|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
גזי |
|
26/02/11 14:41
|
|
|
|
חוששים שימצאו ישראלים שנתנו שוחד??????????
אם יימצאו... ישר לכלא.
לדעתי ימצאו.
|
|
כתוב תגובה ל-
גזי
|
|
|
|
|
|
|
אוי לעיניים שלנו |
|
26/02/11 19:45
|
|
|
|
אני מסכים איתך ב-100% אם היה פה שוחד לשמו אז שזה יתגלה, הרי אנחנו כבר לא נופלים מהכסאות כשאנו שומעים שבכירינו וטייקונינו משחדים, גונבים ומרמים הרי אנחנו "חלק מהלבנט"
עוד מעט יסבירו לנו שגלוי המושחתים תהווה סכנה בטחונית......
ואחר כל "מתפלאים" שישראל עולה במהירות בעולם בדרוג השחיתות השלטונית
|
|
כתוב תגובה ל-
אוי לעיניים שלנו
|
|
|
|
|
|
|
למישרד הבטחון? |
|
26/02/11 20:43
|
|
|
|
רק שלא תעיז לחשוב שמדובר באהוד ברק, שר הבטחון האהוב שלנו. אוי ואבוי לך. החושד בכשרים לוקה בגופו...
|
|
כתוב תגובה ל-
למישרד הבטחון?
|
|
|
|
2 |
|
|
אלי ר. |
|
26/02/11 14:41
|
|
|
|
לא הבנתי למה החשש הוא בישראל!
מי שצריך לחשוש הם מקבלי השלמונים ואם יש כאלה כדאי למנוע מהם לברוח לפרו(ולהצטרף לדירקטור חב' החשמל דן כהן שאחרי
שקיבל שלמונים ברח).
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי ר.
|
|
|
|
3 |
|
|
אבא חושי לא חושש |
|
26/02/11 14:41
|
|
|
|
למי בישראל יש ממה לחשוש ?
לצדיקים ?
לרשעים ?
היעלה על הדעת שממש כאן, בישראל נעשה משהו בניגוד לחוק ?
|
|
כתוב תגובה ל-
אבא חושי לא חושש
|
|
|
|
|
|
|
מ.משה |
|
26/02/11 18:13
|
|
|
|
אני מסכים איתך פו כולם צדיקים זה לא יעלה על הדעת שיתעסקו פו בכסף אסור.ראה הירשזון שיושב בכלא על לו עוול בכפו.ממש ממש רחמנות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.משה
|
|
|
|
4 |
|
|
כבוד נשיא המדינה |
|
26/02/11 14:48
|
|
|
|
|
|
|
|
ד.ט. |
|
27/02/11 06:37
|
|
|
|
|
5 |
|
|
דן כהן, פרו |
|
26/02/11 16:18
|
|
|
|
|
|
|
|
HILLEL RETTER |
|
7/03/11 01:20
|
|
|
|
Dan, if you want a list,send me your email address
|
|
כתוב תגובה ל-
HILLEL RETTER
|
|
|
|
6 |
|
|
חושחש הגשש |
|
26/02/11 16:25
|
|
|
|
בואו ננחש:
הרדום?
העיראקי השמן?
תשאלו את הפריץ המפוטר משינוי הוא בטח יודע
|
|
כתוב תגובה ל-
חושחש הגשש
|
|
|
|
|
|
|
חשששששש |
|
27/02/11 16:54
|
|
|
|
|
7 |
|
|
גבעות עולם |
|
26/02/11 16:32
|
|
|
|
גז ונפט כחול לבן יתעקב, ירד לטמיון , הכל בגלל פחדים מהטמון בתיבת פנדורה שם.
|
|
כתוב תגובה ל-
גבעות עולם
|
|
|
|
8 |
|
|
ישמעאל |
|
26/02/11 16:33
|
|
|
|
העיסקה לאספקת הגז ממצרים , כמו העיסקה לאספקת הגז ממול חופי עזה נחתמו מזמן . אם יש מישהו שאמור לחשוש מתוצאות החקירה הם אותם אלה שחתמו אז על העיסקאות . ולמה אתה כותב שהחשש הוא בישראל כאילו , מדינת ישראל מואשמת בקבלת או נתינת שוחד . מי שנתן או לקח שוחד שיואשם ויועמד למשפט . בכל מקרה , הארוע של פיצוץ צינור הגז כמו גם , הבדיקה המחודשת במצרים לגבי עיסקת אספקת הגז לישראל , צריכה ללמד אותנו שעדיין לא הזמן לסמוך על הסכמים לאספקות חיוניות למדינה ממדינות ערב .
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
|
|
|
אהוד ברק |
|
26/02/11 20:51
|
|
|
|
מדובר בבאר גז שמדינת ישראל מצאה מול חופי אשקלון ולא מול חופי עזה כפי שאתה טוען. עיין בקישור הבא:
a-dura.com
חובה להזכיר כל פעם מחדש שאהוד ברק ושות' שולחים לרשת האינטרנט שקרנים לרשת האינטרנט, כדי לשכנע את הציבור שקידוח נועה 1, שניקדח מול אשקלון, הוא למעשה מול עזה. שום אדם שמכיר את הגיאוגרפיה של ישראל לא יסכים לתיאוריה שאשקלון נמצאת מול עזה. זו בדיחה גרועה מאד.
את הגז מול חופי אשקלון מצא הגיאולוג הישראלי צ'רלי דרוקר, מן המכון הגיאולוגי בירושלים. בעת שגילה את הגז, הוא קיבל משכורת ממשלתית ממשרד התשתיות הישראלי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד ברק
|
|
|
|
|
|
|
ישמעאל |
|
27/02/11 16:39
|
|
|
|
והמוגלה החלה להישפך החוצה .
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
9 |
|
|
דודג |
|
26/02/11 16:39
|
|
|
|
לפני שנים, התנהלות הכניסה למצרים דרך טאבה הייתה קשה מאד. בדיעבד נודע לנו שיש לתת שוחד לכל פקיד ולו סכום פעוט.
בקשה שלנו לויזה למרוקו, בזמן שהיתה קונסוליה בתל אביב, נדחתה בתוקף. בדיעבד נודע לנו שצריך היה להכניס כמה עשרות דולרים בכל דרכון.
פתאום כעת כולם חרדים שנתנו שוחד. הרי זוהי ההתנהלות אצל הערבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודג
|
|
|
|
10 |
|
|
מעניין מי מעורב |
|
26/02/11 17:05
|
|
|
|
מימן הזה מערוץ 10? ומעניין מי עוד התעשר כאן?מישהו מאקירוב אולי? ממש מסקרן.
|
|
כתוב תגובה ל-
מעניין מי מעורב
|
|
|
|
11 |
|
|
פישלזון |
|
26/02/11 17:16
|
|
|
|
רוצים לדעת ידו של מי הייתה במעל.
גם אצלנו יש צורך דחוף ברענון השורות . לא צריך להרוג אף אחד אבל יש צורך אמיתי לשנות את סידרי העדיפיות הלקויים מהיסוד בישראל.
הגיע הזמן להייטיב עם אלו שתורמים.
הגיע הזמן לחסל את כל ההטבות שניתנות לאנשים השייכים לסקטור זה או אחר.
כדאי שההליך יעשה מטעם הממשלה אחרת יהיה פה רע....
|
|
כתוב תגובה ל-
פישלזון
|
|
|
|
12 |
|
|
קלונימוס |
|
26/02/11 17:25
|
|
|
|
אםתהיה חקירת משטרה בפרשה החדשה זו יתברר שאחד האאישים שקיבל שוחד בפרשת הגז קיבל גם שוחד בפרשת סימנס. לךא קשה לנחש במי המדובר
|
|
כתוב תגובה ל-
קלונימוס
|
|
|
|
13 |
|
|
`1236 |
|
26/02/11 17:38
|
|
|
|
הגת רוה"מ בנימין נתניהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
`1236
|
|
|
|
|
|
|
לא אתפלא... |
|
26/02/11 20:59
|
|
|
|
כל התהליך של ועדת ששינסקי, בתמיכת בנימין נתניהו ודורית בייניש, נועד לדעתי להגן ולהיטיב עם מקבלי שוחד הגז בישראל. לאור זאת, לא אתפלא בכלל אם יתברר שכספי שוחד הועברו לפרופ' איתן ששינסקי, לכבוד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולכבוד הנשיאה דורית בייניש. נשיאים ורוח אך גשם אין.
|
|
כתוב תגובה ל-
לא אתפלא...
|
|
|
|
|
|
|
שושיה |
|
26/02/11 23:21
|
|
|
|
|
14 |
|
|
נגר עזי |
|
26/02/11 17:46
|
|
|
|
שוב אני נפעם מיכולתוי העיתונאיות המצוינות של יואב יצחק המעמידים אותו בשורה ראשונה של העיתונאים החוקרים הרציניים בתיקשורת הישראלית .
גילויו החדשותיים והתחקירים הרציניים הביאו אותי להפוך את דף הבית שלי לאתר שלו בניוז 1.
אני תמיד ממתין לגילוי הבא ולתחקיר הבילתי משוחד ,האמיתי בלי עיגולי פינות ושיקולים של כדאיות ועל כך אני חייב להביע את הערכתי הגדולה ,פירגון אמיתי וראוי ביותר למר יואב יצחק.
אתה מעניין לדעת מי ומי בנותני השוחד ובמקבליו.
המהפכה של העם במצרים ראויה לגיבוי ולעידוד ורק טוב יכול לצמוח מימנה, גם אם זה לא נראה בטווח הקצר , השינוי הוא מבורך ברמה המוסרית וברמה הפילוסופית תודעתית של אזרחי מצרים ,גם אם הכוונה היא לבוא חשבון עם מושחתי השלטון ועם קורטוב של פזילה אנטי- ישראלית שלדעת הקצונה הצבאית המיצרית מחפשת שעירים לעזאזל בדמות טיהור המושחתים כביכול על מנת לכסות על הרוב מעין מגלים טפח ומכסים שבעתיים .
לכל חוששי השלום עם מצרים הם יכולים להרגע, השלום עם מצרים היה בעיקרו יוזמה בילעדית של מצרים ושל האינטרסים שלהם . אם השלום היה קשור לרצונה של ישראל בלבד יתכן שלא היינו מגיעים לשלום זה הנסיונות של בגין ושל דיין מראים בעליל ,שהם היו אדישים אליו ואף כמעט והכשילו אותו , העבדות ההיסטוריות מוכיחות זאת.
האם היה עולה על דעתו של מוטה גור להתבטא על הגעתו של סאדת לישראל כפי שביטא אילמלה האווירה האדישה משהו כלפי מאמציה של מצרים ? מאמציו של נשיא ארצות הברית גימי קרטר להשגת השלום עם מצרים היו אמורים לזכותו בתואר אביר השלום וכתומך דגול של ישראל ,ולא היא ,הוא נתפס כעוכר ישראל, ועל שום מה ?
על שום שהוא היה שותף למעשה השלום של מצרים, בעוד ישראל פעלה באופן אדיש ואף בנסיון לטרפד אותו , רק תושיתו של עזר ויצמן הצילה את השלום ולכן במצרים אהבו אותו מאוד.
לא לחינם אמר גימי קראטר שמי שצריך לקבל את פרס נובל לשלום זה רק אנוואר סאדאת ולא בגין.
ההיתעלמות מפיצויים ליהודי מצרים על רכושם הרב שנותר במצרים ובגין לא טרח לידאוג להם היא אות קלון "במורשתו " המזויפת והמשוכתבת של בגין.
בעוד המימסד האשכנזי עושה רבות להשבת רכוש שלו ממדינות אירופה מגלה זילזול ביהודי ארצות ערב, אז שנעמוד ונמחא לו כף..
נגר עזי יו"ר העמותה לקידום פיצןיים ליהודי ארצות ערב ויליד מצרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
נגר עזי
|
|
|
|
|
|
|
פיני 123 |
|
26/02/11 20:59
|
|
|
|
קראתי כל מילה
ויישר כח על המילים שלך
זה לא המקום לדבר על הרכוש האבוד של יהודי מצריים
כי הנושא הוא השוחד שלצערי מגיע לעל מחוז במדינה
מרשות המיסים ועד לראש הממשלה אולמרט ..........
כל כתבה כזו גורמת לי להיות גאה בחופש הביטוי
ואני אופטימי
ההפיכה קרבה והיא תגיע כי אין מלך בישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
פיני 123
|
|
|
|
15 |
|
|
אני לא מודאג |
|
26/02/11 17:54
|
|
|
|
|
|
|
|
אחד שלא קיבל שוחד |
|
26/02/11 19:19
|
|
|
|
אני מתאר לעצמי שלא מעט אנשי ממשל בישראל +אנשי צמרת בעבר או בהווה של חברת החשמל מתיעצים עם עורכי הדין ויח"צנים איך למנוע שטינופת שתצא ממצריים לא תדבק אליהם...
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שלא קיבל שוחד
|
|
|
|
|
|
|
בן ישיבה |
|
26/02/11 22:06
|
|
|
|
כדאי שהטנופת כן תדבק בכל מי שלקח או נתן ויש לחלט את כל רכושם ושל בני משפחותיהם שלא יוכלו להוכיח מקורות הכסף.....
|
|
כתוב תגובה ל-
בן ישיבה
|
|
|
|
16 |
|
|
יואבחלב |
|
26/02/11 18:23
|
|
|
|
אם יש טינופות שחיים על הווריד המצרי אז שיעיפו להם את הראש מבחינתי. מה יש לי לחשוש?
|
|
כתוב תגובה ל-
יואבחלב
|
|
|
|
|
|
|
אודי מתל אביב |
|
26/02/11 19:53
|
|
|
|
זה נכון שחלק ניכר מהישראלים לא חושש, אבל די ברור לך מי כן חושש ולא רק מהטייקונים ואנשי העסקים, אלה דווקא בכירים שונים במוסדות השלטון ומקורבים,
|
|
כתוב תגובה ל-
אודי מתל אביב
|
|
|
|
17 |
|
|
bbt |
|
26/02/11 19:15
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
bbt
|
|
|
|
18 |
|
|
יוסי א 56 |
|
26/02/11 19:22
|
|
|
|
הרי פריצקי הופיע בטלוויזיה ואמר במפורש שלאישיות מאוד בכירה היה ענין
אני הבנתי ממנו שזה שרון
אבל אולי גם פואד
הבנתי מפריצקי שהוא התנגד למהלך
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי א 56
|
|
|
|
|
|
|
פריצקי ידע הכל... |
|
26/02/11 21:07
|
|
|
|
כל תינוק בישראל יודע שאריק שרון התנגד עד הרגע האחרון לכל עסקי הגז עם מצרים. רק כשהוא נפל לתרדמת הצטרף אהוד ברק לממשלת אולמרט והוציא מן הכח אל הפועל את המזימה הישנה שלו.
יוסי פריצקי ידע בדיוק מי האנשים הרעים בסיפור הזה: אהוד ברק, פואד בן אליעזר, משה שחל, יוסי מימן, שבתאי שביט, אברהם רייטר, חיים רמון ואחרים. בדיוק בגלל זה תפרו לו תיק והעיפו אותו מהתפקיד. בסוף אפילו לא הוגשה נגדו תביעה פלילית, כי בכלל לא היה לזה מקום.
אחד הסעיפים שהכי הרגיזו את יוסי פריצקי היה הדרישה המצרית שישראל תעביר להם "פקדון" בסף מאתיים מיליון דולר. להערכתי, אם יולאם הגז הישראלי בקידוח נועה 1, שכפי הנראה הועבר למצרים ע"י רה"מ אהוד ברק, תפסיד ישראל את הפקדון בסך מאתיים מיליון דולר, שכל כך הרגיז את יוסי פריצקי.
מסתבר שיוסי פריצקי עף מתפקידו והושמץ כי הוא נהג בנאמנות כלפי המדינה וסירב לקבל שוחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
פריצקי ידע הכל...
|
|
|
|
19 |
|
|
ttt |
|
26/02/11 19:30
|
|
|
|
מעניין מה הקשר שלו לספקית הגז המצרית. ותחשבו על זה...
|
|
כתוב תגובה ל-
ttt
|
|
|
|
20 |
|
|
מבין |
|
26/02/11 19:50
|
|
|
|
|
21 |
|
|
גנבים |
|
26/02/11 19:57
|
|
|
|
שחיתות שחיתות שחיתות היו אזהרות לגבי ההסתמכות על גז מצרי אבל המושחתים וחבריהם ניצחו ועכשיו מייללים
|
|
כתוב תגובה ל-
גנבים
|
|
|
|
22 |
|
|
ובנו של אהרון ברק |
|
26/02/11 20:05
|
|
|
|
|
23 |
|
|
וינברגר דוד |
|
26/02/11 20:10
|
|
|
|
ואינני רואה שום סיבה שאם איש לא חטא יש איזשהי סיבה למישהו בישראל לחשוש.
|
|
כתוב תגובה ל-
וינברגר דוד
|
|
|
|
24 |
|
|
פיני 123 |
|
26/02/11 20:53
|
|
|
|
רבותיי ההפיכה פה בדרך
הלוואי והשוחד והשחיתות היו רק בגז
.................................
אין מנוס מהפיכה וזה עניין של זמן
החינוך של ילדינו על הפנים
מערכת הבריאות קורסת
השלטון המקומי ומינהל מקרקעי ישראל גופי טרור
רשות המיסים נגועה
...
ההפיכה בוא תגיע ..........
ואז הטייקוניים יבינו שיש גבול לעושק כי הם הם המושכים בחוטים
לא הפולטקאים שהם מריונטות
|
|
כתוב תגובה ל-
פיני 123
|
|
|
|
25 |
|
|
פיני 123 |
|
26/02/11 21:08
|
|
|
|
תארו לכם שבנוסף לשוחד של E.M.G ...שיחדו את חברי הוועדה
כדי לגרום לכך שיעדיפו חלופות לא כחול לבן
אתם מבינים לאן זה יכול להגיע???
אני שמח על הגילוי אבל יש לזה השלכות כי מי קנה גנראלים במיצרים ,לא יהסס להטות לטובתו עוד דברים כי שוחד זו שיטה
מחר EMG מתרסקת בבורסה בישראל ישראמקו אני מניח תעלה אך כל זהה שטויות ....חייבים לבער את הנגע הזה .להקים ועדת חקירה ועכשיו !!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פיני 123
|
|
|
|
|
|
|
את וינוגרד? |
|
26/02/11 21:24
|
|
|
|
אני מניח שאתה עולה חדש בארץ. אילו היית תושב ותיק, היית יודע שאין בארץ אף אדם ישר שניתן למנותו לועדת חקירה ולצפות שיכתוב את האמת בדו"ח הועדה. אפילו פרופ' יחזקאל דרור, שבעבר חשבתיו לאדם ישר, הודה ששיקר בדו"ח ועדת וינוגרד, לטענתו כדי להציל את השלום. שכחת את דו"ח ועדת שמגר על רצח רבין, בו טויחו העובדות האמתיתיו? שכחת את הדו"ח המזויף של ועדת שמגר על לוחמי השייטת שניפגעו באימונים בנחל קישון? שכחת את דו"ח ועדת וינוגרד שזיכה את אולמרט ופרץ מכל אשמה בנושא התבוסה בלבנון? שכחת את דו"ח ועדת אגרנט שזיכתה את הדרג הפוליטי מכל אשמה בנושא מחדלי מלחמת יום הכיפורים? איפה אתה חי??
|
|
כתוב תגובה ל-
את וינוגרד?
|
|
|
|
|
|
|
פיני123 |
|
26/02/11 23:12
|
|
|
|
אני קורא ואני אכן עולה חדש !!!!
אי צוחק נולדתי בישראל
אני מנהל עסק מצליח מאד
אני לא ממורמר
חושב שאנו הרבה יותר טובים ממה שהיה פעם בזמנו של בן גוריון
אז לא הייתה תקשורת והשחיתות של מפאי זה משהו שאין לו אח ורע
לענייננו
היום יש תקשורת וטוב שכך
|
|
כתוב תגובה ל-
פיני123
|
|
|
|
|
|
|
בחר ברק קבל ברדק |
|
27/02/11 01:39
|
|
|
|
1- אולי אתה יליד הארץ אך לפי תחום הבנתך אתה כמו עולה חדש בעיני.
2- שלטון מפא"י התחיל הרבה לפני קום המדינה, בזמן "המוסדות הלאומיים".
3- מאז קום המדינה ועד עצם היום הזה לא ניפסק שלטון מפא"י אפילו ליום אחד.
4- אם העם בוחר בממשלה של מפא"יניקים, הם שולטים בנו באופן גלוי וגונבים מכל הבא ליד.
5- אם העם בוחר ממשלת ימין, מפא"י בכל זאת ממשיכה לשלוט בכל האמצעים העומדים לרשותה: בג"ץ, הסתדרות, תקשורת מגויסת, פקידים בכירים בממשלה, קצינים בכירים בצבא ובמשטרה, עובדי פרקליטות וכו'.
6- התקשורת בימינו הרבה יותר גרועה מאשר בימי בן גוריון. היא הורסת את המדינה.
7- אנחנו הרבה יותר גרועים ממה שאנחנו נראים. חבורת הגנבים שמנהלת לנו את החיים התמחתה בהסוואה והסתרה של מעשי שחיתות.
|
|
כתוב תגובה ל-
בחר ברק קבל ברדק
|
|
|
|
26 |
|
|
איל גיא חיים |
|
26/02/11 21:35
|
|
|
|
|
27 |
|
|
העם הפשוט |
|
26/02/11 21:49
|
|
|
|
קצנו כבר מלוקחי ונותני השוחד הבזויים שמסתובבים ביננו, כבר נאמר שהשוחד מעוור עיני חכמים,
ההחורבן שלנו יבוא רק מבפנים (מהשחיתות והשוחד) ויהרוס כאן כל מה שנשאר, יש לחלט את כל הרכוש של הנותנים והמקבלים שוחד מכל הסוגים ללא רחמנות
|
|
כתוב תגובה ל-
העם הפשוט
|
|
|
|
28 |
|
|
דר |
|
26/02/11 22:13
|
|
|
|
מדוע לא חוקרים מה הסיבות להקמת ועדת ששינסקי? האם הקמתה באה להעדיף את קנונית הגז המצרי על גז כחול לבן? לחקור מדוע כמעט מלאימים את הגז בתמר על פי מסקנות ששינסקי.
|
|
כתוב תגובה ל-
דר
|
|
|
|
|
|
|
פיני123 |
|
26/02/11 23:20
|
|
|
|
אני לא הייתי הולך כל כך רחוק
אבל אין ספק שתמימות אין פה
יש מכרזים תפורים וועדות שהן כרוניקה של מוות ידוע מראש
אני מציע לפתוח קבוצה בפייסבוק ממחר על כל עוולה ולפתוח עמותה ללא מטרות רווח לניקיון השלטון ..
|
|
כתוב תגובה ל-
פיני123
|
|
|
|
29 |
|
|
זאת ההזדמנות שלו |
|
26/02/11 22:47
|
|
|
|
|
|
|
|
דנדלוק |
|
27/02/11 10:21
|
|
|
|
אני מקווה שבמידה וימצאו אנשים אשר קיבלו שוחד הם יענשו
ודבר ראשון להקפיא את כל חשבונותיהם בארץ וגם בחו"ל, ולאחר מכן לאחר משפט יוטלו עליהם קנסות של 200% מסכום השוחד שקיבלו.
פעם אחת מישהוא צריך לשלם עבור מה שהוא עשה ולא עונשים מצחיקים אשר כדאי לשחד, לגנוב וכו' עבורם.די נמאסתם
|
|
כתוב תגובה ל-
דנדלוק
|
|
|
|
30 |
|
|
קוסא מחשי |
|
27/02/11 00:24
|
|
|
|
|
|
|
|
בחר ברק קבל ברדק |
|
27/02/11 01:42
|
|
|
|
המצרים יוציאו להורג כל מי שיפתח את הפה וינסה לגלות כמה שוחד שילמו המצרים למנהיגי ישראל כדי לרשת את שדה הגז שישראל גילתה מול חופי אשקלון. הדבר הוא בנפשם של מנהיגי מצרים. אם יוודע לאחים המוסלמים איזה מנהיג מצרי עשה עסקים עם אהוד ברק ושות', דמו בראשו של אותו מנהיג מצרי.
|
|
כתוב תגובה ל-
בחר ברק קבל ברדק
|
|
|
|
31 |
|
|
תמורת סתם נייר |
|
27/02/11 08:06
|
|
|
|
|
32 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
27/02/11 09:35
|
|
|
|
|
33 |
|
|
עטרה קלימי שגב |
|
27/02/11 09:45
|
|
|
|
אני לא מאמינה שאנשים אינטלגנטים כותבים כך בלי לעשות חשבון, אנו עוסקים בדיני נפשות ופה מפריחים שמועות כאילו אין משפחות או אנשים העומדים להפגע מכך.
אני מציעה לכל אותם הנבונים שהמצפון עדיין שוכן בלבבם , כל עוד הוועדה לא הוקמה וכל עוד המצרים לא מסרו את אותם שמות שהיו מעורבים בשוחד לא להפריח שמועות
אני מרגישה שיש הרבה מאוד בעלי עניין שמעורבים בתגובות כאן ולכן יפה השעה לומר להם והמשכיל בעת ההיא יידום.
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה קלימי שגב
|
|
|
|
34 |
|
|
פלא יועץ |
|
27/02/11 13:40
|
|
|
|
לאבי שיטת הפואדיזים הפאודליסטי,ולנהנתן רודף הבצע-ראש המכשלה לשעבר כלומרט.ואל תשכחו את לוח השש בש.ויש עוד מלחכי פינכה בסיפור המעלה צחנה דנן,החוששים לעורם ובצדק.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
35 |
|
|
משקיע אמפל |
|
27/02/11 14:19
|
|
|
|
בגלובס הכחישו את הידיעה. אתה גורם לשינויים במסחר במניה.
זה הזמן להתנצל לפני תביעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משקיע אמפל
|
|
|
|
36 |
|
|
משקיע אבנר |
|
27/02/11 15:35
|
|
|
|
היא מתוך האתר של יואב יצחק, כך שלא ברור על מה היש להם להתנצל.
|
|
כתוב תגובה ל-
משקיע אבנר
|
|
|
|
37 |
|
|
ננו |
|
27/02/11 15:45
|
|
|
|
שוחד מישראלים? לא יכול להיות!
שוחד שקיבלו ישראלים? גם לא יכול להיות!
אנחנו מדינה גלאט כושר: אין אצלנו, לא לוקחי שלמונים ולא נותני שוחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
ננו
|
|
|
|
38 |
|
|
למשך 20 שנה? |
|
23/04/11 19:57
|
|
|
|
יוסי מימן מקורב מאד לאהוד ברק. מסיבות שלא נודעו עד עצם היום הזה, הוענק פטור ממס הכנסה למשך 20 שנים לחברת EMG שאחד מבעליה הוא יוסי מימן, מקורבו של אהוד ברק.
יצחק תשובה דרש לבדוק את מסמכי הפטור הנ"ל. השופט נעם סולברג פסק שיש להראות למר תשובה את המסמכים, אך הוא ישחיר בהם חלקים לפי ראות עיניו. מתעוררות השאלות הבאות:
1- האם השופט נעם סולברג קיבל שוחד כדי להשחיר חלקים במסמכים המפלילים?
2- האם מישהו ברשות המסים קיבל שוחד כדי להעניק פטור בלתי חוקי לחברת EMG?
3- האם מישהו בפרקליטות לחץ על השופט נעם סולברג לא לפגוע בשותפים עסקיים של אהוד ברק?
4- האם בחלקים שהושחרו ע"י השופט נעם סולברג מופיעים אהוד ברק, שבתאי שביט, פואד בן אליעזר בתור שותפים פעילים בחברת EMG?
5- אם הכל כשר, ממה הם מפחדים? למה קיבל השופט סולברג הוראה להשחיר את המסמכים?
6- עיין בקישור הבא:
news1.co.il
|
|
כתוב תגובה ל-
למשך 20 שנה?
|
|
|
|