s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי האחראי להטעיית בית המשפט העליון כאילו תיק מנדלבליט נסגר בחוסר אשמה
מאת: יואב יצחק  |  25/04/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שמתם לב כיצד החונטה המשפטית
  מגיב ותיק   25/04/20 13:38
והתקשורתית כולל בוגר קרן וקסנר למחקר בקטינות מצופפים שורות להגן על מנדלבליט ? זאת בתואנות שווא, שקרים והסתרה ?

להקיא !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
}}}מ4.11.1995שולט כאן נתניהו..
  ישראל מתרסקת!!!   25/04/20 18:24
}}}3כתבי אישום לפני עניין הצוללות שם החוקרים בהוראת מנדנבליט לא חקרו את נתניהו.עניין המניות בחברה של הבן דוד . 36שרים ועוד17סגני שרים הכל כדי להכשיר לביבי יציאה נוחה מתיקים משפטיים. עצוב שיש עיתונאים שנגררים ליצירת מסך עשן והטעיה.
כתוב תגובה ל- ישראל מתרסקת!!!
שקרנצ'יק...
  מגיב ותיק   25/04/20 20:51
לא מנדלבליט ולא נעלים, השקר שלך ושל חבריך שנקרא "פרשת הצוללות" נבדק ע"י המשטרה ולה"ב 433 והודעתם (שי ניצן) הייתה שנתניהו לא קשור לשקר שלכם:

makorrishon.co.il

אתה שקרן בזוי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אוילוש מכה שנית.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   25/04/20 22:07
המשטרה ושי ניצן הודיעו שאין כלום עם הצוללות ואוילוש הותיק מאמין להם. חריף האוילוש הזה.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
סליחה ששכחתי אותך
  מגיב ותיק   26/04/20 11:40
גם את שקרנית בזוייה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אמינות החלטות בנוסח מגיב ותיק
  שלמה המגיב   26/04/20 08:11
אם הודעת הפרקליטות ( שי ניצן ?) ,שבתיק הצוללות "שנבדק" , אזי "נתניהו לא קשור" ,וזה ההגיון הנכון להתייחס לחשד כנגד נתניהו בעניין הצוללות ( וזה נכון לטעמי ) , אז מדוע החלטת סגירת תיק הרפז , כנגד מנדלבליט ואשכנזי הינה לא נכונה , למרות שהתיק נסגר נגדם ע"י היועמ"ש הקודם ויינשטיין ?. מעניין מדוע מ"מ פרקליט המדינה אלדד , לא מצא זמן ואינטרס ,"לבדוק" גם את עילת הסגירה של תיק הצוללות כנגד נתניהו ? , נו , אולי גם שם ימצא "מימצאים מדאיגים" ויפרסם כך ,הודעה לציבור , חמישה ימים לפני שצריך להחליט אם יקבל ארכה נוספת לשמש כמ"מ פרקליט המדינה ??. האם הקוראים כאן , לא מבינים מה קורה כאן , עם אלדד ? , מה קורה כאן עם "מתלהבי" נתניהו , כמו המגיב הותיק ויואב יצחק , שהחלטות מערכות התביעה , הינן "חשודות" והינן לא אמינות , רק אם הן "מיטיבות" עם אילו "שמזיקים" לנתניהו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, הלוגיקה שלך לא משהו.
  מגיב ותיק   26/04/20 10:34

אם להב 433 לא מצאו דבר בעניין נתניהו ובכך עיקרו יכולת החלטה של שי ניצן כלפי נתניהן, האם זה אומר כי שי ניצן דובר אמת גם בפרשת אשכנזי (שבדרך תרמית נקראת פרשת הרפז)

הצחקת את הציבור...

האם זה מנקה את החשד (ולא רק חשד, תמלילי הקלטות מעידים כך) כלפי מנדלבליט כי בהיותו פצ"ר העביר את תוכן החקירות כלפי אשכנזי לאשכנזי , שיקר ותיכמן ?

והשאלה הגדולה, כיצד חוות דעתו השלילית של ווינשטיין כלפי מנדלבליט התמוססה ?
אינך מסוגל לשאול את השאלה הזו לעצמך?

אגב הניפנוף ב "מתלהבי נתניהו"..., הודעתי לך מספר פעמים שבעבר הצבעתי ימינה מנתניהו ולאחר שראיתי את השפלות והניבזות והרדיפה של החברים שלך את נתניהו, עברתי להצביע עבורו.

וכך יהיה גם בעתיד רוב סביבתי נוהגת גם כך...

ועוד דבר, אם הכל כל כך נקי כמו שאתה חושב, מדוע הסתרת תמלילי הקלטות ?
ולסיום אומר לך, מהכרת תמלילי הקלטות שפורסמו עולה תמונה של שקרן ואיש פלילי.

ושאלה אחרונה באמת, מה אתה רוצה מחיים יבין ?....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כמוני כמוך
  אמנון מפ"ת   26/04/20 11:51
הצבעתי ימינה מנתניהו ולאחר שראיתי את השפלות והניבזות והרדיפה של החברים שלך את נתניהו, עברתי להצביע עבורו.
כתוב תגובה ל- אמנון מפ"ת
המגיב הותיק מלין על "לוגיקה" ?
  שלמה המגיב   26/04/20 12:44
1) שום יחידת חקירות המשטרה , אינה מסוגלת "לעקר" את הפרקליטות מלהחליט על גורלו של תיק פלילי ( סגירה או הבאה לדין) , ואתה מטמטם כאן את הקוראים , וכבר נחשף בעבר לא פעם , שחלק לא קטן מהמלצות המשטרה בתיקי פשע , ובמיוחד כנגד עובדי ציבור בכירים , שונו ב 180 מעלות , ממה שהמשטרה המליצה. וואלה ,"לוגיקה" עלאק !. 2)עדיין לא הבנתי איך המגיב הותיק יודע (!) , מה תוכנן של הקלטות בפרשת הרפז , באשר הן נאסרו לפירסום ואכן לא פורסמו ??. 3)ויינשטיין סגר את התיק כנגד מנדלבליט ואשכנזי ואין עוררין על נכונות הסגירה , וזה תפקידו , מומחיותו וסמכותו של כל יועמ"ש , אז על איזה "חוות דעת שלילית" שאינה קשורה לפלילים ,מוסמך ויינשטיין לתת "ציונים" חיוביים או שליליים ,על נחקרים , ולמסור "חוות דעת " כזו , לרשויות אחרות , ומדוע דעתו בנושאים שאינם פליליים , אמורה להילקח " בחשבון" ע"י מישהו ??. 4) מי שקבע , על פי סמכותו ומומחיותו ובקיאותו בחומר , "שהכל נקי " , זה ויינשטיין ולא "מה שאני חושב" (!) , ואני לא מציין מה שאני "חושב" בנושאים ובחומר שאיני בקי בו ( כמו יואב יצחק והמגיב הותיק ) , אלא סומך על מי "שבקי" בראיות , ומכיר את "הקלטות" ומבין קצת יותר ממני ומיואב יצחק ומהמגיב הותיק , אם "הכל נקי" בהיבט הפלילי , או לא. 5) תוכן הקלטות לא פורסם , על פי דרישת הממונה על הביטחון במשרד הביטחון , וכבר התייחסתי לכך , ואין בכלל סמכות לפרקליטות או למשטרה , לפרסם חומר חקירה כולשהו , מתיקים סגורים , כדי לרצות איזה גורמים בעלי אינטרס , שלא קשורים לחקירה ולחומר. נו , "הלוגיקה" של המגיב הותיק ויואב יצחק , אומרת , שמערכות האכיפה הפלילית רשאיות , לפרסם בציבור , תוכנן של חקירות או נתונים או מידע , בתיקים שנסגרו !!. אם היועמ"ש ויינשטיין , לא מצא בקלטות ראיות שמצדיקות הבאה לדין של נחקרים , אז מה פתאום שיאושר לפרסם את תוכנן לציבור ? , וואלה , זה "הלוגיקה " שלך , מגיב ותיק ? . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, אתה מתעקש להבליט
  מגיב ותיק   26/04/20 16:55
את בורותך בנושא ?

אז תמשיך, תמשיך...

אין לך צל של מושג מה נחשף בתמלילי הקלטות, אין לך מושג מתמלילי הקלטות עד כמה מנדלבליט עבריין.

אתה מתחמק מהשאלה מי הטעה את ווינשטיין ומי הסתיר את חוות דעתו על מנדלבליט.

אתה מתחמק מהאופן המניפולטיבי בו מנדלבליט מונה כיועמ"ש...

בקיצור, אין לך מושג מהחיים שלך...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ועוד על "לוגיקה" בנוסח המגיב
  שלמה המגיב   26/04/20 12:58
המגיב הותיק מצהיר , שהשקפותיו האידיאולוגיות והפוליטיות , הינן "ימינה מנתניהו " , אך הוא בכל זאת מצביע בניגוד להשקפותיו עבור נתניהו , בגלל "הרדיפה" כלפיו !!. אתם הבנתם איזה נימוק "לוגי" , גרם לאזרח כולשהו , להצביע עבור מישהו שאינו מתאים לעמדותיו והשקפותיו ?. וואלה , על פי "הלוגיקה" של המגיב הותיק , אני מציע "למתלהבי" גנץ , לפתוח "ברדיפה" בתיקשורת כלפי גנץ , ותראו איך זה מעצבן את הציבור , שדוקא יצביעו בשל כך עבור גנץ , ויחקו את המניעים "הלוגיים" של המגיב הותיק ועוד " רבים מסביבתו". והמגיב הותיק , מבקר את "הלוגיקה" של אחרים ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, כתבת את זה ברצינות ?
  מגיב ותיק   26/04/20 16:48
לידיעתך ליצן קטנטן שלי, גם האימרה היה יותר חכם מצודק היא לוגיקה.

אוי מצחיק !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עצוב שאתה ירושלמי שטוף מח
  רן ב   28/04/20 09:15
כתוב תגובה ל- רן ב
יכול להעיד שיואב שקרן
  מ.ג   25/04/20 21:49
מה שאני כותב כאן ידוע לי גם אישית. כל ניסיון לכתבו נגד מינוי מנדלבליט נתקל אצל יואב יצחק בהגנת ברזל הוא נשבע שהאיש ישר כמו סרגל וכל פרשת הרפז היא קשקוש-ממש ערב אישית למנדלביט כי הוא היה מינוי של נתניהו -כעת הוא יוצא נגדו כי מנדלבליט אכזב את הבוס של יואב-נתניהו ובכל זאת הגיש כתב אישום. אם יש מושחת בכל הסיפור קוראים לו יואב יצחק שאין להאמין לאף מילה שיוצאת לו מהמקלדת
כתוב תגובה ל- מ.ג
צריך לחקור את היועמש הקודם מר
  ברור   25/04/20 23:00
ראשית צריך לחקור את מר ויינשטיין היועץ המשפטי הקודם. לא יתכן אחרי שכתב את המכתב לנתניהו על מנדלבליט שאינו ראוי להיות עובד מדינה פתאום נדם. סביר להניח שגם הוא נתפס בעבירה פלילית חמורה ושי ניצן ידע והיגן עליו. כך שלט שי ניצן בכולם. על פרקליט המדינה לבדוק אם היועמש הקודם נסחט.
כתוב תגובה ל- ברור
}}}אלדד היה שותף לסגירת התיק
  הפך למריונטה .   26/04/20 21:40
}}} אלדד היה חלק מצוות הפרקליטים שהחליט על סגירת תיק החקירה בעניין מנדנבליט. =====עכשיו הוא מריונטה של אוחנה=====
כתוב תגובה ל- הפך למריונטה .
שום מריונטה.
  טוב להבין מראש   27/04/20 08:53
הסגירה אינה בעייתית. עילת הסגירה היא שבמרכז הוויכוח: אם סיבת הסגירה היא אין אשמה, זה עולם אחד. אם היא אין ראיות, זה כבר עולם אחר. כאן התיק נסגר. בצוות מקבלי ההחלטה להמליץ על סגירה, היה דן אלדד. הצוות לא הכריע בעילת הסגירה. עילת הסגירה שעליה החליט ויינשטיין לא הייתה העדר אשמה.ולמרות זאת הוצג העניין כנובע מהעדר אשמה. זו הבעייה הטעונה חשיפה וגילוי ופתרון... לא מסובך להבנה.
כתוב תגובה ל- טוב להבין מראש
אז ככה: זה המצב העגום:
  חובת חקירה   27/04/20 18:44
1. וינשטיין החליט לסגור את תיק מנדלבליט בעניין הרפז ואימץ את עמדת שי ניצן. 2. במכתב מנדלבליט לראש הממשלה נאמר כי פרקליט המדינה החליט לסגור את התיק מחמת קשיים ראייתיים מסויימים וגם על כך שמאחר ומנדלבליט דיווח למחרת על כך שהמסמך נמצא - אין הצדקה להגשת כתב אישום. בשום מקום לא אמר ויינשטיין כי התיק נסגר מחוסר אשמה. 3. בבגץ 43/16 קבע השופט ג'ובראן "במקרה שלפנינו, היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין נמנע מלציין את סיבת הסגירה במפורש, אך למקרא החלטתו לסגירת תיק החקירה, דומה כי התיק נסגר, בין היתר, משיקולי חוסר אשמה". זו המצאה נטו. רמייה. פיברוק. שום סגירה מחמת חוסר אשמה לא עולה מהחלטת הסגירה. אכב, אילו דובר בחוסר אשמה - לא היה שום צורך ליידע את ראש הממשלה ולמסור לו חוות דעת שמנדלבליט לא ראוי לשמש מזכיר הממשלה. הרי אין אשמה במעשיו ... 4. בהרכב שישב בבגץ 43/16 הנ"ל היה גם סולברג. הוא אמר: "מבוססת על שני אדנים מרכזיים – האחד בתחום הראייתי, השני בנושא האשמה. בנוגע לראיות נאמר כי קשה יהיה להוכיח את ביצוע העבירה, בעיקר במה שנוגע ליסוד הנפשי; בנוגע לאשמה נאמר כי "מכלול האירוע כולו, ובעיקר העובדה שמנדלבליט עשה את המעשה הנכון כבר למחרת היום והעובדה שלא נגרם נזק קונקרטי לחקירה, מובילים למסקנה כי אין הצדקה להגיש נגדו כתב-אישום בגין האירועים המתוארים". סולברג שישב גם בתיק של ההאזנות לאשכנזי ומנדלבליט והתרת השמעתן - ידע מה עילת הסגירה... כלומר: אין עילה. 5. השופט עמית שישב בבגץ 43/16 אמר "לאחר שהיועץ המשפטי החליט על סגירת התיק, ומשנמנע מלציין בהחלטתו את סיבת סגירת התיק ...". כלומר: אין חולק שסיבת הסגירה לא צויינה בהחלטת וינשטיין. 6. סולברג ידע היטב שלא נקבעה עילת סגירה. אם למרות זאת קבע כאילו "בהחלטת היועץ המשפטי לממשלה דאז, עו"ד יהודה וינשטיין, מיום 21.5.2015, נסגר תיק החקירה נגד מנדלבליט מחוסר אשמה" - הרי שמדובר או בחוסר מקצועיות של מי שיהיה נשיא בית המשפט העליון בעוד כשמונה וחצי שנים, או ברצון לשמש "מגן אנושי" למנדלבליט, מטעמים שיש לחשוף אותם. כל זה - בלי קשר לשאלה אם מישהו מן הפרקליטות (עו"ד איתמר גלבפיש; עו"ד טוני גולדנברג) שייצג את המדינה בדיון, טען שהתיק נגד מנדלבליט נסגר מחוסר אשמה וביקש ליצור רושם כוזב.
כתוב תגובה ל- חובת חקירה
2
אור השמש מחטא הכל
  עוד סתם אחד   25/04/20 14:00
אם אין אשמה, אז מה החשש. אם לא בחשו - אז מה החשש. עד שאין תשובות ברורות- חשוד מאד. עדיין בלי כתבי אישום. במצב הנוכחי, יד לוחצת יד גם עם כפפות או במרפק, גם אין סיכוי שיהיו.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
3
גרימת מות ברשלנות
  פלג א   25/04/20 14:31
עוד כמה מאמרים כאלה נגד שומרי הסף, כותב המאמר יואשם בנדון כי הם עלולים למות מצחוק.
כתוב תגובה ל- פלג א
מסתבר ש...
  מגיב ותיק   25/04/20 15:29
"שומרי הסף" שלך הם הגנבים הכי גדולים בעיירה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
מרגע שאלדד נכנס
  באום   25/04/20 14:37
לפרשות מנדלבליט,הנ״ל התחיל להכנס בו,לא לפני. הוא לא עושה את תפקידו כהלכה,טוען מנדלבליט,למה בעצם נזכרת רק עכשיו,לפני שהוא התחיל לבדוק הוא כן עשה את תפקידו כהלכה? חשוד מאד.
כתוב תגובה ל- באום
5
אם זה נכון ומדוייק מה שאתה
  פסח   25/04/20 14:50
כותב הרי גם נתניהו מחזיק את מנדלבליט מלמטה. לדבריך היועץ הקודם ויינשטיין כתב על כך לנתניהו והמליץ לפטר אותו מתפקידו כמזכיר המדינה. דבר שנתניהו לא עשה. אז מדוע הוא לא מפעיל לחץ על מנדלבליט בנושא התיקים או שאנחנו צפויים לראות הצגה מבוימת בבית המשפט. על פי ההתנהלות של מנדלבליט איש אינו מחזיק חומר מרשיע עליו. נכון שהוא הגן על ניצן שהיה בבירור עבריין משפטי מדרגה ראשונה, אך כנראה היו לכך סיבות אחרות. יש לשים לב שהיועץ הקודם לא סגר את התיק מחוסר אשמה אך גם לא האשים בשום דבר פלילי את מנדלבליט לכן הטיעון ביחס לסגירת התיק מפוקפק מאוד. לטעמי מאחורי כל המהלכים הללו עומד השר אוחנה שרוצה לדחוק את מנדלבליט לפינה ולהיפטר ממנו או ל"הכניעו". לדעתי הפנייה של היועץ לנציב שרות המדינה תדחה ואיני חושב שהוא יפנה לבג"ץ. כך שאלדד יהיה פרקליט מדינה זמני לעוד שלושה חודשים.
כתוב תגובה ל- פסח
כאשר שופט העליון בדימוס דנציגר
  בני בנקר   25/04/20 19:16
נחקר בחשד לפעולות שלא כדין כפרקליטו של לחייני,תיקו ניסגר בתחילה בנימוק שלא נמצאו מספיק ראיות וכשהתברר שדנציגר יודח עקב כך משיפוט בעליון,הסגירה "תוקנה" ל"חוסר אשמה". לא מדובר בעניין פורמלי,אם היועץ המשפטי לממשלה הקודם ויינשטיין לא סגר את תיקו של מנדלבליט בנימוק "חוסר אשמה" וזה ניתן לברר בקלות,הוצג מצג שווא בפני בית המשפט העליון ובפני וועדת האיתור ליועץ המשפטי לממשלה שהוביל להחלטות שלא היו מתקבלות ומנדלבליט היה רואה את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה רק בחלומותיו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ספר את זה
  פלג א   25/04/20 20:38
לשומפלבי, גליקמן, דרוקר וכו. ניבולי הפה שלהם נגד מ"מ פרקליט המדינה,ממלא את כל המדיה. יעני מחדש פגר משפטי רקוב.
כתוב תגובה ל- פלג א
תזכורת
  להזכירך   25/04/20 23:49
אמר וינ שטין . הוא שקרן והוא עבר על העברות הנל אומנם ברף הנמוך של הפלילי. אבל עבר ולכן יש לסלקו מלהיות מזכיר
כתוב תגובה ל- להזכירך
6
סיפור דימיוני?
  אולי לא.   25/04/20 15:18
כיצד יכול דן אלדד לפצח את הפרשיה בדקות ספורות: 1. הזמן את רפ"ק דובי שרצר למשרדך. 2. בקש משרצר לספר לך מה הוא אמר לאחר שיצא מחדר החקירות ולאחר שאביחי מנדנבליט מסר לו תחת אזהרה גירסה שלישית להשתלשלות האירועים. 3.שאל את שרצר: האם נאמרו על ידו הדברים הבאים: "זה אלוף זה? זה עלוב!" (על אמירה זו ננזף שרצר). 4. בקש את הסברו של שרצר, למה אמר וכיצד ידע שמנדנבליט שיקר. תוך שעה הסיפור גמור! לסיכום מה קרה למנדנבליט? זה ששיקר בחקירתו, זה אשר שיבש חקירת פרשיות אשכנזי, זה אשר מסר מידע לבלתי מורשים, זה אשר השתיל מקורבת לתוך גורמי החקירה? הוא קודם! קודם לתפקיד מזכיר הממשלה ובהמשך לתפקיד יועמ"ש, למה קודם? ככול הנראה מאחר והיה ידוע כי איתו אפשר לגנוב סוסים, ואם לא, ככול שיפריע, יש לנו אחיזה במקום רגיש בגופו. ואולי זה ההסבר מדוע אביחי מנדנבליט חתם ביום 1 מרץ 2016 על חוות דעת משפטית אשר גנזה את החקירות נגד פרקליטת המחוז המושחתת רות בלום דוד.
כתוב תגובה ל- אולי לא.
מבקש קישור לחתימתו-רות דוד
  אמנון מפ"ת   26/04/20 11:57
" ...אביחי מנדנבליט חתם ביום 1 מרץ 2016 על חוות דעת משפטית אשר גנזה את החקירות נגד פרקליטת המחוז המושחתת רות בלום דוד"
כתוב תגובה ל- אמנון מפ"ת
החלטת מנדלבליט 1.3.16
  ארכיון   26/04/20 16:22
news1.co.il
כתוב תגובה ל- ארכיון
החלטת מנדלבליט
  אני ארכיון   26/04/20 16:49
news1.co.il
כתוב תגובה ל- אני ארכיון
7
העובדות החשובות בפרשה
  ראוי לדעת   25/04/20 15:32
המירמה שבאמצעותה היועמש הפך ליועמש. ************** שם הפרשה **** פרשת אשכנזי מנדבליט...נקראה תוך שיתוף פעולה של התקשורת כ"פרשיית הרפז". פרשיות נקראות על שם הבכירים המעורבים בהן. שהרי תיקי נתניהו לא ייקראו תיקי אלוביץ. רק בפרשייה זו מיתגו אותה תוך מזימה על שם הבורג הכי קטן בפרשייה.למה? כדי לסמן אותו כאשם וכדי לא לצרוב בתודעת הציבור את שמו של אשכנזי שדאג לכל זה באמצעות ידידו הקרוב נוני מוזס. המשטרה בתום חקירה המליצה על העמדת מנדבליט ואשכנזי לדין . מי בסוף עמד לדין ורק הוא? הרפז. תעשו פרצוף מופתע. ×××××××××××××××××××××××××××××××××××× אז איך ההמלצה של המשטרה לא הפכה לכתב אישום? הפרקליטות (תעשו שוב פרצוף מופתע) סגרה את התיק מבלי לציין סיבת סגירה. **************** מנדבליט לפני כניסתו לתפקיד היה חייב לעמוד בפני ועדת איתור בראשות השופט גרוניס . דאגו כמובן שמנדבליט יהיה המועמד היחידי.( פרצוף מופתע נוסף) ורק מנדבליט הוצג בפני הוועדה. על אף זאת היה חשש ממשי שמנדבליט לא יעבור את ועדת האיתור לאור מעורבותו בפרשייה. אז הסתירו מועדת האיתור את הקלטות!וועדת האיתור לא נחשפה לקלטות ולא לתוכנן. כלומר:הוסתר מידע מועדת האיתור. הוסתר מידע מהשופט גרוניס !וכך הוכשר מינוי של מנדבליט ליועמ"ש. ( וכן. פרצוף מופתע ממש.זה הרגע) ××××××××××××××××××××××××××××××××××× שי ניצן מנע כל נגיעה בקלטות. שי ניצן מנע כל פתיחת התיק החמור מאוד בפרשת הרפז... תיק שנסגר ...בלי ציון סיבת סגירה. שי ניצן החזיק את מנדבליט קצר תוך שהפרשייה משמשת כנשק סחיטה של שי ניצן כנגד מנדבליט. שי ניצן השתמש במנדבליט כחומר ביד היוצר בנסיון ההפיכה נגד נתניהו *********************** שי ניצן סיים תפקידו. ואיתו הלכה חומת ההגנה על מנדבליט. הואיל ורק לפרקליט מדינה סמכות להורות על חקירת יועמש...נפתח קרב אדירים בין אוחנה ומנדבליט שהתעקש ונלחם שהמינוי יהיה איש שלו. אוחנה שידע בדיוק מה מניעי מנדבליט שרצה להמשיך את קשר השתיקה לגבי הפרשייה.... התעקש לסכל את מזימת מנדבליט...ולמנות איש שלא תחת שליטת מנדבליט. אוחנה התעקש. ממש התעקש וניצח. אוחנה מינה איש שהיה ברור לכולם:. דן אלדד יחשוף את כל מה שקבר שי ניצן. ובדיוק מה שמנדבליט חשש ממנו...קרה. פרקליט המדינה הזמני הודיע כי החל בבדיקת הפרשה. ************************מנדבליט למרבה הזעזוע פועל בימים אלו להדיח את דן אלדד מתפקידו בפרקליט מדינה זמני.. וזאת כדי לטרפד חקירה בפרשייה ששי ניצן הצטיין כל כך בטיוחה. במדינה מתוקנת...מנדבליט שי ניצן אשכנזי...היו נעצרים הערב. במדינה מתוקנת היתה ליאת בן ארי מצטרפת..וכל שורת בכירי הפרקליטות שהיו שותפים לסגירת הפרשייה ולתפירת נתניהו. אבל אנו לא מדינה מתוקנת.
כתוב תגובה ל- ראוי לדעת
8
מכתבי התמיכה הם טפיל על שלטון
  יאקי   25/04/20 16:39
כתוב תגובה ל- יאקי
9
הסבר
  ארי כספי   25/04/20 17:03
מעולם לא הערצתי את מנדלבליט. אבל כעת אני מבין גם מדוע משך שנים את פרשות נתניהו. כבר היה לנו "יועץ" שניסה לסגור את פרשת הבנקאים בגלל "חוסר עניין לציבור". הרושם שלי הוא שמנדלבליט גם הוא ניסה לעשות זאת , אך פחד שבג"ץ יאלץ אותו. אולי גם חשב שנתניהו זה פאסה. מעניין אם "היועץ" הבא יצליח לבטל את תיקי נתניהו מסיבה זו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
333עדי תביעה?הכל תפור משוםכלום
  ע_הראל   25/04/20 23:03
אם יש 3 עדי מדינה חפץ הארו ופילבר שאמורים לגלות מהיכן צומחות הרגליים, אז מדוע פתאום צריך עוד 330 עדי תביעה לעזאזל? ●☆● סימן שלא צומחות שום רגליים משום מקום, הרי לשקר אין רגליים, וברור שהכל גיבוב מחוצף של שקרים ועלילות שווא, בתוספת תפירות מגוחכות מכלום ושום דבר (ולכל העדים הזוממים אין שום מידע מפליל על ביבי נתניהו אלא סתם רכילויות) ובסוף נצטרך לתלות את כל החלאות האנטישמיים שהם שונאי המדינה יחד עם העדים הזוממים על עץ גבוה 50 אמה. ●☆● אפרופו מנדלבליט, כעת ברור מדוע הליצן ניסה בהתחלה להחביא את רשימת העדים המטורפת והבלתי אפשרית, ורק לאחר שתרגיל ההונאה שלו נחשף ע"י עו"ד פרטי- רק אז נאלץ מנדלבליט לפרסם מחדש את אותו כתב אישום שיקרי נגד נתניהו, והפעם תוך צירוף רשימת עדי התביעה המפלצתית. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
יש למצוא מוטיב למחאה בפרשה הזו
  יאקי   25/04/20 17:37
כתוב תגובה ל- יאקי
11
האינטרס העליון נגד מנדלבליט,
  קישקוש בלבוש   25/04/20 17:43
שי ניצן, אלשייך וכל שאר ראשי המערכת הוא של הנאשם מבלפור. וראה זה פלא, הוא גם התאבד על המינוי שלהם (לדברי יצחק, את מנדלבליט הוא אפילו מינה כנגד דעתו החד משמעית של וינשטיין), וגם לא עושה כלום נגדם לאורך כל השנים. פשיטא, כל העסק הזה הוא סערה בכוס מים של שופרי בלפור, שאפילו הנאשם מבלפור לא מתייחס לזה ברצינות.
כתוב תגובה ל- קישקוש בלבוש
12
מי אחראי להטעיה שאתה עיתונאי?!
  אודי157   25/04/20 17:48
כתוב תגובה ל- אודי157
13
במה "מתמקד" מ"מ פרקליט מדינה ?
  שלמה המגיב   25/04/20 18:12
נו יואב , " בדיקה הנערכת מכוח תפקידו וסמכותו של אלדד כמ"מ פרקליט מדינה" ??. זהו , יואב ? , ושום התייחסות לתיזמון ולסדר העדיפות של מ"מ פרקליט מדינה , שמן הסתם , יש לו על השולחן , הרבה תיקים יותר דחופים ולרלוונטיים להחלטה בהם , הלא כן ?. פתאום , היום , פתאום עכשיו , מוצא מ"מ פרקליט מדינה ," לבדוק" אישית (!) , ולהקדיש מזמנו היקר , לבדוק תיק פלילי שנסגר ע"י יועמ"ש קודם , שלא מצא כל סיבה , להביא לדין פלילי את הנחקרים בו ( מנדלבליט , אשכנזי ועוד ) , ומה שחשוב כעת למ"מ פרקליט מדינה , זה מה עילת הסגירה בו ? , וזה לא קשור בכלל ( "הבדיקה" וכעת !) , לכך שאחד הנחקרים שנגדו נסגר התיק הינו מנדלבליט , שממונה כעת על אלדד , והתנגד למינויו ?. וואלה , איזו חריצות , איזה סדר עדיפות מבריק בטיפול של פרקליט מדינה " מכוח תפקידו וסמכותו" , בחומרים העומדים על שולחנו וממתינים להחלטתו !!. אתם הבנתם את מ"מ פרקליט המדינה , אלדד ? , מה שחשוב לו כעת , ימים (!) , לפני שצריך לחדש מינויו כממלא מקום פרקליט המדינה , הוא "בודק" אישית (!) , תיק סגור (!) , שאין מחלוקת שהיועמ"ש ויינשטיין סגר אותו כדין , ולא מצא מקום להביא לדין את הנחקרים בו , ומה שחשוב כעת ובסדר עדיפות לטיפול של אלדד , זה מהי עילת הסגירה ( חוסר אשמה או חוסר הוכחות ) וזה לא קשור בכלל "ליחסים העכורים" בין מנדלבליט ואלדד !!. נו , מדוע שאלדד לא "יבדוק" את תיקיו הסגורים של נתניהו ואשתו מלפני עשרים שנה ( תיק עמדי ותיק "גניבת המתנות" של שרה ממעון ראש הממשלה ) ? , אולי גם שם ימצא "מימצאים מדאיגים" ויפרסם זאת בתיקשורת ( כמו שעשה כך שלשום לתיק פרשת הרפז ) ?. נ.ב. האם לדעתו של יואב יצחק , אין איזה "בעייה" של ניגוד אינטרסים ונוהל תקין , שבו פקיד בכיר ( מ"מ פרקליט המדינה ) , שהוא במינוי זמני (!) , בודק אישית (!) , חומר הקשור למי שממונה עליו , והוא במינוי קבוע ?. נו , יואב , האם נציב שרות המדינה לא צריך "לבדוק" עם אלדד , את סדר העדיפות שלו " בתפקידו" ואת האתיקה והנוהל התקין "לבדיקת" נושאים , הקשורים בעבודתם של עובדי המדינה ?. והמבין יבין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש
  מגיב ותיק   25/04/20 21:06
כרגיל שלוימל'ה רוצה להרוג את השליח ולא איכפת לו שהיועמ"ש מונה בתרמית ויש חשד חמור שהוא איש שקרן ומושחת (בעבר השלוימל'ה טען בהרבה בורות כי מנדלבליט הנו מינוי אישי של נתניהו...)

אם מנדלבליט כל כך נקי, מדוע ישנה התעקשות כל כך גדולה להסתיר את תוכן הקלטות ?

מה יודע שי ניצן על מנדלבליט ששלוימל'ה לא יודע ?

מתמלילי הקלטות עולה תמונה מבהילה של סחיטות של מנדלבליט, מעורבות אישית פלילית של מנדלבליט עם אשכנזי וניגוד אינטרסים כששי ניצן מעורב עד צוואר.

רק חקירה מקיפה תסיר את עננות הסרחון !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   26/04/20 00:06
ראשית , מנדלבליט הוא מינוי של נתניהו , ואיני חוזר בי בכלל מדעתי זו והוא גם מונה אישית (!) ע"י נתניהו למזכיר הממשלה שלו וזה היה לאחר פרשת הרפז ולאחר שהיועמ"ש וינשטיין סגר את התיק. ולענייננו: 1)מי שקבע שמנדלבליט הינו "נקי" בפרשת הרפז , היה היועמ"ש ויינשטיין , ולא היה אף אחד בפרקליטות , שהכיר ומעורב בחומר , שחשב אחרת , וראוי לציין שמנדלבליט היה אז בכלל בצבא , ולא קשור בכלל "לכנופיית השמאל" בפרקליטות ואף אחד לא חלם אז , שהוא יהיה בעתיד מועמד ליועמ"ש. 2)"הסתרת תוכן ההקלטות" שבוצעו בלשכת הרמטכ"ל , היתה על פי דרישה חד משמעית של הממונה על הביטחון במשרד הביטחון ושל הצנזורה , וזה בהקשר לכך שגם אם אין בהם מימצאים פליליים , אזי יש בהם חומר רב , בהקשר לדיונים ביטחוניים ושיחות של בכירים בצבא , שפירסומם יגרום ממש נזק לביטחון המדינה , ומנדלבליט אישית מעולם לא התנגד לפירסום . 3) ממתי ניתן בעבר , אישור לפירסום תוכן חקירה כנגד חשודים , בתיקים שנסגרו ותוכנם לא שימש כראיות המשפט פלילי ? . האם הפרקליטות היתה מאשרת פירסום כזה של תיקים שנסגרו כנגד נתניהו ( פרשת עמדי) ונגד שרה נתניהו ( "גניבת" המתנות ממעון ראש הממשלה ) , או תיקים אחרים שבהם נחקרו עובדי מדינה בכירים ונסגרו ?. נו , מגיב ותיק , איזה אדם נורמלי , שנחקר במשטרה בחשד כולשהו , והתיק נסגר ולא נמצא בחומר בסיס להבאה לדין , יסכים שחומר החקירה יפורסם לציבור ? , איזו מין דרישה חצופה זו של "בעלי עניין" , מהפרקליטות ? , על איזה בסיס חוקי , מוסמכת הפרקליטות , או המשטרה , להתיר פירסום של חומר חקירה בתיקים פליליים שנסגרו ? . 4) מהיכן יודע המגיב הותיק על "תמונה מבהילה של סחיטת מנדלבליט..מעורבות פלילית של מנדלבליט עם אשכנזי.." , בעוד החומר לא פורסם ולא אושר לפירסום ? , האם היועמ"ש ויינשטיין , שלא מצא שיש מקום להביא לדין פלילי את מנדלבליט ואשכנזי , הוא טיפש , או "עובד" אצל מישהו ?. האם גם ויינשטיין , שמונה כיועמ"ש ע"י נתניהו , והיה בעבר העורך דין האישי שלו , ולא היה בעברו "בכנופיית השמאל" בפרקליטות , אינו אמין מספיק על המגיב הותיק ? . איזה מין התנהלות מבישה , להחשיד שוב אדם שנחקר בעבר , והתיק נגדו נסגר , אך כל מיני "יודעי דבר " , קובעים " תמונה מבהילה..מעורבות פלילית ( של הנחקרים !) , ללא כל "מיצמוץ" !!. נ.ב. עורך האתר יואב יצחק , מפרסם באופן קבוע , שלא מקובל עליו סגירת התיק ( פרשת הרפז) כנגד מנדלבליט , אך לא מציג ראיות של ממש , שסותרות את החלטתו המיקצועית של ויינשטיין לסגור את התיק , ולא מנמק איזה מניע היה לאנשי הפרקליטות באותה תקופה , לתת "פטור" מהבאה לדין של מנדלבליט ואשכנזי , שנחקרו בפרשה , והיו אז אנשי צבא , ואף אחד לא חלם בכלל שמנדלבליט יהיה בעתיד מועמד ליועמ"ש !. לא היתה בכלל באותה תקופה , שום מחלוקת במערכות התביעה , שמעורבים בבחינת החומר בתיק ( יומ"ש וינשטיין ופרקליטים ) , בגין נכונות החלטת ויינשטיין לסגירת התיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש נשאר קשקוש...
  מגיב ותיק   26/04/20 10:48
1. קשקוש חוזר שנשאר קשקוש, מנדלבליט אינו מינוי של נתניהו, אלא מועמד יחיד של וועדת איתור שכפתה אותו על נתניהו, לך ללמוד את הנושא לפני שאתה חוזר על שטויות..

2.אתה ממש מצחיק, הרי כל המאמר הוא על הסתרת חומר על מעלליו של מנדלבליט מווינשטין שללא ספק היה פועל אחרת בעניין המינוי.

3. ואיך אתה רוצה שיואב יצחק יציג עובדות לאחר שהמאפייה הוציאה צו איסור פירסום על תוכן הקלטות?

4. מקריאת המשך תגובתך עולה בבירור כי אינך מכיר את הפרשה, את תמלילי הקלטות ובכלל, את כל שערוריית פרשת אשכנזי..

לכן :

א. לך ללמוד את הנושא לעומק לפני שאתה מחנטרש כאן בורות..

ב. לך וחפש את תמלילי הקלטות בהן מתברר כי מנדלבליט שיקר, תיכמן, הדליף ומעל בתפקידו ושיש סביבו אנשים שסייעו לו בכך ומסתירים זאת כעת ולאחר מכן חזור לכאן.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
עובדות "וחינטרוש" בנוסח המגיב
  שלמה המגיב   26/04/20 16:49
ברגע שהמגיב הותיק , משתמש בתגובתו במילים " מחנטרש..בורות..ליצן..קשקוש..שטויות..מצחיק.." , אז אני מבין מיד שיש לו "בעייה" עם עובדות שהוא מציג , וכדאי מיד לבדוק אותן. ובכן: 1) מנדלבליט הציג את מעומדותו למשרת היועמ"ש , בעת היותו מזכיר הממשלה של נתניהו (!!) ,בהסכמתו במוקדמת של נתניהו , בידיעתו של נתניהו , בהמלצתו של נתניהו ונתניהו הצביע בממשלה בעדו "כמועמד שלו ". 2) במאמר הנוכחי , יואב יצחק , אינו מתייחס בכלל "להסתרת חומר מעלליו של מנדלבליט מויינשטיין" , אלא טוען במאמר " שהוצג מצג מטעה בפני בית המשפט העליון ובפני ועדת האיתור " ( שגם זו עובדה לא נכונה בכלל , כי שופטי בג"צ , התייחסו ספציפית לנושא חוסר ציון עילת הסגירה ע"י ויינשטיין ) ואף אחד לא "הטעה" את ויינשטיין , שהיה בקי בחומר ובקלטות , וגם יואב יצחק מציין המאמר "שויינשטיין לא מצא די ראיות להגשת כתב אישום נגד מנדלבליט " !. 3)אכן אני איני מכיר את "תמלילי הקלטות" וגם המגיב הותיק לא מכיר ,אך ויינשטיין כן מכיר ואף אחד לא "הטעה" אותו , ויואב יצחק אפילו לא טוען כך במאמר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אם אינך מכיר...
  מגיב ותיק   26/04/20 16:58
...את תמלילי הקלטות של מנדלבליט, לך לישון על האף.

מה בכלל הוויכוח בינינו בור קטנטן שלי ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין ספק , המגיב מאבד עשתונות
  שלמה המגיב   26/04/20 18:08
כרגיל , אצל המגיב הותיק , כאשר הוא "נתפס" בקלקלתו ( עובדות אינן עובדות "ולוגיקה" זה בדיוק חוסר "לוגיקה" ) , הוא מגיב באיבוד עשתונות , לא מתייחס לטיעונים שסותרים את השגותיו "ומשתולל" בגידופים כמו ילד עצבני בגן ילדים ( " בור קטנטן שלי..לך לישון על האף.." ) , וכך נהג גם בתגובתו מלפני שעה ( בקטע התגובות לתגובה 1 ), ששם הוא השתמש במילים "ליצן קטנטן שלי" ואינו מתייחס בכלל לטיעוניי בדבר "הלוגיקה" שאינה "לוגיקה" ובדבר "העובדות" ( עלאק ) שאינן עובדות , שהוא מציג כאן להוכחת טיעוניו. נ.ב. וכל זאת בהמשך לשימוש במילים "קישקוש ..בורות..מצחיק.." ועוד פניני לשון , כאשר הוא לא מצליח לנמק את טיעוניו , או "נתפס בקלקלתו " , על ידי ציטוט לא נכון של נתונים מתוך המאמר עצמו. או המצאות של נתונים , שאינו יכול בכלל להוכיח נכונותם , ורק מציין שהוא "מכיר" דברים , שאחרים אינם "מכירים" ולא מסביר , כיצד ובאיזה נסיבות . וואלה ,מגיב ותיק , אתה יורד לרמה של מתחת לרמה של פרלמנט שכונתי , כי כבר מתחיל להיות רמה של שוק , וזה חבל מאד , כי טיפש , אתה לא. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסיפור הוא אחר...
  מגיב ותיק   26/04/20 20:11
...והוא, שאין לי כוח לטיפשים, החוזרים על הבלים שהוזמו כבר ובורחים מהעיקר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
של מי "ההבלים שהוזמו" , מגיבי?
  שלמה המגיב   26/04/20 22:39
נו , מי כאן "הטיפש" ומי כאן "בורח מהעיקר" ואיזה "הבלים הוזמו" כאן , מגיב ותיק ?. ובכן , הערב פורסם ע"י דובר משרד מבקר המדינה , שמ"מ פרקליט המדינה אלדד , העביר "מימצאיו" למבקר המדינה , בפרשת תיק הרפז ,והדובר הודיע רשמית ואני מצטט אותו מילה במילה - " מטבע הדברים , לא מדובר בהיבטים פליליים , אלא היבטים אחרים שנוגעים לטיפול בעניינו של מנדלבליט ולא במעשיו שלו" !! , סוף ציטוט. נו , מגיב ותיק , וכעת אציין את "ההבלים" שלך , "שהוזמו" , בהודעת דוברות זו: 1) "אין לך מושג מה נחשף מתמלילי ההקלטות , עד כמה מנדלבליט עבריין" 2) " יש חשד חמור שמנדלבליט איש שקרן ומושחת " 3) "מתמלילי ההקלטות עולה מעורבות אישית פלילית של מנדלבליט" ועוד ועוד פנינים "שהוזמו" לחלוטין , מתוקף הודעת דוברות זו מטעם מבקר המדינה , שלא מתייחס בכלל לנושאים פליליים של מישהו , ששולל בכלל שמדובר "במעשיו של מנדלבליט" , שלא מתייחס בכלל להקלטות ולמה שעולה מהן כנגד מנדלבליט , אבל המגיב הותיק עוד מכנה אחרים , שמדברים "הבלים" וכי הוא הצליח "להזים" את "הבלים" של "הטיפשים" !!. אין מילים , מגיב ותיק , עכשיו ,"הכנסתי אותך לפינה" , ואני מעריך שתתחיל שוב "לאבד עשתונות" ולהגיב "בפראות". תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה אתה אדם לא ישר
  מגיב ותיק   27/04/20 13:15
כול (אבל כול) הוויכוח החל סביב נושא שצריך להיבדק.

והנושא הוא הנושא שהעלה יואב יצחק והיא האם מנדלבליט לא מונה בדרכי כחש והאם לא הוסתרו חוות דעת לא מחמיאות עליו.

אז אם הוא כל כך נקי אז מה הפחד מבדיקה ?

אתה אדון שלוימל'ה ברחת מהנושא הזה וכדרכך גילגלת את הוויכוחים לנושאים אחרים ושוליים והלכת סחור וסחור והתכונה שלך היא להמשיך בשיטה הזו כדי לברוח מהעיקר...

אותו נושא עם תמלילי הקלטות, אם הכל נקי אז למה צווי איסור פרסום על תמלילי הקלטות .

לכן שלוימל'ה, או שאתה אדם לא כל כך חכם, או שאתה אדם לא ישר.

צר לי, אני משאיר את הקביעה לקוראים.

(לטעמי אתה לא שניהם...)

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מלין על "חוסר יושר"?
  שלמה המגיב   27/04/20 20:47
ראשית , שמתי לב , שבתגובתך כעת , לא התייחסת בדבר איזה "הבלים שהוזמו" ושל מי , בנקודות הספציפיות שהצגתי ,וזה עוד היבט שאין בו מי יודע מה , איזה "יושר" !. ולענייננו : 1) טענתך שהנושא "שהעלה יואב יצחק , אם מנדלבליט לא מונה בדרכי כחש ובאם לא הוסתרו חוות דעת לא מחמיאות עליו" , לא קשורה בכלל לטיעוניך , שעליהם אני מלין , שיש " בתמלילי הקלטות כנגד מנדלבליט , שעולה מהם מעורבות אישית פלילית שלו" , ואתה עשית ממנו ממש עבריין (!) , ומי "שברח מהנושא שדן בו יואב יצחק (" מינוי מנדלבליט בדרכי כחש" !) , זה אתה מגיב ותיק , ולהשגותיך אילו כנגד מנדלבליט , אני התייחסתי בביקורת קשה ואני לא חוזר בי מכך , והוברר כעת שצדקתי בביקורת זו. יואב יצחק אכן ,לא סתר ולא ביקר את החלטתו של ויינשטיין לסגור את התיק , כי לא היה בו הוכחות לפלילים , ואילו אתה כן עשית זאת , "וברחת מהנושא". 2) אין לי שום "בעייה" עם שום "בדיקה" שעושה מבקר המדינה , כולל אם מינו עובד ציבור בכיר " בדרכי כחש" , וזכותו של יואב "להריץ" בדיקה כזו בכל נושא , אך אני מבקר קשות את מעורבותו של מ"מ פרקליט המדינה בנושא , כאשר עובד הציבור הבכיר כאן , הוא הממונה עליו , וזה שהתנגד שישובץ לתפקיד , וזה בכלל לא מתפקידו של פרקליט מדינה לעסוק בכשרות מינויים של בכירים , ובמקרה הנוכחי יש כאן גם ניגוד אינטרסים "זועק לשמים" , ומפרקליט מדינה , אני מצפה לקצת יותר אינטגרטי , יושר ודוגמא אישית. נו , מ"מ פרקליט המדינה עוסק בנושא של מינהל תקין בגין המינוי של הממונה עליו ! , בחייך מגיב ותיק , הרי טמבל , אתה לא. 3) צווי איסור הפירסום של תוכן הקלטות , ניתנו ע"י שופטים שבחנו את הנושא של הצנזורה , על פי דרישתו של הממונה על הביטחון במשרד הביטחון , ואין לזה שום קשר , עם מנדלבליט והחקירה נגדו ואתה מטעה במכוון את הקוראים ורד כבר מהשטות הזו , שיפורסמו תוכנן שלמאות שיחות שהוקלטו בלשכת רמטכ"ל , וזאתלאחר שויינשטיין לא מצא בתוכנן בסיס לפלילים נגד מישהו. 4) יתכן ואני לא"חכם" כמוך , מגיב ותיק , אבל אני כן יותר "ישר" מימך , ואיני "מלכלך" על אנשי ציבור , ללא כל מידע ולל כל בסיס ולא מטמטם כאן את הקוראים ומסית אותם באופן לא הגון וללא "יושר".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תוספת לאיש הלא חכם :
  מגיב ותיק   27/04/20 13:19
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תוספת לאיש הלא חכם:
  מגיב ותיק   27/04/20 13:21
mida.org.il/

ספק אם זה יעזור...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שלמות הטפשות
  כתר לי זעיר   26/04/20 00:06
זה מה שאתה.
כתוב תגובה ל- כתר לי זעיר
14
חייבים להדליק פרוזקטור על האמת
  יאקי   25/04/20 18:52
כתוב תגובה ל- יאקי
15
רישום משטרתי מונע מינוי בוועדה
  אזרח   25/04/20 21:15
הנושא הוא מאוד פשוט. כיצד זה התיק הפלילי שנפתח למנדלבליט נעלם מהרישום הפלילי. רק תיק שנסגר במחוסר אשמה נעלם ונמחק. כל השאר נשארים סגורים. וועדת האיתור, לא הייתה מאשרת אדם שיש לו תיק סגור, מאחר ותיק סגור, הוא נתון זמני, ויכול להיפתח מחדש בכל רגע, כמו ראייה חדשה שמתקבלת. שחיתות לשמה.
כתוב תגובה ל- אזרח
16
כאן זה דרום סדום
  י.צ.   25/04/20 22:14
אנחנו חיים בדרום סדום ועמורה. נראה ונשמע איום ונורא . ממש חונטה משפטית מסוכנת לשלום הדמוקרטיה הישראלית
כתוב תגובה ל- י.צ.
17
תגובה
  צנחן   25/04/20 22:23
״גם מסע של אלף מילין מתחיל צעד אחד״
כתוב תגובה ל- צנחן
18
ניבוי
  נבוא   25/04/20 23:45
עד כשבועיים עם ישראל ידע חוקית .מה קורה עם (שי ניצן לא ישן בלילות כנראה) מנדלבליט לערך.!
כתוב תגובה ל- נבוא
19
אפשר בבקשה תגובה של ווינשטיין?
  אישש   26/04/20 00:01
כתוב תגובה ל- אישש
20
אין מי שימלא מקום
  יש בעיה   26/04/20 01:30
כמעט כל הפרקליטות תומכת במדבליט. סילוקו יגרום לחסול כל צמרת הפרקליטת.התוצאה כאוס מוחלט לשנים.מה עדיף פרקליטות מושחתת או כאוס בפרקליטות. רק בשיר של ברסאנס יש פתרון
כתוב תגובה ל- יש בעיה
לא אלמן ישראל שלילי כאוס
  אמנון מפ"ת   26/04/20 12:26
לכל חכם בשרות הציבורי יש 33 מועמדים חכמים ומוכשרים ממנו שיעשו, בשמחה, את עבודתו בחצי מחיר
כתוב תגובה ל- אמנון מפ"ת
21
תיבת הפנדורה מתחילה להיפתח
  אקטואלי   26/04/20 01:53
לאור המאבקים, והתנהגות הבלתי סבירה של המערכת כנגד המינוי של אישה אחת מבשרם, שר המשפטים אוחנה מינה את עו"ד דן אלדד כממלא מקום פרקליט המדינה. מקווה שיהיה לו הכוח לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק, לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, ועוד, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. ח"כ אורנה ברביביי היתה ראש אכ"א בתקופתה לכאורה צה"ל שיקר בנושא גיוס החרדים. מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת? ++++++כל הכבוד לאילה חסון, ביום שישי 15/11/19 שידרה כתבה על שי ניצן. שי ניצן לכאורה יוצא מהכתבה כשקרן כרוני, לכאורה אדם מאוד מסוכן, שהשתן עלה לו לראש לכאורה. אני אישית שמח שהוא כבר סיים את תפקידו כפרקליט המדינה, מקווה שהוא לא ימונה לשופט בעליון. לא הייתי רוצה שאדם שכזה ימונה באף תפקיד, בטח לא בפרקליטות. בסה"כ הוא פקיד בכיר מאוד שניצל את כוחו בהרבה מקרים. ולא את כולם שידרו בכתבה.++ היו לו כמה "טעויות" – מה עם עו"ד רות דוד? מה קורה עם ראש לשכת עורכי הדין אפי נווה והפלאפון הפרוץ? מה קרה בהתנתקות שהוכנסו למעצר אלפי ילדים? מה זה האימייל לשופטים? - כאזרח אני רוצה לדעת למי עוד נשלחו אימיילים וכמה זמן התופעה הזו נמשכת?++ מה לגבי השופטת המוערכת גרסטל שנזרקה לכאורה על ידי שי ניצן מתפקידה? ולמה? האם מנדלבליט חושש משי ניצן עקב פרשת הרפז? (מדובר על קלטת שנמצאת לכאורה ברשותו של שי ניצן שמחזיקה את מנדלבליט במקום מאוד רגיש). יש לחקור את הנושאים הנ"ל בעזרת וועדת חקירה ממשלתית. מהכתבה אני אישית מאמין לעו"ד בראשי ולשופטת גרסטל ולאחרים.++ לכל אלה שמודאגים "מקץ הדמוקרטיה" – כך זה מתחיל, הדג מסריח מהראש. מומלץ לכל אחד לחפש את הכתבה ולצפות בה ולהבין באיזה מצב משפטי מסוכן אנחנו נמצאים, שלא נדבר על ראש הממשלה שצריך להתמודד עם פרקליט מושחת לכאורה, שרוצה להשאיר מורשת שהוא הפיל ראש ממשלה בישראל "איזה כבוד" הוא יקבל מההיסטוריה.++ בנוסף הוא רוצה שתיק 4000 יהיה תקדימי – "סיקור אוהד" יהפוך לשוחד, זו קץ העיתונות ולא רק קץ הדמוקרטיה. העיתונאים יורים לעצמם ברגליים שמשתפים לכאורה פעולה עם שי ניצן, אך בקרוב חלקם יתחילו לחפש עבודה אחרת. חוסר האמון שיש לאזרחי המדינה במערכת אכיפת החוק מראה שכבר לא מאמינים למערכת.+++ מערכת אכיפת החוק עושה רק "טעויות" אני ואתה וכל
כתוב תגובה ל- אקטואלי
22
הבג''ץ מסריח מהראש! הסירחון של
  קורןנאוה טבריה   26/04/20 04:03
הבג''ץ מסריח מהראש! הסירחון של ''כנופית שלטון החוק'' - ''עולה לשמיים''! ויש למושחתים הלזים את החוצפה והעוז לכנות את רה''מ ''מושחת''? מה הפלא שהשמאל הפוליטי בישראל מהאג'נדה של אהרן עגל הבג''ץ- במסווה של ''קץ הדמוקרטיה'' - נלחם בחירוף נפש להגנת ''כנופית שלטון החוק'' - שסוגרת להם תיקים - ותופרת לימין ולבנימין?! ומה הפלא שרוב הציבור בישראל שלא באשמתו - לא מאמין למערכת המשפט? לעם ישראל מגיע מערכת משפט לצדק ושוויון אבסולוטיים - מערכת נקיית כפיים=בזכות ולא בחסד! וגם את הנפוטיזם הממאיר יש לבער כחוק! מושחתים נמאסתם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
23
ביבי מתנהג כמו אסקובר
  איללל   26/04/20 05:31
קרוב היום של מרי אזרחי.
כתוב תגובה ל- איללל
24
האם חהדלפות היה חלק מהפרשה ?
  יאקי   26/04/20 07:54
כתוב תגובה ל- יאקי
25
חמור מאוד
  דהן ראובן   26/04/20 10:20
אין יותר חמור מזה...צריך להקים ועדת חקירה כיצד מונה יועמ"ש שנגוע באינטרסים או אחרים כפי שפורסם .צריכים לדעת שאמרת חז"ל קשוט עצמך לפני אחרים.
כתוב תגובה ל- דהן ראובן
26
יואב, מעניין שלא ראינו אותך
  דודו מהשרון   26/04/20 10:58
חושף איזה מהשחיתויות של נתניהו, הכיצד?
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
יואב יצחק עובד אצל נתניהו
  מ.ג   26/04/20 15:06
כשמנדלבליט מונה הוא תמך בו נמרצות למרות שפרשת הרפז הייתה ידועה מזמן-רק כשמנדלבליט פנה נגד נתניהו יואב יצחק בשליחות נתניהו יוצא למאבק מלוכלך נגדו-אתה רואה כאן עיתונות מושחתת בדרגה הירודה ביותר
כתוב תגובה ל- מ.ג
27
מנדלבלייט-על ראש הגנב בוער הכו
  גימי-יהודי מיהודה   26/04/20 11:04
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
28
לפי בן כספית, בית המשפט לא
  עמי, ת"א   26/04/20 11:22
הוטעה. ציטוט: "השופט ג'ובראן, לאחר שניתח את כל מעשיו של מנדלבליט וקבע כי לא נפל בהם פגם מהותי או מוסרי כלשהו, הוסיף ואמר כי היועמ"ש וינשטיין "נמנע מלציין את סיבת הסגירה במפורש"." ז"א - בית המשפט העליון ידע שלא היתה סיבת סגירה לתיק, בניגוד לנאמר אצלך. אשמח לקבל תגובה ממישהו שמכיר.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
אם התיק נסגר ללא ציון סיבה,
  בני בנקר   26/04/20 12:45
מעניין אם זה חוקי בכלל,למה אין רישום פלילי למנדלבליט ? הרי אם היה לו רישום פלילי,אין ספק שלא היה ממונה ליועץ המשפטי לממשלה !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יואב יצחק טען שביהמ"ש העליון
  עמי, ת"א   26/04/20 17:20
הוטעה, והוטעה במזיד. בן כספית טוען שביהמ"ש קיבל מידע מדוייק, ואף הביא סימוכין. שתי הטענות האלו מנוגדות. לא מסתדרות ביחד. אני מנסה להבין מי מהם צודק.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
לפי סעיף 62 של חוק סדר הדין
  בני בנקר   27/04/20 23:54
הפלילי,בתום טיפול בתיק חקירה שנסגר ללא העמדה לדין,חייבים לציין את עילת הסגירה: או העדר ראיות או העדר עניין לציבור,(גם עבירות ברף נמוך כפי שהגדיר ויינשטיין את התנהלות מנדלבליט בפרשת הרפז ובחקירותיו נמצאות תחת הסעיף חוסר עניין לציבור) והעדר אשמה. ברור שןיינשטיין לא סגר את תיק החקירה בעילה של העדר אשמה,הוא "רמז" בצורה ברורה במכתב לנתניהו שמנדלביט לא ראוי לכהן כמזכיר הממשלה. כל עילה אחרת של סגירה מחייבת רישום פלילי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
29
יואב יצחק
  רוח קדים   26/04/20 15:42
יואב יצחק תעלה לאתר את התצהיר שהוגש לבית המשפט העליון על ידי הפרקליטות וכן את העילה לאי סגירת התיק על ידי היועץ המשפטי ונראה אם יש הבדלים בינהם
כתוב תגובה ל- רוח קדים
30
לפי מבחן התוצאה יואב צודק
  אבי כהן   26/04/20 17:20
עד עכשיו כל הדמויות הציבוריות שיואב יצחק חשף את מעלליהן ירדו מהבמה (וויצמן, אולמרט, קצב ועוד...). לפי זה מומלץ למנדלבליט לפרוש בכבוד לפני שקלונו יתגלה ברבים והמחיר יהיה הרבה יותר קשה
כתוב תגובה ל- אבי כהן
לא כולן, לא כולן.
  עמי, ת"א   26/04/20 19:12
אני לא חושב שיש עיתונאי עם כ"כ גולגלות על החגורה שלו כמו יואב יצחק. בהחלט מהעיתונאים הטובים (והיחידים...) בארץ. היו כמה שיצחק ניהל נגדם - כנראה בצדק - מסעות עיתונאיים ונכשל. כמה שעולים בראשי: ליברמן, בייניש, ארבל, מוזס (יואב יצחק היה היחיד שיצא נגדו, בתקופה שאף עיתונאי אחר אפילו לא העז להזכיר את השם!), שי ניצן. לא תמיד מצליחים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
אין לך סבלנות ??
  אבי כהן   26/04/20 21:42
חכה ותראה מה יהיה עם השאר. ליברמן חניצם בדרך לסיום וכך גם השאר.
כתוב תגובה ל- אבי כהן
31
מה עושים? להעיף...
  קיבוצניק   26/04/20 20:11
את: א. שי ניצן - ורחוק ב. מנדנבליט - לחיק משפחתו לא יתכן ציבורית ששני האנשים האלו ישמיכו בשרות הציבורי!
כתוב תגובה ל- קיבוצניק
חיק משפחתו ולא חיקו של גרדום?
  ב.ניצן   27/04/20 08:27
מה העונש הראוי לבכירי ממסד משפטי קטנוני נקמני ומרושע העסוק דור אחרי דור בהרס חייו של כל מי שמתחשק להם. ממסד משפטי שגם פטור על פי חוק מכל עוולה ורשע שיעולל בשבתו על כס המשפט. רשע בל יתואר הגורם במצטבר לעשרות אלפי שעות של ייסורי גיהינום על הנתפשים בידי האינקוויזיציה הזאת ובני משפחותיהם. אם יש סיבה להחלת עונש מוות בתלייה על בן אנוש זו ההתעללות שכזאת. הייתה יכולה להיות מנוחה ליגע ומרגוע לעמל מראהו של גרדום עליו מתנדנד אויב אנושות שכזה לאחר שתוכח אשמתו. לא לא, אל תלחצו, רק לאחר פסק דין חלוט.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
32
נדרשת רפורמה במערכות
  האכיפה והמשפט   27/04/20 06:58
פרקליטות המדינה מתנהלת מזה שנים כארגון פשיעה כוחני ונטול ביקורת, מידע שיקרי ומטעה נמסר לבתי המשפט בדרך של שיגרה. שופטים ובמיוחד שופטי בית המשפט העליון, חלקם מיוצאי הגוף המושחת, מגבים את מיצגי המדינה. השופטים מגלגלים עיניהם ומטביעים את העותרים ומבקשי הסעד בהחלטות ופסקי דין כבדי מלל סיבובי ולהטוטני. בית המשפט העליון מוצף בשופטים גונבי דעת ומעוותי דין, הם שגרמו לאובדן אימון הציבור, נראה ששופטי העליון אינם מוטרדים מהדימוי הציבורי אותו רכשו בדין. יש לבצע רפורמה מקיפה במערכות האכיפה והמשפט, יפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- האכיפה והמשפט
33
יועצה של תנועת אומץ?
  אינסטלטור   27/04/20 18:00
יואב יצחק אתה כותב שפישלר הוא יועצה של תנועת אומץ. מניין עזות המצח הז אתה שהיית חברו של אריה אבנרי יודע כמה צער גרם פנחס פישלר לאבנרי ואיך פישלר איים על אבנרי שהוא יסגור לו את אומץ. איך אתה מעז לחלל את שמו של אבנרי ולהזכירו בנשימה אחת עם מי שנחזה לחברו אך שתה את דמו
כתוב תגובה ל- אינסטלטור
פישלר ממיסדי תנועת אומץ !!
  עוד סתם אחד   28/04/20 13:32
עו"ד פנחס (פיני) פישלר הוא קצין משטרה לשעבר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בימי ניצב בנימין זיגל. הוא בעל חמישה תארים אקדמיים, שלושה מהם בהצטיינות, ממייסדי תנועת אומץ, הגן בערכאות שונות על שוטרים וקציני משטרה רבים, פעמים רבות בהתנדבות. לוחם בלתי מתפשר למען טוהר המשטרה והאפקטיביות שלה. מייסד דף הפייסבוק "משטרת לואי דה פינס". מוציא מידי חודש דו"ח מסכם על חריגות במשטרת ישראל, שהפך חומר חובה בידיהם של אנשי אקדמיה ואזרחים שאכפת להם.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
34
ועדת איתור ליועץ המשפטי
  שפרירית   28/04/20 14:24
שר המשפטים צחי הנגבי מינה ועדה ציבורית בראשות נשיא בית המשפט העליון בגמלאות מאיר שמגר. על פי המלצותיו של מאיר שמגר שהיהיועץ המשפטי לממשלה על ועדת איתור ליועץ המשפטי לממשלה להיות מורכבת מ:------------------------------- 1. שופט גימלאי של בית המשפט העליון ההמונה על ידי נשיא בית המשפט העליו. פרופ' דניאל פרידמן שינה מעט וקבע שהיו"ר יהיה שופט גמלאי לא בהכרח מבית המשפט העליון. 2. שר המשפטים או יועץ משפטי לשעבר הממונה על ידי הממשלה.----------------------------------------------- 3. חבר כנסת הממונה על ידי ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת.---------------------------------------------- 4. עורך דין הנבחר על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין.------------------------------------------------ 5. איש אקדמיה המיומן במשפט ציבורי ובדיני עונשין הנבחר על ידי פורום ראשי פקולטות למשפטים של האוניברסיטאות והמכללות בישראל.------------------------------------ לפחות ארבעה מכל חברי הועדה להסכים על כשירות המועמד. יש למנות יועץ הכשיר להתמנות לשופט בבית המשפט העליון. ------------------------------------------------------ היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד עם הממשלה למען קידום מטרותיה כלומר קידום מדניותה באופן חוקי ללא ניגוד לחוקים. היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד יחד עם הרשות המבצעת ולא שום ראשות אחרת. אלא שעבודתו עבור נבחרי העם הרשות המבצעת זו לא בדיוק יוצאת לפועל. עצם היות הועדה בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר מעידה על המלצותיה על כוחנות ועל שתלטנות בית המשפט. הרי הוא מתמנה על ידי שופטים כשבראשם ממליץ נשיא בית המשפט העליון. שר המשפטים שהוא לעיתים קרובות משפטן ולפעמים נענה לרצון הממסד המשפטי או לחליפין היועץ המשפטי לשעבר נוהג כזה לא נעשה במקרים אחרים. ברוב המקרים ליוצאי תפקיד אין אמירה לגבי מחליפיהם. עורך דין הממונה על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי דין – אלו מופיעים בפני שופטים ותלויים בהם ולא ילכו בניגוד להמלצות נשיא בית המשפט העליון. איש אקדמיה בתחום המשפט הנבחר על ידי פורום ראשי פקולות למשפטים. אלו גם כן מהווים חלק מהממסד המשפטי. הם מעוניינים שדלתות הממסד המשפטי תהינה פתוחות בפני בוגריהם אחרת אין טעם להכשרה שהם מספקים. ------------------------------------------------------ בנוסף לאישים המרכיבים את הועדה, ישנו גם התנאי שעל היועץ להיות לדעתם כשיר להתמנות לשופט בית המשפט העליון. תנאי אחרון זה כמובן גורם ליועץ להיות מונע לזכות במשרת שופט בבית המשפט העלין. תנאי זה כמובן גורם לו לעשות הכל בהתאם לרצון נשיא בית המשפט העליון. כל אלו כמובן גורמים לכך שהיועץ המשפטי כלל אינו נאמן לממשלה ולעם אלא לרצון נשיא בית המשפט העליו שפרושו שהוא שליח הרשות השופטת בתוך הרשות המבצעת. מכאן שהרשות השופטת קובעת את פעילותה של הרשות המבצעת.
כתוב תגובה ל- שפרירית
את מדברת על הליך היסטורי שיעלם
  בני בנקר   28/04/20 19:13
מהעולם אם הממשלה תושבע,כי לפי ההסכם הקואליציוני,כל הבכירים יבחרו בהסכמה ולא ע"י ועדת איתור אלא בפורמט מוסכם אחר. בקיצור,הפוליטיקאים יחזירו לעצמם את הסמכות למנות בעצמם וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
35
של'מה הקשקשן
  נובל   28/04/20 17:15
הוא שלמה (בעגה אידישאית) אימא של הקשקשנים. מזהם את האתר הזה שנים על גבי שנים....
כתוב תגובה ל- נובל
36
במקרה זה, לדעתי
  נדב   1/05/20 12:12
בית המשפט העליון קיבל בנפש חפצה את ההטעייה,,,, אין צורך להוסיף מילים האם יושבים שם טיפשים? שלא מבינים? הם נחשים ארסיים מאוד, ושום דבר לא נעלם מעינם, אלא בכוונת מכוון הכנסת צריכה להקים וועדת חקירה ל- שופטי העליון , הפרקליטות והמשטרה הבודקים עם סמכויות מלאות יגיעו מארה"ב, בסיגנון ה- Untouchables . אין ברירה אחרת, הם הצליחו להחדיר את ה'נמק' לכל איברי הגוף.
כתוב תגובה ל- נדב
37
תיק מנדלבליט
  שפרוט   2/05/20 18:05
קראתי עכשיו את פסק דין בית המשפט העליון בעניין העתירות נגד מינויו של מנדלבליט ליוומ"ש. לא נאמר שם שתיק החקירה נגדו נסגר מחוסר אשמה, אלא שנסגר כנראה מחוסר אשמה, או מחוסר ראיות, ובעיקר נאמר שלא הונחה תשתית עובדתית שתקבע שמנדלבליט שיקר בעדותו, וכן שלא היה פגם ערכי-נורמטיבי בהתנהגותו, שמגיע לכך שימנע את מינויו. נושא פרשת הרפז נבחן היטב ע"י ועדת האיתור וגם בית המשפט העליון התייחס לכך בהרחבה ולא השתכנע שמכתב וינשטיין ממאי 2015 מספיק כדי למנוע את המינוי, בייחוד שבדצמבר 2015 וינשטיין לא התנגד למינויו ליועמ"ש. הושם דגש על כך שמדובר בכשל "קטן" ובכל שאר שנות שירותו של מנדלבליט לא נמצא פגם נוסף ולכן זה היה אירוע חד-פעמי. השופט סולברג טען שאין לחפש לתפקיד מלאך אלא בן אנוש. איני יודע אם חקירת מנדלבליט מוצתה ע"י הפרקליטות, אבל נראה שהם הגיעו למסקנה שמדובר בכשל "קטן" שאינו מצדיק העמדה לדין ואינו מצדיק הגשת כתב אישום. לדעתי, אם אין חומר חדש שהופך לחלוטין את העניין, אין מה לדון יותר בפרשה זו.
כתוב תגובה ל- שפרוט
38
מי אחראי? רק נתניהו!
  באמת מעניין   7/05/20 00:19
מנדלבליט היה מזכיר הממשלה של נתניהו שהיה בטוח שהוא ממנה קונסליירי ליועמ״ש שלא יעיז להגיש נגדו כתבי אישום. את סיפורי הסבתא תשמור למישהו אחר. העובדה שלמרות המינויים המושחתים של נתניהו עדחחן הגישו נגדו כתבי אישום אומרת דרשני.
כתוב תגובה ל- באמת מעניין
39
מערכת המשפט
  אפרת   10/05/20 08:23
אני עובדת במשרד המשפטים ומכירה טוב את המערכת המשפטית שכל העם מפחדת ממנה. ישנם בפרקליטות בכירים שעושים מה שטוב להם אישית ולפי האג'נדה שלהם. הם מטילים פחד ואימה במשרד ואוי לו למי שימצמץ משהו שמנוגד לרצונם. שי ניצן נפנף את כל המדינה באצבע קטנה שלו. כולם מפחדים ממנו. איש כוחני ואגרסיבי שייצר קשרים סודיים ואפלים בפרקליטות עם בכירי מערכת המשפט ובג"ץ. וחלק מהפגישות שלו לא מוקלטות ונערכות מחוץ למשרד ובעיקר בסופי שבוע במקומות סתר ואף אחד לא מודע לזה. ולא בכדי הוא מגונן על מנדלבליט וההפך בפרשת הרפז וכ"ו בגלל שהוא בעצמו גם משקר ומעלים ראיות לכאורה על טוהר המידות. סידר לעצמו ולמנדלבליט משכורת מנופחת ופנסיה מהגדולים במדינה שזה לעצמו טעון בדיקה מעמיקה. ולא בכדי הם ניפחו את החשדות על נתניהו ובזבזו מאות מיליוני ש"ח מקופת המדינה על חקירות וכ"ו. כי הם יודעים בסתר ליבם שעדיף שכל המדינה עסוקה בחשדות בנתניהו ואף אחד לא יתעסק בחשדות נגדם. והוא הצליח בזה ובגדול. וחבל מאוד שכל המדינה נגררת אחריו כמו "עדר". ומה שהוא רוצה להשתיק הוא סגר תיקים בכל מיני תירוצים כאלו ואחרים במסגרת החוק כביכול. ובמה שהוא מעוניין הוא יפתח תיקים וחשדות וינפח תיקים עם הדלפות מכל מיני מקומות ואנשים במדינה כמו תמנון הוא עבד וכעת התמנה לשופט בג"ץ. בושה. מערכת מסואבת. יד רוחצת יד. שתוק לי ואשתוק לך. כוחניות. אגרסיביות. גזעניות. הפרקליטות והמשטרה עושים ככל העולה על רוחם וכל הפוליטיקאים מימין ומשמאל מפחדים מהם. זאת האמת העצובה. ואין פוצה פה. כולם מפחדים. מי שיקום נגדם הוא יודע שהוא מסתכן בפתיחת תיק חקירות חשדות נגדו. ואת זה אף פוליטיקאי לא רוצה לעבור השפלה בחדרי חקירות במשטרה ועם הדלפות מכוונות שתכפיש את שמו.
כתוב תגובה ל- אפרת
40
ועדת איתור ליועץ המשפטי2
  שפרירית   6/06/20 20:35
מכאן שהרשות השופטת קובעת את פעילותה של הרשות המבצעת. כיון שבנוסף לכך היועץ גם עומד בראש התביעה, הרשות השופטת שלטת גם על התביעה! ----------------------- גם כוחן הבלתי מוגבל של היועץ מהווה בעיה חמורה ביותר. על פי החוק - האדם היחידי המוסמך לחקור את פרקליט המדינה הוא היועמ”ש והיחיד שיכול להעמיד לדין את יועמ”ש הוא פרקליט המדינה. לזה יקרא יד רוחצת יד באיזה מקום מתקיימים יחסים כאלו?? הרי היועץ לעולם לא יחקור ברצינות את הפרקליט אם הפרקליט יכול להעמיד לדין את הראשון וכך גם להיפך. הרי ברור לכל שנושאי שני תפקידים אלו מנטרלים האחד את השני. משמע כוחו של בית המשפט בשליטתו בכל השלטון הינו בלתי מוגבל.
כתוב תגובה ל- שפרירית
41
ועדת איתור ליועץ המשפטי2
  שפרירית   6/06/20 20:35
מכאן שהרשות השופטת קובעת את פעילותה של הרשות המבצעת. כיון שבנוסף לכך היועץ גם עומד בראש התביעה, הרשות השופטת שלטת גם על התביעה! ----------------------- גם כוחן הבלתי מוגבל של היועץ מהווה בעיה חמורה ביותר. על פי החוק - האדם היחידי המוסמך לחקור את פרקליט המדינה הוא היועמ”ש והיחיד שיכול להעמיד לדין את יועמ”ש הוא פרקליט המדינה. לזה יקרא יד רוחצת יד באיזה מקום מתקיימים יחסים כאלו?? הרי היועץ לעולם לא יחקור ברצינות את הפרקליט אם הפרקליט יכול להעמיד לדין את הראשון וכך גם להיפך. הרי ברור לכל שנושאי שני תפקידים אלו מנטרלים האחד את השני. משמע כוחו של בית המשפט בשליטתו בכל השלטון הינו בלתי מוגבל.
כתוב תגובה ל- שפרירית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il