w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מלחמת "חרבות ברזל" הוכיחה קיומו של תהליך ריקבון מטריד בחברה הישראלית המקיף את רוב תחומי הקיום הלאומיים שלנו, למן רמת הביטחון הלאומי ועד לאופיו ואיכותו של המשק, השירות הציבורי ומערכ...
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה פירקו את הפלמ"ח - תזכורת לציונות הדתית
מאת: יואב גלבר  |  04/01/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מחיאות כפיים לא תקבל פה
  אלטע קאקער   4/01/10 17:08
כי באתר הזה ארץ ישראל מזמן הביסה את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אבל גם לא מצנזרים אלטע כמוך
  שרון ר.   4/01/10 22:02
לפי דבריך, אתה לא ממש נמצא כאן מרצונך החופשי. משמע אתה מגיב בשכר מטעם אחד ממשרדי הפרסום הבולשביקים.
מה הפלא שאתה מסתובב כאן עם כינוי כמו אלטע קאקר?
כבר אמרתי לך שהאלטע המקורי הרבה יותר משעשע ממך?
אתה סתם בולשביק בוק עבש.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
2
צורך השעה מול צורך היסטורי.
  דני בז   4/01/10 17:18
יואב התשובה מאד פשוטה. הפלמ"ח היה צורך השעה, רק צורך! ואילו הציונות הדתית ומפעל ההתנחלות הם צורך היסטורי מהותי מתמשך, שיבטיח את קיומה העתידי של מדינת היהודים.
הפלמ"ח היה רק כלי נשק טקטי זמני ואילו הציונות הדתית הינה "נשק אסטרטגי" ערכי ועתידי חסר תחליף.
צה"ל הוא המשך דרכו של הפלמ"ח, כשם שהציונות הדתית היא המשכה של הציונות הקלאסית,שסיימה את תפקידה ההיסטורי.
כתוב תגובה ל- דני בז
דני יש טעונים נכונים בתגובתך
  זוכרהילדיםהאבודים   5/01/10 08:18
ובכל זאת דני אינך צודק לגמרי ודוקא כאדם ששירת הרבה שנים בצבא ויודע את ההררכיה הצבאית במיוחד מדינת ישראל aלא יכולה להרשות לעצמה להקלע למצב של אנרכיה ומי שמכיר את ההיסטוריון יואב גלבר יודע עד כמה הוא אוהד את הציבור הדתי לאומי ומחשיב מאד את תרומתו לחברה בישראל בכל תחומי החיים ההיסטוריה היהודית היא נר לרגלו נכון הוא שנקלענו למצב איום ונורא משום שמדינת ישראל לא השכילה להציב מחסום בפני פורעי החוק של השמאל וכך ובקיצור הגענו למצב שהגענו.
כתוב תגובה ל- זוכרהילדיםהאבודים
3
מאמר של נפחן כלומניק
  מטאטא   4/01/10 19:23
האמת קראתי בריפרוף את זיבולי השכל הללו. אין טעם לעסוק באשפה מילולית זאת. רק אומר, כי במדינה דמוקרטית הריבון הוא העם, ולא אף אחד אחר. כאשר ממשלת ישראל, פועלת בניגוד לבוחר שהצביע עבורה, אז מותר להפר ולסרב לבצע פקודות צבאיות. כאשר הימין טוען כי ייסרב לביצוע החלטות של הדיקטטורה, אז זאת זכותו וחובתו המוסרית. אבל כאשר השמאל שהוא מיעוט שולי ביותר מסרב, זה לחלוטין נוגד את החוק ורוח הדמקורטייה. ולכן קיים הבדל עצום בין הסירוב משמאל לזה מימין. מעבר לזה לא יעזור לכותב הכסיל השטחי, כל ניסיון להפריד בין הרבנים או המתנחלים לבין שאר העם. רוב רובו של עם ישראל מתנגד להרס יישובים ותומך לחלוטין בסירוב למלא הוראות חורבן שניתנו כנגד דעת העם. גם אני חילוני, בן ההתנחלות, גבעתיים, מסרב ויעודד גם אחרים לסרב לבצע את מדיניות הכנופייה השמאלנית- בולשביקית, שמעולם אינה הכירה בדמקורטייה. ולכותב אני אומר: אתה קשקשן. לך חפש לך חיים אחרים. מה לך ולדמוקרטייה. אין לך מושג מה זה. איפוא היית במשך 12 שנה בלימודי אזרחות??? לא חבל על הכסף שהמדינה זרקה עליך??
כתוב תגובה ל- מטאטא
4
נאיביות מטופשת ומסוכנת
  נביל   4/01/10 20:03
להזכירך: צה"ל הוקם בכדי להגן על מדינת ישראל נגד אויביה. לרשימת האויבים נוספו השמאלנים היהודים שמתוך שיקולים זרים שמו להם למטרה להשמידה בשיטת הצעדים. צה"ל כיום נשלט ע"י חבורת שמאלנים שאין להם אלהים ופעילותם יוצרת מציאות מסוכנת שתביא להשמדת הבית השלישי. חובתם של היהודים והגויים חוסיהם היא לעשות הכל בכדי למגר את הסכנה הזו. תגובתם של רבני ישראל לצעדיה האחרונים של ממשלת ישראל מתבטאת בחולשה ובחוסר אמונה. כולם צריכים להתלכד סביב משנתו של זצ"ל הרב כהנא, האל ינקום דמו, ולפעול על פי רוחה. רבים מבני ישראל הולכו שולל ע"י רב שמאלני שהוא עדיין מאמין שהוא רב של בית כנסת נידח בעירק. אני קורא למצביע ש"ס להודיע לנציגיהם שבאם מפלגתם לא תיישר קו עם תומכי שלמות ארץ ישראל הם יחרימו אותם ואת הצבעתם יעבירו לפייגלין ולשכמותו.
כתוב תגובה ל- נביל
5
ההבדל הגדול להיום
  אלי קופטר   4/01/10 22:52
ההבדל הוא שאז הוקם 'צבא הגנה לישראל' וכיום דורשים מההסדרניקים לציית ל'צבא הקמת פלשתין'. הציות הזה אמור גם להחריב את בתיהם וישיבותיהם של ההסדרניקים הללו.
לפיכך לאט לאט מתחיל להיווצר מצב שהחלטות "בן גוריוניות" כאלו דווקא יתאימו לרבים שלא רוצים לקחת חלק בסזון של ימנו.
כתוב תגובה ל- אלי קופטר
6
אתה מבין את מהות חיי הדת כמו
  שחמור מבין חשבון   4/01/10 23:22
כתוב תגובה ל- שחמור מבין חשבון
7
כל הפרופסורים טיפשים עד כדי כך
  או שזה רק אתה?   4/01/10 23:28
כתוב תגובה ל- או שזה רק אתה?
8
וזה נקרא חוקר? מעורר זילזול
  fufi   4/01/10 23:58
נכון אין למרצים השפעה רוחנית על סטודנטיםׁ( מתי חקרתה עד כמה?)אך תעמולה חודרת לכן היא תעמולה וזאת מטרתה. רבנים לא מנסים לתת הורעות לחיילים אלא לחדד פקודה שדגל שחור מעליה בעיני הרבה יהודים! בן גוריון עשה דבר גדול בפירוק פלמ"ח כי ידע עם איזה חומר נתעב (בחלקו) הוא אלול להתעסק-מבצעי סיזון,מוסרי לוחמים יהודים לידי אויב ולעומת יחידה מקריתי טייסי מח"ל רק הם הסכימו לירות על יהודים פצועים במיים!!ביצוע פקודה?! עדיין המעשים דומים לא בוצעו על ידי ישיבות ההסדר אך מי יודע לאיזה מצב" מגיני ממלכמיות" יביאו אותם!
כתוב תגובה ל- fufi
9
מאמר טוב וחשוב. אל תרתע
  אזרח הגון   5/01/10 07:49
נמאס מהמטורפים הללו מימין, שחושבים שבשם אלוהים הם יודעים הכל הכי טוב. עד כה, 2,000 שנה של בטחון והבטחות אלוקיות הובילו אותם דרך פוגרומים וטבח עד לארובות אושביץ. מדינה שוחרת חיים חייבת לכלכל צעדיה בהתאם ללוגיקה וחשיבה וניתוח מציאות - ואין מקום להוזים שוטים.
כתוב תגובה ל- אזרח הגון
10
תזכורת למר גלבר המיתמם/מתחסד
  avshapp   5/01/10 08:16
מר גלבר
לצערי המיתמם זה אתה. בן גוריון שאכן כנראה פעל גם ממניעים פוליטיים גזר לפחות דין שווה על כולם. היום ישנה אכיפת "חוק" רק כלפי מגזר אחד - הציונות הדתית, בטענה המתחסדת שרק לרבנים יש לכאורה סמכות כלפי תלמידיהם הנושא המדובר בעוד שלמרצים או אנשי שמאל אחרים אין.יש לזכור כי במדינת ישראל קיים ראש מכינה קדם צבאית חילונית שהוא סרבן מוצהר בעהרו ובכל זאת שר הביטחון אינו מעלה בדעתו לבטל את ההסכם מול אותה מכינה, ודוגמאות נוספות לא חסרות.כאשר המערכת הממשלתית אינה דורשת חובות באופן שווה אין לה זכות מוסרית (ולא ברור גם אם חוקית במקרה זה) לדרוש את הציות הנ"ל.
כתוב תגובה ל- avshapp
11
תהליכים אורכים זמן רב ולעיתים
  עשרות שנים   5/01/10 08:34
תהליכים אורכים זמן רב ולעיתים עשרות שנים

חלק חשוב ביותר ברה-פוליטיזציה של צה"ל יש בתכנית ... לשני מוסדות:

מינהל הסגל

ומפקדת קצין חינוך ראשי.

... דאגה תמיד שנאמניה יעמדו בראש אכ"א, או למצער בראש מינהל הסגל, המנהל את קציני הקבע של הצבא.

כך, הובטחה שליטה במינויים מחד גיסא וטיהור הצבא מיסודות לא-נאמנים....

כלומר, באמצעות מינהל הסגל נעשה פיקוח מפלגתי על קציני צה"ל, כדי להרחיק משורות הקצונה כל גורם, שאינו מקובל...

ואילו מפקדת קצין חינוך ראשי שימשה צינור להזנת הצבא בתכנים מפלגתיים.

למעשה, ממשיכה מפקדת קצין חינוך ראשי בכך עד היום...





אורי מילשטיין הנו ד"ר להיסטוריה צבאית


חנן וייס
 תהליכים אורכים זמן רב ולעיתים עשרות שנים
כתוב תגובה ל- עשרות שנים
12
בן גוריון הלנינסט היה דיקטטור
  קורןנאוה טבריה   5/01/10 10:30
ורוצח מתועב שלא היסס לקדש תותחים ועלילות סרק=כל מה שעניין אותו היה: איך לגרום לבגין לא להגיע לשלטון!!חורבן המדינה ולא המפלגה עמדו תחילה לנגד עיניו,וע"ע עלילות הדם:ארלוזורוב,מגדל דוד "אלטלנה" ודיר יאסין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
את הפלמ"ח פירקו כדי להצדיק את
  קורןנאוה טבריה   5/01/10 10:35
הרצח ב"אלטלנה"=למרות הדגל הלבן שהתנוסס על האניה,לא היסס בן גוריון לתת את הפקודה לרצוח =ורבין ציית ולא סירב לפקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור התנוסס מעליה=כיאה לכל החיילים בעולם ללא הבדל דת= שלא היססו לחסל יהודים חפים מפשע=לא שוכחת לא סולחת!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
ותודה לטייס ליכטמן שסירב לפוצ
  קורןנאוה טבריה   5/01/10 10:57
לפוצץ את "אלטלנה"=על סיפורו המופלא של הטייס הסרבן לא נשמע בשום דיון עינייני על הטבח ב"אלטלנה" כי זה מפריך את עלילת דם "המרד" שלא היה אלא רק במוחו הקודח של בן גוריון הרשע=וכך היה:ליכטמן הוזמן לשיחה אצל מפקדיו שהורו לו לפוצץ את "אלטלנה" מלמעלה=הוא דרש סיבה שתתקבל על הדעת וזו התשובה שקיבל:"העניין מסובך מכפי שאתה חושב.עכשיו יש הפוגה.הממשלה הישראלית הבטיחה לאומות המאוחדות שלא יעשה שום דבר שיש בו להפר את ההפוגה,גם לא כל ניסיוןלהבריח נשק לתוך המדינה הזאת".וליכטמן השיב בחיוך:"...הרי אין זה חידוש לגביך.בכל לילה מובא נשק באופן בלתי חוקי,הפוגה או לא הפוגה.אתה יודע זאת והאו"ם יודע זאת,אם כן מה הרעש?"וכנודע לליכטמן שיש יהודים על האנייה הוא הגיב בקללות נמרצות והבהיר שלא רק שלא יציית לפקודה לרצח יהודים,הוא גם יכניס כדור בכל אחד מטייסיו שיציית לפקודה זו!!!יהודי עם נשמה של יהודי בניגוד לבן גוריון וחסידיו השוטים והרעים מאז ועד עצם היום הזה=כולל ההיסטוריונים המגוייסים והפרופסורים המהוללים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
פשטנות אינה תחליף לדיון רציני
  ל רפי   5/01/10 11:19
פשטנות אינה עושה חסד עם דיון מורכב, אך מקלה על הצגת עמדה חד-משמעית וחד-צדדית, התואמת את רוח הכותב, תובנותיו והשקפותיו. כך עושה גם גלבר במאמרו.
המציאות הישראלית אחרי למעלה מ- 60 שנות עצמאות אינה דומה כמעט משום בחינה למציאות ששררה כאן בסמוך להכרזת העצמאות ובשנים הראשונות שלאחריה. בעת הקמת המדינה, היו גם הימין (אלטלנה) וגם השמאל (הפלמ"ח) שותפים למטרת היסוד הציונית דאז, של הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. כאשר עמדה אז על הפרק שאלת הציות לרשויות הישוב, וא"כ רשויות המדינה, שאלה זו נבעה מויכוח על דרכי ביצוע, ולא על מטרת-היסוד. הדילמה העקרית היתה יכולת להקים מדינה ולהבטיח לה השרדות וקיום ולא בשאלה היכן בדיוק יעברו גבולות מדינה זו אם תקום ולכשתקום. המסגרת הכללית היתה תוכנית החלוקה, אלא שהיה ברור לכל שגבולות אלה לא יכובדו ע"י הערבים ולכן ככל הנראה גם לא ישקפו את תוצאותיו המעשיות של המאבק.
אין להתעלם גם מן העובדה שבן-גוריון בגישתו לסוגיה של ארגון הכוחות המזויינים של המדינה החדשה, לא היה חף מפניות פוליטיות. אין זה מקרה שיחידות פלמ"ח בפיקודו של רבין היו אלה שפעלו נגד אלטלנה ולא ההגנה... . בן גוריון לא פרק את הפלמ"ח קודם להכרזת העצמאות, אעפ"י שעמדו לרשותו ההגנה, האצ"ל והלח"י אילו בחר להשתמש בהם, לאחר הבריטים הודיעו כבר על כוונתם לסיים את המנדט. ניתן ליחס לו שיקולים צבאיים לגיטימיים, אבל לאור התנהלותו הכוללת, גם שיקולים פוליטיים סקטוריאליים. את פרוק הפלמ"ח ביצע כאמור אחרי שוך הקרבות, כאשר השלטון האזרחי במדינה הובטח לו לאורך זמן. לא כך פעל בשאלת אלטלנה, ולא במקרה... .
מקור הויכוח כיום הוא בשינוי דגשים במטרות הלאומיות של קבוצות שונות בעם היהודי. השגי מלחמת ששת הימים עוררו וחידדו ויכוח זה, ואין זה מקרה שמיד אחרי המלחמה, קווי התיחום במחלוקת על הגבולות הרצויים למדינה היהודית חצו את המחנות הפוליטיים ההיסטוריים, אף כי לא לחלקים שווים. בעוד רובו של השמאל נשאר מקובע דוגמטית בתכנית החלוקה עם תיקוני גבול קלים (גבולות 67'), חותרים הימין והתנועה הדתית לאומית לעיצוב גבולות מדינת היהודים המתחדשת סביב גבולותיהם של מלכויות יהודה וישראל ההיסטוריות. מבחינה אידיאולוגית ולאומית בחירה זו נכונה ועדיפה עשרת מונים. מלחמת ששת הימים איפשרה בחינה ריאלית של פתרון סביב גישה זו, והקבעון המחשבתי של השמאל, שעדיין שלט אז בישוב (עד מהפך 77'), הוא שמנע אותה עד עתה. הויכוח המתנהל כיום שואב מאותם מקורות, אעפ"י שההנמקות הפורמליות של הצדדים לובשות צורה ופושטות צורה, מסיבות רבות ושונות שלא כאן המקום להרחיב בהן. ביסודו של הויכוח עומדת הכרה של הימין האידיאולוגי והיהדות הדתית שארץ ישראל האמיתית אינה נמצאת בת"א וחיפה, אלא ברצועת ההר ומורדותיו שבין שכם לבין חברון. מול הכרה זו מציג השמאל את הפרגמטיזם המדיני שלו שמאז נכשל ביום הכיפורים, אינו מוביל את ישראל לשום הישג אמיתי ברמה הגיאו-אסטרטגית והלאומית הכוללת.
כאשר נפרמת אחדות המטרה, הופך גם המעשה הצבאי; למעט עמידה בפרץ במובהק כנגד מה שנתפס ע"י רוב הציבור כאיום קיומי, למעשה פוליטי בעל משמעות חברתית ואידאית פנימית, וככזה הוא עומד לביקורת ציבורית. במציאות כזו, התובנה שיש ללמוד מבן גוריון אינה נוגעת לפרוק המסגרות הצבאיות החוץ-צה"ליות, אלא דווקא התנהלותו בשאלת החוקה לישראל. חרף כוונתו המוצהרת בעת הכרזת העצמאות לפעול לחקיקת חוקה לישראל תוך מספר חודשים, נמנע מכך בן גוריון לאחר שהבין ש"כפיית חוקה" לעת הזאת תפלג את העם ותסכן את יציבות הממשל. כאשר זוכרים עוד שהצבא אי
כתוב תגובה ל- ל רפי
16
המשך ל-2, זוכר הילדים האבודים
  דני בז   5/01/10 12:36
אין שום סתירה, או קריאה לאנרכיה בדברי, אדרבא, אני חושש מאד ממצב שכזה.
טענתי שצה"ל הוא המשכו של הפלמ"ח (ושאר האירגונים "הזמניים") וזאת עובדה היסטורית שאינה פרי דימיוני,כשם שהציונות הדתית היום, היא המשך פרגמטי של הציונות במובן הקלאסי של עלייה על הקרקע והגשמה בכל חלקי ארץ ישראל, אלא שהיא נמשכת בכל גלגוליה יותר מאלפיים שנים!
(תשאלו את הפרסים שמלכם 'כורש' החל במפעל הציוני הראשוני.)
דווקא כאיש צבא לשעבר, האוהב מאד את צה"ל, אני סבור שלשני הגופים הללו תפקיד מכריע בעיצוב גורלה ועתידה של המדינה, כל אחד ותפקידו ואסור בתכלית האיסור, להביא לעימות הרה אסון בין הגופים הללו, בשל גחמות מטורפות של מנהיגים חסרי אחריות לאומית מסוגם של ברק וביבי.
צה"ל והציונות הדתית המרכיבה את שדרת הלוחמים בצבא ההגנה לישראל, חד הם וזאת תעודת הביטוח של ישראל ושל כולנו מחר!
מקוה שהפעם הסברתי את עצמי טוב יותר.
כתוב תגובה ל- דני בז
מצוין ברור שאסור היה לגרור את
  מהילדים האבודים   5/01/10 13:06
הצבא לפינוי ישובים כי יש סתירה בוטה בהגנת הצבא על העם על ארץ ישראל והישובים והמתישבים בענין הילדים האבודים לא עשיתה דבר למרות המייל שנשלח אליך אגב טלפון לא נמצא לכן הושאר במייל שלך טלפון נייד
כתוב תגובה ל- מהילדים האבודים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il