w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
באוניברסיטת תל אביב נפתח אפיק חדש לחקר מהות המנהיגות על שמו של אהוד ברק    ברק נשא נאום מבריק על מהות המנהיגות    המצב, טען, יוצר את הצורך במנהיג
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
עיקרי הדברים: המערכה הצבאית והמערכה על התודעה הן בבחינת כלים שלובים ומשלימים, ועל כך נכתבו אין סוף מאמרים, ובמבחן המעשה ננקטו אומנם מהלכים ארגוניים שהניבו מעת לעת תוצאות שהותירו חו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אומץ ליבה, דבקותה באדמתה, גאוותה הלאומית, אפילו שלוותה של אורה חתן, אכן מעוררים השתאות, קרן אור בצפון המופגז    "מרוב שאני עסוקה בעניינים שלי, לא תמיד אני שומעת את הבומים. אין לי זמ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אממאא! טלי פחיימממה!
מאת: עדנה כהן קדוש  |  24/03/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חלפה העדנה
  רחמים   24/03/08 15:38
והגיעה הבלות, כהן קדוש.
אמנם קראנו את מגילת אסתר שבמקורה בוודאי נכתבה בפרסית, אך עדיין איננו שולטים בשפה הפרסית.
תרגום לעברית של הרשימה, יועיל.

חוץ מזה, האם יכולה את למצוא צד זכות גם אצל המן ואצל אחשוורוש? ועוד מסקרן לדעת אם היתה טלי פחימה הולכת לסוכת האבלים של צאצאי המן?
כתוב תגובה ל- רחמים
2
יש אנשים
  אסרסון   24/03/08 15:47
יש אנשים שלא יתנו למציאות להשפיע עלהם,
ולא חשוב כמה קיצונית תהיה המציאות,
או מה היא תזרוק עלהם.
להם יש תאוריה, מאד יפה לרוב, ושום מציאות
לא תערער את התאוריה והאמונה שלהם.

זה סוג כזה של אנשים שחבל לבזבז עלהם מילים.
פשוט לנענע עם הראש, לחייך חיוך מבין, ולהמשיך הלאה.
כתוב תגובה ל- אסרסון
3
עולם אפשרי להבהיר((?!)):
  עוד סתם אזרח   24/03/08 16:07

קרא עוד סתם אזרח כזה ואחר,

אם וקטן היתרשמות מאמרך לשקף,

אם אפשר לך גברת עדנה כהן קדוש להבהיר:

לכי נא, לאט בשלווה בנחת ובצעדים בוטחים אל הראי:

עולם אפשרי להבהיר?!: האדם שמושלם? יחד אם וקטן ובזאת:

את האמיצה ואת טובת הלב, יתכן גם הרבה ומעבר לזה: **עולם אפשרי להבהיר*











*
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כשאין מה להגיד
  רחמים   24/03/08 17:12
אין חובה לדבר. וגם אין חובה לכתוב.
כתוב תגובה ל- רחמים
4
תודה על התגובות
  עדנה כהן קדוש   24/03/08 17:35
אהבתי את מה שכתבתם.
כהולכים הפוך על הפוך- זה כואב!
האם הייתי מרוצה כשראיתי את טלי פחימה?
לא ולא!
אחזתי בראשי ואמרתי- הבחורה רק הולכת ומסבכת את עצמה. אבל היא מכאיבה לנו-
ובמקום הכי כואב!
היא לא המן ולא אחשורוש- היא יהודיה!
הויכוח ארוך ורב-
מי שהוציא אותנו מלבנון לא היו נתניהו, לא ברק, לא שרון- אלא אירגון 4 אימהות, שארגן מפגשים עם פלסטינאים וחיבק אותם במחסומים...
אמרתי למנואלה דבירי- יהודיה דתיה- התארגנות של הורים שכולים צריכה להיות לא רק בהקשר המדיני- אלא קודם כל בהתארגנות מולנו- אנחנו החברה הישראלית הקטנונית - ההורים האלה צריכים לעמוד מולנו ולבקש מאיתנו להפסיק עם הקטנוניות.
כאשר נוחתת חלילה מכה על ציבור דתי- הם לא שואלים למה טלי פחימה עשתה מה שעשתה. אלא שואלים- אולי כשלנו באיזו מצוווה? אולי לא הקפדנו על צניעות? אולי פגענו במישהו?
אמר האר"י- (הציטוט אינו מדוייק)- עמי העולם יכו את העם הנבחר- הוא עם ישראל עד שיתקן את דרכיו. התיקון אינו בהכרח בקיום מצוות. זה מאד מומלץ, אלא במה שהופך היום לטרנד של הניו אייג'- אהבת חינם, קבלה (ע"ע ספריה של מדונה) עשיית חסד, לדון לכף זכות וכיו"ב.

בברכה.
כתוב תגובה ל- עדנה כהן קדוש
רק להזכירך
  מד' ליונה עיוורת   24/03/08 20:12
שאחרי היציאה מלבנון היה טבח שביצעו החיזבאללה - חבריה של חברתך - באנשי צד"ל- בני בריתנו היחידים באיזור. הם הרגו - בגלל ארבע אימהות - נשים ילדים טף, המון רב ואת הוריהם הצעירים הפכול לפליטים. אבל זה לא מפריע לסמולנים לעסוק בתדמיתם התקשורתית ולבדוק השכם והערב אם המייק אפ בסדר או אם הזווית מחמיאה לי, והכי חשוב זה כמה ישלמו לי על מה שאומר באירופה.... ואני לא ניכנס לגירוש מגוש קטיף, ולקסאמים שבאו בעקבותיו ולאנטואן לחד מצד"ל ולבגידה שלנו בו ובחייליו ולכך שתנועת ההמשך של ארבע אימהות קוראת לצאת מגילה ומרמת אשכול...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
if u want to be chosen
  say no 2 drugs   25/03/08 11:17
it is your problem not mine,dont drag me into religion!no jew nor goy nor any other bullshit invented by men
כתוב תגובה ל- say no 2 drugs
יהודי דתי ומאמין
  רחמים   25/03/08 15:26
כיהודי דתי ומאמין אני שואל את עצמי מה חטאתי שבאה עלי המכה הזאת המתקראת עדנה כהן צדק. אני לא מחפש נקמה.אני רק לא מצליח להבין במה פשעתי שהעורך של אתר זה, מקפיד, מפעם לפעם, להתיר לחורצי לשון כמותך, לבלבל את המוח בתיאוריות דתיות קבליות מופרכות.

אהבת חינם לכל אדם, זה הציווי האלוהי? גם כלפי מבקשי נפשנו? זאת התורה היהודית שמצווה: "תמחה את זכר עמלק",
"צרור את המדינים והיכתם אותם".
אין זאת אלא שחיברת לעצמך תורה חדשה שונה מהברית החדשה. בעוד הברית החדשה מצווה להרוג את כל היהודים שלא מסכימים לקבל עליהם את ישו כמושיע, תורתך החדשה מצווה על היהודים להתאבד.
וחוץ מזה גדולי הצוררים של היהודים היו יהודים בעצמם, החל מעושי העגל, דרך דתן ואבירם, קורח, זמרי בן סלוא, עכן, המלך מנשה שהכניס צלם להיכל, קמצא או בר קמצא שהעליל על היהודים אצל קיסר רומי, המתייוונים, המתנצרים למינהם שבכל דור ודור ועד ימינו ועד חברי ארגוני הטרור היהודיים בצלם, דרך הניצוץ, יש גבול, מחסום ווטש וכו'.

והאם נדמה לך של-המן לא היו יהודי חצר שספרו לו שהיהודים מפולגים ומפוזרים ויש להם דתות שונות ואת דתי המלך אינם עושים? אז איך הוא ידע את כל זה?
ועכשיו את ורב הון באות לספר לכולם שאנחנו אשמים בשינאת הפלשתינים כלפינו, שכן אנו מפיצים אנרגיות שנאה בעולם והן אשר מזינות את תאבי הדם והבתולין המוסלמים. עכשיו אני גם מבין מדוע היהודים משתמשים בדם ילדים נוצרים כדי להכין את המצות לפסח.
כתוב תגובה ל- רחמים
5
למדונה יש חברות מטומטמות? ולך?
  ספינר   24/03/08 18:47
כתוב תגובה ל- ספינר
6
למדונה יש חברות מטומטמות? ולך?
  ספינר   24/03/08 18:48
כתוב תגובה ל- ספינר
7
יש אפשרות בחירה ביהדות.
  דתי בפוטנציה   24/03/08 19:09
והגברת טלי פחימה עשתה את שלה. לפני הכל היא יהודיה. ומתוך שכך חלות עליה חובות, כמו זכויות. את הזכויות אני חותם-100 אחוז היא יודעת. את החובות? אני לא בטוח שבאותה רמה.. למעשה כמו שלה גם אז, בתקופת התנ"ך וגם היום יש שם: קוראים לזה בגידה. זה מה שקורה למי שלא מחובר לשורשיו אלא מחפש קודם במקומות אחרים. אבל אין מה לחפור יותר מידי. "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" גם את זה גילו לנו. ולך אומר עדינה קדוש היקרה - טלי קורה מבין ענייך. המציאות ברורה מאד. רק קראי אותה לא לפי רצונותייך, מה מתאים או נוח לך, אלא כמו שהיא. ובעיקר - לפי הסדר הנכון.
כתוב תגובה ל- דתי בפוטנציה
8
אהה, פחימה גיבורת תרבות? >>
  א מ רול   24/03/08 21:57
זו התרבות הקלוקלת המעדיפה אויבים על אוהבים בשם מצג שוא הזוי הלקוח מהתרבות הנוצרית.

האם ניגמרו כל העוולות בינותינו שנידרשים אנו לכמה הזוהים המתעלמים מהנעשה מתחת לאפם?

הרי כל זאת אינה נאורות, זוהי לאמיתו של דבר חשכה אינטלקטואלית של הכותבת ופחימה המתריסות כנגד אומתן הדוויה, מפולגת ומסוכסכת ומוסיפות שמן על המדורה בצורה פרובוקטיבית קלוקלה ביודעת היטב כי בכך יתפסו כותרות אצך שיכפוליהן מגזע הדולי במדיה וקבוצות קיקיוניות בציבור.

אדרבה, צאו ותקנו את כל העוולות בעמכם ולכשתסיימו הנכן מוזמנות לנסות להביא את הכבש (אנחנו) אל הזאב (האיסלמיסטי)...בהצלחה.
חלומות באספמיה אינם מתאימים לעם אשר 60 שנה לאחר ייסוד מדינתו עדיין נילחם לקיומו. או אולי נעלם כל זאת ממך ושכמותך?

בן אנוש אשר מתעלם מקיומו הפיזי אינו בן אנוש כהגדרתו, משהו פגום בו מבסיסו.
כתוב תגובה ל- א מ רול
9
טלי פחימה היא ערבייה
  מועטף   24/03/08 23:55
טלי פחימה רוקדת על הדם שנשפך ותופסת כותרות
ביום דינה כמו לכל אחד תעמוד מול בית דין עליון
ותזרק לכף הקלע
כתוב תגובה ל- מועטף
10
טלי ויגאל? טיפשה
  נמאס מכם   25/03/08 02:03
הנה עוד מעוותת מבית היוצר של השמאל.
ראשית עד שלא יענו על השאלות בנוגע לרצח רבין מבחינתי הוא לא רצח. שנית נגד טלי יוצא רובו המכריע של העם, נגד יגאל עמיר...נו את יודעת.
טלי "יושבת על השנאה"? האם הייתה הולכת לשבת בסוכת האבלים של ברוך גולדשטיין? מדוע מתוך מליארד מוסלמים אין מקביל לטלי פחימה? בקיצור למה שלא תשתקי, או תלכי לנפוח במקום אחר?
כתוב תגובה ל- נמאס מכם
11
השנאה היא הבעיה ולא טלי פחימה
  אורנה רב-הון   25/03/08 08:29
טלי פחימה עושה דברים מקוממים. היא מזדהה עם הכאב של העם הפלסטיני ומתעלמת מהכאב של העם היהודי. איני מצדיקה את מעשיה. אם הייתה באה לבקר גם את פצועי כל הפיגועים אצלנו, הייתי אומרת שהיא אישה טובת לב שכואבת את כאב העולם ללא פניות. העובדה שהיא בוחרת להתיחס רק אל הכאב של הצד הפלסטיני אומרת שהיא פשוט לא מאוזנת ולא רואה את התמונה נכון.
הכותבת צודקת בכך ששורש הבעיה טמון בשנאת האחים שבינינו. הכותבת גם מזכירה את הקבלה. ואכן נאמר בכל מקום, וגם במגזר הדתי, שבתי המקדש נחרבו בגלל שנאת חינם בין היהודים לבין עצמם. זוהי המחלה העיקרית שלנו, ועדיין לא נרפאנו ממנה.
השנאה שבינינו היא אנרגיה שנשלחת ליקום, והיא מפעילה את השנאה שבתוך הערבים. לכן הם מתפוצצים ומפוצצים. לכן זוהי האחריות שלנו. ברגע שנלמד להתגבר על השנאה שבלב כל אחד ואחת מאתנו, נמגר גם את השונאים החיצוניים שלנו. שנאה פנימית מביאה לשנאה חיצונית.
הקבלה מופצת עכשיו ברבים וכל אחד יכול להיות זמין למקורותיה. אין זה טרנד של אהבת חינם. אהבת חינם, אהבה ללא תנאי, היא הצו של התורה, היא מטרת כל המצוות.
אנו מצווים לאהוב כל אדם באשר הוא אדם, ולא כל יהודי. מי שמתייחס אל הגויים שלא כאל בני אדם, כופר במהות היהדות. כל אדם נוצר בצלם הבורא ולכל אדם מגיע כבוד אנושי. היהודים אינם נעלים על אף אדם, וכאבה של אם פלסטינית אינו פחות מכאבה של אם יהודיה.
ברגע שאם יהודיה תתאבל על ילד פלסטיני כאילו הוא הבן שלה ואם פלסטינית תתאבל על ילד יהודי כאילו הוא הבן שלה נפתור את כל הסכסוך.
למרות שאני יהודיה כואב לבי בכל פעם שאני רואה ילד, ילדה או צעיר פלסטיניים כשהם מוכים או נהרגים או אפילו כאשר הם מופיעים במשדרי תעמולה מסמרי שיער. לבי נכמר על
ניצוץ הבורא שבתוכם הכלוא בים נוראי של שנאה. כאשר אדם נהרג, כל אדם, ולא משנה מה דתו, צבעו או עמו, כואב לבי על ההפרה הנוראית של הצו העליון מכל: "ובחרת בחיים". אין שום הצדקה למוות, ולא משנה מי גרם אותו ומדוע. בסופו של דבר נצטרך לתת את הדין בבית דין של מעלה, ואז לא יהיה כל תוקף לטיעונים שלנו.
אנו צריכים להילחם במוות ובמחלות הנגרמים על ידי השנאה. האויב אינו הערבים והפלסטינים. האויב הוא שנאת החינם הרובצת עדיין בתוך לבנו ומרעילה אותו.
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
את עוסקת אך ורק בעצמך
  בועז מושקוביץ   25/03/08 09:54
את לא עוסקת לא במלחמה ולא בשלום, לא ביהודים ולא בערבים אלא אך ורק בעצמך ובמפשטים המיופייפים על "השנאה הרובצת בלבנו ונזקרת יקום ומפעילה את השנאה הערבית". אלה הבלים נרקיסיסטיים. אני מבין מזה, שאת פשוט מאוהבת בתדמית שלך. את לא מחפשת אמת אלא משננת משפטים מנוסחים כך, שתישמר סימטריה בין יהודים לערבים. כאילו את לא מדברת על מלחמה אלא על איקבנה.

מזה חמש מאות שנה העולם קורא את ניקולו מקיאולי ומי שגם מבין את הנקרא, לומד שהמלחות הן תוצאה של אינטרסים, לא של אנרגיות אזוטריות "הנזרקות ליקום". המלחמה היא כלי שלטון; טלי פחימה והחברים שלה הם רק בשר תותחים ואת בהבל פה עוזרת להם להישאר בשר תותחים.
טלי פחימה היא פשוט דוגמה לילדה טיפשה שהאמינה יותר מדי בסיפורי השטות וההבל על "השנאה בין העמים".

לא את, לא מחברת המאמר ולא טלי פחימה ולא החברים שלכם בחוגים לשיפור העולם תבינו איך בעלי האינטרסים יודעים לנצל אותכם וכמה נהרות דם (יהודי וערבי) נשפכים בסיוע האדיב שלכם. האנרגיה היחידה שאתם זורקים ליקום היא אנרגיה של טפשות, בערות ונרקיסיזם, אז תעזרו ליקום רק בדבר אחד: תפסיקו לברבר!
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
לנין קרא להם:אדיוטים שימושיים
  ע.ג1   25/03/08 12:03
ואכן בלי כל האדיוטים השימושיים הללו, אנחנו בשמאל הקיצוני לא היינו מצליחים לדרדר את המדינה היהודית ציונית לאן שדירדרנו. רק בזכותם נצליח להביא להשמדת המדינה היהודית ציונית ולהפוך אותה למדינה כל תושביה.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
האם הערבים אינם בני אדם?
  אורנה רב-הון   27/03/08 04:04
לאור התגובה שלך, יש לי רק שאלה אחת אליך: האם הערבים אינם בני אדם? האם לא כואב להם כשהם נפצעים? האם כשמישהו מהם מת, לא כואב לבם?
אם תצליח, ולו פעם אחת, להיכנס לתוך לבו של אדם בן עם אחר, להבין שהוא בן אדם בדיוק כמוך, שיש לו חלומות ותקוות בדיוק כמו לך, שהוא לכוד בתוך המצב בדיוק כמוך, שהוא לא יודע איך לצאת ממנו ולכן הוא עושה דברים לא הגיוניים מתוך כעס ופחד. אם תצליח לעשות זאת, אני משוכנעת שלא תכתוב יותר דברים מתלהמים כאלה, ולבך יהיה יותר מלא חמלה לסבלו של בן עם ודת אחרים, אפילו אם אנו במצב מלחמה אתם.
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
12
what the fuck??
  אבו שמאזן   25/03/08 11:08
ערבים מתפוצצים אחד על השני נול יום במזרח התיכון בלי קשר ליהודים!!!! זה עם דפוק ,אלים,מלא מליצות, (דפוק כבר אמרתי?) בי פולארי עם תרבות די עשירה. השאלה היא איך להוציא אותם מהחרה לתרבות היפה(בטח לא עי סמולנות יתר)אים הינו אמיצים אז הינו קובעים עובדות בשטח ומעיפים אותם קבינימט ,אולי ישיבה נוספת במדבר תצנן אותם?
כתוב תגובה ל- אבו שמאזן
13
כדאי מאוד לקרוא את ספרו של
  ע. סובול   25/03/08 12:59
ההיסטוריון פרופ' שלמה זנד: "מתי ואיך הומצא העם היהודי?" כדי להבין מתי ואיך הומצא העם הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- ע. סובול
14
זה כואב. כואב. נכון שזה כואב?
  עדנה כהן קדוש   25/03/08 15:10
מתוך הכאב הזה קמו הורים שכולים- להגיד- למה שלחנו את הילדים שלנו למטווה הברווזים הזה? "שתישרף לבנון" (ציטוט מדוייק של אם שכולה דתיה)וכיו"ב- הם הלכו לדבר עם פלסטינאים (אם כבר- לא טלי פחימה)- אבל נכון שזה כואב? שזה כואב שהליצן ההזוי התורן- אם זו פחימה או יגאל עמיר- מראים לנו שגם אנחנו קצת עלובים? שהחברה הישראלית היא לא כזאת נאורה וחכמה ובכלל אינה יודעת לפתור בעיות? למה אנחנו כועסים עליהם? אנחנו כיהודים צריכים לכעוס על עצמנו! אם יהודיות הולכות לשם להתבולל וללדת ילדים ואם קם סטודנט צעיר ורוצח ראש ממשלה- מי צריך בדיוק להתבייש- הם או אנחנו, שלא היינו מספיק מגובשים אלא חסרי חוט שדרה כדי למנוע תופעות כאלה?
אז די לצביעות, להתלהמות, להתחסדות- הצחיק אותי שקראתם לי שמאלנית- די לססמאות הריקניות! יש לנו הרבה במה להתגאות אבל אולי יותר במה להתבייש. האויבים שלנו אוכלים אותנו בלי מלח- זה בא לספר הרבה עלינו כחברה. אני בעד להשמיד כל אויב- כשם שהם מאוחדים ברעיון השמדת האויב הציוני- אבל בעוד שהם מאוחדים, מלוכדים ומגובשים- אנחנו כנראה נמשיך לחיות על חרבנו- כי אנחנו לא מגובשים בשום רעיון- לא ברמה החברתית ולא ברמה המדינית.

איחולי בריאות ואושר לכולם!
כתוב תגובה ל- עדנה כהן קדוש
נכון שאת מרוצה מעצמך?
  בועז מושקוביץ   25/03/08 16:07
נכון, שאת מרוצה מעצמך, איך את עולה על הבמה ומכניסה להם? יש רק בעיה אחת: את אומרת דברים שנראים עליך יפה, כמו בגד, אבל מעבר לכך אין בהם טעם.
קודם כל, יש לי חדשות בשבילך:
1. בחברה הערבית יש הרבה יותר אלימות פוליטית, אלימות סתם, שסעים ויריבות.
2. נכון שכעת רובם מגובשים סביב רעיון אחד, זה אופייני לחברה הנשלטת על ידי כוח פשיסטי. השבח לאל, אנחנו במצב קצת יותר טוב. בניטו מוסוליני היה משבח אותך על דבריך, אבל אני לא רוצה לחיות בחברה מגובשת סביב רעיון אחד.

ועוד משהו: החבורה הזאת שהזכרת, "פורום ההורים", ממחזרים טקסטים ריקים מתוכן, טיפשים שלא מבינים את מה שהם עושים. הססמה שלהם "זה לא ייגמר אם לא נדבר" - ססמה קניבלית, שבגללה במאה השנים האחרונות הומתו באכזריות מיליונים רבים של אנשים וזה מה שיקרה שוב. אני כתבתי את זה ישירות לרוני הרשנזון ורמי אלחנן, אבל אין להם מסילה לאסימון.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
חטאתי עוויתי פשעתי
  רחמים   25/03/08 16:53
ריבון העולמים, אני כבר לא שואל מה חטאתי. אני יודע שחטאתי עוויתי ופשעתי ואם אבוא למנותם יכלה הזמן והמה לא יכלו.
אז ההורים השכולים והורים לחיילים חיים רצו להוציא את הילדים ממטווח הברווזים בלבנון, ושמצידם "שתשרף לבנון". אז כוונה טובה היתה להם. אך מה היתה התוצאה? התוצאה היתה שכל צפון המדינה עלה באש. ושלא תתפסי לכלל טעות אומר שגם אני התנגדתי לשהיית החיילים במטווח הברווזים של דרום לבנון, אבל עדיין לא תמכתי בדרישת ההורים, שהיתה אסונית. אני בקשתי שאנחנו נצא מהמטווח ובד בבד נשרוף את לבנון. אם כך היינו עושים היה נשאר צפון המדינה איזור פורח ומשגשג.

ומה את עושה היום כדי להרוג את כל אויבנו? את מציעה לנו לכולנו לאמץ את עמדותיה של טלי פחימה וללכת לחבק את אויבנו. אבל הם מתעבים אותנו ורוצים שנעלם מפה. אז נכפה עליהם את חיבוקינו? הם , בשלב זה, רוצים כאן רק את טלי פחימה ודומיה שבשמחה היו מבטלים את מדינת היהודים. מאידך, אני רוצה שמדינת היהודים תמשיך להתקיים. אז איך עושים שלום ביני לבין טלי פחימה? והלוא אין אדם דר עם נחש בכפיפה אחת (ולא חשוב מי מבין שנינו הוא הנחש).

כבר היו לנו במקרא תופעות כאלה: האישה והנחש, קין והבל, נח ואנשי דורו, אברהם ולוט, יצחק וישמעאל, יעקב ועשו, קורח, זמרי בן סלוא דינה ושכם בן חמור ועוד. והמקרא וחז"ל מציעים פתרונות למי שחפצי חיים. צריך רק ללמוד ולהפנים ולפעול.

מאיפה יצא המשפט האוילי הזה "אנחנו כיהודים צריכים לכעוס על עצמנו". על מה? על כך שישנם כמה שוטים בינינו? ואם נכעס על עצמנו תתני לנו צל"ש? ולמה לכעוס? הכעס הוא יועץ רע והוא הורג את הכועס. במקום להציע לנו לכעוס תציעי לנו משהו מעשי שיאלף בינה לאותם שוטים, וכך ניפטר מפגיעתם שכן הם כבר לא יהיו שוטים, או שנשלח אותם להיפגש עם הבתולות המוסלמיות בגן עדן של מוחמד, וגם כך ניפטר מפגיעתם הרעה של אותם שוטים.
אז את בעד זה שנהיה מאוחדים מלוכדים ומגובשים. גם אני בעד. אז איך עושים זאת? "עשו אהבה לא מלחמה"? מעניין איזה תינוק יצא מהזיווג של טלי פחימה עם נחש. ואולי צריך להכריח את טלי פחימה לאהוב ולהרבות במעשי אהבה עם יגאל עמיר הנאלח ולהכריח גם אותו לאהוב אותה ולהרבות בעשיית אהבה. בטח יצא מהם איזה צורר יהודים כמוהו עוד לא היה מעולם.
כתוב תגובה ל- רחמים
15
ועוד כמה דברים שרציתי להוסיף
  עדנה כהן קדוש   26/03/08 11:33

1- אין ספק כי חומייני והמהפכה באיראן נשלחו כמו שאומרים- משמיים - כדי לסלק את היהודים מאיראן ולעורר אותם! בכל זאת מרביתם בחרו שלא לעלות לישראל. אם יש לי בת דודה (בדיוק בת גילי), הכי ישראלית וצברית ותוססת שאני מכירה, ובגיל 18 לפני הגיוס- תקופה שלה השתוקקה, וספרה את הימים אחד לאחד עד לבואם- החליט אביה- הוא דודי היקר- יורדים מהארץ וזהו זה! (ללוס אנג'לס), והוא ממש נאלץ לגרור אותה בכוח, וכל הדרך לשדה התעופה- כך סיפר לי אבי- היא בכתה וצעקה ואפילו קיללה...- ועוד זה נמשך כל הטיסה- ולאחר שלוש שנים ביקרתי אותה- ופגשתי אותה יותר מאושרת ותוססת- (לאחר שעברו עליה אמנם שנתיים קשות)- והמשפט שחרוט על מצחה הוא "אני בחיים לא אחזור לארץ!!!"-
אז זה כואב! כאזרחית המדינה אני חשה צער רב. אבל אני מבינה על מה הם מדברים, למה הם מתכוונים, איך הם חיים, וכמה טוב להם.
2- במסגרת פעילי ציבור באונ' העברית- אינני זוכרת להיכן נסענו ועל מה היה המפגש (בוודאי ביקור בבית צפפא) ישב לידי סטודנט ערבי, ופטפטנו מעט. הוא סיפר לי שהוא לומד משפטים, ומיד כאילו התנצל- "אם אני לא אבחר מקצוע טוב- לא פחות מרופא או עורך דין- והשאיפה היא לא פחות מלסיים בהצטיינות- כי אז אני לא אוכל לשרוד כאן במדינה. לא יהיה לי מה לעשות כאן ולא אוכל לחיות בכבוד."
חשבתי רבות על מה שאמר, כי אז- בשנת 97' האונ' העברית הייתה מוצפת בסטודנטים ערביים- ובפקולטות היוקרתיות ביותר. בחוג למזרח תיכון בכלל הרגשתי פעמים רבות שאני באונ' אל אזהר שבמצריים...
ככלל- המיעוט כבר לחלוטין אינו מיעוט! ועוד קרב לשני מליון! פלסטינאים נושפים בעורפנו! אם מדינת היהודים- תהפוך לכזאת רק בהגדרה בלבד- מה באמת יקרה בסוף? לאן זה מוביל? ומה זה אומר עלינו?
3- כחיילת משוחררת עבדתי בטלמרקטינג של עיתון העסקים- דאז- "טלגרף", ושם עבדה גם בחורה צעירה. האווירה במקום העבודה הייתה כמו... מופע סטנד אפ!... עבדנו, אבל גם לא הפסקנו לצחוק, לספר, לדבר וגם להתעניין ולדאוג. בארבע עיניים היא סיפרה לי שהיא ערבייה, שהיא מתארסת בקרוב, שהיא רוצה שאבוא לאירוסין. ביקשה שאבוא גם לביתה וסיפרה על סבתה, ועל האוכל המדהים שהיא מכינה. אני רק חייכתי והשבתי שאבוא. אבל עוד לפני שהספקנו לסיים את הקפה, עיתון טלגרף נסגר. הכול נגמר והחבורה האמיצה והמבדרת התפזרה, וכבר לא שמרה על שום קשר. הדילמה עוד נותרה באוויר. הבטחתי שאגיע- אבל מי יודע איך זה יכול היה להיגמר? (הרי כבר היו מקרים מעולם. אגב, היום ללכת לבד עם בחור יהודי-אם כבר- לאיזשהו מקום מבודד- זה לא פחות מסוכן!...) חוץ מזה שעוד קודם לכן ההורים שלי היו עושים את העבודה ותולים אותי- אם רק היו יודעים לאן אני רוצה ללכת...
אם הייתי אומרת לה- זה לא שום דבר אישי נגדך, אבל אני לא יכולה להגיע ואפילו מהססת ופוחדת- היא מעולם לא הייתה סולחת לי על העלבון! אז בגלל זה- משמיים כנראה- עיתון טלגרף נסגר...

כתוב תגובה ל- עדנה כהן קדוש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il