w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שותף-סוד במקום שרברב
מאת: יואב יצחק  |  25/11/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רואים מיד שהעיתונאים החוקרים לא חוקרים ולא עושים עבודה ישרה
  טוהרת המידות   25/11/06 13:04
יואב יצחק בשביל זה האתר שלך פופולרי משום שהוא נאמן
לאמת, הציבור לא טיפש ולא קונה כל מה שהמושחת הזה אולמרט מנסה עם הספינים התיקשורתיים שלו ליצר, ברור לכל
שהוא אולמרט מושחת עבריין סדרתי, אין לא כלל מעצורים,
ראינו איך הוא קיבל החלטות בזמן מלחמה ועם מי הוא ניפגש
כשחיילים נילחמים והעורף מופקר לנפשו, ובשל העובדה
שהעיתונאים החוקרים לא עושים את עבודתם נאמנה לא קונים
היום עיתונים כבעבר, תפוצת העיתונים בירידה משמעותית,
היא תלך ותרד גם בשל האינטרנט שהוא הרבה יותר נעים
ואסטטי, כך שכל מילה שלך יואב אמת ויציב, תמשיך להלום
בכל המושחתים עד חורמה כדי שהצדק יצא לאור לטובת כולנו.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
כל מילה סלע
  איריס .   25/11/06 15:53
כתוב תגובה ל- איריס .
2
ב nfc ניתן למצוא רק אוביקטיביות
  יואבי האוביקטיבי   25/11/06 13:06
"פעם, וזה היה מזמן מזמן, השתדלו המו"לים הגדולים להציג פוזה של אובייקטיביות"

כאן בnfc הכל כל כך אוביקטיבי עד שבא להקיא
כתוב תגובה ל- יואבי האוביקטיבי
3
הריטואל הקדוש של יואב יצחק
  נא לא לצנזר   25/11/06 13:22
יואב יצחק קיבל החלטה אסטראטגית - למלא את הכותרת הראשית של סוף השבוע בהכפשות על אולמרט.
לא ציפיתי שהשבת הוא יחרוג ממנהגו.
הדבר המוזר הוא שליואב יש טענות על חוסר אוביקטיביות של בתקשורת כאשר הוא עצמו נגוע ב"קמפיין רדיפה" של ראש הממשלה. יש לו טענות על העדר תגובות בעיתונים אחרים כאשר אצלו אין תגובות ויש גם סינון מכוון של טוקבקים.
פעם הוא לחם נגד כנופיית "שלטון החוק" כיום כאשר זה משרת את מטרותיו הוא הפך לגרופי שלהם.
יואב - טול קורה מבין עינך
כתוב תגובה ל- נא לא לצנזר
ערן שנדר
  נ.ב   25/11/06 15:07
מי שומר על שומרי החוק אם לא העיתונאים, נכון לפעמים הם קצת מגזימים אבל, מל שהם ישנם אחרת מזמן היינו ריפובליקת בננות.
יואב תחזקנה ידיך אל תרפה, ככתוב הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
כתוב תגובה ל- נ.ב
כמה אולמרט שילם על התגובה ?
  כל שבוע אותו הדבר   25/11/06 15:12
כתוב תגובה ל- כל שבוע אותו הדבר
תזכיר לי-מי חוץ מיואב יצחק מעלה את הנושאים האלה
  מחפש אוביקטיבים בסדום   25/11/06 18:15
כתוב תגובה ל- מחפש אוביקטיבים בסדום
4
מר רמון היקר
  עבדאללה   25/11/06 13:26
כאזרח קטן במדינה מושחתת אינני מבין הכיצד מר רמון המעיד על עצמו בפה מלא כ"משכיב סדרתי" המנצל את מעמדו לרעה,ניצל את מעמדו להשגת שוחד מיני ו\או ניצול מיני של נשים \בנות,אין המדינה משתמשת בכך על מנת להעמידו לדין בעבור עבירת "הפרת אמונים" ו"ניצול לרעה של מעמדו" איך יתתכן כי מר "טפלון "היקר יעיד על מעשיו ועוד יצא נקי וחף מכל פשע ועוון?איזו מערכת משפט יש לנו? האם פרשת בוזגלו פסה והצדק אינו אחיד לכולם? האם יש בכלל צדק? מהו הדין הקיים ? מדוע אין אפשרות להחילו על מר רמון היקר?
אשמח באם יאיר את עיני בדין הקיים ובפסיקה הקיימת .
כתוב תגובה ל- עבדאללה
5
אה..צרכתי מנת האקטואליה היומית שלי
  EILATGATE   25/11/06 13:44
כבר מזמן איני קורא או כימעט נכנס לאתרי החדשות של העיתונים,,הכל שם מאוס כזה עם אוויריה של הבל וטימטום..אבל אצלכם ב- NFC אני קורא אקטואליה אמיתית... ובמיוחד אובייקטיבית... תודה לעושים במלאכה.... ואנחנו הקוראים נעביר את המסר לעוד ועוד צרכני אקואליה מתוסכלים שלא גילו עדיין את -NFC שער האינטרנט לאילת והערבה eilatgate.com
 שער האינטרנט לאילת והערבה
כתוב תגובה ל- EILATGATE
6
אני בתחום התקשורת ואני מורידה בפניך את הכובע
  צילית   25/11/06 13:48
אני גם בתחום התקשורת ולא יכולה לזהדהות כדי שלא יפטרו אותי (אני עובדת במעריב) ויכולה לומר שיואב יצחק צודק. אם העיתון שלו יכול הי לפרנס את כל הכתבים בארץ, אז היו רבים שאני מכירה, וגם אני עוברים לעבוד איתו. ומי יהיה במקומנו במעריב? עוד קרובי משפחה של עופר נמרודי ומקורביו של אמנון דנקנר שאף אחד אצלנו לא סובל אותו. ובידיעות? החבר'ה של ג'ודי (אולי יסדרו עד אז לחברי מרכז ליכוד תעודות עיתונאי כי גם בלע"מ לא חסרה שחיתות שאני יודעת שמוציאים שם תעודות לכאלה שהם בכלל לא עיתונאים אלא חברים של מו"לים או עורכים...) ואולי אפילו הבן שלה שכבר עוד מעט יצטרך למצוא לו איזו נישה לעסוק בה אחרי הצבא. בכל מקרה, יואב אני מורידה בפניך את הכובע במלחמה הזאת בשחיתות כולם עומדים אחריך, רק חבל שזה אחריך ולא איתך כי גם אנחו לא יכולים להסתדר בלי פרנסה. ולתומכי אולמרט שהוא בטח משלם לכם שאתם נכנסים לכאן להגיב- כי אצל המשוחת הז כל הולך עם כסף אני יכולה לומר האמת תמיד מנצחת. השקרנים והמושחתים משלמים את המחיר. מאוחר מדי, אבלך משלמים. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- צילית
צילית - כמה שילמו לך ?
  המקצוענית השקרנית   25/11/06 14:36
תספרי לנו את האמת ! זה אריה אבנרי או יואב שמעסיק אותך ?
כתוב תגובה ל- המקצוענית השקרנית
אהוד מקבל מתנה משמים
  כפתור ופרח   25/11/06 17:43
למגיב! "בראש הגנב בוער הכובע".

ישראל מבקשת: "מהודו תשלחו לאולמרט את הטאג' מהאל כי כזה בית עדיין אין לו".
וחוץ מזה לא קונה זה זמן רב מעריב הם שומרי האתרוגים.
צילית אנו מבנים אותך ולכן אנו נמשיך לחזק את יואב יצחק לטובת המדינה.
כתוב תגובה ל- כפתור ופרח
ורק לשומרי האתרוגים המסכנים לא משלמים
  קידי   25/11/06 18:18
כתוב תגובה ל- קידי
7
שתי הערות:
  ט.ג.מ.   25/11/06 13:56
תוכן הדברים במאמר של יואב משכנע אותי. אולם, דומני שיואב שמעוניין, ובצדק, שהיועמ"ש ושנדר יגישו בסופו של יום כתבי אישום נגד אולמרט, מחמיץ שתי נקודות:

האחת- הדובר גלנטי מן הסתם, מחזיק ברשותו מידעים מביכים נגד בכירים במשרד המשפטים. אך מדוע לבוא בטענות אליו? יש לבוא בטענות למשרד המשפטים, שנותן לבכירים הסורחים האלה הגנה וחיפוי, במקום לשלח אותם למקום בו הם ראויים להיות, בצירוף כתב אישום.

אינני יודעת דבר לגבי מזוז, אולם התנהגותו של שנדר מחפירה ממש. ואת זה אני יודעת מניסיון אישי מר. לא יאומן, שפרקליט מדינה מתנהג כפי ששנדר מתנהג.

השניה- אני מסכימה לחלוטין, שהגשת כתב האישום נגד רמון היתה משגה והזיקה למזוז ולפרקליטות יותר מאשר הועילה. אני מניחה, שרמון אינו קדוש ולא נזיר. אולם, טענה מסוג של "שוחד מיני" צריך לאשש בראיות. האם יש ראיות, שרמון קידם עובדות שקיימו איתו יחסי מין? אם כן- זה חמור מאד. אבל, אם הוא שכב עם עובדות, שנמשכו אליו בגלל הסטטוס שלו כשר, אין בזה כשלעצמו משום קבלת שוחד מיני.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
יואב מחמיץ הרבה נקודות
  יואב לא רציני   25/11/06 14:30
כדי להגיע לכלל אישום נגד אולמרט הופך יואב את לינדנשטראוס לקדוש מעונה, מחפה על הפרקליטות, נותן במה למטורף הסידרתי אריה אבנרי, ממחזר וטוחן אינפורמציה עד כדי שבא להקיא, חד צדדי בביקורתו, לא נותן פתחון פה לדעה האחרת, מכריז השקם והערב על נפילת אולמרט שרק הולך ומתחזק, מבטיח פרשות שלא מתפוצצות, מפוצץ פרשות שנמוגות כאילו לא היו.
כתוב תגובה ל- יואב לא רציני
תמיד חשבתי שאת חנטרישית עכשיו
  ציפקה   25/11/06 18:31
אני בטוח,מי האשים את רמון בשוחד מיני קושקוש? הוא הואשם במעשה מגונה יחי ההבדל הקטן!
ברור לי שאת אינך בקיאה בנתונים ומקשקשת חופשי,יאללה לשעורי בית.
כתוב תגובה ל- ציפקה
8
מה רע אם נדע על הפרקליטות ?
  היתום   25/11/06 14:35
חשבתי שיואב יצחק רואה את הרע המוחלט במנגנון הפרקליטות והפרקליטות המתמנות לבית המשפט העליון. אם מינוי של גלנטי יוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה היה יואב יצחק צריך לברך על כך. יואב יצחק הצליח לבלבל אותי לגמרי לגבי מטרותיו והאג'נדה שלו. אי אפשר להאמין לעיתונאי שזונח את המלחמות שלו למען רדיפה פוליטית של ראש ממשלה. גם עיתונאי שנתן תקווה של מלחמה ליושר הפך לשרלטן ואנחנו נשארנו יתומים.
כתוב תגובה ל- היתום
9
זה יום עצוב לי.
  חייל נבגד   25/11/06 14:38
יואב בגד,בגידה מחפירה וחבר לכנופיית החוק. אני הייתי מבקש מהמשטרה לחקור את התופעה. "לא הלך זרזיר אצל עורב,אלא מכיוון שהיה רעב". שו מי ד'ה מאני. בגידה כזו מחפירה,בכל הקמפיין שהוא ניהל נגד כנופיית החוק וביניש,שווה תשלום בעין יפה. זה יום עצוד לדמוקרטיה. לא נורא,יואב,עשית עבודה כל כך טובה,שאפילו אתה, כבר לא תציל את כנופיית החוק ואת ביניש. לזכותך יאמר. אבל הבגידה,מעמידה אותך באור,מאוד לא אמין בלשון המעטה. וחבל. היית התקוה הגדולה. עכשיו יש לנו רק את בן דרור ימיני.
כתוב תגובה ל- חייל נבגד
אני מתקשה לסנגר על יואב
  חיילת המומה   25/11/06 16:29
במשך שנים ראיתי את עצמי כחיילת נאמנה ליואב עד שהוא עשה תפנית מוזרה והתחבר לכנופית שלטון החוק. שפכתי כאן הרבה מילות עידוד על יואב יצחק. אני לוקחת את כל המילים בחזרה. יואב בגד בנו.
כתוב תגובה ל- חיילת המומה
10
יואב מתבקש לדווח על חקירת ריבלין
  מקורות מקורות   25/11/06 15:00
ליואב יש מקורות טובים אצל מבקר המדינה ומשום מה הוא נמנע לדווח על החקירה החמורה המתנהלת נגד רובי ריבלין , למה ? השחיתות היא עניין סלקטיבי אצלו ?!

רק אולמרט מושחת יואב או שיש כמה מושחתים בליכוד ?

תן לנו סקירה על כל החקירות כדי שחס וחלילה לא נחשוד בך שאינך מגלה לנו הכל.
כתוב תגובה ל- מקורות מקורות
11
רק בגלל עיתונאים כמוך כדאי להישאר כאן
  תמשיך, יואב   25/11/06 15:39
כתוב תגובה ל- תמשיך, יואב
12
yohav you are the best
  belly   25/11/06 15:39
i stoped to buy yediout ynet and marriv let them eat their paper
כתוב תגובה ל- belly
13
רמון שותף פעיל להחלטות המלחמה
  שושפרי   25/11/06 15:51
רמון שותף פעיל על החלטות גורליות בעת המלחמה


, . אם אני הייתי במקומו
לא הייתי ישנה בלילה , כשעל מצפוני מאות הרוגים ופצועים.
כתוב תגובה ל- שושפרי
14
העולם הזה בראשות יואב יצחק
  אלון ה   25/11/06 16:08
מישהו זוכר או מכיר בכלל את אורי אבנרי?
כיום הוא מוכר בעיקר בתור איזה שמאלן סהרורי, אולי הישראלי היהודי היחידי שאמר לאורך כל הדרך שעראפת הוא לוחם חופש אמיתי וגם לאורך כל הדרך תמך בזכויותיהם של הפלשתינים (אפילו עוד לפני שהכירו בכך שיש להם זכויות... לפי דברי אמנון דנקנר).
אבל פעם, מתישהו באיזור של שנות החמישים שישים שבעים, אורי אבנרי היה העורך של העולם הזה, ובו הוא היה נגד כל העולם. נגד בן גוריון, נגד המוסד, נגד אבא חושי וגם נגד העיתונים ידיעות, מעריב והארץ, שאותם הוא ראה בתור יותר מדי תועמלנים.

האם הריטואל הזה חוזר בדמותו של יואב יצחק? זה מעניין...
כתוב תגובה ל- אלון ה
15
אנו לא יודעים האמת
  אריהה   25/11/06 16:57
נא להפסיק עם התגובה הניבזת מי שילם או כמה שילמו
התגובה צריכה לגופו של ענין
כתוב תגובה ל- אריהה
16
דודך אהוד חוטף כל הזמן ואתה שותק ?
  לעו"ד יאיר אולמרט   25/11/06 17:16
כתוב תגובה ל- לעו"ד יאיר אולמרט
יחסית לשרץ יאיר אולמרט, הדוד אהוד הוא חסיד אומות העולם
  allmerd   6/03/07 23:15
כתוב תגובה ל- allmerd
17
דודך אהוד חוטף כל הזמן ואתה שותק ?
  לעו"ד יאיר אולמרט   25/11/06 17:22
מדוע אתה מאפשר לתקוף את דודך והוא ממש חסר ישע !
הגב בשצף קצף
תאמר שכולם מושחתים
תציין שדודך לא יכל להגיע לשלטון בניקיון כפיים כי אז מושחתים אחרים היו רומסים אותו
תאמר שאם כבר השלטון בידי מושחתים. אז הכי טוב שיהה בידיו של הטוב מכולם, הבעולה שבהם ובמיוחד אם הוא הדוד הנערץ עליך.
תציין שהשחיתות של הדוד שלך היא הכי טהורה, הכי מקייה שכן היא עוסקת בנל"ן ומבססת את יישוב ארץ ישראל
תציין כי הוא מכר את הדירה למשקיעי חוץ והביא מטבע זר ארצה.
תציין שהוא תרם לפיריון במשק וסיפק תעסוקה של חבורת אישים הראויים לתפקידיהם, כעושי דברו של הדון אולמרטו.
תציין שהוא ממש מושלם, אפילו רק בגלל שהוא הדוד שלך
נו יאיר - ממתינים למוצא פיך.
כתוב תגובה ל- לעו"ד יאיר אולמרט
למה חושבים שהאולמרטים יגיבו ?
  מקורב למשפחה   25/11/06 19:37
לפי מה שאני שומע הם לא רואים את הכותבים ההזוים כאן ממטר. לא את הכתבים ולא את הטוקבקיסטים המיקצועיים שכל מעשיהם זה לשפוך את תסכולם ולהכות במקלדת בחמת זעם. יש כאן ניסיון נואש לקבל תשומת לב ממשפחת אולמרט ולפי הבנתי היא לא תגיע. אף אחד מהאולמרטים לא יתייחס ליואב יצחק או לאריה אבנרי. יש דרג ויש זרג. יואב ואריה מקוטלגים בצד של הזרג. הם כותבים עצמם לדעת ולא צריך לעזור להם להפוך למוזרים ובלתי מוערכים.
כתוב תגובה ל- מקורב למשפחה
אהוד אולמרט זכה לאחיין שנהג להגיב ולגונן. מדוע חדל ?
  המקורב למשפחה דאל את כבודו האבוד של יאיר אולמרט   26/11/06 02:19
פנייתי הכנה ליאיר אולמרט, עו"ד נבעה מרגש של חמלה על הדוד שהוא ראש ממשלתנו שחובטים בו ללא הרף. אין שבת אחת שהוא אינו זוכה לקיטונות של ביקורת.
יואב יצחק עוסק בהיבטים של המינהל התקין והחשד למעשים פליליים.
אבל השבוע זכה הדוד לקיטונות של ביקורת מ- יואל מרכוס שקרא להוליך את אולצרט, במאמר שנושאו : אולמרט תחילנ
גם בידיעות נחתו עליו ועל העובדה שאדון אולמרט משתמש בחומר מודיעיני מסווג ביותר כדי לנגח את שר הביטחון שבטחונו העצמי נמוג ובטחונני הלאומי מתנדף.
בעיתון מעריב קורא דן מרגלית להתפטרותו של אולמרט שיחד עם שר הביטחון מגדיר אותם כשלומיאלים. בעיתון הארץ ורטר מביא תיאור כיצד הנשיא בוש מתייחס למר אולמרט וזאת בשיחה עם מנהיגה של מדינה זרה.
בקיצור - צער בעלי חיים במובן הכי אנושי של המושג.
לכן פניתי לעו"ד יאיר שהוא משפטן להגן על דודו האהוב.
ואם אתה מקורב למשפחה בגלל שהינכם גרים בסמיכת, או בקשרי משפחה - במקום להשתלח בביבי, או בביבוניו - שאני איני שייך להם, תפאר את המנהיג שלך. הרי זו חוכמה קטנה להשתלח באחרים, במקום לציין את מעלותיו של המנהיג שלך והעונש שלנו.
כתוב תגובה ל- המקורב למשפחה דאל את כבודו האבוד של יאיר אולמרט
אהוד אולמרט זכה לאחיין שנהג להגיב ולגונן. מדוע חדל ?
  המקורב למשפחה דאל את כבודו האבוד של יאיר אולמרט   26/11/06 04:20
פנייתי הכנה ליאיר אולמרט, עו"ד נבעה מרגש של חמלה על הדוד שהוא ראש ממשלתנו שחובטים בו ללא הרף. אין שבת אחת שהוא אינו זוכה לקיטונות של ביקורת.
יואב יצחק עוסק בהיבטים של המינהל התקין והחשד למעשים פליליים.
אבל השבוע זכה הדוד לקיטונות של ביקורת מ- יואל מרכוס שקרא להוליך את אולמרט, במאמר שנושאו : אולמרט תחילה
גם בידיעות נחתו עליו ועל העובדה שאדון אולמרט משתמש בחומר מודיעיני מסווג ביותר כדי לנגח את שר הביטחון שבטחונו העצמי נמוג ובטחונני הלאומי מתנדף.
בעיתון מעריב קורא דן מרגלית להתפטרותו של אולמרט שיחד עם שר הביטחון מגדיר אותם כשלומיאלים. בעיתון הארץ ורטר מביא תיאור כיצד הנשיא בוש מתייחס למר אולמרט וזאת בשיחה עם מנהיגה של מדינה זרה.
סקרי דעת קהל שנערכו מגדירות את אולמרט כלוזר ודאי ואילו את ביבי כמוביל בסקרים.
בקיצור - צער בעלי חיים במובן הכי אנושי של המושג.
לכן פניתי לעו"ד יאיר שהוא משפטן להגן על דודו האהוב.
ואם אתה מקורב למשפחה בגלל שהינכם גרים בסמיכות, או בקשרי משפחה - אזי במקום להשתלח בביבי, או בביבוניו - שאני איני שייך להם, תפאר את המועדף עליך על פני ביבי. אל תשתלח באחרים - תפאר את אולמרט (בהנחה שאה יודע לשקר אעצמך). הרי זו חוכמה קטנה להשתלח באחרים, במקום לציין את מעלותיו של המנהיג שלך והעונש שלנו אתה בוחר להשמיץ את ביבי. זהו סוג חנטרישיות.
כתוב תגובה ל- המקורב למשפחה דאל את כבודו האבוד של יאיר אולמרט
לא חושבים, מבקשים ומותר ךהם לשמור על זכות השתיקה.
  למה - למה לסבתא אין גלגלים.   26/11/06 04:22
כתוב תגובה ל- למה - למה לסבתא אין גלגלים.
תגובה נוספת לשואל
  מקורב למשפחה   25/11/06 19:56
הוכחה שאתה ביבון,חמור היית וחמור תישאר. ולא שינית את דעתך. דעתך היתה מאז ומעולם שהיידה שרה והיידה ביבי. על מי אתה חושב שאתה עובד? אתה חושב שאם אתה יושב על הזנב שלך,לא רואים אותו? או שלא רואים שאתה ביבון? טיפש.כמי שמכיר את משפחת אולמרט אני אומר לך שהם אפילו לא קוראים את הזבל שמתפרסם כאן.
כתוב תגובה ל- מקורב למשפחה
תגובה אחרונה לך
  מקורב למשפחה   25/11/06 20:00
שפתי כהן:מרוב זבובי סולו,לא רואים את חבר`ה בכלל.

הישששששששששש,איפה החבר`ה?
אללה יסתור כמה ביבונים וכמה ישיעים וכמה זבובי סולו.
ולחשוב שאני אחד האשמים בכך,גורם לי לבכות.
הייששששששששששש.
יש למי שהוא סנו 10.000?
ותימלא הארץ,פינקלשטיין.
ביבי שילש את כוחותיו לפני כחודש חודשיים.
שילש אותם.
הוא מטביע אותי,הקרוק.
די,אפילו אם אנחנו רוצים לדבר,לא יכולים.
היבונים מצווחים וקופצים ושורטים ונושכים.
זה לא מקום לבני אדם.
"אח`לאוני".
אולי סנו 20.000 ?
היששששש הייישששששש.

כתוב תגובה ל- מקורב למשפחה
18
חומר ממוחזר
  אלאדין   25/11/06 17:22
יואב אני עוקב אחר דבריך ומסכים בחלק מהם.אך אתה מגזים במחזור החומר.אותם האנשים אותם הנושאים.לשם שנוי תכתוב מעט על ריבליןאו על שיטריתהקשר בין הון לשלטון.על משרד הפרסום של אשתו והקשרים עם בעלי הון.אולי גם עמדה בנושא נשיא המדינה?ועוד קצת גוין לא יזיק.
כתוב תגובה ל- אלאדין
19
שמישהו יגיד לי במי במה בגד יואב יצחק
  שושי   25/11/06 17:51

שבוע טוב לכולם

אני לא מבינה מה רוצים מיואב יצחק ומה לא בסדר.
אולי מישהו יסביר במי בגד יואב יצחק.

חמתי ז"ל לימדה אותי שזה שאוכל שום מסריח לו מהפה.
רמון במעמדו אסור היה שיגיע לתסבוכת עם חיילת בת 20.
אולמרט קשור לחברים של הון ושלטון ושוחד בגסין הבית בכרמיה.
וריבלין אם הוא אשם יואב יצחק גם עליו יכתוב
סבלנות.
בקשר לנוני העיתונאי של ידיעות אחרונות.
לא ידעתי שהוא מבעלי הוט.
אני עוברת ליס ואמליץ גם לחברי.
כתוב תגובה ל- שושי
20
יואב יצחק יורד מהפסים!! לא יאמן כל פעם הכותרת ממוחזרת בושה לעיתונות כזאת
  צנגד   25/11/06 18:28
כתוב תגובה ל- צנגד
21
יואב הפכת להיות ליצן החצר של העיתונות
  ליואב   25/11/06 18:30
כתוב תגובה ל- ליואב
22
יכול להיות שיואב מתעורר בבוקר ויורה חיצים על המקרר
  מה יהיה יואב?   25/11/06 18:36
כתוב תגובה ל- מה יהיה יואב?
23
סוף סוף, יואב! האתר מתייצב לצד
  ערכי היושר והנאמנות גם   25/11/06 18:36
בפרשת רמון!
כתוב תגובה ל- ערכי היושר והנאמנות גם
24
לא שכנעתי שרמון לא גבר מושך
  ליה מינצברג גרייצר   25/11/06 18:57

זה לא פשע להיות מושך. ומה שהיה בחדר רק בבחורה ורמון יודעים.

חבל מאד שהמשטרה בזבזה זמן על הנושא הזה.

היה צריך להימנע מחקירה בשל חוסר ענין לציבור.
כתוב תגובה ל- ליה מינצברג גרייצר
כושר ההמצאה של יחצנ"י רמון
  שונא יחצני חרמנים   25/11/06 19:21
לשמות ולמניפולציות באמת שופע!
כתוב תגובה ל- שונא יחצני חרמנים
מושך בחוטים, אולי. גבר מזדקן
  -נדיה   25/11/06 19:23
ומכוער המסרב להכיר כמו רבים הדומים לו כי עלומיו עזבו אותו מזמן.
כתוב תגובה ל- -נדיה
25
לדעתי רמון מתאים להיות שר הרווחה
  כי זה משרד חשוב ביותר   25/11/06 19:14

משרד הרווחה לא אויש זמן רב. לדעתי נדרש שר מקצועי וחזק וכנה. לכן רמון מתאים לתפקיד. בשל יושרו קשה יהיה לו להסתדר במשרד המשפטים המושחט מימים קודמים.
כתוב תגובה ל- כי זה משרד חשוב ביותר
מושחת
  חשוב לדייק   25/11/06 19:23

אם כי השחיתות שוחטת.

תיקון עצמי.
כתוב תגובה ל- חשוב לדייק
בנוסף אני זוכרת את נושא אגרת הטלוויזיה
  בהתייחס לשחיתות   25/11/06 20:01
כיצד נהגו לבצע את הגביה. ניתן לקרוא בגוגל.

גם נושא המחשוב של בתי המשפט והתקלות שגרמו עוגמת נפש מבוכה כולל לשופטת החפה מפשע הילה כהן.

את כל זה היה עלול בין היתר לבדוק רמון. אין ספק שלהרבה אנשים במשרד המשפטים יש ממה לחשוש. מי יודע כמה חפים מפשע עדין נרקבים בכלא למרות שיש בדיקות מעבדה חדשות שיכולות להביא לביטול גזר הדין שלהם ולמשפט חוזר במקרה הצורך. אם הם יזוקו זאת אומרת שחלק מהשוטרים שקודמו בגלל פרשיות אלה יכולים להיות במבוכה כולל מספר שופטים.
כתוב תגובה ל- בהתייחס לשחיתות
26
במושב ליצים אל תשב
  הכהן הגדול   25/11/06 19:44
חזרתי לפני 3 שנים מחו"ל ונבהלתי.

ראיתי איך ביבי וליברמן,היזנו את העם לגיזענות ולפשיזם.
וגם בעניין יואב יצחק,כמוני כמוך.
אותי,יואב מצנזר באופן קבוע.
הוא לא מרשה לי להגן על אולמרט.
אסור להגן על אולמרט בNFC.
זו עבירה שאין עליה מחילה.
יואב,היה נושא הדגל של המלחמה בכנופיית החוק.
הוא החליף דגלים מאז שביבי קנה לו סנדלים חדשים.
מאז,זה אתר נאצה נגד אולמרט והיידה שרה,זה המוטו שלהם.
אבל אני מגלה בימים האחרונים,סימנים של חזרה בתשובה אצל יואב יצחק.
הוא כבר לא מצנזר אותי ב100% ,רק ב90%.וגם זה מה שהוא.
באשר לבובליל וכסיף ושאר הליצנים.
אומר רק:"אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים ובדרך חטאים לא עמד ובמושב ליצים לא ישב כי אם בתורת יהוה חפצו ובתורתו וגו`"
ובסילוק הקרוק תנוחמו.

כתוב תגובה ל- הכהן הגדול
27
קראתי הפרוטוקול. לא נכון שרמון הזכיר בחורות צעירות מהמתלוננת
  יואב יצחק, כדאי שתדייק!!   25/11/06 19:51
כתוב תגובה ל- יואב יצחק, כדאי שתדייק!!
אז מה אם קראת?! הבוס חייב את כל
  אנשי המשרד לקרוא ולהגיב   25/11/06 20:40
מיד
כתוב תגובה ל- אנשי המשרד לקרוא ולהגיב
28
תוכיח מתי רמון עזר במשהו ל"ידיעות" או שתתנצל מיד!!
  קורא הגון   25/11/06 19:53
כתוב תגובה ל- קורא הגון
29
האם גם ורד שרון, חברתו הנוכחית הצעירה ממנו בהרבה, מקבלת ממנו שוחד מיני? הגזמת, יואב יצחק!
  הברון מינכהאוזן   25/11/06 19:56
כתוב תגובה ל- הברון מינכהאוזן
30
האם גם ורד שרון, חברתו הנוכחית הצעירה ממנו בהרבה, מקבלת ממנו שוחד מיני? הגזמת, יואב יצחק!
  הברון מינכהאוזן   25/11/06 20:00
כתוב תגובה ל- הברון מינכהאוזן
31
ישראל
  פטריוט ישראלי   25/11/06 20:07
יואב שבוע טוב עם יפנימו ויתקנו את הגילוים שלך אז יש מקום לישראל ולא תוך 15 שנים אין ישראל
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
32
מציעה להקים מפלגת החרמנים
  עדיף על עלה ירוק   25/11/06 20:17

לא מוכנה לותר גם על זה.
כתוב תגובה ל- עדיף על עלה ירוק
33
חבל שרמון לא שר משפטים:
  נסיון נוסף   25/11/06 20:31

יכול היה לטפל בנושאים הבאים?

מחשוב בתי המשפט שגרם לתקלות מביכות כגון לשופטת הילה כהן ולשופטים רבים נוספים ללא אשמתם ורק בגלל תקלות כגון עיצוב אוטומטי של מסמך.

ניצול נושא תלונות לא מסוססות על הטרדות מיניות לפיטורים לא צודקים של עובדים המערכת המשפט.

חפים מפשע שנרקבים בכלא בגלל סחבת לא אנושית בביקת אפשרות לזכאותם באמצעות בדיקות מעבדה שפותחו לאחרונה.

נושא של משטרת האגרה וההגירה ותפקודם.
כתוב תגובה ל- נסיון נוסף
34
"חברתו". אהבתי!
  דן בן אמוץ ז"ל   25/11/06 20:39
כתוב תגובה ל- דן בן אמוץ ז"ל
35
נוני - האיש שהפעיל את גילת לעניינים
  שאפילו גילת כבר מסרב   25/11/06 21:33
נוני הפעיל את גילת למטרות חיסולים ממוקדים - לכן גילת נתגלה במערומיו כמי שפרסם האשמות חסרות יסוד, אבל בשלב מסויים הדרישות של נוני מגילת היו כאלה שאפילו גילת סירב להן.
כתוב תגובה ל- שאפילו גילת כבר מסרב
36
הפכנו למדמנה
  הניה   25/11/06 22:03
כתוב תגובה ל- הניה
37
הפעם -בכל הכבוד- אני חולק על הקביעות שלך
  אריק באך   26/11/06 02:55
את דעתי השלילית על נוני מוזס, כמו גם על רמון, לא הסרתי מעולם.

אבל על הקביעה כי התביעה הצליחה להוכיח במשפט רמון את עיקרי מרכיבי העבירה, אני חולק.

המרכיב היסודי ביותר בעבירת המעשה המגונה, היא ההתנגדות של המתלוננת (הרי נשיקה בין בוגרים -ומדובר בקצינה ולא ב"חיילת"- איננה מגונה כל עוד היא בהסכמה...)

והיא? היא הודתה בפה מלא כי היא לא התנגדה ולא גילתה כל אבק התנגדות לנשיקה מצד אחד, ומצד שני הודתה בעשיית מכלול מסכת של מעשים שבהחלט ניתן היה להבין מהם -אפילו כטעות לגיטימית וכשרה למהדרין- כי היא חפצה בנשיקה:

היא התגפפה איתו
היא פלירטטה איתו
היא נצמדה אליו מינית כולל עם החזה שלה לוחץ אל תוך גופו כשידיה עוטפות את מבושיו
היא הכריזה בפניו בקול רם שהיא לא מסוגלת לעמוד בפניו
היא נתנה לו אחרי הנשיקה את ספר הטלפון שלה
היא הזמינה אותו להצטרף אליה לטיול בקוסטה ריקה
היא טענה בפני עדים מהימנים כי הוא לא עשה לה רע ולא פגע בה
היא התלוננה רק בגלל שאיימו עליה שאם היא לא תתלונן היא תסתבך במשפט נגדה

כלומר: גם אם מקבלים את כל עדותה כמהימנה, רמון חייב להיות מזוכה כי בחוק העונשים יש הגנה יסודית המכונה "טעות בעובדה".

אז מבלי להתייחס לשאלות האתיות נגד רמון -שזה איננו עניין למשפט פלילי כידוע, הגשת כתב האישום נגד רמון הייתה מעשה שחיתות מובהק, שיקול דעת פסול והפעלת כוח המשרה לרעה באופן המסוכן והבזוי ביותר שניתן להעלות על הדעת.

אני מתעב את מוזס, אך משבח אותו על התמיכה שהוא מעניק לרמון. היא נכונה עניינית, והיא אמיצה מבחינה תקשורתית (מסוכן לצאת נגד עברייני שלטון החוק, במיוחד למוזס שחמאה על ראשו).

אני מתעב את חיים רמון, שמעשה שחיתות אחד גדול וחמור שהוא היה מעורב בו ישירות ידוע לי באופן אישי, אך מתפלל ליום שהוא יחזור להיות שר משפטים. כי רק אז נוכל לומר שסוף סוף יש לנו שר משפטים שבאמת מבין את החשיבות הקריטית כל כך של המערכת שעליה הוא מופקד. לא ממרומי האולימפוס, אלא מהשואה האישית שהוא עצמו עבר.

הרי ממילא לא נוכל לצפות לשר משפטים נקי מעבר פלילי. זה לא קרה אחרי רמון, ולא יקרה גם אחרי שיט-רית.
כתוב תגובה ל- אריק באך
38
דוברות ויעוץ-תקשורת - מה הם בדיוק ?
  נפגע 'דוברות'   26/11/06 06:57
גילוי נאות: לא מזמן 'עפתי' מתפקידי כ'איש-התקשורת' של גוף ציבורי מסויים. לאחר שנים לא מעטות בהן לא עסקתי בפועל בכתיבה ובשאר עיסוקי 'תקשורת', בהם עסקתי בעבר, חזרתי ל'תחום'. נתמניתי להיות מה שאני הגדרתי 'אחראי לתקשורת פנים וחוץ' של ארגון מסויים, ואחרים הגדירו כ'דובר' וכ'מקדם יחסי הציבור' של הארגון. וכאן כל ההבדל - בהגדרה המילולית ובכוונות שמאחוריה. מה הוא בדיוק 'דובר' ומה הציפיות ממנו מצד 'נותני-לחמו' מחד ומצד ציבור לקוחותיו מאידך... הנה, כאן אחד מן ההבדלים העקרוניים והמהותיים של ההגדרה: מי הם בעצם ה'לקוחות' האמיתיים של ה'דובר' - מי שהוא 'דוברם' או מי שלעיניהם ולאזניהם ולתשומת-ליבם וידיעתם הוא 'מפרסם' או 'לא-מפרסם' את 'חומרי' ה'דוברות'. תפקידו לפרסם או להסתיר ? להיות נאמן ('קול אדוניו') למי ששכר, בחר או מינה אותו, או נאמן לציבור הרחב המצפה לדברו ? מה הוא הגבול (הדק ?) שבין אמת או דימוי, מציאות או מראית-עין ? אני מזמין את קהל הקוראים פה (כמה הם בכלל ?) להשיב לשאךלותיי אלו, ולהצטרף למעין דיון: מה זה 'דובר' ? מה מוטל עליו, לעומת מה שמותר ואסור לו ?
אמינותו של 'דובר' או נאמנותו - מה עדיף . אני את בחירתי עשיתי, ולכן היום אני מובטל. נ.ד.
כתוב תגובה ל- נפגע 'דוברות'
39
אהוד אולמרט "הוא" בני סלע - אנס מצטיין
  לחשוב טיפה !   26/11/06 07:03
אהוד אולמרט הוא מושחת וזה בא לו בטבעיות.
אולמרט פוחז וזה נובע מאישיותו.
הוא מרשים ביכולת הרטורית שלו, אבל זה מטעה.
אולמרט חובבן שמקיף עצמו במבטלים את דעתם בפניו, ומי שלא- עף, או מתגמד לגובה הדשא כמו ציפי לבני - ראו ערך מאיר שטרית..
אולמרט אוהב קומבינות נדל"ניות ואוהב לעזור לחברים בעלי הון.
אהוד אוהב שררה.
בשביל שררה לא צריך אג'נדה.
אולמרט אוהב סיפוקים מיידיים. לכן הספין היא המשנה והגמרא והתלמוד והתנ"ך שלו.
אולמרט לא קורץ מהחומר של מנהיגים.
אבל הוא הגיע לשלטון - לא בדיוק בפוקס. 30 שנה הוא מטפס מעלה מעלה וברזומה שלו יש יותר ביקורים ביאח"ה מאשר ל: דן מרידור, אהוד ברק, ביבי נתניהו, משה קצב, יצחק נבון, דוד בן גוריון, אליעזר בן יהודה, אבי דיכטר, ציפי לבני, מאיר שטרית, דוד לוי ועוד ועוד.

בני סלע לא אשם, בני סלע חולה, בני סלע הצליח לברוח בגלל שלומיאליות של השוטרים.
מה אנו עושים יושבים בבית ומחכים שמישהו יתפוס אותו.

אולמרט לא אשם. השחיתות לו כמחלה, כטבע בלתי נשלט. מי שאשם הם אלה שויתרו לו, סלחו לו, מחלו לו.
היום אנו גם יושבים בבית ומחכים שהמושחת הסדרתי הזה ייעלם מחיינו.

בני סלע, אתה חולה
אהוד אולמרט - אתה גם !
כתוב תגובה ל- לחשוב טיפה !
אתה יכול להתבייש לך במה שאתה כותב
  שיין   28/11/06 08:08
כתוב תגובה ל- שיין
40
נוני מוזס ורמון - שטויות לכיסוי כוונות
  מודאג   26/11/06 07:45
אז מה יואב יצחק, עכשיו גם אתה מצטרף לקהל מסתירי האמת? הגיע הזמן לומר את האמת באופן גלוי וברור - פרשת רמון מצוצה מהאצבע והמצאה שנועדה להביא את דורית בייניש לכס נשיאות ביהמ"ש העליון. אין בה ולא כלום והצגת הדברים כאילו וכבר הוכחה אשמת רמון - מטעה ומחפה על האמת: בראש ביהמ"ש העליון, הרשות הגבוהה ביותר לצדק במדינת ישראל, עומדת אשה מושחתת שלא בוחלת בשום אמצעי לצבירת כוח לעצמה ולבנות מינה! אינני יודע אם נוני מוזס מפעיל צנזורה כלשהי על דברי כתביו וגם אתה אינך יודע זאת אלא מפי השמועה. הצגת הדברים כאילו וזו האמת היורדת מהר סיני מבאישה את ריחך בעיני והורסת את תדמיתך כחושף שחיתויות. מוטב ותתרכז בגילוי הדברים החשובים והאמיתיים! ולהזכירך, גם אם זו היתה האמת עדיין עיתון ידיעות אחרונות בבעלותו של נוני והוא יכול לעשות בו כרצונו, גם לשמש שופר לרמון. אתה משתמש בעיתונך שופר לעצמך, הלא כן?
כתוב תגובה ל- מודאג
41
אורח חיים
  קרטופל   26/11/06 12:59
יואב היקר.אשרינו שזכינו לחזות כיצד פעם אחת אתה סבור בדיוק כמו בייניש..גם היא חושבת שאורח החיים שלו אינו ראוי לשר משפטים.חזון אחרית הימים.בדיקת "אורח חיים" הינה מדרון חלקלק המתאימה למשטרים אפלים וספק אם היא תפסק ברמון עצמו.איש לא העלה על דעתו לבדוק את אורח החיים של בייניש לפני מינוייה,למשל וטוב שכך.הפעם אתה טועה בגדול.
כתוב תגובה ל- קרטופל
42
ראש הממשלה הוא אולמרט
  מקורב למשפחה   26/11/06 16:34
צער בעלי חיים זה הקרוק
הרוכל הנוכל הסוחר בחלומות
האידיוט החי לפי סקרים ריג'עים
שמתפוגגים עם בוא השלכת.
החזק על החמאס שאסור לחלק לו אץ "היידה שרה"
הוא, הוא צער בעלי החיים.
אולמרט הוא ראש ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- מקורב למשפחה
43
לכל המגיבים: שימו לב! כל ההתקפות על יואב ואריה באות מהזוי אחד: יגאל כהן התימני הטיפש.
  הקורא ביין   27/11/06 01:24
כתוב תגובה ל- הקורא ביין
44
יואב אתה אובססיבי?
  מבין בהכל   27/11/06 07:29
כתוב תגובה ל- מבין בהכל
45
יש סתירה פנימית
  אודי, ירושלים   27/11/06 10:33
אם אתה טוען שלנוני מוזס יש אינטרס להגן על רמון כדי שזה יסייע לו להרחיב את האימפריה הכלכלית התקשורתית שלו, הרי מתבקש שלשאר הגורמים, למעריב למשל, יהיה אינטרס הפוך - לבלום את ידיעות אחרונות.
אז למה שניהם באותה דיעה?
קצת קשה לי לקבל את הנימוק הכלכלי כשמדובר בשני גופים מתחרים, אם אחד יוצא נשכר מזה, בהכרח , עניין של הגדרה, המתחרה היה מעדיף שהתפתחות כזו לא תתקיים.

אם היית מדבר על מחויבות אידואולגית/חברית/רעיונית של האליטה התקשורתית לרמון - הייתי יותר מבין.
כאן אני חושב שלא יכול להיות שהאינטרס הכלכלי הוא היחיד.

אגב, גם בעיתוני הימין יש הסתייגות מכל הפרשה והם לא חשודים כמשוחדי רמון.

האם גם אתה חברת לכנופיית שלטון החוק?


כתוב תגובה ל- אודי, ירושלים
46
יואב 2 הערות
  צבי טל   27/11/06 17:03
1. להבנתי שגית ביחוסך לחיים רמון ולשטויות כו\לא קיים יחיסים עם צעירות ממנו. כמו כן האם זה בכלל חשוד בשוחד. (מידע אישי ונסיון זה לא מחייב)
חיים הוא לא יותר מצלופח שהפעם השילוב אולמרטים+מזוז+בייניש חבר לסלקו ואחרי שבייניש מונתה מחפשים דרך לסלק את שיטרית המשת"פ ולהחזיר את הצלופח.
2. די עשית למלכד את אולמרט העכבר, כבר מזמן הגיע הזמן לגלות את פרצופו המכוער של מזוז המושחת מגן השחיתות בדרך לעליון.
כתוב תגובה ל- צבי טל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il