w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
דרור אידר
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה    השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה    הארץ השוממה המתינה לבניה    אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד    ומילות חיזוק של המ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יאיר גולן נבחר ברוב מכריע    כבר מזמן מפלגה זו לא קיבלה החלטה כה נבונה    קצין מעולה ומשכיל
יהונתן דחוח הלוי
יהונתן דחוח הלוי
הרשות הפלשתינית לא תסכים לקבל את השלטון ברצועת עזה על כידוני צה"ל, אלא בנתיב המוביל להקמת מדינה פלשתינית    הטרור באיו"ש נגד ישראל משרת את הרשות הפלשתינית הנתפס בעינה כחיוני להמחשת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עימאד פארס והנפיחה
מאת: עמוס שריג  |  15/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל נפיחה מתאימה לביבי.
  מה הקשר לברנס   15/08/09 16:22
ומה הקשר בין,שטייניץ,אלפרון ליברמן וביבי ראש הממשלה??
כתוב תגובה ל- מה הקשר לברנס
2
שריג,..בשם מי אתה דובר ונופח ?
  נפיחת הדובר   15/08/09 16:28
אם הטפשות היתה כואבת, היית מיילל ונופח כל היום ...
כתוב תגובה ל- נפיחת הדובר
אלטע, שאתה תדבר על טפשות?
  שרון ר.   15/08/09 17:06
גדול הטפשים הנופחים באתר זה, גדול המתחזים והנתפסים בהתחזות לא מתבייש.
למה אתה לא מספר לנו איך זה היה להיות בפלמ"ח בגיל 13?
ספר לנו שוב איך דליה איציק ונתניהו עשו קנוניה ביחד על מנת לאפשר לנתניהו לברוח ללונדון במלחמת לבנון השנייה.
ספר לנו ממה בדיוק נתניהו היה צריך לברוח? מהריח שנודף מהחיתולים שלך?
כתוב תגובה ל- שרון ר.
שרון...ברוך הנופח נפיחות לפה
  פלצן אלטע קאקר   15/08/09 18:19
טוב שיש אחד כמו עמוס שריד שנושף נפיחות לפיך
כתוב תגובה ל- פלצן אלטע קאקר
אתה גם אומרשביבי ברח ללונדון?
  מה קרה לך ?   15/08/09 18:29
ממתי אחד כמוך מאמין לדליה איציק ? תנסה להשיג את הדרכון של שרה נתניהו ותלמד לאן ולכמה זמן ומתי ברחו ביבי עם משפחתו למקלט בלונדון
כתוב תגובה ל- מה קרה לך ?
תגובה לנפיחת הדובר
  עמוס שריג   15/08/09 17:54
לנפיחת הדובר שלום.

אני מדבר בשם האומץ, שלך אין, כי אם היה - היית מזדהה ולא מסתתר אחרי הסינר של אימא שלך.

אני מדבר בשם אלה, שהפרשה הזו חצתה אותם לשתיים - מחד, אם לשקר יש רגליים אז כדאי לשבור אותן ומהר, אבל מאידך אסור לקטוע קריירה כזו מפוארת בת 30 שנים בגלל מעשי טפשי שכזה.

אני מדבר, כותב, מרצה, נואם וכל דבר אחר שתרצה. אני גם עושה זאת בפרונט, מתעמת, מתווכח, נאבק ואפילו, תתפלא, מוריד את הראש כשצריך ומודה בטעויות. אבל אתה? אתה סתם שלולית בן דומן, כדבריהגששים, שנקרה בדרכו הזדמנות להשחיל כמה מילים.

אני לא נוהג להשמיץ אף אחד כאן בבלוג, גם לא עשיתי זאת מעולם, אבל האחרון שיש לו זכות לדבר על טיפשות, חתיכת אדיוט. הנה, הצלחת לגרום לי לא להיות פוליטיקלי קורקט ולהגיד לך מי אתה - אפס אחד גדול.

עשה טובה לעצמך ולאלוהים ותפסיק לקרוא אותי, כי נראה לי שאתה פשוט לא משלים עם זה שאוצר המלים שלך עומד על 113...
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
יצא המרצע מהשק .אתה חרא שמתרגז
  גם אני יודע לקלל   15/08/09 18:08
לא יעזרו לך מילים של פגיעה אישית .אני יותר מבוגר ממך ,יותר משכיל ויותר תרבותי ממך .ולא אגרר אחריך לביוב ממנו יצאת .לכן לסיכום אני בז לך ושכמותך .ואמשיך תוך כדי ציפצוף ארוך לבקר אותך ושכמותך ---הבוז לך !!
כתוב תגובה ל- גם אני יודע לקלל
תגובה לאזרח ותיק
  עמוס שריג   15/08/09 20:09
אתה לא יותר מבוגר ממני, אלא סתם סנילי. תרבותי? לא נראה לי. משכיל? גם לא נראה לי. אז מה כן? סתם פלוץ משועמם! ואני מתרגז?! בוודאי, ואיך לא, אם לא מצנזרים מי אפסיים שכמוך. אתה, במקום לתרום לדיון הציבורי, סתם מעכיר את האווירה, וכנראה שאתה רגיל לאווירה אפופת נפיחות...
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
אדם ניכר בכעסו...
  נתן הבבלי   16/08/09 09:41
בראשית הדברים, אני מוכן להתרהב ולומר כי לא אבוש להתמודד עם אוצר המילים שלי מול כל אחד משרבטניו הגרפומנים של השמאל, המתהדרים במילים "פוזמק" ו"אלונטית" כמוצאי שלל רב, אבל "שוכחים" את אשר אפילו ביאליק קשישא זכר (לפחות בשורותיו): את המעיין ממנו שאבנו את כל אלה. אז ככה, מר שריג: בענין עימאד פארס - כנראה שאתה צודק. ותרשה לי להיות קיצוני יותר - אני בטוח שיש כמה אלופי משנה בהמתנה לתא"ל, אשר נשמו לרווחה עם היפתח להם הזדמנות חדשה לקידום. כי צה"ל = קידום, כי כל מה שמענין היום את הקצינים בדרג הגבוה - הוא מה התפקיד הבא, ולא מה מעבר לפינה הקרובה. וזו, כמובן, תוצאה של התפרקות מערכים, אשר - מה לעשות - המודרנה והחילוניות הן שתיים מאימותיה המייסדות. חלק מאובדן הערכים, הוא אובדן ההכרה כי בארץ ישראל קמה מדינה יהודית, ולא מדינת כל אזרחיה. זה לא שייך לשר פנים דתי או חרדי, אלא לשר פנים ציוני. אין כל סיבה להפוך למדינת ערב-רב, משום שכאן יש "יפי" נפש ההופכים את חוקי ההגירה לחוכא ואיטלולא. אז שאדון לוצ'יאנו צ'לנטאנו הנ"ל, ייכבד ויסע לפרו. או אולי לארצות הברית הדמוקרטית? מענין מה יגידו שם על אחד שרוצה להיכנס סתם כך, כי התאהב במישהי. או במישהו (היום זה IN, תרתי משמע, מאז הרצח במועדון ההפוכים בתל אביב) או במשהו (זה השלב הבא במתירנות - נישואי אשה וכבשה, או גבר ואיל. למה לא? זה כל כך רומנטי, כל המֶההההה הזה...) ואם הוא יהודי (חוששני שלא) - שישכח מהאהבה חוצת הגבולות (שהיא בדרך כלל תאווה חוצת מכנסיים), ויחפש לו יהודיה כשרה. או שישכנע את היפהפיה שלו להתגייר בחו"ל, ואחר כך לבוא לזבת חלב ודבש. כי, לפחות כך אני יודע, החלב והדבש של ארץ ישראל הוא בראש וראשונה נחלתם של היהודים ולא של מישהו אחר. אחר כך, אם יישאר מקום, אולי נחשוב להזמין אורחים.
ועכשיו, אם יש לך בעיה עם אוצר המילים שלי - אתה מוזמן להעיר לי. אני בטוח שיש לך בעיה: גם דתי, ימני וכסנופוב - עלול להתברך ביכולת לכתוב יותר מ- 113 מילים.
כתוב תגובה ל- נתן הבבלי
תגובה לנתן הבבלי
  עמוס שריג   16/08/09 11:03
שלום רב.

ראשית, אתה מתחכם, לא מתוחכם.

ולעצם העניין: כן, יש מושג שנקרא "אהבת חוצה גבולות", גם אם לא שמעת על מושג זה. ואהבה כזו יכולה - וצריכה - להתממש בכל מדינה בעולם, כולל ישראל, שהיא אכן מדינה יהודית - וכזו אני רוצה שתהיה - אבל לא גזענית. כמוך, כן. כך שזכותו של לוצ'יאנו, יהודי, חביבי, יהודי, להביא לכאן את השיקסע שלו מפרו, להינשא לה, להביא איתה ילדים - ואם היא תרצה להתגייר, אז ברוכה הבאה אל עמי. ואם לא, אז לא. זו זכותה, אני מכבד זכות זו, למרות שאני לא אוהב את ההתבוללות של העם היהודי.

לשיטתך, נתן הבבלי, אם מחר ארה"ב תכריז על עצמה כ"איחוד המדינות הנוצריות", אזי יהיה זה בסדר לתת בעיטה לכל היהודים והמוסלמים המתגוררים בה מזה שנים רבות, אפילו נולדו בה?

ולעניין אוצר המלים שלך? אני מצטער, יש לך אוצר של יותר מ-113 מלים, אולי אפילו 313... וחוץ מזה, איך לא הזכרת, שוב, את העובדה שאתה יותר תרבותי ממני?! אף אחד לא שומע, תגיד, אתה אירופאי ממוצא הונגרי כמו טומי לפיד שלא אהב את שירתו של עמיר בניון...???
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
וואללה, אתה גדול!
  נתן הבבלי   16/08/09 14:41
אתחיל מהסוף:
איך ניחשת שאני אירופאי ממוצא הונגרי? אני כל כך משתדל להגות "ח" ו"ע" כהלכתן, ומעולם לא אמרתי לנה אחר "המור" במקום חמור! אבל לא, אבדל לחיים, אינני דומה לטומי לפיד: כי באהבה שאינה חוצה גבולות, דווקא נישאתי לבת עמי מן העדה הבבלית (קובה וכו'), ואפילו אימצתי את עדתה לצורך ה- nick-name שלי. ואני הוגה גם "ק" ו"ג" רפויה למהדרין, ומצליח בכך (טומי לפיד היה נזקק להנשמה אחרי המלה "מקק")ובאמת אני לא מת על עמיר בניון, אבל מסיבות מוזיקליות טהורות: אני חושב שסלסלנות יתר - הורסת את המנגינה, גם אם היא נעימה מזרחית עתירת מקאמים, ולעיתים גם נשמעת כזיוף. מאותן סיבות בדיוק אני אוהב את אביהו מדינה, את בועז שרעבי, אפילו את מרגול, ועוד מהאסכולה הזאת.
ולעצם הענין:
אני לא חכם ולא מתוחכם. אבל גם אינני דמגוג נוטף שנאה. גם אינני גזען, לפחות לא יותר מן המדינות הנאורות ביותר: חוקי הגירה נוקשים אינם גזענות, אלא הגנה על אופיה של מדינה, במיוחד מדינה שהוקמה לצורך ייחודי, עבור קבוצה אתנית ייחודית, אשר גורשה מכל מקום אחר. אנחנו לא "הכרזנו על עצמנו" כמדינת העם היהודי, כך סתם באמצע החיים, ואנחנו גם לא ארה"ב, אליה ניסית לגרור אותנו בנסיונך להטות את הויכוח לאפיקים לא-לו, וכפי שאמרו חז"ל: "הרוצה לשקר - ירחיק עדותו". ואגב, אישית הייתי שמח אם ארה"ב היתה מגרשת לכאן את כל היהודים, משום שנראה לי כי בשלב כזה או אחר - עדיף יהיה להם שלא יהיו שם. אך זה ענין אחר. המדינה הזאת הוקמה מלכתחילה על ידי ועבור העם היהודי, ורק עבורו, וזו מדינתו היחידה. אם לוצ'יאנו רוצה ל"התחתן" עם "שיקסה" - שישא רגליו ו"יתחתן" אתה בארץ מוצאה. למה אנחנו צריכים להיות מפלט לכל העולם? זו ארצנו היחידה, אין לנו ארץ אחרת. מי שרוצה להתגייר - אהלן וסהלן. אבל אין כל סיבה להפר את המאזן הדמוגרפי כאן (זה אשר השמאל למינהו אוהב לנפנף בו למטרות אחרות)על ידי הוספת עוד גויים למאזן. אז אני יודע שאנג'ליקה אחת או יהי שמה אשר יהי, לא תשבור לנו את המאזן, אבל פתיחת הפתח שאתה מציע - תפתח סכר ענק ותהפוך אותנו למדינת כל דכפין. ו=כן, אני יודע מה זה "כל דכפין" - כל מי שרעב. ולזה התכוונתי. יש מספיק מזון גם במקומות אחרים. כנו שיש כאן בארץ מספיק בנות יהודיות שהיו מוכנות לחלוק את חייהן (או לפחות את יצוען, כמקובל בדרך כלל ב"אהבה חוצת גבולות")) עם האדריאנו צ'לנטנו שלך, או מה שמו.
כתוב תגובה ל- נתן הבבלי
תגובה לבבלי
  עמוס שריג   16/08/09 16:01
אז תגידי שאתה סתם לאומן! אגב, מפלטם של הלאומנים והנבלים הוא הפטריוטיזם.
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
ואגב אוצר מילים
  נתן הבבלי   16/08/09 14:56
את שאתה מורה לנו ליטול קיסם מבין שינינו, טול אתה קורה מבין עיניך: "היינו הך" - ולא "היינו אך". ועוד: צ'לנטנו וטרמפולינה, או מה שמם, הם עדיין "שניהם" ולא "שתיהם". וגם אין מילה כזאת "שתיהם". פרט למקום נדיר אחד בתנ"ך, במגילת רות ("יתן ה' את האשה הבאה אל ביתך כרחל וכלאה, אשר בנו שתיהם את בית ישראל"). לא בכדי הבאתי פסוק זה: שם מדובר על אהבה חוצת גבולות לעם ישראל ולתורתו, על גיור, ואחר כך - גם על שידוך טוב. בסדר הזה, ולא בסדר ההפוך. כי היהדות חשדה באלה החושקים בחלבה ודבשה, או בגבר לטיני נימול, וביקשה לברר קודם לכן מה הכוונות האמיתיות. וזה לגיטימי. נראה אותך מצטרף סתם כך לבית הלורדים, או למסדר הפלצני של הבונים החופשיים, או אפילו למועדון רוכבי האופניים הירוקות עם דינמו אפור של יורקשייר או או למועדון הגולף של קיסריה פיתוח. אתה יודע מה? תנסה לקנות דירה בבאקה אל ע'רביה.
כתוב תגובה ל- נתן הבבלי
3
מדוע אתם מצנזרים, ממה הפחד ?
  האח הגדול   15/08/09 18:00
כתוב תגובה ל- האח הגדול
4
עמוס שריד. דובר נפיחת אחורים
  אזרח וותיק   15/08/09 18:14
תזהר שמרוב כעס לא יפלטו לכך גם שפכים מוצקים מהעכוז ..
כתוב תגובה ל- אזרח וותיק
5
שריג היקר! - ארץ ישראל ליהודים
  מנחם מנדל   16/08/09 01:51
נקודה
ומצויין ששר הפנים חרדי
כך יכנסו פחות גויים לארץ

אם אתה רוצה לחיות במדינת גויים לך לארץ אחרת וגם תחיה יותר טוב.

הבעיה שאתה כותב וחושב שבשביל שיהיה מה לכתוב מותר לכתות הכל

תעשה לנו טובה ותתחיל לכתוב דברים טובים לשם שינוי.
מנחם
(מכיר אותך)
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל
6
השקר בצה"ל מובנה
  ולא מהיום   16/08/09 09:03
1. הנשיא פרס על שיחת בן גוריון דיין:
"מהיום אתה הרמטכ,ל ומצפים ממך לתת דוגמה אישית"

"דוגמה אישית זה לא אני, השיב הגנב הנערץ דיין

מוסף לשבת 14.08.2009





2. הצבא יסתדר בלי השמאל, אבל השמאל לא יסתדר בלי הצבא.

לטוב או לרע, הדרך להשפעה על דרכה של המדינה מחובר לשירותך במדים, וימשיך להיות כזה בעתיד.

אם השמאל לא יהיה בצה"ל, הוא לא יהיה "


ידיעות אחרונות
מר נחום ברנע
המוסף לשבת
14.08.2009



הכוונה לשמאל, לא לצה"ל.


חנן וייס
קצין בכיר במילואים בתנאי קבע
דרגת שחרור : סגן
כתוב תגובה ל- ולא מהיום
7
חנן וייס-בצמרת הצבא שולטת
  השחיתות ולא מהיום   16/08/09 09:11
חונטת פשע של אלופים , ראשי הפרקליטות והסנגוריה הצבאית

והלאה.

הם אפילו אינם מבינים שיש כאן אפילו עבירה פלילית, הונאה של חברת הביטוח,

גם אם שיקר למפקדיו בשקר לבן, הרי שחברת אלבר, המבטחת, אינה צריכה לשלם את הנזק.

הקשר בין הצבא לחברת הליסיניג עובר לתחום הפלילי, שלמעשה אף אחד מלובשי המדים לא מבין בו,

ובינינו למי אכפת בצבא ?!

אבל אנחנו בעסקים מבינים היטב כיצד גונבים ומרמים אותנו...

החל בגניבת מגבות במלונות, כולל הכנת צהריים בארוחות הבוקר וגומ'...
כתוב תגובה ל- השחיתות ולא מהיום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il