|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אבנר צפוני |
|
6/07/10 16:48
|
|
|
|
גולדה ,מקברה,מוחאת לך כפיים,ומנשקת את עפר רגליך.
אתה הממשיך האולטימטיבי שלה.-
בהתנשאות,בזלזול, בקוצר הראיה, בנוקשות,באטימות,בצדקנות, בחוסר היכולת לשמוע ולקבל דעות אחרות.
"לדבר על להחזיר את סיני?-חס וחלילה! אבל אם תהרגו לנו 3000 חיילים-אז יש על מה לדבר."
|
|
כתוב תגובה ל-
אבנר צפוני
|
|
|
|
2 |
|
|
מור |
|
6/07/10 17:04
|
|
|
|
|
3 |
|
|
קומבינה מסוכנת !! |
|
6/07/10 17:32
|
|
|
|
|
4 |
|
|
יביא שלום |
|
6/07/10 18:38
|
|
|
|
רק טרנספר לערבים חזרה לערב יביא שלום
|
|
כתוב תגובה ל-
יביא שלום
|
|
|
|
5 |
|
|
פרעוש |
|
6/07/10 20:09
|
|
|
|
אלהרר יחטוף את זה בתחת יבש וכואב עם כבוד וגאוה
וגרוסמן יחטוף את זה גם הוא אבל, עם וזלין...
המצחיק הוא ששניהם יהנו! אלהרר מהכאב והכבוד, וגרוסמן מהוזלין...
|
|
כתוב תגובה ל-
פרעוש
|
|
|
|
6 |
|
|
צנחן |
|
6/07/10 21:10
|
|
|
|
מאמר נכון וחכם.ממליץ לדודו ללמוד ממר אבנר הצפוני.היתה ועדה בראשות השופט וינוגרד שכתה שני ספרים על מחדל יום הכיפורים ואבנר הצפוני מסכם ועדה זאת במשפט.גולדה אשמה כי לא נסוגה ולאחר שלושת אלפי ההרוגים הסכימה לסגת.אין ספק שחוכמתך מזוקקת.ככה הייה .לא היו מחדלי מודיעין....לא היו מחדלי כוננות של הצבא...לא היו מחסנים רקים בשממונם....
הכל הייה פשוט גולדה אמרה לא לפי שיטתך.זאת השיטה השמאלית לעשות קיצורי דרך מחשבתיים רעיוניים ללכת אל הקל והפשוט...לכאורה.רק לכאורה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
7 |
|
|
הניה |
|
6/07/10 22:22
|
|
|
|
מדוע להתיחס לדבריהם כאילו היו דברי אלוהים חיים? הם סופרים. לא נביאים ולא שליחי האל עלי אדמות.
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
|
|
|
סופר רדוד ועלוב. |
|
7/07/10 21:30
|
|
|
|
וגם לא עגנון ולא בשביס זינגר.גרוסמן נטול חשיבות ושולי.
|
|
כתוב תגובה ל-
סופר רדוד ועלוב.
|
|
|
|
8 |
|
|
נחום שחף |
|
7/07/10 01:58
|
|
|
|
|
9 |
|
|
פלא יועץ |
|
7/07/10 06:31
|
|
|
|
לדאוד.המפגין הסדרתי הבלתי נלאה,מחבורת מחללי השבת בשכונת שמעון הצדיק,החתום על רשימת עלובי הערב רב שנתפרסמה אתמול,ממשיך ללא לאות להלעיטנו ברעיונותיו הנפלוליים,מבית מדרשם של חורשי מזימות הזדון נגדנו בשמאל האירופאי,ואנו אומרים בקול ברור וחזק-חדל,די לך מדרכך הנלוזה,עייפת אותנו,תתחיל להתפקח .
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
10 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
7/07/10 06:53
|
|
|
|
כי רק הם מסוגלים להאמין בהם:"אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה"!(כתב מי שהטיב להכיר את השמאל האינטלקטואלי טוב ממני,ג'ורג' אורוול,יקירי!)עם כל הכבוד ל"אנשי תרבות וספר" כגרוסמן=מאיפוא הם מביאים את ההבנה הזאת?מאיפוא ההיגיון הזה?(שמעתי שההגיון הוא מן השטן?) על סמך מה ואיזה היסטוריה מסתמכים גרוסמן ועדתו?אלוהים אדירים אסון אוסלו לא אירע לפי 100 שנה? וקורבנות ה"שלום" שלהם עדיין מהדהדים בזכרון הקולקטיבי?! איפוא הלקח?אילו הייתי ערביה הייתי נעלבת שישראלים כגרוסמן מתייחסים אלי כאל טפשה ללא עמוד שדרה וייעוד?כערביה הייתי חושבת שגרוסמן מתנשא וטיפש=ולא סופר אינטליגנט, וזאת בלשון המעטה!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
11 |
|
|
חץ |
|
7/07/10 09:00
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
12 |
|
|
דרור ל |
|
7/07/10 09:13
|
|
|
|
|
13 |
|
|
דרור אילני |
|
7/07/10 09:44
|
|
|
|
אני רחוק מאד מהשקפותיו האידיאולוגיות והפוליטיות של אלהרר [ לכיוון שמאל ], ולעיתים הוא ממש מקומם אותי במאמריו , אך התייחסותו להגיגיו של גרוסמן בעניין הסיכסוך שלנו מול החמס,מקובלת עלי לחלוטין. לגרוסמן אין כל ידע או נתונים , על המצב בעזה ובקרב מנהיגות החמאס , יותר מכל אזרח אחר הקורא עיתון או צופה ומקשיב לכלי התיקשורת , אך הוא מבלבל את המוח בכל מיני תובנות הזויות , התלושות לגמרי מהמציאות , ונותן תחושת ביטחון [ על סמך מה ? ] כאילו הן ברורות ופשוטות וברות השגה ובכך מטעה ומעוות. איזה "מודיעין" יש למר גרוסמן שאין לנו ? , מה עזות המצח הזו של אזרח מהשורה לתת פתרונות קסם למצב בטחוני ופוליטי מורכב ביותר , שגדולי המומחים עדיין לא הצליחו ?. צר לי, אך גרוסמן מתנהג באופן דמגוגי ורדוד שאינה מתאימה לסופר רציני ואינטלגנטי. דודו , הפעם " שמאלני " כמוני מסכים איתך במאה אחוז.
|
|
כתוב תגובה ל-
דרור אילני
|
|
|
|
14 |
|
|
שמעון עזר |
|
7/07/10 10:38
|
|
|
|
|
15 |
|
|
שמעון עזר |
|
7/07/10 10:44
|
|
|
|
בד"כ אני מסכים עם דבריך וגם הפעם אבל ...
כשראיתי בריפרוף את הכותרת האסוציאציה המיידית הייתה -
מדוע בוכה הילד של דוד גרוסמן (המילה - של - הוספה ע"י התת מודע)
דוד גרוסמן (עפם כל התנגדותי לדעותיו) הוא אב שכול.
בנו של דוד היה בין 33 החיילים שנהרגו ביומיים האחרונים של מלחמת לבנון ה -2 (בעיני דם חיילים אלו מונח על ידיהם של -אולמרט פרץ וחלוץ.
עדיפה הייתה כותרת אחרת.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמעון עזר
|
|
|
|
|
|
|
דודו אלהרר |
|
7/07/10 11:13
|
|
|
|
אתה צודק לחלוטין, ודי אם קורא אחד בלבד יכול היה לקבל את הרושם הזה. כידוע לך, הכותרת נקבעת ע"י עורכי האתר ולא הכותב. אני כתבתי בכותרת "הילד הבוכה" - ככותרת הציור הקיטשי הידוע. חבל שהכתירו את המאמר כך. אני כואב את השכול של דויד גרוסמן וצר לי שמישהו לא היה רגיש מספיק. על כל פנים, תודה שהסבתָ את תשומת הלב ונקווה שיפנימו זאת באתר.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודו אלהרר
|
|
|
|
|
|
|
גילה פ. |
|
13/09/10 09:36
|
|
|
|
אתה לא כואב את השכול של דוד גרוסמן. אתה בחרת להשתלח דווקא בו מכל הסופרים המשתייכים לשמאל, בחוסר רגישות מזעזע
באטימות מוחלטת. ויש לי חדשות בשבילך הוא לא יעוף מכאן. לא נשאיר את ארצנו האהובה בידיים שלך ולא בידי המגיב הטיפש
והאכזר נבו שאין פלא שרץ אחרי דברייך ומגיב לך. כנראה שמגיב כזה בדיוק מתאים לך.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה פ.
|
|
|
|
|
|
|
גילה פ. |
|
13/09/10 09:42
|
|
|
|
בחרת להשתלח דווקא בדוד גרוסמן מכל הסופרים המשתייכים לשמאל, בחוסר רגישות מזעזע, באכזריות. ועכשיו אתה כותב על רגישות? אין פלא שהמגיב הנלוז,נבו, זה שמשתמש בשואה, בצורה צינית מעוררת חלחלה מעריץ שלך. ואל דאגה..לא ניתן לגרוסמן ללכת מכאן לא נשאיר את ארצנו אהובה בידייך ובידי
מעריצך נבו.
|
|
כתוב תגובה ל-
גילה פ.
|
|
|
|
16 |
|
|
dodel |
|
7/07/10 12:18
|
|
|
|
|
17 |
|
|
שפוי. |
|
7/07/10 15:38
|
|
|
|
אוי..אוי..אוי ..ישתחררו מחבלים רוצחים .. אוי.. אוי..אוייי.. אנחנו כל כך מסכנים וחלשים מי יציל אותנו - הרי חוץ מחיל אויר ,חיל הים ,טנקים ארטילריה סיירות,משטרה משמר הגבול אנחנו חסרי אונים ,הצילו יהודים רחמנים ... אנחנו מפחדים... עדיף שישאר בשבי כי אנחנו חבורת אגואיסטים שחושבים רק על הישבן של עצמם ומיצדנו מי שנשלח על ידינו לקרב ונפל בשבי שילך לעזעזאל ....
|
|
כתוב תגובה ל-
שפוי.
|
|
|
|
18 |
|
|
אלטע קאקער |
|
7/07/10 19:37
|
|
|
|
כל כך ראויים האחד לשני וכל כך דומים, פשוט תענוג.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער
|
|
|
|
19 |
|
|
דודורעדודורע |
|
7/07/10 19:47
|
|
|
|
מקובע מדורדר כהלערער בור ועם הארץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודורעדודורע
|
|
|
|