|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איש השנה: עמרם מצנע
מאת: נפתלי רז  |  21/12/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מפלגת העבודה אינה שמאל !
  שלום בן אליהו   21/12/10 16:59
כבן ההתיישבות העובדת , הנני איש מפא"י ,העבודה מאז שנולדתי. מאז בן גוריון ,אשכול, גולדה , רבין , פרס ,ברק ואפילו מצנע , שלכולם הצבעתי בבחירות , לא חשבתי שמפלגות השמאל , החל במפ"ם ,מר"צ ורסיסי שמאל וירוקים למיניהם , הינם כוס התה שלי ושל יתר תומכי ומצביעי מפלגת העבודה. אז , בקשה לי אליך נפתלי , אל תעביר אותי ואת חברי העבודה אליכם . עדיף שמרצ ורסיסי השמאל יתעשתו [ לפני שיעלמו כליל [ 3 מנדטים בבחירות האחרונות - איזה תמיכה ציבורית ! ] ויתקרבו לעמדות שלנו. חוץ מזה , אל תתלהב כל כך ממצנע , הוא לא בנוי בכלל לפוליטיקה הארצית ובתפקידו האחרון כיו"ר מפלגת העבודה , הוא לא " הוביל " אותנו לשום מקום !.
כתוב תגובה ל- שלום בן אליהו
המפלגה אבודה ומתאבדת. סוף!
  קרן אור   22/12/10 09:31
"ההנהגה" מורכבת מאנשים שדואגים להציל חייהם מטביעה בכוס המים בו הם נמצאים
כתוב תגובה ל- קרן אור
הברנש צודק, מן הסיבות ההפוכות
  יוסי אמיתי   24/12/10 14:23
אינני מאמין שאני עושה זאת, אבל איני יכול אלא להסכים עם דבריו של המפא"יניק דלעיל. להגדיר את מפלגת העבודה כ"מפלגת שמאל", ועקב כך להציע להכתיר את מצנע כ"מנהיג השמאל" (אם ייאות לקבל על עצמו את הנהגת מפלגת העבודה), נשמע לי כמו בדיחה בלתי מוצלחת. מפלגת העבודה איננה שמאל. נקודה. הכותב דלעיל הסביר היטב מדוע איננה כזאת. אם יוצב מצנע בראשות מפלגת העבודה, ויציג פרוגרמה "שמאלנית", הוא יבריח את מצביעיה המסורתיים (זוכרים את "סניף גבעתיים" לאחר ניצחונו של עמיר פרץ בפריימריס?). ואם ינהיג את מפלגת העבודה, פלוס כמה רסיסי שמאל, על בסיס מצע "מרכזי", הוא כבר לא יהיה מצנע. נייר הלקמוס המגדיר מהו שמאל ישראלי עכשווי צריך להיות תואם פחות או יותר לחמשת יעדי האתר הנוכחי, על פי הפורמולה של נפתלי רז וחבריו. אך יש להוסיף לכך התנייה נוספת: מפלגת שמאל ישראלית אותנטית חייבת להיות מפלגה יהודית-ערבית, על בסיס שיוויוני, ללא גימגום וללא קוסמטיקה. האם מצנע מוכן לכך?
כתוב תגובה ל- יוסי אמיתי
2
איש השנה חה חה חה
  מהפך 77   21/12/10 18:52
נפתלי רז אתה חמוד אתה.. איש השנה? אתה רציני? על מי אתה עובד? האיש הזה הוא מיצי מיצי מיצי...
כל כך אתם נואשים, מחפשים מושיע תחת כל עץ רענן.
על איזה שכחה אתה מסתמך?? בסיבוב הקודם האיש לא היה איש השנה, אפילו לא איש של כמה שניות! ברח כל עוד נפשו בו.
בקיצור על זה חברתכם זמרת ההתחסדויות, חווה אלברשטיין, הייתה אומרת שהיאוש נעשה יותר [לא] נוח.[לשמאל]
כתוב תגובה ל- מהפך 77
רז וחבריו הם הם המשיחיסטים
  אליק א.   22/12/10 09:04
כל "עונה" יש להם "כוכב נולד" חדש. כמו למינגים שמחפשים את הראשון שיקפוץ לתהום וישכנע את כולם לקפוץ אחריו.
כתוב תגובה ל- אליק א.
3
מי שלא לומד משגיאות העבר
  בן צבי   21/12/10 20:36
מי שלא לומד משגיאות העבר סופו שנדון לחזור עליהם שוב ושוב.
לצורך הבהרה ראוי גם לעיין במאמר אחר המוםיע כאן
news1.co.il
כתוב תגובה ל- בן צבי
4
אין שמאל ואין ימין
  דודי81   21/12/10 20:48
ה"שמאל" יצא למלחמות,כבש שטחים והחל בהקמת ההתנחלויות. ה"ימין" החזיר שטחים,פינה מתנחלים וחתם הסכם שלום. מה שחשוב הוא יושרת המנהיג והכישורים שלו בניהול המדינה. מצנע הוא אדם עתיר זכויות והישגים.הוא היה יכול להיות ראש ממשלה מוצלח אבל לא שווק נכון בהתמודדות מול שרון.הוא הוצג כשמאלן קיצוני בעוד ששרון היה זה שפינה את רצועת עזה. חשוב שלא תהיה ממשלה של יותר מ12 שרים כולל רה"מ.אין צורך בכל התיקים שנועדו לרצות ח"כים מתוסכלים.מדינות בגודל של ישראל מחזיקות 10 שרים. רה"מ,שר ביטחון,שר אוצר,שר חוץ,שר תמ"ת,שר פנים,שר חינוך, שר בריאות,שר לביטחון פנים,שר תחבורה,שר המשפטים,שר חקלאות. *כל יתר השרים והתיקים הינם מיותרים ונוצרו בגלל קומבינות פוליטיות.הממשלה לא יכולה לתפקד עם 30 שרים. מספיקים 12 כשלכל שר יהיה סגן שר.צריך לקבוע את מספר השרים וסגני השרים בחוק יסוד וכל להגן על תקציב המדינה מהוצאות מיותרות ולהגן על ראש הממשלה מפני סחטנות פוליטית.
כתוב תגובה ל- דודי81
5
סיפור אולי ימחיש את העניין:
  מד' ליונה עיוורת   21/12/10 21:12
פעם סיפר הרבי מליובאוויטש, ר' מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, כי כשהגיעו בלימוד פרשת השבוע לסיפור מכירת יוסף על ידי אחיו, הוא, הרבי בכה. בכה הרבה מצער על כך שאחים - אפרופו כותב המאמר - מסוגלים למכור אח - אפרופו מתנחלים - לנוכרים. שנה לאחר מכן, הגיעו כנהוג לאותו קטע עצוב. כאן הרבי, שהיה אז ילד קטן, אך גדול בשנה, כלל לא בכה. פנה אליו המלמד ושאל אותו: הרי בשנה שעברה הדבר ציער אותך מאוד, והשנה...? ענה לו ר' מנחם מנדל הקטן: בשנה שעברה, יוסף נמכר בפעם הראשונה. השנה זה כבר קורה לו בפעם השנייה. אם הוא לא למד על האופי הבוגדני של אחיו בשנה שעברה, וחזר על אותה טעות, הרי שהוא טיפש, והתורה אמרה שאסור בתכלית לרחם על טפשים. חשב המלמד וענה לו את תשובת האדמו"ר הרש"ב לבנו הריי"צ: תחשוב מנחם, כמה צריך לרחם על אחד שהתורה אומרת שאסור לרחם עליו.... במילים אחרות: מצנע לא למד מהפעם הראשונה, והוא חוזר לאותו סרט, עם אותם שחקנים, ואפילו את התסריט לא החליפו, וכל זה כשהסוף ידוע מראש משום שכבר ראינו אותו בהצגה ראשונה. הוא פשוט טיפש, וסובביו, התומכים במהלך ומעודדים אותו, כמו כותב המאמר, פשוט רשעים...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
Agree with you
  Gilead   22/12/10 04:14
The fact he leads a coalition of left make him a miserable person. Deport the left to Brazil. I just don't think even Bolivia will agree to accept the Israeli left. Left is a bad dream and reality joke.
כתוב תגובה ל- Gilead
6
אם רז סניגור אין צורך בקטיגור
  צבי גלברד   21/12/10 23:36
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
7
מצנע אדם נהדר עם בעיה אחת קטנה
  נברא   21/12/10 23:39
הוא לוקה בליקוי מאורות פוליטי. למעשה, כל מי שחושב שמאל לוקה קשות בראייתו, ומתכחש למציאות. אבל אני מסכים שכאדם, אין הרבה כמו מצנע.
כתוב תגובה ל- נברא
8
ממי * הייתה * מכונית *
  urixoם   22/12/10 00:38
ממי היית קונת מכונית משומשת ? רק לא מביבי.
כתוב תגובה ל- urixoם
9
מי שתומך בעוד מדינה פלשתינאצית
  קורןנאוה טבריה   22/12/10 05:03
עשר דקות מכפר סבא במדינה ש:"תקום על חורבותיה של ישראל"(רבין)=הוא לא ביטחוניסט =הוא שמאלן קיצוני והזוי שמוכן להמר על ארצו מולדתו היחידה ולסייע בכך לתוכנית השלבים של האויב הפלשתינאצי:חיסולה של ישראל בשלבים ובדרכי "שלום"טרואיני=והאויב אומר זאת בגלוי! =מנהיג כזה הוא סכנה ביטחונית קיומית לעם היהודי ולארץ חמדת אבותיו! =ואין לזה שום קשר ל"יושרה וצניעות"!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
עגל הזהב התורן של הסמול המתכוו
  קורןנאוה טבריה   22/12/10 05:14
המתכווץ,הולך ונעלם!=עד כדי כך מצבו הפוליטי של השמאל הקיצון והאנטישמי =קשה=וישתבח שמו לעולם ועד!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
כתבה סטאליניסטית שקרית מבחילה
  של הסתה שמאלנית   22/12/10 08:00
כתוב תגובה ל- של הסתה שמאלנית
12
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   22/12/10 08:06
ל-1-5: "קמבק" לאחר לימוד לקחים מגיע לרבין, לשרון, לברק, לביבי - ולא למצנע? ל-7: ההערכה למצנע כאדם כוללת את השקפת עולמו. ל-8: מבחן הוגן - מישהו יפקפק לקנות מכונית ממצנע? ל-9: רק אדם אכול שנאה מסוגל לפקפק בפטריוטיות של מצנע.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
הסצנה בקישור מדמה יפה את המצב
  אליק א.   22/12/10 09:12
ישראל באזיקי השמאל המנסה לדובב את הערבים: youtube.com
כתוב תגובה ל- אליק א.
מה הקשר בין פטריוט לבין שמאלן
  קורןנאוה טבריה   23/12/10 05:41
קיצון שמוכן לוותר על חלקים אסטרטגיים לפלשתינאצים שדגלם הוא אחד:חורבנה של ישראל בשלבים?!רק מעוות נפש כמוך קובע למפרע שאני שונאת את מצנע=נהפוך הוא=מצנע צנוע, ערכי ופטריוט שמאלני ואין אחד בשמאל שמגיע לקרסוליו=למרות כל התכונות החיוביות של מצנע=בעיני הוא מסוכן לעם היהודי ולארץ חמדת אבות=(לא פחות משרון שהיה יותר פטריוט שהביא אסון על עם ישראל!)=רק בגלל דעותיו השמאלניות קיצוניות!=אני רק מקווה שהפוליטיקה והחנפנות העכשווית לא תעלה למצנע לראש ויקשיב לאזהרתו של הפרופסור ברוורמן: שלא כדאי להבליט את השמאלנות הקיצונית של מצנע =כי רוב העם בז ומתעב את השמאל הקיצון=וכדי לחזור לשלטון יסכים מצנע להתחפש זמנית ל"ימני ביטחוניסט" כדי לעבוד בעיניים על ליכודניקים ואנשי ימין מאוכזבים שיאמינו לו= ויצביעו עבורו=כפי שעשו לנו עם רבין בלוף!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
מצנע מתאים לנו
  אבו יוסוף מהחמאס   22/12/10 08:31
כתוב תגובה ל- אבו יוסוף מהחמאס
14
מצנע הורס חיפה
  החששן   22/12/10 08:56
בזמנו של מצנע נבנו בחיפה מולים גדולים שאחר כך נוהלו על ידי חבריו (ישראל סביון- גרנד קניון). עד היום גד זאבי הטייקון מברך אותו. המרינה שהיתה יכולה להיות מנוף לחיפה נקברה על ידו . כל החלק של הדר הכרמל המסחר בו התרסק. הקימו תחנות אוטובוסים מחוץ לחיפה וכל התושבים מחוץ לחיפה הפסיקו לבא לקניות בחיפה. לאיש כזה אתה רוצה לתת להנהיג את המדינה? שיחזור לירוחם שם הוא קנון וישאר שם .
כתוב תגובה ל- החששן
מצנע הרס עוד דברים
  ישראל וייסמן   25/12/10 18:15
מצנע אמר אמירה פלצנית כשהיה ראש עיריית חיפה, שהוא ירוק לא פחות מהירוקים, שמחו נגד הבינוי המגלומני הורס הטבע שהוא קידם. כשהיה ראש וועדה קרואה של ירוחם הוא ארגן תוכנית בינוי שתגדיל פי 2 את האזור הבנוי של ירוחם והפקיד אותה בוועדה המחוזית לתכנון לבינוי כמה ימים לפני עזיבתו. ועדה מחוזית זו דרכה, כמו וועדות דומות לה, לאשר כמעט כל דבר רע ומזיק לסביבה. אולי יש למצנע זכויות בדברים מסוימים, אך לגבי הנושא הסביבתי ההפך הוא הנכון. הוא לא איש השנה שלי אלא מהרס ומחריב סביבה.
כתוב תגובה ל- ישראל וייסמן
15
איש השנה,השתגעת?אולי גם מנהל א
  טוביה פרנקל   22/12/10 08:57
צטדיון יד אליהו,ומנהל מוזיאון ישראל,אתה הזוי,הפכת אותנו ללוקסנבורג.
כתוב תגובה ל- טוביה פרנקל
16
מסתבר, ששכחת לקחת תרופות היום!
  שאול א.   22/12/10 09:01
אחרת, קשה לי להבין כיצד בדיוק הגעת למסקנה שעמרם מצנע, שכל מה שעשה בחמש השנים האחרונות, הוא לנהל את ירוחם, וגם זאת לא במסגרת בחירה אלא מינוי, יכול לשמש איש השנה?

מה גם שהאיש היה מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה ונכשל כשלון חרוץ. מה מביא אותך למחשבה שאיש שמאל, די עלום ומשעמם, יוכל לכבוש את הנהגת המדינה?

מצד שני, יש לומר שאילו אנשי השמאל היו מסוגלים לראות תמונה בצורה אובייקטיבית, הרי שממילא לא היו אנשי שמאל.
כתוב תגובה ל- שאול א.
17
אל תת אותך אל מזמרת פן תדיחך ב
  יש מיש   22/12/10 09:16
אל תת אותך אל מזמרת פן תדיחך בנעימות קולה.
מנהיג חי מבניית ירוחם ומת מסנוור איש השנה.
קח את שלי אחימוביץ
ואת הרב אמסלם ודומיהם
ותעיף לכול הרוחות את התחליפים הזולים
המחופשים למנהיגים ועם ריקTHIN נבוב וזול
הממלא ראשם של בני הנוער באובדן חושים מציאותיים
שינוי שיטת הממשל על פי יש מיש בפוליגרף ו SMS
2all.co.il
כתוב תגובה ל- יש מיש
18
עמרם מצנע לא עשה דבר בשנה האחר
  שייייקה   22/12/10 09:21
"כל התצפיות האוביקטיביות" מראות שמצנע לא עשה שום דבר יוצא דופן בשנה האחרונה. כל היתר פרסומת ,יחצנות וחזיונות של אנשי תקשורת ופוליטיקאים חסרי חשיבות. מצנע אדם ראוי אבל הוא לא מנהיג לאומי, הוא לא איש חזון,הוא לא בולדוזר ואפילו ירוחם לא הפכה לפריז אחרי חמש שנים.לבני,מצנע,אובמה הם תוצרים של יחצנות והתדמית שלהם עולה לאין שעור על דמותם האמיתית
כתוב תגובה ל- שייייקה
19
יהודיה נרצתה מצנע מלחך פנכא הי
  ישע   22/12/10 13:26
ה אצל הטרוריסת מי רמללה ועד 100 מתרפסים אנשים בלי כבוד ובלי בושה "בן אור תקשורת"אשתו של דניאל בן סימון נותנים יעוץ לטרורסטים כיצד להחרים תוצרת ישראל "עד מתי עוכרי ישראל יעלוזו " עד מתי תקשורת פושעת תעלים מידע מע העם
כתוב תגובה ל- ישע
20
אכן איש השנה
  איש עצוב   22/12/10 15:46
מי שעזב את "סיר הבשר" הפוליטי והלך למדבר על מנת לשקם את הדורש שיקום - הוא הוא איש השנה. לא המברברים, לא כותבי הספרים, ולא המלהגים. עמרם מצנע איש השנה!!!!
כתוב תגובה ל- איש עצוב
21
תבדקו מה הוא ימסור לערבים
  קוסם   22/12/10 21:12
כל מה שנאמר על מצנע נכון ומגיעות לו כל הברכות על עשייתו וכישוריו ופועליו בעבר.
אבל כדאי לבדוק מה מצנע כמו כל השמאלנים כמוהו מוכן לעשות למען הערבים בכדי שהשלום יפרוץ.
לא מן הנמנע כי מצנע יהיה מוכן לקדש שלום וירטואלי בתמורה לפינוי מלא של הגדה, פתרון לבעיית הפליטים בתוככי מדינת ישראל, חלוקת ירושלים כך שהשכונות הערביות לערבים והאגן הקדוש מחוץ לריבונותינו, ויתור על בקעת הירדן, ביטול המכשול בדרום ופתיחת הגבול לכל דיכפין, מסירת רמת הגולן לסורים תמורת הסכם שלום לסורים עד שישכשכו בכינרת וכדומה.
כל מי שהתפיסה הזו מקובלת עליו שיהרך על מצנע ויזמינו להנהיג את המדינה בשם השמאל. בטוח שמצנע יתחרה בלבני מי מוסר יותר חלקים מישראל..
כתוב תגובה ל- קוסם
מי שתומך בעוד מדינה פלשתינאצית
  קורןנאוה טבריה   24/12/10 04:52
בליבה של ארץ ישראל ובהכנסת ערבים שעזבו את הארץ ב-1948 מרצון ובפקודת מנהיגי ערב שביקשו מהם לעזוב זמנית =כי הם מתכוונים להיכנס ולזרוק את כל היהודים לים =והם האמינו להם מתוך תקווה שיצליחו להיפטר מאיתנו =ורק אז יוכלו להיכנס לארץ נקייה מיהודים,ציונים ושמאלנים=ותודה לקב"ה שהם אכלו אותה=לכן מי שתומך בעוד מדינה ערבית אוייבת עשר דקות מכפר סבא ובמיליוני ערבים שקוראים לעצמם "פליטים"=הוא תומך בגלוי בחורבן ישראל ומדינת היהודים =ובעיני הוא בוגד אנטישמי סלקטיבי =ללא הבדל עדתי ומפלגתי=בוגד ומסוכן ליהודים ולארץ חמדת אבות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
22
איש השנה עמרם מצנע
  הבולשביק הראשון   22/12/10 22:28
ושקרן השנה הוא,נפתלי רז.
כתוב תגובה ל- הבולשביק הראשון
23
גם נפתלי נבחר אצלם כאיש השנה
  החלטת רשות פלשתינ   23/12/10 01:39
הם שמחים על המאמרים שלך לטובתם ונגד ישראל
כתוב תגובה ל- החלטת רשות פלשתינ
24
עוד תגובות לעוד תגובות
  נפתלי רז   23/12/10 11:43
ל-14: נגד כל ראש עיר יש טענות, אך מצנע נבחר לכהונה השנייה ברוב עצום, והסקרים נתנו לו רוב גדול יותר לכהונה השלישית, שעליה ויתר. נראה שרוב תושבי חיפה חשבו שמצנע הצליח!
ל-18: אתה מוזמן לירוחם, לראות מה עשה שם מצנע גם השנה, ולשמוע מהתושבים.
ל-20: אכן, והסקרים החדשים מראים שמאות אלפים חושבים עליו כמונו.
ל-21: אתה צודק, חוץ מבנושא הפליטים - מצנע תומך בחזרת הפליטים לפלסטין, והמכשול בדרום.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
25
אני מאחל ל"איש השנה" שלך
  פלא יועץ   24/12/10 12:00
שישאר בירוחם,לטובתו ובעיקר לטובת עם ישראל כולו.שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
26
הסמול בחר בו לאיש השנה,אני לא!
  קורןנאוה טבריה   23/04/11 14:17
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il