w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סוכם: מייקל אורן ימונה לשגריר בארה"ב
מאת: עידן יוסף  |  02/05/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוכר ישראל
  גימי   2/05/09 21:19
המינוי טעות! טעות! טעות! מי יתן ותתבטל הגזרה אמן כן יהי רצון.
כתוב תגובה ל- גימי
2
ביבי בחר באיש תנועת מרץ
  אבי גרפס   2/05/09 21:43
נראה שלמחנה הפטריוטי אין מועמדים והם בוחרים לתפקידים רגישים אנשי תנועת מרץ.
כתוב תגובה ל- אבי גרפס
3
לכל המתנגדים האוטומאטיים
  אלון דהן   2/05/09 22:09
מייקל אורן איננו השמאלן המצוי. הוא איש נפלא וציוני אמיתי, והוא יכול בהחלט למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר. אני הכרתי אותו במרכז שלם, שהוא מכון מחקר בעל אוריינטציה ציונית ברורה, והוא מועמד ראוי וטוב.
כתוב תגובה ל- אלון דהן
אז איך תסביר תומך בהינתקות
  קוסם   3/05/09 01:56
ואיך תסביר לפרק התנחלויות? זה ציוני זה? שילך ויראה איך הרסו את חיי המשפחות מגוש קטיף. שיסביר איך יורים עלינו 8 שנים קסאמים או איך גלעד שליט עדיין בשבי.
3000 שנה אנחנו מתפללים לארץ ישראל ובמחי אחד אנשים ילודי אישה ובני תמותה מוכנים לכרות את איבריה של הארץ הזו.
היינו כבר בגלות יותר מפעם אחת אז שוב מחפשים לחזור לשם.
כל יום אני אוכל את הלב איך בזבזתי את קולי לליכוד. טמבל אני וכל אלו שכמותי.
כתוב תגובה ל- קוסם
מסכים רק עם סוף דבריך
  אלון דהן   3/05/09 08:08
באמת אסור היה לתמוך בליכוד ואני אכן תמכתי במפלגה אחרת, בעלת קווים ציוניים ויהודיים ברורים יותר. אבל... לא הלך. לעצם העניין, מעולם לא שמעתי את מייקל מדבר בעניין ההתנחלויות או ההתנתקות, עכ"פ, אם נכון הדבר אז בעיני זה חמור, אם כי אינני בטוח שזה כך. בנוסף, שמעתי ממנו התנגדות נחרצת להיסטוריונים החדשים, ולאסכולה הפוסט ציונית והניאו אנטישמית במחקר ההיסטוריה. וכן שמעתי שאמר דברים ברורים ונחרצים על אובמה. וכן, ידוע שהיה חבר במרכז שלם במשך שנים ארוכות, ואף כתב במסגרת זו לא מעט מאמרים ציוניים, הכוללים פרספקטיבות היסטוריות נפלאות על מלחמת ששת הימים, על אשכול ואחרים. לא נראה לי שזה הסמולן המצוי בלשון המעטה. וודאי לא מרץ וגלאון...
כתוב תגובה ל- אלון דהן
בין השורות גם אתה שמולן
  מ.פ..   3/05/09 12:21
מכון "שלם", הוא חלק ממכוני "הנתמכים" ע"י כספי מימשל, ולכן חייבת לנשוב בו רוח שמולנית, שאם לא כן מתרחשים 2 דברים:
1. החוקרים במכון מופנים למוסדות רפואה נפשיים.
2. התקציבים נעלמים.
לכן מר דהאן, אין ידך נקיות (אולי אתה אחד ממקבלי השכר במכון?) והצבעתך בעד השמאל (הציוני?) על פי עדותך, איננה הופכת אותך לבעל סמכות ובעל עדות כשרה.
כתוב תגובה ל- מ.פ..
מהפך בדיעות אלון דהאן. למה??
  אברהם בקשישוב   4/05/09 11:36
בעבר כתב אלון דהאן תחת הפסבדונים "מדריך ליונה עיוורת" והביע דיעות ציוניות ברורות. לאחרונה חל אצלו שינוי. הוא החל לפרסם טוקבקים בעלי גוון שמאלני מסוים, תחת שמו האמיתי. מעניין מה הסיבה לכך?
כתוב תגובה ל- אברהם בקשישוב
מד' ליונה עיוורת
  אלון דהן   4/05/09 20:22
אין כל שינוי בדעות. מייקל הוא מכר ואני חושב שהפער בין מה שכתוב עליו כאן לבין מה שחוויתי כשהיכרתי אותו אישית הוא אסטרונומי. מכון שלם מנוהל ונוהל על ידי יורם חזוני, שלא צריך להציג הוכחות על נאמנות למחנה הציוני והימני. ואם זה מעניין מישהו אני הצבעתי למפלגה קטנה וימנית יותר מהליכוד ומליברמן ביחד. יחד עם זאת, אני חוזר ומדגיש כי אורן שאני מכיר שונה בהרבה ממה שמתואר כאן!!!
כתוב תגובה ל- אלון דהן
ואינני מקבל שכר ממרכז שלם
  אלון דהן   4/05/09 20:27
חבל על ההשמצות המיותרות.
כתוב תגובה ל- אלון דהן
4
למייקל דעות סמולניות
  פרו בינציה   3/05/09 05:14
דעותיו הפוליטיות תואמות את הדעות של חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון.
למה הביבי לא מינה פטריוט ימני לאומי?
כתוב תגובה ל- פרו בינציה
5
עכשיו להחליף את שגרירת ישראל
  קול המציאות   3/05/09 08:25
באו"םShe turns everybody off
כתוב תגובה ל- קול המציאות
6
בעצם מה הבעיה ?
  אין לי דרכון אחר   3/05/09 10:04
עם דרכון כפול, לעולם תהיה משפחת אורן בצד הנכון.
כתוב תגובה ל- אין לי דרכון אחר
7
השגריר חייב ללמוד אובאמית
  שירה   3/05/09 11:35
ספר יחזקאל ידוע כספר נבואות שעתידות לבוא (חזון העצמות היבשות וכל הנבואות הקשורות לאחרית הימים, והזמן לפני ביאת המשיח..),
עכשיו פתחו יחזקאל.
פרק ל"ח פסוק פס' ב'-ג': "בן אדם שים פניך אל גוג ארץ המגוג נשיא ראש משך ותבל והנבא עליו:
ואמרת כה אמר אדני יהוה הנני אליך גוג נשיא ראש משך ותבל"

עכשיו, בפסוק ב' כתוב נשיא (הדגשתי) קחו את הא' של הנשיא וממנה ספרו 7 אותיות, וסמנו את האותה ה-7.
מה יצא? נשיא אובאמה.

עכשיו, פסוק ה':
"פרס כוש ופוט אתם כלם מגן וכובע"

(בלי להיות גזענית או משהו ) כוש- תוסיפו י= כושי, פוט- תוסיפו ין= פוטין.
מה הוספנו? י, י, ן. גימטריה ביחד: 70
גוג ומגוג: גימטריה ביחד: 70
מה צפוי לנו שאובאמה ופוטין מכהנים?
כתוב תגובה ל- שירה
8
מינוי השגריר - ברכה לבטלה
  שירה   3/05/09 11:43
פורסם ב-02.05.08.

"...עוד מוסרים המקורות שלנו, כי הנשיא אובמה לא יהיה מוכן לשמוע ולקבל את הטיעונים המיושנייים-הרגילים של ביטחון ישראל, ויטען כי אין לבזבז זמן וצריך לגשת לפתרונות מידיים של הסכסוך המזרח תיכוני. בדברים אלה יתכוון הנשיא לתוכנית אשר תכפה על ישראל את תנאי ההסדר עם הפלסטינים, ואשר בימים אלה עוסקים בקדחתנות בבית הלבן בהכנתה...."



..........

"...המקורות שלנו מציינים, כי פירושה של עמדה אמריקנית זו, היא שעיקר הלחץ של ממשל אובמה יופנה לעבר ישראל.

המקורות של תיקדבקה מציינים, כי ישנם גורמים בתוך ממשל אובמה הנותנים גם סיבות אחרות למהלך. למרות מעמדו החזק של הנשיא במשאלי דעת הקהל והפופולאריות העצומה שהוא נהנה ממנה עדיין ב-100 הימים הראשונים לכהונתו, עדיין אין לממשל הישגים ממשיים בתחומים רבים. בתחום הכלכלי, ההישג היחיד הוא שיפור במצבם של הבנקים. אולם אין שיפור במצב הכלכלי הכללי. אין סיכוי לנשיא להשיג בקרוב הישגים לא באפגניסטן, עיראק, פקיסטן, וגם לא בנושא האיראני. הזירה היחידה בה אובמה יוכל, לדעת גורמים אלה בממשל להשיג הישג כלשהו, הוא בנושא הישראלי-פלסטיני-סורי.

מקורות המקורבים לממשל תיארו את מהלך הוועידה, או הוועידות, כדומים מאוד למהלכים שממשל הנשיא ביל קלינטון נקט ב-1995, כאשר כפה על הסרבים, הבוסניים, והקרואטים, לחתום על 'הסכם דייטון' Dayton accord , אשר הביא לסיום המלחמה בבוסניה שנמשכה כשלוש וחצי שנים. ארכיטקט הסכם זה הוא השגריר ריצ'רד הולברוק, כיום השליח המיוחד של הנשיא אובמה לאפגניסטן ולפקיסטן. את תפקיד 'הולברוק' בוועידות המזרח תיכוניות ימלא הפעם ג'ורג מיטשל, השליח המיוחד של הנשיא למזרח התיכון. זו הסיבה מדוע מיטשל כל הזמן, בעת ביקוריו במזרח התיכון מחייך, ושותק. מאחורי מסך כבד של סודיות הולכת ונשלמת במשרדי הצוות שלו בסטייט דפרטמנט התוכנית ללחץ אמריקני כבד על ישראל, שתחילתו תהייה הקפאת כל התנחלויות, ובנייה ישראלית במזרח ירושלים, וסופו תהייה, לפי התכנון של ממשל אובמה, נסיגה ישראלית מחלקים גדולים של הגדה המערבית ופינוי ישובים ישראליים גם כאלה שנחשבים חוקיים, נסיגה ישראלית ממזרח ירושלים, והקמת מדינת פלסטינית עצמאית.

פרס ונתניהו ימצאו, אולי להפתעתם, כי הנשיא באראק אובמה לא רק שאינו מוכן לשמוע מה יש לישראל לומר בנושא הפלסטיני, אלא שהוא אינו רוצה לשמוע שום דבר גם בנושא איראן.

בעוד ישראל מחפשת דרך לעצור את התוכנית הגרעינית האיראנית, אובמה מחפש דרך למסד מבנה או סדר ביטחוני חדש למפרץ הפרסי, אשר יכיר בכוחה העולה של איראן, אבל אשר יציב לה גם מגבלות, כולל בנושא הגרעיני, אשר יקבעו במשא ומתן בין ארצות הברית ואיראן, משא ומתן בו לישראל לא יהיה שום חלק, או השפעה.

המקורות הצבאיים של תיקדבקה מציינים כי הכתרת טהרן למעמד כזה במפרץ הפרסי, פירושה, הפיכתה של טהרן גם למעצמה האזורית המרכזית במזרח התיכון. במילים אחרות, דחיקתן של ישראל ומצרים, ממרכז הבמה המזרח תיכונית לשוליה.

במילים אחרות ישירות יותר, ארצות הברית של ממשל באראק אובמה לא תתחשב בהסדרים אליהם היא תגיע עם טהרן, באינטרסים האסטרטגיים והביטחוניים של ישראל....."
כתוב תגובה ל- שירה
9
התקווה - מצוייה בנביא יחזקאל
  שירה   3/05/09 11:57
וביתר הנביאים. כדי לנצח צריך ללמוד את הנביאים ולהשתמש בנשק אחר : נשק החזרה אל השם יתברך ונשק התפילה - אחרת אין סיכוי.

ל"ח הנביא יחזקאל:

א וַיְהִי דְבַר-יְהוָה אֵלַי לֵאמֹר. ב בֶּן-אָדָם שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו. ג וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. ד וְשׁוֹבַבְתִּיךָ וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת-כָּל-חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם. ה פָּרַס כּוּשׁ וּפוּט אִתָּם כֻּלָּם מָגֵן וְכוֹבָע. ו גֹּמֶר וְכָל-אֲגַפֶּיהָ בֵּית תּוֹגַרְמָה יַרְכְּתֵי צָפוֹן וְאֶת-כָּל-אֲגַפָּיו עַמִּים רַבִּים אִתָּךְ. ז הִכֹּן וְהָכֵן לְךָ אַתָּה וְכָל-קְהָלֶךָ הַנִּקְהָלִים עָלֶיךָ וְהָיִיתָ לָהֶם לְמִשְׁמָר. ח מִיָּמִים רַבִּים תִּפָּקֵד בְּאַחֲרִית הַשָּׁנִים תָּבוֹא אֶל-אֶרֶץ מְשׁוֹבֶבֶת מֵחֶרֶב מְקֻבֶּצֶת מֵעַמִּים רַבִּים עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר-הָיוּ לְחָרְבָּה תָּמִיד וְהִיא מֵעַמִּים הוּצָאָה וְיָשְׁבוּ לָבֶטַח כֻּלָּם. ט וְעָלִיתָ כַּשֹּׁאָה תָבוֹא כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ תִּהְיֶה אַתָּה וְכָל-אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים רַבִּים אוֹתָךְ. {ס} י כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא יַעֲלוּ דְבָרִים עַל-לְבָבֶךָ וְחָשַׁבְתָּ מַחֲשֶׁבֶת רָעָה. יא וְאָמַרְתָּ אֶעֱלֶה עַל-אֶרֶץ פְּרָזוֹת אָבוֹא הַשֹּׁקְטִים יֹשְׁבֵי לָבֶטַח כֻּלָּם יֹשְׁבִים בְּאֵין חוֹמָה וּבְרִיחַ וּדְלָתַיִם אֵין לָהֶם. יב לִשְׁלֹל שָׁלָל וְלָבֹז בַּז לְהָשִׁיב יָדְךָ עַל-חֳרָבוֹת נוֹשָׁבוֹת וְאֶל-עַם מְאֻסָּף מִגּוֹיִם עֹשֶׂה מִקְנֶה וְקִנְיָן יֹשְׁבֵי עַל-טַבּוּר הָאָרֶץ. יג שְׁבָא וּדְדָן וְסֹחֲרֵי תַרְשִׁישׁ וְכָל-כְּפִירֶיהָ יֹאמְרוּ לְךָ הֲלִשְׁלֹל שָׁלָל אַתָּה בָא הֲלָבֹז בַּז הִקְהַלְתָּ קְהָלֶךָ לָשֵׂאת כֶּסֶף וְזָהָב לָקַחַת מִקְנֶה וְקִנְיָן לִשְׁלֹל שָׁלָל גָּדוֹל. {ס} יד לָכֵן הִנָּבֵא בֶן-אָדָם וְאָמַרְתָּ לְגוֹג כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הֲלוֹא בַּיּוֹם הַהוּא בְּשֶׁבֶת עַמִּי יִשְׂרָאֵל לָבֶטַח תֵּדָע. טו וּבָאתָ מִמְּקוֹמְךָ מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן אַתָּה וְעַמִּים רַבִּים אִתָּךְ רֹכְבֵי סוּסִים כֻּלָּם קָהָל גָּדוֹל וְחַיִל רָב. טז וְעָלִיתָ עַל-עַמִּי יִשְׂרָאֵל כֶּעָנָן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ בְּאַחֲרִית הַיָּמִים תִּהְיֶה וַהֲבִאוֹתִיךָ עַל-אַרְצִי לְמַעַן דַּעַת הַגּוֹיִם אֹתִי בְּהִקָּדְשִׁי בְךָ לְעֵינֵיהֶם גּוֹג. {ס} יז כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הַאַתָּה-הוּא אֲשֶׁר-דִּבַּרְתִּי בְּיָמִים קַדְמוֹנִים בְּיַד עֲבָדַי נְבִיאֵי יִשְׂרָאֵל הַנִּבְּאִים בַּיָּמִים הָהֵם שָׁנִים לְהָבִיא אֹתְךָ עֲלֵיהֶם. {ס} יח וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא בְּיוֹם בּוֹא גוֹג עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה תַּעֲלֶה חֲמָתִי בְּאַפִּי. יט וּבְקִנְאָתִי בְאֵשׁ-עֶבְרָתִי דִּבַּרְתִּי אִם-לֹא בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה רַעַשׁ גָּדוֹל עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל. כ וְרָעֲשׁוּ מִפָּנַי דְּגֵי הַיָּם וְעוֹף הַשָּׁמַיִם וְחַיַּת הַשָּׂדֶה וְכָל-הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל-הָאֲדָמָה וְכֹל הָאָדָם אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה וְנֶהֶרְסוּ הֶהָרִים וְנָפְלוּ הַמַּדְרֵגוֹת וְכָל-חוֹמָה לָאָרֶץ תִּפּוֹל. כא וְקָרָאתִי עָלָיו לְכָל-הָרַי חֶרֶב נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה חֶרֶב אִישׁ ב
כתוב תגובה ל- שירה
10
ביבי ממנה אנשי מר"ץ
  לתפקידי מפתח   4/05/09 11:30
1- השגרירות הכי חשובה של ישראל היא בארה"ב. לשם הוא ממנה שגריר מייקל אורן בעל דיעות שמאלניות קיצוניות.
2- למנכ"ל משרד החינום הוא מינה את ד"ר שושני, שעבד בזמן כהונתה של שולמית אלוני ויוסי שריד, ודיעותיות שמאלניות קיצוניות.
3- בחרנו ביבי קיבלנו מר"ץ. התוצאות לא תאחרנה לבוא. ראו הוזהרנו.
כתוב תגובה ל- לתפקידי מפתח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il