w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סימפטום רהט-להבים
מאת: ד"ר יובל ברנדשטטר  |  25/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מרשים ומחכים-
  מרק טווין   25/06/07 10:40
להוריד את הכובע בפני האומץ
ויכולת הכתיבה המרתקת
כתוב תגובה ל- מרק טווין
2
ד"ר ברנדשטטר,מאמר אדיר! המדינה
  שאול אבידור   25/06/07 13:30
היהודית שלנו נעה לאט לאט אבל ביציבות ובנחישות בכרסום זוחל לעבר הרס. כשהחורבן יגיע אף אחד לא יחשוב איך זה התחיל, ובאופן סימבולי כתבת, שבבוא יום הדין אף אחד לא ידע שזה התחיל מהכיתוב על שלט התחנה... כמה נכונים דבריך !
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
3
תודה על הניתוח החד, האמיץ
  עץ זית   25/06/07 14:29
והמלא - הכולל את העובדה שלהבים ורהט הם הדגם של המצב הכללי.
ואנחנו בעיוורון או בטיפשון, מי יודע?
הצרה שבלב תל אביב ובקרית הממשלה בירושלים לא רואים החוצה אלא רק את החלומות...
כתוב תגובה ל- עץ זית
4
ד"ר יובל ברנדשטטר,לאן כל זה
  נתין מדמנת ישראל   25/06/07 14:54
מוביל? תתפלא, לבג"צ. ובגא"צ (נחש את האל"ף)יקבע. ומה הוא יקבע? ניחוש אחד יספיק.החלטתו צפויה לפחות כמו זריחת השמש, ורק מפני שכבר זרחה מיליארדי שנים.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
5
יש להבדיל בין ערבי למוסלמי.
  יוןכץ   25/06/07 15:09
כתוב תגובה ל- יוןכץ
6
מופז הוא ההסבר
  משה, עורך-דין   25/06/07 17:39
גיבורנו הנערץ, שאול מופז, הוא ההסבר לכל הפרשיה הזו. הוא האיש שחשש וחרד מפני נחת זרועו של ג'יבריל רג'וב, ולכן לא חילץ את יוסיף מדחת הגוסס במשך יום שלם, מהמתחם של קבר יוסף שבשכם. אין די מילים בלשוננו לתאר את עוצם החידלון של פוליטיקאי חסר אחריות וחדל אישים זה, שכזכור לכל - למי שאינו רוצה לרמות את עצמו ולהסתגר בהכחשה - הבטיחנו נמרצות כי ה"התנתקות" תשפר את מצבה של ישראל בכל התחומים. את זה אמר, כזכור, לאחר שנים ארוכות שבהן טען בלהט כי ההיפך הגמור הוא הנכון.

כעת אינני מתפלא למקרא הדברים על משרד התחבורה, שביטל את טקס החנוכה מפחד האיומים מרהט. במקום להשקיע באבטחת הטקס רבע מכוחות המשטרה שהוקצו לאבטחתו של "מצעד הגאווה", ולהוכיח כי מדינת ישראל לא תיכנע לאיומיהם של הערבים.

ושר התחבורה הזה הוא אחד המועמדים של המפלגה המושחתת "קדימה", למנהיגות לאומית - לרבות ראש הממשלה ושר הביטחון. יש לו יומרות לאדון מופז, וטרם שמענו את דברו האחרון.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למושחתים יש יומרות? מקובל מאד
  הניה   26/06/07 10:22
במדינתנו, בה כל טריפה מקבלת הכשר. אמנם, יש להוקיע את מופז על מעלליו, אך יש להוקיע כפליים, את אלו המאפשרים לו לממש את יומרותיו.
כתוב תגובה ל- הניה
7
לא חשוב מה הערבים עושים!!!!!
  דורון ט   25/06/07 17:47
אלא חשוב מה היהודים עושים. והיהודים לא עושים דבר מלבד בריחה לאומית חולנית מהמציאות. האסקפיזם החולני הזה וחוסר הנכונות להתמודד עם המציאות, גורמת לערבים להרים ת'ראש, ולפנטז על חיסול היישות הציונית. הציונים נמצאים למעשה במצב של בריחה, עזיבה,נטישה מדורגת של ארץ ישראל. מדובר לא רק בנטישה של חבלי ארץ, אלא גם בנטישה מוחלטת של הערכים עליה הוקמה המדינה. הצפי שלי מלפני כ-15 שנה בדבר חיסולה הוודאי של מדינת היהודים, קורם עור וגידים וכאשר האזרחים בורחים השלטון, משתולל דורס משכפל את עצמו ומנציח את עריצותו.
כתוב תגובה ל- דורון ט
8
דו קיום
  אזרח שאוהב   25/06/07 17:58
איך העם הזה יודע להדליק להבות איזו פירושים מטומטמים נותנים לעניין פעוט לאן הרחקתם לכת עד הגזיה
כתוב תגובה ל- אזרח שאוהב
ערבי, תלמד עברית
  בנו,יחידו,אשר אהב   26/06/07 05:44
כתוב תגובה ל- בנו,יחידו,אשר אהב
9
ד"ר
  אזרח שאוהב   25/06/07 18:13
לפי דעתי שאתה ד"ר לגזענות אתה מנסה להראות שאתה מבין אבל אתה לא מבין כלום
כתוב תגובה ל- אזרח שאוהב
אזרח אוהב אין לך מושג כמה אתה
  טועה ובעיקר שונא   25/06/07 19:03
כתוב תגובה ל- טועה ובעיקר שונא
לגופו של עניין
  יובל ברנדשטטר   26/06/07 07:10
אתה מגדף ומכנה במילים לא ראויות. התיחחס לגופו של עניין. אבל אתה וחבר'ה שלך תמיד מעדיפים לגדף במקום לתת את הדעת על העובדות.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
תגובה שמאלנית טיפוסית. הם לא
  כתום כהה.   26/06/07 09:01
מסוגלים להתמודד עם עובדות והשכל הישר.
בויכוחים שלי עם שמאלנים (משתדלת שזה יקרה עם האינטלגנטים שבהם, זה יותר מענייו) אני נוהגת, לא להתקיף, אלא להתעניין בדעתם תוך שאלות שגורמות להם בד"כ להתקע, ואז הם מעדיפים, בעצבים לפעמים, להפסיק את ה"ויכוח", (מה עשיתי? בס"ה התעניינתי) ולעבור לנושא מזג האויר.
כתוב תגובה ל- כתום כהה.
10
סוף סוף מישהו אמיץ שמעז לאומר
  ג'ודי   25/06/07 19:33
אני שמחה שמישהו מעיז לכתוב את האמת מבלי שיצונזר על ידי התיקשורת השמאלנית. כמי שמכירה את האוכלוסיה מקרוב בשל עבודתה, הכל נכון.
כתוב תגובה ל- ג'ודי
11
מאמר מצוין. בקשר למשל הטפיל
  סתם אני   26/06/07 09:26
והפונדקאי-הבעיה היא שאם הפונדקאי ימות ימות גם הטפיל שאין חיים בלעדיו. או שמא יתעלק על המצרים או הירדנים כפונדקאים חדשים. מכל מקום מדובר במחלה לא קלה, שלנו שלנו, (שלא יגידו שאני גזענית)
כתוב תגובה ל- סתם אני
12
עוד ניתוח שלך, מ ד ה י ם!!!
  הניה   26/06/07 11:35
ומה לעשות? לעשות!!
מתבקשת, הרחבה של מודעות הציבור היהודי , לסכנה ולאיום, הנמצאים כבר כאן.
יש צורך, בהצעות מפורטות, לפתרון הבעיה, בטווח הקרוב והרחוק.
כתוב תגובה ל- הניה
13
צודק כן! אבל חכם???
  שרגא, ערד   27/06/07 04:11
ניתוח מאד מעניין ונראה לי שגם נכון של ד"ר ברנדשטטר. אולם בואו ונראה אם המסקנה לגבי שמה של תחנת הרכבת לא רק צודקת אלא גם חכמה. בלהבים כיום כ 6000 נפש, ברהט למעלה מ 40,000. להבים נמצאת במרחק נסיעה של דקה שתים מהתחנה, רהט במרחק שלש עד חמש דקות ממנה. הבעלות על התחנה היא של רכבת ישראל ולא של להבים או של רהט. מטרת השלט המוצב על התחנה לידע את הנוסעים בעיקר אלו הנמצאים ברכבת לגבי המקום. רכבת וממשלת ישראל מעונינים לעודד את כלל האזרחים להשתמש ברכבת, וככל שיעלה מספר הנוסעים ייטב לכולנו מכל הבחינות. עד עכשיו אלו העובדות. עכשיו תחליטו אתם אם התעקשותו של ראש המועצה להבים להשמיט את השם רהט מהשם המקורי של התחנה -להבים-רהט חכמה או לא.
כתוב תגובה ל- שרגא, ערד
ישראל פלשתין
  יובל ברנדשטטר   2/07/07 19:55
הערבים דורשים כי השם של הארץ בה אנו חיים ישונה לפלשתין. לכאורה, מה שה משנה, הם גם צודקים. יש מאה מיליון ערבים במרחק של מספר שעות נסיעה מירושלים בדיוק כמו מאילתאו ראש פינה.לכן, על סמך הדרישה הפופולרית של מאב מיליון ערבים חכם יהיה להסב את שם המדינה לפלשתין, ואולי גם למנות פלשתיני כראש ממשלה. האמת, ראלב מג'דלא מוכן לקחת את התפקיד.
רהט זה בעברית, וגם להבים בעברית. לא זו הנקודה. הנקודה היא שהערבים דורשים את כל הזכויות ללא שמץ מן החובות, ודורשים את הג'יזיה כדי לאפשר לנו לחיות. אתה יודע? גם אתה בערד משלם את הג'יזיה הזו. לך לדואר בימי קבלת קיצבאות וראה מי ומי במקבלי הקצבאות. בלהבים זה ברור. ערבים בלבד
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
לד"ר ברנדשטטר הנכבד,
  שרגא קלסון, ערד   3/07/07 17:35
לד'ר יובל ברנדשטטר הנכבד,

הבנתי שהנך משתייך ל"חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי", ולא הייתי מצפה מחבר בחוג חשוב זה להתלהמות בה אני מגלה לצערי בתגובתך.

חוסן הינו היכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרים, איומים וסכנות. חוסן מאופיין בדרך כלל בשיקול דעת, קור רוח, הגיון, ועצבים חזקים. למה להיסחף להכללות מיותרות. שמה של מדינה איננו שלט בתחנת רכבת. השם המקורי של התחנה החדשה היה "רהט-להבים", וככזה אמור היה לשרת את הלקוחות היהודיים והערביים באזור. התעקשותה של המועצה המקומית להבים להסיר את השם רהט מהשלט מהווה התרסה והקנטה מיותרת כלפי 40,000 תושבי רהט, בהם מעוניינת "רכבת ישראל" כלקוחות.

אפשר כמובן להציג כל מאבק מקומי בין יהודים לערבים בישראל כחלק ממלחמת הקיום של מדינת ישראל, ואינני מתעלם מהקשר שבין הדברים, אולם השאלה מה אנחנו רוצים להשיג בטווח הקצר ובטווח הארוך ולאן אנו רוצים להגיע.

על העובדה שהאוכלוסייה הערבית בישראל חולבת את המדינה אין לנו להלין אלא על טיפשותנו, והם כידוע לך אינם היחידים העושים זאת בשמחה, כל זמן שאנו מאפשרים זאת. רצונם הרשמי (לפחות) של מנהיגות ערביי ישראל לחסל את מדינת ישראל נובע במידה רבה לדעתי מהחולשה אותה אנו משדרים. פסיכולוגית החזרה עובדת והם באמת מאמינים ברעיון עליו הם חוזרים שוב ושוב שישראל איננה אלא אפיזודה חולפת, וכתוצאה מכך רק מי שאינו חפץ חיים יזדהה מביניהם בגלוי עם מדינת ישראל. הרי גלוי וידוע לכולם מה דינם של משת"פים, הם מקבלים זאת בשידור חי עם כל הברוטאליות שבו בכל הזדמנות, אז מה ניתן לצפות מהם? ומה אנו עושים בנדון?

מי שחי בנגב הריק עדיין ברובו הגדול, נוכח שחיים משותפים בין יהודים וערבים אינם רק אפשריים אלא הם גם עובדה יום יומית הממומשת במידה רבה, ובקשיים לא מועטים, אך תלויה אך ורק ברצון הטוב של שני הצדדים. מי שמעדיף משחקי יוקרה, כבוד, התרסה והקנטה מחבל במרקם היחסים העדין הקיים באזורנו. מי שמתעקש להאמין בניסים ומקווה שהבעיה תתאדה מעצמה או אולי בכוחנות של זבנג וגמרנו סופו להמיט עלינו אסון.

שרגא קלסון
מורה דרך, ערד
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון, ערד
14
בגליל - לא סטטיסטי אבל אופטימי
  אורי נטע   5/07/07 07:26
לאחרונה יצא לי לדבר עם כמה שמאלנים לשעבר, מבין שכני היהודים (בישובים שונים) וחלקם נטה ימינה בחריפות: ממר"ץ לליברמן. יש תקווה!
כתוב תגובה ל- אורי נטע
15
ידה, ידה, ידה
  רובין   7/07/07 15:54
איזה קשקוש... מראש לפי כל סטנדט של מדינה מתוקנת התחנה היתה צריכה להיות ברהט (לפי גודל וצורך באוכלוסיה) מה גם שבמקור היתה התחנה ממוקמת בבית קמה אלא שבעקבות עסקעות שמור לי ואשמור לך הוקמה התחנה בלהבים. ממשלות ישראל לדורותיהם מפלות בצורה מסוכנת את האוכלוסיה הבדואית ולא דואגות לצמצום פערים. התוצאה המוכרת היא עליה ב"מתאסלמים" בקרב הבדואים. רק ראיה אסרטגית חכמה תביא את האוכלוסיה הזאת לתור הזהב שלה אחרת זה יהיה תור הפחם שלנו.
כתוב תגובה ל- רובין
16
טפילים - מזכיר לכם משהו ?
  eytanga   10/07/07 10:04
גם אם כל העובדות שהובאו בכתבה נכונות, הסרחון העולה ממנה בלתי נסבל. ואם הכותב המכנה עצמו פובליציסט לא חושב במונחים שכאלה - הרי לנו דוגמה למאמר גזעני!
וזה שהרשת מלאה בביטויים כאלה עדין לא מתיר לאיש להתבטא כפי שמתבטא הפובליציסט בכתבה.
ואגב - מה איכפת לכם ב -NRG להביא כתבה באותו ענין מהצד הטפילי? ככה, בשביל להשקיט את המצפון מול החרפה הזו.
ואח"כ יהיה מקום להגיב לגופם של דברים ...
כתוב תגובה ל- eytanga
17
האינתיפדה הבדואית שבדרך
  עלום שם   11/07/07 09:34
מי שעוקב אחרי גדילת האוכלוסיה הבדואית בנגב, המצוקה הכלכלית, הפשע והאיסלמיזציה מביו שבטווח הרחוק מחכה לנו אינתיפדה בדואית בנגב. זה עלול להיות יהיה אסון רבתי, בטחונית, מבחינת החוק בישראל (כי הצבא יפעל צבאית נגד אזרחי המדינה) ומבחינת מעמדה הבינלאומי של ישראל. השאלה, גם לפאשיסט שכתב את המאמר היא - מה עושים? המדיניות עד היום הייתה לקבור את הראש בחול. זה כנראה מאוחר מדי אבל הצעותי הן: לבטל את קצבת הילדים מעבר לילד שלישי - לא בדיעבד - כדי לא להביא ילדים לרעב, כי אם מעתה - כדי שהורים יקחו אחריות כלכלית על הילדים שהם מביאים, ופיצוץ האוכלוסייה יבלםץ להשקיע כלכלית בחינוך ממלכתי לבדואים, צריך מורים מסורים המרוויחים הרבה ובתי ספר חדישים - כדי שהאיסלמיסטים לא ייקחו את התפקיד, וכדי שהילדים יוכלו להשתלב בחברה העובדת, וכדי שישכילו דיים ויתחילו להגביל ילודה. להשקיע בהקמת מפעלים - כדי להקר על המצוקה הכלכלית. להשקיע בנוכחות משטרטית ולהחמיר את הענישה על פשיעה - כדי שהסמים והפשע לא ידרדרו את החברה הבדואית עוד יותר. מה הפתרון של הכותב? - גירוש?
כתוב תגובה ל- עלום שם
אם אכן תהיה אינתיפאדה בדואית
  יעקבב/   14/12/07 17:27
הפתרון הנכון הוא אכן גירושם מהארץ.
אם כל שני וחמישי יקום מיעוט ויתפרע, המדינה תתפרק בדיוק כמו שקורא עכשיו עקב תבוסתנות שמאלנית טיפוסית.

לפני קום המדינה מאות יהודים נפגעו מהתפרעויות של ערבים מפני שלא הייתה לנו הגנה.

וכשזה קרה, המחתרות עשו פעולות תגמול, וכך המתפרעים באמת דוכאו בכוח.
כיום, בתור מדינה "פאשיסטית וחולנית", עלינו לגרשם כפעולת תגמול.

או שפשוט אתה וחבריך תתארגנו בקבוצות ותסכימו להיות הקורבנות של המאורעות הבאות, כדי שגם תחשבו נאורים וגם קדושים מעונים.
כתוב תגובה ל- יעקבב/
18
תגובה ל-15
  אברהם סולומון   14/07/07 11:59
קראתי את תגובתך -התגובה הראשונית למה לא להבים -רהט ואז הכל בסדר בסיגנון מעלות תרשיחה או תלאביב-יפו.
אולם כל התזה שאנו היהודים נימצאים להשקפת המוסלמים במין ג'יסיה - והכל שלהם ואנו צריכים לשלם פרוטקשין או דמי חסות .- ואני מקווה שזה לא כך - כי אם זה כך אין פיתרון לסכסוך פלשתנאי ערבי .
ואולי לכן החמא"ס משעה את עניין המדינה כי הכל שלהם .
הייתי רוצה שתיתיחס לתאורייה זאת ועם הייתי שומע איש דת מוסלמי שיפריך זאת הייתי מצדיק אותך
כתוב תגובה ל- אברהם סולומון
19
מי אתה ? מבחינתי .......
  ייייייייייייייייי   23/07/07 22:28
אתה ראוי להיות ח"כ וקדימה להוביל את המהפכה היהודית של הנגב

יישר כוחך

איזה מאמר יפה איזה ישרות לב
כתוב תגובה ל- ייייייייייייייייי
20
לא הגזמנו?
  lllllll   15/08/07 11:37
מדהים לראות איך הכנסת את כל הסכסוך היהודי-ערבי לתוך הסיפור הקטן של תחנת הרכבת הקטנה והכ"כ חסרת משמעות הזאת. לא שאני מצדד בתושבי רהט, אבל כל מה שהם רצו זה להכניס את השם של יישובם לשם התחנה. לא ביקשו שום זכות דמגוגית-משפטית או בעלות על התחנה כפי שניסית להציג. בעיניי זה רק עניין של כבוד ולא יקרה כלום אם לתחנה יקראו גם רהט, גם אם הם לא עשו כלום בשבילה. ייתכן ומה שכתבת נכון, אך אפילו בתור איש ימין אני לא מצליח להבין איך עשית את ההקשרים שעשית בכתבה.
כתוב תגובה ל- lllllll
21
מזכיר לנו שעדיין ישנם אנשים
  נה   14/12/07 17:22
שרואים בהתייחסות של הישראלים לערבים, כהתייחסות של הנאצים הגרמנים ליהודים, למרות ששם הרוב היה נאצי ופה בארץ המיעוט הוא זה שמתנהג כנאצי.
כתוב תגובה ל- נה
22
כתושב דימונה
  בוריס1981   29/02/08 21:38
הי לכולם
כתושב דימונה אני מסכים עם כל מילה שנכתבה
איך אחד שמבקר במרכז לעיתים קרובות יודע שתושבי מרכז שלא חוו את את בעיית הבדואיים - אינם מבינים ואינם מודעים למצב בנגב.
תתרבו - תרדו לנגב - זהו פתרון יהודים יקרים
בוריס
כתוב תגובה ל- בוריס1981
23
אלי לוי רב עם כולם
  דודו 1212   8/11/08 12:45
תציגו את השם אלי לוי בגוגל ותראו מספר כתבות על אלי לוי שנתבע ע"י בעלים של חברת הסעות שלה משרדים בלהבים והבעלים הןא ראש מועצת לקיה תמצאו גם כתבה שרב עם תושב מהישוב וגם מישפט שיש נגדו שדרש לפטר חיל משוחרר שעבד בחברת אבטחה ארזי שדרש לא להחנות את הרכב במקום שאסור ולכן תשפטו בעצמכם מי זה שמביא את המריבות גם עם אשתו ליזה המקסימה רב לאחר שסבלה אותו 35 שנה ועבר לגור ביחידת דיור ומי זו
שאיתו כול להבים יודעת כולל התלמידים הקטנים.
כתוב תגובה ל- דודו 1212
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il