w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מי לא בא לרקוד עם הניצולים בשדה התעופה ולא עשה מן המבצע הון פוליטי? מי שהחליט עליו - יצחק רבין
חיים רמון
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
עידן יוסף
עידן יוסף
יש כל מיני כללים וכלים לפרשנות חוזים, והם משתנים ממדינה למדינה. גם אם החוזה כתוב בשפה ברורה, צריך להבין את ההקשר, הנסיבות והמטרה העסקית שלו. במקרה של ספק, השופט הוא הפרשן, והוא יכו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לא צריך הטפת מוסר"
מאת: איציק וולף  |  15/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נמאס, לפרק את "העליון"!
  דמר94   15/09/15 21:02
חבורת הסמולנים הלבנבנים ששיבטה את עצמה, ממשיכב להאמי שאזרחי ישראל הם טיפשים שניתן לשלוט בהם באמצעות המילים המפוצצות "שלטון החוק:, יש לפרק את "העליון" ולהקים בית משפט חדש שייצג את ערכי רוב העם וישפוט אך ורק על פי החוקים שהגנסת חוקקה ולא "יחוקק" בעצמו עבור כולנו! נמאס לנו מהחבורה הסמולנית שהשתלטה עלינושגורמת לערבושים להרוג יהודיםץץעם חסינות "נאור(ה)"!
כתוב תגובה ל- דמר94
עליבותו של גלעד ארדן כנסו
  הווזיר ארדן   16/09/15 01:13
מה קורה כשעסקן קטן ועלוב, שמתהדר בתוארוזיר, מחליט להשיבלנשיאת בית המשפט העליון?
האיש הזה שבכל מקום שבו הוא דורך לא צומח דשא, הוא עסקן פוליטי עלוב, שראוי שילך הביתה.
תראו את שיקול הדעת שלו , במינוי מפע״ל. תראו את שיקול הדעת שלו, במינוי מנכ״ל לרשות השידור(ויזנטל) שהולך הביתה.
תראו את שיקול הדעת שלו במינוי איילה חסון לחדשות ברשות השידור. ותראו את שיקול הדעת שלו במינוי אכנאי בשם אלי בבא, ל״מנהל״ זמני שלהטלויזיה.
האיש הזה מומה במינויים הזויים.
מישהו בוגר חייב להתערב ולמנוע מהעסקן הקטן, שהפך לווזיר להמשיך ולהשתמש בכוחו במינויים עלובים שקשה להאמין שהם נעשים על יידי שר בישראל.
ועכשיו עו״ד המדופלם, תוקף את נשיאת העליוןו, למה הגענו?
ולמה נתניהו שותק? ארדן לא גרם מספיק נזק?
כתוב תגובה ל- הווזיר ארדן
ואתה הולך על המים! גאון הדור
  מן   16/09/15 08:42
חוץ מלגרד את בייצך מה עשיתה ? מה פועלך למען המדינה והציבור. לשבת בבית לגרבץ ולהעביר ביקורת אתה חזק.
כתוב תגובה ל- מן
2
ארדן - אל תחת ואל תירא מ....
  מוטי1   15/09/15 21:05
החונטה המתועבת בבימ''ש עליון ! מדובר באנטישמים שונאי ישראל ! סומכים עליך שתעשה הטוב בעיני אלוקים ואוהבי ישראל.
כתוב תגובה ל- מוטי1
3
נאור-אשת החושך והאפלה מסדום!
  גימי-יהודי מיהודה   15/09/15 21:16
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
4
טחו עיניכם מראות ?אבן הורגת!
  אברהם מבית דגן   15/09/15 21:49
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
לזרוק אסור רק נעל על בייניש
  מסביר   16/09/15 08:07
שלומם של נוסעי רכב תלוי בשליטתו של הנהג ברכב! אם פתאום בעת נהיגה נזרק גוף כלשהו ובמיוחד קשיח כמו אבן המכה בחזקה - הנהג המופתע מאבד שליטה. זה אומר שהרכב יסטה כיון או לצידי הדרך ואז יכול להתדרדר לתהום, או הצידה לנתיב של הרכב הבא ממול ואז יתהיה התנגשות חזיתית.

בית המשפט הגדיר זריקת אבנים על מכוניות נוסעות כ"מעשה קונדס"! העונשים בהתאם. כמובן אין אלו זריקות נעל על בייניש היושבת על כס השיפוט. כזכור בייניש נפלה מעוצמת המכה משקפיה נשברו פניה שקיבלו מכה התנפחו. מכאן מדוע קשה לדמיין מה קורה לרכב בתנועה שאינו ישוב על כיסא - והינו במצב הרבה יותר פגיע - כאשר זורקים עליו אבנים ולא נעל.

אלא שזרקית נעל על בייניש הינה מעשה חמור ביותר עליו מגיע עונש של שלוש 3 שנות מאסר כיון שאין זה מעשה קונדס של זריקת אבנים ולעיתים אף סלעים על רכב נוסע!
כתוב תגובה ל- מסביר
אין להשוות דם כחול לדם שפוך,לא
  נתין מדמנת ישראל   16/09/15 10:55
הבנת מה ההבדל?
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
5
אודרוב
  אהרון שחר   15/09/15 22:00
תזכיר לה בדיוק נמרץ מה תפקידה של כל רשות במדינה דמוקרטית. ככל שתבצע את תפקידך כהלכה ותייצג את הציבור ששלח אותך, כך יגדלו סיכוייך להמשיך ליצגו, ומי יודע לאן תגיע... התרפסותו של נתניהו בפני האליטות הישנות מגרשת אותו בגועל לקראת סופו הפוליטי.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
ארדן צודק- נאור טועה!
  דולי ג   15/09/15 22:03
במצב הנוכחי אבנים ובקבוקים הם כלי נשק. על העליון ולהבין שקושת החיים קודמת לקדושת הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- דולי ג
7
לא יקודמו שופטים נציגי הבנקים!
  ורדה'לה   15/09/15 22:13
בפרט השופטים/שופטות הדתיים, שלבנקים, משןם מה, הכי קל להפעיל אותם.
כתוב תגובה ל- ורדה'לה
8
העם מזמן איבד את האמון במערכת
  מושיקו   15/09/15 22:47
המשפט א"כ ביניש שואלת למה העם לא מאמין במערכת המשפט ששומרת על העברינים ומכה את האזרח שרוצה לחיות פה ומוגן מהפליטים וממהגרי העבודה שאי אפשר לשפוט אותם
כתוב תגובה ל- מושיקו
9
אני אוהב את האיש הזה!
  שוחר-שלום   16/09/15 00:35
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
10
השופטים נבחרים בידי הבנקים
  צריך לחשוף הממליצ   16/09/15 04:30
כתוב תגובה ל- צריך לחשוף הממליצ
11
צריך לשנות את הוראות פתיחה באש
  משה מיכאל   16/09/15 05:53
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
12
רוב הציבור מחזק את ידיך ארדן-י
  קורןנאוה טבריה   16/09/15 06:18
ישר כוח! רוב הציבור עייף ממערכת המשפט הבולשביקי ודורש צדק ואיזון כיאה לדמוקרטיה מתוקנת!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
ארדן נתפס על חם כמי שמתיימר
  לייבלה   16/09/15 06:19
להיות הבוס הבא של הליכוד הוא חשף מוקדם מהמתוכנן את חוסר השלמתו עם המהות של דמוקרטיה. הרשות המחוקקת, קרי הכנסת ממשלה, איננה אמורה להתערב ברשות השופטת. את זה אפילו ביבי הבין ומנסה כעת ליזום חוקיבזק שונים ומשונים.
כתוב תגובה ל- לייבלה
הרשויות אמרורות לפקח זו על זו
  צרצר   16/09/15 08:24
הרשויות אמרורות לפקח זו על זו שזה אומר לא רק בית המשפט על שתי הרשויות האחרות. למעשה רק במקרים חריגים כאשר נעשה עול לפרט כלשהו מותר לנפגע להגיש עתירה, אך אסור לבית המשפט להתערב בעבודת שתי הרשויות האחרות. הממשלה ובמיוחד הכנסת מפקחות על בית המשפט. הכנסת תפקידה לפקח הן על עבודת הממשלה והן על עבורת בית המשפט. בית המשפט צריך להיות נתון לפיקוח!
כתוב תגובה ל- צרצר
14
בית משפט פוליטי אנטי ציוני1
  צרצר   16/09/15 07:03
בדמוקרטיות בעולם מקובל לנהל שמוע למועמדים למשרות שופט בפני נציגי ציבור, לשם שקיפות ודיון פתוח. למען חיזוקה של הדמוקרטיה היתה הצעת החוק לשמוע למועמדים למשרות שופט בפני ועדת חוקה חוק ומשפט. שמוע ודיון פתוח היו חושפים את העסקאות הנעשות במחשכים. הצעה זו עוררה התנגדות חריפה מצד שופטים ומהכיון הפוליטי התומך. טענת השופטים נגד שימוע בועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת למועמדים למשרת שופט היא כי הדבר יביא לפוליטיזציה מוחלטת של הליכי בחירת שופטים ובכך יהיה בית המשפט "לשלוחה כנועה של הרוב הפוליטי המשתנה מעת לעת". התנגדות עזה עוד יותר לכך שחובת השמוע בפני הועדה תחול גם על נשיא בית המשפט העליון הועדה תוכל לפסלו ובידה תהיה החלטת מינוי השופטים.

לפי טענה זו בית המשפט לא יוכל להגן על מי שנדרס תחת שרירות ליבו של השלטון. המרכיבים המדיניים אכן משתנים מעת לעת ולכן כחם כלל אינו מוחלט. כל ארבע שנים או פחות משתנה הרכב הכנסת והממשלה לכן בגלל השינויים אין בית המשפט צריך להיות כלל כנוע. עבור מדינאים וכל שאר נושאי תפקידים בעלי כוח תחלופה היא המגבילה שררה ושחיתות. שופטים כטענתם אם משרותיהם תהינה טעונות אישור נציגי הציבור וניתן יהיה להחליפם, הם יפחדו ולא יוכלו לתפקד. לכן עבורם אמות מידה הפוכות למניעת שחיתות - משרותיהם מובטחות עד פרישתם. אכן שופטים אינם מפחדים וזה מתבטא בשחיתותם חסרת הגבולות.

עוד טענו נגד כי כיום בועדה לבחירת שופטים יושבים ארבעה פוליטיקאים ולכן להם רוב. הפוליטיקאים אינם בעלי דעה אחידה. ישנם שני חברי כנסת אחד מהקואליציה ואחד מהאופוזיציה ושני שרים כשאחד מהם הוא שר המשפטים אשר תמיד יצביע עם השופטים לבל יבולע לו. ישנם שלושה שופטים מבית המשפט העליון אך אלו תמיד מצביעים באחידות עם נשיא בית המשפט העליון. במצב הנוכחי בועדה לבחירת שופטים בו נדרש רוב של שבעה מתוך התשעה ושלושה מהם שופטים יש לשופטים יכולת להטיל וטו מה עוד שישנם גם שני נציגי לשכת עורכי דין ושר משפטים אלו כעקרון מצביעים יחד עם השופטים כך שלנשיא בית המשפט העליון שליטה מוחלטת.

פוליטיקה במובנה השגור נובעת מהמונח פוליס פרושו ביונית עיר-מדינה, יחידה מדינית המתנהלת באופן עצמאי. פוליטיקאי - מדינאי אדם המנהל את עניני המדינה, דואג לכלל הנושאים הציבוריים המגוונים מאוד הקימים במדינה בענייני פנים וחוץ. אי לכך המילה פוליטיקה כשלעצמה אינה מורה על פסול כלשהו ואיננה מילת גנאי. במדינות דמוקרטיות קיימות מספר מפלגות לכל הפחות שתיים, אלו מיצגות גישות, השקפות לגבי אופן ניהול המדינה. במדינות דמוקרטיות העם בוחר במפלגות. המדינאים שייכים למפלגה כלשהי הקובעת את ערכי ומטרות היסוד. על בסיס אלו הם נבחרים לנהל את ענייני המדינה. לכן אין שייכותם המפלגתית פוסלת אותם מלעסוק באיזה שהוא נושא, כך בענייני תשתיות, חינוך, בריאות, בטחון, חוץ וכך גם בדאגה לקיומם התקין של רשויות החוק שהם מאושיות קיומה של מדינה. על הממשלה לדאוג לכינון ופעילות מערכות ועל הכנסת לפקח ולאשר או לדחות שינויים כאשר אלו נדרשים. בכל אלו על המדינאים לבטא את רצונו של הציבור לדאוג לרוחתו ולשליטתו בגורלו. המילה פוליטיקה עלולה לקבל פרוש שלילי במידה ויש ערוב של עניינים לא שייכים כדרך ששיקולים זרים לכל נושא הם שליליים.
כתוב תגובה ל- צרצר
15
בית משפט פוליטי אנטי ציוני2
  צרצר   16/09/15 07:17
למערכת המשפטית תפקיד צר יותר והוא לדאוג להבט המשפטי בלבד של אכיפת החוק כפי שהחליטה עליו הרשות המחוקקת היא הריבון המייצגת את רצון העם. עיקר עבודתו של בית המשפט שפיטה בין צדדים אזרחיים או בין המדינה התובעת לבין האזרח. המערכת המשפטית אינה אחראית לשאר תחומי המדינאות לזאת קיים הציבור שמעלה מדינאים להשלטון או מורידם ממנו. אין זה מתפקידה של המערכת המשפטית להתערב במדיניות נושאים אחרים. במידה והיא עושה כן הרי היא משיגה גבול בניגוד לחוק. במידה והמערכת המשפטית מונעת משיקולים פוליטיים הרי שאלו שיקולים זרים ושליליים לגבי תחום עיסוקה. בישראל בית המשפט מתערב יותר ויותר בנושאים מדיניים, באופן שלא קים בשום מקום אחר על פני האדמה. בית המשפט מתערב על פי קו מדיני אחיד וברור.

מדינאים הם האחראים לתקינות החיים הציבוריים והם לכן הצריכים להיות אחראיים גם לתחום המשפט, אל להם להתערב במשפטים אלא לפקח על טיב התפקוד. בין תפקידיה של הכנסת הוא לפקח על המערכת המשפטית לשביעות רצונו של הציבור. בישראל בית המשפט פועל ללא כל פיקוח מצד נציגי הציבור. אין אף מדינה אחרת בעולם בה שופטים בוחרים את עצמם. בשאר מדינות העולם או ששופטים נבחרים על ידי שר המשפטים או על ידי הפרלמנט או שילוב של שניהם. עקרוני אף יותר האפשרות להרחיק שופטים שסרחו גם היא בידי גופים אלו. לא כך בישראל רק הועדה לבחירת שופטים שכולה להרחיק שופט ממשרתו. ועדה זו נשלטת באמצעות זכות וטו של השופטים הפועלים באחידות לפי רצון נשיא בית המשפט העליון, כך שבו תלויה היכולת לסיים כהונתו של שופט. הציבור סובל מעולות בית המשפט משופטים שפרקו כל עול מוסר מעליהם ואין מי שיושיע. קיימת בעית כוחם המוחלט של השופטים המניע את שחיתותם חסרת המעצורים.

בעוד שתפקיד בית המשפט מוגדר מאוד, בישראל בית המשפט מאז שאהרון ברק קבע כי הכל שפיט מתערב ביותר ויותר נושאים מדיניים ולאחרונה אף צבאיים. בית המשפט גם לקח לעצמו את הזכות לפסול החלטות ממשלה ולפסול החלטות של הכנסת וגם להתערב בפעולות צבאיות ופעולות שיטור צבאיות. הקו המדיני של השופטים נוגד את הקו המדיני של רוב הציבור וכך קובע נגד רצונו והכרתו. בית המשפט מנותק מהעם משאיפותיו ומסבלותיו וכופה את החלטותיו באופן כוחני וללא התחשבות. בית המשפט נוהג כרודן נגד הדמוקרטיה נגד העם ואף נגד קיום המדינה היהודית. כפיה מדינית זו מתאפשרת בגלל האחידות המדינית תודות לאופן בחירת השופטים. בישראל גם בגלל זכות הוטו של השופטים המצביעים כאחד, ובנוסף חברי הועדה לבחירת שופטים האחרים המתאמים עצמם לרצון השופטים, שופטים למעשה בוחרים את עצמם. שופטים אף רואים בזה יתרון שהם בוחרים שופטים אחרים בדמותם ובצלמם. הם בוחרים איש את רעהו כתנאי ראשון והכרחי על פי שיכותם המדינית.
כתוב תגובה ל- צרצר
16
כך עלו הנאצים לשלטון
  פלביוס   16/09/15 07:20
לאחר פרוק "ביה"מש השמאלני" ישוחרר מידית יגעל עמיר ששחרר את עמנו משלטון העריצות השמאלני . נ.ב שכחתי הלבנבן.
כתוב תגובה ל- פלביוס
17
בית משפט פוליטי אנטי ציוני3
  צרצר   16/09/15 07:23
את התפקיד שלשמו הוא נועד בית המשפט בדרך כלל מבצע גרוע ביותר וללא כל מעצורים מוסריים כי אין מי שיעצור. אך זה אינו מפריע לו להתערב בתחומים לא לו. במדינות בהן לבית המשפט העליון – והעליון בלבד סמכות לפסול חקיקה של הפרלמנט, אלו המדינות בהן קיימת חוקה ובנוסף הדבר נעשה תוך הסכמה עקרונית עם המדינאים ולא כמחטף נגד רצון העם. גם שם בית המשפט אינו מתערב בנושאים מדיניים טהורים וודאי שלא בנושאים צבאיים. מה עוד שבשום מקום אחר אין שופטים בוחרים את עצמם אלא נציגי ציבור בוחרים בהם. במדינות בהן לבית המשפט העליון ניתנה סמכות לפסול חוקים נערך שימוע למועמדים לבית המשפט העליון תוך חשיפה לאמעי התקשורת קבל עם ועולם!

כך שופטים נושאים באחריות בפני נציגי הציבור אשר בסמכותם גם להרחיקם מתפקידם. על בית המשפט להיות שלוחה של הציבור ורק בתור שכזה ביכולתו להגן על מי שנדרס תחת שרירות ליבו של השלטון. זהו תפקיד שבית המשפט מוכיח שוב ושוב שדוקא במצב הנוכחי אין הוא מבצע תפקיד זה.

שופטים אינם נבחרים בהליך דמוקרטי ובית המשפט גם מתנגד למינוי עלידי נבחרי העם בשם חיוניות העצמאות הרשות השופטת . בישראל הרשות השופטת אינה עצמאית כל עיקר היא פוסקת לטובת הצד החזק. מחויבות כלפי הציבור רק היא יכולה לגרום לה לנהוג על פי הצדק. ברוב צביעות טוענים השופטים נגד פוליטיזציה של הליך מנויים. אין בישראל גוף שאמור להיות מקצועי והוא דוקא פוליטי יותר מבית המשפט וללא כל התחשבות בדעת ושאיפות הציבור. כל מה ששופטים מעונינים בו הוא שלא יפריעו לבית המשפט להיות פוליטי בכיונו הוא הום חוסמים כל אפשרות כזו בשם "התנגדות לפוליטיזציה". הטיב לבטא את חוסר התחשבות בית המשפט בציבור השופט אהרון ברק אשר הגדיר עצמו כמיצג את הציבור הנאור..
כתוב תגובה ל- צרצר
18
שופטי ישראל מתאימים לעזה
  לא נאור   16/09/15 07:34
כתוב תגובה ל- לא נאור
19
הקשר בין נאור ל-NIF
  קומולוש   16/09/15 10:38
צריך לבדוק את הקשר בין מרים נאור לקרן החדשה לישראל.
כתוב תגובה ל- קומולוש
20
מה לבית משפט עליון ולמוסר
  אבי כהן   16/09/15 11:14
מדובר בחבורת נוכלים שהצדיקה בק"נ טעמים את פשע הגירוש מגוש קטיף ולא נותנת את הדין על כך. להם מותר לרמות ולהמציא תירוצים בלי סוף ובלי לתת את הדין. זאת אותה רוח שאוסרת עלייה להר הבית (כי תהיינה תוצאות נוראיות) אך מתירה מצעד "גאווה". לפי ההגיון שלהם הם האחראים האמיתיים של הרצח שהיה שם
כתוב תגובה ל- אבי כהן
21
הכנסת פוליטיקה בדלת אחורית
  אחד העם   17/09/15 00:05
ציטוט: ״להכניס לשיקולי הקידום של שופטים את אופן פסיקתם בנושא טרור יידוי האבנים״. לא אופן פסיקתם הכללית אלא אופן פסיקתם בנושא מסויים, שהפוליטיקאים בחרו... ואסור שוועדת מינויים פוליטית תהוה מעין שיפוט על, הפוליטיקאים רוצים לשנות את המצב, שישנו את החוק.
כתוב תגובה ל- אחד העם
22
זוהי ראשת הממשלה,היא ולא נתניה
  של נעלך מעל רגלך   17/09/15 05:42
כתוב תגובה ל- של נעלך מעל רגלך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il