w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קלונו של דרעי
מאת: גורי גרוסמן  |  10/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין זה ענין משפטי
  טיטו   10/09/08 15:25
ייתכן ופג תוקף הקלון, אבל זה לא הנושא, בתור איש ציבור דרעי אימץ לעצמו נוהלים פסולים, שחיתות ואורח שקר. אפילו שפג תוקף תקופת הקלון, איש שבתפקיד הציבורי מעל באימון לא ראוי לעוד אימון מצד הציבור. למה לתת לו עוד הזדמנות, כאשר אזרח מן השורה לא מקבל הזדמנות כזו לו פעם אחד בחייו.
כתוב תגובה ל- טיטו
אין לי אמון במערכת המשפט
  קלקס   10/09/08 19:33
1- אני נגד מתן זכות לשופטים להחליט על מי יוטל קלון ועל מי לא. זה נותן אפשרות לשופטים לבחוש בפוליטיקה במקום לעסוק במשפטים. לדוגמא: במסגרת זכות ההבעה החופשית הנתונה לכל אזרח במדינה דמוקרטית הפגין האזרח משה פייגלין נגד הסכמי אוסלו. ביהמ"ש הטיל עליו קלון לעשר שנים בגין ההפגנה. לדעתי זה ניצול לרעה של הזכות להטיל קלון, שמקורה בדיעותיו הפוליטיות של השופט. אין לראות קלון בכך שאזרח הביע את דעתו בהפגנה. לאור דוגמאות כאלו הייתי מבטל את האפשרות הזאת בחוק.
2- מזה שנים רבות אין לי שום אמון במערכת המשפט שלנו. לא השתכנעתי בכך שהיה מוצדק להרשיע את אריה דרעי. מערכת המשפט צריכה לעבוד עוד הרבה שנים בצורה מסודרת כדי לרכוש בחזרה את אמוני. הטיפול בחיים רמון, ברומן זדורוב, ברוצח כביכול של סרגיי דבורין, בחבורת מע"ץ, בעמוס בראנס, וכו' עירערו את אמוני לחלוטין.
כתוב תגובה ל- קלקס
2
דרעי יהיה ראש העיר על אפך ועל
  בנעים   10/09/08 15:28
חמתך אז כדאי שתעזוב את העיר כבר מעכשיו
כתוב תגובה ל- בנעים
3
בלבול מוח
  יוחי   10/09/08 15:30
אנו חיים בעידן השחיתות אם נבדוק ביסודיות לא יהיו שרים ולא חברי כנסת הכסף קורץ לכולם אז בבקשה נבחר ועוד איך באריה דרעי כי הוא מתאים יותר מכולם אשיות יוצאת מן הכלל
כתוב תגובה ל- יוחי
4
קלונו של דרעי
  michali   10/09/08 15:34
יש לחוקק חוק שיקבע כי אדם בעל עבר פלילי מכל סוג שהוא, עם או בלי קלון, לא יוכל לכהן בתפקיד ציבורי!!!!
גם לאחר ריצוי עונשו
כתוב תגובה ל- michali
5
דרעי צריך להרשם לקדימה
  מרק טווין   10/09/08 15:40
יש לו את כל הכישורים לפרופיל חבר קדימה אופייני הוא אפילו חבר של רוב הפעילים
כתוב תגובה ל- מרק טווין
6
בית המשפט טעה
  תמימה   10/09/08 15:48
היית צודק אם אשמתו הייתה מוכחת בבית המשפט. בפועל זה לא קרה. השופטים היו צריכים להכריע בין גרסתו של דרעי לבין גרסת העד שכנגדו. עם הזמן הסתבר שבית המשפט הלך שולל אחרי עדות שקר.

השופטים האמינו לעד שכנגד דרעי וקבעו שהוא אמין ואילו דרעי שקרן. זמן מה לאחר מכן הסתבר שאותו עד הוא עבריין ורמאי שמבוקש בארץ אחרת ושגנב סכומי ענק והובטחו לו הטבות אם יעיד כנגד דרעי. עכשיו זו כבר לא הנחה אלא עובדה שלעד ההוא היה אינטרס להעיד שקרים נגד דרעי.

נקודה שנייה - השופטים שאלו - אם לא גנבת מאין היה לך כסף. למרות שלא הוא צריך להוכיח שאין לו אחות אלא התביעה צריכה להוכיח שיש - דרעי טען שהכסף התקבל מההורים המאמצים של אשתו.
בית המשפט סרב להאמין לו כי לדעתם ההורים הללו היו חסרי אמצעים. אבל כשאותם הורים נפטרו הסתבר ששוב טעו השופטים ולהורים היו כספים רבים ובית יקר ערך להוריש.

כלומר - גם אם השופטים חשבו שהם מרשיעים בדין - הסתבר אחרי זמן מה שהם עשו משפח ולא משפט והרשיעו את האיש הלא נכון.
אז מאין הקלון?
כתוב תגובה ל- תמימה
את הקלון יש להטיל על השופטים
  שעסקו בפוליטיקה   10/09/08 18:17
לשמעון פרס היתה שאיפה להתנקם באריה דרעי על שלא תמך בו בכנסת. מאחר ששמעון פרס הוא כל יכול ומסוגל גם להשפיע על תוצאות המשפט, השופטים נשמעו לשמעון פרס ולא למצפונם המקצועי המשפטי. על כך מגיע להם מלוא החופן קלון.
כתוב תגובה ל- שעסקו בפוליטיקה
7
קלונו של גורי גרוסמן
  ניצול שואה   10/09/08 16:49
גם בתקופת הרייך השלישי הרגו אנשים לפי "תחושת העם" (Volksempfinden). ספר החוקים הוא בעיני גורי גרוסמן "התחכמות משפטית". בגלל אנשים כמו גרוסמן נראית ישראל כמו שהיא נראית. ארץ ללא חוק, ללא סדר, ללא מוסר. כל דאלים גבר. החל מנשיא המדינה ועד אחרון הפושעים. גורי גרוסמן תומך בהמשכתו של הגועל נפש הזה.
ואילו אני בעד החזרת ישראל לתלם החוק. אני רוצה שהכל יתנהל כאן לפי ספר החוקים. ושהחוקים יחולו על כווולם באופן שווה: בין אם החשוד איש שמאל או איש ימין, דתי או חילוני, ערבי או יהודי, אשכנזי או ספרדי, בעל קשרים או מחוסר קשרים, חוק אחד לכווולם, ורק עפ"י ספר החוקים. בלי שימוע, בלי התחכמויות, בלי עיסקות טיעון, בלי "התאמות" של הפרקליטות. הכל לפי החוק. ואם מגיעה לאזרח אריה דרעי בדיקה בספרי החוקים האם הקלון שחל עליו הוא לחמש או לשבע שנים, אז צריך לעשות לו את הבדיקה לפי כל הכללים והדיקדוקים, גם אם זה לא מוצא חן בעיני הפאשיסט גורי גרוסמן, שרוצה לגזור על מי שלא מוצא חן בעיניו לפי "תחושת העם". "תחושת העם" גרמה להשלכת יהודים לתאי הגזים בשואה. אני לא מעונין לחקות צורת משטר כזאת במדינה היהודית, שנוסדה ע"י פליטי השיטה שגורי גרוסמן מבקש להנהיג כאן.
כתוב תגובה ל- ניצול שואה
קשיים בהבנת הנקרא
  המחבר   10/09/08 17:58
לצערי אתה לוקה בהבנת הנקרא ולכן לא ירדת לסוף דעתי:
כל ראש עירייה,קל וחומר ירושלים בירת ישראל,חייב לשמש דוגמא לאזרחיו.בנוסף לכל הכישורים הדרושים לתפקידו הוא חייב להיות איש ישר ונקי כפיים!!!לפיכך, אפילו ויוסר אות הקלון מבחינה משפטית, לא יוסר ממנו הקלון המוסרי-ציבורי.
אין כאן "רצון העם" לא פשיזם ולא בטיח.אני גאה להיות "פשיסט" מהזן הזה.זאת הדרך ואין בילתה: שהישרים, הטובים, והאיכותיים שבנו יבחרו לכהן לתפקידים הבכירים כמו ראשי ממשלה, שרים וראשי עיריות.
כתוב תגובה ל- המחבר
פשיסטים לא יודעים מדינת חוק
  .   10/09/08 19:27
ציטוט מדברי גרוסמן: "ההתחכמות המשפטית האם דבק בו עדיין הקלון".
עבור גרוסמן דיון בבית משפט הוא התחכמות. עבורי בירור בבית המשפט הוא נשמת אפה של מדינת חוק.
כתוב תגובה ל- .
גיבוב של משפטים
  אהרון בן-יעקב   10/09/08 18:37
עם כל הכבוד לניצול השואה, גם מחבר הכתבה לא זכה להכיר את הורי הוריו כי נספו בשואה. אין כל קשר ענייני בין המשפטים המשמיצים של ניצול השואה. הם מבולבלים ואינם מוסיפים כבוד לאיש.
כתוב תגובה ל- אהרון בן-יעקב
8
כל השלטון או לפחות מרביתו נגוע
  עוד ירושלמי   10/09/08 17:37
אין פה שום קלון לדרעי,מי הוא דרעי ידוע היטה ומה הוא מסוגל ידוע עודיותר, לאיש אין לא מוסר,לא עכבות, לא פרצוף ולא כלום מלבד זה שהוא מניפולטור ונוכל לשעבר שמחפש שררה ופרנסה וכל היתא מעניין אותו כמו השלג דאשתקד,
הבעייה היא רשויות המדינה שמאפשרות אם יאפשרו לדבר הזה להתמודד, יתכן ואפסה הבושה ממקומותינו כגון: אןלמרט, קצב, הירשזון וכל הגלריה "הנאה" שנשרכת אחריהם,
אז גם הבזוי הזה מנסה.
כתוב תגובה ל- עוד ירושלמי
9
אוי לירושלים אם אלה מועמדיה
  ירושלמי לשעבר   10/09/08 17:46
הא' דרעי היה ונשאר נוכל ועבריין שהורשע ולכן אין לו מה מה להפסיד, למי שיש מה להפסיד זה למדינה ולכן עליה להעמידו במקום,לש"ס גם בעבר היו כמה מנכללים בצמרת שהורשעו "וישבו" וזה כנראה לא מהווה אצלם חסם.
כתוב תגובה ל- ירושלמי לשעבר
10
באמת ביזיון
  דנדי   10/09/08 20:15
מה זה החוק הזה שעבריין שישב בכלא פתאום הופך להיות צדיק. אסור לתת לו הקלות. זה כבר באמת עובר כל גבול.
כתוב תגובה ל- דנדי
11
מנהיגות
  אזרח מודאג   10/09/08 20:51
איני איש דתי ובעיקרון איני תומך בדיעותיו של דרעי. אבל, האיש הראה ומראה יכולת מנהיגותית שכה חסרה לנו היום בכל רמות השלטון. קלון, היא הגדרה של חוסר שביעות רצון מהעבירה שביצע האדם בעוד שמעצר היא העונש שמוטל עליו בגין המעשים עצמם. דרעי הורשע ונענש. הקלון מלווה אותו בכל מקום, אבל, דמוקרטיה נורמלית חייבת לאפשר לו להתמודד ולנסות לשכנע את הבוחרים שהוא הכי מתאים להנהיג את ירושלים. גם מי שלא אוהב את הרעיון צריך לחשוב על האלטרנטיבות ולהפנים שאין ליהודים אופציה לוותר מראש על אנשים שמוכנים להוביל אותנו. בהצלחה לירושלמים
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
12
באמת דעתך עניה
  תושב   10/09/08 22:12
חוק יסוד כבוד האדם וחירותו שמעת?
אז בוא וראה חוק ישראלי מנדטורי
לא יישפט אדם פעמיים בשל אותה עבירה
אתה רוצה להביע שאט נפש לך לכנסת תסתכל על החברים שם ותחליט
כתוב תגובה ל- תושב
13
קלון אינו נרחץ
  ע. בן-יוסף   10/09/08 22:41
קלונו של דרעי הוא לדראון - לדורותיו. מוטב שהוא ובני מספחתו יסתגלו לסטאטוס שיצר להם אבי המשפחה הנכבד, נוכל שלא היה כמידתו בשירות הציבור הישראלי. עכשיו הוא מוסיף העזה וחוצפה - אך כל זה לא ישנה את בצסע האדום הלוהט של אות קין שחרות במצחו.נבל האיש הזה.
כתוב תגובה ל- ע. בן-יוסף
14
זה מנהיג ראוי לעיר ולמדינה
  איילן   10/09/08 23:05
כתוב תגובה ל- איילן
15
ראוי ביותר לתפקיד!!!
  אני יודעת   10/09/08 23:50
אין על אריה דרעי אם היה ראש ממשלה היה עוד יותר טוב תאמינו לייי אתה צודק הוא לא ראוי לתפקיד הזה אלא ליותרר מזה הלוואי שיבחררררררר
כתוב תגובה ל- אני יודעת
16
אחרי השופטים יחליטו הבוחרים
  הבחנה בין החלטות   11/09/08 01:29
השופטים יחליטו אם החק מתיר לדרעי לעמד לבחירות. הבוחרים יודעים את קורותיו והם יחליטו אם אדם זה ראוי ליצגם.

מי שהורשע בפשע אפשר שיפשע במהלך הבחירות = יתן שחד למצביעים או יאים על בוחרים ומועמדים. לכן צריך בית המשפט להגן על טהר הבחירות ולמנע מפושע כזה לעמד לבחירה.

אבל בדרך כלל, יש להזהר מאד לא לחסום דרכו של אדם המבקש לעמד לבחירות. ההחלטה צריכה להיות בידי הבוחרים ולא השופטים. השיטה הקימת משאירה את ההכרעה בידי השופטים ומונעת את הזכות מן הבוחרים גם במקרה ההפוך של חשדות לפני משפט. אין לחכות להחלטת השופטים ולהרשעה בדין. לבוחרים הזכות לדעת אם המועמד חשוד במעשים כלשהם ולשמע מה הסברו. אם הוא שותק הזכות לבוחרים להסיק את המסקנות. על עמותות ברק שמענו רק אחרי שזכה בבחירות והצבור נמצא מרומה.
כתוב תגובה ל- הבחנה בין החלטות
17
לצבועים האתרוג הראשון היה רבין
  אורי נטע   11/09/08 06:19
כשרבין מעל באמון המדינה ובהיותו שגריר גבה כסף מהרצאות בשכר וגנב כסף זה ממס הכנסה והתפטר, לא נפתח כול תיק נגדו והצדיק, אהרון ברק היועץ המשפטי לממשלה, לא השמיע כול ציוץ ולא עמד על כך שעבריין יורשע.

הנורמה שנגד גנבי צמרת מהמערך לא נפתחת חקירה ולא נשפטים ומורשעים החלה זמן רב קודם לשרון. דרעי לא היה מהמפלגה הנכונה ולכן נשפט והורשע. כדאי לזכור את בחירות 99 בהם נחקר הרצוג ושתק, ברק הטפלון החליק והכול עבר בשלום. ברק כידוע לא קיבל מעטפות אלא מזוודות!!! אף אחד לא חקר ואף אחד לא לחץ להעמיד לדין למה? ככה!!

רבין עד יומו האחרון נחשב לאיש ישר והגון, אהוד ברק, מפרק השעונים הסדרתי, נחשב לא עבריין ואריה דרעי שישב ושילם את חובו, וחובו נמחק, נחשב עדיין עבריין
כך שראשות עירית ירושלים קטן ביחס לראש הממשלה, שר הביטחון ושר הפנים (בוז'י)

אז תכניסו את דרעי לפרופורציות

כתוב תגובה ל- אורי נטע
השמצה של רבין ז"ל - ולא אמת
  איתן   11/09/08 12:04
"כשרבין מעל באמון המדינה ובהיותו שגריר גבה כסף מהרצאות בשכר וגנב כסף זה ממס הכנסה והתפטר"
-- להד"מ
האשמה היחידה הייתה נגד לאה רבין, על אי סגירת חשבון בחו"ל אחרי שחזרו לארץ, בניגוד לחוקי המט"ח אז.
אשמה טכנית ושולית, וגם היא הייתה נגד אשתו של רבין.
רבין קם והתפטר, והפגין יושר ומוסר שנעלמו לחלוטין מעולם הפוליטיקה.

"הנורמה שנגד גנבי צמרת מהמערך לא נפתחת חקירה ולא נשפטים ומורשעים"
-- עוד שקר. רשימה על רגל אחת: אשר ידלין ישב בכלא, ועופר ז"ל התאבד בתקופת חקירה בהיותו שר השיכון. זה היה כבר בשנות ה-70.

"ואריה דרעי שישב ושילם את חובו, וחובו נמחק"
-- זהו, שלא. העונש כלל תקופת קלון שלא נגמרה, ועד סיומה הוא מנוע מלהתמודד על תפקיד ציבורי.

זכותך לחבב את דרעי, אך למה ללכלך על אחרים?
כתוב תגובה ל- איתן
לא אוהב את דרעי
  אורי נטע   11/09/08 14:03
1. לא אוהב את דרעי ושרשרת חבריו שהורשעו. מנהיגי עדות המזרח מדוד לוי ועד אמיר פרץ, שטיפסו על גב המסכנים ובמקום לעזור להם במשרד הרווחה, או התעסוקה, פנו לחוץ וביטחון ומעלו בבוחריהם, ועד לפליליים אבו חצירה, דרעי, בניזרי, יאיר לוי ועוד. כך שכדאי שתתמקד בנושא ולא את מי אני אוהב או שונא. 2. שקר לא הופך לאמת גם אם אתה כותב אותו: רבין היה היחידי מבני משפחתו בעל הכנסה בארה"ב כשגריר. שכרו שולם בארץ בשקלים וחשבון הוצאותיו היה על חשבון השגרירות כך שלא היה כול צורך בחשבון דולרים. רבין גבה כסף עבור הרצאות, דבר אסור על עובד ציבור, המקבל שכר נאה עבור משרה מלאה!!! חשבון הדולרים היה עבירה ורבין התפטר ותמורת התפטרותו לא הוגש נגדו כתב אישום (זוכר מבחן בוזגלו?)אגב אתה יכול לשאול את דן מרגלית שעדין חי. או לסיכום רבין היה עבריין שלא הורשע. את ההפגנה בכיכר מלכי ישראל מימן חברו של רבין זאן פרידמן. כלומר הדמוקרטיה הספונטנית היתה זקוקה לתרומה של כמה מיליוני שקלים כדי להפגין למען רבין. אתה בכלל מבין מה קרה פה או שאתה קורא את עיתון הארץ? ועוד לא הגענו לאהוד ברק ו"בוז'י". תקרא קצת על איך חיסלו את השחיתות הציבורית בקוריאה הדרומית ותבין אולי איפה אנו נמצאים
כתוב תגובה ל- אורי נטע
אתה מסלף את פרשת רצח רבין
  אלי מזרחי   11/09/08 14:53
1- ז'אן פרידמן היה חברו של שמעון פרס. יצחק רבין בכלל לא הכיר את ז'אן פרידמן.
2- ז'אן פרידמן הצרפתי אירגן את העצרת שבה ירה יגאל עמיר בגבו של יצחק רבין.
3- לפי מקורות שונים שקראתי, ביניהם יועץ התקשורת של רבין, הוא לא רצה בכלל ללכת לנאום בעצרת. רק מכבש לחצים של שמעון פרס הכריח אותו לבוא לעצרת שאורגנה ע"י הצרפתים.
4- איש לא אישר ולא הכחיש את השמועות שז'אן פרידמן היה קשור עם השירות החשאי הצרפתי. שאלה זו נדונה בהרחבה באתרים שונים ברשת.
5- יצחק רבין קיבל משכורת גבוהה ביותר בתור שגריר ישראל בוושינגטון. בתמורה למשכורת זו היה עליו לעסוק 24 שעות ביממה בהסברה לטובת ישראל. הוא בחר להקדיש חלק מזמנו לנאומים בעצרות בר מצווה וקיבל על כך תשלום לכיסו הפרטי. זו עבירה משמעתית עפ"י התקשי"ר ומהווה עילה לפיטורין.
6- חוסר השוויון בטיפול במשה קצב וביצחק רבין זועק לשמים. אצל רבין האשכנזי וויתרו על כתב אישום בתמורה להתפטרות. אצל קצב הפרסי דרשו גם התפטרות וגם הודאה בכתב אישום שהוסכם עליו מראש. איפה השוויות בין עדות ישראל? עדיין אשכנזי זה משהו מיוחד שמזכה בפרוטקציה? אגב אותו יחס מיוחד קיבל האשכנזי עייזר וויצמן לאחר שנתפס בקבלת שוחד שמן מסוחר הנשק אדוארד סרוסי.
כתוב תגובה ל- אלי מזרחי
תאמין כרצונך..להלן העובדות
  מרק טווין   11/09/08 14:35
רבין גבה כספים על הרצאות כשגריר. עבירה מהותית על תקשיר המדינה. מכיוון שמדובר היה בעשרות אלפי דולרים,מדובר היה בכסף גדול. החשבון לא היה של לאה,הוא היה משותף, והכספים היו רבים חלקם הרב מההרצאות שהיו צריכות להיות חלק מתפקיד שגריר. לידיעתך היועץ המשפטי אהרון ברק הציב לרבין אולטימטום שכולו פריבילגיה: התפטר ולא תתבע, או תשאר ואז גם תתבעו וגם תאולץ להתפטר. את הדילמה הזו לא פרסם בזמנו ברק, ונתן הזדמנות כבוד לרבין. כך שלהגיד שרבין פרש סתם זה מגוחך. שנים קודם הציג דן מרגלית את הקבלה שהפקיד בבנק, שהיוותה ההוכחה,ורבין פטר את הנושא בנהמה ,כלא היה. אם היה מתפטר שנים קודם כשהנושא צץ, והחזקת חשבון זר היתה עבירה פלילית הית יכול לטעון למוסר. אם לא ידעת שזה היה אולטימטום שכולו מתנה...בדוק!!! אם חשבת שמדובר בחשבון פרטי של לאה, אז אולי אתה לא נשוי,אבל כשהבעל מרצה, והאשה מפקידה את המעטפות בחשבון ,,,אולי גם תגיד שזו עליזה ולא אהוד ?????
כתוב תגובה ל- מרק טווין
זה לא רק מס הכנסה והתקשיר
  מרק טווין   11/09/08 14:51
מדובר היה בעבירה על התקשיר ,עבירה מהותית עובד מדינה שמקבל משכורת להסביר את מגיניות המדינה ולהרצות בכל מיני פורומים עבורה,לא יכול גם לקבל משכורת על זה. בדיוק כמו שרב המקבל משכורת כרב איזורי לא יכול על אותה עבודה של רב לחתן זוגות ולקבל עוד כסף,על מה שמהווה חלק מתפקידו. רבנים שעושים זאת חוטאים פעמיים פעם כלפי אלוהים (קרדום לחפור בו ) ופעם כלפי התקשיר. ועוד לא הזכרנו את הזוג הנישא ונפגש בצד הלא יפה של מקבלי פניו מצד הדת,שלוקים במוסר רע. אבל הדובדבן מעבר למס הכנסה ,היה החוק בזמנו שאסר החזקת כסף זר. החשבון היה בארה"ב, וגם מי שעבד בחו"ל היה צריך לסגור את החשבון בתום תקופה. מכיוון שהכסף היה שחור, הוא לא יכול היה לעבור לחשבון ישראלי,כי היו עלולים לשאול שאלות, למשל אנשי מס הכנסה, שהיו יכולים להבין משהו בדברים כאלו...... כשדן מרגלית קיבל את ההדלפה ממזכירה בשגרירות ,מאלו שאהבתם למשפחת רבין לא היתה מרובה, הוא הפקיד שטר 20 דולר בחשבון,וקיבל אישור לקיומו בכתב. רבין לא התפטר כשהציג דן מרגלית את הנתון. לקח שנים עד שאי אפשר היה לעצור את הגלגל, ואהרון ברק היציב את האולטימטום לרבין. שום מוסר ,נא לא לספר על נורמות ,זה היה דיל פשוט,שבו הרויח רבין לו ולאשתו את החופש ממאסר ובזיון. נא לא להתחסד. כל מי שמיתמם שאשתו של רבין אספה מעטפות ירוקות בהרצאות שלו בסכומים אסטרונומים אז ,ולא גילתה לו....אינו תמים....
כתוב תגובה ל- מרק טווין
18
קלונו הוא קלוננו
  אבישירה   11/09/08 07:28
משום מה אף אחד לא שואל למה דרעי בוחר לחזור למגזר הציבורי ולא לנסות להשתלב בשוק הפרטי. כי רק שם הוא יכול להמשיך ולהקסים את סובביו. אני לא רואה בעלים של חברה רצינית בשוק הפרטי מציע לעבריין מורשע את משרת המנכ"ל.רק הציבור המטומטם מסוגל לקבל אותו חזרה. ואם הציבור מטומטם אז מגיע לנו.
כתוב תגובה ל- אבישירה
19
אריה דרעי לא מתאים לראשות עיר
  לא בגלל הקלון   11/09/08 07:59
מקובל בישראל לראות בתפקיד ראש עיר "סידור" לפוליטיקאים שחפצים לקפוץ בעתיד למישרה גבוהה יותר, כגון ח"כ, שר או ראש ממשלה. שוכחים שמדובר במישרה מורכבת הכוללת בתוכה אלמנטים טכניים מורכבים:

תיכנון התנועה
תיכנון מערכות ביוב ואספקת מים
מיחשוב מערכות מיסוי עירוני
תיקצוב וביצוע פעולות פיתוח
פיתוח תרבות בעיר דו-לאומית
פתרון בעיות בטחון אזרחי בעיר עם בעיות טרור
פיקוח על צוות טכני מהגדולים במדינה

אריה דרעי רב ותלמיד ישיבה לשעבר. אינני חושב שיש לו הנסיון הטכני לניהול עיר בגודלה של ירושלים. הייתי מעדיף שיתחיל בעיר קטנה יותר עם פחות בעיות. אם יצליח שם, אהלאן וסהלאן בירושלים. הוא לא יותר גרוע מכל מושחתי האומה שיושבים בבתי המישפט, בכנסת ובממשלה.


כתוב תגובה ל- לא בגלל הקלון
20
למה דרעי הורשע
  שמואלביץ   11/09/08 10:33
אולי שכחתם אבל להזכירכם דרעי הורשע בגין עדותו של עד מדינה שהואשם בעבירות מרמה חמורות ביותר ובית המשפט אמר אילו היה מצליח במזימתו היה ממוטט את מערכת הבנקאות בשוויץ ומאשמה זו בייניש חילצה אותו והוציאה אותו ממרתפי המעצר שם ומכמה עשרות שנים בכלא אז איך הוא לא יספק את הסחורה לתביעה.לך תאמין להם,המשפט מכור.
כתוב תגובה ל- שמואלביץ
21
שיקום עבריינים בעדיפות ראשונה
  קילי מנג'רו   11/09/08 12:12
על פי גירסת גורי גרוסמן מי שעבר פעם עבירה לא רשאי יותר לעבוד בשירות הציבור עד סוף חייו, גם אם זה המקצוע היחידי שהוא למד. על שיקום עבריינים והחזרתם לחיי עבודה סדירים לא שמע גורי גרוסמן מימיו. הכי טוב בשבילו אם עבריינים שריצו את עונשם יישאר רעבים ללחם, ילכו לגנוב בדלית ברירה ואז יוחזרו לכלא. אז יאמר גורי גרוסמן בשימחה לאיד: "אמרתי לכם, פעם גנב, תמיד גנב".
ואילו אני אומר: עבריין ששילם את חובו לחברה הוא אדם חדש. מגיעה לו הזדמנות להוכיח שהוא שיפר את דרכו. גם בתור איש ציבור.
לבסוף: אני גאה בדמוקרטיה הישראלית שנותנת גם לאדם אנטי-סוציאלי כמו גורי גרוסמן להתבטא בחופשיות.
כתוב תגובה ל- קילי מנג'רו
בורות
  מאיר עיניי סומים   11/09/08 12:39
לידיעתך, עבריין שריצה את עונשו דוגמת דרעי לא היה מקבל תעודת יושר ולכן: לא היה מתקבל לעבודה בבנק,לא היה יכול לשמש כנהג מונית/אוטובוס,היו אוסרים עליו לשמש כאיש ביטחון בסופרמרקט, ועוד שורה ארוכה של עיסוקים היו נמנעים ממנו כולל בשירות הציבורי.ואתה מטיף לבחור בו לראשות עיריית בירת ישראל!!!
כתוב תגובה ל- מאיר עיניי סומים
אריה דרעי מלאך שרת לעומת
  אהוד ברק   11/09/08 14:37
אם בכלל אריה דרעי נוכל (אפילו בזה עוד לא השתכנעתי לאור המהלך העקום של משפטו) הריהו נוכל ננסי בהשווה לנוכלים שאתה וגורי גרוסמן תומכים בהם.
1- יו"ר הכנסת דליה איציק היתה בשעתו שרת התקשורת וניהלה עם חיים סבן משא ומתן כדי למכור לו את חברת בזק. תוך כדי משא ומתן נתן לה חיים סבן מתנה אישית בסך 120000 דולרים. זה בכלל לא נראה לך כקבלת שוחד ולא מפריע לך בכלל שדמות כמו דליה איציק היא יו"ר הפרלמנט של מדינה שלימה.
2- בזמן כהונת אהוד ברק כראש ממשלת ישראל גילה משרד התשתיות שלנו גז טבעי בקידוח "נועה 1" אשר מול אשקלון. לא מפריע לך או לגורי גרוסמן שאהוד ברק העביר את הזכויות של המדינה בשדה הגז הפעיל לידי הפלסטינים, ללא החלטת ממשלה ומבלי לדווח לכנסת. גם לא מפריע לך שאהוד ברק הפך למולטימיליונר לאחר המעשה הזה.
3- אם אתה וגורי גרוסמן מוכנים לקבל את אהוד ברק כראש ממשלה, קל וחומר שעליכם לקבל את אריה דרעי כראש עיר.
כתוב תגובה ל- אהוד ברק
22
לשקר אין רגליים והצדק מנציח תמ
  אשר תל אביב   11/09/08 13:29
לאולמרט טענו שהעד לא אמין אדם ישר שעשה רק דבדים שלדעתו היו נכונים וטובים לעם הזה ואז העד של אריה שהואשם בעברןת מירמה גנבה שכולם שכולם ידועים כולנו זוכרים מהיה די ונימאס כבר מהליכלוך היום אין עדות יש עם אחד ספרדים ואשקנזים שמאלנים וימנים דתיים וחלונים כולםנשואים זה עם זה וכימעט ואיו מיפחה שלא מעורבת ויש כבר נכדים ורק מעוט קטן מישנה הצדדים שהשינאה בנהם תיגמור ותחסל כול עמלינו תנו לכול המיתמודדים להיתמודד ובלי אפליה ולימור על הדמוקרטייה ובלי אחוד העם לא ישרוד
 המדינה חשובה
כתוב תגובה ל- אשר תל אביב
23
דרעי הקלון זה לא אקונומיקה=דיי
  נ.כהן לדראון עולם   11/09/08 15:32
כתוב תגובה ל- נ.כהן לדראון עולם
אפילו לנאצים סלחנו. פרס נישק
  את יאסר ערפאת   11/09/08 16:26
האם "דיראון עולם" תופס אצלך רק כשמדובר בספרדי מרוקאי? אם כן, תגיד, אל תתבייש. כבר התרגלתי לכך שהיהודים גזענים.
כתוב תגובה ל- את יאסר ערפאת
דרעי גרם נזק לעדות המזרח=שחצן
  נ.כהן מזרחי גאה   11/09/08 19:42
כתוב תגובה ל- נ.כהן מזרחי גאה
24
דרעי=היהיר והשחצן=חסר לו שררה
  נ.כהן איש והמקטרת   11/09/08 15:38
כתוב תגובה ל- נ.כהן איש והמקטרת
25
התקשורת צירכה להפסיק לתת לו במ
  שמחה   11/09/08 19:37

כנראה שהתקשורת מושחתת באותה מידה שדרעי מושחת . אחרת אני לא מבינה מה היא נותנת לו במה? מה היא חושבת שהוא יהיה טוב לערבים בגלל זה היא מריצה אותו?זה לא בסדר שהיא נותנת לו במה בכל הזדמנות! נמאס לי לראות את הפרצוף שלו. הוא ניהל פעם אחד את המדינה אסור לתת לו שוב פעם. הוא לא יתן יום אחד של שקט כאן.דרעי לך הביתה ותן כבוד לירושלים. אתה מארגן את כל האנטי ציונים לבחור בך. זה לא מתאים לירושלים הניצחית שלנו. מגיע לה יותר כבוד מאשר איש כמוך
כתוב תגובה ל- שמחה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il