|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לבדוק את נוהל הקרב"
מאת: עופר וולפסון  |  08/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ברק פחד שלא תיפול חלילה שערה..
  אבי געזונט   8/06/10 19:35
משערות ראשו של אחד מהנוסעים על האוניה. אהוד ברק חשש שבאנדרלמוסיה שתקרה עקב השתלטות מהירה מדי ועם נשק חם, עלול מישהו מהנוסעים על הספינה להיפגע בטעות ולכן אישר השתלטות יחידנית של לוחמים ללא נשק חם שלוף. חייל עם נשק חם שלוף ומולו "פעיל שלום" פצוע או חלילה הרוג, היה בעבורו תסריט הבלהות. זה בדיוק אותה תסמונת הפחד מ"מה יגידו הגויים" שקרתה לפני מלחמת יום כיפור כאשר דיין וגולדה פחדו לגייס מילואים כדי שלא יאשימו חלילה את ישראל שהיא זו שפתחה במלחמה.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
2
לא תקלה ,לא רמזים, ולא הסתבכות
  אליהו חיים   8/06/10 19:39
כל הפרשנים למיניהם,כתבלבי הסמרטוטונים ,וחברי הכנסת היהודים,יאמצו לעצמם סיסמא,"מילה בסלע ,שתיקה בתרי",הפנו את כל הרעל כלפי חוץ,דירשו ועדות חקירה שיחקרו איך חיזבלה חזר לגדר למרות כל ההסכמים, שיחקרו איך גלעד שליט יושב מנותק ארבע שנים ,שיחקרו את כל הפצמרים והקאסמים ושאר מטעני חבלה על דרום הארץ, לא חסר מה לחקור צריך להפסיק עם הגלותיות הזאת בא לי להקיא מהתנהגות השרים וכל דוברי המשרדים,אם ראש הממשלה לא מסוגל אז שיחזיר את המפתחות וישב ליד שרה, אורד וינגט לימד את היהודים לצאת מחוץ לגדר, לתקוף , ומה רואים היום, עוד גדר ועוד גדר, מה קורה כאן לכל הרוחות העולם יתעורר בסופו של דבר וילחם באיסלם ,אז למה לא להיות ראשונים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
בריחה מאחריות נוסח קדימה.
  א..ל. רמת-גן   8/06/10 19:49
מפלגת העריקים-פליטים "קדימה" והעומדת בראשה ציפורה ליבני,הגישה אתמול (כמידי יום ב')הצעת אי אמון בממשלה בנושא: "בריחה מאחריות" של ממשלת נתניהו. והחכי"ם החרוצים איציק וחסון כבר מצאו נושא לאי אמון של יום ב' הבא.כאן המקום לשאול את ליבני, איפה היא היתה כאשר אולמרט,עשה את כל התרגילים והקומבינות בשביל לברוח מאחריות לבזיון של מלחמת לבנון ה-2 (160 הרוגים ישראלים !) וחמק מהקמת וועדת חקירה ממלכתית,עת הקים וועדת ב ד י ק ה של ווינוגרד.
כתוב תגובה ל- א..ל. רמת-גן
4
ברור שהייתה טעות מבצעית
  יעקב ב   8/06/10 19:56
לא מבין למה באים בטענות ליעלון או לגורם מדיני כלשהו. הייתה פה תקלה בביצוע שהיא באחריות המפקדים בשטח. לא היה הגיון מבצעי להוריד חיילים בודדים ממסוק ללב המון שחיכה עם אלות ומוטות ברזל. המפקד בשטח היה אמור להבחין בזה ולדאוג לפיזור ההמון לפני הורדת החיילים.
כתוב תגובה ל- יעקב ב
5
יעלון, אסור לדבר ברמזים
  חשדנית   8/06/10 19:59
יעלון, אתה חייב ללוחמים, לצה"ל ולעם ישראל
לחשוף את כל החטאים בהליך קבלת ההחלטות לפני הפעולה. אל תהסס לומר בגלוי כי אהוד ברק מידר אותך מקבלת ההחלטות, שלח את ביבי לאובאמה כדי שלא יפריע לעשות מה שרצה לעשות, ובקיצור התנהל כמו דיקטטור מצוי, וגרם בכוונה תחילה לכל מה שקרה על הספינה.
אם תשתוק עכשיו - מחר ידיח גם אותך וגם את ביבי, כי לצערנו ברק נפגע ממחלת המנהיגים שקוראים אותה בשם "שכרון הכוח", ופועל כמו אחרון הטיראנים של יוון.
(והאמת זו השוואה די מעודדת, כי ידוע מה היה גורלו של הטיראן הראשון והאחרון ביוון...)

יעלון, אל תחשוש לחשוף גם את הקנוניה עם אובמה, הנשיא המחבל המוסלמי הראשון, שלראשונה בהיסטוריה של יחסינו עם ארה"ב מפעיל לחץ היסטרי על ראש ממשלה נבחר, כדי להרוס את מדינת ישראל על חשבון התקרבותו לאיסלאם
ועוד, לא צריך לצעוק על ביבי כי במילא זה לא יעזור. ביבי מתנהג כמו שפוט של ברק, מריונטה שעושים בה ככל העולה על רוחם. מעניין אם ברק סוחט את ביבי.... או רק מאיים עליו כמו אובמבה

יעלון - צא לעיתונות ופרסם כל האמת
תודה
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
לא תקלה בביצוע, אלא בהכנות
  יהודי פשוט   8/06/10 20:05
נוהל קרב הוא כלל ההכנות לקרב. איסוף המודיעין והצגת דפ"א. יצירת תכנית מבצעית. הכנות לוגיסטיות ואימונים. מה שאמר בוגי, שהתכנון וההכנות לא היו טובים. הוא לא דיבר על הביצוע.
כתוב תגובה ל- יהודי פשוט
7
לסלק את ביבי
  לגרש את ברק   8/06/10 20:17
כתוב תגובה ל- לגרש את ברק
לגרש את ברק
  סבתא   9/06/10 19:24
אני מזדהה עם הכותבת. ברק מתנהג כאילו כל המדינה מתחתיו. הוא צריך לחזור אל מגדלי אקירב.
כתוב תגובה ל- סבתא
8
החלטות פזיזות ורשלניות
  עידן סובול   8/06/10 20:25
אילו לא התקבלו החלטות פזיזות ורשלניות, וכתוצאה מכך מטומטמות - לא היה עכשיו הכרח להקים ועדות חקירה רב-לאומיות לתחקור הטמטום המדיני/פוליטי, ולא היה צורך להקים ועדת מומחים-צבאיים לבדיקת התנהלותו של קרב מיותר.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
9
איך להפיל את ביבי ב-5 שלבים:
  חשדנית   8/06/10 21:01
התכנית של אהוד ברק להפיל את ביבי ולהכתיר את ציפורה במקומו, ב-5 שלבים:

1. לגרום לביבי להסכים להסיר את המצור על עזה באמצעות תרגיל של הפעלת לחץ בינלאומי יזום כתוצאה מהפעלה שגוייה בכוונה תחילה של כוח צה"ל. התכנית מתקיימת בשיתוף פעולה מלא של ברק אובמה שרוצה גם הוא בהסרת המצור (ואת זה אמר גם הנציג שלו אתמול) וגם בהדחת ביבי מראשות הממשלה.
ביבי אכל את הפיתיון והסכים להשתתף במזימה

2. השלב הבא - הסרת המצור על עזה. גם השלב הזה כבר בוצע - ביבי כבר הודיע על הקלות במצור ומתן מעבר לספינות לעזה בכפוף להשגחה של האו"ם. עוד בדיחה נוסח 1701 של ציפורע.

3. בשלב השלישי - ברק חושף את דרכי הפעולה ומעשי הרמייה שנעשו בהסכמת ביבי. הדרך: באמצעות אחד מעיתונאי החצר שלו או באמצעות מבקר המדינה (שכידוע מאתרג את ברק) או באמצעות ועדת בדיקה ממלכתית בראשון השמאלן אמנון רובינשטיין. כתוצאה מכך כל הימין רועש וגועש והתוצאה - הפלת ממשלת ימין על ידי הימין (בפעם השלישית בהיסטוריה).


4. מתקיימות בחירות חדשות - ברק וציפורה זוכים בכל הקופה באמצעות קניית קולות הערבים ועיוות תוצאות הבחירות (לברק יש כבר ניסיון קודם מוצלח מהבחירות לראשות המפלגה, אותו דבר לגבי ציפורה שגנבה את הבחירות ממופז)

5. ציפורה ראש ממשלה, ביבי נזרק מהליכוד

זו התוכנית של ברק

כתוב תגובה ל- חשדנית
10
כותרת דמגוגית
  דה-דה   8/06/10 22:24

אין (כמעט) ציוני החולק על הצורך לעצור המשט ועל גבורת הלוחמים. אבל יעלון צודק - התוצאה בעייתית וגם שיטת הפעולה בהחלט דורשת בדיקה.

זה שהוא מ"מ ראש הממשלה וביבי לא היה בארץ באותו זמן כלל לא שייך.

מחלקה ראשונה - זו כותרת דמגוגית.
כתוב תגובה ל- דה-דה
11
יעלון מתכוון מדוע השייטת נלחמו
  אורי דרעי   8/06/10 22:58
כשבידיהם רובה צבע ולא M-16 מקוצר. מי הטיפש שקיבלת את החלטה האווילית הזאת לסכן את חיילינו בשביל יפה נפש צבועים ומזוייפים.
חוץ מזה זהו מחדל או של המודיעין הצבאי שלא סיפק את כל המידע הדרוש להכנת המבצע או של התקשורת הישראלית שידעה הכל אבל לא גילתה לציבור בישראל את פרצופם האמיתי של משתתפי המשט.
כתוב תגובה ל- אורי דרעי
12
מי ששלח צעצועים כנשק..הוא הכשל
  גאוני התחקירים   8/06/10 23:00
לפי המדווח ברק החליט במקום מפקדי המבצע על הפרטים הטכניים.כולל הנשק , חוסר גיבוי לצוות כונן חמוש באמת, חוסר אלטרנטיבות נוספות ועוד....
בהנחה שהוא חזר על ההרגלים הגרועים שראינו בקבר יוסף, וכרגיל ברח מהאחריות.....
כל יום שהוא שר הבטחון הוא יום מבוזבז
כתוב תגובה ל- גאוני התחקירים
אהוד ברק מהווה סכנה קיומית
  למדינת ישראל   9/06/10 08:08
פרשה רודפת פרשה ועם ישראל מסרב לראות מי עומד לפניו, כולל נתניהו האידיוט שנתן לו להשתלט על הממשלה מבפנים, בטענה שאהוד ברק הוא "נכס איסטרטגי" של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- למדינת ישראל
אהוד ברק מהווה סכנה קיומית
  למדינת ישראל   9/06/10 08:26
פרשה רודפת פרשה ועם ישראל מסרב לראות מי עומד לפניו, כולל נתניהו האידיוט שנתן לו להשתלט על הממשלה מבפנים, בטענה שאהוד ברק הוא "נכס איסטרטגי" של מדינת ישראל.
1- פרשת "צאלים". אהוד ברק השמיד את כל המסמכים כדי לשבש את חקירת האירועים.
2- "פרשת צאלים". אהוד ברק חתר מתחת למבקרת המדינה מרים בן פורת לאחר ששמע שהיא עלתה על האמת.
3- "פרשת צאלים". עמירם לוין איים לגלות את האמת על הפרשה, ואז תרעד האדמה בישראל. כדי לסתום לו את הפה סידר לו אהוד ברק מישרה פיקטיבית של סגן ראש המוסד לתקופה של שנתיים.
4- "פרשת צאלים". מאחר שמבקר המדינה אליעזר גולדברג כנראה קיבל את המישרה רק לאחר שהבטיח לכתוב חיובי על אהוד ברק, לא נותר לי אלא לשער את מה שברק כ"כ מנסה להסתיר. אולי הוא מסתיר מאיתנו שפרשת צאלים לא היתה אסון אלא הוא תיכנן מראש את מות חייל סיירת מטכ"ל?
5- "פרשת קבר יוסף". אהוד ברק שיתף פעולה עם ג'יברלי רג'וב ממנגנון הבטחון הפסלטיני ויחד כנראה החליטו להניח לחייל מדחת יוסוף לדמם למוות.
6- "פרשת עמותות ברק". לפי שמועות שלא הוכחשו נותרו שלושים מיליון דולר בקופות של עמותות ברק לאחר שברק זכה בבחירות. הכסף נעלם, כל תיקי החקירות במשטרה נסגרו לאחר שברק שתק במשטרה.
7- "פרשת עמותות ברק". מאחר שלדברי מבקר המדינה לא נוהל רישום תקין בעמותות וברק שתק במשטרה, לא ידוע עד היום מי תרם כ"כ הרבה כסף כדי שברק יזכה בבחירות. האם מדובר בכסף סעודי? או כסף מנסיכויות המיפרץ? דבר אחד ברור: העולם הערבי רק הרוויח מזכיית ברק בבחירות.
8- "פרשת גלעד שליט". אהוד ברק העניק לחמאס תהדיאה מבלי לדרוש את החזרת שליט בתמורה, בניגוד להמלצת שר המשפטים. כשמבצע "עופרת יצוקה" החל לשאת פירות, הורה ברק על צה"ל להפסיקו.
9- "פרשת שדות הגז הטבעי". ישראל גילתה גז טבעי בקידוח "נועה 1" מול אשקלון. באורח פלא העביר ברק את הזכויות על שדה הגז לערבים, ללא החלטת ממשלה וללא אישור הכנסת. האיש שדיווח במשטרה שברק קיבל בתמורה מזוודות עם מיליוני לירות שטרלינג נישלח לאישפוז כפוי.
10- "פרשת רחמים חברוני". פעיל הליכוד רחמים חברוני נירצח עם צינור ברזל בידי הפעילים של אהוד ברק בזמן מערכת הבחירות. המכון לרפואה משפטית הוציא דו"ח כוזב על "דום לב". המשטרה סגרה את התיק "מחוסר ענין ציבורי". ברק לא נתן את הדין על רצח שבוצע בידי אנשיו.
11- פרשת עצירת המשט לעזה. אהוד ברק שלח את ביבי לארה"ב כדי לנהל את המיבצע לבדו עד הפרט האחרון. שלח חיילי צה"ל לא חמושים לתוך המון משולהב שממתין לעשות בהם לינץ'. בירור האירוע נימרח. אהוד ברק שוב לא אחראי לשום דבר.
12- "פרשת חברת טאורוס". אהוד ברק שלח את אישתו לגבות שוחד מאנשי עסקים תמורת פגישות איתו. הדו"ח החמור של מבקר המדינה לא פורסם, כמו שכל יתר החקירות נגד אהוד ברק מוזמזו וטושטשו. עיין בקישור הבא:
news1.co.il
13- פרשת מכירת המזל"טים לאויב התורכי. אספת הציוד הרגיש נמשכת בימים אלו, למרות שר"מ תורכיה ארדוגן הכריז שישראל היא אויבת שלו.
14- עם ישראל מחכה בסבלנות עד שאהוד ברק ימשיך להשמיד אותו. מי אשם בכך? עם ישראל או אהוד ברק? לדעתי עם ישראל שלא יוצא להפגנות רחוב עד שהוא יעוף לנו ממול לפרצוף.
כתוב תגובה ל- למדינת ישראל
לא ברור מדוע השב"כ לא מתערב
  חשדנית   9/06/10 09:36
ועושה מה שעשה לרבין.

לבקש מעם ישראל להתערב זה לא לעניין. האנשים הפשוטים תמיד ישלמו את המחיר כי אין להם אפשרות אחרת. להזכירך, ההפגנות ההמוניות נגד אולמרט (שגם אני השתתפתי בהם) לא עזרו, אלא רק לאחר שנתגלתה האפשרות להדיחו באמצעות חשיפת השחיתויות שלו, ואז כנופיית החוק נכנסה לפעולה.

מה שאני מנסה להגיד לך זה: רק האליטה יכולה להפיל חבר באליטה
בדיוק כמו שאת הטיראן היווני הפיל חבר אחר באוליגרכיה השלטת
כתוב תגובה ל- חשדנית
13
איש קטן וחצוף
  ע.ג4   9/06/10 00:25
האיש שטען שבקריה יש נחשים ועקרבים מתגלה כנחש הגדול ביותר. לא צריך להאשים את הלוחמים. הם עשו בדיוק מה שהם יודעים - כאשר מתנגדים להם הם יורים כדי להרוג. אבוי למדינה שחילי הקומנדו שלה לא נוהגים כך. לעומת זאת צריך לגרש לעולמים את המטומטמים ששלחו חילי קומנדו נגד אזרחים. המטומטמים האלה הם חברי השבעיה כולל יעלון אבל בראש ובראשונה שני עלובי הנפש שאינם מסוגלים לקבל אחריות - ביבי וברק.
כתוב תגובה ל- ע.ג4
מי המטומטמים ? תקרא את מגיב 8
  א.ל. רמת-גן   9/06/10 09:16
לפני שאתה מחלק "תארים" כדאי שתקרא את תגובתו של מס' 8. יעלון והשבעיה לא היו על המסוק, עת השתלשלו ממנו אנשי הקומנדו לסיפון הספינה,שורץ מחבלים, האוחזים סכינים וגרזנים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
מטומטמים ? תקרא את מגיב מס' 4
  א.ל. רמת-גן   9/06/10 09:27
לפני שאתה מחלק "תארים" כדאי שתקרא את תגובה של מ ס'4. יעלון והשבעיה לא היו על המסוק, עת השתלשלו ממנו אנשי הקומנדו לסיפון הספינה,שורץ מחבלים, האוחזים סכינים וגרזנים.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
14
כנות יאה גם לאחרים
  בואו חשבון נפש   9/06/10 09:02
התלבטתי אם להגדיר תגובתי ב"ברוך שפטרנו" או "סוף שבא באיחור". התחוור לי שקיים עירבוב סוגיות, כשהאחת בתחום חופש הבעת דעה אישית ואילו השנייה בתחום האינטרסנטיות וטובות ההנאה. השאלה המתעוררת היא אם דעותיה ומלחמותיה של פחימה הן פועל יוצא של אמוד דעת רעיוני או מומנט אישי של משיכה גופנית, אינטרסנטיות וכיו"ב לרבות תאוות בצע או הישרדות ציבורית. שאלה נוספת היא אם איזכור התאסלמותה הוא מגמתי, קרי דעה פוליטית נוגדת ומשכיחה יהדות והמחוייבות לה - דעה המסמלת או הנובעת מעצם גיבושה את המוסלמי. לכך השלכה על המיעוט בהתנהלותו.

יש בקרבנו לא מעטים המתחזים כיהודים ונהנים מאימון רבדים לא מבוטלים כתוצאה מהונאה זו. אולי פחימה פתחה דרך לעודדם לצאת מארונותיהם כדי שנדע מי אתנו ומי עלינו.
כתוב תגובה ל- בואו חשבון נפש
15
יעלון , זה היה רמטכל ?
  שלמה בן יהודה   9/06/10 09:42
הביקורות של יעלון על התנהלות של דרגי שילטון וצבא , מאז שהודח [ למעשה ] מהרמטכלות, אינן טהורות ואינן מנוטרלות מאינטרסים אישיים. החוצפן הזה ביקר קשות את מפקדי צהל [ שעליו פיקד עד שנה לפני כן ] בגין ההתנהלות במלחמת לבנון השניה וכעת הוא מבקר את התנהלות צהל בפרשת המשט לעזה [ כאשר הוא היה בדרג המחליט וממלא מקום ראש הממשלה בעת הביצוע ]. איזה עזות מצח חסרת אינטגרטי של אדם שסבור שהוא ראוי להיות מנהיג בישראל. לא להאמין כיצד אדם ערמומי ומנופלטור כזה, חסר תכונות בסיס של מנהיג, שמסוגל לדרוס אנשים שנוהלו על ידו [ חלוץ, אשכנזי] ללא הצדקה, רק כדי לקדם אינטרסים אישיים שלו, היה רמטכל צהל ? , כעת אני מבין למה זרק אותו אריק שרון, שכנראה הבחין במאפייני אישיותו הנלוזה.
כתוב תגובה ל- שלמה בן יהודה
אתה השליח של ברק, גועל נפש !
  חשדנית   9/06/10 10:22
עד היום יעלון צדק בכל מה שאמר:
1. כשלא הסכים לרעיון העיועווים של "ההתנתקות" ולכן שרון העדיף לסלק אותו ולהכתיר את חלוץ במקומו
2. על 'תרומת' חלוץ לצבא ולעם ישראל בתור הרמטכ"ל כבר אין צורך להרחיב. כולנו ראינו במלחמת לבנון ה-2, ומרגישים עד היום את האסון בהיעדר הרתעה של ישראל
3. יעלון האיש הישר ביותר בפוליטיקה היום. פיו וליבו שווים. שלא כמו האנשים המנסים להכפישו, כמוך, שהם הם האנשים שאותם צריך עם ישראל צריך להוקיע !

4. אין לי ספק שברק שלח אותך להגיב...ועל ברק כבר אין לי אשליות. האיש מסוכן לקיומה של מדינת ישראל. זאת עובדה !
כתוב תגובה ל- חשדנית
תיקדבקה חשף את הקנוניה
  הנ"ל   9/06/10 10:51
ברק אובאמה פועל באופן ישיר להדחת ראש הממשלה נבחר בישראל ולקיום בחירות חדשות.
מה שעוד לא אומרים זה - אהוד ברק וציפי לבני כבר סיכמו ביניהם לפני כחודשיים את הפרטים.
מעניין איזה משרד יקבל ברק מציפי בתמורה לבגידתו בביבי...

וגם מעניין - באיזו צורה ובאיזו דרך יתבצע הליך עיוון הבחירות החדשות...
כתוב תגובה ל- הנ"ל
תגובה לחשדנית
  שלמה בן יהודה   9/06/10 10:58
א. איני שליח של ברק,איני מחבב אותו בכלל ואף לא בחרתי בו בבחירות האחרונות. ב. יעלון מעולם לא טען שאם היה נשאר בתפקיד הרמטכל, לא היה מבצע את ההינתקות כהוראת הדרג המדיני [ כפי שעשה חלוץ ]. אם התנגד להינתקות, מדוע הצדיק הזה לא התפטר מיוזמתו ? ג. במלחמת לבנון השניה, פעל כוח היבשה שהכין יעלון [ שהיה אחראי על אימוניו עד כשנה לפני כן ] ואם נכשל, אזי יעלון לא יכול לנער מעצמו אחריות, זה לא התנהגות ראוייה של מנהיג. ד. חיל האויר [ שאותו הכין חלוץ לפני כן ] פעל יוצא מן הכלל במלחמת לבנון השנייה. ולסיכום - גברתי החשדנית - איני מוטה פוליטית , אני פשוט מתגעגע למנהיגים של ממש [ בן גוריון, בגין, רבין ] ולא לאפסים חסרי אינטגרטי, כדי שיוציאו את המדינה לעתיד טוב יותר.
כתוב תגובה ל- שלמה בן יהודה
להטיל רפש זה מאד קל
  חשדנית   9/06/10 13:21
אכן בוגי יעלון הכין את צבא היבשה. יש תכנית ויש לה שם.. הבעיה שאולמרט השקרן בכלל לא התכוון להלחם באמת (ברק שיכפל את זה במלחמת "עופרת יצוקה")
הכוונה הייתה רק להפציץ את הדאחייה בביירות. צבא היבשה בכלל לא נלחם. עובדה, הפקודות היו להישאר בתוך הבתים ולהימנע מלחימה יזומה עם חיזבאללה. השאירו את החיילים בתוך הבתים בכפרים, כמה מטרים מהגבול עם ישראל.
התכנית של יעלון ומפקדי צבא היבשה בכלל לא בוצעה כפי שתוכננה וכפי שתרגלו בצבא חודשים לפני כן
ואם אתה לא מאמין תשאל את אייל מהאוגדה
כתוב תגובה ל- חשדנית
16
כל מה שקשור ביעלון הוא נפל
  גילו נאות   9/06/10 11:04
כתוב תגובה ל- גילו נאות
ל"גילוי נאות" למה שלא תגלה לנו
  חשדנית   10/06/10 00:13
שאתה גם מספר 17 ? לפחות תצדיק את השם שבחרת...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
17
יעלון הוא מר ביטחון של הליכוד.
  כך אנחנו נראים   9/06/10 11:09
מי זוכר את ניבחרת הכוכבים של ביבי נתניהו .בראשות מר ביטחון בוגי יעלון ?
כתוב תגובה ל- כך אנחנו נראים
18
תגובות אנשי מפלגת קדימה,
  robhm   9/06/10 19:33
מצביעות על אהבתם הרבה ל.....כסא....
האנשים האלה אינם בוחלים בכלום על מנת להשחיר את מנהיגי המדינה, יואל חסון, דליה איציק, בר-און, ציפי לבני ואחרים, פשוט בושה לדעת שיש ישראלים כאלה שאפילו כאשר צריך לתת כתף על מנת להדוף את ההתקפות על מדינת ישראל, הם כביכול מצהירים הצהרות - ראה ציפי שפיצר-לבני, וראה את מעשיהם.
פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- robhm
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il