|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אז מה, דפקנו אותם, הה?
מאת: דוד שחם  |  01/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל ענין ה"שלום" הוא חד צדדי
  קוסא מחשי   1/10/10 12:58
מי שלא למד מההיסטוריה נדון לחיות אותה שוב. הכותב הנכבד לא למד מאומה ממה שקרה כאן ב-17 השנים האחרונות.
לאחר מסע רמיה ובעזרת השחתת חברי כנסת וקניית ק'ולותיהם הצליח השמאל להעביר את הסכם אוסלו. ישראל נתנה ונתנה ונתנה....ומה קיבלנו בתמורה ? מאומה. נאדה. גורנישט.
לפני 10 שנים בדיוק הניח ברק לפתחם של הפלשתינים הצעה מאד אטרקטיבית (למרות שלא היה לו רוב בכנסת לכך). מה קיבלנו בתמורה ? אינטיפאדה מתוכננת ומאות הרוגים יהודים.
כאילו לא קרה כלום , בא שרון ונתן לערבים את השליטה המלאה ברצועת עזה. ללא כל תמורה. מה קיבלנו בתמורה ? נכון , טילים על שדרות ועל הנגב המערבי , השתלטות של החמאס על עזה ואת מבצע עופרת יצוקה.
ושוב , כאילו כלום לא קרה , בא אולמרט ומניח על השולחן הצעה מאד מאד נדיבה שכוללת גם חלוקה של ירושלים וגם החזרה של 50,000 פליטים לשטחי ישראל. ומה עושה אבו מאזן. מנתק מגע.
מתי אנשים כמוך יקלטו שלצד השני אין שום צורך או כוונה בשלום. אני עוד עלול לחשוב שאתה כמו ה"שלומניקים" המקצועיים מאוהב בתהליך. כמו בבדיחה הידועה שבה שואלים אב ל-25 ילדים האם הוא באמת אוהב ילדים. "מה פתאום" אומר האיש "אני אוהב את התהליך".
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
אתה צודק אבל....
  דמר94   2/10/10 20:31
אתה צודק אבל לשכנע סמולנים יהודונים אנטישמים כמו הכותב זה בדיוק כמו לנסות להפוך אידיוט חסר השכלה מינימלית..... למדען אטום או למנתח מוח!
כתוב תגובה ל- דמר94
2
קוראים לזה- רצון הבוחר
  שם   1/10/10 13:29
אלה אם רצון הבוחר לא רלוונטי לדעתך...

שוב ושוב הסמול מנסה להלך אימים על הציבור, ישראל הרוויחה כאן לא מעט נקודות, הערבים הבינו שלחץ של ארה"ב על ישראל יכול לעבוד עד כאן, לא יותר.

בנתיים שומעים זמירות מאבו מאזן, נו זה מכחיש השואה השולט ברשות שלא כחוק ומייצג אוליי שליש מהערבים, כן נמשיך בשיחות, לא נמשיך...

בבאזר המזרח תיכוני מעריכים עמידה על העקרונות, לא רכרוכיות.

עכשיו, כאשר הצעתו של ליברמן על השולחן, הערבים מתחילים להפנים שתם עידן הסחיטות מישראל, עם ההצעה של ליברמן תכנית ההשמדה בשלבים מתמוססת ויש להם הרבה מה להפסיד.

Worst case scenario, ישראל מחליטה חד צדדית מהם גבולותיה ומספחת את ערביי המשולש לרש"פ. שיתמודדו.
שאר ערביי ישראל יוכרזו כתושבי ישראל אזרחי המדינה הערבית לכשתקום.
אם הבדואים לא רוצים להיות חלק מאותם אלה, כדאי שיפנימו את החוק הישראלי.
כתוב תגובה ל- שם
3
א"י מהים עד הירדן ברבונותינו
  דניאל סבלדי   1/10/10 15:17
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
4
תגובות של סכלים ואהבלים
  בטטה   1/10/10 17:32
כתוב תגובה ל- בטטה
תגובתך לעומת זאת אינטליגנטית
  קוסא מחשי   1/10/10 20:20
כתוב תגובה ל- קוסא מחשי
5
טמטום, טמטום, לא איוולת!!!
  איש עצוב   1/10/10 17:37
זה טמטום להכנס למו"מ ומתן כאשר נקודת הפתיחה שלך היא כמו של הצד שכנגד, כל מו"מ שיתחיל בקווי 67 של שחם, יסתיים בבית שלו ושלי. טמטום, אחלה טמטום שחם. על מנת לשמור על הבית יש להתחיל את המ"ומ באזור החידקל. וחוץ מזה שחם, שמעת על התחייבויות שלטוניות? הממשלה וראש הממשלה התחייבו כלפי המתיישבים ביהודה ושומרון שההקפאה היא רק ל 10 חודשים. והתחייבויות יש לקיים, אתה הרי דמוקרט לכאורה, ואם השלטון היה מתחייב בפניך, היית מצפה שיקיים נכון? האם הייתה איזו מהפיכה בינתיים שתצדיק את הההפרה הבוטה של ההתחייבות הנ"ל?, או שהדדמוקרטיה שלך מסתיימת מטר ממך, נותנת לך זכויות אין ספור, ושוללת זכויות מאחרים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
ולא לשכוח את הקיבוצים והמושבים
  א. פובליציסט   1/10/10 19:45
הכותב, כמו רבים מחבריו בשמאל, "שוכח" את התנועה הפשיסטית ביותר, הגזענית ביותר וזו שאחראית להכי הרבה פליטים פלשתינאים במחנות הפליטים - התנועה הקיבוצית ואחותה הקטנה תנועת המושבים.
השמאלנים בקיבוצים יושבים על אדמות הפלשתינאים המסכנים שנמקים במחנות הפליטים כבר עשרות שנים. ערבי לא יוכל לעולם להתקבל כחבר קיבוץ וכל מלחמתם של הקיבוצניקים בתנועת ההתנחלות (שהם החלו אותה אגב), נועדה רק למרק את מצפונם השחור ולהסיט את תשומת הלב מהאדמות השדודות שעליהם הם יושבים. גם הכותב נמנה על חבורת הצבועים הזו.
רק מדינת כל תושביה תביא פתרון אמיתי לאזור.
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
7
שכחת את הרס יחסינו עם ארה"ב
  מגרש החושך   1/10/10 22:46
ועם מדינות העולם החופשי. פרט לכך הכל נכון ומדוייק. ואגב, דבריך במאמרך אינם בגדר אפשרות, אלא זה נבואה מדוייקת של מה שיתרחש כמעט ללא ספק. מצד שני, הרי אתה יודע שהחברה שלנו הפכה כולה לערסית ולבנטינית, ללא שום עומק חשיבה. ניסית פעם להסביר לערס מה תהיינה תוצאות מעשיו בזמן המעשה? חבל"ז. העיקר שייצא גבר, שלא ויתר, שלא יצא פראייר, ושמצידו אח"כ הוא יישב בכלא מאסר עולם. זה אנחנו וזו המראה שמולנו. לכל אלה שהעלו את הפירומנים לשילטון, הסתכלו על מראה זו מאחר ויבוא יום והגלגל יתהפך, שכן מי שחי על חרבו על חרבו ימות בהכרח. יבוא יום שבו נזדקק לעזרת מדינות העולם, ובאותו היום ארצה לשמוע שוב את קולות הבהמות שצווחים כאן לחבל ביחסינו עם כל העולם, להרוג, לכבוש, לא לחיות בשלום, לא לנהל מו"מ, לחסל ערבים גם אם לא עברו על החוק. זיכרו הגלגל תמיד מתהפך. היום אנחנו למעלה (נגיד) אבל מחר...אולי נהיה למטה. או אז, אם העולם יתעלם מזעקותינו......תזכרו בזכות מי. כואב הלב...אבל זו האמת וזו המציאות שאנחנו טווים ומשאירים לילדינו.
כתוב תגובה ל- מגרש החושך
8
לא ל"שלום"טרויאני ודי להתרפסות
  קורןנאוה טבריה   2/10/10 06:19
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
עם"יהודים"כמוך ארץ חמדה הולכת
  קורןנאוה טבריה   2/10/10 06:39
פאייפן!ואחרי שנקים לערבים עוד מדינה"פלשתינית" בקרבנו=(הרי ידוע שאנו שבנו ארצה כדי לבנות להקים לערבים המסכנים ומקופחים עוד מדינה בנוסף ל-22 הקיימות ונקיות מיהודים,ציונים ושמאלנים!)=וכצפוי שוב יגבר התיאבון של התוקפן הערבי והוא ירצה עוד מדינה בגליל ובנגב?מה יאמרו לנו וכיצד יגיבו "יהודים" מתרפסים מסוגך? בדיוק כמו תגובתך הנוכחית המבישה=והמסוכנת=כי האויב גם קורא את דבריך האווילים בלשון המעטה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
תיאודור לסינג בתגובה:"ההתרפסות
  קורןנאוה טבריה   2/10/10 06:49
לא משתלמת.בעיקר לא החנופה היהודית.אחרי ככלות הכל יגלה המתרפס כי הזחילה על גחון לא הועילה לו-שכן אלה שונאים אותו ואלה בזים לו:כך יאבד עולמו מכאן ומכאן"!(העיתונאי לסינג נרצח בשואה)במקום ללמוד לקחים ממשיכים "יהודים"מזן נדיר לנהוג כמו בגלות!=עד מתי?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
הבלוגר הקטן שלנו עוד לא הבין
  חשדנית   2/10/10 19:34
שאין עם מי לדבר. אין עם מי לעשות שלום אמת. ברור שאחרי שיקבלו מדינה ביו"ש תבוא הדרישה למימוש הזכויות הלגיטימיות של...הבדווים בנגב, ואחרי זה - של ערביי הגליל, ואחרי זה הזכויות הלגיטימיות של ערביי חיפה עכו יפו רמלה לוד.... וכשנגיע לגבולות תל-אביב רבתי יהיה קל ופשוט ממש לזרוק אותנו ישר לים. זה מה שהם מתכננים לעשות בתכנית השלבים שלהם. הם מצהירים על כך בגלוי.
נוסף לזה, גם אם הפלשתינים רודפי שלום ורוצים מדינה משלהם בגבולות יו"ש, גם אז האיסלאם הקיצוני לא יאפשר להם לנוח על זרי הדפנה במדינה החדשה, וידאג להמשיך את הסכסוך עד לחיסולה הסופי של מדינת ישראל היהודית. עובדה, החמאס כבר הודיע על כך לא פעם ולא פעמיים. עובדה, גם איראן בעסק הזה ומכריזה על כך מעל כל במה וכל עץ רענן.
רק הבלוגרים הקטנים שלנו, עם קיבעון מחשבתי של צב מצוי, ממשיכים להאמין ב'שלום של שוטים' שלהם
הלו, תתעוררו שם !
כתוב תגובה ל- חשדנית
12
אהדתו נתונה מראש לשונאי-ציון
  שי אלידע   2/10/10 19:37
הכותב, בוגר אסכולה בולשביקית-אנטישמית התקשה לתמוך בציונות גם כאשר אלילו, "שמש העמים" העליל על הרופאים היהודים עלילת-דם !!
היום, כאשר אין הערבים מוכנים אפילו להכיר בזכות הקיום של מדינת היהודים, במשך עשר שנים הם מפגיזים גם ישובים אזרחים גם סוציאליסטים, אהדתו נתונה מראש לאובאמה, מוסלמי עויין ישראל מובהק (!!) שהגיע לבית הלבן ומתרפס לפני הרודנים האיסלאמיים ומנסה לרצות את היטלר המוסלמי האירני ומכל הסכנות לעולם הוא מטפל בסכנה הציונית !!!
גם בנסיבות אלה שחם לא יכול לתמוך בציונים הכובשים !!
נשגב מבינתי !!!
כתוב תגובה ל- שי אלידע
13
מה פירוש 2 מדינות לשני עמים?
  דמר94   2/10/10 20:05
איך הסמולנים מסבירים לנו את "שתי מדינות לשני עמים"? הנה התשובה! מדינה אחת נקייה מיהודים והיא מדינה פלשתינאית ערבית ומוסלמית! ומדינה שניה....חצי יהודים וחצי ערבים (בעוד מספר שנים) שאסור שתיקרא..מדינה יהודית! רק הסמולנים ההזויים שונאי עצמם חושבים שמישהו באמת מאמין לשטות ולשקר שהם מנסים למכור לנו מאז קום המדינה שנקראת "שתי מדינות לשני עמים"! אם סמולנינו המתועבים היו כנים, הם היו הראשונים לקרא להעברתם בנחישות וברגישות של כל הערבים שחיים בישראל ל...מדינה הפלשתינאית שהם עומלים כל כך קשה להקמתה!
כתוב תגובה ל- דמר94
14
לא יאומן - ההתניה הטוקבקסיטית
  פולי האמיתי   8/10/10 13:10
כותבי הטוקבקים ישר מנאצים את רצונם של השמאלנים בשלום. אבל המלה שלום (בהקשר הפלסטינאי) אפילו לא מופיעה במאמר. כלומר: לא משנה מה השמאל אומר או מציע, או אפילו אם אריק שרון מפנה את רצועת עזה במגמה ברורה לפתוח נגדה מייד במלחמה הוא מואשם מיידית בהתרפסות למען השלום. מה שמדהים, שהשמאל מקבל אוטומטית את האשמה על עצמו. אפילו התכנית לאנוס את הפלסטינאים לתוך מדינת חסות זעירה ומבותרת לקנטונים בשיתוף פעולה עם אחיהם היקרים ממדינות ערב יכולה לקבל את הכותרת הזו.
כתוב תגובה ל- פולי האמיתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il