w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איני דואג לעו"ד דה הרטוך
מאת: עו"ד משה גולדבלט   |  12/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אוי לנו אם הסטירה תסתיים במשהו
  ארוין   12/07/07 12:06
פחות מאשר העמדה לדין של הרטוך. סטירה היא דבר שאין עוברים עליה לסדר היום!
כתוב תגובה ל- ארוין
2
כשזה נוגע ב"חרדים", אובד כל
  ח"א   12/07/07 13:05
שיקול דעת!!! פשוט, גועל נפש! עדר הצבועים שומע "נאצי", ויוצא בדיקלומיו. שהלא "אסור להשוות שום דבר...". לא רק מותר, אלא חובה קדושה! מדינת ישראל ביצעה את מדיניות היודן-ריין, שהיא מדיניות נאצית למהדרין מן המהדרין בגוש קטיף ובצפון השומרון, אך זה היה באופן "דמוקרטי", העובדה שהסיבה למדיניות הזו היא שנאת ישראל גרידא, לא משנה. אבל, כשהאומללים ענדו טלאי צהוב, או, זו כבר היתה זילות השואה. לעולל לניצולי השואה, ובכלל, לעם שרידי חרב, את אותם דברים שעוללו להם הנאצים, זה בסדר, אבל מחאה, שאינה מזיקה לאיש, היא זילות השואה. כי הכל לפי נוחיות "מחנה השלום", המשתף פעולה כבר עשרות שנים עם רוצחי העם היהודי. אין בעולם עוד תופעה מזוויעה הנקראת "קרבנות שלום", מונח שהומצא, כי אסור להשוות שום דבר לשואה. זו לא שואה, זה "תהליך שלום"!
הר הרטוך התחיל בדברי הנאצה, אבל לח"כ "חרדי" אסור לאבד עשתונות ולהשתמש במלה, שהבולשביזם הטיל עליה טאבו. אבל, להר הרטוך מותר לאבד עשתונות, כשהח"כ ה"חרדי" מגיב לדברי הנאצה שלו.
כבר עשרות שנים מתנהלת במדינת ישראל הסתה פרועה פי כמה מן ההסתה הנאצית, נגד ה"חרדים" ונגד ה"מתנחלים", על ידי שונאי ישראל בלב ובנפש, ועדיין מצפים מנרדפי ה"מדינה שהשמאל בנה", במטרה להכחיד את היהדות, לנהוג איפוק.
קמצוץ להשכלה כללית -
"צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל" (פרופ' עוזי אורנן, על-המשמר, 20.1.1984, חדשות, 1992)
"כאשר אני רואה את החרדים.... אני מבין את הנאצים" (חתן פרס ישראל, יגאל תומרקין, "תל-אביב", 1986)
"רק אם נצליח להיפטר מהרעה האיומה הזאת, מהשתלטות השד השחור על חיינו, נוכל לטפח במדינה את כל הטוב" (נעמי חזק בכנס הפדרציה ליהדות הומניסטית חילונית, "חדשות", 30.10.1992)
"צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם" (מרואיין, ערב חדש, 22.12.1985)

" אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית" (פרופסור זאב שטרנהל, "דבר" 5.4.1988
"יכולנו לאהוב אותם, אילו היינו נוהגים בהם כמו עמים אחרים; אילו סגרנו אותם בשמורות טבע, ומעבירים ביניהם תיירים תמורת תשלום" (מוטקה יחזקאלי, "דבר", 4.7.1987)

הקצין אמר לו: " מבחינתי, המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם… צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה…. מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני-אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים" .
(ידיעות אחרונות ל" באב תשנט 12.8.99)
איפה אוהדי הרטוך, כשכל הדברים האלה נשפכים, ועתה, כשהאיש האלים הזה סטר ל"חרדי", תישפוכת השנאה הזו מקבלת שוב את הלגיטימיות שלה, הרי ה"חרדי" אמר "נאצי", ר"ל.
וכן, הרטוך הוא היהודי היחיד בעולם, שמבני משפחתו הושמדו ב"שואה"... הכל לצורך הענין..




כתוב תגובה ל- ח"א
3
דאגה מתופעת דה הרטוך
  רחמים   12/07/07 13:32
אוי הצביעות, הצביעות. אוי יוי יוי ההתחסדות ועיוות הדין. פצע קטן ניתן לרפא באמצעים פשוטים, ובקלות. הימנעות מטיפול בפצע קטן תביא בהכרח להתפתחות נמק שתחייב כריתה. זהו חוק הטבע. אם לא ישלח דה הרטוך לכלא יתחיל תהליך של אלימות נגד חרדים שמצידם יחושו מחוסרי הגנה דבר שיגרום להם להשיב באלימות פיסית ולא רק מילולית.
כך התחילה התופעה של העבירות על חוקי הבחירות. ויתרו לראשון, ויתרו לשני עד שהגיע עמרי שרון הביריון ושואל מה רוצים ממנו? הרי הוא עשה מה שכולם עשו לפניו. כך הגענו גם לגב' בלומנטל. כך התחיל התהליך של גנבי הרכב. את הראשון הענישו בעונש מגוחך וכך את השני והשלישי, עד שהעבירה הפכה למכת מדינה.
ובענין ד"ר קמיר, אני מסכים לדעתו של הכותב, ומסקנתי מדבריה היא ששוב הוכח שההשכלה אינה ערובה לאנושיות, לשיקול דעת,ליושר ואפילו לא לשפיות.

"פורץ גדר ישכנו נחש", כך לימדונו חז"ל וכך איחלו לפורץ גדר. הגדר באימרה זו היא מה שאנו נוהגים לכנות היום "הקווים האדומים" של כל חברת אנשים.
לכאורה, תמוהה אמירה זו של חז"ל, שידוע שהכשת נחש גורמת למוות ומדוע איחלו מוות לפורץ גדר מבלי לעשות הבחנה בין מי שעשה פירצה גדולה לבין מי שעשה פירצה קטנה? וחוץ מזה ,על עבירות חמורות יותר שלא זכו לאיחולים כאלה.
התשובה היא שאין שום הבדל בין פירצה קטנה לפירצה גדולה. העונש הקשה שנקבע לפורץ הגדר הוא לא על גודל הפירצה שעשה, אלא על עצם החלטתו לפרוץ את הפירצה. וכל זאת למה? משום שבעצם מעשהו הוא נתן "הכשר" לאחרים, בדור שלו או בדורות הבאים, לעשות עוד פרצות בגדר ו/או סתם להגדיל את את החור שהוא עשה. כך, משום שזהו טבע האדם. הוא כל הזמן רוצה ל"התחדש". וכל מה שעשו וקבעו אבותיו הוא , מבחינתו, מיושן או פרימיטיבי. ואותו פורץ גדר ראשון לא יוכל לטעון נגד זה שבא אחריו לפרוץ גדר, מדוע כך אתה עושה? שהרי השני יענה לו "טול קורה".ואין לדבר סוף, עד שהחברה מפרקת לחלוטין. נהרסה הגדר אין יותר מסגרת שתאחד את החברה.
לכן, על הסטירה הראשונה לחבר הכנסת, יש להעניש כאילו הפכה תופעת הסטירות לחברי הכנסת למכת מדינה. רק כך נזכה לא לחזות בהתפשטות התופעה.
דה הרטוך דה שמרטוך, לכלא ומהר. ואם בארזים תיפול שלהבת, כל איזובי הקיר ירעדו מפחד.
כתוב תגובה ל- רחמים
יפה ונכון
  הניה   12/07/07 19:31
כתוב תגובה ל- הניה
למגיב 3, כנראה שהתבלבלת
  שאול א.   13/07/07 13:59
אם זו מסקנתך, כנראה שאינך מכיר את החברה החרדית או לחילופין אתה פשוט עוצם עיניים. האלימות היא יסוד בתרבות החרדית. אלימות שאינה מופנית רק כלפי מי שאינו חושב או מתנהג כמותם, אלא ובעיקר אלימות פנימית.
הטענה שאם מקרה זה לא יטופל כיאות, אזי הדבר ישדר מסר של אלימות כלפי החרדים, אינה אלא לעג לאינטליגנציה.

יתכן דווקא ההיפך. יתכן כי הסתפקות בהליך משמעתי יעביר מסר לחרדים שפרובוקציות כדוגמת זו, לא תצלחנה. החברה הישראלית לא תקבל מציאות בה חברה רקובה, שודדת הקופה הציבורית, מתעללת בעובד מדינה על מנת לסלקו מתפקידו, באופן בו מלאכת גזילת הקופה הציבורית תיעשה באין מפריע.
החברה הישראלית תקבל מסר שהשוואת עובד ציבור ישראלי לנאצים, לא תסלח.
דווקא אי העמדתו לדין רצויה בתקופה זו ויותר מכך. יש להעמיד לדין את חבר הכנסת על זילות השואה ועל העלבת עובד ציבור. רק כך יועבר מסר לעסקני הציבור החרדי, שהתנהגותם נעשית יותר ויותר בלתי נסבלת ובלתי נסלחת.
כתוב תגובה ל- שאול א.
4
מר גולדבלט , אתה תגרן להכעיס
  בנצי 88   12/07/07 13:41
כל מי ששיך "לרעים" הכל מגיע לו,
טמבל,
יש גבול
כתוב תגובה ל- בנצי 88
5
כולנו אמנון דה-הרטוך!!!
  שמחה ניר, עו"ד   12/07/07 13:48
אנחנו לא מתבטאים בסגנון בוטה ומשתלח, בלתי מאופק ובלתי מרוסן.

אנחנו בסך-הכל נותנים ...
 ... סטירה פה-ושם.
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
6
עם כל הכבוד לדה הרטוך
  דורון ש. עו"ד   12/07/07 14:43
הוא דיבר כהישראלי המצוי והמכוער ולא כעו"ד אינטליגנטי!
ולעומת העו"ד המוכשר והמלומד דיבר הח"כ הפרימטיבי דברים של הגיון!

כשמתווכחים אידיאולוגית, לא עונים 'בהמה תסתום את הפה', אלא כשאין מה לענות נגד הטיעון עצמו, וזה מוכיח צדקת הצד שכנגד בויכוח.


תתבייש לך דה הרטוך!
כתוב תגובה ל- דורון ש. עו"ד
7
התחשבו בעוה"ד דה הרטוך!
  המזכיר   12/07/07 16:32
ליבי לעו"ד דה הרטוך היקר. אסור שהוא יסבול, גם ככה הוא סבל בבית הוריו מנטל השואה הכבד. צריך לנסות לפתור את הענין ולרחם עליו
כתוב תגובה ל- המזכיר
אכן, אחד בדורו! כולנו חרדים!
  ח"א   12/07/07 17:51
התירוץ הזה מעורר שאט נפש! אולי הוא יתחיל גם לגנוב מזון, כי קרובינו ב"שואה" מתו מרעב?
הוא התחיל בדברי הנאצה - הח"כ יצא מכליו, והשיב! זה הכל! זו היתה זכותו המלאה! ולמעשה, כשהוא נקרא "בהמה", היתה לו הזכות להעיף סטירה למנוול שכינה אותו כך. אם ל"נאור" מותר, קל וחומר ל"חרדי החשוך".
אבל לא! להר הרטוך מותר לצאת מן הכלים, ל"חרדי" אסור! כי אין בעולם רדיפת "מיעוט", מאולץ על ידי האנטישמיות, כפי שהמדינה ה"ישראלית", על ציבוריה האנטישמיים השונים, רודפת את ה"חרדים".
על ההסתה נגד ה"חרדים" ב"מדינת ישראל" יכל גבלס לקרוא בקול גדול - ניצחוני בני!
כתוב תגובה ל- ח"א
8
אנטישמיות של יהודים
  אבי כהן   12/07/07 16:46
עוד הרטוך הוא אנטישמי וכל מקהלת הכתבלבים שנחלצה להגנתו גם הם לוקים באנטישמיות.
מרוב שנאת חרדים אזי יש כאלה שהורסים במו ידיהם עוד יותר את מערכת המשפט הישראלית הקלוקלת, בכך שמראים לכל העולם שיש דין אחד להרטוך ודין אחר לתוקף של יעל דיין, וכך בלי סוף דוגמאות
כתוב תגובה ל- אבי כהן
9
מתי מחרידי המדינה ייתחשבו בנו?
  משיחיות שקר   12/07/07 17:59
כת נצלנית שמתעלקת על הציבור העובד, יורקת בפניו, ומכנה את נציגיו בכנויי שטן, המעידים יותר מכל, על אובדן מוסריותם, והשבר באמונתם, שאיבדה בעקבות השואה כל בסיס ונתגלתה ערוותה כאוסף אמונות התפלות לחסרי יכולת למחשבה עצמאית.
כתוב תגובה ל- משיחיות שקר
10
כפיים
  משה11   12/07/07 21:03
כל הכבוד וישר כוח דה טורך
כתוב תגובה ל- משה11
11
לחרדים מותר לתת סטירה?
  סטרן   12/07/07 23:04
כן גולדבלט, כן ניר. מותר ואפילו רצוי. מותר כי הם פגע רע. רצוי, כי רע הוא הפגע הזה. כל ההתבכיינות שלכם, גולדבלט וניר, לא תשנה עובדה אחת קטנה - ביושר הם הרוויחו את היחס הזה.
כתוב תגובה ל- סטרן
אכן ביושר
  דה סמרטוט   12/07/07 23:50
הם הרויחו את הסטירה מ-דה הרטוך, כשם שביושר הם הרויחו את ליל הבדולח. וכידוע ומן המפורסמות שקודמיך סטרו ורצחו רק יהודים שנראו כמו ח"כ כהן. את המתבוללים והמשכילים הם רק טיפחו וקידמו במעלות קדושים וטהורים.
ועם יהודים כמוך, הערבים לא צריכים אירגוני טרור. ומכחישי השואה רק ימצאו בדבריך תימוכין לטענתם שלא היו 6 מיליון קורבנות. שהרי לכל הדיעות לא היו 6 מיליון חרדים. השינאה שלך תחסל אותנו. אתה נאו-נצנץ מתוחכם. לשיטתך, אם רק חרדים היו נטבחים היו זכאים הטובחים לפרס נובל לשלום על מפעל חיים על שהצילו את העולם מהיהודי הפגע רע. אם איזה חרדי ימחץ את אפך באמצעות אגרופו, אני חושב שאעתיק את תגובתך וארשום את שמי תחת שמך.
כתוב תגובה ל- דה סמרטוט
קרא היום את יאיר שפירא ב"בשבע"
  אריה   13/07/07 09:04
ותבין כי אין מה להלין על אחרים. אם גם בשבע חושב כך אז אין פלא אם הזוהמה הזו נפוצה כל כך
כתוב תגובה ל- אריה
12
זלזול הרטוך בדמוקרטיה
  ציון ששון   13/07/07 13:54
פקיד חיב להציג את עמדת המשרד ולהורות על חריגות או הוצאת כספים לא מוצדקת. אין לו זכות לצעק על חבר כנסת כפי שעשה דה הרטוך לפני הסטירה. אם ראה רשות לעצמו לצעק על חבר כנסת במקום לדון ולהתוכח הראה כי הוא כופר בדמוקרטיה ובזכותו של חבר הכנסת ליצג את בוחריו.

האלימות הגופנית של הפקיד מחיבת הענשתו.

כאשר 'הארץ' כותב על 'החוקים הנוקשים' זאת צביעות גדולה. מתי החקים נקראים נוקשים ומתי מחיבים? כאשר ישראלים מקימים בית ביהודה על אדמתם לפני שנחתם מסמך הועדה לתכנון הארץ מבקש להתיחס לחק בכל הנוקשות וקורא למקום מאחז בלתי חקי כי העתון הזה רוצה לתת את ארץ ישראל לאויבינו.

משה גולדבלט כתב עוד מאמר מעולה - נתוח הגיוני, נשען במדויק על העובדות ועל החק, וכתוב בחכמה רבה.
כתוב תגובה ל- ציון ששון
13
השוואה לסטירה אחרת
  משה, עורך-דין   13/07/07 18:13
אמנון דנקנר מביא היום ב"מעריב" דוגמה טובה ונכונה: מקרהו של אביגדור ליברמן, שבהיותו חבר הכנסת שמע כי נער היכה את בנו הקטן, ולכן הלך וסטר לאותו נער.

מאחר שליברמן הוא שנוא-נפשו של השמאל לדורותיו, האוהב להציגו כ"בריון שומר הבארים" - כאילו עבודתו כשומר בארים בהיותו סטודנט, היתה דבר-מה מביש ומחפיר ולא עבודה לגיטימית לפרנסת משפחתו - זעקו הצדיקים והמתחסדים מעל כל הגגות, כי יש לתלותו. היועץ המשפטי הניח למשטרה "לגרור" את החקירה במשך שנים, ולבסוף הוגש נגדו כתב אישום.

כמובן מאליו, "הארץ" לא כתב אף מילה אחת בזכות גילוי הבנה לסערת נפשו של ליברמן באותה שעה.

כידוע באותה עת, זמן רב לפני שהוא-עצמו הפך את עורו ונעשה מגינו ויד ימינו של יקיר השמאל אולמרט, בהצטרפו לממשלתו, היה אביגדור ליברמן ידידם של חרדים, מתנחלים, ימניים ושאר יצורים דוחים שכאלה. ולכן, לא רק אותו היה צריך לתלות בגלל הסטירה האיומה שסטר לאותו נער, אלא גם את כל ידידיו הללו.

ולנוכח יסודותיו המוצקים של הצדק בנוסח השמאל הישראלי, מתעוררים געגועים למעט אי-צדק.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
14
תחגרת שני טפשים ותהום הארץ?!
  עו"ד רו"ח   13/07/07 18:27
חבר הכנסת טיפש שאינו שולט על לשונו, נפגש עם עו"ד טיפש שאינו שולט על ידיו, ויכו זה את זה . הטיפש בלשונו והטיפש בידו.
העל זה תהום הארץ?!
כתוב תגובה ל- עו"ד רו"ח
15
למה נדיה מטר קיבלה כתב אישום
  ודה הרטוך לא קיבל   24/07/07 00:12
מה ההבדל בין העלבת עובד ציבור ע"י כתיבת מכתב (נדיה מטר) לבין העלבת עובד ציבור ע"י מתן סטירה?
עבורי מתן סטירה הוא חמור הרבה יותר. אם לא יוגש כתב אישום נגד דה-הרטוך, יש לבטל מיידית את כתב האישום נגד נדיה מטר.
כתוב תגובה ל- ודה הרטוך לא קיבל
16
WHO ARE YOU???
  JEW   24/07/07 01:36
WHO ARE YOU?????
BECAUSE YOU COME HERE AND SAY WHAT "YOU" THINK, DOESN'T MEAN IT NEEDS TO BE LIKE!!!!! MAYBE I THINK FROM THE OTHER DIRECTION???????? SIT A MINUTE AND THINK, THERE ARE OTHER PEOPLE THAT FEEL THIS GUY RUNS AFTER THEM, BECAUSE HE HATES THEM!!!!!! THINK A MINUTE FOR THE OTHER SIDE TOO!!!!!!!!!! THEN FINISH UP WRITE WHAT YOU BIG MIND THINKS!!!!!!!
כתוב תגובה ל- JEW
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il