w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חבר בקבינט: אם נידרש - נכבוש את עזה
מאת: עידן יוסף  |  29/05/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המדיניות של ביבי בצפון ובדרום
  חשדנית   29/05/18 21:42
איראן זו מילת המפתח. איראן לא יכולה להגיב על ההתקפות של צה"ל בסוריה על הבסיסים שלה ולכן היא מגיבה בדרום - באמצעות הפרוקסי שלה, החמאס והג'יהאד האיסלמי. לביבי יש מדיניות שונה בתכלית בכל אחד מהאזורים האלה והמדיניות הזאת - הפתעה הפתעה הפתעה - היא לא שלו בכלל, אלא שמדובר באינטרסים וכוחות שהם הרבה יותר גדולים ממנו. 1. לגבי הצפון, סוריה - המטרה היא להוציא את איראן מסוריה. אם היא לא תסכים להסתלק משם בשקט, לא תהיה ברירה אלא לסלק אותה בכוח. המדיניות הזאת היא לא של ישראל אלא - הפתעה הפתעה - של אסד, פוטין, טראמפ, סעודיה, מצרים וכל העולם הסוני (מלבד טורקיה). ישראל בסך הכל מוציאה לפועל את המדיניות הזאת בעזרת צה"ל. זה לא שביבי החליט להפציץ. אפשר להגיד שהמעצמות כפו עליו לעשות את זה. כמובן, שזה גם אינטרס של ישראל שאיראן תצא מסוריה, אבל אם ביבי היה צריך להחליט - הוא לא היה מפציץ בשום אופן. מיוזמתו זה לא היה קורה. גם אסד וגם פוטין מסכימים שנפציץ את האיראנים בסוריה כדי להראות להם את הדלת החוצה. אסד לא רוצה את האיראנים על הראש שלו, עכשיו כשהוא קיבל בחזרה את המדינה שלו וחוזר לשלוט בגבולות סוריה הגדולה. גם פוטין לא רוצה מתחרה כמו איראן על המשאבים של סוריה וההזדמנויות הכלכליות שמתחילות להיפתח שם. בטח שלא יסכים לנמל או שדה תעופה איראני מקבילים לזה שהרוסים קיבלו מאסד בסוריה. התוצאה - ביבי מפציץ את איראן בסוריה. 2. לגבי הדרום, עזה - כאן כבר התמונה שונה לגמרי. אמנם איראן מפעילה את הגדודים שלה להפציץ את ישראל, מה שהיא לא יכולה לעשות בעצמה בצפון, אבל כאן ידיה של ישראל כבולות לגמרי. ביבי כבל את הידיים של ישראל בעזה. תשאלו למה ? אז ככה, הידיים של ישראל כבולות בגלל אינטרסים כלכליים גלובאליים שביבי הכניס אותנו לתוכם. אסור להלחם ולהפציץ שם באמת (מלבד לטאות וחושות כמובן) כי זה יפגע באינטרסים האלה. אז מה האינטרסים, או. התשובה היא הגז הטבעי שנתגלה בים התיכון. כל הגז של ישראל, קפריסין, מצרים ואולי גם חלק מהגז של לבנון, מתוכנן להגיע לאירופה ולשחרר אותה מהתלות בגז הרוסי של פוטין. זו התוכנית. כל הגז יגיע למצרים ומשם במכולות (אחרי הנזלה) לאירופה. הבעיה שהמתקנים של הגז - האסדות והצנרת - מאויימים על ידי הטירוריסטים מעזה. לכן, ישראל צריכה להתנהג אליהם בכפפות של משי - להעביר כסף, סחורות, חשמל, מים, שוחד, טיפול רפואי...כל זה כדי שהחמאס והג'יהאד לא יתחיל להתקיף בטילים את אסדת הגז באשקלון, שאליה מגיע כל הגז של ישראל משדה תמר בחיפה, ומתקני הגז האחרים. שימו לב, כמעט כל הגז של ישראל מיועד לאירופה. שום דבר לישראלים לא יוצא מזה. להיפך, החלק של הגז שיגיע לישראל ימוסה בקרוב ל-60%. אנחנו נאלץ גם להוציא מיליארדים על השמירה על מתקני הגז - צוללות, ספינות, מסוקים, כוח אדם...בקיצור, ביבי לא רוצה להרגיז את החמאס ולכן לא פועל בעזה, אפילו היום, עם 100 התקפות של טילים ופצמ"רים על היישובים שלנו. דרוש שינוי יסודי, 180 מעלות, בטיפול בעזה. ביבי לא יעשה את זה מפני שאירופה לא רוצה לסכן את הגז שלה, וגם כל מקבלי השוחד (החל מג'ון קרי וטוני בלייר ועד הנייה ואולי גם ברק) שירוויחו מהעסקה הזאת. מדובר במיליארדי דולרים, עשרות רבות. על השינוי המתבקש - בתגובה הבאה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
2
מתבקש שינוי בחשיבה על עזה
  חשדנית   29/05/18 21:47
מתבקש שינוי של 180 מעלות בטיפול בעזה. לא להסכים עוד לידיים הכבולות של ישראל אלא צריך להפוך את המגמה - לקשור לעזה את הידיים ! ואיך עושים את זה ? השינוי הזה יתבצע בכוח. רק בכוח. כי אין דרך אחרת. צריך להוריד את עזה על הברכיים כי רק כך הערבים לומדים. הנה הצעדים: 1. דבר ראשון - ללהודיע שכל ההסכמים עם עזה בטלים ומבוטלים. להפסיק את כל המגעים. חרם אמיתי. לא בכאילו. לא להסכים גם לתיווך של מצרים. שום כלום. 2. מיד אחרי כן - חיסול ממוקד למנהיגי החמאס הצבאי והג'יהאד האיסלאמי 3. הפצצה דרמטית בעזה, כמו שעשינו לאיראן בסוריה, כמובן לא להודיע להם קודם. לא הזהיר אותם שום כלום. זוכרים, החלטנו להפסיק את כל המגעים. 4. לסגור מיידית את כל המעברים מישראל. שום סחורה לא תעבור יותר מישראל לעזה. אפילו לא גפרור. לסגור הרמטית. 5. להפסיק את העברת הכספים. גם מישראל וגם מהרשות. חרם כלכלי על עזה 6. כל זה חייב, אבל חייב, להימשך תקופה ארוכה, אחרת לא עשינו כלום. לא להסכים לשום מגעים במהלך התקופה הזאת. 7. רק אחרי שהחמאס יודיע שהוא מוכן לקבל את כל התנאים של ישראל, רק אז אפשר יהיה להמשיך לדבר, אבל הפעם עם היד על העליונה. לא לוותר במילימטר על כל הדרישות שלנו, שחייבים לכלול פירוק ופירוז כל הרצועה מהנשק, ביטול הצבא של החמאס ועוד. רק אחרי כן אפשר להציע להם את הגזר... 8. לא לפחד כלל, רק מי שלא מפחד משיג את כל מה שהוא רוצה. הבעיה בתכנית הזאת - שלביבי את ביצים לבצע אותה. בצפון זה שונה - כי שם הכריחו את ישראל להפציץ את איראן, זו בכלל לא הייתה ההחלטה של ביבי...כרגיל, משתמשים בצה"ל בשביל אינטרסים זרים של מעצמות, אבל כשמדובר באינטרסים שלנו - אנחנו לא יכולים לפעול. אלא אם כן נשבור את כל הכלים, ונשנה את כל הראש במאה ושמונים מעלות.. ביבי-לטיפולך המהיר אודה !
כתוב תגובה ל- חשדנית
אין מה להיכנס להיסטריה
  באום   29/05/18 23:29
אחרי יום אחד של הפגזות.נכון,הפתיל של הישראלי הממוצע הוא קצר ובעיקר הוא אוהב לרוץ ולספר לחבר'ה אבל אסור שהפתיל של מנהיג יהיה קצר ובעיקר אסור שהוא ירוץ לספר לחבר'ה.מי שדורש מנתניהו פתיל קצר וניפוח חזה לא לוקח כמובן אחריות על התוצאות שעלולות לבוא והוא יהיה גם הראשון לדרוש ועדת חקירה.איתן כבל הוא דוגמה מצוינת לכך מעבר לרצון שלו להוריד מעצמו לחץ אחרי הירי שהוא ספג בנגמ"ש שלו עצמו. החמאס והג'יאהד הכינו את הכל כדי שצה"ל יכנס כמו טמבל למלכודת ושהם יהפכו אחר כך לגיבורי העולם הערבי. לתת להם את המתנה הזו רק בגלל פתיל קצר של מר ישראלי יהיה טימטום קולוסאלי שיחסל באחת את כל ההישגים שלנו בשנים האחרונות ויתן גם הזדמנות לשמאל הישראלי להרים את הראש ולהעלות חיוך על פניו המתייבשות עם השנים.לכן,צריך להרגע ולא להלהיט את הרוחות ולראות מה ילד יום.אם לצה"ל לא יהיו תשובות כתוצאה משיקולים של הפצ"ר,העם כבר יאמר את דברו וידרוש את ראשו וגם זה תרחיש.אין שום הפתעה בעובדה שישראל היא נושאת מטוסים של העולם המערבי,זה היה ידוע מאז ומעולם רק שהעולם המערבי צבוע כהרגלו ורוצה נושאת מטוסים נאורה וערכית.מתישהו נושאת המטוסים תישאר והנאורה והערכית תלך מאיתנו,זה רק שאלה של זמן וסיטואציה אבל עד אז נצטרך לסבול את הפלסטינים על גחמותיהם.
כתוב תגובה ל- באום
צודקת
  נאה 2   29/05/18 23:41
את צודקת בטיעוניך, ה ב ע י ה: ביבי הוא שפן ופחדן ולא יעשה שום דבר ממה שהוצע לו בתגובתך. וחבל .
כתוב תגובה ל- נאה 2
3
הטקטיקה של דוד המלך
  חשדנית   29/05/18 23:14
שאלתם פעם את עצמכם איך דוד, הרועה הצעיר מבית לחם, הצליח להקים ממלכה אדירה ולהכניע את כל האויבים שלו, מהפרת ועד נחל מצרים ? איך הוא הפך את השבט הקטן של יהודה לממלכה הגדולה ביותר באזור ? איך הוא יצר לו שם שממשיך להפעים את כל העולם גם שלושת אלפים שנה אחרי מותו ? התשובה היא כזאת - דוד היה איסטראטג מזהיר. הוא פעל עם שני כובעים על הראש. מצד אחד מפקד צבאי אלים וחסר רחמים לחלוטין ומצד שני מדינאי מעולה. האיסטראטגיה שלו הייתה כזאת - במלחמה עם האויבים חייבים לחסל אותם בלי רחמים, בלי למצמץ. להרוג אותם בלי שום עכבות, ואם צריך - גם להעביר אותם במסרקות ברזל לקצץ ידיים ורגליים ולהושיב אותם במיטות סדום. כך הוא פעל במלחמה עם מואב, בני עמון, האדומים והארמים. אגב, הוא פעל כך לא רק מחוץ לממלכה אלא גם פנימה - הוא חיסל את כל מי שיכל לאיים עליו, מצאצאי המלך שאול ועד בנו שלו, בלי למצמץ אפילו. אחרי שכל הסביבה הכירה אותו ואת השיגעון שלו - הם מיהרו להיכנע לו, אפילו ללא מלחמה. או אז חבש דוד את הכובע של המדינאי הגאון וכרת אתם ברית שלום. אמיתית, כולל הכל, אפילו התחתן עם בנותיהם. רק כך הוא הצליח להפוך את השבט השולי הקטן לממלכה הגדולה והחזקה ביותר בזמנו ולהקים את שושלת המלוכה שלו ששרדה 400 שנה (כי אי אפשר יותר. ההיסטוריה מאפשרת לכל מעצמה להתקיים לא יותר מארבע מאות שנה. בדוק)... בקיצור - כדי להצליח להקים מעצמה חזקה צריך קודם כל להשתולל...ואת זה ביבי צריך לעשות היום בעזה. היום. אחרת הם ימשיכו לסחוט אותנו מכאן ועד עולם
כתוב תגובה ל- חשדנית
דוד לא בא משום מקום
  באום   30/05/18 10:56
הוא בא אחרי 400 שנים של התנחלות ומורשת של מנהיגים רבים שהיו לפניו.עם ישראל היה כבר נטוע חזק באזור ומחובר לאדמה,הרבה דורות כבר חיו בארץ ובמצב כזה יכל להופיע דוד.זה לא המצב שלנו היום שמנטלית אנחנו עדיין בגלות.מעבר לזה,התקופות שונות,היום לא מעבירים אנשים במסרקות ברזל,לפחות לא בעולם המערבי ואם רוצים לקחת דוגמה מדוד המלך אז זה צריך להיות במישור הרוחני והעקרוני אבל מי שלא לוקח בחשבון באיזה תקופה הוא חי,חי בטעות.אפשר לבטל את ההתקדמות האנושית ולחזור אחורה 3000 שנה,מה זה יתן בדיוק? אין לי מושג.
כתוב תגובה ל- באום
דוד בא משום מקום
  חשדנית   30/05/18 13:48
קודם כל, ההתיישבות בארץ החלה בסביבות 1200 לפנה"ס וכל החוקרים מסכימים עם זה. דוד זה 1020 לפנה"ס, כך שמדובר בתקופה של כ-180 שנה שבהן הייתה התיישבות זוחלת. בהתחלה התיישבו רק בהר - הרי שומרון ואחרי זה הרי יהודה, במקום שהיה קשה מאוד לחקלאות. צריך לזכור שכל האזור היה מיוער בצפיפות, עם חיות טרף (אריות, דובים) וגם הררי. זו הסיבה שהתאפשר להתיישב שם כי התושבים המקומיים התרחקו מהאזורים הקשים האלה. בשפלה זה היה סיפור אחר ורק בתקופת דוד החלו להתיישב שם. שבט יהודה היה שבט קטן מורכב ממשפחות רבות, חלקן בכלל לא יהודאיות. אחת ממשפחות השבט - הקטנה והכי לא חשובה - זו משפחתו של דוד (מיכה ה, א). מסרקות ברזל - היום כלי הנשק פי מיליון יותר אכזריים. הכוונה שלי להשתולל צבאית כמו דוד, אבל כמובן לא באותם אמצעים...
כתוב תגובה ל- חשדנית
יציאת מצרים היתה
  באום   30/05/18 17:43
1500 לפני הספירה.זה גם הזמן שחצי מהאי סנטוריני נפל לים ,יצר צונאמי ענק והשמיד את התרבות המינואית שישבה בכרתים ושלטה בים התיכון.האם יש לזה קשר לקריעת ים סוף ואיך משה קשור לזה,אפשר רק לשער.בכל מקרה,40 שנה אחרי יציאת מצרים בני ישראל הגיעו לארץ,אם את אומרת שההתנחלות התחילה רק 1200 לפני הספירה ולא 40 שנה אחרי יציאת מצרים כלומר 1450 לפני הספירה,איפה בדיוק בני ישראל הסתובבו 200 שנה? על פי כל המדדים והמסורות ההתנחלות היתה 400 שנה.בנוגע לגודל של שבט יהודה ומה באמת היה בארץ בתקופת התנ"ך הדעות חלוקות ובעיקר אלה שרוצים לגמד את זכותנו על הארץ ובאים מהאגף השמאלי,מקטינים את המספרים וכנראה שזה עושה להם טוב.מנהיג גדול לעולם לא יחקה מנהיג אחר מההיסטוריה,הוא מקסימום ילמד,יחקור וינסה להבין,כך שלחקות את דוד המלך זו טעות,אפשר רק לקבל ממנו השראה.
כתוב תגובה ל- באום
תגובה
  חשדנית   30/05/18 21:26
1. נכון שב-1500 לפנה"ס הייתה התפרצות הר הגעש בסנטוריני וזה השפיעה על כל הסביבה. באותו זמן המצרים ניצחו את המלכים החיקסוסים ששלטו אז במצרים, ורדפו אחריהם עד שרוכן בנגב. יש כאלה שטוענים שזו הייתה יציאת מצרים שבתנ"ך. אחד המלכים של החיקסוסים נקרא בשם יעקב. 2. אבל, יש הטוענים שזה קרה בתקופת רעמסס השני, בגלל שהוא בנה את העיר רעמסס והערים פיתום ורעמסס מוזכרות בתנ"ך כערים שנבנו על ידי בני ישראל כשהיו עבדים במצרים. בנו של רעמסס, מרנפתח, יצאה למלחמה בכנען ועבר הירדן (1210 לפנה"ס) ויש את כתובת הניצחון שלו מאותו זמן והוא התרברב בה ש'ישראל הושם ואין לו זכר'. זאת אומרת שבתקופה הזאת בני ישראל ישבו כבר בכנען אחרי שהסתובבו 40 שנה במדבר. 3.לגבי הגודל של שבט יהודה-זה לא משנה בכלל מה היה הגודל המקורי שלו ואם הצטרפו אליו משפחות שלא היו יהודאיות במקור (כמו קנזי, כליבי, קיני, חיתי ועוד), מה שחשוב זה שהם הקימו את הממלכה. 4. מי שלא לומד מההיסטוריה סופו שלא תהיה לו היסטוריה. ביבי צריך ללמוד מדוד המלך אם הוא רוצה שהמדינה שלנו תמשיך להתקיים בהיסטוריה ותישאר חזקה. הוא צריך להילחם בחמאס ובג'יהאד כמו שדוד נלחם במואבים. אחרי זה אפשר לעשות אתם שלום, אבל רק אחרי שהם יהיו על הברכיים... להכיל את כל ההתקפות מעזה זה הדבר הכי גרוע שהוא יכול לעשות. הוא משדר חולשה בעולם שבו חולשה מזמינה התקפות נוספות. ומי סובל ? תגיע למרכז חוסן בשדרות בזמן אזעקות ואז תדבר..דור שלם של ילדים הורים וסבים בעוטף עזה עד אשקלון הולך עם פוסט טראומה כל יום בדרך לגן, לעבודה ולמכולת. אתה יודע מה זה לחיות בפחד מוות שמרעיד לך את כל הגוף ? אתה לא יודע אחרת לא היית לוקח את זה כל כך בקלות. 5. ביבי בוגד בעם שלו. העם נתן לביבי מנדט כדי שיעמוד בראש העם שייצא למלחמה. הוא צריך לשמור עלינו. זה התפקיד העיקרי שלו כמנהיג (זה אפילו חובה כתובה בתנ"ך). ומה ביבי עושה ? 'הכלה', הכלה ביום והכלה בלילה...שילך לעזה אמן!
כתוב תגובה ל- חשדנית
שטויות במיץ
  באום   31/05/18 00:52
מי לא סבל במשך כל שנות המדינה וגם לפני.מה שעוברים תושבי העוטף זה כלום לעומת מה שעברו ישובים במאורעות 21,36,מלחמת השיחרור,עמק בית שאן אחרי ששת הימים,אצבע הגליל לפני ששת הימים ,הגליל העליון בתקופת הקטיושות,כל פעם מישהו אחר משלם את המס ואין ברירה,חייבים לשלם את המס הזה משום שהזמן בו ישרור שלום בארץ לא הגיע עדיין.ואם נתניהו ילחם בחמאס כמו שדוד נלחם במואב אז יהיה שלום? לא ולא,שלום יהיה בעוד 200 שנה כאשר אנחנו נשתרע על פני מרחבים הרבה יותר גדולים מאשר היום ועד אז צריך להחזיק מעמד ולא לעשות שטויות.נתניהו פועל נכון,החמאס הכין מלכודת לצה"ל בעזרת האירנים וזו בדיוק הכוונה של אירן,להכניס את צה"ל למלכודת ובמזרח התיכון מי שמפסיד כולם בורחים ממנו.כרגע כולם באים אלינו כי אנחנו מנצחים אבל אם נאכל אותה בתוך עזה ונאכל אותה,נאבד את כל היוקרה שלנו,אירן לא תחשוש מאיתנו יותר,המצרים יתרחקו מאיתנו וגם הסעודים כי במזרח התיכון לא אוהבים לוזרים.נתניהו פועל כהלכה,הוא אירגן את הקואליציה נגד אירן ולא כמו שאת אומרת שהוא קבלן שלהם ועובדה,גיבורי החיל ואת ביניהם דרשו פעולה ולהכנס ולכתוש לנתץ ולשבור אבל נתניהו שם עליכם קצוץ והוא השיג שקט אחרי יומיים.השקט הזה ימשך חודשים ארוכים ואולי שנה ואחר יבואו עוד יומיים של אלימות ושוב שקט.סביר בהחלט לחיות כך במקום להתחיל להשתולל,לאבד עשרות ומאות חיילים ,להכנס למצוקה כלכלית ולהשאר באותו מקום ממנו התחלנו.אם היה אפשר לכבוש את עזה ואחר כך הכל היה סבבה,אז אפשר היה ללכת על זה אבל שום דבר לא יהיה סבבה אם נכבוש את עזה,להיפך,יהיה יותר גרוע.נתניהו יחנוק את החמאס לאט אבל בטוח כמו שהוא מעיף את האירנים מסוריה לאט אבל בטוח.אגב,אין מצב ששבט יהודה היה שבט קטן של כמה משפחות ופתאום הוא נהפך לאימפריה באזור אחרי כמה שנים.משהו לא מסתדר בתאוריה.בקרבות בימי השופטים נהרגו בקרב אחד מקרב בני ישראל יותר מכל חללי צה"ל בכל המלחמות.היינו פה כנראה מסה רצינית ואם זה לא מוצא חן בעיני נאורים למיניהם,אז זו בעיה פסיכולוגית שלהם.
כתוב תגובה ל- באום
אתה טועה.
  חשדנית   31/05/18 08:28
1. אתה משווה מאורעות 1936 לישראל של היום? לא הייתה אז אפילו מדינה, היום יש לנו את הצבא החזק ביותר באזור ובין הצבאות החזקים ביותר בעולם. המצב של ישראל היום פי אלף יותר טוב מזה שהיה בששת הימים ומה ביבי עושה עם זה? הוא יכול לשמור עלינו הכי טוב שבעולם אבל הוא מבזבז את כל הכוח הזה בניסיונות סרק להגיע ל'הסכמים' עם הטירוריסטים שבינתיים מפגיזים אותנו כל פעם שמתחשק להם. ולא מדובר בסבב אחת לכמה שנים. האו"ם פירסם שהם ירו עלינו 216 רקטות ופצמרים רק ביומיים האחרונים והתגובה של ביבי - 'הכלה'...פחח 2. לא צריך להכנס לעזה כדי לנצח אותה. כתבתי למעלה את התוכנית - רק מבחוץ אפשר לייבש אותם ולהוריד על הברכיים: חיסולים ממוקדים, הפצצות מהאוויר (אמיתיות לא על פארש, לא אוהל על 4 עצים, לא סוכת מציל על החוף) וגם באמצעים כלכליים - עצירת טוטאלית של העברת הכספים, סגירת כל המעברים, סגירת היציאה לים, הפסקת חשמל ומים חינם...מצדי שמצרים תטפל בהם אנחנו לא צריכים לקחת עליהם אחריות. בשום אופן לא לסכן את חיילי צה"ל בכניסה לתוך עזה. 3. הטקטיקה של דוד הוכיחה את עצמה - תוך זמן קצר כולם נפלו תחת הרגליים שלו, וזה בגלל שהוא השתולל...לא בגלל שהוא התחנף וביקש הסכמים כמו ביבי 4. ביבי כבר יותר מ-10 שנים ראש ממשלה, לא ראינו שהביא לרגיעה בעזה ולא ביו"ש שכול הזמן יש פיגועים. יום-יום טרור סכינים, טרור אבנים, טרור הצתות, טרור בהר הבית. להיפך יש נסיגה, בתקופתו של ביבי הצבא פועל נ-ג-ד החיילים מהימין. ע"ע אלאור עזריה, עופר וינטר, הקצין מהבקעה שהודח בגלל שהחטיף סטירה לטרוריסט הדני... 5. בתקופתו של ביבי הקרן לישראל חדשה הפכה למפלצת - נכנסה לצה"ל למשטרה לפרקליטות ואפילו בג"צ משתולל כפי שלא היה מעולם ומבטל חוקים של הכנסת. ביבי לא עוצר את זה בכלל, אפשר להגיד אפילו שהוא משתף אתם פעולה!!! עוצר את כל הניסיונות של הכנסת לחוקק חוקים נגד עריצות הבג"צ 6. ביבי לא ארגן קואליציה ולא נעליים. זה הכל בזכות טראמפ שיודע לעבוד! עובדה, ביבי ניסה למנוע העברת השגרירות לירושלים וטראמפ לא הסכים וביצע מה שהוא הבטיח לבוחרים שלו. בניגוד לביבי שהבטיח לפני הבחירות ב-2009 לחסל את חמאס בעזה. ביבי גדול באמת רק בדיבורים... 7. ביבי לא חונק את החמאס לא לאט ולא מהר. להיפך, ביבי נתן לחמאס מה שאף ראש ממשלה לפניו לא נתן לערבים בעזה - כסף במיליארדים שמועבר אליהם ישירות מבנק הדאר בישראל עד עזה במשאיות ברינקס, ביבי חיסל את המצור על עזה - פתח את המעברים חופשי, מספק להם אפילו מלט וברזל למנהרות הטירור, נותן חשמל ומים על חשבוננו. בתקופתו של ביבי עזה קיבלה מאתנו עזרה כל כך גדולה שאי אפשר בכלל להשוות לתקופה שלפניו. 8. שבט יהודה באמת היה קטן מאוד. במפקד של דוד (שופטים ב, כד) היו רק חמש מאות אלף גברים ביהודה (כאלה שיכלו להילחם), וזה כלל גם את כל המשפחות שהסתפחו אל השבט. לדוגמא-משפחת כלב הייתה הגדולה ביותר בכל משפחות שבט יהודה, והמוצא שלהם היה בכלל קנזי-משבט קנז. יהודה לא היו אימפריה אז...
כתוב תגובה ל- חשדנית
500,000 גברים ביהודה
  באום   31/05/18 09:54
שיכלו להילחם זה המון.זה אומר שיהודה מנתה פי 5 מזה.איך זה מסתדר עם התזה שיהודה היתה קטנה? לא ברור. אני לא טוען שנתניהו מושלם ושנים אני טוען שהוא מזניח את הבעיות הפנימיות ושהוא לא הצליח להוריד את האליטות הישנות מהשיבר שהם התיישבו עליו אבל כרגע הוויכוח הוא על עזה.אז מה זה בדיוק צבא חזק? הרוסים היו הצבא השני החזק בעולם והם עפו מאפגניסטן,האמריקאים היו הצבא החזק בעולם כאשר הם עפו מוויטנאם,הצבא המצרי חזק פי מיליון מכמה אלפי אנשי דאעש בסיני והוא לא מצליח להדביר אותם וישנם עוד צבאות חזקים בעולם שלא מסוגלים לנצח כמה כנופיות שמסתתרות באיזה ג'ונגל.במילים אחרות,כח זה לא רק עוצמה צבאית וכמה טנקים או מטוסים יש לך,ישנם עוד גורמים שמשפיעים על כח ולחמאס היום יש כח בגלל סיטואציה מסוימת שאנחנו והם נמצאים בה.יכול להיות שצריך לנתק חשמל ומים ועוד פתרונות שאת מעלה אבל לפני זה אמרת שצריך להילחם בחמאס כמו שדוד נלחם במואב.אז פתאום לא צריך להילחם כמו דוד ורק לנתק חשמל ומים? את משנה תזות בכל טוקבק וטוקבק.בכל מקרה,השורה התחתונה היא שקובעת ונתניהו מספק אותה.אפשר להסתכל על הדברים מזוויות שונות אבל מה שקובע זה איך אתה מרגיש כאזרח ולא איך אתה מרגיש כפילוסוף או כפרשן.האזרח מרגיש ביום יום שהחיים בהחלט סבירים ומנוהלים נכון ופרשנים והוגי דעות לא יכולים להעביר יום מבלי שהם יעבירו ביקורת ומבלי שהם יראו עד כמה שהם חכמים. מעבר לזה שזו הפרנסה שלהם,לחרטט לנו בשכל.לדעתי נתניהו יצליח בסופו של דבר להגיע להפסקת אש ארוכה עם החמאס ולחמאס לא תיהיה ברירה אלא לעצור את ההתעצמות שלו ואת המיליטנטיות שלו ובתמורה עזה תשוקם ותשודרג אחרת ימותו שם אנשים ברחובות,ואם היא גם תפורז,יהיה לה גם נמל ושדה תעופה.לזה נתניהו חותר ואת המלחמות בין דוד למואב,אולי בפעם אחרת.
כתוב תגובה ל- באום
עוד טעות!!
  חשדנית   31/05/18 12:47
1. גם אם תחשב פי חמש - זה ייצא לך רק 2.5 מיליון, כל העם. יהודה היתה קטנה אין מה לעשות. היום אנחנו כמעט 9 מיליון, פי שלוש יותר מאז, אבל מביאים תוצאה אולי רבע ממה שנתן דוד... 2. זה לא שביבי לא מצליח להוריד את האליטות הישנות. הוא שומר עליהם ! ע"ע הצעות חוק בכנסת שהוא הכשיל - חוק הלאום, חוק הגיוס, חוק ההתגברות. שלא לדבר על זה שהוא מתרברב שבתקופתו בנו הכי פחות בתים ביו"ש. ביבי ימין כמו שאני צנון... 3. צבא חזק זה צבא שיכול להכניע ארגון טירור עלוב שבלי התמיכה והעזרה של ישראל אולי לא היה יכול להתקיים. לחמאס באמת יש היום כוח בגלל הסיטואציה - אבל זו סיטואציה שביבי הכניס אותנו לתוכה. הסיטואציה היא העדפת הגז לאירופה על פני שמירת הביטחון של עם ישראל בארצו. 4. לא שיניתי שום תיזה לגבי המלחמה בחמאס. כתבתי את התוכנית שלי בתגובה השנייה שלי לכתבה וחזרתי עליה גם בתשובות שלי אליך - צריך להשתולל בעזה אבל לא להכניס את צה"ל לתוכה. אין שום צורך. צריך לעשות עליה מצור ולהפציץ מבחוץ. זה יספיק. 5. איך אני מרגישה בתור אזרח ? הצבעתי לנתניהו ב-2009 כי בתמימותי האמנתי להצהרות שלו. אבל, שום דבר מכל מה שאמר אז לא התקיים. להיפך, לדעתי המצב שלנו גרוע פי כמה מאז - למה הוא לא התקיף את הגרעין של איראן כעוד היה אפשר? בגין עשה את זה בלי לדבר אפילו, גם אולמרט חיסל את התוכנית הגרעינית בסוריה בלי למצמצץ. איפה ביבי בכל זה? לדבר הוא יודע יודע, גם לנאום באו"ם ולעשות הצגות עם פצצה וקו אדום...פחח, לעשות הוא לא עשה כלום. היחצ"נים שלו כל הזמן אמרו לנו שזה בגלל אובמה. אובמה לא מרשה, אובמה הוא נוראי פחח אבל עכשיו כשיש טראמפ, למה הוא לא עושה כלום ממה שהבטיח? 300 הבתים שהבטיח לבית-אל, נשארו עדיין הבטחה על הקרח.. הוא מתסיס אותנו אחד נגד השני. ימין נגד הסמול, ומכל זה הוא יוצא צח ונקי...איפה כל שאר ההבטחות שלו לימין ? יוק! 6. כיף לך אם אתה מוכן להמשיך להאמין לנתניהו ולטמון את הראש בחול כמו בת-יענה. פחות שאלות, יותר קל. לצערי, הפסקתי להאמין לו. ולא רק אני. בשתי מערכות הבחירות הקודמות כבר הצבעתי לעוצמה לישראל ואצביע להם גם בפעם הבאה, גם אם לא ייכנסו לכנסת. הצבעת מחאה ! 7. נתניהו חותר להקים להם נמל ימי ושדה תעופה - זה אתה אמרתי ואני מסכימה. זאת פשוט ההוכחה הכי ברורה איך ביבי מחזק את האוייבים שלנו במקום לחסל את הטירור ! 8. לגבי מלחמות דוד ומואב, אשמח להמשיך את הדיון.
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא נתניהו יצר פה
  באום   31/05/18 14:35
אוכלוסיה של 4 מיליון פלסטינים.מעבר לאירגוני הטרור ישנה גם האוכלוסיה הזו שצריך,מה לעשות,לקיים אותה.היום אי אפשר להגלות אותם או להשמיד אותם כמו שעשו בימי קדם,לכן אין פה רק בעיה צבאית טהורה ואת מתייחסת רק לבעיה הצבאית.ראש ממשלה צריך להתחשב בכל הגורמים ולעשות שיקלול מה שאת לא צריכה לעשות וזה ההבדל.הכור בעיראק והכור בסוריה היו במבנה אחד,הכורים באירן מפוזרים,הם בתוך האדמה ויש הרבה מקומות שצריך להפציץ,זה יותר מסובך,יותר רחוק,יותר נפיץ ואין להשוות.האם הוא היה צריך להפציץ? אולי כן ואולי לא,אין לדעת.נכון שהוא לא בונה הרבה ביו"ש אבל אם הוא היה בונה,יתכן והוא לא היה יכול לארגן את הקואליציה נגד אירן ולהדק את הקשרים עם המדינות הסוניות.כראש ממשלה אתה צריך לעשות שיקול מה עדיף כרגע.לדעתי השיקול שלו הוא שיו"ש התבססה יפה בעשורים האחרונים ואפשר לעשות הפסקה למען מטרות אחרות כמו ביסוס הכלכלה,יצירת שווקים בסין,הודו,רוסיה ועוד הרבה מקומות שיחליפו את השווקים באירופה ויבטיחו לישראל כלכלה חזקה לעשורים הבאים ואי תלות באירופה.בנייה מאסיבית ביו"ש,שלדעתי תצטרך לבוא מתישהו,היתה יכולה לטרפד את כל המהלך הבין לאומי של נתניהו ולהשאיר אותנו קטנים ומבודדים.גם הגז לאירופה הוא חלק מביסוס הכלכלה ונתניהו עושה את השיקול הכללי.אין זה אומר שהוא תמיד צודק אבל צריך להבין שלמנהיג יש שיקולים משלו.בנוגע לחוק הלאום והמלחמה נגד האליטות לנתניהו יש בעיה.אם אתה בעצמך מהאליטות אבל רוצה להוריד אותם מהשיבר,אתה חייב למצוא יסודות אחרים שיחזיקו אותך על הרגליים כך שלא תזדקק ליסודות של האליטות איתם גדלת.לנתניהו אין את היסודות האלטרנטיבים האלה ולכן הוא חושש ללכת נגד האליטות שזה למעשה ללכת נגד עצמו.זו בעיה אבל אפשר להכיל אותה,להמתין בסבלנות ולהוריד את האליטות או להעביר אותם לצד הנכון בנקודת זמן שכנראה תגיע והיא תגיע בזמן שלה.בנוגע לנמל ימי ושדה תעופה בעזה,זה אמור לקרות אחרי פירוז עזה,הפסקת הטרור והוצאת כלי הנשק הכבדים,לא לפני.מה רע בזה ולמה זה נוגד את המלחמה בטרור?להיפך.בנוגע לדוד ומואב,אני הולך לחרוש את הנושא בתנ"ך כך שאהיה יותר בקי.
כתוב תגובה ל- באום
עוד משהו,
  חשדנית   31/05/18 10:22
חשבתם שביבי טוב לכלכלה? טעות ע-נ-ק-י-ת ! ביבי פועל רק לטובת העשירון העליון והטייקונה כפי שאף אחד לפני לא עשה. הוא לא פועל לטובת רוב האזרחים - קודם כל הוא הכניס אותנו לכלכלת חוב. מה זה אומר ? זה אומר לדחוף לנו הלוואות בלי הכרה ובלי חשבון. כביכול היום כולם מיליונרים - בתים מפוארים, נסיעות לחו"ל פעמיים בשנה, מכוניות פאר. מאיפה מגיע כל הכסף הזה ? מהלוואות, אשראי, שאותם ביבי דוחף לנו בלי סוף, לפי תכנית מסודרת. הלוואה לטיסה לחו"ל. הלוואה-ליסינג לרכבים, משכנתא לבית. מכניסים זוגות צעירים לבור של 25 שנה תשלום שליש עד מחצית משכורת של שני בני הזוג רק בשביל לשלם את המשכנתא. בשעה שמחיר בית ממוצע לזוג לא צריך לעלות יותר מגג חמש שנים משכורות. ומה זה אומר ? שהעניים הופכים עוד יותר עניים כי המשכורת לא משתנה אבל החוב הולך וגדל עם הריבית. הם ישלמו פעמיים ושלוש על כל מה שיקנו היום בחוב...בתקופה של ביבי החוב של משקי הבית זינק לשמיים. תבדקו את זה. לעומת זאת, העשירים מקבלים הלוואות במיליארדים מהבנקים ואחרי זה יוצאים מהן ב'תספורות', שאף אזרח לא יקבל. ע"ע תשובה ועופר חביביו של נתניהו.הוא מאפשר ליצור חברות פירמידה (התנגד להצעת החוק בכנסת נגד זה). העשירים מושכים את הכסף מכל החברות האלה לחברה הפרטית שלהם ואחרי זה מודיעים על פשיטת רגל ומשאירים מאות אלפים לבכות על הכסף שהלך...ע"ע אי.די.בי, קלאב מרקט. שלא לדבר שביבי אישר את חוק בנק ישראל, היחיד שהסכים לעשות את זה מכל ראשי הממשלה עד היום. מה עושה בנק ישראל עם יותר ממאה מיליארד הדולרים שהוא קנה ?את זה אף אחד לא יודע כי החוק שביבי העביר נתן עצמאות מלאה לבנק ישראל. אפילו מבקר המדינה לא יכול לבדוק את זה. אז איפה הבנק משקיע את הכסף שלו ? לדוגמא - קונה אג"ח (אגרות חוב) של הרשעות הפלסטינית שהנפיק סלאם פיאד. זה כסף שיילך פארש כי אין לו שום ערבויות. בכסף הזה, שהוא שלנו, ביבי מממן את אבו-מאזן מכחיש השואה. הבנת ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה לא נתניהו
  באום   31/05/18 11:30
הכסף פשוט כיום זול מאד ולבנקים אין מה לעשות איתו אז הם מלווים אותו לציבור בריבית נמוכה והציבור עצמו לוקח הלוואות כי הם בריבית נמוכה והריבית חייבת להיות נמוכה כי גם באמריקה היא נמוכה,זו כלכלת השוק שנתניהו תומך בה בכל ליבו והוא אומר את זה.נכון שיש עיוותים במערכת הכספית שצריך לתקן אותם אבל הבעיה העיקרית זה המחירים הגבוהים ולא המשכורות הנמוכות.הבעיה שלא נותנים לנתניהו לעשות רפורמות כדי שהמחירים ירדו,וכל מי שרק יכול מנסה להכשיל כל דבר שהממשלה רוצה לעשות באמצעות עתירות,שביתות,פקידות שתוקעת מהלכים,יועצים משפטיים שתוקעים מהלכים ונתניהו צריך עוד להתעסק עם חקירות שמפילים עליו בדיוק אותם גורמים שתוקעים כל דבר כי אזרחי ישראל לא מעניינים אותם אלא מה שמעניין אותם זה האגו ,מדורת השבט שלהם והרצון לחזור לשלטון.תגידי תודה שבמצב כזה נתניהו עוד הצליח לשדרג את המדינה ולהעלות את רמת החיים.מעבר לזה שהוא אגר כמויות כסף אדירות לימי סגריר ולמלחמות שעוד יבואו.הבעיה היא רפורמות שלא מתבצעות כי המערכת תקועה וכל פעם שרוצים להניע אותה,מתחילות הצעקות על אובדן הדמוקרטיה.ישנו בעם חלק משכיל ואינטיליגנטי אבל הבעיה שהוא לוקה בבעיות נפשיות קשות,פה הבעיה ולא נתניהו.
כתוב תגובה ל- באום
אין בעיה. תמשיך לגבות אותו
  חשדנית   31/05/18 20:44
על כל דבר יש לכם תשובה אחת - זה לא ביבי זה האחרים. הם מכשילים אותו הם קושרים לו את הידיים הם מפריעים לו לעשות רפורמות בכלכלה הם לא נותנים לו להעביר חוקים נגד בג"צ ובעד העם היהודי הם לא נותנים לו לבנות הם לא נותנים לו להלחם באמת בחמאס זה הרמטכ"ל אייזנקוט שהכניס את הקרן לצבא ואת הרפורמים לקורסים של צה"ל. כל הזמן 'הם'. האחריות אף פעם לא של ביבי. כאילו שלא מדובר בראש הממשלה. בהתחלה השתמשו בשוט של אובמה. אובמה לא מסכים פה, אובמה לא מרשה שם. עכשיו שיש את טראמפ צריך להמציא שוט חדש. אז עכשיו אתה טוען שזה אינטרסים עולמיים שלא מאפשרים לו לפעול...פחח בן גוריון ידע לעמוד על שלו אפילו מול הנשיא האמריקאי טרומן שהתנגד להקמת מדינת ישראל, אבל אחרי שהיא קמה מיהר להודיע לבן גוריון שהוא בעד רק כדי לא להפסיד את ישראל לסובייטים. אתה מבין, בן-גוריון הצליח ליישר את נשיא ארה"ב לאינטרסים של ישראל. כשאתה מנהיג אמיתי - אתה לא מתיישר ל'אינטרסים' של אחרים, אתה צריך ש-אחרים יתיישרו לאינטרסים שלך. כמו בגין בהפצצת הגרעין בעיראק וכמו שרון שתקף את הפלסטינים בלבנון במלחמת לבנון הראשונה והצליח לסלק אותם משם, כנגד כל ההתנגדויות בארץ ובעולם. ועוד משהו, כשביבי רוצה משהו באמת - הפתעה הפתעה הפתעה - פתאום הוא מצליח להשיג כל מה שהוא רוצה גם אם צריך לפרק ממשלה בשביל זה, או לאיים לפרק אותה. בקיצור, אם ביבי היה רק רוצה - הוא היה יכול לעשות כמעט כל מה שהימין רוצה ממנו. אממה. ביבי לא רוצה. למה ? כי ביבי הוא שמאל בתחפושת. זה למה. עכשיו, אם תרצה, אכין רשימה של עניינים שביבי פעל בהם כנציג שמאל לכל דבר. לדוגמא שניים מהם - מדוע נתניהו לא מסכים להכריז על הקרן לישראל חדשה סוכן זר, ולקדם את החוק הזה בכנסת ? זה הרי חוקי ומקובל בכל העולם המערבי לגבי עמותות זרות (הקרן רשומה בארה"ב) שבוחשות בפוליטיקה הפנימית בעזרת כסף זר. הקרן מנסה לשנות את הציביון של המדינה ממדינת היהודים למדינת כל אזרחיה, ופועלת במר"צ רב. מדוע ביבי לא עוצר את זה ? תראה את סיסי במצרים - מיד כשעלה לשלטון הוא גירש את כל הסוכנים של אובמה שבחשו במצרים והעלו את האחים המוסלמים. למה ביבי לא עושה דבר כזה ? עוד דוגמא - מדוע ביבי לא מעביר את החוק לבחירת שופטי בג"צ, חוק שבו השופטים ייבחרו באמצעות הצבעה בכנסת ? זה הרי מקובל בעולם. בארה"ב, הדמוקרטיה הגדולה בעולם, כל שופטי בית המשפט העליון נבחרים על ידי הנשיא האמריקאי באישור הקונגרס והסנט. אפשר להעתיק את זה אלינו. אבל ביבי מתנגד. למה ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה רק נתניהו
  חשדנית   31/05/18 21:03
ביבי הכניס בכוונה את המשק הישראלי לתוך הבור שנקרא כלכלה מבוססת חוב. בגדול, המטרה של התכנית הזאת היא לשנע את הכסף של 99% מהאזרחים לידיים של 1% מהאליטה. הסבר ממצא על על השיטה, מתוך כלכליסט: calcalist.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
בנוגע לבג"צ והאליטות
  באום   1/06/18 09:18
כבר הסברתי את הנקודה אבל אפשר לסכם שנתניהו אשם בכל.מי שמאדיר אותו זו את כאשר את אומרת שהוא אשם בכל שזה אומר שהוא למעשה כל יכול,שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה אבל הוא לא רוצה .את עושה ממנו אלוהים ולא אני.
כתוב תגובה ל- באום
דמגוג
  חשדנית   1/06/18 12:21
ואתה עושה ממנו זבוב, כי לדעתך הוא לא יכול לעשות שום דבר במדינה. רק לזמזם (לנאום) ולנופף בכנפיים שלו. לפי מה שאתה אומר ראש ממשלה זה דמות ייצוגית שיושבת על כס המלוכה אבל אין לה שום יכולת לשנות או לקבוע. ואתה עוד מעריץ אותו... למעשה, ראש ממשלה בישראל זה התפקיד הכי קרוב לדיקטטורה שיכול להיות, מפני שדוד בן גוריון, שקבע את הסמכויות של ראש הממשלה הראשון (כלומר, של עצמו) הוא דאג מראש שכל המושכות וכל הסמכויות יהיו בידיים שלו והוא גם דאג לעגן את זה בחוק. עד כמה שידוע לי החוק הזה לא השתנה עד היום הזה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
רק לפני רגע
  באום   1/06/18 19:21
העלית על נס את בן גוריון ואיך הוא ידע לעמוד על שלו ופתאום בן גוריון היה דיקטטור ויצר סטנדרטים של דיקטטורה בתוך תפקיד ראש הממשלה.ישנה פה סתירה מסוימת.זה טוב שבן גוריון ניצב ומחליט לבדו מול העולם אבל זה לא טוב שהוא קצת דיקטטור,הבעיה שמי שלוקח על עצמו לעמוד מול העולם,חייב להיות קצת דיקטטור,ככה זה עובד.את גם רוצה שנתניהו יתנהל כמו סיסי שמצרים היא בכלל דיקטטורה ואנחנו דמוקרטיה.חייב להיות לך קו מחשבה סדור וקבוע ,את לא יכולה לשנות אותו בהתאם לנושא.אצלך נתניהו אשם בכל מה שקורה,בדיוק כמו אצל השמאלנים.אני לעומתכם מבין שחוץ מנתניהו קיימים עוד גורמים בעולם ונתניהו חייב להסתנכרן גם איתם וגם עם המציאות.מנהיג הוא לא סופר.סופר, אמן או פילוסוף יכולים לברוא להם עולם משלהם,למנהיג אין את הפריבילגיה הזו,הוא חייב לתפקד בעולם נתון ואת זה אנשים לא תמיד מבינים.אם היית מסתכלת לא רק על נתניהו אלא גם על העולם שמסביב,לא היית כל כך נחרצת בקביעות שלך.נתניהו לא נמצא בוואקום,צריך להפנים את זה ובסופו של יום צריך להתייחס לשורה התחתונה.
כתוב תגובה ל- באום
כבר ב-2009 ביבי הבטיח להוריד
  חשדנית   1/06/18 20:43
התנחלויות, אפילו עוד לפני שנבחר לראש ממשלה. מסמכי וויקיליקס חשפו: ב-2009 נפגש ביבי עם השגריר האמריקאי וסיכם אתו כי יקדם את התכניות של האמריקאים במזה"ת: הקמת מדינה פלסטינית, הריסת ישובים והקפאת בניה ביו"ש, ושילוב מפלגות הסמול בקואליציה. ביבי הבטיח וקיים: בנאום בר אילן הסכים להקמת מדינה פלסטינית, הכניס את אהוד ברק (חפרפרת אמריקאית) לממשלה בתור סר ביטחון, הקפיא הלכה למעשה עד עצם היום הזה את הבנייה ביו"ש ובירושלים, פתח את המצור היבשתי על עזה, חתם עם טוני בלייר על הסכם להעביר לחמאס את הזיכיון להפיק גז משדה הגז הימי מול אשקלון שהעניק ברק לפלסטינים ב-1999 (ובכך עובר על חוק מימון טירור), נתן ועדיין נותן מיליארדי דולרים לארגון הטירור בעזה, מידי שבוע, אפילו במהלך מבצעי עמוד ענן וצוק איתן, ומאידך התעלם מטירור יומיומי משטח עזה שנמשך כמעט בלי הפרעה כל משך כהונתו כראש ממשלה. ביבי מנע את מיגור הטירוריסטים בעזה (מלבד הפצצת חולות נודדים ובתים ריקים), הרס ופינה בתים ביו"ש, מאפשר לצה"ל להתעלק על התושבים ולמרר את חייהם, ולשב"כ להתעלק את נוער הגבעות, שחרר 1200 מחבלים עם דם על הידיים תמורת חייל חטוף אחד, התנצל בפני ארדואן על פרשת המרמרה והתעלם ממעשי הטירור של התורכים בספינה ופציעת החיילים מהשייטת, שחרר מחבלים-רוצחים ב-3 פעימות תמורת 'הסכמת' אבו מאזן להמשיך במו"מ-כלום והתעלם מזעקת המשפחות השכולות, מנע העברת חוקים בכנסת נגד העמותות הזרות שפוגעות במדינה מבפנים (הקרן לישראל חדשה וגרורותיה), מנע העברת חוקים בכנסת לריסון כוחו של בג"צ הסמולני, ולעומת זאת חוקק חוקים נגד יהודים ונגד לימוד תורה, הריץ את שימון פרס (עוד סוכן אמריקקי בכיר) לנשיאות המדינה, העביר את חוק עצמאות בנק ישראל בכנסת (מדובר בבנק פרטי שכפוף לפדרל ריזרב האמריקאי, בנק פרטי של החונטה השלטת בארה"ב ושולט בעצמו כמעט על כל הבנקים המרכזיים בעולם), מכר את הגז של המדינה לאינטרסנטים וטייקונים כשהוא פועל בניגוד לאינטרס של אזרחי המדינה, סירס את צה"ל ואת חיילינו האמיצים (ע"ע מחאת 'גם אני בעד דוד הנחלאווי' ואלאור עזריה), העביר את חוק משאל העם בכנסת שמאפשר החזרת שטחי מולדת ברוב רגיל במקום רוב מיוחס (וזה מראה על הכוונה האמיתית שלו), העלה את המיסים, כולל את המע"מ (לפני הבחירות הבטיח שיוריד), איין את מעמד הביניים בישראל, הכניס 60 אלף מסתננים סודנים לישראל בלי לנסות אפילו לעצור אותם, ריסק את מרכז הליכוד והתעלם מכל ההחלטות שלו... בקיצור, כבר לא ניתן להסתיר ולהמשיך לשקר. במבחן התוצאה מתברר - ביבי הוא שמאל ! אין פלא שהפיל את ממשלתו של יצחק שמיר, כשהלשין עליו מהועידה בספרד לימנים בישראל....גאולה כהן נבהלה והצביעה נגד ממשלת שמיר... התוצאה - ביבי ירש אותו... ומה עושה ביבי כדי למנוע מאיראן להפוך למעצמה גרעינית ? כלום, מלבד דיבורים.... מזל שיש לנו היום את טראמפ !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
אני כבר טענתי מזמן
  באום   2/06/18 00:13
שנתניהו הוא הסמן השמאלי האמיתי משום שמי שנמצא שמאלה ממנו,למעשה כבר לא קיים מבחינת המציאות אלא רק מבחינת ההיסטוריה והזנבות שלה.כלומר,נתניהו לא נמצא בשמאל כי השמאל כבר לא קיים ומכל מה שנישאר ריאלית,נתניהו הוא הסמן השמאלי.האלטרנטיבה לנתניהו תבוא רק מימין לו,משום ששמאלה ממנו,אין כבר כלום. מה שאת אומרת זה שנתניהו נמצא למעשה בשמאל וזו טעות א)בגלל שהשמאל כבר לא קיים,ב)אם הוא היה בשמאל הוא היה נכנע לאובמה,מפנה שטחים,מוריד התנחלויות במסות,פועל הלכה למעשה להקמת מדינה פלסטינית ומביא אסונות וקטסטרופות כמיטב המסורת של השמאל הישראלי.את כל זאת הוא לא עשה והיה לו מספיק זמן כדי לעשות. הטענות שלך כנגד נתניהו הן אותן טענות שהיה לימין הקיצוני נגד בגין ונגד שמיר אבל אף אחד לא טען שבגין או שמיר נמצאים בשמאל,טוענים כך כלפי נתניהו משום שהוא בא מאמריקה,הוא איש העולם ולכן סביר להניח,כך טוענים,שהוא משהו כמו מתחזה וקונספירטור שאומר שהוא ימין אבל הוא בעצם שמאל.את כל הטענות שלך כלפי נתניהו שפרסת אותם בטוקבק הקודם,אני יכול להסביר לך אותם אחת לאחת ובפירוט מנקודת מבטו של מנהיג.זה לא אומר שאני מסכים לכל פעולות נתניהו והתנהלותו ואני כנראה הייתי נוהג אחרת פה ושם אבל מנקודת מבטו של מנהיג שרואה וחייב לראות דברים לרוחב ולעומק ועל כל המרכיבים שבונים את חיינו,יש הגיון בהתנהלות נתניהו.צריך גם לזכור שכאשר אתה מבקר מנהיג אתה צריך לקחת בחשבון שלכל מנהיג ישנה אישיות משלו והוא חייב לפעול על פי מבנה האישיות שלו עצמו ולא על פי מבנה האישיות של זה שבוחן או מבקר אותו כי אחרת דברים יוצאים מסינכרון.לאף אחד אסור לצאת מהסינכרון שבינו לבין עצמו,לא כל שכן למנהיג שלוקח אחריות על אומה שלמה.המטרה של מנהיג בישראל בעת הזו היא לשייט בבטחה בים הסוער על מנת להגיע ליעדים הסופיים,אם יש בכלל דבר כזה יעדים סופיים.אין טעם לעלות על שרטונים או להפוך את האוניה רק בגלל עקרונות והתעקשות על דברים שהוא אמר או שלא אמר או אידיאולוגיות כבדות משקל ככל שיהיו,כל זמן שהאוניה מתקדמת בכיוון הרצוי ולא נגרם לה נזק,כל זמן שהפגיעות באוניה לא גורמות לה נזק בלתי הפיך ודברים ניתנים לתיקון,נתניהו עושה את העבודה כמו שצריך.אז ישנם וויכוחים על גשר הפיקוד,תמיד יהיו ותמיד מישהו ירצה להאיץ או להאט או לעצור או לשפץ או להכנס לנמל וללכת לבית מרזח, אבל הקפטן קובע והוא קפטן כל זמן שהאוניה בנתיב הנכון.את רוצה להאיץ מטבע הדברים וזה בסדר וגם אני רוצה לראות דברים מתחילים לזוז בכיוונים שונים וגם לי עולה מדי פעם הסעיף על נתניהו אבל צריך לזכור שלזמן חוקים משלו והם היו פה עוד לפני כל החוקים שבאו אחר כך.
כתוב תגובה ל- באום
אשרי המאמין תמיד
  חשדנית   2/06/18 07:48
אחרי 10 שנים בשלטון אני כבר הפסקתי להאמין לו. וזה שהוא עדיין לא הצליח להקים מדינה פלסטינית זה רק בגלל הברטנרים שלנו ולא בגלל שהוא לא התאמץ בכיוון. הוא ניסה להגיע להסכמים עם אבו-מאזן אבל זה לא הסכים כי המטרה שלהם היא לא שלום עם ישראל אלא שלום על ישראל. בינתיים, בשטח, הדברים מדברים נגד ביבי. לדוגמא, 100,000 הסודנים נמצאים עדיין במדינה שלנו למרות שאובמה ושות' כבר לא בשלטון וטראמפ נגד המהגרים ובעדנו. בכל זאת, ביבי לא נתן הוראה לסלק את הסודנים, שנכנסו בכלל בקדנציה שלו (מעניין למה), וגם לא הציע חוק להגביל את ההתערבות של בג"צ בעניין הזה. ביבי פשוט מיישם את מדיניות האיחוד האירופי שמעודד את המהלך הזה. ביבי אומר דבר אחד אבל עושה את ההיפך. אם אתה עדיין מאמין לו אז או שאתה יחצ"ן או שאתה מעריץ שבוי,'האידיוט השימושי' התורן כמאמר סטאלין. הרעיון שלך שביבי הוא שמאל בגלל שכבר אין שמאל (כלומר, יש רק שמאל קיצוני או פוסט-שמאלנים) הוא מגוחך, היות והשמאל האמיתי שהיה בארץ (מבן גוריון ועד גולדה) היה פי אלף יותר מיליטנטי מביבי. לא רק שסילק מכאן את הערבים (בן גוריון) אלא גם לא רצה לתת להם אף שעל ממה שכבשנו (גולדה). ביבי מתעלה אפילו על רבין שר"י ונותן לבלסטינים שטחים בשטח C שאמורים להיות בשליטה ישראלית על פי אוסלו... מסופר, שלפני אחת הנסיעות של ביבי לפגישה עם אובמה בארה"ב הוא בא אל אביו עם עוד מישהו, והאב השביע אותו לא לוותר על השטחים. המישהו הזה הגיע כי האבא רצה שיהיה עד לשבועה. האבא הרי הכיר טוב מאוד את התכשיט השקרן שלו...הגיע הזמן שגם אנחנו ! הוא משקר אותנו על ימין ועל שמאל. תכף אביא את הדוגמא של צוק איתן. 70 חיילים הרוגים הי"ד סתם, לא בגלל שביבי רצה להילחם בחמאס אלא רק בגלל שרצה לעשות בכאילו..
כתוב תגובה ל- חשדנית
אני ואת
  באום   2/06/18 14:45
לא נמצאים על אותו מישור.
כתוב תגובה ל- באום
התוצאה של כלכלת חוב
  חשדנית   6/06/18 22:22
מיתון. הנה גם כלכליסט טוען: המשק הישראלי נכנס כבר למיתון news1.co.il אגב, מהו המנגנון שמביא למיתון ומי מתכנן את מחזור העליה-ירידה במשק כל שנתיים-שלוש ? התשובה היא - בנק ישראל. בנק ישראל נותן הוראה לבנקים המסחריים להתחיל לעצור או לצמצם הלוואות וכך מתחיל לגלגל את המיתון. הבעיה, שכמעט כל המשק חי מהלוואה להלוואה, אם זה משקי הבית (באמצעות אשראי או משכנתאות) או העסקים, שמגלגלים את המחזור מהלוואה אחת לשניה, כי זה כביכול כדאי, יש הזרמת כספים בשפע וגם הריבית נמוכה. אבל, לא לעולם חוסן. ברגע שבנק ישראל מחליט - המיתון קופץ בראש...ויחד אתו גם הריבית, לשם הגברת האפקט והמהומה. בקיצור, אל תקחו הלוואות !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
מי קובע מתי יגיע המיתון ?
  חשדנית   7/06/18 08:19
עכשיו גם כלכליסט מפרסם את התחזית למיתון: "המשק הישראלי מתקרב להאטה" אלכס זבז'ינסקי 6.06.18 ועכשיו לסקופ !! שאלה: מי קובע מתי המשק ייכנס למיתון ומתי המשק ייצא ממנו ? תשובה: בנק ישראל ! כיצד: בנק ישראל נותן הוראה לבנקים המסחריים לעצור/לצמצם את ההלוואות שקודם חילקו ביד רחבה למשקי הבית ולעסקים. מדוע: המטרה היא להביא למשבר כלכלי שיגרום לציבור הרחב להפסיד את כספו. הבנקים כמובן לעולם לא יפסידו כי כל ההלוואות שנתנו מגובות בביטחונות - דירות, כלי רכב ועוד. מה עוד צפוי: העלאת הריבית, להגברת האפקט! איך נערכים: לא לוקחים הלוואות, לא לוקחים ריסק. אגב, מי נתן לבנק ישראל את הכוח לשחק בכלכלה - ובחיים - שלנו? תשובה: ביבי נתניהו, כשהעביר את חוק בנק ישראל בכנסת. החוק נותן עצמאות מלאה לבנק ואפילו הממשלה לא יכולה להתערב במהלכיו. גם לא מבקר המדינה. אף אחד. בנק ישראל כפוף רק לגורם אחד והוא לא נמצא בארץ בכלל - לבנק הפדראלי בארה"ב !!
כתוב תגובה ל- חשדנית
מדינה במינוס:26 מיליארד להוצלפ
  חשדנית   15/06/18 12:19
מדינה במינוס: הישראלים חייבים 26 מיליארד שקלים להוצאה לפועל. לא כולל ריביות והצמדות. אזרחי ישראל חייבים לגופים הפיננסים למעלה מ-26 מיליארד שקלים בפרק זמן המשתרע על פני שבע שנים - כך עולה מנתונים שנחשפו לבקשת וואלה! NEWS ועמותת ידיד. מקור: rotter.net המשך: "מדובר במספרים מפחידים של חובות המשויכים ברובם המכריע לאוכלוסיות מוחלשות ובלתי מיוצגות העומדות מול תאגידים וחברות המפעילות צבא של עורכי דין המדרדר חלק בלתי מבוטל מהחייבים לחיים של עוני ומחסור", אמרו בעמותת ידיד בעקבות הנתונים. "העובדה כי המספרים שהוצגו על ידי רשות האכיפה והגבייה בתשובתה אינם כוללים את הריביות וההצמדות שידוע שהן מכפילות ואף משלשות, ולכן החובות אותם נדרשים משקי הבית לשלם גבוהים פי כמה". "אזהרותינו מלפני שנה ויותר בדבר גידול ממשי בחובות של משקי בית שלא עומדים בדחיפת האשראי המסיבית על ידי כלל הגורמים הפיננסיים במשק נראית עתה כמציאות", הוסיף סמנכ"ל העמותה רן מלמד בשיחה עם וואלה! NEWS. איך הגענו לזה? הנה התשובה - הרפורמות בשוק האשראי שקידם ביבי נתניהו: "כבר כמה שנים אנחנו טוענים כי הרפורמה בשוק האשראי תביא לכך שיותר משקי בית יקבלו הלוואות בריבית גבוהה ומשלא יוכלו לעמוד בהחזרים יפתחו נגדם תיקים בהוצאה לפועל והתשלום הסופי על הלוואות אלה יהיה גבוה מאוד. השחקנים בשוק החדש שנפתח, הכולל לצד הבנקים גם את חברות הביטוח, חברות כרטיסי האשראי המופרטות וחברות המימון החוץ בנקאיות יקבלו בסופו של יום סכומי כסף גדולים הרבה יותר מאלו שהלוו וזאת בשל שיטת הריבית וההצמדה הנהוגים במערכת ההוצאה לפועל". התוצאה - שינוע של 99% מההון של הציבור לידי 1% מהאליטה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
חובות משקי הבית הגיעו לשיא
  חשדנית   15/06/18 12:35
חובות משקי הבית הגיעו לשיא של כל הזמנים. יותר מ-200 מיליארד ש"ח. מתוך כלכליסט, עמרי מילמן 21.3.18: חובות משקי הבית זינקו פי 2 מההכנסה הפנויה בעשור האחרון. מקור: calcalist.co.il המשך: "בנק ישראל פרסם אתמול (ג') נתונים על שוק האשראי וחובות משקי הבית שמהם עולה תמונה מטרידה: היקף ההלוואות עולה בקצב גבוה מההכנסה, בין היתר בזכות זינוק בהיקף האשראי שמעמידים הגופים המוסדיים וחברות כרטיסי האשראי. מכיוון שכבר היום היחס בין ההלוואות הצרכניות לתוצר בישראל גבוה בהשוואה בינלאומית, דחיפה נוספת של מגזר זה עלולה להוות סיכון לגופים המלווים שעשויים לא לקבל את הכסף שהלוו. אך יותר מכך, הדבר עשוי להוות סכנה לציבור שעלול להיכנס לסחרור של הלוואות שממנו לא ידע כיצד לצאת." ומה זה אומר ? זה אומר שהצמיחה של ישראל שנמדדת ב-4% לשנה היא כמעט כולה - תוצאה של הלוואות. משק כזה הוא בעצם בלון נפוח שיתפוצץ עלינו בקרוב. ע"ע התרסקות כלכלת טורקיה דהיום. כלכלה מבוססת חוב זה טוב רק לטייקונים הגלובליסטים.
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
התחת אותי קשקשן
  ברברה1234   30/05/18 05:24
מאיפה מגרדים את הטפשות הזאת
כתוב תגובה ל- ברברה1234
5
הידרדרות במעמד היהודים במדינה
  חשדנית   2/06/18 11:42
בתקופת שלטונו של ביבי חלה הידרדרות מסוכנת ומבהילה במעמד של העם היהודי: פגיעה באמונה היהודית ובחופש הפולחן (בצבא, בהר הבית, בקבר דוד-שביבי נתן לנוצרים חלק ממנו בניגוד להלכה, בלימודי תורה ובמכינות, חוק הגיוס ועוד), הקמת המאגר הביומטרי, הגבלת המזומן בידי האזרחים (היום מפרסמים את הפטנט של שבב ביד לכל אזרח כביכול זה יתרון-למעשה זה השתעבדות לבנקים ופגיעה אנושה בחופש האישי),'הפליה מתקנת' גורפת לערבים (בלימודים, בקרקע, באי מניעת פשע ואי אכיפת חוקים), כבילת ידיהם של החיילים במלחמה בערבים (ע"ע אלאור עזריה), גירוש יהודים מבתיהם ללא כל סיבה מוצדקת (ע"ע עמונה, בית אל, בית השלום בחברון, בתי דרויאנוב ועוד), קידום סוטים (להלן להט"בים) בניגוד לחוקי התורה, הכנסת רפורמים להר הבית, לצבא, וכיום גם עומד על הפרק חוק הגיור נוסח הרפורמים...בקיצור, ביבי סכנה לעם היהודי !
כתוב תגובה ל- חשדנית
מה באמת קרה במרמרה
  חשדנית   2/06/18 12:39
למי שעוד לא יודע, פרשת המשט תוכננה מראש בין אובמה+ארדואן+ברק+ביבי. המטרה הייתה ליצור לחץ בינלאומי מוזמן, כדי לאפשר לביבי לפתוח את המצור על עזה, וזאת מבלי שהימין יתנגד ומבלי שביבי יצטייר כמי שהולך בעקבות השמאל הקיצוני. המטרה הייתה פתיחת המצור היבשתי על עזה ופתיחת הנמל הימי כדי לאפשר התחלת העבודות להפעלת שדה הגז מול חופי אשקלון שאהוד ברק העביר לפלסטינים ב-1999 ללא אישור הממשלה. ואלה ההוכחות: 1. אהוד ברק תכנן בעצמו את כל הפעולה. הפעולה תוכננה כך שהחיילים ייאלצו להשתמש בנשק חם להגנת חייהם וכתוצאה מכך ייהרגו פעילים במשט. לכן צייד את החולייה הראשונה ברובי צבע, הוריד את החיילים אחד אחד לתוך ההמון שחיכה להם עם אלות, היכה וחטף אותם. החיילים נאלצו אז להשתמש בלית ברירה בנשק חם, כדי להגן על עצמם, והתוצאה - 9 הרוגים ! 2. ברק ניצח לבדו על כל התכנון וההוצאה לפועל כדי שלא תתגלה המזימה והקנוניה שבבסיס הפעולה. הרמט"ל, ראש הממשלה בפועל (בוגי יעלון), והמל"ל כולם לא שותפו בעניינים בניגוד לחוק ! והכל נעשה מעל ראשם של האחראים, בין ברק ומפקד חיל הים צ'ייני. 3. זו הייתה גם הסיבה לכך שלא הופעלה מערכת הסחה אלקטרונית עם התחלת פעולת השייטת. המטרה הייתה להביא את התמונות של 'טבח' התורכים לכל העולם כדי להגביר את הלחץ על ישראל 4. ועוד, בכוונה נבחרו המים החוץ טריטוריאליים של ישראל לביצוע הפעולה, כדי למשוך עוד יותר את שטיח הלגיטימיות מתחת רגלי ישראל 5. התוצאה המיידית לפעולה כזאת תהיה לחץ בינלאומי חזק על ישראל לפתוח את המצור על עזה, בניצוחו והובלתו של ברק אובמה, ואכן זה מה שקרה 6. בכוונה הוזמן ביבי, הזמנה בהולה ודחופה, להגיע לפגישה עם אובמבה בבית הלבן, כדי להוריד את האחריות מעל גבו של ביבי, שלכאורה ידו לא הייתה במעל. לכן גם הפגישה בוטלה כל כך מהר מייד אחרי שביבי טס לקנדה. זו הייתה אמורה להיות פגישת הסחה בלבד. 7. אין פלא לכן, שמיד אחרי הפעולה הודיע אובמה כי על ישראל להסיר את הסגר מעל רצועת עזה. אין פלא שגם ביבי הזדרז להסכים. ביבי הודיע שספינות סיוע יוכלו להגיע לנמל עזה בתנאי שיעברו בדיקה מקדימה של כוחות האו"ם, מעין 1701 של ציפורה. את המצור היבשתי ביטל לגמרי. המסקנה העולה מכל האמור לעיל - ברק פעל להסרת הסגר הימי בעזה באמצעות פעולת רמייה שנעשתה על העם ואולי גם שרי הממשלה, ופעל בניגוד למנדט של ממשלת ימין שנבחרה בקולות הימין ! (ולאור העברת שדה הגז של אשקלון לפלסטינים בעזה, כנראה זו לא הפעם הראשונה שברק עקף את הממשלה). באמצעות פעולת הרמייה של המשט לעזה הצליחו ביברק לפתוח את המצור היבשתי על עזה בלי התנגדות של הימין, ובאמצעות מבצע עמוד עשן הם הצליחו גם לפתוח את המצור הימי ועוד מעט את הפעלת שדה הגז 'הפלסטיני' בחופי אשקלון.... תנחשו מי יגזור קופון על הרווחים ? ולמי שלא יודע - 9 חיילים נפצעו על המרמרה. אחד איבד עין שני כמעט איבד את חייו. 9 חיילים נושאים עד היום את צלקות המרמרה על גופם ועל נפשם...ולא בגלל שלא הצליחו להשתלט על המרמרה בזמן, אלא בגלל שמישהו חיבל בכוונה ביכולתם....
כתוב תגובה ל- חשדנית
הסכמי צוק איתן
  חשדנית   2/06/18 13:07
פורסם כטוקבק ב-NEWS1 בעיצומו של המבצע צוק איתן. מקור: news1.co.il מי יודע איך יסתיים מבצע צוק איתן בעזה ? הנה התשובה ! המבצע יסתיים ב'הבנות' הבאות: 1. פתיחת הנמל של עזה וביטול המצור הימי 2. פתיחת העבודות בשדה הגז 'הפלסטיני'מול חופי אשקלון אלה התוצאות של המבצע שהוכתבו מראש עוד לפני התחלתו, על ידי המנהיגים , הנייה ונתניהו, מעל הראש של אזרחיהם. אנחנו מקבלים טילים על הראש, כדי שאפשר יהיה להם להמשיך בתכניותיהם עם הגז... הייתם מאמינים ? בסוף המבצע כבר תדעו ! אגב, אותו דבר היה במבצע עמוד ענן, שאז הם הצליחו לפתוח את המצור היבשתי, אבל לא הספיקו - בגלל פחד מדעת הקהל או אפילו פחד ממרד - לפתוח את המצור הימי. המבצע הנוכחי נועד לסיים את המלאכה... -------------------------- מסתבר שזה בדיוק מה שקרה, מלבד ביטול המצור הימי שנמצא כרגע בתכנון נמרץ - הקמת אי מול חופי קפריסין שיהיה הנמל הימי החדש של עזה. תשאלו את ישראל כץ...
כתוב תגובה ל- חשדנית
נמל ימי לעזה
  חשדנית   2/06/18 16:46
מתוך מאמר של יוני בן מנחם, 28.5.18: "ישראל צריכה לנקוט משנה זהירות ולא להסיר את המצור הימי גם במקרה שיושג הסכם "הסדרה" בינה לבין חמאס, כל עוד תנועת חמאס המחוברת לאיראן בטבורה שולטת ברצועה תתעכב בנייתו של הנמל הימי למרות שישראל מחוייבת לאפשר את הקמתו עפ"י הסכמי אוסלו. חמאס מסרבת להתפרק מנשקה ולפרז את רצועת עזה והקמת נמל ימי בעזה פירושה בניית צינור חמצן לתנועת חמאס ישירות עם איראן." הבנתם? נמל ימי לעזה הוא חלק מהסכמי אוסלו וזאת הסיבה שביבי מקדם אותו, ומאשר את זה מחדש בכל ההסכמים שלו עם החמאס - מעמוד ענן ועד צוק איתן. שימו לב, ביבי ממשיך את הסכמי אוסלו גם אם הוא טוען שלא. מהסכם וואי (שבו ויתר על חברון ועל זה נפלה ממשלתו הראשונה) ועד ההסכם עם החמאס מהשבוע (אחרי הבליץ שלהם על עוטף עזה). ביבי לא השתנה. זה אנחנו שטעינו בו. חשבנו שהוא ימין. מסתבר שביבי מעולם לא היה ימין. מאז ומתמיד ביבי היה הבן היקיר של האליטות (לכן הוא שומר עליהם ועל הפקידות ועל המימסד הסמולני), ויישאר כזה עד ליום שבו יפול...ביום שביבי יפול בבחירות זה יהיה גם הסוף של הליכוד. הליכוד לעולם לא יוכל להשתקם עוד, בדיוק כפי שהמערך לא יקום עוד לעולם אחרי אסון אוסלו שהביא עלינו. תנועות ימין חדשות, יקומו על חורבותיו של הליכוד. ולא, לא מדובר בבנט ושקד, שני השותפים של ביבי להקמת מפלגת 'הבית היהודי', שניהם הרי שקרנים בדיוק כמו ביבי. צדק הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שאמר: זה בית של גויים. הנה אתם רואים כל יום את החינוך שנותן בנט לילדינו - החינוך של הקרן ושל הרפורמים שהוא הכניס/השאיר במערכת החינוך ואת שרת המשפטים שלא עושה כלום חוץ מלהיות יפה ולדבר יפה...שומר נפשו ירחק
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
ביבי: שישרף הדרום.עיניים לצפון
  חשדנית   17/06/18 21:51
יותר מ-25,000 דונם נשרפו בעוטף עזה, שדות חקלאות יערות שמורות טבע. בשטח גדול יותר מאשר העיר רמת גן. ביבי מאפשר את זה ולא נותן הוראה להשמיד מחבלי החמאס ועוזריהם. להיפך, הוא שומר עליהם ונותן הוראה לצבא להכיל את כל האירועים. אבל כלפי חוץ ביבי מאשים את המשפטנים כאילו שזה בגללם, הם קושרים לו את הידיים...פחח ביבי חפרפרת שמאלנית בליכוד. איפה מרכז הליכוד ? יתעוררו שם רק אחרי שיקבלו בעיטה בתחת בבחירות הבאות
כתוב תגובה ל- חשדנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il