"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
מסתבר שמאז החלו נסיונות התארגנות ועשיית סדר בענף לפני ח"י שנים בערך, עובר הסדרת הכרטוס האלקטרוני ואחרין לא חדלו התגוששויות ומתיחת שרירים במשחק המשולש - יאט"ה, חברות התעופה וסוכני הנסיעות. הנה הגענו לפרשת דרכים חדשה של התעמתות הרשות הישראלית בארגון התעופה הבינלאומי. מהכתבה משתמע כי היריבות היא בין רשות ההגבלים העסקיים לבין יאט"ה בשעה שהטוענים הניזוקים מבקשי הסעד הם סוכני הנסיעות ואלה עוסקים אל מול חברות התעופה. המערכת האלקטרונית היא כלי עזר מרכזי לכרטוס המסופק, לפי הנראה, לחברות התעופה ודרכן מתאפשר שימוש במערכת על ידי הסוכנים.האם יועציה המשפטיים של הרשות בחנו את היריבות המשפטית על כל צדדיה ומדוע סוכני הנסיעות כארגון אינם מתעמתים במישרין עם חברות התעופה ובוחנים סנקציות בעצמן?
הכתבה אינה מאירה עיניים בנושא חשוב מאד זה וטוב תנהג המערכת של האתר אם תשלים את החשיפה ותבחן גם אם שמחת הסוכנים אינה לשוא.