|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקומיסר יאיר גרבוז ועצרת הבריגדות האדומות
מאת: דוד מרחב  |  01/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יפונה כלב בן יפונה
  זהר ל   1/11/10 12:42
כדי לתאר שמאל פוליטי נאור ומודרני אפשר לחזות במדינות צפון אירופה דניה נורווגיה פינדלנד אפשר להתרשם גם מצרפת
כולן מדינות מודרניות שאוהבות את אזרחיהן יותר מכל דבר אחר.
אבל ה"אידיוט" מאיו"ש והימין ההזוי רוצה להגיד לנו שאדום זה רק צפון קוריאה וקובה ( מדינות טוטליטריות חומות ולא אדומות)

הלאומנים מימין רוצים את כיבושי הארץ כולם ולא אכפת להם מעוני.
היהודים העניים בישראל ( מיליון וחצי אזרחים) הם המיעוט היהודי הכי סובל בעולם והרי לא הקמנו מדינה כדי להגן על היהודים ולא על 11 המרגלים.

כעת נדרש לפנות חלקים מיש"ע להעיף את שר החו"ץ (העב"מ)ולחזור למשפחת העמים ואת זה יעשה השמאל
כתוב תגובה ל- זהר ל
בכול הארצות הנאורות ...
  עובדה   1/11/10 13:53
בכול הארצות שהזכרת לעיל, חל פיחות, בעקבות הגירת מיליוני אסלאמיים הכובשים את אירופה ללא קרבות.
הם באים לשם בטוב [כביכול] ואחר כך עם הזמן בונים מסגדים וכך האסלאם מתפשט לו ברחבי הגלובוס, עם תרבותו ועקרונותיו.
אותו הדבר קורה גם בישראל הקטנה של העם היהודי, בה קיימת זליגה מהכפרים הערביים אל הישובים היהודיים במרכז ומחוצה לו - בפריפריה.
הם מתרבים במהירות ואפשרותם האלקטוראלית בתוך הדמוקרטיה
הישראלית הולכת וגוברת עם הזמן.
גם המציאות המשתנה במזרח התיכון באמצעות האייתולות מאיראן, והתחמשות ארצות ערב, הקוראות תגר על קיומה הפיזי של הישות היהודית בישראל, לא חודרת את החומה בה נתונה הדעה השמאלנית של יאיר גרבוז ושותפיו. דעה המקובעת בתוך בועה של אשליות לשלום.
באשר להתחמשות עצמה, [בה ישראל שותפה] זהו שורש תחזית האימה הרת האסון, אליה האנושות צועדת. מצב הראוי להדגיש ולהקדיש במאמר העומד בפני עצמו.
כתוב תגובה ל- עובדה
מיליון וחצי עניים
  כתומית   1/11/10 18:36
רוב העניים היהודים הם מצביעי ימין מובהקים או חרדים. ממש לא מזיז להם שאתה משתמש בהם ומנפנף בהם. העיניים רואות איפה ואיך חיים "אבירי השמאל" ואיפה "הזויי הימין". אז רד מזה. שמאל בארץ זו אג'נדה מדינית וכבר עשרות שנים לא חברתית.
כתוב תגובה ל- כתומית
תגובה
  צנחן   1/11/10 19:59
זוהר ידידי.אשמח אם תשטוף את הפה והראש טוב טוב לפני שאתה בכלל מגיב כאן.אני לא מתייחס כלל לתגובה שלך אלא לסגנון מי האפסיים שבו אתה נוקט. בבניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
2
ההתעסקות ביאיר - בזבוז
  איש עצוב   1/11/10 12:51
מיעוט מבוטל, הולך ונעלם. רק צריך לקצץ שם דראסטית את התקציבים, זו קבוצת שוליים חרדית שמקבלת הקצבה(באמצעות תקציבי "תרבות") אשר יחסית לכמות הפיות המתחלקים בה, היא הרבה הרבה יותר גדולה מהמטבעות הדלים שאנו זורקים לפיו של כל ילד חרדי שהוריו מזניחים אותו ולא דואגים לפרנסתו (ולא כל החרדים כאלה, יש רבים שאינם כאלה, אבל חלקם הוא חלק מספיק גדול).
כתוב תגובה ל- איש עצוב
3
גבולות 67 המדינה תיהיה קטנה .
  S   1/11/10 14:49
אין לזה שום קשר לעוני . הסוציליזים זה חיבוק של דב . אצלהם אסור לך להיות עני . ידעגו לך להכל . כל עוד שאתה פרודקטיבי . ויעיל .ושווה משהוא . ברגע שאתה לא מסוגל ליתרום . ולא יעיל הם ימצאו דרך לאחסן אותך . באיזה מחנה רכוז . אצלם כולם שווים . רק שיש שווים יותר ושווים פחות . קחו את . ביילין ממר"צ מה לו ולענינים חברתיים . או לאלה שהיו בככר . מה להם ולעוני . התגודדות של הינפנטילים ." הוא אומר תתחילו ללמוד ערבית" . תתחילו להיות חלק מהמרחב של המזרח התיכון . תלמדו את שפתם של שכיננו . היהודים הם הבעלים . של הארץ הזאת . יש להם גבול איתנו . והם רוצים את אדמתנו . גבולות 67 זה התחלה של נקודה חדשה . שממנה יגיע האימות האמיתי . על זכות השיבה לפלסתין השדודה . מנהיגים מתחלפים . העכשיו ומה שזמין זה מה שחשוב . ואם זה יצא לפועל לא ניהיה שם . כפי שפינינו את גוש קטיף . ואנחנו היום לא שם . התרחבות הישובים ביהודה ושומרון . זה אומר שאנחנו שם . נישמעים ארבה מעוד איומים . מהצד שכנגד . שלא נוכל לחיות בבטחון . אז המדינה והעומדים בראשה צריכים לידעוג שגם הם לא יחיו בבטחון . ודמם בראשם . הוא אומר שאם לא אוטופיה . אז יהיה קטסטרופה . אז המדינה צריכה לידעוג שגם להם יהיה קטסטרופה . (תעזבו אותכם מהשטויות האלה של בתי המשפט הבנלאומיים . )הנשיא אובמה . הניבחר בארה"ב הוא גדל על ברכי האסלם . וניתמך על ידי קרנות ערביים . ממדינות המפרץ . )לכן ליפני שהוא בא לבקר אותנו הוא ביקר אותם . (ואמר להם סלם האלכום . בעברית שלום אלכם . (ברמז אני משהו אחר אני איתכם מה שהיה לא יהיה . אוזמן למצרים לסעודיה . . רמזו לו. אתה אתה יודע מה צריך לעשות .ואתה יודע מה זה פוליטקה בן ערבית . אתה תילמד מהר . על תתחיל מהתחלה . תתחיל מהסוף . אסור לבנות . ואסור להתיישב . השטח והאדמה היא במחלוקת . 242 . זה שטח כבוש . עושה כמה אצגות בחג הפסח . בנויורק . בקהילה היהודית . בולע כדורי קניידלך . אצל משפחהיהודית זקנים . (חתיירים )וכמו שאומרים "צחוק צחוק" וחצי זיין מוסלמי ערבי אמריקאי בתחת . וכולם קוראים לזה בישראל מלכות ישראל . או מלכות שמים . מה שבטוח הם יעלו את הגברים היהודים לשמים . והינייקו את הנשים שלהם . כבוד לאומי . במלחמת ששת הימים האיתם צריכים ליזרוק את כולם לירדן .האיתם פותרים ארבה מעוד בעיות . למה יהודי ארה"ב לא עושים עליה לארץ . ? מכורים לעגל הזהב .
כתוב תגובה ל- S
4
גבולות 67 המדינה תיהיה קטנה .
  S   1/11/10 14:59
אין לזה שום קשר לעוני . הסוציליזים זה חיבוק של דב . אצלהם אסור לך להיות עני . ידעגו לך להכל . כל עוד שאתה פרודקטיבי . ויעיל .ושווה משהוא . ברגע שאתה לא מסוגל ליתרום . ולא יעיל הם ימצאו דרך לאחסן אותך . באיזה מחנה רכוז . אצלם כולם שווים . רק שיש שווים יותר ושווים פחות . קחו את . ביילין ממר"צ מה לו ולענינים חברתיים . או לאלה שהיו בככר . מה להם ולעוני . התגודדות של הינפנטילים ." הוא אומר תתחילו ללמוד ערבית" . תתחילו להיות חלק מהמרחב של המזרח התיכון . תלמדו את שפתם של שכיננו . היהודים הם הבעלים . של הארץ הזאת . יש להם גבול איתנו . והם רוצים את אדמתנו . גבולות 67 זה התחלה של נקודה חדשה . שממנה יגיע האימות האמיתי . על זכות השיבה לפלסתין השדודה . מנהיגים מתחלפים . העכשיו ומה שזמין זה מה שחשוב . ואם זה יצא לפועל לא ניהיה שם . כפי שפינינו את גוש קטיף . ואנחנו היום לא שם . התרחבות הישובים ביהודה ושומרון . זה אומר שאנחנו שם . נישמעים ארבה מעוד איומים . מהצד שכנגד . שלא נוכל לחיות בבטחון . אז המדינה והעומדים בראשה צריכים לידעוג שגם הם לא יחיו בבטחון . ודמם בראשם . הוא אומר שאם לא אוטופיה . אז יהיה קטסטרופה . אז המדינה צריכה לידעוג שגם להם יהיה קטסטרופה . (תעזבו אותכם מהשטויות האלה של בתי המשפט הבנלאומיים . )הנשיא אובמה . הניבחר בארה"ב הוא גדל על ברכי האסלם . וניתמך על ידי קרנות ערביים . ממדינות המפרץ . )לכן ליפני שהוא בא לבקר אותנו הוא ביקר אותם . (ואמר להם סלם האלכום . בעברית שלום אלכם . (ברמז אני משהו אחר אני איתכם מה שהיה לא יהיה . אוזמן למצרים לסעודיה . . רמזו לו. אתה יודע מה צריך לעשות? .ואתה יודע מה זה פוליטקה בן ערבית? . אתה תילמד מהר . על תתחיל מהתחלה . תתחיל מהסוף . אסור לבנות . ואסור להתיישב . השטח והאדמה היא במחלוקת . 242 . זה שטח כבוש . עושה כמה אצגות בחג הפסח . בנויורק . בקהילה היהודית . בולע כדורי קניידלך . אצל משפחה יהודית זקנים . (חתיירים )וכמו שאומרים "צחוק צחוק" וחצי זיין מוסלמי ערבי אמריקאי בתחת . וכולם קוראים לזה בישראל מלכות ישראל . או מלכות שמים . מה שבטוח הם יעלו את הגברים היהודים לשמים . והינייקו את הנשים שלהם . כבוד לאומי . במלחמת ששת הימים האיתם צריכים ליזרוק את כולם לירדן .האיתם פותרים ארבה מעוד בעיות . למה יהודי ארה"ב לא עושים עליה לארץ . ? מכורים לעגל הזהב .ככה גם היה באירופה תמיד העליטות מכרו את היהודים . העמך . אכל אותה . ועוד קוראים לעצמם עם .
כתוב תגובה ל- S
למה היהודים מארצות הברית לא עו
  נבו 93206   1/11/10 18:53
אתה באמת לא יודע למה הם לא עולים ,הסיפור הוא אי שם במאה ה8 לספירה באזור הים הכספי ,ממלכה גדולה שולטת על אזור ענק בין מיליוני קילמוטר .בתקופה הזאת באים פליטים יהודים מבבל ונפגשים בפעם הראושנה עם הממלכה ומלמדים אותם את הדת היהודית שבטים שלמים חלקם כוזרים הוסטים והונים מקבלים את היהדות ומתגיירים גיור אמוני בים הכספי ,זה היה הטבילה הכי גדולה בהיסטוריה .לאחר 200 שנה ממלכה זאת נופלת ומפסידה לעם הרוסי הסלאבי הם נודדים למזרח אירופה ושם קמו הקהילות הגדולות של יהדות מזרח אירופה ,כמובן שהיום גם יהודים שמים אבל היו פחות מאחוז.

את הסיפור כולנו מכירים מה היה ומה קרה שם מאז המאה 10 .

רוב האנשים ברחו להגר לארצות הברית מטעמי נוחות וכסף כי ארץ ישראל לעולם לא הייתה שלהם ואין להם זיקה אמיתית לעם ישראל וארץ ישראל .לא סתם האשכנזים הם חרדים להוכח לאל את אמונתם שהגיור בא מתוך הלב ,אבל תשים לב איך האשכנזים ללא בעיה משלים מעצמם את היהדות ללא מצפון ורגשות אשם ונהפכים לאתאיסטים שונא יהדות .
ויש עוד תשובות לגבי השאלה שלך אבל זה כבר עסק עם ספר הזוהר הקדוש לגבי הערב רב ,זה לא נקרא התבוללות כי הם אינם יהודים .אצל המזרחים לא היו זרמים הם היו פשוט יהודים ,הזיקה של המזרחים לארץ ישראל היא שורשית ועמוקה ,ולא כמו הזיקה של הציונים האשכנזים שבאו לכאן להקים ממלכת צלבנים לבנה וחסרת ערכים .
כתוב תגובה ל- נבו 93206
5
תגובה
  יוסי פלס   1/11/10 22:08
לקרוא ולא להאמין: עיתונאי ישראלי מן השורה קורא לסתום את פיותיהם של מתנגדי ממשלת הזדון והרשע ועוד זוכה למחיאות כפיים של אוהדיו! ומה ההשוואה המופרכת הזאת לקוריאה הצפונית? הרי משטר כמו זה שבקוריאה הצפונית הוא בדיוק המשטר שמרחב וחבריו חפצים בו; משטר שאין בו מקום לאופוזיציה השוללת את דרכה והתנהלותה של הממשלה. בעבר חשבתי שמרחב מייצג עיתונאות דתית-ימנית הוגנת. נראה שטעיתי.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
6
אחי, הגזמת, שתה כוס מים תרגע!
  ניב שריג   1/11/10 22:55
אתה מוזמן להרגע, אין שום מחתרת שמאל כנגד השלטון הימני במדינת ישראל. (פעם אחרונה שהופל שלטון ישראלי בידי פעולה אלימה הגיעה מהצד השני דווקא... אבל לא נכנס לזה כרגע) עובדה, ביבי מצליח להמית אט אט את התהליך המדיני, להוסיף עוד ועוד חוקים דורסניים כלכלית, גזענים אזרחית וסתם מטופשים. אני עצוב ששותפי למחנה השמאל לא מרימים את ראשם (מעטים ככל שיהיו) כנגד ההשתוללות מהצד הימני של המפה הפוליטית (הכתבה שלך היא אחת הקיצוניות\בכייניות\פחדניות ומפחידות שקראתי לאחרונה אני חייב להודות). אני מקווה שאני לא אפתיע אותך אבל אותם "שמאלנים" שמהם אתה כל כך מפחד גם אם מתבטאים ופועלים כנגד מדיניות הממשלה עושים זאת מתוך ראיה אמיתית של טובת המדינה והחברה שבה אנו חיים. כן, יש ביננו ויכוח נוקב על אופי המדינה, החברה והחזון עבור בני האדם שחיים פה. אני (ורוב חברי לשמאל, אני יודע) לא רואים בהשתוללות הימין בימים אלה עשיה מכוונת למיטוּת הדמוקרטיה הישראלית והמפעל הציוני בכלל (אף על פי שזה אכן יכול לקרות). אני מאמין שבעוורונכם הרב, בגבהות לבכם ובשנאת האחר שבכם אתם תביאו לכך. הסיכוי היחיד הוא שנסיר את מסיכות השקר מעל פניכם (להלן מעט מהן: יש עם מי לדבר, יש על מה לדבר, יש פרטנר, קפיטליזם ונאו-שמרנות אינם חזות הכל, מדיניות רווחה אינה סוציאליזם, זכויות אדם אינן חתירה תחת אופי המדינה, חיים משותפים של עמים שונים אפשריים ורצויים על ידי רוב היושבים בין הירדן לים, הבעת דיעה שונה מהמיינסטרים הפטריוטי לא רק שמותרת אף רצויה לשיפור המצב, מבט בפני האחר לא דרך פריזמות צרות של ביטחון, כסף, פחד ומגננה מאפשר להכירו, להעריכו ומאפשר בניית שותפות איתו... ועוד ועוד אך קצרה היריעה לעת זו). "הזוי" ככל שזה ישמע, אנשי הקרן החדשה באמת רואים בטובת המדינה ואזרחיה בהצביעה על כשלי הממשלה בנושאי זכויות הפרט האזרח והאדם. אותם "שמאלנים קיצונים" לא חותרים תחת ריבונותה של המדינה אלא מנסים ליצור הווה ועתיד טובים יותר לתפישתם. לא טוב לך עם זה, קשה לך עם זה זכותך המלאה להתלונן, להביע דעתך לעשות מעשה. רק בבקשה, תרגע, זה לא טוב ללב שלך להתבטא באופן כלכך נסער... ועכשיו ברצינות, קצת פרופורציות. אני מבין שסוג זה של תפיסות וכתיבה עיתונאית משרת אותך ומסייע לך "לשכנע" אחרים ב"צדקת" דרכך. הנסיון להציג את השמאלנים כעוכרי המדינה ותוקעי סכין בגב האומה מעולם לא צלח, לא יצלח ובעיקר מחליש את טיעוניך. חבל, כמה חבל שכך הוא המצב ויותר ויותר אנשים מקבלים שקרים אלו כאמיתות. בברכת יום טוב, ניב
כתוב תגובה ל- ניב שריג
מכבסת מילים
  avig   3/11/10 22:47
אוצר המילים שלך שריג זה כוח הביטוי שהשמאל שופך למדורת הפתאים. כנראה זוועות השואה שמשפחתך חוות לא חלחלו מספיק עמוק לתודעתך. למזלנו נבובי הערכים הולכים ומתמעטים ומתמוססים ויחד עם זה אני מקווה תיעצר תרועת הקרן החדשה לישראל להריסת המדינה וזאת למען הממשלה הגלובלית שרואה את ישראל כחיילים בלוח השחמט שתפקידם לגרום לשנאה עולמית ולהבאת הכוח המוסלמי למלחמה נגד ישראל וזאת לטריגר של המערב נגד האיסלם. אתה שריג שה תמים ת ת ע ו ר ר.
כתוב תגובה ל- avig
avig לא הבנתי מילה ממה שאמרת
  ניב שריג   4/11/10 13:44
כנראה קושי שלי... אשמח לפתוח איתך דיון ערכי אמיתי, אשמח לשתף אותך בפרטיות בזוועות שעברה משפחתי בשואה ובתקומה ומה למדתי ואני לומד יום יום מכך. ממשלה גלובלית? גרימת שנאה בעולם? טריגר של המערב נגד האסלם? (מישהו אמר מכבסת מילים נבובות?) אשמח להסברים מעמיקים קצת יותר על בליל הקונספירציות הלא ברורות הללו. לכשעצמי התעוררתי כבר מזמן. הגיע הזמן שאתה תפסיק להתהלך בעיניים עצומות. חוץ מזה תודה רבה על מחמאותיך בנוגע לכושר הביטוי. נדמה לי שלא משנה מה יש לאדם לומר (רעיונות, הגיגים, חזיונות, הזיות) תמיד נעים יותר לשמוע את הדברים מנוסחים בצורה יפה, נאותה וברורה - אם המחמאה היתה סוג של ביקורת נוטפת דבש ומתק שפתיים שיהיה לך לבריאות.
כתוב תגובה ל- ניב שריג
זאת השיטה
  avig   4/11/10 20:10
זה הקו לומר את הדברים בניסוח האלגנטי ביותר שמאחוריו יש חלל, ריקנות. העיקר לומר את המשפט קצר, הקולח החודר ללב כאילו היא האמת המוחלטת. ידיד שריג כאשר הניבים שלך משתרגות להן אין עליך. אני מנסה בכל זאת להבין ממך מה הדברים הנשגבים שממשלות השמאל עשו ויש להתפאר עליהם: הבריחו את הערבים מלוד רמלה יפו חיפה בית שאן ועוד ועוד ועליהם בנו לתפארת מדינת ישראל את ביתה של שולמית אלוני (אם תבדוק היטב תגלה שרוב רובם של המנהיגים של מרץ ובוודאי של מפא"י גזלו בכוח את אדמותיהם וביתם של הערבים שברחו בעור שינהם מפחד הכיבוש). נו מה אתה אומר על אחוות האחים שהם ייצרו כאן בין האשכנזים לספרדים (עד היום רגשי הנחיתות והשנאה של הספרדים כלפי האשכנזים המתנשאים). אל תשכח את ילדי תימן (החטופים) ומה עם חולי הגזזת מארצות צפון אפריקה (היום כזבובים הם מתים מהסרטן עקב הקרנות ע"י ציוד הקרנה מסוכן שהאמריקאים אסרו להשתמש בהם בארה"ב). כמובן שלא נשכח את השחיתויות הכלכליות שספיר המציא למען המוסר . האמת שריג ידידי אפשר לכתוב ארון מלא ספרים על עלילות השמאל הנאור (אל תספר לאף אחד כי גם אני הייתי כזה גדלתי על ברכי האידאולוגיה המתנשאת הזאת, כל חברי הם עדין כאלה, תודה לאל שלא נדבקתי בה, אני צמחוני למזלי). נכון שאין כאן בשטח משהו שהחכמה באמתחתו, אך טוב לפתוח עיניים וגם להפעיל את ההגיון ולראות את המציאות נכוחה. מי הם הכוחות הפועלים כאן? ישראל כעם מוזר שהלאום והדת הן כמקשה אחת (אין מצב להפרדה ולהישאר קיים)מצד השני מדינות שדתן האיסלם שלא מקבלות מצב של ישות יהודית עצמאית. והשחקנים הגדולים ארה"ב ורוסיה שהאינטרס שלהם רחוק כמזרח למערב ממה שאתה כשמאלן היית מוכן להסכים לו ואחת כמה וכמה לגבי הימין. שמע שריג באינטרנט יש כתבות תחקיר מעמיקות ורבות בנושאים שדברתי עליהם בעברית ואם אתה יודע אנגלית (בטח שאתה יודע הלא אתה אשכנזי מלומד)אז יש בשפע גם באנגלית. נכון שלא כל אמירה או כתיבה באינטרנט היא מילה בסלע (אולי מה שכתבתי כאן בקטגוריה הזאת) אך בכל זאת טוב להרחיב אופקים וגם להטיל ספק לגבי העמדות הוותיקות שאתה נאחז בהן, יתכן והן בעצם קנה רצוץ. אשמח לקבל את תגובתך ואין בי שום התייחסות של זלזול לגבי עמדתך או דעתך גם אם היא לא תואמת לתפיסת עולמי.
כתוב תגובה ל- avig
7
חזרת השמאל לשלטון-קץ ישראל
  א מ רול   2/11/10 01:40
כתוב תגובה ל- א מ רול
8
השמאל השתולל בכיכר?
  חיפאית   2/11/10 11:12
עד כמה הדימיון שלך עובד שעות נוספות? אנשים השתוללו? ראו קללות וכינויים קשים? או עמדו והקשיבו ושרו? באופן תרבותי, לא צעקות ולא מעגלי אקסטזה של עוצו עצה ותופר וכדומה. אנשם דיברו מדם ליבם אות כאבם אופן מנוסח תרבותי וללא משפטים המכילים את המילים נאצים ואנטישמים, ואתה רואה בהבעת דיעה הסתה ודמגוגיה צעקנית? אין ספק, על פי משנתך אני רק יכולה להבין של תפסול אפשרויות שרבין התאבד אם לא במקרה לאה רבין רצחה אותו, שמעון פרס הוא ד"ר מנגלה המחופש, ויאיר גרבוז אופה לחם בפסח עם דם של ילדי מתנחלים.
כתוב תגובה ל- חיפאית
מילים כדורבנות
  ניב שריג   2/11/10 15:15
כתוב תגובה ל- ניב שריג
9
תגובה ל - 6
  עמיהוד   2/11/10 11:17
קראתי תגובךלצערי אני סולד ממנה מקיציוניותה וסילוף העובודות והאמת
לצערי אנשי השמאל ורוח השמאל שולטים ביד רמה בכלי התיקשורת ביד רמה ללא בושה ביגוד למה שאושר להם לייצג את כלל הדעות הקימות לימין או למשאל השדרנים למיניהם בכלי התקשורת האלקטרונית ( קול ישראל ערוץ 2 ערוץ 10 ערוץ 11 מדגשים ותומכים באופן מעליב רק את דעת השמאל וזה משודר וחוזר על עצמו בכל הערוצים ובכל התוכניות החל בדבריהם בהבעות פניהם חוסר סכלנותם כלפי אנשי ימין שמשתתפים בתוכניותיהם
לצערי דרך השמאל הניתמכת על ידי אוביישראל במימון כספי ועזרה מאויבינו מצביעה על גלותיות התרפסות בפני הגויים (מה יגידו הגויים ) בעוד אנו עדים להתנהגות שונאים ברש גלי ללא בושה תוך זילזול בכל אמת ( ראה אירן ראה תורקיה ) ואמת מידה בהם השמאל דוגל ומאמין הן דיכוי השמדה של פלגים עמים ,מיעותים וכו כנראה השמאל שכח מה היה בשנות השלוישים ועד מ=1945 בעולם הנאור"""!!!
כיום האיסלם העשירומתפשט בעולםגורם לכך שהעולם לצערי נכנע לעוצמתו הכלכלית ( לכסף ) הוא השולט כיום בעולם ואילו השמאל לצערי מתעלם מהאמת ומתנהג בצורה גלותית ומבישה (לא חשוב מה יגידו הגויים חשוב מה אנו נגיד נפעל ונעשה למען עם ישראל )
אין ספק שיש הרבה מאוד מה לתקן ולשפר בכל התחומים של חיינו על מנת שהם יראו ויביאו לשינוי מהותי ביחס למצב הקיים אך אין היום הזמן והמקום שהמלחמה האחד בשני כפי שהשמאל נוהג כיום לא שפויה לא רצויה וגורמת רק לנזק הן למשאל הצדיק !!!!! והן לימין ?????? .
לצערי לא ניראה לי שבשלב הנוככחי נתניהו מציג נאמנה את הימין ו/או את חלקי העם שבחר בו החיי ומתקיים ממשכורות רעב כאשר העשירון העליון רחוק מהמציאות והאמת של העם שבחר בו כמנהיג
אין ספק שיש לשנות המצב אך אנו כעם מתנהגים כעדר כבשים כאשר השולטים והמנהיגים כיום לא ראוים להנהיג אותנו לעתיד טוב יותר ונוהגים בנו העם כפי שנוהגים בעדר כבשים והעדר מבוהל ומגיב ומציית מפחד כך שאנו מושפלים עד עפר ולא מגיבים .
היגיע הזמן שעם הזה מגל קשת דעותיו יקום ויגיד לשליטים עד כאן יש לעשות שינוי ומייד.
כתוב תגובה ל- עמיהוד
ראשית אני מכבד את הדרך בה הגבת
  ניב שריג   2/11/10 15:07
שנית וחשוב מכך: התקשורת הישראלית הינה ביטחוניסטית, דוברת צה"ל בכל רמ"ח אבריה, רואה את המציאות דרך עדשות הפחד וההפחדה (מישהו אמר גלותיות?). כבר מזמן אנשי השמאל ורוח השמאל (כפי שאתה מכנה אותם) לא שולטים בדבר ובחצי דבר, גם אם כן כפי שאנו רואים בחירות אחר בחירות המציאות האלימה והדורסנית שאנו מנהלים עשרות בשנים מחנכת טוב יותר מכל מחלקת מדעי המדינה באוניברסיטה כזו או אחרת בארץ או בעולם. הימין נבחר שוב ושוב ושוב. ארגונים אידואולוגים ופוליטיים חיים על תרומות מן הארץ ומן העולם. התורמים תמיד יהיו כאלה שמוצאים הלימה בין דרך הארגון לדרכם שלהם. האיחוד האירופאי, גופים אמריקאיים מקבילים, ממשלת יפן, ארצות סקנדינביה ועוד שתורמים גם תורמים לארגוני שמאל וארגוני זכויות אדם ישראליים ובכלל גם אם לא רואים באין יפה את מדיניות ממשלות ישראל לאורך השנים (וזאת בלשון המעטה) עושים את אשר עושים מתוך כוונה כנה ואמיתית להביא לפתרון המצב בפיסת אדמה זו וסיום האלימות תוך הבנה אמיתית בצורך של הכרה לאומית של שני הצדדים (הפלסטיני\ערבי והישראלי\יהודי עם כל המורכבות של הערבוב בין האוכלוסיות). אין קעקוע של זכות הקיום של מדינת ישראל כמו שיש דחייה מוחלטת והגיונית של הכיבוש הישראלי בשטחים. לבוא ולומר שהם אויבי ישראל ורוצים בחורבן מדינת ישראל או שאינם מכירים בצורך במדינה לעם היהודי הוא שקר גס. באותה מטבע ניתן להצביע על תורמים אוונגליסטים אמריקאים שתורמים כסף רב לארגונים ימניים במדינת ישראל ולפשע ההתנחלויות. האם התערבותם ב"פוליטיקה הפנימית הישראלית" נאה יותר או פחות מתמיכה בארגוני שמאל? בקיצור דבריך דמגוגיה זולה המתאימה עצמה לאידיאולוגיה בה אתה מחזיק ופחות למציאות. השמאל איננו מתרפס כלפי הגויים, אנו באמת ובתמים עושים ופועלים למען מה שאנו חושבים שיביא לשיפור המצב לכל היושבים על פיסת אדמה זו ובמיוחד לנו הישראלים. (על מושג הגלותיות אפילו לא אטרח לחזור כי אני רואה בפחד וביצר ההשרדות הלאומני ימני, גלותי יותר מכל דבר אחר). אכן כן, אין יותר מצב בו עם לבדד ישכון, כמו כן אני מאמין כי אם לנצח נאכל חרב סופנו (לא הפיזי) התרבותי ערכי נדון לכליה תוך מספר לא רב של שנים (אנו בדרך לשם בצעדים כפולים ומכופלים). למזלנו אנו חלק מעולם מערבי גלובלי שבו כולם משפיעים על כולם וכולם מושפעים מכולם. כן גם האסלם (בשני הצדדים - לטוב ולרע). ראשי הממשלות בעשורים האחרונים לצערם (לצערך) הבינו נקודה זו. "דברים שרואים מכאן לא רואים משם"? מכעיס? מרגיז? קום עשה מעשה טול המושכות ועמוד בתוקף כנגד כל העולם. תצליח? שיהיה לכולנו לבריאות (קשה לי להאמין). המחירים שנאלץ לשלם באורחות חיינו יהיו קשים מדי. המחירים שנאלץ לשלם בשינוי תרבותינו (סליחה, תרבותי) יהיו סופניים. אני שמח בדבריך שאתה מאמין שיש מה לתקן ולשפר בכל התחומים של חיינו. שוב אני מאתגר אותך, קום ועשה לפי אמונותיך ודעותיך. הצרה הגדולה שלנו היא היאוש והאדישות. יישר כח. מי יתן והטוב מבין שנינו יביא לשינוי המיוחל. תאמין לי, אפילו שאני שמאלני אני רוצה גם בטובתך, הזוי ככל שזה ישמע לך. ואני משער שגם אתה באמונותיך ההפוכות לשלי רוצה בטובתי (אעשה הכל על מנת שלא תצלח דרכך כי אני מאמין שהיא תביא לאובדנינו במהרה בימינו).
כתוב תגובה ל- ניב שריג
10
נאום ההסתה והארס של יאירגרבוז
  ירדנה   2/11/10 11:54
יאיר גרבוז שפעם אהבתי לשמוע אותו איבד בעיני כל ערך לאחר ששמעתי את נאום הרווי שנאה עד רצח וזה אחרי התערוכה המגעילה והגזענית נגד אביגדור ליברמן 15 שנה א השמאל עומדים בכיכר ומסתים נגד הימין
הפכתם את רבין האדם שרצח על אלטלנה 17 איש שהיו במים ללא נשק לגיבור שלכם התנהגות של פחדן מוג לב ורוצח למה אתם לא שואלים
את השאלות המתבקשות מהרצח אתם גם מפחדים שהכל יקרוס עם מערכת השקרים שטווויתם סביב הרצח.
איבדת כל ערך מר גרבוז עם נאום השיטנה ןוהארס שם בכיכר מלכי ישראל
כתוב תגובה ל- ירדנה
11
הפירפורים האחרונים של הסמול הק
  קורןנאוה טבריה   8/11/10 03:49
הקיצון והאנטישמי=בכיכר ההסתה והמשטמה=מה שמעודד יותר מכל הוא שהשמאל שמייצג גרבוז הולך ונעלם על פי הסקרים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
צודק בהחלט
  צבע   9/11/10 17:13
צודק בהחלט
 אתר
כתוב תגובה ל- צבע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il