w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רק שה"חפרפרת" לא תחזור
מאת: איתן קלינסקי  |  04/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי זה המאובן הזה קלינסקי?
  נירה טל   4/11/10 16:40
כתוב תגובה ל- נירה טל
הוא שטן בתחפושת של בן אנוש .
  נבו 93206   5/11/10 03:31
יש עוד הרבה ערב רב כמו קלינסקי הרבה בוגדים אנטישמים שעלו מרוסיה ומזרח אירופה חלקם היום חיים בקיבוצים עוכרי ישראל ,חלקם יצאו משם והם חיים במדינת תל אביב ,הם האליטות המסריחות כל בית המשפט העליון התקשורת ,חבורה של אנטישמים יוצאי רוסיה ומזרח אירופה שונא ישראל ובוגדים .
כתוב תגובה ל- נבו 93206
מי אמר נבו-שטן פאשיסט היטלראי
  די לפאשיזם נאצי!   5/11/10 20:30
יודו-נאצי, ניאו נאצי, לאומן קיצוני, גזען נפשע ופאשיסט סתום-מוח, נתעב ונאלח מתלהם הנוקט בשפתו של הימלר הנאצי, שמקומם בביב השופכין המצחין של הפאשיזם הנאצי השטני.
כתוב תגובה ל- די לפאשיזם נאצי!
2
צריך תוכנית גירוש על השולחן
  איש עצוב   4/11/10 16:55
למה חפרפרת? יש להכין תוכנית גירוש על השולחן, לא של ערבים אלא של פורעים, ומאחר שאין גבול להסתה, אצל הערבים, עיקר המחשבה והתכנון חייבת להיות על גירוש פורעים ערבים, מסיתיהם, מנהיגיהם, גירוש גירוש. וככל שיתפתחו או מתפתחים פורעים יהודיים, דינם זהה. כי הרבה יותר מוסרי לגרש מאשר להרוג. ודאי שאין לתת יד לפרובוציות יהודיות או ערביות אשר יתסיסו, אבל מי צריך פרובוקציות, כאשר גורמי התסיסה הם כה רבים וכה גלויים, בקרב ההנהגה הפוליטית והדתית הערבית - עם סיעניה מבית. הכיבוש משחית, כיבוש אדמות העם והמדינה, כאשר זרים ואויבים יושבים עליה משחית אותנו, ומחייב אותנו לפעול כפי שאומה הנמצאת בסיכון, חייבת לפעול, כי אחת האלטרנטיבות של מושחת היא להיות יותר מושחת, ומי שלא יטפל במפגעים ומיידי האבנים בגירוש, סופו שיטפל בהם עם F16, (ע"ע לבנון ועזה) ואת זה כנראה השמאל אוהב הרבה יותר - דם, ידיים קרועות, ראשים שרופים, גודסטון, או"ם שמום, שמח, לא משעמם סוף סוף, מאשר הוצאת הגורמים הסוכנים מסביבתם והגלייתם למקומות בהם לא יוכלו לפגע או למרוד. וכיבוש אום אל פאחם משחית כבר מ 48, וכיבוש רמאללה משחית מ 67, חובה לסיים עם הכיבוש הזה, יש דרכים רבות ומגוונות לכך, המפגעים והבוגדים וסייעניהם מנסים להכשיל כל ניסיון של הסדר, ולכן הגירוש יהיה הכרח המציאות, וכמו כל משימה לאומית חשובה יש לתכנון אותה ולהיערך אליה כדבעי. על השולחן, ממש ממש על השולחן.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
צריך תוכנית של אחוות עמים
  איתן קלינסקי   4/11/10 18:29
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
גם וגם, חייבים כמה אלטרנטיבות
  אישעצוב   4/11/10 19:55
גם וגם, מי מתכנן על חלופה אחת, עלול לשבור את הראש בייחוד כאשר מה שאנו יכולים לכתוב זה אחוות עם כי מהצד השני זורקים אבנים על המשטרה. המנהיגים שלהם מספרים שיש להם טילים, אז זה רק עניין של רגע עד שיהיה פיצוץ וכל האחווה שלך בננאס - והפתרון המועדף אז יהיה גירוש, והם מחכים בקוצר רוח לרגע שהשמאל הישראל יעיף אותנו מפה, ויעשה את העבודה השחורה בשבילהם - וממה שאני קורא כאן, יש להם על מי לסמוך, מזל של כולנו שהשמאל כל כך חלש ונרפה, מברבר הרבה אבל תכל'ס לא עושה כלום. לפחות היה עוזר להם כלכלית, חברתית, לימודית - אם הוא כל כך רוצה שיוויון השמאל הזה, אנא ישתווה אתם, יעלה אותם רמה, ויירד רמה במקביל על מנת להשתוות, יחלק אתם את ביתו, קיבוצו, מושבו, כספו, השכלתו, יאללה לעבודה - קדימה השיווין.
כתוב תגובה ל- אישעצוב
עדין לא נגמלתה ממשנתו של סטלין
  ישראלי שזוכר   5/11/10 06:34
שצוירה על קירות הבתים בשנות החמשים אבל דאג להכניס מתנדים למחנות עדודה הסביר תתפקח תשמע מה הם מטיפים למאזינהם בדיו וטלויזיה ומה הם אומרים בפה מלא -צריך לבטל את מדינת היהודים ולזרוק אותם לים. כנראה אתה מבין רק עברית אבל לא ערבית תתפקח תתפקח!!!!
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
לישראלי שזוכר
  שולמית אבן חי   5/11/10 10:05
כמו שיש ערבים המדברים לזרוק את היהודים לים, יש גם יהודים שמדברים באותו סגנון. לעתידנו דרוש סגנון אחר ודרך אחרת.
כתוב תגובה ל- שולמית אבן חי
כאשר מסיתים ובוגדים, זה הסגנון
  איש עצוב   5/11/10 11:16
גברת אבן חן, מדוע ירו באש חיה לפני מספר שנים בערבים בואדי ערה ובמקומות אחרים? בגלל השמאל. רק בגלל השמאל. ומדוע? מאחר שכל בממשלות רועדות מבית המשפט השמאלני, לא נערכים כאן לתרחישים של אלימות שאינה מחייבת ירי על מנת להרוג, ואז כשבאים לא ערוכים לתרחישים כאלה, אז הורגים. הסיבה המרכזית להרג ההוא היתה ההתקוממות וההפתעה מחד, ומאידך, חוסר היערכות ותגובה של פאניקה וחוסר שליטה וארגון. והדרך הנכונה היא לשרטט את התרחישים בעצמותיהם השונות, ולכל תרחיש לתכננן מענה (כאשר גירוש הוא אחד התרחישים הקלים, אפילו קלים מאד), גם לתרחיש שקלינסקי מציע צריך לתכנן מענה - לא בגלל הסכנה שבו אלא בגלל הסכנה שבפיקשושו, ועם הרעיון של קלינסקי אפשר להתחיל מחר - השמאל יפסיק את כל פעולות ההתקוממות עם הערבים, יחלק עם הערבים את רכושו, הדירה, הרכב, השמאלנים יהפכו למורים ביישובים הערביים, יסייעו להם בכל הבחינות, תוך מעבר לשבוע עבודה מקוצר - וזו תהיה ההיערכות למצב האי לוחמתי, ומנגד יש להיערך גם לאופציות שונות של עימות. אבל השמאל מעדיף דם ברחובות, זה מביא לו אוגזמה. וההנהגה שלנו משתפנת, מי ייתן וההמשלה הזו תפתח אשכים בריאים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לשולמית - קחי מטלה.
  מורה נבוכים   5/11/10 14:55


צטטי עבורי בבקשה מנהיג ערבי אחד שיסכים ל"שתי מדינות לשני

עמים" בלי "זכות השיבה" שהינה ה"זכות" להשמיד את יהדותה

של ישראל בשלב הראשון והשמדת יהודיה בשלב מאוחר יותר.

אין זה מקרה כלל שאין יהודי אחד לרפואה בערב הסעודית מולדת

הערבים והאיסלם.

רוצה מאה ציטוטים הסותרים את השקפת עולמך הבולשביקית ?
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
3
לכל המגיבים
  מהפך 77   4/11/10 18:02
אחרי שנתן לנו את כפר קאסם א ב ואולי גם ג
אני כבר לא זוכר עובר אדון קלינסקי
לספיחים מאותה פרשה ומנסה לסחות את הלימון עד הסוף
אחרי מאות ואלפי פיגועי טרור [ועשרות כפר קסמים]
שבוצעו נגד יהודים
מנסה קלינסקי לפרק את הפרשה ל א ב ג ואולי גם ז
כבר שבועות מתקשה המסכן למצאו סיפור חדש להכות
אותנו
כתוב תגובה ל- מהפך 77
4
והנבל בשלו
  אלישמע   4/11/10 19:49
כתוב תגובה ל- אלישמע
אלישמע, מי כאן הנבל?
  ידידיה ושולה   5/11/10 09:55
איתן כותב על תוכנית פעולה שעובדה במטכ"ל.
בראשית שנות החמישים מעבדים תוכנית איך לגרש אנשים שחיים בארץ הזאת.
במדינה בה בדין ובצדק בונה העם היהודי את ביתו הלאומי, כמה שנים אחרי שהוא חווה חוויה נוראית של גירושים, אומנם , באלף אלפי הבדלות, מתכננים לגרש את ערביי המשולש בתוכנית שנקראת "חפרפרת".
רב סרן מלינקי אומר במשפט, שהוא משוכנע שקיבל הוראה לביצוע תוכנית המגירה שתוכננה ותורגלה.
עצם העובדה שתוכנית כזאת נכתבה,ובאתר "חדשות מחלקה ראשונה" מעלה כותב את תוכנה, האם הוא הנבל , או מעשה הנבלה הוא בעצם כתיבת התוכנית.
אנחנו מעריכים את כתיבתו של מי שאתה קורא לו נבל.
מי שכתב את תוכנית חפרפרת בראשית שנות החמישים מתנכר לספר "מדינת היהודים" שכתב הרצל יובל שנים קודם לכן , הוא אפילו מתנכר להגותו של זאב זבוטינסקי.
כתוב תגובה ל- ידידיה ושולה
מה הפתרונות שלכם למרד?
  איש עצוב   5/11/10 11:23
ראינו לפני שנים שיש תשתית רצינית למרד, ראינו בשבוע שעבר אבנים על שוטרים, אפילו כאשר באו לחץ נפגעי תאונת דרכים. מה אתם מציעים לעשות בהמשך כאשר התופעות האלה יתרחבו? אולי תגידו "דיה לצרה בשעתה" התשובה היא לא, צרות כאלה באות בהפתעה ואם לא ערוכים נוצרת פאניקה ויורים באש חיה, ומה אם תגידו "אנו מקווים שזה לא יקרה" והתשובה היא שגם אני מקווה, אך התיקוות שלי זה לא ה ISSUE אלא ההסתה, והעובדה שיש אצל הערבים מצבור ענק של נשק, כולל הרי הגליל (אבנים) - אז מה אתם מציעים? האם לא להיערך למרד אשר כל כך ברור שיבוא???
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ידידיהושולה עוד יש לכם ספק?
  אלישמע   5/11/10 17:25
הנבל הוא איתן קלינסקי ששולף מהבוידם פרשיות עתיקות,מנפנף בהם במגמה ברורה להשחיר אלת פניה של מדינת ישראל. הנבל הזה עוסק בזה בשיטתיות,בכפיתיות,מבחינתי הוא שייך למחנה של הגיס החמישי ששם לו למטרה למוטט את מדינת ישראל כמדינה יהודית וציונית ולכן הוא,תומכיו ושכמותו האויבים שלי ושל כל מי שרואה עצמו בהגדרה ישראלי וציוני.
כתוב תגובה ל- אלישמע
תודה באיחור לידיה ושולמית
  איתן קלינסקי   6/11/10 06:56
קבלו באיחור את תודתי על תגובתכם המנומקת .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
איתן, האם למכבי אש יש תוכנית
  איש עצוב   6/11/10 11:39
איתן, האם למכבי אש יש תוכנית פינוי לבניינים בעת שרפה? אני בטוח שכן, כי לולא הייתה תוכנית לא היו קונים ציוד, לא היו מתאמנים, לא היו רוכשים כלי פריצה, לא היו רוכשים מסכות ובלונים המסופקים למפונים בעת הפינוי. האפשרות שתפרוץ שרפה בבניין מגורים היא אפשרות מאד ריאלית, סביר שחלק המאנשים יילכדו, ולכן תהיה חובה לפנותם (אפילו בניגוד לרצונם) - ולצורך כך יש לרשום את רשימת התרחישים, לתת לכל אחד מהם תג נזק/עלות ותג הסתברות ולהשקיע על פי מפתח של מדיניות על פי תוחלת הסיכון (מכפלת הנזק בסיכוי שיקרה) כלומר תרחישים מסוכנים מאד יטופלו (במגבלות תקציב) על אף שהסתברותם נמוכה ותרחישים מאד נפוצים יטופלו על שהנזק בהם נמוך, כמובן שבעיות תקציביות, תשארנה חלק מהתרחישים ללא מענה (ובשוק האזרחי, לאותם תרחישים היינו רוכשים פוליסת ביטוח). ומה ההבדל בין פינוי של בית "בוער" עקב שריפה או יישוב "בוער" עקב פרעות ומרד? ואין זאת אומרת שכל התרחישים יחייבו את פינוי הפורעים, כי לעתים נפנה דווקא את הנפרעים, העיקר לתת מענה מידתי, מתוכנן, עם כלים מתאימים לתרחישים המאד צפויים ומאד נוכחיים של התקוממות ערביי ישראל. מי שלא מספיק לו אבנים על כוחות הביטחון, מבקש, מתחנן לראות עשרות גופות של ערבים ישראלים מהפצצה של חיל האויר, על יישוב ערבי בישראל ורק עליו ועל אלה שהשפיעו עליו (כגון איתן וחבריו לשמאל) תוטל האחריות אם וכאשר נגיע לכך. (ואם לא ניערך - נגיע).
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
אמרת מבצע חפרפרת ואני חשבתי
  xe3   4/11/10 20:29
ואני חשבתי בכלל שאתה מדבר על מבצע של השב"כ לטפל ברזידנטורה של ה KGB במדינת ישראל. חשבתי שתספר איך תוך חודשים מספר מיום קבלת הפקודה מאיסר ריסק הראל צבי מלכין ז"ל את מערך הריגול הסובייטי במדינת ישראל, איך הוא זיהה את כל הבוגדים היהודים שהגיעו לפגישות עם מפעליהם במתחם הרוסי באבו-כאביר. איסר הראל יודע נפש קומוניסט! הוא זיהה את הסכנה הקומוניסטית עוד לפני כולם.

ועוד מעט, עוד מעט ישתחררו בארכיונים של Kew Gardens כל המסמכים באוסף של MI-5 הבריטי בקהיר על תלדות הקומוניסטים בארץ-ישראל, על כל החלאות שישבו ב PKP . אז נוכל לעיין בנחת בתיקו של כל קומוניסט ארצישראלי ולעלות את המידע באינטרנט.

יהיה שמייח!
כתוב תגובה ל- xe3
6
איתן היקר
  בטטה   4/11/10 20:41
אל תרא עבדי יעקב ואל תחשוש מאנשי מסיבת היין
כתוב תגובה ל- בטטה
אתם יכולים לעודד אחד את השני
  אלישמע   4/11/10 21:24
עד שיוריקו פניכם אבל לנצח תשארו מוקצים מחמת מיאוס וקלון בהסטוריה של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- אלישמע
7
בעלי הון במפאי רצו עובד לא יקר
  ערביי המשולש בזול   5/11/10 09:39
בעלי ההון במפאי רצו עובדים בזול.
לאחר קום המדינה עובדים ערבים מהמשולש סיפקו כח אדם עובד זול.(לכן המשולש סופח לישראל.)
אחרי 67 הפלסטינים היו עובדים זולים.
בתחילת שנות ה90, אורה נמיר שרת העבודה בממשלת רבין הביאה עלינו עובדים זרים.
כתוב תגובה ל- ערביי המשולש בזול
8
גם אתה מאמין בקונספירציה?
  נחום שחף   5/11/10 09:54
מעניין שהאמונה שלך בקונספירציות נעלמת כאשר זה מגיע לכיוון השני, למשל בצילומי מוחמד א-דורה שהתגלו כקונספירציה מתוכננת היטב, שלא לדבר על רצח רבין, גם אז אתם סמולנצ'יקים טובים לא רוצים להאמין בקונספירציה,
על פי תפיסתו של אביכם הרוחני סטאלין - "עולם כראות עיניי".
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il