w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מי לא בא לרקוד עם הניצולים בשדה התעופה ולא עשה מן המבצע הון פוליטי? מי שהחליט עליו - יצחק רבין
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
רוני מזרחי
רוני מזרחי
ככל שהמלחמה מתמשכת, כך גם גדל זרם הפליטים מהצפון בכלל והגליל בפרט וכך גם גדל לממדים ממש בלתי צפויים אחוז המפונים שהתייאשו לחלוטין מהאפשרות שאי פעם יחזרו לכור מחצבתם
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני מאמץ ללבי את קולה של האם עינב צנגאוקר, שבנה מתן נמצא בשבי החמאס, שזעקה אמש בהפגנה של משפחות החטופים: "כי עם ישראל מוכן לשלם את המחיר הכבד של העסקה..."
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דוברי צה"ל בעבר: צ'ייני אינו ראוי לפיקוד
מאת: איציק וולף  |  04/03/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מעניין שנחמן שי לא מבקש למשל
  מחיים רמון לפרוש!   4/03/09 14:05
כתוב תגובה ל- מחיים רמון לפרוש!
2
להיות חבר בקדימה - יותר בזוי
  נחמן מכפר נחמן   4/03/09 14:20
כתוב תגובה ל- נחמן מכפר נחמן
3
באמת הוא דומה לפועל סיני
  חכם פורים   4/03/09 14:28
כתוב תגובה ל- חכם פורים
4
לא רלוונטי
  מה קרה   4/03/09 14:31
צבועים.

עזבו את מפקד חיל הים במנוחה.

אם המועדון חוקי אין סיבה שלא יהיה שם.

ואם המעדון לא חוקי צריך לבוא בטענות למשטרה ולמערכת אכיפת החוק .

כתוב תגובה ל- מה קרה
5
צביעות מוסרנית של אופורטוניסט
  צבי 2   4/03/09 14:33
אם אליעזר (צ'ייני) מרום היה דתי וחרדי-ניתן היה לדרוש ממנו אמות מוסר שהוא מצווה עליהם במסגרת היותו כזה-דתי וחרדי, ובמקרה והוא שימש כרב ראשי או ברבנות כלשהי ראוי היה להטיס אותו לקיבינימט ולאלף עזאזל, ברגע שאינו כזה, למי יש את הזכות להחליט עבורו מה מוסרי ומה לא? הוא לא קיים את פעילותו על חשבון משלם המיסים (ששילם לו כדי שיהיה אלוף ומפקד בצה"ל בלבד)ובזמן התפקיד שלו. הוא לא קיבל מינוי על חשבון הציבור להיות נציג השכינה בשכונה, ממש כמו נחמן שי שהחליט לייצג את אלוהים ושדרגותיו הצבאיות הינן ייצוגיות(קישוט) בלבד והוא לא עשה אלפית ממה שעשה צ'ייני כדי להגיע לדרגה זו של אלוף בצה"ל, אז מה דעת המרגיע הלאומי? בואו ונראה מהן אמות המידה של חבר מפלגת קדימה הידועה בשער בת רבים באמות המידה המוסריות המחמירות שהיא דורשת מאת הבאים בשעריה(מייסדה אריאל שרון, רוחמה אברהם בלילה, ציפי לבני, אולמרט, אלי אפללו, יואל חסון, חי-רמון, ההתנקנקות מלחימת לבנון השניה וכו' וכו' וכו'... ואיך בא נחמן שי בשעריה?- (מתוך ויקיפדיה)
לקראת בחירות 2006 ערך שי סקר פופולריות על עצמו(חה חה חה חה) וניסה באמצעות ציפי לבני להשתלב ברשימת קדימה לכנסת, אך לא התקבל ‏‏(אפילו מפלגת הנוכלים לא קיבלה אותו). לקראת בחירות 2009, התכוון שי להצטרף לליכוד אך הוריו הטילו על כך וטו ‏‏(הוא לא הביא אישור מאמא ואבא). ב-3 בנובמבר 2008 התפקד למפלגת קדימה ונבחר מטעמה בבחירות לכנסת השמונה עשרה כשהוא משובץ במקום ה-18 ברשימת קדימה לכנסת זו., עכשיו כשהבנו מה הסמכות המוסרית של האופורטוניסט הזה, נשאל את כבוד מרן המקובל המוסרי נ נח נחמ נחמן מקדימה, האם במקרה מלחמה שבה משתתף חיל הים יתיר כבודו למפקדי צה"ל לזיין לפחות פעם בשבועיים את נשותיהם או שאסור להם לראות ציצים לאורך כל ימי המלחמה? כי הרי הם מסתובבים ליד חיילות צעירות יותר מהזקנה שמתפתחת להם בבית לאורך כל השנים, ויש להם סיבה טובה להשוות בין מה שיש בבית לבין מה שמסתובב להם כמו ווישרים מול העיניים כל היום!!!
כתוב תגובה ל- צבי 2
6
האם הם לא צפו מעולם בסרט פורנו
  האם פוסלים במומם   4/03/09 14:33
ניתן לומר שגם בסרטי פורנו מבזים נשים ואולי גם גברים.
האם הדוברים הקדוים האלה מוכנים להשבע שלא צפו?
כתוב תגובה ל- האם פוסלים במומם
7
צביעות והתחסדות
  ע. סובול   4/03/09 14:40
איראן לא זקוקה לפצצות אטום ולטילים ארוכי-טווח כדי לנסות לכבוש את ישראל. איראן כבר מזמן שולטת בפוליטיקאים הצבועים ובמתחסדים המקומיים שמאכלסים את הכנסת ומרכיבים את ממשלות ישראל הימניות, המרכזיות והשמאליות, שכבר מזמן אי-אפשר למצוא את ההבדלים ביניהן אפילו בעזרת מיקרוסקופ אלקטרוני.
כתוב תגובה ל- ע. סובול
8
נחמן שי ומירי רגב שקרנים
  או בלטה   4/03/09 14:55
ציטוט מדברי נחמן שי: "כמי שמפקד על חיילים וחיילות ומשמש להם השראה ודוגמא אישית, ביקורו במקום זה המבזה נשים אינו עולה בקנה אחד עם הנורמות הנהוגות בצה"ל."
נחמן שי ומירי רגב היו דוברי צה"ל. הם מכירים היטב את היחס של קציני צה"ל לחיילות. קצינים בכירים הועמדו לדין על ניצול מיני של חיילות, כגון אלוף איציק מרדכי, תת אלוף ניר גלילי, אלוף משנה עאטף זאהר, וכן הפרשה המבישה של ניצול מיני של קטינה ע"י קצינים ונגדים בבסיס חיל אוויר בדרום. אלו לא תופעות יוצאות דופן אלא נורמה של ניצול מיני של חיילות. טוב יעשו נחמן שי ומירי רגב אם יתנערו מהצביעות ויגלו לנו איך באמת מתייחס צה"ל לחיילות. בתור צעד ראשון יש לבטל שירות חובה של נשים בצה"ל ללא דיחוי.
כתוב תגובה ל- או בלטה
9
אני מציעה לנחמן שי לשתות מים ו
  pninaor   4/03/09 15:03
ולמירי רגב לא להזדז ולגנות בעלי תפקיד אחרים. נראה כי שניהם מחפשים פשוט כותרות להאדיר את שמם.שניהם לא הוכיחו עצמם עד כה כבעלי יכולות מרשימות - פרט לפטפטת ברשת.
כתוב תגובה ל- pninaor
10
תגובה
  שרה   4/03/09 15:23
מה זה אכפת מה עושה בזמנו הפרטי יצא מפרופורציה
כתוב תגובה ל- שרה
11
רגב תפסיקי להטיף
  איל   4/03/09 15:23
גב' רגב תפקודך במלחמה לא היה מוצלח במיוחד
אז בבקשה אל תטיפי לאחרים !
המפקד טעה בשיקול דעת התנצל ועכשיו צריך לתת לו לעבוד !!!
נמאס מכל הנודניקים שמחפשים כותרות ולא את חיזוקה והצלחתה של המדינה !!!
כתוב תגובה ל- איל
12
נא להרגע ולהכנס לפרופורציות
  דב ר   4/03/09 15:28
נכון, זה אינו ראוי שיבקרו במועדון חשפנות. אולם, לא שמעתי כי זוהי עבירה: לא בדין הצבאי, ולא בחוק הישראלי. מה קרה החלפתם את משמרות הצניעות של העדה החרדית? הפסיקו להיות צבועים!!! האם אתם נהגתם כשורה לכל אורך שירותכם הצבאי? האם לא התפרסם כי מי מכם סירב לכהן כסגנו של דובר צה"ל, ובתמורה "נתפר והומצא" לו תיק מיוחד בלשכת רוה"מ שרון?אגב, מענין האם תקן זה עדין קיים...
האם מעולם לא ראיתם או צפיתם בסרט פורנו - באינטרנט, לדוגמא? האם לא "דרכתם ורמסתם" את חבריכם בדרכיכם למעלה?
האם ראויים קצינים שמשקרים לפקודיהם או מתעמרים בקצינים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי ושהוגדרו כנכי צה"ל? מעניינת העובדה כי קצינים בכירים רבים המשחררים מצה"ל נעשים פתאום "בעלי תשובה", דעותיהם משתנות בהתאם לצורך ועוד.
האם לא מזמן ראינו כיצד בוצע סיכול ממוקד על השר מופז, וחטפו מתחת רגליו את ניצחונו לראשות קדימה (וזאת ידיעה ממקור ראשון ומהימן)?
די, מצאו משהו ראוי לעסוק בו. לדוגמא: סגירת אותם מועדונים, סגירת מועדוני ההימורים, ולהבדיל, אלף אלפי הבדלות, דאגו לנכים - נכי צה"ל עמיתכם.
רמז, פנו ליו"ר ארגון נכי צה"ל, והלה יספר לכם כיצד מתעמרים בנכים, כיצד חוקים שנועדו לסייע לנכים כלל לא מיושמים, ותגלו כי העבריין הגדול ביותר הנו מדינת ישראל, באמצעות ממשלתה.
בקיצור, עשו את עבודתכם, ואל תציקו לנו במשחקי צדקנות.
כתוב תגובה ל- דב ר
13
MAROM IS A SAINT
  IF THIEF IS P.M   4/03/09 15:32
כתוב תגובה ל- IF THIEF IS P.M
14
דוברי צהל
  אורי פ   4/03/09 16:09
הם חבר עתונאים בלתי חשובים, מי מתי הם מתעסקים עם בלוי בלתי מזיק של משהו? מתי הפסקתם להכות את הנשים/בעלים שלכם?
כתוב תגובה ל- אורי פ
15
בדיוק כאן קבור הכלב
  קוני   4/03/09 16:09
בגלל מעידות כאלה, שהן לאנשים מסוימים חסרות משמעות וחומרה, התדרדרנו עד הלום. ללא הבדל דת או גזע, מערכת הערכים הצתמצמה וההתנהגות פרצה גבולות.
אנשי ציבור ונושאי תפקידים חייבים להפנים, שאינם ככל האדם. בתפקידם הנכבד הם נבחנים בזכוכית מגדלת ע"י הציבור. מי שלא יכול לעמוד בנטל זה עדיף שיפרוש.
כתוב תגובה ל- קוני
16
למירי רגב
  gildahan   4/03/09 16:38
כמצביע ליכוד! כדאי לך מאוד להיכנס לפרופרציה מאחר ואת לא מגיע לקרסולייםשל צ'ייני ! את היית שותפה לכישלון מלחמת לבנון השניה !!!!! אז תירגעי בבקשה !!!!!!!!!!!!!!
ובגלל איזה טעות קטנה אז להוריד לצ'ייני את הראש על מה !??
כתוב תגובה ל- gildahan
17
נחמן שי מדבר שטויות
  tso---------   4/03/09 17:23
לאן הגענו ניכנסים לתחתונים לאנשים תעזבו אותו
אוכלי חינהם וטפלים. קנאים מגעילים
כתוב תגובה ל- tso---------
18
האם נחמן שי ראוי לדרגות הייצוג
  אשר קיבל   4/03/09 18:26
כתוב תגובה ל- אשר קיבל
19
במידה והסיפור נכון-יש להדיחו !
  על 'המפקד'   4/03/09 18:35
כתוב תגובה ל- על 'המפקד'
20
מי שמכם?
  רמץ   4/03/09 18:53
אדון שי,
הכיצד אינך מהסס לדחוף את האף שלך מעבר לראוי. כח"כ, מה אתה יורה לצה"ל ברגליים? העניין של צייני הוא של הרמטכ"ל וזהו. אפשר לחשוב שמישהו כאן עבר עבירה פלילית.
מי בכלל שמך לשר ומושל עלינו.
העניין שלך הוא איך אתה שלם בלשבת עם רמון באותה מפלגה וכנסת, מפלגה שהוציאה מתוכה את הירשזון, הצבעות כפולות, שרת חוץ ללא כל הישגיות, ראש ממשלה מתפטר.
כדאי שתקרא קצת את הטוקבקים בכול המאמרים בעמודי האינטרנט המרכזיים ותדע מה הציבור חושב על הדברים המטומטמים שלך ושל מירי רגב ואחרים. אתם מחפשים משום מה להיות יותר קדושים מהאפיפיור. תתפכחו. לא אוהבים אתכם.
ללא ספק הכנסת הזו הופכת להיות מורסה בגוף הציבור מימיה הראשונים. כמה חבל.
כתוב תגובה ל- רמץ
21
נחמן היועץ לשתיית מים בשם צהל
  מרק טווין   4/03/09 19:30
מר מוסר ,בהתמחה בתפקידו בסיסמת אייבי נתן ,אבל משיקולים אחרים, פתאם נהפך למומחה גם בבטחון . אם מקום הביקור לא מתאים רצוי לאסור אותו בחוק. צדקניות בארה"ב של שנות העשרים ניסו לאסור שתיית אלכוהול והגדילו את כח המאפיה ,בלי לשנות את המוסר האמריקני. צדקנים אחרים ניסו לאסור על הזנות במלחמת האזרחים האמריקנית, וחזרו על אותה שטות בויאטנם. למותר לציין שהתוצאה היתה שכל חייל שלישי חלה במחלת מין, בגלל חוסר יכולת לעמוד בהחלטה, אבל ללא פיקוח האסון גדל. מותר לקצין בשעות חופשתו, כשהוא לא במדים לבקר במוכדון כלשהוא. יתכן שאתה ביקרת בלידו בפריז, ועדיין לא נפגמו ערכי המוסר שלך. גם שם בפומבי מבקרים כל המי ומי, כל עוד לא עשה זאת הקצין במדים, או כמייצג החייל,זו התעשקות שלך בתחתוניו. אינני בטוח ששלך יותר מבריקות. למרות שתפיסת טרמפ בענייני נשים, היא טרמפ די בטוח, הבומרנג יחזור אליך. לחיים ( אולי עם יין הפעם )
כתוב תגובה ל- מרק טווין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il