|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רצח רבין לא הספיק להם
מאת: רון וייס  |  27/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כתבה מאירת עיניים שגילתה לי
  מאירה   27/10/10 15:53
כמה עובדות שלא ידעתי עליהן.
כתוב תגובה ל- מאירה
גם ב"יתד נאמן" יש עובדות
  איש עצוב   27/10/10 16:47
מאירה, כאן לא מחפשים עובדות, זה עיתון מפלגתי, ולכן מאד מאד לא מומלץ להסתמך על האמור בו כעובדות. גם בעיתונים אחרים יש אינטרסים, אבל העיתון פוליטי, בייחוד עיתון עם אג'נדה קיצונית - מומלץ לבדוק טוב טוב את הפרטים לפני שמכנים אותם בשם עובדות. ורק דוגמית, מוזכר כי כמות השוטרים המיובאים יהיה עד 17,000 ומספר השוטרים בכלל עד 9,000 הכיצד? מה יעשו עם 8,000 שוטרים מיובאים שלא יוכלו לשרת במשטרה? אז או שטעו בעת חתימת ההסכם, או שהכותב טעה, או שהכותב הטעה, או ששני המספרים עוסקים בשני מישורים שונים שאין ביניהם קשר - בכל מקרה, עשי לעצמך טובה, ולנתונים בעלי משמעות, תאמיני רק לאחר בדיקה שלך מול המקורות, ולא דרך צידי ג' הכותבים בעיתונות פוליטית. אני מציע לך להתייחס לנתונים (בלי כל קשר לכותב זה או אחר, אשר יכולים להיות מדוייקים יותר או פחות) כמו ל"עובדות" המתפרסמות ב"יתד נאמן" ושינוי פאזה רק לאחר בדיקה עמוקה של הדברים, ובהתאם לתוצאות הבדיקה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
נתונים מוזרים הגוררים
  חוסר הבנה עמוק   27/10/10 16:12
רון ויס, הבעיה להבין את הנתונים ולא לשכתב היסטוריה!!

לפי מה שאתה טוען, לפי "הנתונים החדשים" שאתה מביא, אז שמעון פרס הייה צריך לנצח בבחירות, חצי שנה אחרי הרצח. פרס לא הפסיד בגלל הרצח, אלא למרות הרצח הנתעב. הציבור לא קנה אז וגם לא קונה היום את מושגי השלום של "אוסלו". גם אם יקראו לקורבנות הרצח מטרור "קורבנות השלום". הציבור גם לא קונה רון ויס, את המושג "הלבן" וההזוי שלך "ערפאת הוא גיבור השלום".

ממשלת רבין עשתה עסקה עם הפתח, בראשות עראפת, כיון שהוא שלט בעם הפלשתיני כולל בחמאס ובג'יהאד המוסלמי. הוא שלט בהם שלט גם מטוניס, במידה והאלצהיימר הפוליטי של השמאל לא מכשיל אותך. כל מעשי הרצח, של גורמי חמאס והג'יהאד, טרם הכניסה של עראפת לעזה ולרמאללה, היו בהוראת ובהסכמת עראפת אישית. גם על פי המודיעין הישראלי.

יותר מכך, עצם האישור לכניסת פלשתינים לארץ, כפי שאתה מתאר, לא עלינו, לא הבנת כי לא משנה אם זה 17 אלף או 40 אלף. הדבר הסב נזק אסטרטגי לישראל עד עצם היום הזה בעניין זכות השיבה. אשר על כן התבטאות הסופר גרוסמן, לא רק בעניין אוסלו, עדיפה שתישאר בתחום הספרות ולא הפוליטיקה, שם דבריו הופכים נבזיים מנותקים מהמציאות, כמו בספרו "ההוא"..

עכשיו תתבונן היטב בכרזות שיורמו בכיכר במוצאי השבת הקרובה. שם יהיו אימרות שהם ניסיון בזוי לעשות קפיטל פוליטי מרצח. מרצח רבין. אתה תמצא שם על כן, אנשים "רוקדים על הדם". על הדם של רבין. זו לא מורשת רבין ז"ל וגם לא דרכו. זו היא הנצחה והדגשה שרבין ז"ל בחייו היה דמות שנויה במחלוקת. וכל זאת במקום להדגיש את הנורא הקיים ברצח פוליטי. אבל אתה בדבריך מייצג אנשים קטנים, סמול.
כתוב תגובה ל- חוסר הבנה עמוק
3
טובל ומרץ בידו
  איש עצוב   27/10/10 16:33
הכותב טובל ומרץ בידו. בכל הקשור לטרור הערבי, הוא מבדיל בין אשף/תוניס לבין החמאס/ג'האד, לעומת זאת בכל הקשור לטרור היהודי אשר הכותב הנכבד הצליח להביא לו 3 דוגמאות (לעומת מאות רבות של אירועי טרור אצל הערבים), הוא בחר דווקא בכותרת שנועדה להכתים את כל העדה, "רצח רבין לא הספיק להם". זה לא פעיל שלום, זה מחרחר מלחמת אחים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
'פעיל שלום' או פעיל טרור?
  נחום שחף   27/10/10 17:20
כתוב תגובה ל- נחום שחף
5
השמאל משכתב את ההיסטוריה
  סמולנסקין   27/10/10 17:20
רבין ז"ל היה איש שנוי במחלוקת.רבין לא היה טלית שכולה תכלת.רבין נרצח בנסיבות טרגיות.לרבין,לא היה מנדט מהעם.רבין הלך בפעם הראשונה בהיסטוריה עם רוב ערבי,שהוא לא תומך במדינה בלשון המעטה,ראה חברי הכנסת הערביים,אחד מקבל משכורת בלבנון,כולם חבורה של בוגדים ומרגלים,נוסעים כל פעם למדינות ערב עוינות.
רבין ירה באלטלנה,מדוע לא מלמדים תחת כל עץ רענן שרבין ירה באחיו היהודים באלטלנה,מדוע???????
כל אבן במדינה קרויה על שמו.
צודקת ד"ר עינת וולף כשאומרת שיש להסיר את תמונתו מבית מפלגת העבודה(ז"ל) ולשים את תמונתו של בן גוריון
עד מתי השמאל ימשיך בעיורון,עד מתי???
כתוב תגובה ל- סמולנסקין
6
לאיש עצוב -אתה הוא שמטעה בזדון
  רפאלי   27/10/10 19:18
ע"פ הסכם קהיר הותר ל- 7000 פלסטינים להגיע מחו"ל כדי לשמש כשוטרים. טעות דפוס כנראה גרמה לכך שנכתב 17,000 ושבינתיים אני רואה שתוקנה.
אבל מטרתך הייתה להכפיש את כותב המאמר אבל בנקודה זו נכשלת.
אם באמת היית רוצה לברר את האמת היית בקלות יכול לברר אותה באינטרנט.
mfa.gov.il




The Palestinian Police shall consist of policemen recruited locally, and from abroad (from among individuals holding Jordanian passports or Palestinian documents issued by Egypt).
The number of Palestinian recruits from abroad shall not exceed 7,000, of whom 1,000 will arrive three months after the signing of the Agreement.
כתוב תגובה ל- רפאלי
"יתד נאמן" אמין הרבה יותר
  איש עצוב   27/10/10 20:27
"יתד נאמן" אמין הרבה יותר, אנא הבט בהתיחסותו של הגולש בשם "נחום שחף" האיש הזה חשף את הפרצוף האמיתי של פרשת מוחמד א דורה, אשר השמאל הישראל ניפח וטיפח, פרשה אשר הייתה עילה לכאורה להתקוממות של הערבים בשטחים, והביאה אחריה רצח של מאות ישראלים, ובפועל היתה הצגה אחת גדולה, המלווה בירי מסיבי, של ערבים מעל לראש של האב ובנו הערבים, תוך סיכון חיי שניהם, אך מבלי שנפגעו כלל ועיקר. וכאן חושף "נחום שחף" באמצעות ציטוטים מספרו של ברגמן (בו משתמש לכאורה הכותב על מנת ל"הצדיק" את דבריו), גם את פרצופו האמיתי של המאמר הזה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
7
בשנת 94 הופיע הנבל ערפאת
  פלא יועץ   27/10/10 21:35
בראיון בטלויזיה הצרפתית,אותו ראיתי,ואמר מפורשות-ההסכם שחתמנו עם ישראל הוא כמו ההסכם שעשה מוחמד עם אנשי שבט הקורייש,וכי ברגע שיוכל הוא יפר אותו,כי אין לא שום תוקף, אלא זו רק טקטיקה להשיג את כל פלסטין.- ערפאת במכתב להורי ההמחבל המתאבד בפיגוע בדולפינריום אומר:"מבצע השהדה שהפך את גופו לפצצה הינו מופת לגבריות ולהקרבה למען אללה והמולדת."- ואומר דובר החמס בעזה:"אללה לא אסף את היהודים בפלסטין על מנת להקנות להם מולדת או חבל ארץ,אלא לשמש להם בית קברות,ולשחרר את העולם מנזקם של היהודים."-רק העיוורן השמאלני יכול להביא אדם לשגות באשליות שקריות,פרי דמיונו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
"פעיל שלום" - שקרן ושרץ בידו
  רואה נכוחה   28/10/10 00:31
כתוב תגובה ל- רואה נכוחה
9
מאמר חשוב ונחוץ >>>
  א מ רול   28/10/10 05:30
לעיתים, על מנת שלא נחוש כי אנו פועלים בריק נחוץ לנו מאמר תזכורת כגון מאמר זה על מנת שלא נישכח כי השמאל הקיצוני-פנאטי ומשיחי הוא אכן קיצוני, פנאטי ומשיחי.

מאמר זה מאשש את התזה כי אנו עסקינן עם ראשי עץ, אנשים שניתקבעו בהזיותיהם לפני שנות דורות, לא קולטים ולא פולטים, שבויים בדעותיהם שלהם ללא מוצא. נפשות תועות ואבודות הנעות בין ארץ לגהנום פרטי.
אלו הם שוטמי היהדות הציונות והדמוקרטיה. אלו הם האוטו-אנטישמים העוברים כחוט השני דרך שלשלת הדורות של העם היהודי.

המאמר מאשש את המחשבה כי קיים אחוז מסויים בינינו (זעום יחסית למזלנו), אשר מהווה מוטציה גנטית אנושית סרוחה אשר עליה נאמר כי החומר שיצר אותם באש אך מישהו התעקש להמשיך וליצר.

חשוב לתת ל"דברים" הללו זכות ביטוי. חשוב כי תמיד ניזכור מי הם אלו הקמים עלינו לכלותנו מבפנים.
ככתוב "כי בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם" אמן.
כתוב תגובה ל- א מ רול
10
החמס והג'יהד פעלו בהנחיית ערפת
  דורית33   28/10/10 07:34
כמו הרחם של האשה הערבייה , זהו הנשק של הפלסטינאים.
מצד אחד הם מאמצים את היתרונות שבדרך "השלום" ומצד שני מפעילים טרור דרך ארגון קיצוני/דתי חדש שקם חדשות לבקרים.

ואנחנו מטומטמים שבתוכנו מפרידים בין המתונים הפלסטינאים לבין הקיצוניים שבהם.
מין "יקה פוציות" שדבקה בנו וממסכת את האמת מאיתנו.

אז בשפה קלה למתקשים שבינינו:
"יכול להיות שפיגועי הטרור לאחר אוסלו בוצעו שלא על ידי אש"ף.. אבל ללא ספק בשליחות ובעידוד אש"ף"
ראה תמיכה כספית שהועברה לארגונים "הקיצוניים" מטעם אש"ף ותמיכה מוכחת אחרת של אש"ף בפעולות הטרור החמ"סיות והג'יהדיות שנחשפה בזמנו על ידי גופי המודיעין שלנו.

כלומר יד אחת "עושה שלום" איתנו ומרוויחה את מה שאפשר להרויח כתוצאה מכך.. הכרה בינלאומית.. כספים.. והיד השניה ממשיכה להפעיל את הטרור הנורא באזרחי ישראל.
כתוב תגובה ל- דורית33
11
הכותב והמגיבים לא מבינים
  יואל קורנבלום   28/10/10 20:49
את הבעיה ומרוב עצים הם לא רואים את היער. באמת מעניין לקרוא על כל העובדות ועובדות כנגד שמביאים המגיבים וזה ממש לא מעניין אם היו 7000 שוטרים או 60 הרוגים או נשלחו בידי אחד או אחר או נכתב על ידי אחד או אחר או כל סיפור אחר. העובדה שנעלמה מכל הדיון הזה היא שהמוסלמים לא רוצים אותנו, היהודים, כאן ועושים כל דבר אפשרי כדי לסלק אותנו מהאיזור כולל להרוג בנו ואני יכול להבטיח לכם שלא הנורווגים עשו את זה אלא מוסלמים עשו את זה תחת שם אחד או אחר. בנוסף המוסלמים גם היו הרבה יותר יצירתיים מכמה מגיבים שלא מבינים מה קורה כאן והם המציאו את הפליטים הפלסטינים כדי שהמלחמה של המוסלמים ביהודים תהיה בסדר גודל מתאים כדי לסבר את דעתם של אותם אנשים בעולם (וזה הרוב) שאין להם זמן להבין מה בדיוק קורה כאן. כלומר אם היו מציגים את זה כמלחמה בין מיליארד מוסלמים עם כל האמצעים בעולם ושטח עצום לבין ששה מליון יהודים ללא אמצעים על שטח מיקרוסקופי כמובן היו מיד מעלים תהיות אפילו אצל אילו שלא מבינים מה קורה כאן. אז איך המוסלמים פתרו את זה? הם טוענים שהמלחמה היא בין ישראל לבין שני מליון פלסטינים מסכנים. ובכן זאת הבעיה וכל השאר אילו הם רק תסמינים שיעברו מהעולם לכשתיפתר הבעיה. גם רבין לא הבין או לא רצה להבין את זה וגם פרס וביילין לא מבינים את זה עד היום או לא רוצים להבין. אבל מצד שני היו כאלה שכן הבינו והתריעו וצדקו אבל לא שמעו בעצתם. מנקודה אחרת קיימים היום עוד אחרים כמו כמה מגיבים כאן שעדיין אין להם את האומץ האינטלקטואלי להודות שהמוסלמים עבדו עליהם אם אכן הם האמינו באמת ובתמים בהבטחות המוסלמים. אז עדיף שנפסיק להתווכח אחד עם השני על שטויות כפי שהופיעו בכתבה של רון וייס ונתחיל להסביר בעולם את מלחמה המוסלמים ביהודים (כמו שאני מסביר כבר הרבה שנים).
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
12
טעות בקריאה
  דרומי   29/10/10 06:46
במאמר לא מדובר על 17 אלף אלא על 7000 כאשר לפני הספרה 7 מופיע סימן קריאה ואז זה נראה לכותב המלומד כמו 17. תלמד לקרוא לפני שאתה כותב.
כתוב תגובה ל- דרומי
13
צבא חזק יביא שקט
  אלון פלג   29/10/10 23:37
ניסיון להשקיט את הארץ ללא גיבוי של צבא חזק ויעיל, כמו צ'ק ללא כיסוי. הערבים מנסים כל דרך להשמיד אותנו. פעם צבאות סדירים, פעם גרילה, פעם התקוממות עממית, ופעם דרך הסברה. עד עכשיו הם נכשלו משום שהם היו גרועים מאיתנו, אבל הם בניגוד אלינו לומדים מכול כישלונותיהם. כול שיחות שלום מתחילות מכישלונות צבאים ישראלים, ואין מה לצפות לשקט בתקופת השיחות, הערבים בטוחים שאין להם מה להפסיד ולפיכך לחץ על ישראל יואיל. מי שרוצה תקופות שקט ארוכות בין הסיבובים חייב לשקם את צבא ההגנה לישראל שלא התאושש מטראומת מלחמת יום הכיפורים.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
14
לקחת בחשבון שאולי ברגמן כתבלב
  קורןנאוה טבריה   31/10/10 18:53
של מערכת הביטחון?והוא מפרסם רק מה שמרשים לו?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il