|
אורי מילשטיין
רב-טוראי אדולף היטלר הבין את חוקי קו הדם יותר מגנרלים; הדמוקרטיות תפקדו רע; ליקוייה של הניטרליות; היה מידע בשפע אך המפקדים הבכירים לא הבינו אותו ופֵרשו לא נכון; סוד מצויָנותו של רו...
|
|
|
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
|
|
|
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה הארץ השוממה המתינה לבניה אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד ומילות חיזוק של המ...
|
|
|
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
|
|
|
שמואל רוזנר
מחאות נגד ישראל בקמפוסים בארה"ב דעכו עם סיום הסמסטר, למרות המשך המלחמה והתקרית הקשה ברפיח, כיוון שהסטודנטים פנו לעיסוקים אחרים. האוניברסיטאות מתמודדות עם קושי לאזן בין חופש הביטוי ...
|
|
|
חניאל פרבר
תיקון ליל שבועות אותו אנו מקיימים משלים את מעמד הר סיני לאחר ששורשי התורה נשתלו בנו בשנתנו, אנו מתעוררים לעמול בקניינה ומתרפקים על זיכרון אותה שינה עריבה בעצרת
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יהודה ערן |
|
7/03/12 15:26
|
|
|
|
הכתבה מטופשת משהו. במקום לבדוק בוויינט שנה אחורה ולהיראות גדולים בעיני עצמם יכלו הכותבים לצאת לרחובה של עיר ובעיקר אל הרשתות הגדולות ולבדוק מחירים בעצמם. הלקוחות שחשוב להם מחיר יותר מ'חווית קנייה' ילכו לרמי לוי ולחבריו יותר מאשר לשופרסל. לקהל היעד הזה הוא מכוון ולכן הוא לא צריך כל כך הרבה פרסומת. מה גם שבהחלט מותר לעיתונות להיות אוהדת כלפי מי שמוזיל מחירים. עד שסוף סוף פעם אחת הם למען הציבור תריך למתוח עליהם ביקורת מרומזת?
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה ערן
|
|
|
|
|
|
|
אורי5000 |
|
7/03/12 16:45
|
|
|
|
ערן
נדמה לי שפספסת את הנקודה. הכותבים אינם תוקפים את רמי לוי או את Ynet על כך שתקציב הפרסום של שיווק השקמה נמוך ב-90% בהשוואה לשופרסל בזכות פרסום אוהד. הם רק מצביעים הנקודות האלה. ובכן המסקנה מהכתבה היא שכל אחד יכול לנצל לטובתו מספר גימיקים על מנת לגייס תקשורת אוהדת...
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי5000
|
|
|
|
|
|
|
אהרן גנוט |
|
7/03/12 18:29
|
|
|
|
ראשית, הכתבה מביאה הדגשים מן העבודה, אך לא באה להחליף אותה. למרות שהעבודה מצורפת, משתמע מדבריך שלא עברת עליה, מה שלא מנע ממך לקפוץ, לבקר ועוד להשתמש בביטויים מעליבים. לא אשתמש נגדך באותו מטבע.
אם תקרא את העבודה תראה כי שאלותיך אינן במקום. העבודה לא עוסקת בשאלה מי הכי זול (אם כי יש בה ביטוי גם לפן זה בעקיפין), אלא בשאלה התקשורתית.
למרות שלך ברור שרמי לוי לא זקוק כלל לפרסום, הוכח בעבודה שבשלוש השנים האחרונות האיש משתמש בתקשורת לשם שיווק חינם.
אם זה טוב או רע שהתקשורת נותנת את עצמה לעניין ולפעמים אף נסחפת מעט, תחליט אתה. אנחנו רק הוכחנו שהיא עושה את זה.
כל זה לא סותר לכך שגם אנו חשים כמוך כי רמי לוי זול ממתחריו (אגב, לא מכולם ולא תמיד).
תודה לאתר על הבמה ופורים שמח לך ולכולם
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרן גנוט
|
|
|
|
|
|
|
אהרן גנוט |
|
7/03/12 19:13
|
|
|
|
ראשית, הכתבה מביאה הדגשים מן העבודה, אך לא באה להחליף אותה. למרות שהעבודה מצורפת, משתמע מדבריך שלא עברת עליה, מה שלא מנע ממך לקפוץ, לבקר ועוד להשתמש בביטויים מעליבים. לא אשתמש נגדך באותו מטבע.
אם תקרא את העבודה תראה כי שאלותיך אינן במקום. העבודה לא עוסקת בשאלה מי הכי זול (אם כי יש בה ביטוי גם לפן זה בעקיפין), אלא בשאלה התקשורתית.
למרות שלך ברור שרמי לוי לא זקוק כלל לפרסום, הוכח בעבודה שבשלוש השנים האחרונות האיש משתמש בתקשורת לשם שיווק חינם.
אם זה טוב או רע שהתקשורת נותנת את עצמה לעניין ולפעמים אף נסחפת מעט, תחליט אתה. אנחנו רק הוכחנו שהיא עושה את זה.
כל זה לא סותר לכך שגם אנו חשים כמוך כי רמי לוי זול ממתחריו (אגב, לא מכולם ולא תמיד).
תודה לאתר על הבמה ופורים שמח לך ולכולם
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרן גנוט
|
|
|
|
|
|
|
ברוך שטיין |
|
7/03/12 20:06
|
|
|
|
להבדיל מעיתונות כתובה, העיתונות האינטרנטית היא מהירה ותזזיתית יותר.
המסר המועבר לגולשים חייב להיות קצר, חד ומדוייק.
לא חידדת ולא דייקת - פיספסת.
הגולשים אינם מחוייבים לקרוא את הקישורים אליהם מפנים כותבי המאמר וזאת מסיבות רבות.
מן הראוי שהמאמר ישקף, בתמצית במדוייק ובצורה בהירה ומנוסחת היטב, את עיקרי הדברים אותם רוצים הכותבים להביא לידיעת הגולשים.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוך שטיין
|
|
|
|
|
|
|
יהודה ערן |
|
8/03/12 14:35
|
|
|
|
שלום אהרן, ופורים שמח!
ראשית, לא היה בכוונתי לפגוע ואני מצר ומתנצל על כך.
כפי שציין ברוך, הכתיבה באינטרנט שונה מעט בסגנונה. אני עכ"פ קראתי רק את הכתבה והגבתי על המשתמע ממנה. אולי אתה/ם רציתם לציין עובדות, אבל לכל מי שחי כאן בעיניים פקוחות הדבר ברור ללא ספק ממאות מקרים אחרים.
בוודאי שהוא לא הכי זול. אתה מן הסתם מכיר את אושר עד. כל מי שמתמצא יודע שיש הפרשי מחירים בין רמי לוי של תלפיות לבין רמי לוי של גבעת שאול, בגלל התחרות עם אושר עד. ואל דאגה, הם מרויחים יפה מאוד, גם בגבעת שאול...
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה ערן
|
|
|
|
|
|
|
ברוך שטיין |
|
7/03/12 19:56
|
|
|
|
אלא מטופשת הרבה - הן בניסוח והן בניתוח הנתונים.
הכותבים טוענים כי רמי לוי מוציא עשירית לפרסום ביחס לשופרסל מבלי להגדיר ביחס למה.
אם כסכום מוחלט - 2.5 מ' לעומת 140 מ' זה כ 1.8%
אם כאחוזים מהמחזור - 0.147% לעומת 1.2% זה כשמינית
אם ביחס לרווחים - אין נתונים.
בכל מקרה לא עשירית
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוך שטיין
|
|
|
|
2 |
|
|
שירה |
|
7/03/12 19:53
|
|
|
|
|
|