s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנגב יהפוך לשדה קרב
מאת: יואב יצחק  |  25/05/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש עתיד שוב סותרים את עצמם
  ניסו 31   25/05/13 16:12
אם אתה מודיע על מה אתה לא מוכן לוותר ומפרק התנחלויות שגם ככה תוותר אליהן אז זה בדיוק להןיע לצד השני על מה אתה מוותר!!!!
כתוב תגובה ל- ניסו 31
2
קודם תפרק את ההכיבוש הבדואי
  שולם   25/05/13 16:13
השתלטות הבדואים על קרקעות המדינה הוא אסון והשטחים בנגב הופכים להיות שטחים ללא חוק ומחוץ לשלטון של המדינה.

יש לעלות על ההכובשים בטנקים ולדרוס את כל המצוי בשטח ולגרש את כל הבדואים.

לפתוח במלחמה היום. מחר יהיה מאוחר.
כתוב תגובה ל- שולם
3
אין עתיד עם יש עתיד
  אליהו חיים   25/05/13 16:39
הם יצליחו לעשות את האדם העובד לאדם האבוד, את מעמד הבינים יורידו לברכיים, המוטציה של שינוי לא תביא לשום שינוי,קיבלתם עוד 19 גוזרי קופון שימשיכו לחיות על חשבונכם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
4
לפרק את ההתנחלויות הקטנות
  פנחס   25/05/13 16:48
בתוך הקו הירוק שעולות למדינה הרבה כספים. שילה ובית אל הם כבר שלושת אלפי שנים ישראל דימונה רק 60 שנים.מי צריך בכלל את דימונה. יהודה ושומרון הם לב ליבם של ישראל וההיסטוריה שלה. לא מצינו בתנ"ך או בדברי חכמים את השם דימונה.
כתוב תגובה ל- פנחס
תיקון
  יוספוס פלביוס   26/05/13 15:03
דימונה אכן מופיעה בתנ"ך "וקינה ודימונה ועדעדה" (יהושע טו, כב) .

כתוב תגובה ל- יוספוס פלביוס
5
גם ילדים קטנים עולים המון כסף
  גם ת"א היתה קטנה   25/05/13 17:03
כתוב תגובה ל- גם ת"א היתה קטנה
6
תגובה
  צנחן   25/05/13 17:04
מצויין.מעולה.ככל שייפתחו את פיהם כל הכבשים הפועות של הגאון לפיד ניווכח עד כמה הם בינוניים ולא אינטלגנטים.'דימונה תחילה' זאת הצעה טובה כסיל שכמותך.
כתוב תגובה ל- צנחן
7
הבדווים בנגב
  מוחמד אלאטרש   25/05/13 17:08
זה נחש צפע. כדי לא לקבל הקשה יש לרוצץ את גולגולתו של הנחש. יש להניס כוחות יס"ם,להרוס את כל המבנים הלא חוקיים כמו שהרסו את ימית.לבנות להם רבי קומות כמו בעזה ולאכלס את כולם בעיר אחת עם שטח מצומצם. מי שיפר את החוק דמו בראשו גם ככה הבדווים הם עבריינים,פושעים,גנבים, פורעי חוק טפילים ואוכלי חינם.
להוריד את הכפפות ולטפל בהם מהר טיפול שורש.
כתוב תגובה ל- מוחמד אלאטרש
8
לפרק את דימונה
  חגי   25/05/13 17:44
עוד זבאלה בעלת רגשי נחיתות כמה המדינהשופכתושפכה על ישובים נכשלים כדימונה ? לבטל לאלתר את הטבות המס לדימונה להפסיק להעניק שם דמי אבטלה
כתוב תגובה ל- חגי
9
על כך נאמר :יצא המרצע מהשק !==
  יוד יוד   25/05/13 17:48
שימו לב לאיש הזה ,החכם... מתחיל בכך שיש להזכיר שבנגב יש בעיה.. כאילו איננו יודעים. לאחר מכן הוא מדבר על פירוק נקודות התיישבות ביהודה ושומרון ולבסוף הוא מצהיר שתמורת שלום הוא מוכן לתת את רמת הגולן... האיש ה"חכם" הזה נקרא בעת הזו להציג דעה שתניח את דעת ראשי מפלגתו יאיר לפיד-יעקב פרי-שלח ושות' שכידוע הם אנשי שמאל. בכל יום ישנן קריאות גדולות מצד אותם בוחרים בפיקציה הנקראת "יש עתיד" ,כיצד זה נגררו אחר סיסמאות ומסרו את קולם לאנשים אלו ? אני מציע ל"חכם" הזה שאולי אפשר תחילה לפרק את התנחלות דימונה ואחר כך את התנחלות רמת אביב מעוז השמאל האקדמי אשר יושב על אדמות שיח מוניס
כתוב תגובה ל- יוד יוד
10
ליש עתיד נפגש בחשאי עם אנשי
  הרב רונצקי התחבר   25/05/13 17:49
שמאל מיש עתיד שמאיר כהן יאמר לו את הדברים הללו על ההתנחלויות המבודדות, אמרתי לרונצקי שוטה הכפר עוד לפני הקמת הממשלה אתה רונצקי תהיה אשם אם איתמר ואלון מורה יפונו כי ביש עתיד שהיא יש מחריב קודם כל יפנו אותכם רונצקי שרקם את הטימום ההחברות עם יש עתיד יקבל את המנה שלו באבי אבות אבותו, כבר קבל השבוע מנה אחת מבנט ושקד הבנדיטים הבוגדניים שהפרו את הבטחתם איתו שבכל נושא דתי יקבלו את דעתו, ראינו מה היה בכנסת השבוע איך שני אלה בנט ושקד בגדו בו עשו ממנו צחוק לעיני כל העולם, מי שהולך עם אנשים שהם חרה שיאכל חרה בתיאבון זה מה שעשה רונצקי שיאכל את מה שבישל ושיהיה לו בתיאבון רב.
תיראו תיראו את הפרצוף של המאיר כהן כיעור שעוד לא ראיתי מימי, כל מה שנמצא בנשמה המכוערת שלו משתקף בפנים בפעם הראשונה שראיתי אותו קיבלתי חרררה מהפרצוף המכוער הזה, עבד כי ימלוך, שימעו את הקישקוש המטומטם שלו על רמת הגולן, זה חתיכת נמושה הבן אדם הזה העיקר שישמעו אותו, בטח יש לו איזה משהו מושחת מתחת למסווה שלו שעוד יצא באיזה שלב ונשמע על כך,
למה השטינקרים האלה כל היום צריכים להתראיין, שידבר על אלימות רווחה בענינים שהוא מופקד עליהם ולא על נושאים מדיניים ביטחוניים, כזה מכוער ואדיוט בחיים לא שמעתי וראיתי.
כתוב תגובה ל- הרב רונצקי התחבר
11
ואני תמורת שלום מוכן להחזיר את
  תל אביבי   25/05/13 18:11
שיך מוניס סומייל וג'מוסין הנקראים היום צפון תל אביב
כתוב תגובה ל- תל אביבי
12
הבעיה בנגב היא אפליה גזענית
  מסית גזען וטיפש   25/05/13 18:53
המדינה מזניחה את הבדואים ולא מתייחסת אליהם. כבני אדם, מה שמוביל לפשע, מצוקה ועוני. הדגמה לכך ראינו השבוע בתפקוד המחפיר של משטרת ערד.
כתוב תגובה ל- מסית גזען וטיפש
13
אני מציעה שנפרק את ראש"צ
  ישראלית   25/05/13 19:12
ונתמקד בצהלה ובכפר שמריהו
כתוב תגובה ל- ישראלית
14
היש עם המוכן לותר על מולדתו?!
  הניה   25/05/13 19:30
נציגי ציבור של עם ישראל, חכמים הללו, בעיני עצמם, מוכנים לותר על מולדתם. מיהו בכלל, הדובר התורן, המהגג? מדוע עלינו לשמוע ולקרוא את הבליו? עוד עסקן פוליטי, בגרוש, המחפש כותרות? כלום היה מוותר על דימונה?!
כתוב תגובה ל- הניה
15
הבחור לא מבין שזה מאוחר מדי
  בוקיסריקי   25/05/13 19:34
הנגב אבוד. את ההחלטה הזו לקחו מזמן. גם הגליל אבוד. בחיפה יש זרם של ילדי שמנת לתל אביב וזרימה של כפריים מהגליל פנימה לחיפה. מה שקורה היום לנצרת עילית יקרה בעוד 10-20 שנה לחיפה. המוכנות של הטמבל הזה לרדת מהרבה אינה אלא תוצאה של זה שהוא כנראה רואה את הגבול איפשהו באיקאה בצומת פולג. יש עתיד. בניו זילנד.
כתוב תגובה ל- בוקיסריקי
16
זה מה שמקבלים מאיש בינוני
  שאול א.   25/05/13 20:28
כתוב תגובה ל- שאול א.
17
כמה מטומטמים כמוהו ב"יש עתיד"?
  אלה   25/05/13 20:49
כתוב תגובה ל- אלה
18
בסופו של דבר..
  יוסי מחולון   25/05/13 21:15
אין שום פיתרון לבעיית הבדואים זולת מלחמת כיבוש וחורמה בדיוק כמו ב- 1948 שבסופה הבדואים וחלק גדול מערביי ישראל מעבר לגבולות שלנו. כל דבר אחר הוא קישקוש ועצימת עיניים..
כתוב תגובה ל- יוסי מחולון
לפרק תחילה השר ומשרדו המיותר
  ירון זכאי 1   25/05/13 22:00
ככה זה שממנים אידיוט תבוסתן, והוא מציע להיכנע החל מהבית של יהודי אחר. האסלם מבעיר את כל העולם האם מישהו מציע לשבדים לעזוב את שבדיה, לאנגלים לנטוש את אנגליה וכדומה. רק ליהודים המציאו נוסחה אווילית לפיה הם צריכים להיכנע לפני הפרעות, ולוותר גם אחרי הפרעות. יש הרבה חול במזה"ת, והוא יכול לקלוט את כל הפורעים הערביים.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
19
לפרק התנחלויות כדי שהבדואים
  יוכלו להיכנס לשם   25/05/13 22:04
השר - גאון הדור
כתוב תגובה ל- יוכלו להיכנס לשם
20
השר כהן
  מכובשי הגולן.   25/05/13 22:09
1. על פרוק ההתנחלויות: א) לפני שאתה, כב' השר, הולך לעתון, ברר אם יש לזה רוב במפלגה שלך. ב) נקוט כלל זה בידך: לצלוע אין צורך ללמוד. כשתתחיל לצלוע תצלע בלי שום לימוד. 2) על פינוי הגולן: בקצב שלך נגיע מהר מאד לפינוי יפו, לוד, רמלה ובאר שבע. כדאי שתשב בשקט ולא נדע איזה שר מטומטם נבחר לנו כאן.
כתוב תגובה ל- מכובשי הגולן.
רונצקי רוקם המזימות, מכובשי
  היודע הרבה על   26/05/13 08:52
הגולן אתה עשר רונצקי הצבוע ביחד עם בנט ושקד הבוגדים הם הם שרקמו את השותפות עם יש עתיד יש מחריב בוא נראה את רונצקי הבטלן שלא יודע אפילו לשים מסמר בקיר לא יודע מה זאת עבודת כפיים בקושי נמצא בישיבה שלו הוא הראש והוגה החיבור עם יש עתיד יש מחריב, לא כל מה שנראה זו המציאות לגבי רונצקי הוגה הטמטום, זה כמו זיקית בשביל למצוא חן בעיני התקשורת משנה דעותו על ימין ושמאל, זה מאיים שבירת הרגליים והידיים לאחד הנערים המורחקים מיצהר זה איש החינוך ללא שום קשר לפוליטיקה אם היה מאיים כך על פלשתינאים ותאמינו לי אלה הם דעותו עליהם היו עושים מהאיש הזה קציצות. איך האיש הזה נהיה תת אלוף אפילו סגן לא הייתי נותנת לו נו אז היה בפנימיה צבאית אז מה? כל מי שיצא משם הוא כבר גדול הדור אתם חושבים? איך הוא מתנהל האיש הזה עם שני מזכירים אחת מהם הבת שלו כל היום עם הפייסבוק שלו מקשקש העיקר שישמעו אותו איך הוא התחבר למאיר כהן המטומטם הזה רימה רבנים ואת כל אנשי הבית היהודי, כל זאת הס מלהזכיר באתר ערוץ בשבע האינפנטלי שאת הבעיות מטאטא מתחת לשטיח, שלושת אלה השתלטו על הבית היהודי בעורמה משום שלא היה להם שום סיכוי במקום אחר, מזמין כל היום אורחים לישיבה שלו בתקוה שיתרמו לישיבה שלו, השקרן הזה המטיף מוסר לצעירים ובעצמו לא מקיים מה שמטיף לו, על משה רבינו האיש הזה כותב בפייסוק שלו, לא פלא שיש לו שלושה מגיבים עוד מעט לא יהיה לו אף אחד שיתיחס אלו, איך שרימה ידידים טובים שלו, אין לו טיפת בושה עם החברים שלו של פעם מהצבא היו יודעים באמת איך הוא מתנהג אל אנשים היו מתנערים ממנו אחת ולתמיד ללא שום קשר לפוליטיקה, האיש נצלן בלתי נילאה, לא כל מה שרואים בביקור אחד זו המציאות האמיתית, כפי שכתבתה מסתבר שמטומטם נדבק למטומטמים ועוד כל היום מחפש לעצמו פירסומת העיקר העיקר שישמעו את השטויות שלו, שילך לעבוד עבודת כפיים אולי הוא ילמד משהו. הראשונים שיתפנו זה חישוב שלו איתמר שלא סובלים אותו שם פעם איים שיעזוב את איתמר אם לא יתנו לו כך וכך, לא רוצה לפרט, והם הראשונים שיתפנו מדברי המטומטם מאיר כהן, זה האיש וזה רק טיפונת ממה שהוא באמת, שיתחבא בישיבה שלו הכסיל הזה שלא מבין מימינו ומשמאלו דבר וחצי דבר, עכשו קיבל מבנט המושחת להיות ראש מנהלת תודעה יהודית עוד תפקיד של שום כלום, ראש מנהלת הרמאות שיקימו סניפים בכל הארץ כמובן במקום חלק מהמועצות הדתיות שטוב שבטלו אותם
אבל במקום זה יקימו דבר דומה בתלבושת אחרת אתם מבינים את הרמאות הזו? יאלה כדאי שיבדקו כמה כסף תרם בנט לישיבה של רונצקי באיתמר הרי הוא הריץ את שני הנוכלים הללו בנט ושקד והינה עכשו באה התמורה, שלח לחמך על פני המים.
כתוב תגובה ל- היודע הרבה על
21
ידידי לא חידשתה דבר, מחדל.
  דוד בר דרור   25/05/13 22:57
בס"ד
מעל 25 שנה מאז שהדברים נראו בשטח אבל הנהגת הישוב היהודי בנגב נרדם בעמידה ובחר לשתוק.
ב1980 הייתי חבר בצוות שאמור היה לעשות מעשה לעצור את המחדל, מי שלא נתן יד היו ראשי הישוב היהודי בדרום.
אולי עכשו כשאתה יושב מסביב לשולחן וחליטו החלטה מעשית ויצאו לדרן לפני האסון.
כתוב תגובה ל- דוד בר דרור
22
טפל בעובדי הסעד
  למען הילד   25/05/13 23:16
עובדי הסעד חיים מדינה בתוך מדינה
אין גוף מפקח ,חוטפים ילדים באמצע הרחוב
וברור אתה פשוט מפחד!
אז ב6.6. ניפגש מול הבית שלך בדימונה ונבהיר לך שבכול מקום נזכיר לך שמשרד הרווחה הינו הגורם היחיד המשתלט על ילדים,קשישים, נכים .
אז הגיע הזמן לפטר עובדים בלתי רצויים אלו שלא עוזרים לאיש
17.000 לילד במרכז חירום ללא הצדקה,ללא מכרז
ומדובר במשפחות נורמטיביות!
אז ....
כתוב תגובה ל- למען הילד
23
מאיר כהן!טפש הדיוט לא יהיה!
  גימי-יהודי מיהודה   25/05/13 23:20
וזה היה ראש עיר ונבחר לשר רווחה? איזו בושה חרפה ובזיון לעם היהודי שערב-רב שולט בו בארצו הקדושה!
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
ראש העיר
  אלכס ב.   27/05/13 16:35
כולם בדימונה ולא רק שם יודעים שראש העיר בפועל בימי שלטונו של מאיר כהן היה אלי ברונשטיין, ואת מאיר כהן שמו בראש רשימת "ישראל ביתנו" אך ורק בשביל למשוך את הקולות של המזרחיים .כנראה, שיאיר לפיד לא עשה שיעורי בית, כשהרכיב את רשימתו .רק איש מנותק מן המציאות לחלוטין יכול לדבר היום על הירידה מרמת הגולן.
כתוב תגובה ל- אלכס ב.
24
זה שר?תתמודד עם הכבוש הבדואי!
  דניאל סבלדי   25/05/13 23:46
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
25
אוי לנו שאלו נקראים "מנהיגים"
  פלא יועץ   26/05/13 01:37
בעת הזו.כל זב חוטם דל דעת מפריח לאוויר סיסמאות הבל תלושות מכל מציאות.בעניין הבדואים יש לפעול מיד,לעבור עם כוחות צבא ומשטרה ישוב אחר ישוב לא חוקי לפרקו לחלוטין,לאסוף את כל הרכוש הגנוב שברשותם ולהעבירם לרהט או לכסייפה.הגיע העת שממשלת ישראל תוציא את הראש מהחול ותתחיל להראות את זרוע שלטונה כיאות.הבדואים היו תמיד רעה חולה בא"י,ולכן השלטון העותומני לא איפשר את כניסתם ממרחבי המדבר לארץ.אלה שנכנסו שדדו,גנבו,גזלו,שרפו ורצחו ללא רחם.זה אופיים וכך הם פועלים מאז ומעולם.רק שלטון חלמאי יכול לגייס את הליסטים הללו לצה"ל ולהתעלם מן הגידול הסרטני שהם מהווים בכל מקום בו הם נמצאים. יש להתעורר ולפעול בנחרצות ומיד.וגם השר הלא חכם לביטחון פנים, ראוי לו שישנה דיסקט במוחו. שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
26
סייג לחכמה שתיקה
  מאיר כהן   26/05/13 18:29
האסון של המדינה הוא בזה ששר רווחה מדבר על ביטחון ושר ביטחון מדבר על רווחה ככה בירידת עם ישראל למצרים חיסלו את בני ישראל בנותנם מלאכות גברים לנשים ומלאכוות נשים לגברים כשאין לך בשורה וגם אין עתיד אולי כדאי לשקול שתיקה במקום שטויות.
כתוב תגובה ל- מאיר כהן
27
לפרק את דימונה שעולה לנו המון
  רני   27/05/13 01:19
כבר עשרות שנים שמדינת ישראל שופכת מיליארדים על דימונה. חבל על הכסף להחזיק עיר במקום כזה. עדיף להשאיר כמה תחנות דלק ומזנונים שישרתו את מי שנוסע לאילת. מעבר לזה ממש אין מה לעשות שם.
כתוב תגובה ל- רני
28
פינוי התנחלויות
  אלת   29/05/13 12:07
מאיר כהן זימר אחרת, כאשר היה ראש עיר מטעם "ישראל ביתנו"
כתוב תגובה ל- אלת
29
תגובה
  צנחן   30/05/13 14:52
ביקשנו קיבלנו שיעור מצויין על החיים.חשבנו שאם נסרס את ראש הממשלה נתניהו יהיה טוב יותר והנה יש לנו ראש ממשלה שהוא בן-ערובה של שני ילדים חמדנים ושקרנים.אני תקווה שנזכור את זה בבחירות הבאות ולא ניתן לרמאים להשפיע עלינו יותר.את בנט-לפיד יש לסלק מהנוף הפוליטי הם אינם ראויים לנו.
כתוב תגובה ל- צנחן
30
מהנגב מהגליל..מכל מקום
  רק לברוח   30/05/13 22:56
הפתרונות התבוסתניים של עייפי הנפש
כתוב תגובה ל- רק לברוח
31
באישון לילה ברק ברת מלבנון
  ברק ברח   2/06/13 11:05
וחיזבלה פירשו זאת כחולשה ישראלית. זוהי ההתנגשות בין התרבות הערבית והתרבות האירופאית השפה הקודים התרבותיים השונים ביננו, גרמו לעוד 2 מלחמות בלבנון, פועל יוצא: אין לצאת מהתנחלויות לפני משא ומתן אמיתי והוגן לשני הצדדים, ולגבי הנגב והבדואים, זוהי פצצת זמן, המדיניות חייבת להיות תקיפה ולא מתרפסת, ליישב בדואים במקומות מוסדרים עם הקמת מפעלים כלכליים לתעסוקה לצעירים בדואים ולשלב אותם בחברה הישראלית ובפורעי החוק לנהוג בהתאם לחוק מבלי לחשוש לתוצאות כי החשש הוא עכב אכילס של המנהיגות שלנו




כתוב תגובה ל- ברק ברח
32
מאיפה נפל עלינו הדביל הזה
  יהודה היהודי   6/06/13 16:21
יש דביל ויש דביל, הדביל הראשון הוא שר האוצר!!! ששאל איפה הכסף??? ושכח את הטייקונים והדביל השני הוא שר הרוחה שצריך לדאוג לעניים שחברו שר האוצר גורם להם להיות יותר עניים.
אבוי למנוצחים ואנחנו פשוטיי העם נוצחנו ע"י גדוליי השקרנים שאתמול היו ליכוד והיום אין להם עתיד
בקיצור אכלנו אותה!!!
כתוב תגובה ל- יהודה היהודי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il