|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השוטרים מטמיני חומרי החבלה מנהריה
מאת: אבי דוידוביץ   |  26/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
את המצוקה של השוטרים אפשר
  אלישמע   26/09/10 11:17
להבין אבל את האימפוטנציה של המערכת שלא יכלה לספק להם הגנה ותמיכה - אי אפשר לקבל. לפני כל שיפוט ערכי של שוטר צריך הפיקוד לבדוק את עצמו. איך אמר נפוליון? אין חיילים גרועים,יש מפקדים גרועים.
כתוב תגובה ל- אלישמע
2
מתערב שהכותב שמאלן צפוני בונבו
  עמך   26/09/10 12:40
כתוב תגובה ל- עמך
יא שוטר עלוב, תענה לעניין
  מה אכפת לך מי הוא   26/09/10 13:29
השאלה היא האם שוטר מסוגל לקרוא מאמר כזה בלי ניקוד ולענות לגופו של עניין? אולי השוטרים כ"כ מוגבלים שהם מסוגלים רק לקרוא את שם המחבר ולהתחיל לאיים עליו?
כתוב תגובה ל- מה אכפת לך מי הוא
אתה סתם משמיץ. בטח אתה עבריין
  אלישמע   26/09/10 13:41
שהשוטרים קיסחו לו את הצורה
כתוב תגובה ל- אלישמע
עלובה תשובתך ואולי גם אתה
  אליהו חיים   26/09/10 14:29
מדינת ישראל אינה רחוקה מלהיות רפובליקת בננות ומקובל ברפובליקות הללו ששוטרים מחסלים את כנופיות העברינים, טוב שהשוטרים הללו עשו מעשה , זה פעמון שצריך לצלצל בכל בית בישראל , הפשע השתלט על הרחובות מזמן ועכשיו הוא מחלחל לכל משרדי הממשלה ולחברות הגדולות, ישנם גם שוטרים טובים אך כל שיכבת הפיקוד רקובה , הנסיון האחרון היה עם מנויו של הרצל שפיר ואז פפה דוק' המושחת עם תיק אפרסק על גבו סילק את הרצל שפיר מהמשטרה, מאז הפיקוד משחקים ראש קטן ולא נותנים גב לשוטרים בשטח, אני תקוה שיהיו עוד שוטרים כאלה שיסלקו את החלאה מהרחובות.
המדינה בדרך לתת למרטין שלאף את ראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
שטויות " במיץ". באש יש להלחם
  באש...   26/09/10 12:54
באמריקה של שנות ה-30 ,כאשר פשע השתולל ברחובות,גם נגד שוטרים,לא לקחו את העבריינים למעצר אלא ירו בהם . זה עזר.
כתוב תגובה ל- באש...
כשהחוק ומוציאיו לפועל מפחדים
  חרש ברזל   26/09/10 14:39
בתחילת שנות השמונים נורו למוות תשעה מראשי הפנתרים השחורים במיטותיהם ! ! ! ע"י "שומרי החוק" האמריקני ולתקשורת הוסבר שניסו להימלט ממעצר חוקי. המנהיגה אנג'לה דייויס הצליחה לברוח לרוסיה ועקבותיה נעלמו. בכך נסתיימה פרשת הפנתרים השחורים בארצות הברית שאיימה על המשטר באותה תקופה.פה עבריינים מערערים את המירקם החברתי ויש קרימינולוגים שתוקפים את שומרי החוק שחייהם וחיי בני משפחותיהם בסכנה,באוסף מלים חלולות, התפסות לחוק חסר שיניים ומוסר צבוע.
כתוב תגובה ל- חרש ברזל
להזכירך;אכיפת חוקי היובש=מאפיה
  ירון זכאי   26/09/10 14:59
לכל מי שמתגעגע ל"משטרה חזקה" הדוגמת המש' האמריקנית שאכפה את "חוקי היובש" והתערבה במה שנמצא בכוס של כל אדם; משטרה כזו בדיוק אפשרה ע"י העלמת עיין תמורת שוחד להקים ארגוני מאפיה משגשגים בארה"ב!!!! לכן כאשר המשטרה סבירה ומתעסקת בפושעים אמתיים יש סיכוי שיהיה סדר ברחובות וצדק בבתי משפט. "משטרה חזקה" היא תמיד משטרה שמטילה חיתתה על אנשים נורמטיביים ורועדת מפחד העבריינים. זה סוד גלוי בכל העולם. המשטרה שלנו בישראל היא ארגון פשע לכל דבר, ושכחה מזמן מהיא הסיבה שבגללה היא קיימת. בכל יום אנו מקבלים תזכורת לעובדה שהמשטרה היא ארגון פשע כושל.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
4
בכל אשמה דורית בייניש ובג"ץ
  מתפרת בייניש בע"ם   26/09/10 13:12
עיין בקישור הבא איך הכפיל בג"ץ את עונשו של שוטר חרוץ שעשה את עבודתו בנאמנות:

news.nana10.co.il

במקרה מפורסם, רצח פורץ רכב פלסטיני אישה צעירה שעה שניסתה להיכנס למכוניתה. במקרה מפורסם לא פחות דקר פורץ רכב פלסטיני שוטר שניסה לעצרו. שחר מזרחי פעל בצורה שתואמת את הנסיבות. במקומו לא הייתי נוהג אחרת. למרות זאת מצא בג"ץ לנכון להכפיל את עונשו.
המקרה של 4 שוטרי נהריה הוא חמור פי מאה. הם הקימו התארגנות של פשע מאורגן בתוך המשטרה, היו חברים באירגון פשע וביצעו שני מעשי פשע מזעזעים שבנס לא הסתיימו באסון. בעיקר מזעזעת הנחת מטען חבלה תחת המכונית של גב' מור, אשר בה היא מסיעה את ילדיה הפעוטים לגן.
קרבנות ההתנקשויות הנ"ל מכונים ע"י ההגנה "עבריינים". כל זמן שלא הורשעו האנשים האלה לדין, אסור לקרוא להם עבריינים. חזקת החפות עוד לא בוטלה בישראל.
דורית בייניש היתה חייבת להכפיל את עונשם של שוטרי נהריה. כיון שלא עשתה זאת, היא מוכיחה פעם נוספת שהיא עושה צחוק מהחוק.
במקום להנהיג בארצנו שלטון חוק, היא מנהיגה פה את שלטון החוקן. כל שוטר רשאי להכניס לאזרח חוקן, גם כשהוא חף מפשע. להבנת העניין נא עיין בקישור הבא:

news1.co.il
כתוב תגובה ל- מתפרת בייניש בע"ם
5
הכותב, אדם מרובע אגו וחד מימדי
  מוטי1   26/09/10 13:20
זו לא פרשה שאפשר להתיחס אליה בחד-ערכיות, ולהביט בה ולשפוט אותה בעיני אנשים חסרי אינטליגנציה ריגשית כמו הכותב. רק מי שמסוגל להתייחס לכל ההיבטים של פרשה זו ראוי לתגובה עניינית. כל טוב וחג שמח.
כתוב תגובה ל- מוטי1
שמור את הברכות שלך לעצמך
  אתה טיפוס מגעיל   26/09/10 13:34
נראה לי שאתה שוטר פרימיטיבי שמרביץ מכות לנחקרים כדי להוציא מהם הודאה על מה שהם לא עשו. זוכר איך הרבצתם לחשוד פאבל סמירנוב עד שהחתם על כך שרצח את סרגיי דבורין ושרף את גופתו? אתה זוכר גם שסרגיי דבורין התייצב בתחנת משטרה עם תעודת זיהוי והוכיח שהוא ממש בחיים?
יש לי אינטליגנציה רגשית לא פחות מאשר לך. בדקתי את כל היבטי הפרשה, גם הרגשיים שבהם, והגעתי למסקנה שההתארגנות של שוטרי נהריה היא ניפשעת. אדם שלא מסוגל להציב סכר לרגשותיו, אל יישראת במשטרה.
כתוב תגובה ל- אתה טיפוס מגעיל
רשום את שימך - אבי דוידוביץ'
  מוטי1   27/09/10 09:50
מה קרה, אתה מתבייש בשימך ? לא קיללתי ולא גידפתי, כתבתי עובדות שכנראה לחצו אצלך על נקודה רגישה, לא, אני לא שוטר, אתה כל-כך עלוב שזה מביך.
כתוב תגובה ל- מוטי1
6
מר דוידוביץ' התעורר פתאום
  הפרקליטים   26/09/10 14:10
אבי דוידוביץ זה שהיה ביאחב"ל פתאום מתעורר אחרי שנים שהוא מגן בלהט על פשעי המשטרה ושוטריה. מה קרה? חצית את הקווים? עברת לאקדמיה...? היית במשטרה אית ושמעת וכל השנים שתקת. למה?
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
7
קל לשפוט אחרים כשאינך מאויים
  חרש ברזל   26/09/10 14:21
קיימת נקודת מבט נוספת שהכותב מתעלם ממנה.כאשר אדם מרגיש מאוים עד כדי סכנת חיים, המשפט הטבעי מתיר לו להתגונן.הביקורת שלך עוסקת יותר בענין של איך השוטרים הללו ניסו להגן על עצמם. אין לנו ויכוח לגבי העובדה שהמערכת, המימסד, המשטרה התעלמו ממצוקתם האמיתית והשוטרים הבינו שיש לשים סוף לענין והפעם כפעולת הגנה עצמית לגיטימית מכל הבט שהוא.גם לדעתי הביצוע שלהם היה כושל.במקום להגיע אישית לכל מי שסיכן אותם ולשים לו כדור בראש מטווח אפס, השוטרים הלא מנוסים שלנו ניסו להפחיד והתוצאה היתה -כשלון.מסקנה כאשר מערכת החוק הנורמטיבית (שהחברה בנתה) אינה יכולה לספק לך הגנה, הפניה אל המשפט הטבעי היא מוצא יחיד וגם צודק ולראיה הזכות להגנה עצמית.
כתוב תגובה ל- חרש ברזל
8
תגובה
  צנחן   26/09/10 17:03
אין צורך לפגוע אישית בכותב....זה לא הוא זה ההורים הגנטיקה וביה"ס.ההורים אשמים שלא השתמשו באמצעי מניעה ויצרו ילד שכזה נפוח חסר ביטחון המתעלל בחלשים בד"כ.נגזר דינם של השוטרים נאמרו כל הדברים שהיו אמורים להיאמר בבית המשפט בתוכם מילים קשות על המשטרה ומפקדיה.העונש קשה מאוד גם מבחינת ביהמ"ש והנה קם לו הכותב הרופס והעלוב לנשוך עוד קצת בגווייה שנקראת השוטרים הנוקמים .ההורים אמרנו כבר?הגנטיקה של המחבר לא משהו.כאוכל נבלות ממוצע הכתבה שלו לא סיפקה תובנות חוץ מהרצון שלו להתבטא בכל מצב ובכל נושא.יש ערבי קראיוקי מדוע שלא יילך וישיר כאוות נפשו הפגיעה באנשים תהייה קטנה ומזערית במקום סגור.ככלל נאמר שבמקום שאין חוק הייה אתה החוק.זהו בדיוק המצב שהשוטרים נקלעו לו.לא עזרו בקשות העזרה אל הגוף שמיועד לשמור על כולנו וכולל בתוכו את הפרקליטות...ששששש ...שם נמים כרגע.אין זה חשוב אם עבריין מאיים על האשה וילדיך בבית הספר....כרגע המערכות נמות.אז כנראה שלכותב -גנטית- אין את אינסטינקט התגובה שייש בג'ונגל ליצורים חיים.כן כן גם לחיות וגם לאנשים יש תגובת מנוסה ופחדנות כמו של הכותב או לחימה כמו של השוטרים מהצפון.יש להצטער שלא ממש התכוונו לפגוע בעבריין אלא רק להעביר מסר.בטוחני שהיו הם חיילים בשירות קרבי והם יודעים יפה איך להעיף את הראיס של נהריה לכל הרוחות רק שלא זאת היתה כוונתם .ולבסוף אשם ביה"ס שבו למד המחבר.אשם בבורות הנטועה בו בחוסר חינוך לצניעות ביהירות -אל תדון אדם עד שלא תעמוד במקומו זוכר?? - .דקה אחרי יום הכיפורים מנסה הכותב על חשבונם של נפגעי מערכת החוק להיות פילוסוף מתחכם .ראוי לה "למסה" גאונית זאת שלא תיכתב כלל ומשניכתבה שנעטוף בה דגים וירטואלים.שנה טובה לכולם.
כתוב תגובה ל- צנחן
9
מחריד -אך לא מפתיע
  אלמוגי   26/09/10 23:39
זה פרצופה של המשטרה לצערנו העמוק- אינם דוברי אמת אינם מכבדים את החוק וחמור מכל הוא שהפיקוד העליון איננו מהווה כל דוגמה ואיננו עושה לביעור הרע משורות המשטרה
כתוב תגובה ל- אלמוגי
10
אל תדון אדם עד שתגיע למקומו:
  צבי גלברד   26/09/10 23:57
השוטרים בבעייה גדולה: משכורת נמוכה, סיכון חיים, לחץ עבודה. "זכויות אזרח" וחסינות לעבריינים. איומים ואימפוטנציה של ביהמ"ש שמגן על העבריינים.
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
ממתי שוטר מסכן את חייו????????
  ירון זכאי   27/09/10 10:44
אמנם המשכורת נמוכה, אבל בשביל איכות ירודה כל כך של משטרה, אין טעם לשלם יותר. שום שוטר לא סיכן חייו ביודעין(למעט חבלני המשטרה). תמיד השוטרים מכוונים את התנועה כאשר מחבלים יורים ביהודים!!!! כמות הנפגעים היהודים מפעילות המשטרה כבר יצרה למשטרה בצדק תדמית של ארגון פשע. לא יעזרו למשטרה מדים חדשים, תגובות של שוטרים ברשת, ושער תעלולי יחסי ציבור שדוברי המשטרה חזקים בהם....ארגון פשע לכל דבר. קרא בתגובות פה רק על מקרה אחד של סחיטת הודאה בחקירה כאשר "הנרצח" התייצב בעצמו להוכיח בתחנת משטרה כי הוא חי!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il