w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם יופתעו ונתניהו יעמוד על דעתו וידבק בתוכניתו - איתמר בן-גביר ובצלאל סמוטריץ' לא יממשו את איומם ולא יפרשו
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
עידן יוסף
עידן יוסף
אין הגדרה אחת מוסכמת למונח "טרור" במשפט הבינלאומי או בחקיקה של מדינות שונות    כל מדינה מגדירה את המושג "טרור" באופן שונה, בהתאם לאינטרסים ולצרכים שלה    היעדר הגדרה מוסכמת מקשה על ש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"חלק מההתנחלויות יפונו בהסכם שלום"
מאת: איתמר לוין  |  24/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
bibi
  zip   24/05/11 19:26
בס"ד
אני גאה במר נתניהו כרה"מ שלנו! אני גאה בחוכמתו, בהופעתו, ברצונו העז לשרת את עם ישראל, ומשמים מנחים אותו.
כל עכבא לטובה!
עם ישראל חי!
כתוב תגובה ל- zip
ביבי ראוי לעמוד לדין על פי
  חנה שרה   24/05/11 22:26
תקדים משפטי נירנברג! נבל, בוגד וחסר כל אנושיות. חוזר על דיקלומים בני עשרות שנים, שהביאו שקידמו את תכנית השלבים של הנאציזם הבינלאומי לפתרון ה"בעיה היהודית". אילולא היו בניו נכדיהם של בן ציון נתניהו ואביו של חגי בן ארצי, הייתי מקללת את אשפת האדם הזה ב - ימח שמך וזכרך! על ההתעללות הזו בעם ישראל הוא ישלם! כמו כל הקודמים לו, אם לא יותר. חלאת המין האנושי, במלוא מובנו של מושג זה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
2
READ THIS
  & post   24/05/11 20:00
UNTIL 16/SEP/1922 THE JEWISH STATE INCLUDED ISRAEL AS TODAY (INCLUDE JUDEA AND SAMARIA) AND TRANS-JORDAN, After 16/SEP/1922 THE JEWISH STATE INCLUDED ISRAEL AS TODAY (INCLUDE JUDEA AND SAMARIA) AND WITHOUT TRANS-JORDAN, In 2005 Israel destroyed 22 Israeli Jewish towns and evacuated the the Jews from GUSH KATIF and Gaza (Jews lived in Gaza before 1948, and before Arabs) strip... Now Gaza under Iranian, Hamas rule... Now they want to take judea and samaria too... THIS IS NO PEACE IT'S dispossession of the Jews Piece by Piece ! 16/SEP/1922 in English - borders of Jewish palestine and Arab palestine facebook.com Can someone tell me WTF OBAMA, ARABS, EU want from town size tiny ISRAEL ? Obama is puppet of ILLUMINATI in CFR and EU... - Tell me if you can find it on the MAP! en.wikipedia.org *Judea called Palestine by the Romans after Bar Kokhba's revolt. en.wikipedia.org en.wikipedia.org jpost.com 'Jordan is Palestine,' MK Eldad declares at embassy By BEN HARTMAN 05/24/2011 14:53 Group gathers at Jordanian embassy on Jordan's Independence Day with petition to make country official Palestinian homeland. Talkbacks (16) A handful of Israelis marked Jordanian Independence Day on Tuesday by attempting to present the Jordanian embassy in Ramat Gan with a petition to make the country the official national homeland of the Palestinian people. The initiator of the petition, Arye Eldad (National Union) said that the petition "requests that King Abdullah declare Jordan as the national homeland of the Palestinian people. His father said Jordan is Palestine, Palestine is Jordan. Unfortunately Abdullah doesn't want to follow in his father's footsteps on this." RELATED: Right worried Israel will pay price for bin Laden killing Gov’t: PA men can keep training in Jordan Eldad added "there is already a Palestinian state in Jordan. 80% of the Jordanian people are Palestinians, and it is built on 65% of the Jewish homeland allocated in the Balfour Declaration and given to us at the San Remo conference. Once the Palestinians lose their orphan status as a people without a state, their international demands will become much weaker." He also invoked the recent popular revolutions in the Middle East, saying "If what happened in Tahrir square happens in Amman we could find in a single day that on our eastern border there is no Hashemite Kingdom, but a Palestinian state controlled by 80% of the public." Eldad took an elevator up to the Jordanian embassy in an office tower on Ramat Gan's Abba Hillel, but came back down minutes later after he was refused entrance to the embassy. Eldad's spokeswoman said that he was able to enter the floor of the embassy but that police who had been called by the Jordanian
כתוב תגובה ל- & post
3
רק דבר אחד אני לא מבין:
  אייל12345   24/05/11 20:11
למה עוד נשארו כמה מטומטמים בעולם שרואים בביבי איש ימין ? או נוטה לימין ? מדובר באיש שמאל לכל דבר ועניין. האיש בעצם הודיע דה פאקטו שהוא הולך חלק את ארץ ישראל לקרוע אותה לגזרים וחלק אותה לערבים. ההבדלים בינו לבין השמאל הם כמותיים או סמנטיים בלבד. בסך הכול האיש בגד סופית וחד משמעית בכל מה שהוא הטיף וכתב כל חייו ("מקום תחת השמש") הוא איש שמאל לכל דבר ועניין. סגנון של בטחוניסט - אבל איש שמאל. מי שמצביע לו בבחירות הבאות מצביע לחיסול של ארץ ישראל סופית נקודה
כתוב תגובה ל- אייל12345
4
מזל שלא היתה זו פיצי לבני
  אנגלית עילגת   24/05/11 20:58
כתוב תגובה ל- אנגלית עילגת
5
הבעיה עם אנשים כמו נתניהו
  חנה שרה   24/05/11 22:17
היא, שגם הקב"ה לא רוצה אותו, אז, הוא תקוע לנו כאן, כמו פרס, יש"ו. יש לקוות שילך בקרוב לפגוש את שרון בכף הקלע. כשהמדינה שהשמאל בנה תצא מלב ארץ ישראל, נוכל, סוף סוף, לפתוח במלחמה שהתעכבה זמן רב מדי, לסילוק כל רודפי ישראל מן הארץ, בלי הבדל דת וגזע, מין וצבע, ולפני כולם, את הנהגת "המדינה", בכיפה ובלי כיפה, את כל עוכרי ישראל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
6
לא די לו בפשע הארכי-נאצי
  חנה שרה   24/05/11 22:36
שבוצע בגוש קטיף, הוא מתכוון להמשיך במדיניות הנאצית הזו. כי יש עם אחד בעולם, שאפשר לרדוף, לדרוס ולהתעלל בו, בלי גבולות, וזה העם היהודי, כמובן. זה שהגויים עושים זאת, זה מובן מאליו, אבל, כאן, בארצנו, זה צריך היה להיפסק, אבל, מה לעשות, ורק בעם היהודי יש מלשינים, מוסרים, רודפים, מהרסים ומחריבים מבית.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
חולק עלייך
  ליאור רזניק   24/05/11 23:11
קודם כל,אני מזכיר לך שהוא לא פינה שום דבר.שנית,הוא דרש תנאים תמורת החילוק,תנאים שהערבים בחיים לא יסיכמו אליהם,זה סך הכל משחק שהוא משחק כשהוא יודע בוודאות שהוא לא יצטרך לוותר על כלום בשל הסרבנות הערבית.אני מזכיר לך שהוא עומד מול אחד הנשיאים הקשים ביותר שהיו אי פעם.הנאום היה חזק ואמיץ שהראה את הזיקה שלנו לארץ,נאום שבשורה התחתונה אומר:לא תהיה מדינה ערבית בין הירדן לים.הנאום הראה שיש לנו תמיכה בלתי מסוייגת בבית הנבחרים האמריקאי ,נאום שהראה שאנחנו לא חייבים ללכת בעיוורון אחר תוכניות אמריקאיות ושזכותנו על הארץ.ראש הממשלה השכיל להגיד לאמריקאים:לא!ולעורר בארצות הברית את הויכוח על נכונות התביעה מישראל.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
הוא החריב את חבל עזה
  חנה שרה   25/05/11 00:05
וגם אז שיחק את משחק ה"תנאים" - 14 הנקודות. אבל, לא זה הענין ולא הסכמתם או אי הסכמתם של הג'יהאדונאצים, הענין הוא הצהרה של מי שנחשב לנציג העם היהודי, שהיהודים מוותרים על זכותם המלאה על הארץ. שני המנוולים עשו זאת במקביל - האידיוט, אריה אלדד, הלך לשכנע את עבדאללה שארץ ישראל, מזרחה לירדן, היא פלסטין, והרשע הגמור, ביבי, מספר לכל הגויים, שגם מערב הירדן הוא פלסטין, ובקיצור, לעם ישראל אין ארץ, אין כבוד עצמי, כל הצדק שלו נמשך כשטיח מתחת לרגליו, כי המודה במקצת השקר, למעשה מודה בכולו. עצם העובדה שמגיעים לרעיון מטורף כזה של חלוקת ירושלים, עצם ההתייחסות לטירוף הזה, מעיד על השפל אליו הגיעה המדינה שהשמאל בנה, הסוחפת אתה לתהום את כל העם היהודי, והעם המטומטם הזה משבח בוגד ונוכל מתועב.
העם הזה אומר תודה על כל נשימה שמרשים לו לנשום, במקום להפסיק את נשימתו של ראש הג'יהאד האיסלאמי, חבר הצפעים הארסיים המכונים "עם פלשתינאי".
ומה מהם יהלוך מן הפושעים. בחבל עזה הם עשו - צעד חד צדדי - כלומר, ביצעו את מדיניות היודנריין תמורת קירוב משגרי הטילים למרכז הארץ. והם ימשיכו בכך. הנבל הזה, וירטואוז בהאחזת עיני העם האומלל הזה. יש לו הכח המאגי, למשוך אחריו את עדר המטומטמים.
כל מה שקורה היה צפוי, ומפני שצפיתי זאת כבר לפני עשרות שנים, הייתי מצונזרת, ימין קיצוני, מטורפת, שוכחת לקחת את הכדורים הוורודים הקטנים, ומה לא! כל מכרי יודעים שאמרתי להם, אמרתי להם, אמרתי להם - עבירה גוררת עבירה ונבל חוזר למקום הפשע, וממשיך משם הלאה.
המדינה הזו הולכת פייפן, וצריך לעזור לה בכך, הגיע הזמן שעם ישראל יאחז בנשק ויציל את חייו ואת ארצו מידי צר ואויב מבית ומחוץ. המלחמה הזו, התמהמהה כבר הרבה יותר מדי זמן. כבר עברנו מזמן את שעת האפס.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
את ראית את הנאום בכלל?
  ליאור רזניק   25/05/11 00:30
1)מתי הוא וויתר על חבל עזה?כזכור לי זה היה שרון ונתניהו התפטר בשל כך. 2)נתניהו דיבר על זכותו של העם על הארץ. 3)נתניהו גרם לויכוח מחודש בארצות הברית לגבי נכונות הדרישה של ארצות הברית לחזרה ל67 4)נתניהו הראה שאנחנו לא חייבים ללכת אחרי התנאים של הנשיא.
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
7
אפשר לפרגן - היה ענק וצודק !!
  ע. מיכאלי   25/05/11 00:04
כתוב תגובה ל- ע. מיכאלי
8
הציטוט בכותרת לא נאמר כלל
  משה לבל-כפר סבא   25/05/11 00:34
נתניהו מתכוון למצב שבמצב שלום עם מדינה פלסטינית דמוקרטית ,בדיוק כמו שיש לנו מיליון ערבים ביישוביהם ,גם שם יוכלו להמצא רבבות יהודים בשלום ביישוביהם, ואכן זה אפשרי. יותר מכך נתניהו הדגיש את השינויים הדמוגרפיים במשך 44 שנים ושגרים שם 650 אלף יהודים ולא דיבר אף מילה על כוונה לגרשם.
ממתי במדינה דמוקרטית מגרשים אנשים מביתם?
זה היה בדיקטטורה של שרון אבל לא אצל ביבי האמריקאי.
כתוב תגובה ל- משה לבל-כפר סבא
9
כל המרים יד על ארץ חמדה סופו ר
  קורןנאוה טבריה   25/05/11 04:57
רע ומר וע"ע בגין,רבין ושרון!אין לשום מנהיג זמני בישראל רשות למסור חלקי מולדת העם היהודי לאויב הפלשתינאצי=יהיה זה פשע נוסף אחרי השואה ואוסלו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
תקפא לשוני לחכי ותשבר ימיני הב
  קורןנאוה טבריה   25/05/11 05:05
הבוגדת אם אמסור חלקי מולדת למבקשי נפשנו הפלשתינאצים החד"שים=גם ב"שלום"(טרויאני)!!!!!!!!זכרון עונשם של בגין,רבין ושרון שהעזו להרים יד על ארץ חמדת אבות-אינו מתפקד!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
פרס בתגובה:"מספר ההסכמים שהופר
  קורןנאוה טבריה   25/05/11 05:33
שהופרו ע"י הערבים-כמספר ההסמים עליהם חתמו"!!!('כעת מחר')!!אז למה?למה לעשות צחוק מארץ חמדת אבות ולגחך עצמנו לדעת?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
לדבר אתכם זה כמו לדבר לקיר
  חנה שרה   25/05/11 07:49
נתניהו הצביע בצורה הברורה ביותר בעד החרבת חבל עזה. נא, אל תשכתב את ההסטוריה. עם ישראל אינו צריך לחזור ולקשקש על זכותו לארץ, אילולא "מדינת ישראל" והצעות החלוקה שלה, שום אדם בעולם לא היה מעלה על דעתו להתווכח על הזכות הזו. מה עניינה של ארה"ב לחזקתנו על ארץ ישראל? למה היא מעורבת בכך? איך מעז הפושע נגד האנושות להעלות על דל שפתיו רעיון של גירוש מארץ ישראל?
לא צריך את הטנופת ביבי, כדי להזכיר את זכותנו, הנוצרים מכירים את התנ"ך על-פה. היו אלה יהודים נאלחים, כמו הכותבים ב"על צד שמאל" שיצרו את הערעור ואת הויכוחים, וזו מורשת ה"ציונות", שמעולם לא רצתה בנחלת אבות, אלא במקלט בחסד לאומים.
אני מקווה שביבי יקבל את ענשו כבר בעולם הזה (וגם בבא), כדי שעם ישראל יראה במו עיניו מי היה הצלופח שהם אהבו כל כך להעריץ.
הנאום שלו תואם עם אובמה. כדי לחזק את מעמדו ב"מדינה", כדי שאיש לא יפריע לו לגרש שוב יהודים. שלא יזכה להגיע ליום. מכל הרודפים את העם היהודי בכל דור ודור, אשפת האדם היהודית הגרועה מכולם.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
או להפך.לדבר אלייך זה כמו לדבר
  ליאור רזניק   25/05/11 10:47
לקיר 1)נתניהו הציב תנאים לשלום עפ הערבים,תנאים שהם לא יקבלו בחיים. 2)נתניהו גרם לויכוח פנים בארצות הברית לגבי הדרישה לחזרה ל67 3)נתניהו הראה שאנחנו לא חייבים ללכת אחר כל דרישה של אובמה. 4)נתניהו להזכירך מדבר כבר שנתיים על רעיון של שתי מדינות כשבפועל הרעיון הזה ממש רחוק מלהתבצע 5)הנאום הראה שיש לנו תמיכה ענקית בבית הנבחרים האמריקאי 6)בנאום הוא אמר במפורש שיש לנו זכות על הארץ 7)אשאל אותך שוב,ראית את הנאום בכלל? אסכם את התגובה,נתניהו עומד בלחץ ענק מאחד הנשיאים היותר עוינים לישראל ומצליח להתנגד לו,נתניהו גרם לרפובליקנים ולדמוקרטים להתחיל לחשוב על נכונות החזרה ל67,נתניהו לו ויתר על שום דבר בפועל וגם לא יוותר בגלל הצבת תנאים שבחיים לא ימומשו על ידי הערבים. אבל כנראה שאת מסוג האנשים שתמיד תהיה לה ביקורת עליו,לא משנה מה הוא יעשה.את גם כנראה מתקשה בלקרוא בין השורות(בהנחה בכלל שמעת את דבריו)
כתוב תגובה ל- ליאור רזניק
13
נאום עם 95% תמיכה של עם ישראל
  דודי29   25/05/11 07:55
העקרונות שנתניהו הציג נתמכים ע"י הרוב המוחלט והמכריע של העם היהודי.יש רק את הימין ההזוי והשמאל הקיצוני ששווים ביחד 7 מנדטים בכנסת וכ5% באוכלוסיה שמתנגדים לדבריו. נתניהו היה אמיץ מאד,האמירה של ראש הממשלה כי חלק מההתנחלויות יפונו בהסכם שלום היא תמונת מראה לאמירה של מפקד צבאי האומר לחייליו לפני היציאה לקרב שחלק מאיתנו לא ישוב.המציאות תמיד כואבת.אף אדם רציני לא חושב שישובים קטנטנים ומבודדים יוכלו להישאר בריבונותינו. הגבול ביהודה ושומרון ייקבע כך שמקסימום יהודים יישארו בצידו הישראלי ומקסימום ערבים יישבו בצידו הפלסטיני.מי שציפה שכדי לא לפנות אף התנחלות,נספח שטחים עם כמיליון פלסטינים-התבדה. עם ישראל מייחל למצב שבו נוכל סוף סוף לסגור את הגבול המזרחי לאחר כ45 שנה. הפלסטינים הם מועקה ועול עלינו.צריך להיפרד מהם באופן טוטאלי.תמיד נוכל להכות בהם אם נותקף.
כתוב תגובה ל- דודי29
רק להזכיר לאידיוט כמוך
  חנה שרה   25/05/11 09:14
שכמעט כל ארץ ישראל נמצאת בידי האימפרליאזים הג'יהאדי, שהארץ נמצאת מאז הולדת ה"ציונות" בפיחות זוחל, שהואץ לאחרונה, שאנו ניצחנו בכל המלחמות, שהערב רב שלמענו מתכוונים לרדוף שוב את היהודים, אינו רוצה במדינה אלא בהשמדת היהודים. שכל גירוש של יהודים מארץ ישראל, הוא פשע מזוויע פי ששה מליון מכל פשעי הנאצים.
שחלאת המין האנושי שאותה מבקשים להושיב בשארית ארצנו אפילו לא השתתפה במלחמות לא ניצחה ולא הובסה, כי היא חסרת זהות וגורם וירטואלי שהמתבטא רק בטבח יהודים.
שכל המציע לגרש שוב יהודים, או, להשליט עליהם זרים, בלב ארצם, כלומר, להושיבם בגלות בארצם שלהם, הוא גרוע מכל חלאה בעולם, אפילו לא ניתן לכנות אותו - חלאת המין האנושי, כי אין בו כלום מן האנושיות.
וגם כשתצללו בים, תמשיכו לכנות את אחרוני השפויים - הזויים וכד'
מגיע לכם כל מה שקורה לכם, השאלה שלי היא רק - למה צריכים צאצאיי לסבול בגלל הטירוף הטוטאלי שלכם.
לכו לכל הרוחות, הניחו לנו לחיות.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il