|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תשכחו מזה - לא יהיה פה שלום
מאת: יריב מוהר  |  06/04/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זכויות עכשיו ניתנו ברצועה
  פרשנדתא   6/04/10 18:06
את הניסיון של "זכויות עכשיו" עשינו כבר בנסיגה מעזה. את החממות שהשארנו בשלמותן הם הרסו והפכו לבסיסי שיגור של קאסמים.
כשהם קבלו "זכויות עכשיו" הם בחרו בחמאס.
אנא אל תשיב כי הם היום במצור ואין להם זכויות. המצור הוא תגובה על כך שמייד לאחר הרס גוש קטיף והנסיגה חטפנו מאות קסאמים. אילו היו מנצלים את "הזכויות עכשיו" שניתנו להם לא היה צורך ב"עופרת יצוקה!!!"
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
מספיק כבר עם ה"מצור" !
  בני בנקר   6/04/10 19:37
מספיק עם שטיפת המוח על "מצור" לכאורה בעזה.אין לישראל שום מחויבות לספק דבר לגוף שמקיים איתנו מצב מלחמה דהפקטו. לתושבי עזה יש גבול יבשתי עם מצריים ומי שמבצע מצור עליהם הם "אחיהם" המצרים,ללא שום שליטה שלנו.אז די עם שטיפת המוח.מה שאנחנו מעבירים לעזה עושה אותנו לרחמנים הזויים בלבד.שיסתדרו עם המצרים !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
כרגיל בשמאל אין זכויות ליהודים
  סתם אחד   6/04/10 19:18
לדוגמא: למה אין לי זכות להתפלל בהר הבית עצמו למה אין לי זכות לחיות בשטחי ארץ ישראל שיהיו לדעת הכותב בשליטת הפלטינאצים שהיו ריקים לפני עלייתי לקרקע (למעלה מ80% משטחי הישובים ביהודה ושומרון הם כאלה ונשמרו ככראלה ע"י חוסיין) אלא שכרגיל בשמאל חושבים רק על זכויות הצד שכנגד ולא על טובת אחיהם היהודים
כתוב תגובה ל- סתם אחד
3
אין תיקון ומזור לעיוורון הסמול
  מומו   6/04/10 19:40
כתוב תגובה ל- מומו
4
מסכים אתך אבל מהסיבות ההפוכות
  מומו   6/04/10 19:57
אין פרטנר לשלום.

הצד השני שואף לחסל את מדינת היהודים - ישראל.

לעולם לא אצטער על קורבנות הצד השני במלחמהת מגן שלנו, שמטרתם הוא חיסול היהודים המשך הפתרון הסופי של היטלר שהערבים היו בני בריתו.

אם לא שמעת את הסיסמה "איטבח אל יהוד!" ממליץ שתעבור בדיקת שמיעה.
כתוב תגובה ל- מומו
5
התנתקת מהמציאות בנסיגה מעזה?
  יהודי מיהודה   6/04/10 20:01
מה שאתה מציע כבר בוצע ואת פירות הבאושים שלו אנחנו אוכלים עד עכשיו.
צריך להסתכל למציאות בעיניים אנחנו חיים עם אנשים בעלי דת לא סבלנית וזה ממש לא משנה אם תנסה לפייס אותם, או אם אתה רוב שולט (כיום) או מיעוט נשלט (מאורעות תרפ"ט בחברון, יהודים במדינות ערב), כל זמן שאתה לא מוסלמי הם לא יקבלו אותך, ואם הם חשבים שאתה מספיק חלש אז הם גם יפגעו בך - כדאי קצת שתכיר את הדת הזאת ותלמד מההסטוריה הקרובה והרחוקה.
בקיצור: אין לנו ארץ אחרת ולא נתרפס בפני מי שרוצה להכחידנו - ובעזרת ה' ננצח כפי שעם ישראל חי כבר 4000 שנים!
כתוב תגובה ל- יהודי מיהודה
6
עוד תרגיל מגוחך בפינוי חד-צדדי
  ל רפי   6/04/10 20:08
סליחה, אבל לא התבלבלנו.

אם צריך לחיות עם הפלשתינאים, בלי הסדר ובלי סיום הסכסוך, אני מעדיף שיראל תשלוט בשטח, ותוודא באופן ישיר את בטחון אזרחיה והאינטרסים החיוניים שלה.
אין חצי ביטחון כשם שאין חצי הריון. אם לא נהיה בשטח ולפלשתינאים לא תהיה מוטיבציה לקיים את התחיבוביותיהם, משום שלא קבלו "תמורה הולמת" בדמות מדינה משלהם, זו רק שאלה של זמן עד שתבוא ההתנגשות האלימה הבאה. אם כך, מוטב נהיה מוכנים לה בעמדות הביטחוניות הטובות ביותר.
אין צורך לחפש הסדרים מדומים, משום שכאשר הם מדומים, הם אינם הסדרים. הפתרון האמיתי היחיד הוא שתי מדינות בא"י המנדטורית לשעבר: אחת יהודית ואחת ערבית-פלשתינאית. שום "מקסם שוא" אחר לא יעבוד, משום שאין לו תנאי קיום מינימליים.
כתוב תגובה ל- ל רפי
7
יש פתרון הרבה יותר פשוט
  אמיר ש   6/04/10 20:29
במקום לגרש יהודים, שקם את הערבים במקום אחר. תן 250,000 דולר לכל משפחה ערבית שתרצה להגר מחוץ לישראל. לא חסר מדינות שיסכימו לקבל משפחות עשירות. כמו כן, לא חסרים סקרים המראים שרוב (75% מהפלסטינים) רוצים להגר החוצה. לישראל יש מספיק כסף בשביל לעשות את זה תוך 10 שנים.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
לא חבל על הכסף. לגרש אול
  נון   6/04/10 22:06
כתוב תגובה ל- נון
8
מעולם לא חשדנו שיהיה כאן שלום
  מדוזה   6/04/10 22:40
כתוב תגובה ל- מדוזה
9
מה לנו ולהם?? הם רוצים כבישים
  הבלים   6/04/10 23:17
שיבנו כבישים. הם רוצים ביוב שיבנו ביוב...אם כל הכבוד הפלסטינים מקבלים הכי הרבה כסף מכל אוכלוסיה אחרת על פני כדור הארץ. הם רוצים זכויות - זה לא לנו לתת להם זה למנהיגים שלהם כמו כן גם דמוקרטיה...עתידם הוא באחריותם...ביום שנפנים זאת - בעיקר השמאל - השלום יגיע. אנחנו לא מעוניינים בבידודם ובמצורים - ביום שיהיה להם טוב יהיה טוב גם לנו....הם אלו שבוחרים אחרת!! יש להם את הרשות ואת החמאס שמנהלים אותם "יופי".
כתוב תגובה ל- הבלים
10
שקרי השמאל בתחפושת היתממות
  "השקר עכשו"   7/04/10 00:52
האפליה היא רק ליהודים. בין הכיבוש היהודי לכיבוש הערבי , נדמה שאין הרבה מה להסס. כיבוש ערבי לא השאיר פירור יהודי , וכותב המאמר שהיתמם לא לשים לב להבדל ... ידע למה היתמם. האפליה היא רק בהפקרת חיי יהודים. יהודי שיקלע בטעות בין ערבים, יוכל לספור את דקות חיו הנותרות על יד אחת, ערבי יכול להסתובב בכל מקום, ואשה ערביה יכולה להסתובב באמצע הלילה גם בעיר כלשהיא בין יהודים ללא בעיה. אבל רק דמיינו יהודיה הולכת בלילה בכפר מנדא, או בשכם..... אז מי ששומר נפשו נקרא .. ולא בתמימות על ידי כותב המאמר למדכא ושאר כינויים. אדרבא, הראה לי איך נגמרת האפליה נגד החיים של יהודים בארץ ישראל על ידידיך ובעלי בריתך, ודקה אחרי זה , כל סממני האפליה שראית, שהינם הגנה על חיים יעלמו. קבוצת "שקר עכשו" פעילה בהיתממות והתחזות כרודפי זכויות. אבל אתם רק מנסים למנוע הגנה עצמית , ולא בתמימות. כי השקר עכשו שלכם גמיש.
כתוב תגובה ל- "השקר עכשו"
11
תגובה
  צנחן   7/04/10 01:42
יריב מוהר מקריאת הכתבה נרגעתי....השמאל כל כך לא פתוח ללמידה שייקח שנים עד שיחזור ויתפוס את השלטון אם בכלל... המשחק סכום אפס שלכם נמשך ואילו אתה מנסה תקטיקות שונות ולא בוחן לעומק את המצע שלכם.לדידך הערבים הם אותם מטומטמים שנוכל להחיל עליהם את כל רעיונותינו הנאורים והמתקדמים.לבסוף הם יבינו . כנראה שלא נוח לכם להקשיב לצד השני אלא רק לעצמיכם ולהוגי הדעות שלכם. תמשיכו לערבב את בליל מילים הזה מכל עבר מניפסט לא יצא מזה. הים הוא אותו ים והערבים אותם ערבים. לשבחם ייאמר שכוונותיהם ברורות ונאמרות מעל כל במה.הם רוצים בהיעלמות מדינת ישראל ואם אפשר ברע מה טוב. אני ושכמותי אומרים איננו אנשי מלחמה שבענו ממנה אך אם זאת דרככם ערבים יקרים תצטרכו לפגוש אותנו בשדה הקרב.רק שם הדברים נחתכים-תרתי משמע-בצורה בהירה וברורה . אאחל לך המשך יום נעים ושכל רעיונות העיוועים שלכם יגנזו.
כתוב תגובה ל- צנחן
12
שמאל גמיש-רופס לאינטרסים זרים.
  מסיק מסקנות ריקות   7/04/10 02:39
איך אומרים בשמאלנית "מדינה יהודית" ? אופס ... טעות בלקסיקון ... אין מדינה יהודית מחוץ לתחומי מדינת ישראל. מחוץ לישראל יש מדינה נוצרית. ( גזענים !!!) מחוץ לישראל יש מדינה מוסלמית. ( גזענים !!!) איזה עולם גזעני !!! באו לא נהיה גזענים ונהפוך למדינת נוצרית-איסלמית. נעצור את האפליה המוזרה הזו שיש כאן בחצי סיכה הזו שעל מפת העולם. פשיסטים !!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- מסיק מסקנות ריקות
13
הכיוון נכון
  חיימי   7/04/10 04:04
הכיוון נכון, אבל לא "שלום עכשיו" ולא "זכויות עכשיו"
לצאת מהשטחים קודם לכל בשביל הזכות שלנו למדינה יהודית דמוקרטית.
זכויות לפלסטינאים? כשנצא משם, יחליטו בעצמם.
כתוב תגובה ל- חיימי
הכיוון נכון....
  י.ש   7/04/10 11:56
אתה מזכיר לי בדיחה ישנה-אדם שואל כיצד מגיעים ללשכת הסעד

(היום משרד הרווחה)התשובה שקבל תלך ישר..ישר..ישר....

זה באשר לכיוון...אם תלך בכיוון זה עליך לבצע את הפעולות

הבאות:1)בדוק היכן מצוי המקלט הקרוב...

2)דאג לנקיונו השוטף...

3)תרגל עם בני משפחתך הדרך הקצרה ביותר למקלט...

4)צור קשר עם פסיכולוג...

5)שים שעוונית על מיטות ילדיך...

אני מקווה שלא פיספסתי דבר....בהצלחה

כתוב תגובה ל- י.ש
14
השמאל מודה שטעה והטעה
  אבי געזונט   7/04/10 04:22
שנים רבות השמאל מוכר לנו את המנטרה: "שטחים תמורת שלום".
עכשיו אחרי נהרות של דם שנשפך, אחרי שכבר ניסינו הכול וכשכולם מבינים ששלום במזרח התיכון נראה כמו הפרצוף של ג'ונבלט כשהוא עולה לרגל אל אסאד, השמאל מודה שטעה. מודה אך לא עוזב. יש לו לשמאל בחוצפתו כבר מנטרה חדשה למכור לנו: "שטחים תמורת כלום". מעניין כמה דם ישפך עד שנתפכח גם ממנה.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
15
ברור=כי רק העושה שלום במרומיו
  קורןנאוה טבריה   7/04/10 06:21
הוא ורק הוא יעשה ברחמיו שלום אמת,יציב וצודק עלינו ועל כל הראויים לישראל=ואת ה"שלום" העכשווי והרצחני הזה אני מאחלת על כל אויבי ישראל ללא הבדל דתי,עדתי ומפלגתי=ונאמר אמן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
בימינו הנבואה רק בידי שוטים
  נאד נפוח   7/04/10 08:33
קשה לדעת מה יהיה מחר, אבל, כידוע, הנבואה בימינו ניתנה רק לבעלות אוב, אסטרולוגיות, רואות בקפה, רנטגנים ושוטים אחרים.
כתוב תגובה ל- נאד נפוח
17
חבל שלא ניגבת את החלב משפתיך
  י.ש   7/04/10 12:09
הכותבים "על צד שמאל" ניחנו בתכונה מדהימה.........

היכולת לחזור על אותן "אמיתות" בניסוחים המסתירים אותן

היטב....נא לא ליפול בפח....

כתוב תגובה ל- י.ש
18
חול בעיניים!אין שמאל אחר !
  sailor   7/04/10 21:45
שמאל לכל הדעות אינו מעוסק רק במילה "שלום" שמאל העכשוי הרדיקאלי עוין מדינה את תושביה היהודים את מוסדותיה ככלל! שמאל הזה חייב להיות מושמד כאויב כשמדובר בהגנה עצמית!( רוב השמאלו נאצים ממרצים באוניברסיטוט מודים שהם לוקחים את התקפותיהם ואנטישמיות מפרסום ותעמולה של גייס החמישי בישראל!)על איזה זכויות רפש מדבר שיש ליהודים יותר מערבים? במעברים? יש חשש שמתנחל(שרובם לא כמו רפש שמאלני משרת ביחידות קרביות!) יעביר חומר חבלה לארץ? מתנחלים נתפסים עם סכינים ומטעני צינור במחסומים? במי מטפל ממשל בבניה בלתי חוקית? כל מאמר גם סמי-הגיוני של שמאל הוא שקר ללא גבולות!
כתוב תגובה ל- sailor
19
ההצעות לפתרונות חלקיים חסרות ת
  בועז אמיתי   9/04/10 17:33
"זכויות עכשיו" נשמע כמו "צדק חברתי עכשיו". זכויות וצדק אינם נושאים שמישהו יכול לבקש עבור מישהו אחר. אלו גם אינם נושאים שהפוליטיקה המקומית ובכלל עוסקת בהם. "זכויות עכשיו" אינה תוכנית אלא סיסמא וכמעט קלישאה. לנו בשמאל ברור כשמש שהכיבוש חייב להפסק ולא רק בגלל עניין הצדק אלא למעננו. בלי פתרון של שתי מדינות לשני העמים אנחנו נחייה בכאוס. לעם היהודי קרוב לודאי לא יהיה בית רביעי. סיום הכיבוש צריך להיעשות על אפם וחמתם של המנהיגים (לכאורה) ומי שצריך לדרוש את זה ללא פשרות אלו אנחנו - הריבון. הפרוייקט הזה לסיום הכיבוש והחזרת המתנחלים הינו פרוייקט מורכב מכל מה שידענו בעבר והוא חייב להיעשות בד בבד עם הסדר מדיני שפוי.
כתוב תגובה ל- בועז אמיתי
20
פינוי המתנחלים- לא בר- ביצוע
  ד"ר רבקה שפק ליסק   10/04/10 09:35
כיום יש כ- 250,000 מתנחלים. המתנחלים יצרו עובדות בלתי הפיכות.
לאחר פינוי גוש קטיף המתנחלים קיבלו החלטה להתנגד בכוח לפינוי נוסף.
משמעות ההצעה לפנותם היא מלחמת אזרחים בישראל.

יש 2 אופציות לפתרון בעיית ההתנחלויות:
הראשונה, עפ"י המתווה של הצעת קלינטון- ברק מ- 2000 , כלומר פינוי התנחלויות מבודדות, ריכוז השאר בגושים ומתן פיצוי טריטוריאלי משטח ישראל על שטח ההתנחלויות שיסופח לישראל.
השנייה, שהמתנחלים ישארו במקומותיהם ויחיו במדינת פלסטין.כשם שיש פלסטינים אזרחי ישראל, כך יהיו יהודים אזרחי פלסטין.

אבל, כל אחד מהפתרונות הללו אפשרי רק במו"מ.
יש רוב בישראל לפיתרון של 2 מדינות. מסקר שנעשה מתברר שכ- 50% ממצביעי הליכוד תומכים בפיתרון של 2 מדינות ויחד עם מצביעי קדימה, והעבודה(האם מרץ בעד 2 מדינות או מדינת כל אזרחיה?לא יודעת )יש רוב.
אבל, הפלסטינים צריכים לוותר על דרישתם ל"זכות השיבה"

אם הם יודיעו על ויתור בטוחני שהבוחר הישראלי יצביע נכון
כתוב תגובה ל- ד"ר רבקה שפק ליסק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il