|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התוכנית לשוויון בנטל: פטור ל-1,800 חרדים
מאת: עופר וולפסון, עידן יוסף  |  02/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צפויים שני דברים מידיים
  לייבלה וייספיש   2/04/13 17:31
א. מלחמת כל בכל בין החרדים לבין עצמם מי יזכה בפטורים.
ב. תתחלנה הפגנות שבת נגד תחבורה ("שאבס" שאבס") בכל ערי ישראל. כמוכן הפגנות נגד חילול קברים ו/או מסחר בשבת.
ג. לטווח ארוך ובתנאי שהשלטונות לא יכנעו זה יצליח והרעה החולה הזו הקרויה לגיונות של עלוקות תעלם מהמציאות.
כתוב תגובה ל- לייבלה וייספיש
לייבלה היקר
  ירושלמי   3/04/13 02:47
אולי תתחיל לשנות גישה חולה זו הנובעת מבורות ודעות קדומות, אל תהיה גרוע מבן גןריון, שהכיר בערך לימוד התורה ובערכם של החרדים שומרי הדגל היהודי. ואם אין רצונך בכך, לפחות תכיר בעובדה שדבריך אינם שונים מדברי הפיהרר...
כתוב תגובה ל- ירושלמי
2
בנט מאחז עיניים. כרגיל.
  בוקיסריקי   2/04/13 23:00
לא שוויון ולא נעליים. בטח שלא בנטל. שקרים ואחיזת עיניים, ממש כמו התכנית הדגולה של הגאון מבנטון.
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי
3
יופי של הופעת סדנטאפ!
  אלטע קאקער   3/04/13 00:03
אין דבר שמקדם את קיומה של מדינה דו-לאומית יותר מההתנחלויות. אם הייתי יודע שבנט הוא קומיקאי כל כך מוצלח אולי הייתי הולך להופעות שלו מוקדם יותר.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
4
צר לי אבל
  צורי ברק   3/04/13 00:14
לא הבנתם את המתוה. זה לא שיתגייסו בגיל 18 או בגיל 21.לא ולא. מי שירצה להמשיך ללמוד יוכל בלי הגבלה. המדינה תתקצב רק 1800 מהם.הציבור החרדי הגדל בהתמדה בעולם כולו יגייס את מאות המיליונים בלי בעיה. זה לא מתוה . זה פשוט חוסר הבנה של הבית היהודי ובודאי של לפיד ושות'. כל מי שעיניו בראשו מבין שזה לא שותפות בנטל הצבאי שזה בודאי חסר סיכוי אלא גם לא מאפשר לשלב אותם בצד הכלכלה. צריך לאפשר להם כבר בגיל 21 לצאת מעולם הישיבה בלי חובת שירות כלשהיא. היום זה גיל 28 שעד אז האברך כלוא בישיבה. כשהגיל יירד דרמטית נראה עולם ישיבות אחר ותרומה משמעותית לכלכלה.
כתוב תגובה ל- צורי ברק
5
בקיצור, לפיד יצא פרש כלומניק
  מנחםי   3/04/13 00:40
כתוב תגובה ל- מנחםי
6
ההתנצלות לתורכיה-בגלל הגז
  חשדנית   3/04/13 08:51
ישראל התנצלה בפני תורכיה על אירועי המרמרה כדי שאפשר יהיה להמשיך בפרוייקט ייצוא הגז של תשובה...כך עולה מדברי שר האנרגיה הטורקי מאתמול.
העניין הוא כזה - ישראל הולכת לייצא את הגז של תשובה דרך צינור הגז הערבי שמתחיל באל-עריש וממשיך בירדן וסוריה דרך תורכיה עד אירופה. הנה עוד פרטים:
(שכתבתי כבר ב-13.1.13)
כידוע, האפשרויות של ישראל לייצא את עודפי הגז הטבעי משדה הגז של תשובה הן מוגבלות - כדי לייצא את הגז צריך להפוך אותו לנוזל וזה לא כלכלי. אבל...........יש אפשרות אחרת והיא - שימוש בצינור הגז של EMG.
כזכור, החברה של יוסי מימן העבירה בזמנו גז טבעי ממצרים לישראל באמצעות צינור גז תת ימי שעבר דרך הים מאל עריש לאשקלון ומשם אל מתקני קצא"א, שהעבירו אותו לכל הארץ.

כעת, אפשר להשתמש בצינור הזה, אבל הפוך !! מישראל אל מדינות ערב ואירופה !!
המתקן באל עריש נועד להוליך גז טבעי לירדן ולסוריה באמצעות צינור יבשתי שעובר מאל עריש אל עקבה וממשיך הלאה...
ומתוך ויקיפדיה:
במרץ 2006 מצרים, ירדן, סוריה, לבנון, טורקיה ורומניה חתמו על הסכם להארכת צינור הגז הערבי מסוריה לטורקיה. משם הוא יתחבר לצינור נאבוקו שיוביל את הגז לאירופה. המקטע יורכב משלושה חלקים, הראשון יחבר את חומס לחאלב בצפון סוריה, החלק השני יחבר את העיר הסורית חאלב עם העיר הטורקית קיליס, והחלק השלישי יחבר את קיליס עם הרשת הטורקית.

בינואר 2008 חתמו סוריה וטורקיה על הסכם לבניית החלק השני של המקטע, צינור באורך 63 קילומטר לחיבור חאלב עם קיליס. העבודות יבוצעו על ידי חברת הבת של גזפרום הרוסית שבנתה את המקטע הסורי בצינור הגז הערבי. עלות הפרויקט 71 מיליון דולר והבניה תוכננה לשנים 2009 עד 2011.

הבנתם ? עודפי הגז של ישראל יעברו דרך צינור הגז של EMG אל מתקני אל עריש ומשם בצינור הגז הערבי עד ירדן, סוריה, טורקיה ואירופה !!!!

************* אז עכשיו אתם בטח כבר מבינים מדוע התקינו את אסדת הגז החדשה דווקא דרומית לאשקלון, בגבול עם עזה *************

תוספת - והיום, 13.1.13 תודיע הממשלה על החלטתה להשתמש בכל הגז הטבעי של ישראל לצרכים פנימיים, על מנת לצמצם את השימוש בנפט בישראל, ולכן לא תייצא אותו...

כמובן שהכל בלוף !! ישראל תייצא את הגז הטבעי, אבל לא בדרך המלך... שימו לב, זה בדיוק מה שכתבתי כאן - ישראל תייצא את הגז הטבעי דרך צינור הגז שעובר באסדה החדשה שהוקמה באשקלון, מקידוח תמר בחיפה עד אל עריש, ומשם באמצעות הצינור הערבי לירדן, טורקיה, ואירופה לאירופה...בלי לחשוף את זה לציבור !!
ומי יזכה בכסף הגדול מהמכירה החשאית הזאת ? לא קשה לנחש....
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
שר האנרגיה הטורקי וההתנצלות
  חשדנית   3/04/13 08:56
שר האנרגיה הטורקי: התנצלות ישראל תקדם פרויקטים בתחום האנרגיה

טאנר אילדיז צוטט כאומר שהשיחות בין שתי המדינות לפרויקטי אנרגיה משותפים עשויות להטיל צל מניעי ישראל להתנצלותה בפני טורקיה על אירועי המרמרה
שר האנרגיה הטורקי, טאנר אילדיז, אמר היום (ג') כי השיחות בין ישראל וטורקיה בתחום האנרגיה עשויות להטיל צל על הגורמים שהניעו את ישראל להתנצל בפני טורקיה על אירועי שיט המרמרה. הכוונה היא בעיקר לפרויקט הענק שנועד להזרים הגז לייצוא מישראל לטורקיה, וממנה לאירופה. בנאום שנשא באנקרה בכנס אנרגיה הבהיר אילדיז כי הסיבה להתנצלות ישראל אינה תגליות הגז שלה, אולם התוצאות שלהן עשויות להביא לשיתופי פעולה בתחום בין שתי המדינות.
אילדיז אמר כי ארצו "תעקוב אם ישראל תמלא אחר ההתחייבויות שלה", וכי השיחות בין שתי המדינות "יכולות להטיל צל על המניעים של התנצלות ישראל, ועל כן אנחנו על המשמר".

גילוי מאגרי הגז הטבעי העצומים מול חופי ישראל, ותחילת הזרמת הגז הטבעי ממאגר תמר לישראל בימים אלו, צפויים להבטיח את עצמאות ישראל בתחום האנרגיה, "אבל אליה וקוץ בה", דיווחה אתמול סוכנות הידיעות אי.פי.

האתגרים העומדים בפני ישראל הם רבים, לפי אי.פי. שיתוף הפעולה עם קפריסין עלול לעורר התנגדות מצד בת בריתה לשעבר טורקיה, ואילו מדינות שכנות דוגמת מצרים או ירדן עשויות להוות הזדמנות עבור ישראל, אבל טומנים בכך סיכונים פוליטיים מסוימים. אירופה טומנת בחובה אפשרות לשוק גדול ויציב יותר, אולם הבטחת נתיב להעברת הגז ליבשת היא אתגר לוגיסטי ועלול לעורר את זעמה של רוסיה.

themarker.com


כתוב תגובה ל- חשדנית
טורקיה מאשרת שיתוף פעולה עם
  חשדנית   11/04/13 20:02
ישראל להפצת הגז הטבעי של תמר ולוויתן דרך טורקיה לאירופה:

המקורות של תיקדבקה מדווחים, כי טורקיה הודיעה לישראל, באמצעות שר החוץ האמריקני ג'ון קארי, כי היא מוכנה להתחיל לשתף אתה פעולה בתחומי הגז והנפט, וכי היא מעוניינת בכך כי הגז הישראלי מהשדות תמר וליוויתן במזרח הים התיכון ייוצא לאירופה דרך טורקיה. כמו כן מוכנה טורקיה, כי חיילות הים הטורקיים והישראליים ישתפו פעולה בהגנה על שדות ומערכת צינורות הגז והנפט הישראליים.
כתוצאה מהודעה טורקית זו, נמצא כבר היום, יום ה' 11.4, מיכאל לוטם Michael Lotem, נציג מיוחד של משרד החוץ לנושאי אנרגיה באנקרה. למרות שהטורקים אומרים, כי לוטם משתתף בוועידה בינלאומית על נושאי גז ונפט הנערכת באנקרה, וכי לא נקבעו לו פגישות עם פקידי ממשלה, ייפגש לוטם עם פקידים בכירים טורקיים לדון בצעדים הראשונים של שיתוף הפעולה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
סקופ ! עמוד ענן ואסדת הגז תמר
  חשדנית   3/04/13 09:06
אהוד ברק פסל את הקמתו של המתקן שמיועד לקליטת הגז מקידוח תמר, באזור עכו. למה ? הנה הפרטים:

ב-3.4.2012 פסלה המועצה הארצית לתכנון ובנייה את התוכנית של קבוצת דלק להקמת מתקן לקליטת גז ממאגרי תמר ולווייתן בקרקע שרכשה באזור עכו לפני כמה חודשים. דלק השקיעה ברכישה 43 מיליון שקל, באזור שמתאים מכל בחינה, אבל זה לא עושה שום רושם על משרד הביטחון, שהוא משרד שיש לו מדינה. משרד הביטחון פסל את המיקום וטען שהמתקן יהיה קרוב מדי לשטח מחנה דוד של רפאל...חחח
כך עיכב אהוד ברק את הקמת המתקן לקליטת הגז של קידוח תמר בעכו, כדי שיוכל להקים אותו מול עזה !!!!!
ברור שהסיכון הביטחוני הוא ע-נ-ק בלשון המעטה. בשורה התחתונה: מצבנו מסוכן ולא נורמלי כי אנו מקבלים כיום את כל הגז הישראלי דרך אסדת הגז שהוקמה מול החמאס והג'יהאד בעזה.... מדוע הסכימו ביברק למצב המסוכן הזה ? אין ספק שמתחת לפני השטח יש מציאות אחרת לגמרי ממה שביברק מציגים מעל פני השטח !!
כנראה שהמטרה היא להעביר את ייצוא הגז של תשובה דרך צינור הגז המצרי לירדן סוריה תורכיה ומשום לאירופה...אגב, רוסיה גם בעניין.
עוד פרטים כאן:
green-logic.info


עוד הרבה פרטים כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
9
אני צופה דחייה או בכייה לדורות
  נירון קיסר   3/04/13 16:26
כל תכנית שמישהו יציע , לדחות את גיוס החרדים בשנה , שנתיים , שלוש או יותר , זה כמו לקוות שעד אז הפריץ ימות או כלבו ! נראה כאילו שמישהו אומר "אני לא רוצה שזה יבוצע במשמרת שלי, אולי עד אז יתחלף השלטון והגזירה תוסר מעל לראשי החרדים הסחטנים" . מה שלא יבוצע כעת עם החרדים סביר להניח שלא יבוצע לעולם וכנראה שהציפיות מלפיד ובנט היו מוגזמות ומופרכות ! "אם לא עכשיו אימתי ?" החרדים חייבים להיכנס כבר עכשיו למשטר גיוס ! ההקצבות לחרדים חייבים להיפסק ! הקיצבאות לילד 3 ומעלה חייבים להיפסק ! הניתוק של החרדים מעטיני השלטון ומוקדי השליטה הכוחניים חייב להתבצע מייד ! רק כך נרגיש שיצאנו מעבדות לחירות אמיתית .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il