w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיור ביטחון ושלום בשומרון
מאת: נפתלי רז  |  06/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי קבע שצריך למסור שטח לפלשתין
  משה ג.   6/03/11 17:34
כאשר אדם יוצא מנקודת מבט של חזרה לגבולות 67 והסכם בכל מחיר הוא מגיע לתוצאה הזויה. לא יקרה דבר אם הפלשתינים לא יקבלו שטח בתמורה להתנחלויות, הם היו התוקפנים ב-67 ומעולם לא היתה מדינה פלשתינית. זה שיש בתוכנו הטוענים שכבשנו שטחים לא לנו, זה לא אומר ששטחים אלו שונים במהות מת"א וירושלים.
כתוב תגובה ל- משה ג.
2
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   6/03/11 19:19
שוב מפליאה בובת הסמרטוטים נפלתי רז במחול העוועים שלה.
אוסף של קלישאות מהמכללה לאדיוטים שימושיים.
אז מה אתה אומר נפלתי? נצטרך לתת את הקיבוצים של עוטף עזה שיושבים על אדמות כבושות מ-48 לערבים?
מה האסון בזה? תרומתם של ישובים אילו לביטחון המדינה שואפת לאפס. אפשר לתת גם את הקיבוץ שלך. תאמין לי שאף אחד לא ירגיש.
אבל אם יעופו קטיושות מפדואל - כל גוש דן ירגיש גם ירגיש.
אז אתה יכול לקחת את כל הדגנרלים מהמועצה לשלום ובטחון, אילו שמסרבים לספר מהיכן הכסף שלהם ומה האינטרסים שלהם, ולתת גם אותם לערבים.
תמשיך להזות נפלתי. אתה וחבריך כבר עמוק בתוך פח האשפה של ההיסטוריה. תפנים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
3
גבול מדינת ישראל המזרחי
  אורי בן   6/03/11 19:41
הוא נהר הירדן ושם הוא יקבע , כל גבול אחר הוא "גבול אושוויץ " - ועוכרי ישראל שכמוך רז שלא מבינים או שלא רוצים להבין כמה חשוב שמדינת ישראל תמשיך להתקיים - לא ישנו את מהלך ההיסטוריה שיביא שכך יהיה.
כתוב תגובה ל- אורי בן
4
it is again you Mr. Raz
  Gilead   6/03/11 20:45
the only solution is Palestinians will live in Jordan. No one square meter of Israel will be given back. What ever Israel decide to incorporate from Judea and Samaria, are lands that belong to Israel since dawn of history. If the American are happy or not, they can f--k off. You Mr. Raz waste you time and you were told that before.
כתוב תגובה ל- Gilead
5
סתם ציטוט
  ע. הנביא   6/03/11 22:00
ג'יבריל רג'וב: "ישראל היא סרטן באזור. בשם אלוהים אני בטוח שכל גרגיר מפלשתין ההיסטורית, מהים עד הירדן - ישוב אלינו". (חדשות ערוץ 10, 12.2.07).
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
אל תשכח ששמו של רג'וב בשב"כ הי
  קורןנאוה טבריה   7/03/11 10:47
היה גבריאל רגב "המתון" שהשמאל הקיצון נתן מבטחו בו-עד שהכניס להם סכין בגב והוכיח שאינו שונה מערפאת וממכחיש השואה מחמוד עבאס!והשמאל כצפוי התעלם מהסכין בגב והוא ממשיך להתחנף אליו,רק שיגיד להם שהוא רוצה "שלום"בדיוק כפי שתיאר אותם אצ"ג:"חנפים לערב וזועמי דם לשבטי"=גישה חולנית ומסוכנת לישראל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
לא עיתונאי ולא מדריך,סמולן קיצ
  tאיציקבן   7/03/11 04:42
למה אתם נותנים לו לכתוב?
בשמאל הדמוקרטיה היא חד צדדית בנוסח סטאלין
לא לכל אחד צריך לתת במה,שיכתוב בהארץ שם יתנו לו מקום כבוד ואת העיתון ההוא החרמתי .
כתוב תגובה ל- tאיציקבן
7
"...אל תשכחו שהערבים שולטים על
  קורןנאוה טבריה   7/03/11 06:46
99.9% מאדמות המזרח התיכון וישראל מייצגת עשירית האחוז של אדמות אלה וגם זה יותר מידי עבור הערבים-הם רוצים הכל... התאווה,הגאוה,הקנאה,והחמדנות:לא משנה כמה פשרות טריטוריאליות תעשה ישראל-זה לא יספיק לעולם!..."(העיתונאי האמריקני ממצוא ערבי,ג'וזף פארח,ג'רוזלם פוסט 11/9/00)!מילא הערבים שחומדים כצפוי את המעט שנותר לנו ליהודים? מה שמעורר פלצות הם השמאלנים ממוצא "יהודי"שמסייעים להם לממש את חלומם הגלוי:חורבן ישראל בשלבים ובדמוקרטיה סלקטיבית,ואם אפשר גם בדרכי "שלום" סרק בסיוע השמאל הקיצון והאנטישמי סלקטיבית?אדרבא ואדרבא!!!זעקי ארץ אהובה ונבגדת!ועוד ציטוט מג'וזף פראח:"'פלשתינה' האמיתית היא לא יותר מלהד"ם!"
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
תגובות לתגובות הראויות לתגובה
  נפתלי רז   7/03/11 06:54
תזכורת: אני מגיב תמיד, בכבוד גם לבני-פלוגתא. אינני מגיב לגידופים ולמגדפים.
ל-1: קבעו זאת כל ראשי ממשלות ישראל. כולם!
ל-2: משעמם אצלך, גוון! ימין מזלזל ב"עוטף עזה" ובקצינים בכירים ומחשיב רק כספים? - תרגיע, ראה באתר המועצה.
ל-3: מי יגן עליך אם כל שמאל הוא "עוכר ישראל"?
ל-4: ראאה תגובתי הנ"ל ל-1.
ל-5: "אולי מציטוטים והשחזות הרבה, ברזל הריב בעולם ייכלה" - יהודה עמיחי. לצטט לך את שמיר? או את אורי צבי?
ל-6: תחי הדמוקרטיה המצונזרת!
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לא ענית ל-2
  פ.ר.   7/03/11 10:10
או במילים אחרות ענית לו בדיוק בשפה שהינך טוען שאינה הולמת. בפובליציסט - הינך מורגל בהשתלחויות של כאלה שקשיי השפה וההבנה מקשים עליהם לחבר תגובה הולמת, אז מה, כאשר אתה מגיע למצב דומה - לך אסור להגיב בצורה שכזו ובוודאי שאינה עניינית. לעניין כתבתך, כל הגנרלים הללו מדברים מתוך עמדה פוליטית מוגדרת מאוד ולכן ציון נתונים אלו אין לו משמעות נוספת. אני לא מבין על שום מה עלינו למסור שטחים כלשהם לקבוצה שוחרת שלום כלשהי, השטח של מדינת ישראל ( והשטחים) לא הכיל מעולם יישות שניתן לקשור אותה לפלסתינים לעומת זה הייתה כאן יישות יהודית שהותירה את רישומה ופתחה כאן את תרבותה וייחודה. בנוסף לכך -ההבדל בין למסור להם חולות בנגב או גבעות בשומרון. הוא כי בגבעות הללו הושקעו משאמים ותשתיות, וחיי אנשים קרובים למרכזי האוכלוסייה שלנו כאשר חולות הנגב קרובים גם למרכזי האוכלוסייה שלהם. אם עלי היה למסור להם שטחים כלשהם במרכז הייתי מוסר להם שטחים איכותיים המאוכלסים בתושבי הקבוצה האתנית שהם משתייכים אליה לדוגמא אום אל פאחם על שטחיהם, כפרי המשולש וכד'. מי שחותר לשלום אמיתי ולא להמשך שיטות הסלמי היה מתייחס לנקודה זו. ונקודה אחרונה - המאורעות האחרונים וההתייחסות לחתימת הסכם עם ממשל שאינו דמוקרטי, חסר לחלוטין בהתייחסות שלך.
כתוב תגובה ל- פ.ר.
ממספר 5
  ע. הנביא   7/03/11 19:16
כן, אבל אצ"ג ושמיר לא ניסו לעבוד על הערבים בעיניים ולהעמיד פני "מתונים" כדי למרוח כל מיני פלסטינים תמימים, כמו שעושים ג'יבריל רג'וב והבוסים שלו לשעבר ובהווה לישראלים תמימים כדי למכור להם בנופת צופים את חבל התליה שלהם.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
9
אתה צריך להגיע להחלטה
  אבי גיא   7/03/11 08:41
אחרי כל מה שאתה כותב עומדת השאלה הזאת: האם יש ליהודים זכות על ארץ ישראל או לא ?. מעבר לכל ההתפלפלות שלך זאת השאלה שאתה צריך לענות עליה לעצמך .אם לא מגיעה לנו מדינה אז צריך להחזיר הכל וללכת לטבוע בים. ואם כן מגיעה ליהודים מדינה אזי גבול מדינת ישראל הוא נהר הירדן !! שאם לא כן המסקנה היא שכל המדינה נכבשה על ידנו שלא בצדק ולכן עלינו להחזיר את הכל לערבים וללכת לטבוע בים. עכשיו העניין הוא כזה אם אתה חושב שלא מגיעה ליהודים מדינה קח מחר מטוס ולך מפה. אם אתה חושב שכן מגיעה ליהודים מדינה אז אנחנו צריכים להחזיר לנו את מה ששלנו עפ"י הזכות ההיסטורית ולפעמים גם בכוח ( ולא , לא מדובר על תל אביב, מדובר על ירושלים בירתנו , חברון עיר האבות, בית לחם - בתנ"ך מוזכרת העיר בית לחם, אשר הייתה קרויה גם "אפרת" בספר בראשית ל"ה 16, שכם - שבימי שלמה המלך היא הייתה כנראה בירת נציבות הר אפרים (מלכים א', פרק ד')). ולמה חייבים לדרוש את הכל ? קודם כל כי זה שלנו. דבר שני אם אתה בעל זכות , כל הזכות היא שלך ואף אחד לא יכול לבוא בטענות אליך - אבל צריך שתעמוד על זכותך - אז אני שואל אותך נפתלי רז ליהודים מגיעה מדינה ? אם כן, בא תצטרף אלינו להשיב אותה. ואם לא לך לים אתה יודע למה.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
10
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   7/03/11 23:18
הבובה הצואה נפלתי רז ממשיכה להצחיק/להצחין בתגובותיה.
האיש שמדקלם ללא הפסקה את מה שמלמדים במכללה לאדיוטים שימושיים וזה בערך 5 משפטים, מבקש לגוון.
עכשיו מסתבר גם, שהשומן שצבר מכספי הטרור דולרים, גרם לו להסתיידות קשה. מה קשור כספים נפלתי? אין שום חשיבות לקיבוצי עוטף עזה שיושבים על שטח כבוש. אין שום חשיבות לקיבוץ הנפל שלך שגוזל כספים משכבות המצוקה כמו שאר הקיבוצים במדינה, ואילו לפדואל - יש ויש. תפנים נפלתי. אתם כבר פאסה. כולם מבינים שאתם חבורה של בוגדים הממומנים בכספי טרור דולרים.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
11
האם טליה ששון מבינה יותר מג'וא
  קורןנאוה טבריה   8/03/11 05:54
מג'ואן פיטרס בהיסטריה ובסכסוך הערבי ישראלי?האם ששון מבינה יותר טוב מאלוהים בחוקותיו על ארץ חמדת אבות,מדינת היהודים?ברור שלא!ששון שייכת בדעותיה הפוליטיות לשמאל הקיצון לכן קיבלה את תפקידה,אני לא סולחת לאריאל שרון שמינה אותה לתפקידה,כדי שתסייע לו לגרש יהודים מארץ ישראל,כנראה שגם הקב"ה לא סלח לו! העיתונאי היסטוריון האמריקני ערבי ג'וזף פראח כתב פעם מאמר מדהים אודות הבלוף ויותר נכון עלילת הדם: ה"כיבוש"ו"העם"ה"פלשתיני"=להד"ם!=פראח הוכיח עובדתית שאין ולא היה דבר כזה בהיסטוריה העולמית,קל וחומר "אדמות פלשתיניות"נאדה!=ורק השמאל הישראבלופי ממשיך להנציח את עלילת הדם הזו?!עזריה אלון כתב פעם:"כיצד מטפלים בכך(בשמאלנות)?קודם כל,כמו בכל מחלה,יש לקבוע את הדיאגנוזה"!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
טליה ששון:"דבריו של שטרנהייל א
  קורןנאוה טבריה   8/03/11 06:30
אינם מהווים תמיכה,הזדהות,אהדה או עידוד למעשה המרצחים הפלשתינים נגד תושבי ההתנחליות אלא מדובר בבקורת פוליטית על האסטרטגיה אותה בחרו אירגוני הטרור..."=כך הגיבה ששון לתלונתו של אריה רוקח שתבע את שטרנהייל בהסתה לרצח יהודים ביש"ע.כדי להבין את גודל הזדהותה של ששון עם השמאל הקיצון אצטט את דבריו של שטרנהייל ושהקוראים יחליטו:"אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם.אילו הייתה בפלסטינים מעט תבונה,הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות, לא פוגעים בנשים ובילדים,ונמנעים מירי על גילה,על נחל עוז ועל שדרות.כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצידו המערבי של הקו הירוק"("הצופה"יוני 2001)השטרנהייל מציע לפלשתינאצים נטולי ה"תבונה",בגלוי, לירות רק על מתנחלים יהודים גברים =וגברת ששון מגיבה כאילו כווווולם מטומטמים?!שמע ישראל?לחשוב שאלה הם האנשים שמנהלים ליהודים את המדינה"היהודית והדמוקרטית"?הצילו!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il