w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
זאת ממשלה שחלק ממנה לא שירתו בצבא או היו ג'ובניקים ומה שחשוב לא פחות - בניהם אינם משרתים בצבא כעת, כאשר אנו במלחמה וחסרים לצבא אלפי חיילים
אלי אלון
אלי אלון
שלט רחוב צד את עיני ועורר סקרנותי    מלבד שמה של דנה ותאריך הולדתה ומותה אין בו מידע ולו ברמז מי הייתה ובמה זכתה לכבוד שרחוב יקרא על שמה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבות נוטשים ילדים
מאת: גיא רוה  |  08/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גיא רוה ממובילי המאבק ???
  יורם יהודה   9/05/07 00:43
מאבק למה בדיוק ??? להכפשת אבות גרושים ??? לשיתוף פעולה עם אלו המנסים לרצוח את אופיים של ראשי המאבק הנחוש למיגור ההפליה המגדרית ??? עם שקרנים ומכפישנים דוגמת רועי רונן, ש"המציא" יש מאיין הרשעות פליליות שלא היו ולא נבראו ??? כשהוא, רוה, לא נישא מימיו ולא התגרש מעודו ??? בתקיעת סכינים בגב האבות הנאבקים לשיוויון מגדרי ??? בהרדמת האבות הגרושים ובסרוב לתמוך במובילי מיגור ההפליה המגדרית בדרך של חקיקה ??? רבותי, הפסיקו להיות פתאים המולכים כצאן אחרי אנשים המרדימים אותכם למעשה. הצטרפו אלי ואל רז משגב, שנינו בעלי קבלות על סיוע עד הסוף לגברים בהליכי גרושין ולגברים גרושים. הפורומים שלנו הם: פורום רעיוני, גברים גרושים נחושים: communa.tapuz.co.il פורום משפטי, גברים גרושים נחושים: communa.tapuz.co.il מטה המאבק למען האב הגרוש (ע"ר)/רז משגב: communa.tapuz.co.il שלכם, שלנו, של כולנו בשביל כולנו: יורם יהודה
 אתר גברים גרושים נחושים באינטרנט
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
יורם יהודה- "עד הסוף" של מי???
  יואב פז, עורך-דין   18/05/07 06:30
אתה ורז משגב בעלי קבלות על סיוע עד הסוף ?? עד הסוף של מי ???

באם אכן אתם נותנים סיוע לגברים בהליכי גרושין ולגברים גרושים ??? האם אפשר לדעת באיזה סיוע מדובר ?

באם מדובר בסיוע משפטי האם אין במעשיכם משום השגת גבול המקצוע ??? הרי רישיון לעשות בעריכת-דין אין לכם ...

ואם לא בסיוע משפטי עסקינן...איזה סיוע אתם מגישים ? כספי ? פסיכולוגי ? ...

על כל פנים ..האם תוכל לבאר לקורא התמים מה משמעות דבריך "סיוע עד הסוף " ..אולי סוף ההליכים המשפטיים ? כלומר אתה ורז משגב בכל זאת מעניקים סיוע משפטי ??

ואם אכן יש לכם קבלות...אנא הצג את ה"קבלות" כאן ואל תשתמש באמירות בעלמא ...

אשמח אם תבאר לי ולקוראים את משמעות דבריך התמוהים...

בברכה
יואב פז, עו"ד
כתוב תגובה ל- יואב פז, עורך-דין
מה מסתיר יואב פז מידיעתכם ???
  יורם יהודה   26/05/07 12:08
יואב פז מסתיר מידיעתכם את העובדות הבאות:

1. יש ליואב פז "חשבון אישי" עם רז משגב ויורם יהודה.

2. לחסל חשבון אישי זה מנסה לחסל מעל דפי הרשת האיש הנאלח הזה, יואב פז, בעברו, מנקה אורוות זוטר שבזוטרים בשרות השושו של המדינה, שככל הנראה, ע"מ לזרז את פרישתו, הופנה ללימודי משפטים בגיל מתקדם במיוחד.

3. יואב פז "מתגלח" על פניה של גרושתו של רז, גם היא עוכרת דין.

4. היינו: יואב פז מייצג את גרושתו של רז.

5. יורם יהודה הוזמן מטעם רז ליתן עדות באשר לארוע משנת 2005 במהלכו הותקף מילולית, ובהמשך - פיזית, ע"י גרושתו של רז.

6. יורם התלונן על התקפה במשטרת ההפליה המגדרית, שלא ניהלה חקירה של ממש וסגרה את תיק התלונה.

7. מאז "לוחם" יואב פז ביורם יהודה ב"עוז" מעל דפי הרשת, ועוסק בהשמצתו.


לגוף דברי הבלע של אותו יואב פז:

"סיוע עד הסוף", כוונתנו סיוע בידיעה מראש שאנו עלולים לשלם מחיר אישי כבד בגין מתן אותו סיוע והענקתו לגברים.

במקרה שלי, על אותו ייצוג עוצמתי, שילמתי מחיר אישי כבד במיוחד, ולמרות זאת, לא נרתעתי ואינני נרתע מהמשך דרך הסיוע לנפגעי ההפליה המגדרית.

הסיוע אותו אנ מעניקים הינו בעיקרו: פתיחת קווי פעולה אפשריים בפני נפגעי ההפליה המגדרית, למזעור נזקיהם, כמיטב הידע אותו צברנו על בשרנו במהלך חיינו.

כמו כן, מוענק סיוע חינם בדיור, מזון, שרותי מיחשוב והדפסה.

אכן, אין באפשרותנו כעת - בעטיה של ההפליה המגדרית הפסולה, האלימה והבלתי חוקתית בעליל, לעסוק בעריכת דין (לי, עד ליום 4.9.08, ולרז טרם נקצב מועד).

לעומתינו, עוברי העבירות יואב פז ועו"ד גב' ד.מ.ט. טרם הועמדו לדין בגין פרסום והפצת פרוטוקולים חסויים ללא היתר.

הפליה מגדרית, כבר אמרנו ??? !!!

אומרי האמירות בעלמא, הם תוקפינו ומשמיצנו; אלו המסתייעים בנו מהווים עדות חיה, קבלה חיה, ומפיצים את מעשינו בקרב 200,000 הגברים הגרושים החיים כיום בקרבנו, ואוהביהם.



בהצלחה לכולנו, גברים.
  בהצלחה לכולנו, גברים.
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
נראה לי נחמד לנקות אורוות
  יואב פז, עו"ד   3/06/07 21:48
אינני מבין היכן מצאת בדברי הנועם שלי, "דברי בלע" כהגדרתך. אשמח אם תביא לכאן ציטוט אחד של דברי שניתן להגדירם כ"דברי בלע". זו בהחלט לא דרכי.
כמו כן אינני מסתיר דבר מאף אחד וכמובן שאינני מנהל מלחמות עם אף אחד, למעט בין כתלי ביהמ"ש כמייצג לקוחות בתום לב, בנאמנות, במסירות וללא מורא. כמובן שאין בכוונתי להתנצח כאן עם יורם יהודה על ענייני ייצוג לקוחותיי.
כמו כן אינני מתכוון להגיב על הביטויים שבהם משתמש יורם יהודה כגון "האיש הנאלח הזה" וכיוצ"ב.
לא ברור לי כיצד נסחף יורם יהודה לדיון בעברי בשירות המדינה, אינני מבין במה הוא רלוונטי לנושא, בכל אופן אני גאה בתפקידים שמלאתי למען מדינת ישראל ובטחונה במשך 20 שנות שירותי.
כמו כן, כבן מושב ובוגר ביה"ס החקלאי כדורי הייתי גאה אם היה מתאפשר לי לנקות אורוות, לצערי הרב לא הזדמן לי לנקות אורוות והסתפקתי בניקוי הרפת המשפחתית במושב ארבל, נהניתי מכל רגע ואני מתגעגע לריחות עד היום ומתמוגג מהם בכל פעם שמזדמן לי להיות ברפת.
כמובן שאם יורם יהודה התכוון לריחות הנודפים מניקוי האורוות, הרי שגם מריחות אלה אני מתמוגג עד היום.
אך אם בריחות עסקינן ברצוני להפנות פעם נוספת את תשומת לבו של יורם יהודה ושל כלל הקוראים לפס"ד של כב' השופט אליקים רובינשטיין בתיק על"ע 9013/05 שבה אמר לגביך כב' השופט רובינשטיין את הדברים הבאים בסעיף י"א לפסק דינו ואני מצטט :

"...לפני סיום: החומרה המיוחדת שבפרשה זו היא השלכתה על האמון שמבקשים אנו כי יירחש לעורך הדין העושה מלאכתו נאמנה, וכאלה – הדעת נותנת – הם רוב רובם של עורכי הדין. אך פעמים שתפוח שאינו ראוי בערימת תפוחים גדולה מדיף עד למרחוק ריחו שאינו טוב, ואולי על שכמותו אמרו חכמים מפי ר' יהודה בן טבאי (אבות א' ח') "אל תעש עצמך כעורכי הדיינים". הבא למשרדו של עורך דין לקבלת שירותיו, כמותו כבא לפתחו של רופא, נותן בו על פי רוב אמון מלא, כמעט בלתי מסויג; הוא מאמין במקצועיותו, ביושר לבבו ובניקיון כפיו; הוא מפקיד בידו עניינים החשובים לו ומניח כי אלה יטופלו כדבעי. כשמתהפכת הקערה ועורך הדין במקום ליתן שירות ללקוח נותן את השירות לעצמו, מוציא הדבר – שלא בצדק כלפי הכלל – שם רע למקצוע, כמו כסדום היינו לעמורה דמינו"... ( סוף ציטוט – י.פ. ).

אז אם "הואשמתי" ע"י יורם יהודה בניקוי אורוות, הרי אני בחברה טובה ביחד עם כב' השופט אלייקים רובינשטיין שבפסק דין זה פעל "לניקוי אורוות" והוקיע אותך מלשכת עורכי הדין בפסק דין שהתקבל פה אחד במוטב תלתא בראשות כב' הנשיא אהרון ברק וכב' השופט ריבלין.
אז זהו מר יורם יהודה...
נראה שכדאי שאפרוש מויכוח הזה שכבר החל לשעמם ולהיות חסר תכלית.

בברכה
יואב פז, עו"ד


כתוב תגובה ל- יואב פז, עו"ד
והערת אגב כשירות לצבור הקוראים
  יואב פז, עו"ד   5/06/07 08:34
יורם יהודה- בנושאים כל כך מהותיים כגון תום השעייה שנפסקה כנגדך כדין, אתה חייב לדייק !!!

בהתבסס על הודעת לשכת עורכי הדין, באתר לשכת עורכי הדין באינטרנט, במדור " עורכי דין מושעים " שם התפרסם במפורש ( בהסתמך על פסק הדין בבית המשפט העליון ): כי ההשעייה שלך היא עד לתאריך 30.08.2011 ולא עד לתאריך 04/09/08 כפי שציינת בתגובתך לעיל .

להלן הודעת לשכת עורכי-הדין:

" נמסרת בזה הודעה לציבור כי ביהמ"ש העליון, בשבתו ביום 31.8.06, בתיק על"ע 9013/05, 9417/05 גזר עונש של חמש שנות השעיה על עו"ד יורם יהודה שמענו הנגב 8 ת"א. תוקף ההשעיה מיום 31.8.06 ועד יום 30.8.2011 . עוה"ד המושעה אינו רשאי בתקופת השעיתו לעשות כל פעולה שיוחדה לעורך-דין לפי סעיף 20 לחוק לשכת עוה"ד, תשכ"א-1961." ( סוף ציטוט – י.פ. )

לכן יורם יהודה מדוע אתה מטעה את ציבור הקוראים התמימים ?

תגובה זו נועדה כשירות לצבור וכמובן שלא ע"מ להתנגח עם יורם יהודה.

בברכה
יואב פז, עו"ד.

בהזדמנות זו מר יורם יהודה אני מבקש להזכיר לך שוב את בקשת הנהלת האתר הזה, ( כפי שהזכרתי לך לאור התבטאויותיך בעבר שהן בגדר לשון הרכ בוטה כנגדי), ואני מצטט:

"מערכת הפורומים מיועדת לגולשי האתר המבקשים להחליף דעות ומידע, להביע מחאה וגם להצביע על תופעות חיוביות או שליליות. אנו במערכת Nfc מקפידים לשמור על חופש ביטוי. במקביל, אנו מבקשים מהגולשים להקפיד ולשמור על הכללים המחייבים, להימנע מהוצאת לשון הרע ומביטויים פוגעניים מיותרים."
""מומלץ להגיב באופן ענייני, שיכבד את הכותב ואת מבקרי האתר. מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב" ( סוף ציטוט – י.פ. )

ממליץ לך בחום לקחת לתשומת לבך את המלצת הנהלת האתר ואף להתנצל כאן ולאלתר על כל התבטאויותיך כנגדי...
כתוב תגובה ל- יואב פז, עו"ד
אכן, משמעות חדשה של "תום לב"
  יורם יהודה   8/06/07 04:19
פסה"ד בענייני, כיידוע לך, חסר אדנים עובדתיים (ובמחילה: גם משפטיים). קרא והשכל. אכן, אתה בעל תעודה; עריכת דין, היא ענין אחר, הדורש תכונות בהן לא ניחנת. "שירות המדינה" ??? לו אני שרתתי ומומנתי ע"י קופת הציבור משך 20 שנה, לא הייתי נותר זנב, זוטר, דוגמתך, ו"נבעט כלפי מעלה" (נפוליאון כמפקד "גיזרת איטליה") למכללה סוג (7) המנפקת תעודות "בוגר במשפטים" לכל דורש. המתן, פז, המתן: לא תנוכה מעבריינותך (שני רבדים בה ידועים לי: את האחד חשפתי, ואת האחר עוד אחשוף).
 אתר האינטרנט של תנועתינו
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
לענין מועד סיום השעיית הסרק :
  יורם יהודה   8/06/07 04:24
כדרכך, אתה מטעה ומסתיר כי תלוי ועומד הליך בענין מועד סיומה. לו היית מצדיק את התעודה אותה אתה נושא, היית מבין כי פקידת הלשכה (כך בדיוק, ד"ר אליאש הצהיר לפרוטוקול), שאיננה משפטנית כלל ועיקר, פשוט טעתה. ההליך בשלבי סיום. או אז נראה, מתי השעיית סרק מיותרת לחלוטין על בסיס הרשעת סרק, תסתיים.
 אתר האינטרנט של תנועתינו
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
התבטאות לא הוגנת כנגד עו"ד פז
  לא נוהג להתערב   17/10/07 09:39
לא יודע מי אתה יורם יהודה.
אבל כמי שמכיר אישית את עו"ד יואב פז ואת עברו בשירות המדינה, הרי הדבר האחרון שניתן לאמר עליו שהוא טיפוס נאלח כפי שהגדרת אותו כאן.
נראה לי שראוי שתתנצל ואם הייתי במקומו, הייתי תובע אותך.
כתוב תגובה ל- לא נוהג להתערב
2
כל זמן שבני היה בחיים
  סבתא   9/05/07 04:54
כך גרושתו התלוננה-"הוא מזניח זו אני שודאגת שיהיה קשר". אבל כאשר הוא היה מגיע היא נעלמה עם הילדים/צריכה ללכת אתם למחויבויות אחרות/עברהלגור במרחק של כמעט 130 ק"מ ממנו ובכל זאת הוא התאמץ והיא נאבקה להתיש.בני נהרג והיא ממשיכה להמציא תירוצים וסיבות מגוחכות מדוע לא מתאים וטוב לילדים הקשר עם סבא וסבתא .הפרעת הניכור ההורי היא תופעה מוכרת בעולם שאני התועדתי אליה כיום ומבינה שבני המסכן סבל ממנה.רק מותו אלץ אותי להבין טוב יותר ועמוק יותר את סבלו,תסכולו וחוסר האונים במאבק לראות את ילדיו.אל תסכימו אף פעם לשמוע צד אחד תמיד צריך לשמוע את שניהם. אל תרחמו תעזרו לתקן ענינית ומעשית את מצב ההורה המנוכר.
כתוב תגובה ל- סבתא
3
הקוזקית הנגזלת
  אלכסנדרוני   9/05/07 17:36
מניסיון שלי ושל אחרים הסיפור "קורע לב" של האם, אינו אלא "דמעות תנין"..
פה ושם בין השורות היא מזכירה את "עיקול משכורתו של האב" - לכאורה האב לפתע פתאום אחרי שנה הפסיק את הסדרי הראייה.. נו באמת?? עד מתי נאכל את הקשקוש הזה? המצב הרגיל הינו שהאם ממרררת את חיי האב עד שהוא קץ בכול ובסופו של דבר הוא מעדיף להיות "אב נוטש וחיי" מאשר "אב מת"..
כתוב תגובה ל- אלכסנדרוני
שה "אמא" לא תבכה
  תדפקי אותו   11/05/07 12:39
כאבא הלמוד נסיון מ"אמא" המתעללת בי דרך הילד בשיטות שונות ומשונות שהתבצעו בתקופת הנאצים ימך-שמם וזיכרם ובכל מיניי משטרים אפלים כאלה ואחרים...
אין אני מרחם על אף אחת מכן כלל וכלל לא!!!
אתן.ורק אתן מביאות על עצמכן ועל עתיד ילדכם את הרוע הזה ואת החיים האומללים של ילדכם!!!!
והסיבות רבות ואינטרסנטיות לחלוטין!!!
בילויים, סקס עם פרטנרים אחרים...
בצע כסף, ובשם ה"חופש" וה"התקדמות" (לאן בדיוק?)
ומעל לכול והגרוע ביותר מוטיב העדר...ׁמה שכולן עושות כי זה "קול" מגניב ("תדפקי" אותו...)
***מעניין רק לחשוב מה היה קורה אם החוק לא היה נותן לכן כ"כ הרבה כוח בידיים ולצד השני משאיר כלום...?!
איך הייתן מתנהגות? ***הייתן בכלל עושות ילדים??
????????????????:?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????........
כתוב תגובה ל- תדפקי אותו
לפי תגובתך-אתה אב נוטש.
  מיק   2/01/08 08:26
כתוב תגובה ל- מיק
4
ששלו לו את הרשיון עד 29.6.12
  דובר אמת   25/09/11 13:48
עו"ד יורם יהודה (14215) נמסרת בזה הודעה לציבור ,כי ביה"ד המשמעתי המחוזי של לשכת עוה"ד בת"א, בשבתו ביום 16.6.10, בתיק בד"מ 156/08, גזר עונש של 10 חודשי השעיה על עו"ד יורם יהודה, שמענו בן יהודה 28 חיפה. תוקף ההשעיה מיום 30.8.11 ועד יום 29.6.12 עוה"ד המושעה אינו רשאי בתקופת השעיתו לעשות כל פעולה שיוחדה לעורך דין בהתאם לסעיף 20 לחוק לשכת עוה"ד, תשכ"א-1961.
 יורם יהודה עלק עו"ד
כתוב תגובה ל- דובר אמת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il