w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
דן מרגלית
דן מרגלית
יאיר גולן נבחר ברוב מכריע    כבר מזמן מפלגה זו לא קיבלה החלטה כה נבונה    קצין מעולה ומשכיל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יוזמה חדשה: חנינה לאסד תמורת שינוי פוליטי
מאת: איציק וולף  |  21/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה זו הבדיחה הזו? מי יתן חנינה
  לטיף נזיר   21/06/12 08:11
הפוליטיקאים??? הפולטיקאים בעצמם צריכים חנינה. דינו של רופא העיניים הוא כליה, רצוי על חבל בככר העיר וגופתו תגרר מאחורי טנדר סובארו ברחובות חומס. דין ורד המדבר יהיה דומה.
כתוב תגובה ל- לטיף נזיר
2
שניכם יכולים לחלל לרוסים !
  ישמעאל   21/06/12 09:35
מי בכלל בעולם [לפחות בעולם השחור] סופר את אובמה או קמרון ? אתם הבאתם זאת על עצמכם שכל העולם כבר לא חושש להמרות את פיה של ארהב . כל זמן שלא יוחלף המימשל בארהב , נראה עוד ועוד התדרדרות בשליטתה של ארהב בעולם .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
3
העיקר שתושג המטרה של ארה"ב:
  חשדנית   21/06/12 09:53
להשליט את האחים המוסלמים על סוריה.

מבחינתם, אפילו יציעו לאסד לקבל פרס נובל לשלום, העיקר שייפרד מכסאו.....אין להם שום שיקול של טובת העם הסורי ועצירת הטבח בלה בלה בלה, השיקול היחיד של ארה"ב הוא איך להשתלט על סוריה.

לצערם, זה לא הולך להם בקלות כפי שהלך להם בתוניסיה, לוב, מרוקו, סודאן, אלג'יר תימן וחוף השנהב...בסוריה ומצרים התכנית שלהם קצת נתקעה.
במצרים - הצבא מתנגד בכל הכוח לעליית האחים המוסלמים לשלטון, אפילו במחיר עימות עם ארה"ב. בכל מקרה, הם יכולים לפנות לעזרת רוסיה וזה הפחד הגדול ביותר של ארה"ב
בסוריה - השלטון העלאווי מתנגד לעליית האחים המוסלמים לשלטון, שאם יעלו יטבחו את כל העלאווים הנוצרים והדרוזים גם יחד וביום אחד (זוכרים מה עשה החמאס בעזה לאנשיו של אבו-מאזן? אז על אותו עיקרון...). למזלו של אסד, רוסיה של פוטין וגם סין, איראן וחיזבאללה עומדים לצידו...

ועכשיו, איך זה נוגע לישראל ?
ברגע שישראל תוקף מכל צדדיה בתנועת האחים המוסלמים, גורלה נחרץ. הם יכולים להתאחד נגדנו ולהשמיד אותנו די בקלות. במקרה הטוב יסכימו להשאיר את ישראל בתור 'מדינת כל אזרחיה' (הערבים והזרים), תכנית שהקרן להשמדת ישראל (NIF) מקדמת במר"צ, בעידודה ומימונה של ארה"ב.
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
מה ישראל יכולה לעשות ?
  חשדנית   21/06/12 10:03
הביקור המפתיע של פוטין בישראל יכול לתת לישראל פתח לתקווה -

פשוט עוברים לחסות של רוסיה

עוזבים את 'בת הברית 'ההיסטורית שלנו - ארה"ב - שמעולם לא הייתה נאמנה לנו וגם לעולם לא תהיה:
1. ע"ע מלחמת יום הכיפורים - 2700 הרוגים ואלפי פצועים
תוצאה מהמזימה של קיסנג'ר ושותפים לה דיין וסעדאת
2. ע"ע איראן גרעינית - שארה"ב מקדמת במר"צ.
רק היום פורסם ב-Foreign Affairs, העיתון של CIA, מדוע כדאי שאיראן תהיה גרעינית - כדי לשמש באלנס לכוחות הפועלים באזור...
3. ע"ע NIF - שמקדמת בכל הכוח מדינת כל אזרחיה על חשבון המדינה היהודית, במימון של CIA
4. ע"ע שמעון פרס - שנתן במתנה לאובמה את המכתב של הרי טרומן, נשיא ארה"ב, לבן גוריון שבו הוא מכיר באופן רשמי במדינה היהודית החדשה. שמעון פרס או מי מטעמו מחק את המלים 'מדינה יהודית' ורשם במקומה בכתב יד 'מדינת ישראל' והכוונה למדינת כל אזרחיה ולא מדינת היהודים, ועל זה בדיוק קיבל את המדלייה מאובמה.

בקיצור, הכי טוב לישראל להתנתק מארה"ב, סופית !
כתוב תגובה ל- חשדנית
יפה שאת נותנת אינטרפטציה
  הגוי..   22/06/12 12:06
משלך על נושה "המדינה היהודית", אלה ששני דברים.'. דובר על מדינה לעם היהודי.(תיקראי את נאום גרומיקו באום ותתרגמי אותו לעברים, לא מאגלית אלה מלשון המקור.לא על מדינת יהודית.לא דובר ואין מדובר על מדינה לאומנית, אלה מדובר על מדינה לאומית.כמו שווץ או הודו או סין.לא לאומנית כמו גרמניה הנאצית או ספרד הפשיסטית.מה, האם הגרמניםפ ללא הנאציזם לא היו לאום?והספרדים ללא פרנקו או המלך, לא היו לאום?אז הינה הגרמנים לפני ואחרי היטלר לא חדלו להיות לאום וזהו ההבדל הדק בין תפישתך לבין המציאות.ברור כי ישראל נבדל בכך שהלאום והדת אינם נפרדים ויחד עם זא הדת אינה לאום והלאום אינו הדת.כמו פרה שהיא בשר והיא נותנת חלב וגם זה וגם זה כשרים כל אחד לחוד והחלב אינו בשר והבשר אינו חלב ואין לערבב ביניהם.הדת היא החוק.הלאום, יכול להיות וישנו, מ"גזעים" מלאומים שונים.וברור כי הדת אינה לאומנית אלה ההפך,פתוחה לכל החפץ בה.ממש במו שהפרה רוצה להניק יותר משהעגל רוצה לינוק.למשל יהודי תימן.גנטית אין להם דבר עם היהודים וזאת עובדה מדעית בדוקה ואיש אינו מטיל חלילה ספק ביהדותם.היינו בלאומיותם ולא בלאומנותם שהיא סודנית ערבית.הם יהודים אם תרצי או לא תרצי. היות והסובייטים הובילו את תקומת העם בישראל תורגמו דבריהם לאנלית ומאגלית לעברית ובמו ההכדל בין איחוד למאוחד,כזה הוא ההבדל בין לאומני ללאומי.בין פאשיזם ונאציזם לקומוניזם ויהדות.איך אמר סטאלין אחרי שהיטלר אמר ,ציטוט."אנו ימניים",בגרמנית, צודקים.אמר סטאלין בתגובה,ציטוט."אם הם ימניים,הרי אנו שמאליים (מהמילה אריה ברוסית).לכן העסק שלו ימני, (צודק,רשאי), ואנו ננצח".וכך היה.פשוט עובדה היסטורית.תודה על תשומת הלב. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
5
לתלותו ב"סבע בחראת"
  חזק הנביא   21/06/12 10:44
"סתנא יא גדיש עבאל יטלע אלחשיש"עד אז יספיק הטבח מארם דמשק לטבוח עוד כמה עשרות חפים מפשע.
רוב אוכלוסית העולם השפוי,מן הסתם לא תשלים עם רצח חפים מפשע ,
לתת לו חנינה מזכיר לי את פרשת זימרי שנאמר "עשה מעשי זימרי ומעניקים לו שכר כפנחס" מן הראוי לציין ששותפים עקיפים למעשה הטבח בסוריה הם לבד מאירן (שיעים קרובים לעלוים) ומלחך פינכתה ,נצר אללה (ימח שמו אישאללה)רוסיה וסין.
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
אתה טועה. השותפים הישירים
  חשדנית   21/06/12 11:54
והאחראים הבלעדיים למה שקורה היום בסוריה הם ארה"ב והאיחוד האירופי. הם שהתחילו עם סיפור המרידה בסוריה באמצעות המשת"פים שלהם מהאחים המוסלמים ובמימון סעודי ונשק ויועצים מערביים....בדיוק כמו שקרה בלוב

אסור לשכוח איך הכל התחיל - הכל התחיל בהחלטה של המועצה ליחסי חוץ של ארה"ב (CFR) והשותפים מהאיחוד האירופי, לכרות ברית עם תנועת האחים המוסלמים העולמית.

זה קרה בעקבות הסכנה המוחשית והממשית לפשיטת רגל מוחלטת של ארה"ב ולסיום תפקידה ההיסטורי כמעצמה העולמית.

כן, ארה"ב פושטת רגל. החוב הלאומי שלה כבר עובר את התל"ג השנתי וכל התכניות הכלכליות בעולם לא יוכלו לעצור את הנפילה. אם החובות של ארה"ב יעמדו לפירעון ביום אחד - באותו היום ארה"ב כבר תהיה היסטוריה...
זאת בדיוק הסיבה שסין ממשיכה לקנות אג"ח אמריקני ומשקיעה בזה טריליוני דולרים. המטרה הסופית שלה - להפיל את אמריקה לקרשים..ביום בו תציג את כל האג"ח האמריקאי שלה לפירעון !

לכן, המטרה של ארה"ב היא - להשתלט על האנרגיה/נפט של העולם הערבי באמצעות האחים המוסלמים ובכך להשיג יתרון כלכלי על פני שאר מעצמות העולם. במילים אחרות, להשתלט על אוצרות הטבע של מדינות הערביות, בדרך הכי ברברית שיש, באמצעות ייזום מלחמות, רצח, השמדת עם וכיבוש.
ולמי שעדיין לא מבין שיסתכל על הדוגמא של לוב. מה שקרה לקדאפי זה בדיוק מה שהם מתכננים לאסד.

ועל זה נאמר: אם תרצה לדעת את האמת - לך תמיד בעקבות הכסף...


כתוב תגובה ל- חשדנית
6
סי.אי.איי מסייע למורדים בסוריה
  חשדנית   21/06/12 13:27
הלחץ על אסד גובר: הסי-איי-אי מסייע בחשאי למורדים
סוכנות הביון האמריקאית מווסתת בטורקיה העברת נשק לארגוני אופוזיציה סורים שמממנות בעיקר טורקיה, סעודיה וקטאר. האחים המוסלמים בין המתווכים
אריק שמיט, ניו יורק טיימס
21.06.2012
11:00

סוכני סי-איי-אי פועלים בחשאי בדרום טורקיה, במטרה לקבוע למי מקבוצות האופוזיציה יועבר נשק כדי להילחם בכוחות ממשלת סוריה, זאת לדברי גורמים אמריקאים ואנשי מודיעין ערבים.

כלי הנשק, בהם רובים אוטומטיים, מטולי רימונים, תחמושת ונשק נגד טנקים שתמורתם משלמות טורקיה, סעודיה וקטאר, מרוכזים לאורך הגבול הטורקי ומועברים בעזרת רשת מתווכים, בהם אנשי האחים המוסלמים.

אנשי הסי-איי-אי שוהים בדרום טורקיה זה שבועות אחדים, כדי למנוע מסירת הנשק לידי בעלי ברית של אל קאעדה וארגוני טרור אחרים. ממשל אובמה ציין כי אינו מספק נשק למורדים אולם הוסיף כי ייתכן ששכנותיה של סוריה עושות זאת.
איסוף המודיעין החשאי מהווה את התמיכה האמריקאית במערכה הצבאית נגד ממשלת סוריה. בנוסף, מדובר בלחץ אמריקאי המופעל על הנשיא בשאר אל-אסד שבאחרונה הגביר את הרדיפה אחר אזרחי ארצו ואנשי המיליציות הנלחמים במשטר. בשל העובדה שרוסיה מונעת כל פעולה תוקפנית יותר נגד משטר אסד, בחרו ארה"ב ובעלות בריתה לפנות לדיפלומטיה ולסיוע בחימוש המורדים כדי להשיג את המטרה, הדחת אסד.

סוכני הביון האמריקאים בטורקיה מקווים שבזכות הסיוע למורדים, ישיגו מידע על תנועות האופוזיציה הגדלות והמשתנות בסוריה, ויצליחו ליצור קשרים חדשים. "סוכני סי-איי-אי בשטח מנסים למצוא מקורות חדשים ולגייס אנשים", אמר גורם מודיעיני ערבי.

גורמים אמריקאים אמרו כי הממשל שוקל הגדלת הסיוע למורדים, למשל בהעברת צילומי לויין ומודיעין מפורט אחר על מיקומי ותזוזות הכוחות הסוריים.

כתוב תגובה ל- חשדנית
חדשנית,לפי כל אמות מידה,,את
  הגוי..   22/06/12 03:29
היית לדוברת השמאל? הקיצון?? או אולי בכל זאת ירד לך האסימון סוף סוף בכל זאת? אני קורא את דברייך והם זהים בדיוק מפתיע לדברי.כזכור לי,החלטת אז כי אני שמאלן ואוהב ערבים בגלל דברי ואני מניח כי העורכים יוכיחו זאת אם יתבקשו,שהרי זה נמצא בארכיון.איך שהגלגל מסתובב סביב הציר והציר אינו זע לא ימין ולא שמאל.למה זה? בכל אופן, תמשיכי כך.זה מקדם את האידאולוגיה שלי והרי מה שחשוב כאן זאת האידאה, בשורה התחתונה והיא אינה ימנית.כעת נראה מתי תביני מה היא האידאה.את חריפת מח, את תגיעי לזה בסופו של יום.אולי יותר, אך בסופו של יום. תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
7
ארה"ב דירדרה לכאוס
  את המזרח התיכון   21/06/12 14:20
ארה"ב דירדרה לכאוס את המזרח התיכון והפילה את השילטון
אפגניסטן: עזרה לטליבן יד ימינו של אל-קעידה לתפוס את השלטון שנתמך ע"י רוסיה. והיום הם טובעים בביצה שהם עצמם יצרו

עירק: הפילו את שלטון סאדם רצו להביא דמוקרטיה אך הביאו חורבן והרס על עירק, טרור מלחמות עדות וכנופיות סונים שיעים אל-קעידה ומיליון הרוגים בינהם 5 אלפים חיילי הקואליציה והסוף לא נראה באופק.

בתוניס: עזרו ועודדו חילוף שילטוני והפלת המשטר הקודם היום שולטים בתוניס הסלפים האיסלמיסטים שונאי המערב
בלוב:חימשו ועזרו למורדים שרובם היו תומכי אלקעידה להלחם בשלטון של קדפי והפכו את המדינה לערב רב של כנופיות שבטיות
ושלטון איסלמיסטי קיצוני שאלה נלחמים באלה
במצרים:נתנו כתף להפלתו של מוברק ולעלית הקיצוניות המוסלמית לשלטון וכעת מנסים למתן את המהלך ע"י עזרה לשלטון הצבאי אלא שזה עכשיו רק קצה הקרחון שעומק לבקע את מצרים
וכעת בסוריה: המורדים שנתמכים אל ידי אל-קעידה המערב נותן כתף בכסף וחימוש דרך סעודיה (מדכאת זכיות אדם)והנסיכיות ( שלטון מלוכני בחברה הלא דמקרטי)
אז הכאוס באזור שרק מתחיל לנבוט את מה שהמעבר ובראשם האמריקאים מבשלים לנו תבשיל מי ישורנו
כתוב תגובה ל- את המזרח התיכון
8
התולעים מתפתלות ומתפתלות ומתפת
  הגוי..   22/06/12 03:13
לות ואסד דופק להם הצורה וארהב בהיסטריה וזה טוב.הרי ברור כי האמריקנים רוצים לנטרל את ישראל מכוחה הגרעני.איראן היא התירוץ המצוץ וסוריה היא הסיבה.סוריה אמריקנית,משמעו 1.רצף טריטוריאלי מהים התיכון לעיראק.2. איחוד העולם האסלאם סוני ויצירת אויב עצום לישראל. 3.חיבור כל הקומפלקס המזרח תיכוני הזה לאיסלאם הקווקאזי והאיסלמבאדי והינה לכם אימפריה מוסלמית מתוצרת ארהב, חמושה במיטב הנשק המערבי,F15I וטנקי לאופררד גרמניים ומה לא,בסעודיה וקטאר ואפשר לפתוח מלחמת עולם 3 אם לרוסים יהיו מעט טילים ונשק גרעני בהתאם להסכמי אובמה מדבידב להפחתת כמות הגרעין בעולם עד ל0 כמעט.מישהו חשב שאם אני קורא כך את המפה אז פוטין הוא אידיוט שלא מבין דבר, הרי שהוא טועה ובגדול.רוסיה שומרת מהצד על ישראל באמצעות שמירה על סוריה ואיראן.איראן גרענית,משמע ארהב לא תתקוף.ישראל גרענית,משמע איראן לא תתקוף את ישראל אם ארהב לא תתקוף.הרי פוטין בזמנו כבר אמר כי ואני מצטט."אתם תתפלאו,אך ישראל חשובה לנו אסטרטגית יותר מאשר לארהב".עכשיו,כמו בימים ההם,1941-5 ו 1948,הנשק הראשון שלנו מצ'כיה והובלת ההצבעה באום,בישראל רק צריך לרדת האסימון מדוע,ומדוע שתקו ארהב בריטניה והאפיפיור את השואה.כמו שאז, היהודים והרוסים היו התשלום המערבי להיטלר אם הלז יצליח?הרי שהיום דבר לא השתנה וישראל היא התשלום למוסלמים ולקתולים,היינו הערבים והאירופאים כולל בארהב, בעוד רוסיה,זה חלום אמריקני בריטי וקתולי עתיק ולח.תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
9
בקרוב מאוד,העם בישראל יצטרך
  הגוי..   22/06/12 14:21
להחליט.אם לעמוד בנעליים אמריקניות צבאיות מגופרות ולדרוך על דגל ישראל תוך כדי שירת ההימנון האמריקני ובכיית התקוה, או להצדיע לסטאלין תוך כדי שירת התקוה ודגל ישראל בראש התורן ובידי העם.לא שאני אוהב את סטאלין או שונא אותו. אני פשוט מוצא ומודה בכך שהוא פשוט צדק וזאת האמת כולה, בין אם טוב או רע..מי מתנגד,מוזמן לשתות את ים המלח.גם זה לא ישנה את האמת. "אני אומר שאני אומר לכם" אמר המשורר, "שקר החן והבל היופי"."ואני אומר לכם שאני אומר לכם",,,"עת לחבוק ועת רחוק מחבק" ו"עת לאהוב ועת לשנוא",,,,ו"עת לחיות ועת למות". "מי כהחכם יודע", אמר קוהלת, "פשר דבר חכמת אדם תאיר פניו ועוז פניו ישונה". אֵין זִכְרוֹן לָרִאשֹׁנִים; וְגַם לָאַחֲרֹנִים שֶׁיִּהְיוּ, לֹא־יִהְיֶה לָהֶם זִכָּרוֹן, עִם שֶׁיִּהְיוּ לָאַחֲרֹנָה׃ אֲנִי קֹהֶלֶת, הָיִיתִי מֶלֶךְ עַל־יִשְׂרָאֵל בִּירוּשָׁלִָם׃. רוצא לאמר,, לא על אספסוף באיליה קפיטולינה..תודה..הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il