w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עם מעשיה ועמדותיה והמדע שמייצגת ברסלר אפשר להתתייצב מול העולם ולסנגר על ישראל    עם מה שמייצגת הח"כ הרוקדת אפשר רק להשפיל מבט מול עיניו של כל בעל כוונה טובה בעולם
יואב יצחק
יואב יצחק
החקירות נגדו הוקפאו בעקבות הסדר שהושג עם רשויות המס    הסדר המס שהוא מבקש לעצמו עכשיו נועד להבטיח שלא ישלם מיסים בגין עסקים שהקים בחו"ל בתקופה שנעדר מישראל    כך יוצא חוטא נשכר
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בורח סדרתי מאחריות
מאת: גורי גרוסמן  |  03/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יצור מושחת ונאלח
  אחמד   3/07/07 16:27
ראש המכשלה הנתעב כלומולמרט יושב ומחליט למנות את בראון-חברון,חברו המושחת שהולך עם שעון שעולה 1.3 מליון שקל!!! על היד.מושחת מקרב מושחתים סביבו.ובכנסת יושבת חבורה של פושעים כלומניקים,שכהם יוצאים החוצה,בתור מנקה רחובות לא הייתי נותן להם לעבוד,נותנת לאפס להמשיך לשלוט,מבזה את מבקר המדינה ואת היועץ המשפטי למכשלה,ועולם כמנהגו נוהג.עד מתי רשעים יעלוזו.
רבותי,חברי הכנסת,יום יבוא והוא לא רחוק ורובכם תתנדפו ברוח כאילו לא הייתם,אני בוש ונכלם בגועליציה של הערברב.פשוט,אספסוף יושב בגועליציה.
כתוב תגובה ל- אחמד
2
בדיוק, חלוץ ופרץ הגם שטעו....
  טוהרת המידות   3/07/07 17:04
יודעים טוב מאד מהו צבא, מה משלמים לא פעם בתפקיד. מה
עשה אולמרט בצבא? נו כתב צבאי, לא יותר מיזה. חלוץ שירת
הרבה שנים בצבא, הגם שטעה, והבין הפנים והסיק מסקנות
לפני שהתפרסם דו"ח וינוגרד. אמיר פרץ שאסור היה לו לקחת
כזה תפקיד צריך לזכור, הוא עצמו נפצע באחת המלחמות, אינני זוכרת באיזה מלחמה, נידמה לי אפילו שנישארה לו
נכות, למי שיש עין חדה רואה את צליעתו והנעליים המיוחדות שהוא נועל, ילדו משרתים בצבא. מה עשו ילדו של
המושחת הזה אולמרט במלחמה האחרונה? שום דבר, אחד כלל
לא שירת בצה"ל, השני מטעמי מצפון לא משרת במילואים. אישתו מפגינה פעילה מאד עם פלשתינאים, אז מה אפשר לצפות מאיש כזה? בעיני הוא לא ראש ממשלה, הוא גנב את
השלטון בעורמה, זה מה שהוא, הביא לעם ישראל את אחת
התקופות הקשות ביותר, לא פלא שאין לו האומץ לעמוד מול
פני המשפחות השכולות. נניח שמישהו היה צועק אליו מתוך
כאבו משהו, מה היה קורה למושחת הזה? שום דבר, הוא לא
היה מת מיזה, אבל בניהם של המשפחות נפלו, הם מתים
ואינם עוד לעד. הוא גדול בגופו האיש אולמרט, אבל קטן
קטן בנישמתו עד כדי להחריד.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
3
אין כבר מילים ואין כוח לגנותו
  יונתן ל   3/07/07 17:26
כולם התייאשו מלקוות ומלהאבק, כולנו עסוקים בטרדות היום יום בעוד חדל אישים עלוב נפש, רומס ברגל גסה ובוטה כל נורמה אנושית, כל מוסד ציבורי שיש חשש שמא ינגוד את האינטרסים הצרים שלו: מבקר המדינה, ביה"מ העליון, היועץ המשפטי, 'נערי האוצר',ציפי ליבני, ועוד ועוד. ומאידך מקרב ומגן על עברינים ומושחתים כמותו:רמון, הירשזון(עושק הניצולים), בראון(חברון),הנגבי, ועוד סוללה שמבחילה אותי.
חבלי משיח כואבים, זוהי שעת אשמורת אחרונה שתביא בעזרת השם ואינשאלללה את הזריחה, ההתעוררות, ההתפקחות וההתנערות מהמנוולים שזכו בשלטון מן ההפקר(ות) שיצר שרון- מופקר ו/אך כריזמטור בפני עצמו. לא ניוואש כי ניוושע.
כתוב תגובה ל- יונתן ל
4
מטרד ציבורי
  גצל ירושלמי   3/07/07 18:53
מושחת בזוי מאוס ונקלה, אז מתפלאים שהוא חומק מהמשפחות, הרי כל יום מתגלה ויתגלה סיפור שחור אחר על האיש,כנראה רק בישראל יכול פרצוף כזה להמשיך ולהחזיק בהגה השלטון.
כתוב תגובה ל- גצל ירושלמי
תראו מי הוא רוה"מ שלנו
  ליכודניק   3/07/07 20:40
בפרוש כך.
כתוב תגובה ל- ליכודניק
5
בורח סדרתי מאחריות
  אבי יפתח   3/07/07 19:20
בנוסף למה שנכתב בכתבתך עליה אני חותם בשתי ידיים,מה שמרתיח את הדם הן הסיבות שהפריחה לשכת ראש ממשלתנו על כך שנבצר מהוד מעלתו להופיע לטכס .1.ראש הממשלה לא משתתף בטכסים שאינם ממלכתיים-נשיאת המדינה,נשיאת בית המשפט,הרמטכ"ל,שר הבטחון החדש והקודם,כולם הופיעו,האם הופעתם לא הופכת את הטס לממלכתי?2.בטחונו האישי-האם מישהו מאותן משפחות שבורות ומרוסקות היה מהין לפגוע בעלוב הנפש הפחדן?
כתוב תגובה ל- אבי יפתח
6
לא נכון, אולמרט אינו אשם
  משה, עורך-דין   3/07/07 20:34
אני מייחל להסתלקותו המהירה של אולמרט מחיינו הציבוריים, משוכנע כי הוא אינו ראוי לתפקידו וסבור כי היה עליו להתפטר מיד בתום המלחמה, גם ללא קשר למסקנותיה של ועדת חקירה. אך יש לדבר ולחשוב ביושר-לב.

ראש הממשלה אינו חייב להתייצב בכל טקס ובכל אזכרה, וכאלה יש לנו הרבה במהלך השנה. לא רק יום הזיכרון לחללי צה"ל ולקורבנות הטרור, אלא גם ימי זיכרון "פרטיים", שהם-כשלעצמם תופעה שלילית, בהיותם מפלגים ומפלים בין חללים. דמם של קורבנות אסון המסוקים, למשל, אינו סמוק מדמו של חלל צה"ל אחר, שנפל לבדו באירוע שהזיכרון הציבורי אינו זוכר עוד. להם עורכים טקס אזכרה המוני, ולו אין שום טקס "פרטי". ההבדל הוא לעיתים קרובות ביכולת הלחץ, הפרוטקציה והצעקה של הקרובים.

בכל הכבוד הראוי לחללים ולמשפחותיהם, יש לבטל כליל כל השתתפות ממלכתית, לא רק בטקסים "פרטיים" כאלה, אלא גם בטקסים לציון יום השנה למלחמות השונות, לרבות הטקס לזכר הנופלים בשחרור ירושלים המזרחית. די ביום זיכרון ממלכתי אחד, ביום הזיכרון השנתי לחללי צה"ל, ובכך נפעל על פי ההלכה היהודית השוללת באופן בריא ומבורך התעסקות-יתר באבל. הוא הדין בימי הזיכרון השונים למנהיגים שהלכו לעולמם, לרבות בן-גוריון.

כמובן, כל אדם רשאי לערוך אזכרות כרצונו, אפילו מדי יום, אך אינו רשאי לדרוש שראש הממשלה, דווקא הוא, יתייצב בטקס.

תפקידו של ראש ממשלת ישראל הוא הקשה והטורדני שבעיסוקים בעולם, ואין צורך להעמיס עליו הופעה מיותרת בטקס אזכרה, שהתובעים הופעתו שם ממילא אינם מתכוונים ליהנות מהכבוד שבבואו אלא לכך שיהיה על מי לשפוך את זעמם הפוליטי - וגם זו התנהגות פסולה בטקס אזכרה, שבו אין לדבר על איש לבד מהמתים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
טועה טועה טועה
  פנחס   3/07/07 21:37
בדרךכלל כתבת נכון. אבל זה יום זכרון ראשון בתום שנה למלחמה ולא עוד סתם זיכרון. בדיוק כמו שלאדם פרטי עולים על קברו בתום שנה למותו.
על ראש הממשלה מוטלת החובה להתעמת אם רגשי הזעם והכאב של משפחות הנופלים ולא לברח. עובדה לכנס בקיסריה שכולו רק יחסי ציבור הוא הופיע. עובדה שחלוץ ופרץ שגם הם אחראים למה שהיה כן הופיעו, וחשבו שהם לא יכולים לברוח מאחריותם להתמודד עם הכעס והכאב של המשפחות.
אולמרט הוא טיפוס חדל אישים
כתוב תגובה ל- פנחס
פנחס, אתה הטועה
  משה, עורך-דין   3/07/07 22:55
פרץ וחלוץ הם היום מחוץ לתפקידיהם, ויחסית פנויים וחסרי תעסוקה לאין ערוך לעומת אולמרט. עקב התפטרותם, שניים אלה אינם עוד בתודעת הציבור וברצונו להתנקם.

כפי שכתבתי, דורשי הופעתו של אולמרט לא כל כך התגעגעו לזיו פניו או לכבוד שהופעתו היתה מקרינה, עליהם ועל זכר החללים, אלא הרבה יותר קיוו שיופיע כדי שיוכלו לבזותו ולהשפילו בצעקותיהם. הוא צדק בהימנעו מהופעה גם בשל עניין זה, ואילו הופיע היה נגרם בזיון המתים. טקס אזכרה חייב להיערך במלוא הכבוד וללא שום עיסוק באנשים שאינם הנופלים עצמם, ודבר זה היה לחלוטין בלתי-אפשרי אילו בא לשם אולמרט. למרבה הצער, גם בין קרובי החללים יש גסי-רוח, בריונים שאינם יודעים לנהוג בכבוד הראוי למעמד, וטקס כזה אינו המקום להפגנות פוליטיות ולצעקות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אולי אתה צודק מבחינה משפטית
  אבי קרן   3/07/07 21:48
עו"ד נכבד, היות שאינני משפטן יתכן ואתה צודק בטיעוניך הפורמאליים,בכך אתה מזכיר את המשפט האלמותי "הכל שפיט"וכן את המציאות בה בוזגלו אינו מסוגל לשכור את עורכי הדין המפולפלים והמבין יבין...
ולגופו של עניין:אינו דומה אסון המסוקים למלחמת לבנון, זוהי מלחמה שראש הממשלה הכריז עליה והוא חייב!!!להשתתף ביום הזכרון לחללי המלחמה האומללה הזאת.גם מבחינה מוסרית וגם מבחינה עניינית.מה עוד שהוא ממשיך לכהן בתפקיד זה והוא עתיד להכריז על מלחמה חדשה.
לא בכדי, רק לאחר חודשים ארוכים הוחלט רשמית שזאת היתה מלחמה ולא מבצע צבאי.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
צודק, אבל ...
  שאול א.   4/07/07 07:37
עקרונית אתה צודק ויש המון היגיון בדבריך. ואעפ"כ, דומני שבמקרה קונקרטי זה אתה טועה ואסביר את עמדתי.

ראשית, מדובר ביום זכרון ראשון ועל כן טוב יהיה שראש הממשלה, כאישיות הפוליטית הבכירה ביותר ישתתף בטקס על מנת לבטא את תמיכת הממשלה ואת צערה על האובדן.

שנית, לא בכדי בקשו את השתתפותו של ראש הממשלה הנוכחי. הסיבה ברורה. הוא שמש ראש ממשלה האחראי על ההחלטות ועל התוצאות. כמי שהביא בהחלטות שלו לתוצאה של אובדן חיים, מן הראוי שיטול חלק בטקס יום הזכרון של אותם חללים.

מעבר ליום הזכרון הראשון, דומני שאתה צודק. יש להפסיק את "הפסטיבל" הבלתי נגמר של המוות. יש להסתפק ביום זכרון ממלכתי אחד לכלל הנופלים בקרב ו/או בפיגועי טרור.
שכן אלה ואלה הם קורבנות של אותה מערכה והמיקום הגיאוגרפי של הקורבן הספציפי אינו רלוונטי.

שהרי אין שום הצדקה לכך, שאזרח שנפגע במתקפת טרור יהיה בעל מעמד נחות משל "אזרח" שנפגע בתאונת דרכים עת שב לפנות בוקר מבילוי, רק משום שזה נעשה בעת היותו חייל בשירות סדיר או קבע.

יש להתייחס לנסיבות הספציפיות של כל אירוע טרגי ולא לסטטוס של הקורבן. גם חייל שמצא את מותו בנסיבות שאינן קשורות ישירות לצבא, צריך להיות בעל מעמד של כל אדם אחר שמצא את מותו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
7
בורח זהה נכון, "אבל לא מהכל"
  אחד שעבד עם האיש   4/07/07 08:00
בורח סדרתי מהכל, חוץ מאשר מטובות הנאה לעצמו וגם "קצת" למקורביו,הרי את תפקידו הוא ירש מבית אבא,
אנחנו כנראה עם מטומטם וזה מה מגיע לנו.
כתוב תגובה ל- אחד שעבד עם האיש
8
כל מלה בסלע !
  אלכסנדר   4/07/07 08:13
כתוב תגובה ל- אלכסנדר
9
אולמרט צל ענק חמקמק-חלקלק סיוט
  אלישבע 77   4/07/07 08:19
אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
יוֹתֵר משְמוֹנָה חוֹדָשִים לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

נ. ב.

מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.

כתוב תגובה ל- אלישבע 77
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il