w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
דרור אידר
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה    השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה    הארץ השוממה המתינה לבניה    אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד    ומילות חיזוק של המ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשהרוב הופך למיעוט מקופח
מאת: ראובן לייב  |  14/11/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מושונוב
  vמהפ77   14/11/10 15:08
אנחנו לא מכירים
אלי אתה מוגבל גופנית
בנשמה ובראש אתה 110
אחוז
כתוב תגובה ל- vמהפ77
2
תגובה
  צנחן   14/11/10 15:22
קשקשן חסר טעם המערבב מין בשאינו מינו.המכתב הזה מתרוצץ ברשת כבר זמן רב ואינו חדש כלל. מר מושונוב היקר עירבבת בשר וחלב .כדי להיות מקובל ואמין חצי ממכתבך אתה משתלח בחרדים ובמתנחלים אז זהו שתקופה זאת פסה לה מן העולם.עברה התקופה של הרוג יהודי ותנוח ואם צריך תקבל גם אתה תשובה ניצחת.ראשית אל תיילל בנושא כסף לחינוך כי אתה מוביל את הקוראים בכחש.אתה וילדיך זכאים ללימודי חינם מתוקף היותך נכה צה"ל.קצת אמינות במכתבך הייתה רק עוזרת.נכון שייש בנייה מאסיבית לא חוקית בדווית וערבית אך מה זה קשור לילדים עם פיאות המשחקים בהתנחלויות??הפכת ברגע אחד להיות כתב של ה"דר שטירמר"????מה זה עניינך כנכה? אם היית רוצה לשכנע במשהו היית מוריד את איזכורך כנכה וכותב מכתב כמו כל אדם אחר אבל השמאל בישראל תמיד יציג קודם לכן "ייחוס"נכון.אני בן למשפחה שכולה ...או אני אם לחייל שבוי ...ומעכשיו הכל מותר לנו.ללכלך לאגף להתפרסם כאילו שזה מתן תעודת מעבר או היתר לקבל הגנה לאחר שפוגעים באחרים.ובכן ידידי לא.אני גאה בילדים מתרוצצים בגבעות השומרון והלוואי והמדינה הייתה מסייעת להם הרבה יותר.אני גאה בלומדי התורה שהוכח מעל לכל ספק שהם הם המקופחים תקציבית יחסית לסטודנטים וערבים במדינת היהודים.אני גאה גם בך אדוני ובסיוע העזרה והחום שמדינת ישראל מעניקה לך כדי שתשתלח באחיך האחרים. " אבן שטיפש זרק לבאר גם עשרה חכמים לא יוציאוה ".המחדל המתמשך של כל "חובבי"השלום בטיפול במיעוטים בישראל הוא זה שגרם להם להרים ראש ולהחציף פנים נגד החוק.מאחל לך כל טוב וחיי רווחה נחת ובריאות. בניין ירושלים ננוחם.
כתוב תגובה ל- צנחן
צנחן או לא, בטח לא חכם.
  חסר סבלנות   14/11/10 17:11
אתה שואל את מושונוב , מה עניין שמיטה אצל הר סיני ואני שואל אותך במה אתה כל גאה.
גאוותך מעידה על חוסר התבונה שבדעותיך ( ועליהן אינני יכול להתלונן ) אבל על חוסר בינתך אני מצר. שים לב , אינני מתלונן , כי כך נולדת .
מה אתה כל כך מתגאה בפורעי החוק המקפצים ומדלגים על הגבעות. איזו סיבה יש לך לשמוח ולהתגאות בהם. על הכבוד הרב שהם מנחילים לך ? עלי אינני מדבר אתה יכול להניח בעצמך שלי הם לא מביאים גאווה .
ספר לנו היכן הוכח שהפרזיטים, "לומדי התורה" כדבריך, הם המקופחים. אולי לא קראת את דברי הלעג והביזוי שמשמיעים אותם לומדי התורה על הממשלות המפרנסות אותם והופכות אותם לחסרי תועלת ולנטל על חברת המפרנסים בארץ משלמי המס. מכיוון שאינני נכה צה"ל ולא שמעת ממני מילה אחת על ... מגיע לי, אני רק יכול להצטער על דבריך חסרי החכמה. אולי יש בידך גם הוכחה ניצחת לטענה שתושבי הארץ המוסלמים, וערביי הנגב משלמים מיסים כחוק, ואינם פולשים לאדמות מדינה. אם יש לך, נשמח לשמוע ,ונשמח עוד יותר אם תפנה אותנו אל מקורותיך.
במילים אחרות, מכיוון שאתה אינך מתבייש ותוקף את מי שסובר שראש הממשלה צריך וחייב לתת דעתו למכתבו של מושונוב, אני מתבייש שבקרבנו ישנם יפי נפש כמוך, ולא רק זאת , אלא גם חצופים ומעיזי פנים.
אגב, אולי היית מוכן להחליף את הנכה ולקבל את כל מה שהמדינה שלי ושלך נותנת לו. קבל את נכותו ,ואז נשמע אותך מדבר.
כתוב תגובה ל- חסר סבלנות
באמת לא חכם 'הצנחן' הזה
  נכון   14/11/10 17:48
כתוב תגובה ל- נכון
תגובה
  צנחן   14/11/10 21:27
ידידי הנכבד חסר הסבלנות.למעט חזרה מונוטונית הנוגעת לחוכמתי לא אמרת כמעט דבר ענייני. תנסה לקרוא היטב לפני שאתה מגיב מהבטן.כדי להרגיע אותך בוא נסכם מראש שהחוכמה שורה רק במעונך ובשכונה השמאלית בישראל.ועכשיו עניינית.סטודנט במדעי הרוח מתוקצב פי חמשה יותר מאברך חרדי.אם אאמץ את הטענה השטותית שבאה מצד שמאל ואומרת שאין תועלת חומרית בלימודי האברכים אשיב ואומר שגזירה שווה ניתן לומר על מי שלומד את השירה היוונית בתקופת האינקה.לא כל מה ש"ברזל"הכרחי וכמו שהכרחי לממן לימודים אלה יש לתמוך גם בלימודים תורניים.הבנתי מדבריך שאתה מתנגד להתנחלויות .לא אשב לשכנע אותך בחשיבותם לשקט הנפשי שלך .אנשים מסוגך לא ניתן לשכנע ברציונאליות.ראה גוש קטיף .ראה לבנון.ראה אוסלו.כן אדוני אני גאה בנערים המשתובבים בשומרון הם בדיוק הסיבה לכך שאתה חוזר בניחותא מטיוליך עולם ולא חושש מטילי כתף שיורידו את כל מה שקנית בדיוטי פרי לאדמה.הם בדיוק הסיבה שאנו כאן ולא הנרטיב שמנסים לנגח אותנו ולגרום לדה לגיטימציה של מדינת ישראל.הערבים טוענים שאנו כאן כפיצוי על השואה והם המסכנים שסובלים מכך.מתיישבי השומרון אומרים כל אבן וכל אתר זועקים את קיומינו ושייכותינו למקום וזה ההבדל בינינו.בינם לבינך.לכן אני גאה בהם . ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לא צריך וגם לא חייב להתייחס למכתבו של מר מושונוב .גם לא למכתבך אדוני וגם לא לשלי.מהיכן אתה מביא את האדנות הזאת???הזלזול הזה??ראש הממשלה ייבחן רק בבחירות.ולהזכירך דיעותיך במיעוט .ידעתי שבסוף תבוא השאלה משאלה האווילית:"אתה מוכן להתחלף עם הנכה"????כשאין טיעונים טובים יש השמצות ופגיעה אישית השאלה אם הנכה הייה מוכן להתחלף איתי...ודיי לחכימא ברמיזא.
כתוב תגובה ל- צנחן
אז מכיוון שאתה חוכמולוג
  חסר סבלנות   15/11/10 12:14
אדבר כך שתבין אותי היטב, למרות מוגבלויותיך.
ונעשה זאת צעד צעד. לאט לאט.
א. אני מסכים איתך שהחכמה מצוייה במעוני, ואני מוכן ברצון להאציל ממנה גם למעונך.
ב. סטודנט במדעי הרוח , אם אמנם ( ואני מקבל את דבריך מבלי שבדקתי נכונותם , ונותן אימון בך ) מתוקצב פי חמישה , במבחן חיי היום יום הוא תורם למדינתך / מדינתי ( לצורך הצניעות והזהירות אומר ) לפחות פי חמישה מבטלני הישיבות ש"תורתם אומנותם".
ג. אשר לתועלת שבלימודי שירת יוון אני יכול אןלי להסכים איתך בחשיבותם. השאלה לְמָה?..... אלא שלא כדאי שתשכח שהם נעשו ע"פ בחירתו של הלומד לאחר שמילא את כל חובותיו לשלוותך ולשקט בו אתה יכול לנהל את חייך- נכון וגם אני - והוא בשירותו גם ( אני אומר זאת בשקט שלא להפריע ולא לטרוד מנוחתם ושלוותם של ה"לומדים בישיבה" ) סיכן פה ושם את עצם קיומו הפיסי ע"פ האדמה, בעוד הם יושבים בטח על כסאות הלימוד שלהם או מקפצים על הגבעות.
ד. אני מכחיש מכל וכל את טענתך האווילית שהפרחחים המקפצים על הגבעות מבטיחים את קיומי. ידעתי להתגונן בפני פורעים וגנבים עוד בטרם נולדו הפרחחים הללו, כש"האויב" ישב אל מול ביתי , ואני מאמין שאדע , או נדע , או ידע עם ישראל לעשות זאת אם יצטרך גם בעתיד. אלא שהפרחחים הללו מסכלים כל סיכוי שבעתיד ישתנה משהו.
ה. מכיוון שאבדת רצון לעסוק ברציונליות אז נדבר אמוציונאלית. הזכות המקודשת על ארץ האבות ניתנה באופן שווה לי ולשכמותי כמו למתנחלים שמזנים אותה - את הזכות. האם בדקת שהם משלמים את כל מה שנדרש ממני וממך ( אני מקוה שאתה בצד הנכון של המפה ). האם הם תומכים באחזקת המדינה על מוסדותיה או הם נטל עליה.
אם היה בך שמץ של כנות , לא היית מתגאה בפורעי חוק מבני עמך, ובטח לא תומך במעשיהם. ואל תספר לי מה עושים השכנים שלי. אני מרשה לעצמי להניח , שמכיוון שאינך מכיר אותי ( ואני גם לא מכיר אותך ) אינך יודע עד כמה אני מכיר אותם את בני העם השכן. ואני מכיר.
ו. ואחרון אחרון, אתה מדבר על אדנותי, ואני אשיב לך במטבע שלך. ראש הממשלה אכן עמד לבחירות, ואני מזכיר לך שהוא לא קיבל את המנדט להנהיג את העם והמדינה. רק בקומבינציה פוליטית , צינית, הוא הצליח לעוות את רצונו של הבוחר, והפך את רצונו . וזה בא לתקן את איוולתך כשקבעת שדעותיי הן במיעוט. להזכירך שמפלגתו של ראש הממשלה היא שנמצאה במיעוט לאחר הבחירות האחרונות.
אם פגעתי בך על כי העליתי טענות באשר לנכותו של מר מושונוב , אני מתנצל. יתכן שהיה מקום לדבר על הטענות שנטענו מבלי לאזכר את הטוען אישית , אלא שהא בהא תליא.
כתוב תגובה ל- חסר סבלנות
תגובה
  צנחן   15/11/10 13:23
הייתי טורח להשיב לך אם לא היית מכנה אותי אוויל וטיפש בכל שורה שנייה של תגובתך.מאחל לך כל טוב.אני לרמה שלך לא אתאמץ לרדת יותר.
כתוב תגובה ל- צנחן
גם זאת דרך לצאת מויכוח
  חסר סבלנות   15/11/10 14:46
בכבוד לכאורה. להיעלב זאת שיטה?
כל טוב לך
כתוב תגובה ל- חסר סבלנות
צנחן צודק בכל מילה!
  משקיף   14/11/10 18:26
לצערי המדינה היחידה בעולם שבה מותרת הסתה אנטישמית מהסוג השפל ביותר, היא מדינת ישראל! זוהי המדינה היחידה בה אפשר להסית ולהשמיץ ולשקר כדי להכפיש ציבורים שלימים כאשר בג"צ עוד נתן לזה מעין הכשר שספקי האינטרנט פטורים מלתת את כתובת האיי פי לצורך תביעה. זו המדינה היחידה בה התקשורת מאפשרת ומגבה הסתה מתמשכת ואין שום גוף ביקורת שמרסן אותה ואין שום חוק שנאכף על אנטישמיות גלויה זאת שכבר הביאה לשפיכות דמים ולשריפת בתי כנסת ולצלבי קרס ולאלימות פיזית ברחובות העיר שמשום מה לא מדווחים בכלי התקשורת. וכעת יש עוד מי שמנסה לעשות הון פוליטי על גבי הסתה אנטישמית זו... היטלר לשלטון...
כתוב תגובה ל- משקיף
בגלל שינאת חינם בשיח..........
  מסעודה לייבוביץ   15/11/10 06:39
אפשר ועוד איך אפשר לכתוב אחרת בצורה מכובדת יותר, אנא אחי חדלו לכתוב בצורה מתלהמת ולא מכבדת, חשוב מאוד לנהל שיח גם שהוא קשה לעיכול מתוך כבוד ודרך ארץ.
בני נוער רבים קוראים את התגוביות ולומדים דרכנו איך להתנהל במרחב התקשורתי הישראלי.
גם ברגעים כל כך קשים שלנו כחברה אנו חייבים לדבר מתוך אהבת חינם ולא שינאת חינם.
שיהיה לכם יום נעים ומבורך.
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
3
מה חדש? מושונוב לכנסת.
  יפה ונכון   14/11/10 16:30
רק מהפכה רצינית תעזור. צעירים חסרי דיור שאין להם כל סיכוי להגיע לדירה, צריכים לצאת לרחוב. הצבא צריך להישתנות. הפראיירים מתו. למלחמה יצאו רק שכירי חרב. עם חוזה חתום ביד. כל האחרים שיושבים בבית צריכים לשלם עבור הבטחון . החרדים מזמן נמאסו והרבנים אשמים. במקום לעודד אותם ללמוד ולעבוד אומרים להם, תצביעו לנו ותשארו בבית.
כתוב תגובה ל- יפה ונכון
רעיונות הזויים על שכירי חרב
  ירון זכאי   15/11/10 01:17
הנה אמריקה הפריטה את הצבא והפכה אותו לצבא שכירי חרב. גם האספקה מובאת על ידי חברות לצבא. כל יום של חייל באפגניסטן עולה כ-1,000$ דולר!!! מבצע צבאי זעיר מגיע בקלות למאות מיליונים, או מיליארדים. האם נראה לך שמישהו בעולם חושב שיש תמורה למחיר הגבוה הזה. כנראה שרק בעלי החברות שנהנים מחוזים עם הפנטגון נהנים מצבא שכירי חרב. כדאי שתברר קודם מהי המציאות, או פשוט לא תתבטא בעניינים שאינך מבין בהם. צה"ל היה ויישאר צבא העם. יתר על כן הוא יהיה עוד יותר צבא העם היהודי. בעצם אם צריך לעשות משהו, אז זה להוציא מתוכו לא יהודים שהם באופיים לפעמים מתנגדים לעם היהודי, ויש כאלו גם בצה"ל. לא יהיו חסרים לנו חיילים בעתיד, ומוטב לתת לצבא לבחור מתוך כלל האפשרויות את הטובים ביותר ללא תחרות כספית עם שוק העבודה. גנרלים אמריקניים מקנאים בנו על הזמינות הגבוהה של כוח אדם איכותי אשר צה"ל יכול לבחור מתוכו!!! צה"ל נהנה מחומר אנושי מעולה בחינם. לא הגיוני לדרוש תשלום גבוה עבורו ולהפוך את צה"ל לצבא של טמבלים זולים. יש הרבה צבאות כאלו סביבנו. התבונן היטב.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
4
נחנצ זה שהרוב כביכול רוב
  בתשובה   15/11/10 07:12
איננו אומר שהוא צודק הוא בור נקודה למעלה ובאמצא .
כתוב תגובה ל- בתשובה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il