצי שעה בלבד במחלקת שיקום ב' בבית החולים
"שיבא" על-מנת שתוכל ללמוד על הקשיים בעצמך....

קצת התחשבות ודרך ארץ.
כתוב תגובה ל- קובי כהן
אתה פשוט לא מבין על מה אתה מקשקש
  אלכס לוין   15/10/06 08:58
אני נכה צה"ל עם אחוזי נכות גבוהים. אני נכה של ביטוח לאומי עם 100% נכות. כמו כן יש לי נכות של 60% ברגליים. אני מוכן לנדב לך את הנכות שלי וללכת ברגל. סה"כ מצטבר יש לי 260% נכות. ואתה לא סבלת רגע אחד וסתם מקשקש קישקושי סרק. אני רוצה לראות את עיריית תל אביב גוררת את מכוניתי ואז אני אחנך את מר חולדה המעהיק זכויות יתר למקורביו.
כתוב תגובה ל- אלכס לוין
אלכס לוין - גוזמה מייתרת ת'נקודה
  רו"ח חובב   15/10/06 09:29
אם אתה נכה של 260% אז אתה בר-מינן ולא ידוע לי על טוקבקיסטים מתים, אפילו לא ב- Nfc. אחוזי נכות מחברים בשקלול ולא ברצף.

מכאן שאתה שקרן וכל השאר זיל גמור.
כתוב תגובה ל- רו"ח חובב
2
כמה הערות
  לא נכה   15/10/06 09:25
טוב יעשה הכותב אם יגיה את מילותיו.

לפי דברי הכותב לרוב הנכים תו ירוק שפירושו שאין ברשותם כסא גלגלים אבל הם מתקשים(?) בהליכה מרובה. הוא גם טוען שלא נכים יכולים לבחור להגיע למקום במונית ולחסוך את חיפוש החנייה המייגע, מדוע שאותם נכים בעלי תו ירוק לא יעשו אותו הדבר ויגיעו במונית בדיוק ליעד המבוקש ולאחר סיום עניניהם יקחו שוב מונית בדיוק מהיעד הביתה? כך יחסך מהם הצורך לחפש חנייה ומקמות החנייה לנכים ישמשו את בעלי כסאות הגלגלים שאינם יכולים להשתמש במונית בדרך כלל. כמובן שיש מקרים של נכים שלא בכסא גלגלים שזקוקים לרכב הצמוד אבל הם המיעוט שבמיעוט.

אחת הבעיות היא שתו הנכה מקנה גם פטור מתשלום עבור החנייה ברחוב הציבורי ולכן הנכים חוסכים כסף למרות שרבים מהם נהנים מקצבה ממשלתית בסכום כזה או אחר ופטור מאגרת הטסט.

בעייה גדולה שנוצרת ע"י הנכים עצמם היא הקלות הבלתי נסבלת שנכים מרשים לאחרים להשתמש ברכב ובתו כשהנכה לא ברכב, לרוב ע"י בני משפחה קרובים. גם לצורך חנייה בחינם וגם לצורך חנייה לא חוקית שכן התו מיועד רק כשהנכה ברכב. מדוע הנכים שמים לעצמם מקלות בגלגלים וכך נכה לנכה הופך לזאב. אני לא מומחה אבל לעיניים הבלתי מקצועיות שלי אחוז המשתמשים בקרב בני משפחה ותפיסת מקומות חנייה לנכים הוא מאוד מאוד גבוה ובולט לעין כל יום. כל יום רואים בחור או בחורה צעיר/ה מגיעים עם רכב עם תו ירוק לחניית נכים ושמים את התו בחלון ויוצאים לדרכם ובדיקה קלה מראה שאו ששם הנכה בתו הוא שם של גבר או שמספר הזהות הוא של אדם מבוגר ולא של אדם צעיר. צדקה אמורה להתחיל מבית.

משום מה מתקבל הרושם שכל מאבקי הנכים מתרכזים רק בכסף או שווה ערך לכסף. נחוצה בדיקה פעם אחת ולתמיד האם זה אכן כך ואם כן אז מדוע? מעניין שקולם של נכי צה"ל כמעט ולא נשמע בנושאי החנייה.
כתוב תגובה ל- לא נכה
הערות נכונות מאוד
  הבריא   15/10/06 10:39
למקרא מקצת מהמאמרים של קובי כהן באתר זה ותגובות של חבריו עולה התחושה הברורה שכל הזמן מנסים להוציא עוד ועוד כסף מהציבור. המטרה מקדשת את האמצעים - משמיצים את כל הרשויות המקומיות, אח"כ מאיימים על רון חולדאי (כאילו יש לו משהו אישי נגד הנכים), אחר כך מכפישים את עם ישראל. בקיצור תחושה של מניפולציה ברורה של ניצול סבלם (שאין אנו מכחישים אותו כלל) על-מנת לסחוט עוד ועוד כסף. זה נמאס. אין שום דבר טוב בחברה הישראלית? אין לכם דבר חיובי להגיד על עם ישראל, על ממשלת ישראל, על העיריות? הרי בזכותם אתם מקבלים קצבאות חודשיות, נהנים משורה של הנחות משמעותיות בתחומים שונים מגוונים, רכב ללא מס ועוד. מובן שאתם רוצים עוד, כמו כל אחד מאיתנו, אבל דחילק - די! אין כסף לכולם, מוכרחים להגדיר סדרי עדיפויות בחברה כמו שמישהו כתב כאן. יש עוד מגזרים ועוד צרכים. איזהו עשיר השמח בחלקו. תפסיקו כבר לקטר, ותחיו עם מה שיש. כשאפשר יהיה לשפר - בשמחה. אף אחד מאיתנו לא רוצה להתחלף איתכם, אבל הרי הקצבאות הוגדלו לא מזמן. אז עכשיו תנו הפוגה לשנה שנתיים, עד לסיבוב הבא, מספיק עם יחסי הציבור ובעיקר מספיק עם הניתוחים הפסאודו מלומדים של מוסדות ותחומים שונים במדינה, שרובם אחיזת עיניים.
כתוב תגובה ל- הבריא
על כך נאמר "עד שלא תהיה בנעליו"
  כן נכה   16/10/06 09:30
על כך נאמר "עד שלא תהיה בנעליו"
תו ירוק גם ניתן לבעלי שני מכשירי הליכה הנעזרים בקביים. תו ירוק גם ניתן לקטועי שני רגליים המתהלכים על פרוטזות. ואלו רק מעט מהדוגמאות.
אלה גם אלה נוהגים ברכבים בעלי מנגנונים מיוחדים. היות והרכב נקרא רכב רפואי הוא גם ממומן על-ידי הביטוח הלאומי. כי לאחרים יש רגליים ולאלה יש רגליים רק ליופי.
מוניות עולות הון תועפות. לא די שגם כך חלות על הנכה הוצאות רבות בגלל נכותו, ממה ישלם את ההוצאות? הרי תבין שאפילו לקפוץ למכולת לקנות קרטון חלב צריך מונית?
אתה יכול פשוט ללכת לשם. הנכה לא יכול.
כתוב תגובה ל- כן נכה
3
אתה ממש "בריא"
  עין שם   15/10/06 11:02
בחיים שלא תשבור רגל.
מי מדבר על כסף?
מדברים על זכות לגיטימית שהחוק נותן,
הנפקת תו לרכב איננה תענוג אם אינך יודע.
תו ניתן רק למי שוועדה לניידות קבעה שאיננו מסוגל ללכת. לרוב אלו בעלי מגבלה קשים קטועים כולל נכי צה"ל נפגעי עבודה ואחרים, הורים לילדים נכים קשה, אז על מה אתה מדבר עושים עליהום?
אנחנו חלק בלתי נפרד מהחברה ויש לנו זכויות שוות בדיוק כמו לכל אזרח והבעיה לא רק בתל אביב אלא בכל הארץ .רבים שלמו לביטוח לאומי כדי לקבל סיוע בשעת צרה אז אתה קורה לנו גזלנים? לקחנו לך כסף ישירות מהכיס? ומה עם המיסים שאיננו פטורים מהם?
ומעניין כיצד אנחנו חיים מ-2000 ש"ח בערך לחודש? מאוד מעניין.

משהוא החליט להשאיר את הנכים בבית כי לא נוח לו לראות אותם מול העיניים?
ומצידם שלא יחיו. כי ללא אפשרות להגיע לצרכים בסיסיים אין חיים, קם אדם בבוקר ומחליט החלטות שדינםן מוות ואתה מכניס לכאן פוליטיקה מכוערת. רק מראה מי אתה ושכמותך.
בטח יחצן צעיר שצריך לעשות רושם על משהוא.
גועל נפש זו לשון המעטה.

כנראה שמעולם לא חשתה מה זה שאי אפשר ללכת,

קובעים חוקים דרקוניים ללא מחשבה מה זה יעשה לציבור שלם. העיקר לעשות קופה.

הגזירה לא מאפשרת לבעלי תו משולש לחנות בשום מקום.
כל זמן שמשרד הרישוי מנפיק תוים כאלו מי שמך מעל לחוק? לא לאפשר לבעלי תו חוקי לחנות בחניית נכים? מדובר ב-75,000 נכים בכל הארץ, מתוכם 4000 בערך בכיסאות גלגלים, לכל השאר משולשים.
במקום לפגוע בציבור שלם אני מצפה מראשי הערים לחשוב לפני שהורגים.
שבחיים לא תחווה מחלה בחייך.
מרחם עליך.

כתוב תגובה ל- עין שם
4
ליוסי מהמרכז
  עין שם   15/10/06 11:14
חכם על גבם של אחרים?
אין פשוט מזה.
אד קוץ שהיה ראש העיר ניו-יורק שגודלה פי כמה וכמה מתל אביב התגלגל בעצמו יום שלם בכסא גלגלים כדי להבין את שורש הבעיה.
הבעיה של מי שעדין הולכים ובקושי רב, קשה שבעתיים. ניסית להלך עם שתי תותבות או אחת שמוסתרות מתחת למכנסיים? או חס וחלילה חלית בטרשת פרקינסון או אחר ונתקעת בדרך כי לא יכול להרים רגל לצעד הבא או חס וחלילה עברת התקף לב או ניתוח מעקפים שהליכה של 10 מטר מכניסה אותך לקוצר נשימה? כנראה שלא. אחרת היית חושב פעמיים.
לצערי אין חכם כבעל ניסיון ועד שלא תגיע למקומו אל תשפוט.
ביקור קצר במרכז רפואי יראה לך את המציאות הקשה. מה אומרת המילה אני לא יכול ללכת 10 מטר. במקום להושיט יד אתה דורס? למה?
במדינה יש מקום רק ל"בריאים, עשירים, ילדי שמנת, פוליטיקאים, לשאר אין זכות לחיות? רק לקחת מהם מיסים אגרות לחנוק אותם עד האגורה האחרונה כך שנאלצים לחתת בפחים אם יכולים כדי לא ללכת לישון עם בטן מקרקרת?
החיים משתנים מהיום להיום,
מקווה שלא תמצא את עצמך בנעליים שלנו.
נלחמים על הזכות הלגיטימית שהחוק מקנה לנו. אסור?
רק לבריאים מותר לזייף תווים, לחנות בחניות נכים כי זה הכי קרוב שיש?
כתוב תגובה ל- עין שם
5
כמה הערות
  עין שם   15/10/06 11:54
מדוע קולפ של נכי צה"ל לא נשמע?
כי להם אין בעיה.
היכן שיחנו, יבטלו להם את הדוח והם אלו שמשתוללים וחונים ללא חשבון וגם דואגים שאנשים במצבם שאינם נכי צהל ישלמו את המחיר של אין חניה לנכים בחנית נכים.
זה מגיע משם.
כי לכות הקטנה של וואנים שיש לנכי צה"ל אין מקום חניה. בגלל זה כל האחרים צריכים לסבול?
"פרה קדושה" שכולם מפחדים לפגוע בה.
אני מכבד את נכי צה"ל אבל לפגוע באחרים בגלל שלהם אין חניות זו חוצפה.
בדבר אחד אני מסכים שילדים של בעלי תו לא צריכים לנהוג ברכב אלא אם הנכים בתוכו.
לגבי מוניות, רבים לא יכולים להכנס למוניתשלא לדבר על מחירים גבוהים שעולה נסיעה אחת.
כתוב תגובה ל- עין שם
6
אני דווקא מקנאה ביוסי ילד שלי מוצלח
  ריטה   15/10/06 12:04
הבן אדם צריך להיות האדם הכי מאושר בעולם.
מעולם לא שבר רגל ולכן אפילו לא טעם פעם אחת משמעותו של מוגבל בניידות.
ותכונה נוספת שהוא התברך בה: שם למעלה במחלקה העליונה אין מי יודע מה. ולכן גם לא חייב להפעיל אותו.
ממוש לאדם כמוך אפילו RESERT כבר לא יעזור.
ולכם רק אומר שיש נכים שהנכות נראית עליהם. אלה לא המסכנים. דווקא אלה שהנכות לא נראית עליהם אני מרחמת.
והנה לכם עובדה מוכחת.

כתוב תגובה ל- ריטה
7
לא ראוי לתגובה
  הבריא   15/10/06 13:29
קראתי את ההערות והתגובות - הכל מתמצא בהתקפות אישיות משולחות רסן ובלי שום התייחסות עניינית לדברים עצמם, שהרי בהעדר אפשרות להתווכח עם העובדות ועם הניתוחים השכלתניים פונים לניבולי פה ולטיעונים רגשניים ומניפולטיביים. לאור האמור לעיל הדברים אינם ראויים לתגובה כלל.
כתוב תגובה ל- הבריא
8
לבריא, לא ראיתי השמצות
  עין שם   15/10/06 14:34
מסקנה, על ראש הגנב בוער הכובע?

אין לך תשובה משפטנית הולמת אז אתה מעדיף לשתוק ולפגוע באחרים שאינם כמותך "בריאים"?

מאחל לך רק בריאות ושלעולם לא תדע מה הוא קושי ללכת 10 מטר.
אין לך אלא להתבייש שהנך פוגע בציבור שמספרו למעלה מ-700,000 איש. ביניהם נכי צה"ל רבים. חולי סרטן, מחלות קשות אחרות.

לצערי בהעדר משאבים רבים לא גולשים באינטרנט.

כתוב תגובה ל- עין שם
9
היכן העצומה כדי לחתום?
  עין שם   15/10/06 14:37
כתוב תגובה ל- עין שם
10
הנכים רק רבים כל הזמן בפורום שלהם
  נעמי הנכה   15/10/06 19:18
בתפוז.
כותב המאמר הזה מייצג בקושי את עצמו ורב המון.
כתוב תגובה ל- נעמי הנכה
חבל שהנכים נמצאים בייצוג לא הולם
  יוסי מהמרכז   16/10/06 00:14
לנעמי תודה שהארת את עינינו. אכן, נחשפתי כאן לדבר חדש ומאוד לא סימפטי, הן של מגיבים והן של כותב המאמר, שגם מאמרים אחרים שלו המפורסמים כאן רצופים תגובות שלו לא מלבבות. עצוב לראות שיש אנשים שאינם מוכנים להקשיב לביקורת ומגיבים לגופו של אדם במקום לגופו של עניין. אני תמה באם הנ"ל חושב שכך הוא מייצג את עניינם של הנכים בדרך מיטבית.
כתוב תגובה ל- יוסי מהמרכז
11
הנכים רק רבים בפורום שלהם בתפוז
  נעמי הנכה   15/10/06 19:19
כתוב תגובה ל- נעמי הנכה
12
מה מגעיל המריבות בפורום הנכים
  סקפטי   16/10/06 11:51
כתוב תגובה ל- סקפטי
13
עוד חכמולוג ממטה המאבק
  יזהר האמיתי   16/10/06 16:14
במילים עדינות מטה שפגע בציבור גדול רק כדי להגיע לכסא. בחתימתו על דוח לרון, תחת חסות "מפלגת" ההסתדרות.
לפחות היו כמה נבונים במטה שהודו ששגו.
אבל לגבש חזית אחת למען כולם זה כבר לא במגרש שלהם. כולו מייצגים אולי 4000 נכים
בעיקר פוליו. לשאר אין זכות דיבור?
ויש משתפים,יחד עם הממשלה.
לכן אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים.
הכל מסחרה פוליטית מכוערת על גב ציבור שאין לו יכולת להביע את דעתו כי לא קורא עיתונים ולא גולש באינטרנט.
היריבות הורסת כל חלקה טובה
אבל הכסא חשוב יותר.
יחי הכסא.
מכוער.
כתוב תגובה ל- יזהר האמיתי
14
נו מה אתה מצפה ממטה המאבק בנכים
  צופה   16/10/06 19:19
הבעיה שהפורום בתפוז לא תורם.רק רבים שם.
ובין המובילים במשיכת האש,כותב המאמר הזה...
כתוב תגובה ל- צופה
15
מעניין מה כבודו תורם
  יזהר האמיתי   16/10/06 19:53
ולאיזה פורום מריבה אתה מתכוון?
בכולם יש מריבות , והשמצות.
לדבריך? מריבה??? מריבה היא בין שני אנשים,
אז מי רב עם מי?
מושכי אש קיימים בכל מקום.גם כאן באמירות.
מעניין מה כבודו עושה כדי לשנות ולהביא לאיחוד השורות? מריבה לצורך תשומי?
להשמיץ ,חוכמה גדולה.
לעשות זה מעשה.
אז במקום ללכלך עשה לשינוי.
כתוב תגובה ל- יזהר האמיתי
16
בכמה ניקים אתה כותב כאן ?
  לקובי   17/10/06 13:10
כתוב תגובה ל- לקובי
17
חניית-נכים (גופו של ענין וגוף-הכותב
  תום בן-חיים   18/10/06 00:49
א. למגיב מס. 24: מכיוון שאני מכיר את כותב המאמר, קובי כהן (מקריאה רבת-ימים של מדבריו), אני יכול להעיד שהוא פנה אל אחרים (!) שיגיבו, ולא הוא המגיב כאן על מאמרו-הוא בכינויי-עט (מקלדת) שונים.
ב. אבל הרי לא זה העיקר, ואפילו לא מאבקם של ארגוני-נכים שונים ופעיליהם זה בזה (רעה חולה בפני עצמה).
ג. מה שעיקר הוא, שישנן בעיות חמורות (מנקודת מבטו של נכה מוגבל בניידות !) של -
1. בלבול וטשטוש ההגדרה והזכויות הנובעות ממנה, בין תו 'רכב של נכה' כחול עם ציור של כסא גלגלים ויושבו, לבין 'תו נכה' ירוק (3 עיגולים בסידור של משולש).
2. אי התחשבות - מתוך אי ידיעה או שרירות לב סתם - של פקחים ושל שוטרים בצרכי החנייה של נכים, ומכאן, לפעמים, רישום דוח לנכה מוגבל בניידות על חנייה במקום 'לא לחנייה'.
3. וזה אולי הכי מקומם: תפיסת מקומות חנייה של נכים ע"י מכוניותיהם של אנשים שאינם מוגבלים בניידות, מה שיוצר מצב בלתי אפשרי להתמודדות עבור הנכה ה"אמיתי", שאינו יכול להגיע ליעדיו ולמחוזות חפצו (משרד, בית, חנות, אולם קולנוע או תיאטרון... וכו' וכו')
ד. על מקרה ספציפי, בקריית אונו, שבו מזה זמן רב משתמש בעל מכונית שאינו נכה, אלא הוא דווקא שוטר (!) דרך קבע במקום חנייה המיועד לנכים בלבד, יסופר בתוכניתם של גבי גזית ושושנה פורמן, בקול ישראל-רשת ב' - 'הכל דיבורים' - ביום ד' 18.10.2006 (התוכנית משודרת בין 10:00 ל-12:00). לתגובות מאזינים: hakoldiburim@gmail.com באינטרנט, ו-03-6944758 בפקס.
כתוב תגובה ל- תום בן-חיים
18
Parking for Disabled People
  MN   22/10/06 09:16
There should be national laws about parking for disabled people

It's the only sure way to treat this shameful situation and no one can do anything to change it
כתוב תגובה ל- MN
19
יש כבר תלונות על גרירה.
  SWFM   23/12/06 13:43
בקישור תמצאו גם סיפור דומה מלפני כמעט 20 שנה...
 "נגישות ישראל" - גרירת רכב נכים
כתוב תגובה ל- SWFM
20
תגובה לראיון עם אורלב
  שרה שרון   10/03/08 11:01
ח"כ אורלב מגלה פעם נוספת את אטימות ליבו והבנתו הסלקטיבית לגבי התרחשויות במדינה. אין חולק על תרומתם של אנשי הציונות הדתית הלאומית ואין חולק על כאבם, אבל אין שום רשות ושום סיבה בעולם להתנהג כפי שהתנהגו במרכז הרב. אותם שעשו את תורתם קרדום לחפור בה, חוזרים חזור ותרץ התנהגויות שאינן ראויות של כל מיני אנשי דת. שום כאב גדול ככל שיהיה אינו מצדיק את התנהגותם, וחה"כ אורלב שלא מלאו ליבו לגנות את ההתנהגות הנ", בעצם מצטרף אליה.
כתוב תגובה ל- שרה שרון
21
סקר יום ה
  fanta   13/03/08 10:00
אני רוצה לומר שהמשקל שאתם מייחסים לסקר הכל דיבורים ביום ה הוא מוגזם לחלוטין.לא צריך לברבר חצי תכנית על סקר.
כתוב תגובה ל- fanta
22
שלמה לחיאני
  לינה   24/09/09 10:30
מעניין על חשבון מי תהיה התביעה שהוא מתכוון להגיש נגד מבקר המדינה.
כתוב תגובה ל- לינה
23
"תורת האבולוציה "-דעה אחרת
  דוד הדר   1/03/10 10:59
ה"עליהום " על ד"ר אביטל אינו ברור לי. מדוע אסור ללמד שיש
דעות שונות באשר לתורת האבולוציה. מדוע הנוקשות בנושא זה?
התורה היהודית אינה שוללת את ההתפתחות בעולם ואינה שוללת את ממצאי המדע באשר למאובנים השונים. יש ביהדות דעה מדעית כיצד הם נוצרו,ולא נכנס לזה כאן מפאת קוצר היריעה.
מדוע אפשר ללמד שיש אורטודוקסיה, קונסרבטיבים ורפורמים-וכל אחד והיחוד שלו? מדוע אסור ללמד ילד ,כדי שידע , שיש מי שחולק על תורת האבולוציה ומציג אפשרות אחרת?
האם רק כי כל התקשורת הינה שמאלנית ומאמינה שמוצאה מהקוף?
מי שמוצאו ,ואבות אבותיו היו בצלם אנוש , מאמינים אחרת.
זה חינוכי מאוד להזכיר זאת וללמד זאת.
האם התקשורת היתה טולרנטית אם בבתי הספר היהודיים ילמדו אך ורק תורת ישראל?
כתוב תגובה ל- דוד הדר
24
מלחמת יום הכיפורים
  חכימי דורון   6/10/10 11:17
לפתרון חידת מלחמת יום הכיפורים הייתי מציע לקרוא את הספר הקשר המרובע שנכתב לאחר המלחמה בשנת 76 ושם מוסבר היטב מניעי המלחמה
כתוב תגובה ל- חכימי דורון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il