w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח    הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות    הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
זלמן שובל
זלמן שובל
השר עמיחי שיקלי הצהיר ש"לו היה אמריקני היה בוחר בטראמפ"    לא רק שאין כל משקל להעדפתנו למועמד זה או אחר אלא שגם לו היה לה משקל, היה קשה לקבוע מסמרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנהלת בתיהמ"ש תתלונן על כהן
מאת: איתמר לוין  |  01/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בדמוקרטיה מותר לבקר את ביהמ"ש
  עו"ד כועס   1/06/16 09:28
למה שרים וח"כים מותר לבקר בלשון כזו? חופש הביטוי הוא זכותו של כל אזרח וגם של עו"ד.
כתוב תגובה ל- עו"ד כועס
אתה משקר בעליל.
  בבון זה קוף.   1/06/16 10:34
מימי לא ראיתי עורך דין עם זנב.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
הם לא ישלמו לך ,מגיב בתשלום...
  יוסי מ   1/06/16 14:03
אתה עורך דין כמו ששרה נתניהו היא אמא תרזה, וכמו שיוסי כהן הוא עורך דין. אתה שקרן ומגיב בתשלום ואין לך אפילו הבנה בסיסית מה זו התבטאות חריפה ומה זה ביזוי בית המשפט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
2
האם יעמידו לדין גם בגין התחזות
  ברוך ב.   1/06/16 09:42
לדוקטור.
כתוב תגובה ל- ברוך ב.
3
עורך דין "תוכס לייקר"
  חזק הנביא   1/06/16 10:27
אילו נערכה תחרות של שקרנים יוסי כהן היה זוכה לתואר השקרן המצטיין
אילו נפתחה תחרות ציבורית בנושא ליקוק וחנפנות ,יוסי כהן היה זוכה בתואר הארכי לקקן
שפו שפו ללשכת עורכי הדין שלא איחרה להוקיעו בגין שקריו
מומלץ שלשכת עורכי הדין תקיא אותו משורותיה למען יראו ויראו "תוכס לייקרים כמוהו,
יוסי "שיימינג" לא ראוי למילה נוספת להתייחסות,
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
עו"ד יוסי כהן
  תמהני   1/06/16 13:11
אתר חדשות זאת פרסם כבר לפני שנתיים כתבות רבות על מעלליו של עו"ד יוסי כהן. וכל כתבה הסתיימה במילים "המשך יבוא" אבל הפרסום נקטע. עורך האתר נשאל ולא נתן הסבר. האם נכרתה ברית סתרים? אולי נקבל הסבר?
כתוב תגובה ל- תמהני
4
השופט מודריך בראיון סתר .....
  מסעודה לייבוביץ   1/06/16 10:35
לשמוע את השופט מודריך היום בשעה 10 ברשת ב זו הייתה חוויה מכוננת עבורי , קולו נשמע ברמה רהוט וענייני ובעיקר אומץ רב, משום שעל פי דבריו נאמרים דברים גרועים יותר וקשים יותר בנוגע לשפיטה של מערכת המשפט ומעולם לא העבירו ביקורת על כך מלשכת עורכי הדין זה תפקידו של עורך דין לערער על פסיקה שאינה מוצדקת וצודקת ובעיקר הפוגעת בלקוח של העורך דין. ולי יש רושם שהביקורת היא פוליטית ולא עניינית וזה מה שמפחיד אותי כאזרחית ישראלית שגופים ציבוריים מביעים את דעתם על פי אמות מידה פוליטיות ולא על פי אמת דין של יושרה וצדק.חנפנים ומלקקי ישבנים יושבים באותה לשכה מתחסדת
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
פס״ד מוטה והזוי דוגמת אונסקו
  בבר   1/06/16 14:38
אנו עדים להשתלחות הסמול במשפחת נתניהו מתוך מטרה ומניעים פוליטיים להפיל את הממשלה שנבחרה בדרך דמוקרטית בדמיון להסתה האנטישמית נגד ישראל מהמוסלמים בעולם והחרם על ישראל bds.
גם בית המשפט בפסק דין מוטה הזוי ומעוות על ידי שופטת שניכר בה המושג שור נגח, אינו שונה מהחלטות המתקבלות באום ובמוסדותיה כמוו אונסקו נגד ישראל.
כתוב תגובה ל- בבר
ושמעת את נשיא לששכת עורכי הדין
  למסעודה ליבוביץ   1/06/16 16:40
ובכן, אנו מדינה של עורכי דין ושופטים. הלשכה יצאה קול תרועה נגד עורך דין כהן, משום שהלשכה במוד של חנופה והתרפסות בפני בית המשפט והפרקליטות. אפי נווה בונה גשר של ידידות עם המערכות הללו. הפסיק את השאלון והוא אנטי תיזה לקודמו. והחרם של השופטים הוסר וכולם אוהבים את כולם. בקיצור, הגילדה הקטנה היא חלק מהגילדה המורחבת וכולם שומרים על כולם. כולם, מתפרנסים זה מזה ולכן, אף אחד לא יכרות את הענף עליו הוא יושב. כך אמר האילן הגדול שנתלית עליו - גב' לביבויץ - השופט מודריג. ומכסימום, את יוסי כהן ייזרקו מהעץ. כדי שייטפס מחדש ויתרפס מעתה ועד עולם, למען ייראו וייראו. מעניין, יהיה שמייח ואני מניח שבדקה התשעים, כולם יתקפלו ולא תוגש תלונה.
כתוב תגובה ל- למסעודה ליבוביץ
5
פסק הדין דיתה פרוזינין ימחק
  קירשטיין משה   1/06/16 12:39
הענין שבפנינו יחיד ומיוחד במינו ואין פסיקה משפטית בענין התנהלות מעון ראש הממשלה בו מתגורר ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה נתניהו וילדיו מול עובדים ולמי נתונה הסמכות וזכות חוקית להורות לעובדים מה לעשות בעבודה .
כבר בהתחלה אצין שהיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט חייב לפתוח בחקירה כיצד המוסמכים מטעם הפרקליטות הסכימו שכל אזרחי ותושבי המדינה במילים אחרות מדינת ישראל יתבעו לדין ללא שהגורם לעילת התביעה גם יתבע .
זה הזוי ולא סביר באופן קיצוני במיוחד ודרושה התייחסות של היועץ המשפטי לממשלה .
בדינת ישראל ניתן לתבוע את הנהלת בית המשפט בגין רשלנות של שופט והשופט שהוא הגורם לעילה לא יתבע מהסיבה שהחסינות של שופט מוגנת בחוק .
זה לא הענין שבפנינו .
יודגש , השופט הוא שקובע את מקור הפורום המתאים לדיון בתביעה ולא בעלי הדין ,באותו משקל השופט הוא קובע מי אמור להיות חלק בלתי נפרד מהתביעה ולא בעלי הדין ולדעתי גם אם הוסכם ששרה נתניהו לא תהיה צד בתביעה השופטת פרוזינין הייתה חייבת ולא בשיקול דעת לסגור את התיק נגד מדינת ישראל על הסף או להורות לתובעים לצרף את מי שגרם לעילת התביעה .
אני קובע שלא ניתן לתבוע את מדינת ישראל ללא הגורם לעילת התביעה .
ברור ומובן מאליו לדעתי שכל חכם בחשיבה משפט בערכאת הערעור ימחוק את התביעה ואת פסק הדין ויציין כי אין סמכות לתבוע את מדינת ישראל ללא הגורם לעילת התביעה ויוסיף בית המשפט האם ניתן לתבוע בית חולים ללא הגורם לעילה הרופא הרשלן ואחר , הזוי .
במילים אחרות השופטת פרוזינין הייתה אמורה להגן על כספי משלם המיסים הציבור לפני שחייבה את כל אזרחי ותושבי המדינה לשלם פיצויי לעובדים במעון ראש הממשלה בגלל העסקה פוגענית .
פסק הדין אין בו שכל ישר , אין בו כלום , שגוי .
לא במחלוקת כי מדינת ישראל שלחה עובדים לעבוד במעון ראש הממשלה לתת שירותים לראש הממשלה בנימין נתניהו ואורחיו
בתקופת עבודתם טוענים שאשת ראש הממשלה נתנה להם הוראות בלתי סבירות , צעקה והתפרצה ללא סיבה אני לא הייתי שם וכאזרח גם לא מעניין ויתכן שאשת ראש הממשלה היא כפייתית בצורה קיצונית ומתפרצת ועושה ענין מכל מעשה של עובד
זה לא מעניין שבפנינו , בפסק הדין היה צריך להתייחס לשאלה האם שרה נתניהו בכלל רשאית לכפות את רצונה על העובדים ולהתנהל מולם במעון ראש הממשלה , לדעתי שרה נתניהו אין לה כל סמכות וזכות ולא רשאית לכפות או להורות לעובדים כיצד לשרת את מעון ראש הממשלה .
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו יכולה לבקש בצורה יפה מהעובדים במעון ראש הממשלה מה רוצה שיעשה ורשאים העובדים אם הבקשה לא סבירה לסרב .
במילים אחרות שרה נתניהו היא לא בעלת דין , גם בניו של נתניהו יכלו לנסות ולתת הוראות לעובדים , אז מה העובדים היו רשאים לסרב ולא להתייחס לצעקות ולדרישות בלתי סבירות שביקשו מהם ללא סמכות וזכות כלשהי במעון ראש הממשלה .
פסק הדין קבע ששרה נתניהו אשת ראש הממשלה התנהגה מול העובדים בצעקות וביקשה דרישות לא סבירות ובגלל שרה נתניהו למרות שלא נתבעה קובעת השופטת פרוזינין בפסק הדין כי היא מחייבת את כל אזרחי ותושבי המדינה לשלם לעובדים פיצויי בגין העסקה פוגענית של שרה נתניהו .
לא במחלוקת אם לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו יש סמכות וזכות בחוק להורות לעובדים איך לשרת אותה ואת מעון ראש הממשלה ניתן לחייב את המדינה לשלם פיצויים ורק אם הגורם לעילת התביעה יתבע באותו תיק בבית הדין לעבודה ותינתן לו האפשרות להתגונן .
צא ולמד , למה פסק הדין יש בו מאה אחוזים יצר הרע , שגוי בצורה קיצונית במיוחד וחובה שימחק .
לא במחלוקת שאם נשלח
כתוב תגובה ל- קירשטיין משה
6
דעת יואב יצחק על 'חברו' - כהן
  מצפים לשמוע   1/06/16 12:57
כתוב תגובה ל- מצפים לשמוע
יוב יצחק השתתק או הושתק??
  ehud@steinsinger.co.il   1/06/16 13:17
כתוב תגובה ל- ehud@steinsinger.co.il
7
יואב יצחק הצטרף למנזר השתקנים.
  ברוך ב.   1/06/16 13:31
מר יואב יצחק! אפוא כל הכתבות על עוה"ד המושחת שקונה תארים, מבריח כספים - לדברי גרושתו וכהנה. בעבר סיקרת את האדם - מה קרה ? מי שסתם לך את הפה ?
כתוב תגובה ל- ברוך ב.
8
שילמד מוינרוט איך מתבטאים
  מיכל מירושלים   1/06/16 13:49
לדעתי, דברים דומים אם לא זהים - אבל כנראה שמה שאמר וינרוט מותר ומה שאמר כהן אסור.

צריך להיזהר כשבאים להלין על שופטים - כי מיד כל המערכת מתקיפה (בצדק או שלא בצדק) ואז יש בעיה.

הדרך פנויה לעו"ד לערער. אבל אני מציעה לו לפני שיערער שיהרהר קצת - אם כדאי - אם יש תועלת.

יש להיזהר בהתבטאות כנגד שופטים, כי מערכת המשפט בפני האזרח הישראלי - לא במצב טוב. בסופו של דבר אם לא יהיה לנו בית משפט - יהיה כאן ג'ונגל. ובכל זאת - עצתי לאזרח הישראלי המצוי להתרחק מבית המשפט כמו מפני אש.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
9
לעו"ד כבר אין סיכוי
  א.ל. רמת-גן   1/06/16 14:23
יש הרבה מהאמת וההצדקה בטיעוניו של עו"ד יוסי כהן כנגד פסיקת ביה"ד לעבודה, בענין שרה נתניהו.אבל התבטאויותיו והתנהלותו לאחר מתן פסק הדין,גרמו לכך שהוא בבחינת שרוף במידה ויגיש ערעור.השופטים בפניהם ירצה לערער יזרקו אותו מכל המדרגות.הם יזכרו את חברתם השופטת פרוזינין ויתבעו את עלבונה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
10
דברי יוסי כהן
  עמעד   1/06/16 14:26
שמעתי במו אזני את דברי יוסי כהן בראיון טלוויזיוני. הוא לא תקף את השופטת, אלא אמר שפסק הדין שגוי. נציין כי בכל ערעור אפילו על פסק דין של בית משפט שלום הנוסח הוא: "בית המשפט המכובד טעה" ואין כאן, שום התקפה (שימו לב מי ששגה הוא לא השופט, אלא בנין ביה"מש - הבטון, הבלוקים, המרצפות, המדרגות וכו'....) השופט כמובן הוא, יצור על: אין לא יצרים, אין לו רצון משלו, בידיו מסורים חייו , חירותו, רכושו וממונו של אדם אחר, ברצונו יחמיר וברצונו יקל, אך אין לשופט שום תחושת כוח ושכרון כוח, לא ולא. מערכת המשפט היא הכוח החזק ביותר במדינה, אך היא כל כך רגישה, ואינה יכולה לקבל ביקורת עניינית. אציין שני מקרים שעוררו בי תמיהה רבה: פסיקת שופט בית המשפט העליון בעניין אילנה דיין - "אמת לשעתה", וזיכויו של אולמרט ופסיקת עונש מגוחך, כאשר סרב להשתמש בהגיון הפשוט של השופט רוזן והחליף תרחיש וודאי בתרחיש היפותטי, על גבול ההזוי, לדעתי. אומר לפי פסיקת ביהמ"ש העליון. גם ליוסי כהן הזכות לומר דברי אמת לשעתם, ולכן אין שום יכולת להתלונן על דבריו.
כתוב תגובה ל- עמעד
11
יוסי כהן ויואב יצחק
  מ.מ   1/06/16 16:27
מה קרה לכל הכתבות אודות יוסי כהן מאת יואב יצחק הכל נעלם כלא היה, משפט דיבה הפסד כואב ויואב יצחק שמטיב להשתלח באויבי הרב פינטו ממלא את פיו מים ?? לך תאמין לעיתונאים עאלק או שקוראים לעצמם כאלה? מענין אם תעלו את הפוסט או שתעלימו אותו...
כתוב תגובה ל- מ.מ
12
מה לעשות זה לא נעים אבל צודק
  בהחלט   1/06/16 16:38
כתוב תגובה ל- בהחלט
13
הנעלבים בע"מ
  יוסף ק   1/06/16 17:34
מדוע כשאורי קורב עו"ד מהפרקליטות שקרא לשופטים חמורים לא עשו כלום?
כתוב תגובה ל- יוסף ק
14
לשכה וסלית לבתי המשפט
  תומס   1/06/16 18:56
הודעת הנהלת בתי המשפט לפיה עורך הדין יוסי כהן הלך אימים על בתי משפט , מצטרפת לכל ההודעות הקודמות , ומלמדת אותנו , כי אלו טרם הפנימו את רצון הציבור לפירוק בתי המשפט, וביצוע חריש עמוק ורפורמה מקיפה בבתי המשפט . הודעה אופורטוניסטית צבועה ומתחסדת . הביקורת כנגד שופטים היא "ניסיון להלך אימים על בתי משפט" , ואילו "כוונת מערכת המשפט להגיש תלונה ללשכת עורכי הדין " היא יותר מניסיון להלך אימים. היא מעשה פשע , פסול להשתיק את הביקורת כלפיה. לשכת עורכי הדין הפכה לזרוע ענישה של בתי המשפט. לשכת עורכי הדין נתונה מזה זמן רב תחת צנזורה משפטית קשה. עורך דין אסור לו להתבטא בשום צורה וסגנון כנגד שופט או מערכת המשפט. למה עורכי דין לא קמים כנגד הצנזורה המשפטית הקשה עליהם ומביעים את דעתם בחופשיות כנגד עוולות ותחלואי שופטים ומערכת המשפט ? התשובה תמונה באישיותם המעוותת וברגשות האשם שלהם. הם מפחדים מהעמדה לדין ושלילת רישיונם. עורכי הדין בישראל הם עבדים, וסלים למערכת המשפט בישראל. גוף גדול נטול כל כוח והשפעה. עורכי דין הישראלים עשויים מחומר אפלולי. ניתן לכנותם בכל שמות הגנאי ולא יהיה בכך די. חמורים, כסילים, פחדנים, שרלטנים, שקרנים, גזלנים, מעוולים, נוכלים, גנבים, מוצצי דם.
כתוב תגובה ל- תומס
15
יואב יצחק-איפה הסיקור על כהן?
  קורא קבוע   2/06/16 10:38
השתיק אותך השרלטן הזה? אתה מאבד מאמינותך, אנחנו דורשים לדעת מדוע הסיקור הנרחב עליו פסק!
כתוב תגובה ל- קורא קבוע
סיקור על יוסי כהן.
  שכח מזה.   2/06/16 16:43
לא תקבל תשובה. תסיק מסקנות. "עיתונאות אמיצה" או "החברים של ביבי" אני לא יודע. .
כתוב תגובה ל- שכח מזה.
16
NEWS1 עסק בהרחבה ביוסי כהן דנן
  פועה   3/06/16 19:18
ואין להתפלא על התנהגותו זו גם כאן. האיש הזה מוכן להיות משרתה הנאמן, עבדה הנרצע של שרה נתניהו, לפני שהוא פרקליט. יש לכך ודאי סיבות טובות. נראה שבמצבו בשנים האחרונות יוסי כהן תלוי לקיומו במשפח' נתניהו, בלתם הוא "מושלך לכלבים" מאימות על עתידו מספר פרשיות כבדות, שאתר זה עסק בהרחבה בחלקן, והן "מתבררות" רק בעצלתיים כנראה תודות להשפעת משפח' נתניהו על הגורמים המבררים.
כתוב תגובה ל- פועה
סיקור יוסי כהן
  שכח מזה.   4/06/16 09:01
זאת לא הייתה השאלה ותשובתך אינה התשובה. האתר סקר את יוסי כהן בהרחבה -נכון. האתר סקר את ההליך המשפטי בינו לבין יוסי כהן ולפני כשנתיים נדם האתר. השאלה מדוע נדם. יואב יצחק נשאל ולא ענה. זאת לא עיתונאות לא אמיצה ולא בכלל. מה עלה בגורל ההליך? האם יוסי כהן גרם לסתימת פיות? האם יש כאן השפעה של משפחת נתניהו לחמול על יוסי שלה? האם המחיר שיוסי משלם הוא השלכת רפש על השופטת?
כתוב תגובה ל- שכח מזה.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il