w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התלקחות בדרום? שוב? - הרהורי עד-משתתף
מאת: נפתלי רז  |  23/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אוי
  מלכת המדבר   23/03/11 16:05
ועוד הפעם יגיעו התגובות 'סמולנים' איסלמונאצים' 'אנטישמים' - כי הרי כל מי שחושב שלא צריך רק "לתת להם באבי-אביהם" אלא להתדיין איתם על הסכמים והסדרים, כל מי שחושב שמלחמה היא לא הפתרון לכל - ראוי רק לגינוי, על פי המגיבים הקבועים פה. כן, הגיע הזמן שנחפש דרכים אחרות להידברות עם שכנינו - לא עוד להכות בהם, לחדור לתחומם ולפגוע בהם, להטיל עליהם מן האוויר מיני פצצות שמשום מה הורגות גם אזרחים תמימים. נמאס לנו "לשחק" במשחק הפצצות. אבל האם יש מי ששומע שם בממשלת ישראל ובממשלת החמאס? נדמה כאילו הם נהנים מהמשחק הזה. מעניין מדוע. ומעניין אם הם בכלל ערים למה שאנחנו, האזרחים, מבקשים.
כתוב תגובה ל- מלכת המדבר
2
העילות להסלמה , נוסח נפתלי
  זלמן הלוי   23/03/11 17:36
לקרוא את הגיגיו של נפתלי רז ולא להאמין "..ישראל תקפה ב 16.3.11 והרגה שניים מפעילי האירגון [ חמאס].." - עכשיו אנו יודעים מי אשם בהסלמה , עד אותו תאריך , כל פצצות המרגמה , קסאמים וגראדים שנשלחו על אזרחינו בדרום , בשבועות האחרונים , היו חמושים בממתקים לילדי עוטף עזה !. כן , סתם ככה, החליט אלוף פיקוד דרום , ללא כל סיבה ,להטריד את "פעילי חמאס " [לא טרוריסטים, חלילה ] השלווים. וממשיך אדון רז ומציע פתרון לבלימת ההסלמה "..דרכים מדיניות להגיע להפסקת אש עם החמאס.." - מעניין, לא זוכר שהחמאס ניסו או ביקשו "לדבר " איתנו. אפילו עם אחיהם מאירגון פאתח הם לא מדברים , אלא זורקים אותם מהגגות. ההצעה של רז הינה לא להפעיל את צה"ל להגן על אזרחינו, פן יפגעו עוד חיילים ואזרחים , ממש מבריקה. "דרכים מדיניות " מציע נפתלי , כלומר, בשפה אחרת , מדינה ריבונית צריכה להיכנע לדרישות אירגון טרור שלא מכיר בה , ובלבד "שלא לפעול בכוח כדי להגן על עצמה !, הלו , אדון רז , זה הנגב , זה לא השטחים !, אפילו בתכנית החלוקה של 1947 , היה הנגב בתוך "המדינה היהודית" !. להזכירך ,את רצועת עזה " ניקינו מיהודים " והם ממשיכים בשלהם, אולי כדאי גם לפנות את הנגב מיהודים [ כולל את רז], ואז לא תהיה "הסלמה "!.
כתוב תגובה ל- זלמן הלוי
3
הטפשות הרגילה
  ע.ג.   23/03/11 17:37
החמאס יורים כדי להרוג אזרחים וחבורת התוכים מתחילה לקרקר - לעשות שלום, לדבר עם החמאס. מה עוד לא הבנתם? ששלום בשביל החמאס זה שכולכם תשכבו בקבר אחים? שש פעמים הוצעה לפלשתינים מדינה ושש פעמים תגובתם היתה לדחות את הההצעה ולהתחיל לרצוח יהודים. בבקשה, תתאבדו ואנחנו נודיע שקימנו את חלקינו בעסקה כי יש כבר מספיק יהודים מתים. זה כנראה לא יספיק כי הם רוצים את כולנו מתים. מה עושים? עופרת יצוקה שתים והפעם לא לעצור עד שנודא שכל ההניות למינהם יהיו מתים. כן,גם במחיר עשרות אלפי אזרחים פלשתינים "תמימים" מתים. ממילא גם אם יהרגו עשרות ישראלים זה לא יזיז לאף צדיק ואם יהרג אפילו מחבל אחד זה יביא לגינוי מקיר לקיר. לפחות שהגינוי יגיע עם תוצאה בשבילנו. היורשים של ההנהגה הנוכחית ישארו בבונקר עם חיתול הרבה שנים בדיוק כמו נסארללה וזאת התוצאה הרצויה.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
4
do not waste our time
  Gilead   23/03/11 19:28
I thought finally your shrinking brain got the message "Mr. Raz we are, the readers, not interested in your opinions. For all of us you are just an ignorant guy who happened to live in Israel. It is time for you to get lost.
כתוב תגובה ל- Gilead
5
נפתלי רז הוא הסיבה להסלמה
  יואל קורנבלום   23/03/11 19:29
הטרור הפלסטיני מרים ראש ויודע שכמו בעבר נפתלי רז ועדר האדיוטים השימושיים שלו יעמדו לצד הטרור וידרשו הפסקת התגמול מצד ישראל. זה קרה בעבר וזה ממשיך גם היום וממחיש לכולם איך נפתלי רז ועדר האידיוטים השימושיים שלו עוזרים לטרור. אין צורך לאותם טרוריסטים בכלל לבוא למשא ומתן עם ישראל כי בסך הכל יש להם את נפתלי רז ועדר האדיוטים השימושיים שלו שפועלים למען הטרור. חס וחלילה אם ישתמש נפלתי רז למחות על הטרור או להביא לידיעת העולם שאין עם פלסטיני אלא זאת המצאה של הדיקטטורים המוסלמים כדי לנגח את ישראל ואת המערב וגם להתעשר על חשבון התמיכה הכספית בפליטים. אז יש לנו כאן סיבה הקושרת את נפלתי רז ועדר האדיוטים השימושיים שלו עם הטרור. הסיבה היא כספית והם כולם מרוויחים מהמלחמה. מצד שני נראה שכדאי לשב"כ לבדוק כמה דברים כאן. ראשית נראה לי שלכאורה יש קשר בין תקיפות הטרור של הפלסטינים לבין תגובותיו של נפתלי רז ועדר האידיוטים השימושיים שלו. האם יתכן שזאת צורה של העברת מודיעין לטרור? כלומר כך וכך טילים או פצמרי"ם למקום מסויים כפי שהוסכם מראש פירושו שהידיעות שסופקו היו נכונות? או אולי מספר אחר של טילים ופצמרי"ם למקומות אחרים אומרים שצריך עוד אנפורמציה ואז נפתלי רז ועדר האדיוטים השימושיים מספקים את זה בשמחה בכתבתם. לתשומת לב השב"כ.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
6
כרגיל בשמאל מעדיפים את האוייב
  סתם אחד   23/03/11 20:31
כתוב תגובה ל- סתם אחד
7
ראשי ממשלה מתלהמים
  שירי מועלם   23/03/11 20:43
כמה מהטוקבקים פה (כרביעי, החמישי והשישי) כל כך מתלהמים ומטופשים, ממש חמאסניקים יהודים - שרק ראשי הממשלה מטופשים מהם, שלנו ושל החמאס. ברית הקיצוניים המטופשים ממשיכה לדרדר אותנו, ישראל ופלסטין, אל עברי פי פחת. פחד.
כתוב תגובה ל- שירי מועלם
לשירי מועלם
  מתעב זבל   24/03/11 09:52

כולם מטומטמים חוץ ממך ומהמחנה האליטיסטי והמתנשא אליו

את משתייכת.

......אז מדוע אתם משולים לקליפת השום במבחן הקלפי ?
כתוב תגובה ל- מתעב זבל
8
מה עושים בקיבוץ לדבילים
  מהפך 77   23/03/11 20:43
רז אתה פשוט קיבוצניק חצוף ואידיוט. קול אחר נפיחה.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
9
אכן,הצבעוני הלבקן מרביבים זקוק
  פלא יועץ   23/03/11 20:48
לגדר מסביבו,שיפסיק להתרוצץ כמו פורפרה מטורללת,ולהפיץ את זרעי כסילותו המתפרצת.אפילו לא עולה על דעתו צרת המוחין, כי להפסקת האש לה הוא לקרוא בהפגנה הזויה,צריך גם שהצד שמנגד יקשיב ויגלה הסכמה.אך הלבקן לא רואה דבר מבעד לקרני השמש המדברית המכה בעיניו.ואת מה שהוא כבר כן רואה,הוא מעדיף לא לראות ולהתעלם.אכן מקרה אבוד.תתחיל להתפקח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
לנפתלי רז המכוער, את אדמת
  רפאל1   23/03/11 21:07
הקודש לא תוכל להוליך שולל, היא תקיא אותך וחלאות כמוך הרבה לפני שתגיע לקבורה.
כתוב תגובה ל- רפאל1
11
פרבדה מסתברא
  ע. הנביא   23/03/11 22:39
כל מי שגדל על ברכי "פרבדה" ברור לו לגמרי מקריאת המאמר, שעל פי הכותב, גורם מסוים שנקרא לו X הוא הוא האשם בהתדרדרות. וזאת מניין? משום שבלשון פרבדה מסתברא של נפתלי רז מדובר כביכול בשני צדדים שרק מגיבים זה לזה כשני ילדים, ומששת ימי בראשית אין כל חשיבות לשאלה מי התחיל. אם, לעומת זאת, היה האשם בצד השני, Y לצורך העניין, היינו יודעים זאת מיד, מכיון שאותו Y היה יוצא מנפתלי בשן ועין, ואשמתו היתה מוטחת בפניו כעוגת קצפת. במקרה כזה אותה לשון פרבדאית היתה נעלמת לפתע, והשאלה מי התחיל היתה הופכת לשאלה מאד מאד חשובה. לכן אם חששנו שמא נפתלי מנותק מהמציאות, לשווא חששנו, כי מסתבר מן המאמר שהוא יודע היטב ש-X הנזכר הוא פגע רע רציני, שאינו מחמיץ שום הזדמנות להציק, להטריד ולעורר מהומות ותגרות. ומאחר שלנפתלי וחבריו אין שום כוונה להפגין נגד אותו X עלום שם, הם מפנים את כל חמת זעמם ותסכולם כנגד Y, מה גם שמן הידועות היא שאותו X פגע-רע לא מגלה סובלנות רבה להפגנות מכל סוג, ולמעשה אם מישהו יעז להפגין בצד *שלו* נגד תגרת ידו, הדבר עלול להסתיים בכי רע עד מאד. זאת בניגוד ל-Y, הידוע בנטייתו לנגב את הרוק מפניו ולהמשיך כאילו כלום לא קרה. וכך יש לנו הדגמה מעולה איך לחפש את המטבע מתחת לאור הפנס, ולא במקום האפל שממנו שיגרו אותה.
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
12
הכותב אינו מתבייש להטיף מוסר
  קרטושקס   24/03/11 07:40
וזאת לאחר הסכם אוסלו והנסיגה מעזה שנעשו במדוייק על פי דרישותיו ודרישות חבריו.

להזכירכם, לפני כל ההסכמים האלה שרר שקט בנגב וילדים יכלו ללמוד בבתי-ספר ללא כל חשש.

הכשלון המתמשך של האידאולוגיה התבוסתנית שלו ותוצאותיה ההרסניות, אינו חודר את מסכת האטימות של נפתלי רז וחבריו. גם אתה הם ממשיכים בהטפותיהם למען ספיגת אש ונפילת קורבנות ללא כל תגובה, באשלייה שאם ננהג כך תשכך האש מעצמה.

לו אני במקום איש זה, לנוכח כל כשלונות אלו, הייתי מסתגר בחדרי ולא מעיז לפצות פה או להראות בציבור.
כתוב תגובה ל- קרטושקס
13
תגובות לתגובות הראויות לתגובה
  נפתלי רז   24/03/11 08:00
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני-פלוגתא. אינני מגיב לגידופים ואינני מגיב למגדפים.
ל-1: אכן, נראה שגם את למדת את דפוס המגדפים, ואכן ממשלתנו פוסעת בעקבותיהם. נאלץ, בבחירות, להחליפם.
ל-2: החמאס מציע הפסקת אש ארוכת טווח עוד מלפני מלחמת עזה וממשלותינו מסרבות. אתה מספר על הנגב לי, שחי בו?...
ל-3: הקוראים לעופרת יצוקה 2 לא למדו דבר מע"י 1. תהרוג מיליון וחצי בני-אדם? ובעלי מצפון ישתקו? ונופצץ כלוב?
ל-9: את צודקת ברישא בניתוח המטופשים, אבל לא בסיפא. פחד שלנו? התגובות המתלהמות מוכיחות ש"הם מ-פ-ח-דים"!
ל-13: תגובתך מוכיחה שלא נגמלת מ"פראבדה". ראה תגובתי הנ"ל ל-2.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
לנפתלי מ-13
  ע. הנביא   24/03/11 08:54
אכן, כל מה שאנשי החמאס רוצים זה לשבת עם היאהוד ולהגיע איתם להפסקת אש ארוכת טווח, אבל מנהיגי ישראל, מחרחרי מלחמה שכאלו, רוצים רק מלחמה (רק בגלל זה הם עזבו את עזה). לכן אין ברירה למסכנים והם נאלצים ליזום בכל בוקר, בלב דואב ובעיניים דומעות, שיגור קסאמים וגראדים לבתי הספר של שדרות, אשקלון ואשדוד, כדי לנסות להרוג כמה שיותר אזרחים. אמת והיגיון לתפארת. האם נזכה פעם לראות שמאלן שיכתוב שני משפטים רצופים בלי לומר דבר שקר?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
לנפתלי מ 2 - תעמולת גבלס
  זלמן הלוי   24/03/11 10:21
נפתלי רז טוען שהחמאס "מציע" הפסקת אש !, מעניין , למה "להציע" ? , פשוט שיפסיק את הירי ותהיה לו הפתעה , צה"ל לא יגיב על "השקט" , ראה את המצב עם החיזבללה בצפון. איזה שקר זה של אדון רז ? ממש סגנון גבלס ! לא להאמין, חמאס רוצה "שקט" [ הפסקת אש !]וצה"ל לא מוכן להסתפק "בשקט" של החמאס ויוזם התקפות על עזה ללא כל עילה !!, אלוהים ישמור ! ואתה עוד רואה עצמך מחנך ומורה בישראל !. וחשוב לציין שאני איני ימני באוריינטציה הפוליטית שלי ואין לי שום התנגדות לשמאל , אך יש גבול . גישה שקרית וחוצפנית כזו של רז , מבריחה אנשים כמוני , על הגדר [ בין המרכז והשמאל ], גם מהשמאל השפוי נוסח חיים אורון.
כתוב תגובה ל- זלמן הלוי
14
אם היו גומרים את העבודה כמו
  שינשין   24/03/11 08:21
שצריך במבצע עופרת יצוקה 1 ,ובמלמת לבנון השניה,
המצב לא היה חוזר. הפתרון לחסל את ראשי החאמאס הפאתח והחיזבלה,להרוס את כל התשתיות,לגרום לטרנספר ,לחסל את נאסרללה. זו הדרך! את מחבלי השמאל להכניס לכלא על פגיעה
בבטחון המדינה!
כתוב תגובה ל- שינשין
15
למגדפים הידד.
  מהפך 77   24/03/11 10:51
תזכורת- תמשיך לא להגיב למגדפים. ואני אמשיך לגדף.
מה אני אעשה שאתה דביל?
"נאלץ בבחירות להחליפם"? מי? אתה וקיבוץ רביבים? וגדעון לוי? ומפלגת הנפיחה שאתה ומיצי מיצי מיצנע מקימים? יש פה עם שלם שלא יכול לסבול אתכם יותר. אז אני שואל- זה גידוף?
כתוב תגובה ל- מהפך 77
אני מסכים עם מילה שכתבת
  אבי גיא   24/03/11 15:45
כתוב תגובה ל- אבי גיא
16
פתרון הקסם של הסמול
  אלישמע   24/03/11 12:25
הפגנה!

כאילו ההפגנות שלהם מרשימות מישהו חוץ מעצמם.
כתוב תגובה ל- אלישמע
הן מאוד מרשימות את.......
  לאלישמע   24/03/11 17:09

קרן פורד האנטישמית. וכל עוד המימון זורם, ג'וזף קלינסקי

וג'וזף רז ימשיכו במלאכתם - השלמת מלאכתו של היטלר.
כתוב תגובה ל- לאלישמע
17
ואללה, אתה כנראה צודק
  בועז כנפו   24/03/11 18:13
כנראה אתה צודק. עובדה. הם יורים פצמ"רים וגראדים ואנחנו מרססים אותם מהאוויר. זה לא נפסק - הם - אנחנו - הם - אנחנו - הם - אנחנו..... אז אולי הכותב צודק - אולי הגיע הזמן לעשות סוויץ' בראש - לשבת ולדבר, לעשן נרגילה ביחד, ולדבר במילים, ולא בפצצות? אולי אפילו אני אבוא למשמרת שלכם. מי יודע. דווקא מתאים לי להתחיל את השבת ככה. שמעתי שאפילו הג'יהאד מוכן לשבת לדבר. אז אנחנו בטח.
כתוב תגובה ל- בועז כנפו
הם ממש מחכים לך לעשן נרגילה
  אלישמע   24/03/11 21:36
אבל לך תנסה,מה יכול להיות..
כתוב תגובה ל- אלישמע
18
ריקוד בובות הסמרטוטים
  יוני שדה   25/03/11 01:33
בובת הסמרטוטים נפלתי רז לעדר האדיוטים השימושיים ממשיכה לדקלם כתוכי את אשר נלמד במכללה לאדיוטים שמושיים. אוסף שקרים מבית מדרשו של הק.ג.ב ויורשיו.
אבל האמת שאין מה לבא בטענות לנפלתי וחבריו. אפשר להתלונן רק בפני מי שיש לו מח פעיל בין האזניים ולא בפני מי שהמח שלו לא עבד ולו דקה אחת באופן עצמאי במשך כל ימי חייו.
לא סתם טבע לנין את המונח אדיוטים שימושיים על נפלתי וחבריו.
אגב, שמתם לב שנפלתי לא טרח לגנות את חבריו הערבים על הטבח שבצעו באיתמר? גם את זה לומדים במכללה לאדיוטים שימושיים. פשוט להתעלם מכשלים שמעידים עליך שאתה סתם אדיוט שימושי.
ואתה רואה נפלתי, אני בניגוד אליך כן מתייחס לדברי גידופים.
הגידופים שאתה מפרסם כאן כל הזמן.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
19
עוד תגובות לעוד תגובות- ראויות
  נפתלי רז   25/03/11 18:16
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים ואינני מגיב למגדפים. ל-13א': נראה אותך פעם - במקום ניסיון עלוב לסרקאזם ועלילות שווא על שקרים - מפריך מילה אחת מדברי. ל-13ב': כן, כל מזרחן וכתב יגיד לך שמזה 3 שנים חמאס מציע הודנה, הפסקת אש, וישראל מסרבת להסיר את המצור. אתה מרכז-שמאל? הצחקת. ל-14: בטח, הפיתרון הוא להרוג את כולם ולטרנספר אותם, ולדרדר את ישראל לדרא"פ וללוב. ואנחנו אלה שפוגעים בביטחון המדינה?... ל-16: תתפלא, אני מסכים איתך: הפגנה היא פתרון נקודתי. הפתרון הרחב - בבחירות. "להתראות בשביעיות"... ל-17: וואלה אני מסכים! משמרת המחאה בוטלה, כפי שבוודאי שמעת/ קראת. אבל אשמח לדבר איתך, ועם כל מי שרוצה לדבר, בכל יום אחר.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
אתגר לנפתלי רז
  ע. הנביא   25/03/11 23:05
האם אתה יכול לענות בלי התחכמויות ובלי התפתלויות על שתי שאלות: 1. מי היה הראשון שירה בסבב האש האחרון? 2. איזה צד ירה על הצד השני מאות רקטות לאחר שהצד השני עזב את כל שטח עזה, ולא היה שום מצור?
כתוב תגובה ל- ע. הנביא
המצור הוא העילה , נפתלי ?
  זלמן הלוי   26/03/11 09:19
נפתלי רז ממשיך בשקריו , כאשר מייחס את "המצור" לעילה לירי עלינו. נו מה לעשות , אדון רז ,אך הירי עלינו התחיל עוד לפני שהחמאס השתלט על עזה , ולפני שהיה "מצור" , ואף אחרי שפונה גוש קטיף [ כדי שלא תטען שהירי עלינו אז ,היה בגלל הכיבוש ]. בנוסף לכך , האם נפתלי מציע כיום , להסיר את "המצור" , ולאפשר לחמאס להכניס חופשי את כל הטילים מאיראן , וזאת , לא כהסכם שלום או סוף הסיכסוך , אלא רק תמורת " הפסקת אש " וללא הכרה בנו בכלל ? כלומר , לבנות מערך טילים של אחמינאגד מהדרום , כמו החיזבללה בצפון ? נו , ניתוח ראוי של המצב על ידי אדון רז ואמונה סבירה בהחלט שלאור "הסרת המצור " על עזה ,יגיע שקט ושלוה על הדרום ואפשרות סבירה לבטל כליל את פיקוד הדרום , עפ"י ניתוח אינטלגנטי של המצב , נוסח נפתלי !. צר לי נפתלי , אך יש לי תחושה , שאפילו רוב מצביעי מרצ , לא תומכים בנתונים השקריים שאתה מציג ובמסקנות ההזויות שאתה מסיק מהם. איני סבור שאתה מייצג שמאל אמיתי ואיני סבור שתומכי חלוקת הארץ כמוני , הם כל כך אידיוטים , כפי שאתה מנסה לתאר כאן.
כתוב תגובה ל- זלמן הלוי
מסכימה עם זלמן הלוי
  גילה פ.   27/03/11 11:14

הוצאו את ההתנחלויות מרצועת עזה,
פינינו מתנחלים. הוצאנו את הצבא
מתוך הרצועה. אחרי כל זה הדבר האחרון
שהיינו צריכים זה לחטוף קאסמים על ישובנו
להיפך-חשיבה רציונלית הייתה ציכה לקחת אותם
לאקט של רצון טוב-דהיינו להשקיע בתוך
הרצועה ולא להפציץ אותנו.
אני בטוחה שאם היה שקט לאורך תקופה ארוכה
אפשר היה לדבר על הסרת המצור שלא לדבר
על דעת קהל יותר אוהדת. אבל מה לעשות הערבים
כמו הערבים אלופים בלתקוע לעצמם גול עצמי.
וכמו שאמר זלמן גם כאלה שחושבים שצריך לפנות
ישובים בסופו של דבר, לא מוכנים להתעלם מהמציאות
שהפלשתינאים יוצרים, והשמאל שמתעלם מזה גם
יורה לעצמו ברגליים. חבל.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
20
אתה צודק רק לגבי סמרטוטי הליכו
  קורןנאוה טבריה   27/03/11 10:26
הליכוד בלוף בפני הסמרטוטים האדומים!=כל השאר הבל ורעות רוח של הזויים ממצעד האיוולת שאינם מבחינים בין הרצוי למצוי=ולא ירגעו עד שיראו במו עיניהם את מדינת הפלשתינאצים קמה על "חורבותיה של ישראל" =בלשונו של הצלוב תורן של אותו השמאל האנטישמי,יצחק רבין!=ואני כבר אמרתי לכם,לא חשוב כמה יהודים ישחטו ע"י הפלשתינאצי החד"שים=שמאלנות זה המקצוע השני העתיק בעולם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il