w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
סגירת משרדי אל-ג'זירה במזרח ירושלים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
קיסר קבהא
הערוץ הלוויני הקטרי, ששידוריו בישראל נסגרו ונאסרו, העלה בסופו של יום תמונה ששיקפה באופן דו-צדדי את המתרחש במלחמה בעזה, וזאת בניגוד לערוצים הישראלים ששיקפו תמונה חלקית
דרור גרין
דרור גרין
הוא נושם את ריחו המתוק של התינוק, שצרכיו ברורים וחד-משמעיים ואין לו התלבטויות והיסוסים, וחוזר ושואל: "בשרך הרך כל כך ספוג מוחלטות, אז ספר לי כמה זמן עוד נותר לנו יחד?"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"המחנה החברתי"
מאת: עו"ד משה גולדבלט   |  30/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכל נכון, ואני מוסיף..ומוסיף..
  דורון ט   30/05/07 17:17
1. רוב המפלגות נמצאות במצב דומה לזה של מפלגת העבודה. אין כל הבדל בינם לבין הליכוד, מרץ, קדימה, ישראל ביתינו, כולן מפלגות נטולות ערכים. 2.אכן עסקניה האשכנזים של מפלגת העבודה הינם גזענים לבנים, ברם גם נתנייהו וחבורת האפסים סביבו דומים להפליא לגזעני העבודה. 3.למרות הגזענות הלבנה, אמיר פרץ הוא אידיוט מושלם, ואף התגלה בסופו של דבר כטירון פוליטי, למרות שטענו תמיד, כי הוא פוליטקאי ערמומי. לא דובים ולא יער, האיש גם אידיוט מושלם, גם שקרן ונוכל,שלא התכוון מעולם לממש איזו אידיאולוגייה חברתית, וגם מסתבר טירון בתחום העשייה הפוליטית. בקיצור האיש הוא אפס מאופס, אפשר לומר במילה אחת - בדיחה. 4. לא רק שמפלגת העבודה היא לא מפלגה חברתית, אלא שהתמיכה אף בקרב מעמד הביניים נשחקה כמעט לחלוטין. ולסיום הדבר החשוב ביותר............... בישראל לא קיימת למעשה כל מפלגה בתוך הפרלמנט. כל ההחלטות בישראל מתקבלות ע"י קבוצה של בעלי הון ונובורישים למינהם היושבת בכלל מחוץ לפרלמנט, אך שולטת בפוליטיקה הישראלית כמו במריונטות על חוט. אנשים אלה בזזו לחלוטין את הדמוקרטייה כמו גם את הכלכלה הישראלית, והפכו את אזרחי ישראל לעבדיהם הנרצעים. לכנסת ישראל כמו גם לממשלת ישראל אין כל השפעה על מה שקורה במדינה, והבחירות הנערכות כל מספר שנים, הן אחיזת עיניים. נותנים לעם כאילו לבחור בראש ממשלה ובכנסת, אבל הכל כאילו. 90% מחברי הכנסת ו-100% מחברי ממשלת ישראל, מקבלים פקודות מהחונטה השלטת על המדינה. ואגב אם מישהוא מעוניין לדעת מי היא אותה חונטה, אז היר מורכבת בעלי הון כבדים, נובורישים, אנשי צבא בדימוס ובשרות, עודי"ם מקורבים לצלחת, שופטים, מכל הדרגים, בייחוד אלה היושבים בבית המשפט העליון, פוליטיקאים בעבר ובהווה, פרקליטים בשרות המדינה, בפועל ובדימוס, וכמובן ברוני התקשורת, שהם שופרה של אותה חונטה ובאמצעותה הם שולטים בראשם של הנתינים. לכל האנשים הללו יש מכנה משותף, התעשרות קלה, ג'ובים, כיבודים, ומשחקי שליטה והשפלה!!!
כתוב תגובה ל- דורון ט
הלו אדוני
  רוברט לודלום   30/05/07 20:19
אל תגנוב לי את הפרנסה.
כתוב תגובה ל- רוברט לודלום
2
הגם אתה, גולדבלט?
  משה, עורך-דין   30/05/07 21:23
הגם אתה הצטרפת לחבורת השוטים, אחוזי הדיבוק של רדיפת המזרחיים?. אומנם, על פי שם משפחתך ברור לי כי מוצאך ממשפחה תימנית למהדרין, או אולי מרוקאית, אך למרות זאת ייחסתי לך מעט יותר שפיות מהמשתמע מהטיעון המזרחי המטומטם.

במפלגת העבודה צמחו ופרחו "מזרחיים" רבים, ושמות אחדים העולים כרגע בזכרוני הם בן אליעזר, איציק, שחל, נבון, מרציאנו, בכור שלום שיטרית ורבים אחרים. מנהיגי מפלגה זו תמכו במינוי "מזרחיים" לכל תפקיד ממלכתי אפשרי, לרבות הרמטכ"ל, שר הביטחון, אלופים בצה"ל, ניצבים בשב"ס, בכירים במוסד ובשב"כ, נשיא המדינה, מפכ"ל המשטרה ומה לא. ככל הנראה, גם אתה סבור שהללו מונו לתפקידיהם כעונש על מזרחיותם.

מדוע אסור לי, שבעוונותי הרבים אינני "מזרחי" (אך ילדי ונכדי "מזרחיים"), לטעון כי עמיר פרץ אינו מתאים אף לשמש שר לענייני חוף הים של צפת, בלא שיאשימו אותי בגזענות?. מדוע אני חייב להלל ולשבח את כישוריו המופלגים, למרות דעתי המזעזעת עליו ועליהם?. רק משום שנולד במרוקו?. ומדוע עו"ד משה גולדבלט אינו מסוגל לסקור את האירועים הפוליטיים הקשורים לפרץ, ללא הפרחת הטענה המגוחכת כי מישהו מתאנה לו בשל מוצאו ה"מרוקאי", וללא השתעבדות לטיעון האווילי עוד יותר, כי פרץ הוא "חברתי"?.

פרץ הוא "חברתי" בדיוק כפי שאתה יפאני. ה"חברתיות" משמשת לו דגל, כי כך טוב ונוח לקידומו על פי דעתו כרגע, הואיל והגזענים שבינינו (כלומר מרבית השמאל) רואים בכל "מזרחי" בעל "אג'נדה" חברתית. אלה הם אותם גזענים השונאים ערבים ובזים להם, הטוענים כי אם רק ניתן לערבי לחם וכסף - ישכח הלה את כל חלומותיו האידיאולוגיים והלאומיים.

הארץ הזו רוחשת המוני "מזרחיים" עשירים - אין בכך שום פסול, כל עוד לא עשו את הונם בעבירה - וכמעט כולם מתעלמים לחלוטין מכל צורך בדאגה לאומללים, שבהמוניהם נכללים המון "אשכנזים".

לדעתי, פרץ מתאים לכהן כשר האוצר עוד פחות משהוא מתאים לתפקיד שר הביטחון - ועל ואקום הכישורים הזה הוא ראוי לפרס נובל. הוא אינו טיפש, ככל הנראה בעל חוכמת-רחוב ועורמה כעובי שפמו, אך זה מתאים להשבתת כל המשק בן רגע, ללא שום התראה, רק משום שמישהו דיבר לא יפה אל ראש האגף לאיגוד מקצועי. להנהגת האומה דרוש משהו שונה לחלוטין. אפילו אולמרט שם אותו בכיס הקטן, בהתאמה למנהיגות.

עמיר פרץ הוא כמו ההוא מהבדיחה השחוקה, החוזר מבחינת קבלה לקריינות ברדיו, וטוען כי פסלו אותו משום שהוא מ...מ...מ...מ...מ...מ...מפאיניק.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
גם אני
  גולדבלט משה   31/05/07 05:58
משמי אתה למד על מוצאי מגדות הויסלה . מבחינת הביוגרפיה האישית, יש לי זיקה חזקה לתנועת העבודה ולנושאים חברתיים ולחושות קיפוח של חלקים נכרים בחברה הישראלית, הרקע האישי אינו החשוב אוכל לפרטו באופן פרטי.

אין לי בכלל בעיה עם ההשקפה שפרץ נכשל, אכזב או לא מתאים. כל עוד מתייחסים אליו באותו היחס שזוכה או עשוי לזכות כל פוליטיקאי אחר. פרץ אכזב מאד אותי ועל כן אני בהחלט מזדהה עם חלק נכר מהביקורת העניינית עליו.

מה שחמור כאן הוא היחס לפרץ שלא היה אלא יחס גזעני,הדגשת מבטא, הופעה, לעג על פער בהשכלה[אנגלית-מה שסולחים לציפי ליבני אף פעם לא יסלחו לפרץ] משקפת וכיו"ב. די אם תקרא את סימה קדמון ותבין למה אני מתכוון.כלפי פרץ הופנו איבה ובוז שאף פוליטיקאי אחר,כושל בה במידה, או יותר לא היה זוכה לו וזה מלמד עלינו לא על פרץ.

מעבר לכך לא בפרץ עסקינן אלא במפלגת העבודה. המסר החברתי היה שם משהו ששיך לעמיר פרץ בעקר לצרכי בחירות ואם עמיר בגד בו אז הוא לא קיים.על כך אין ולא תהיה מחילה.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
משקפת?
  משה, עורך-דין   31/05/07 08:50
אם תקרא את הביקורת הלעגנית, המבזה והמשפילה, שזוכה לה ג'ורג' בוש ושזכה לשכמותה איש כמו סגן הנשיא דן קוואיל, מפי יריביהם הפוליטיים - היית מתגעגע לדברים הרפים הנאמרים על פרץ, בין השאר מחשש שמא יואשמו אומריהם בגזענות עדתית.

אם לגלוג לתצפית על הכוחות בשטח, באמצעות משקפת שכיסוייה לא הוסרו, נובע לדעתך מבוז ל"מרוקאיות", אני מרים ידיים. נראה כי מוחך נשטף, שכן גם שבדי מאופסאלה היה מושם ללעג ולקלס אילו עשה כך. הוא הדין בעניין האנגלית: לפרץ כמו ללבני לעגו כל אותם ישראלים, הדוברים כידוע אנגלית במבטא אוקספורדי של שוק הכרמל ובדקדוק של המלכה מלודז'. לצביעות ולהתנשאות הללו אין שום קשר לגזענות, אלא רק לטמטום ישראלי נפוץ. איש לא לעג למבטאו של פרץ, שכמעט אין בו שריד של מבטא זר.

פרץ הוא תופעה נלעגת, בעיקר מהבחינה הפוליטית, ובשל כך - ולא בשל מוצאו - לועגים לו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אדון משה, אתה טועה........
  דורון ט   31/05/07 10:43
הגזענות הלבנה היא תמיד לטנטית. נכתבו על אדון פרץ עשרות מאמרים אך ורק בגלל מוצאו המרוקאי. אמנם האיש הוא אידיוט מושלם. על כך אין ויכוח. אפילו באתר זה נכתבו כמות גדולה ומוגזמת של ביקורות כנגד האיש, כאשר הרקע האמיתי היה צבעו בעל גוון המוקה. נכון שאף אחד לא יכתוב כי האיש הוא מרוקאי נחות, שירד לפני שבוע מהמערות בהרי האטלס, אבל ההתרכזות בו היתה מכוונת למען הורדת האחריות מפרסונות אחרות, והבסיס שלה היה גזעי לחלוטין. ואביא לך דוגמה אחת להמחשה. מדברים תמיד על אחריותו של פרץ לכשלון מלחמת לבנון. אבל האם הוא הפשלונר המרכזי, או שיש עוד לפחות 10 אנשים לפניו במלחמת הנפל הזאת. הרמטכל ורוב אלופי צהל אחראים על הבזיון הזה יותר ממנו. אולמרט אחראי בוודאות על הנפילה הזאת יותר ממנו. מי שהחליט על המלחמה הוא אולמרט. מי שקבל למעשה את ההחלטות הוא אולמרט או יותר נכון הרמטכל שמסר לאולמרט על החלטותיו מבלי ליידע את שר הבטחון שלו. מעבר לזה גם אהוד ברק, הפסיכופאט וגם שרון הפסיכופאט , וגם שאול מופז, שהיה שר בטחון תקופה לא קצרה, אחראים לבזיון הזה, ואחרי כל אלה אתה בהחלט יכול להוסיף לרשימה את פרץ. אז מדוע לכל השדים והרוחות כולם התרכזו בפרץ?....כי הוא מרוקאי!!!! ...(כל זה לא סותר את דעתי המאוד שלילית על פרץ האיש, והפוליטקאי).
כתוב תגובה ל- דורון ט
3
אתה חתיכת צבוע וציני ומנצל את
  בוקובזה   31/05/07 08:45
העובדה ששמך גולדבלט כדי להקנות לעצמך מעין סמכות כאילו מוסרית להשתעשע עם השד העדתי.
יענו, אילו היית פרענק ברור שהיית חשוד מראש כמי שעושה שימוש ציני בשד העדתי.
אבל אתה, בהפוך על הפוך, מצהיר בעזרת שמך שאתה אשכנזי בדם ולכן לך מותר לעשות שימוש חוזר ונשנה בשד הזה מבלי שתחשד כאחד שמונע על ידי, כביכול, רגשי הנחיתות של מזרחיים.
זו התנהגות מתועבת ופטרונית ומעליבה יותר מזו של האשכנזים הכי גזעניים.
אף אחד לא זקוק להגנתך, טמבל.
כתוב תגובה ל- בוקובזה
4
פאלוס
  יונה סוקולובסקי   31/05/07 09:32
מעולם לא השתייכתי למפלגת העבודה. מעולם גם לא השתייכתי לליכוד. את המתרחש שם אני מכיר דרך כותרות העתונים ושידורי הרדיו.
אחר שפרץ נבחר לראשות העבודה ראיתי שמפלגה זו התנערה היטב.
לפני בחירתו היתה זו מפלגה תשושה, רדומה ושחוקה שדובריה מפריחים קלישאות עתיקות וממתינים לביקורו של אלצהיימר.
בחירתו של פרץ ניערה את המפלגה והכניסה בה חיוניות חדשה שכללה כמובן התבטאויות גזעניות הבאות מקנאה טהורה.
אך אני ציפיתי שהאיש הזה יוריד את מפלגתו לקבר. זה מה שעשה בתפקידו הקודם כיו"ר ההסתדרות.
לא ראיתי בישראל אדם שהצליח לגרום נזקים גדולים יותר למדינה ולכלכלתה מעמיר פרץ.
ה"חברתיות" שלו התבטאה בהתחנפות לוועדי העובדים הגדולים והחזקים ובהעסקת עובדי קבלן בבנין ההסתדרות.
אם תאמרו שהשמצות אלו נובעות מגזענות מצאתם בדיוק את הכתובת.
אני מבין היטב מדוע בחר בו אולמרט לתפקיד שר הבטחון. מי שגנב בעורמה את תפקיד ראש הממשלה צריך את טראס בולבה לצידו
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
5
הקשר בין מפלגת העבודה לעובדים
  הרצחת וגם ירשת?   31/05/07 10:06
הוא כמו הקשר בין בנק הפועלים לפועלים. לעג לרש.
כתוב תגובה ל- הרצחת וגם ירשת?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il