w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
מירב ארד
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחלקת הנבזים
מאת: דודו אלהרר  |  04/04/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדוע שלא תתן רשימה שמית שלהם?
  יהודה דרורי   5/04/11 08:37
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
רוצה שמות ?
  אבי גיא   5/04/11 15:00
פשוט מאד בלחיצת מקש עכבר תקבל שמות - בחלק העליון של המסך מצד שמאל שם שם כן איפה שכתוב - על צד שמאל - באדום. תלחץ שם עם העכבר ותקבל מספיק שמות להתחיל איתם. הראשון אורי אבנרי השני נפתלי רז ויש שם עוד הרבה.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
2
הם עושים זאת תמורת בצע כסף
  ולקידום עצמי   5/04/11 08:46
במסווה של אלטרואיזם.... חולי נפש טיפוסיים
כתוב תגובה ל- ולקידום עצמי
3
אלהרר המחסל !
  יוחאי גל   5/04/11 08:49
דודו אלהרר מציע לחסל פיזית [בקיצור- לרצוח ] את כל הישראלים שמשמיצים את ישראל בחו"ל וגורמים לנו נזק הסברתי רב. וואלה ,איזה רעיון אדיר של הפסיכופט הזה. מעניין ,למה רק ישראלים דודו ? אולי שהמוסד יסתובב בלונדון ויחסל אחד , אחד את כל הפוליטיקאים הבריטים המשמיצים אותנו ? אולי נחסל גם פעילי ימין קיצוני ישראלים הגורמים לנו נזק הסברתי ? למה רק שמאלנים ? אולי יש " להכניס כדור בראש " גם לפסיכופטים מסוכנים , נוסח אלהרר שיורדים לגמרי מהפסים , מאבדים את הקשר עם המציאות ועלולים לסכן את שלום הציבור ? בקיצור - דודו אלהרר מציע לחסל פיזית [ כדור בראש ! ] כל אדם שמרגיז אותו ושלטעמו , גורם נזק הסברתי לישראל ! נו , תגידו בעצמכם הקוראים , ללא קשר לעמדתכם הפוליטית , האם לא ראוי שהאתר יפסיק לתת במה לחולי נפש ?
כתוב תגובה ל- יוחאי גל
מתגובתך אני למד שאתה בחרדה
  בוחן כליות ולב   5/04/11 10:18
כתוב תגובה ל- בוחן כליות ולב
4
ברכותי דודו!
  אלטע קאקער   5/04/11 08:49
אתה דובר אותנטי של רחשי הציבור. מייצג בנאמנות את הרצחנות המפעפעת ללא בושה מכל חור. אם עד עכשיו ניתן היה להגיד שימין לאומני קיים גם במדינות מערביות אחרות ושאנחנו לא שונים מהם הנה הגעת והוכחת שאנחנו מגדילים לעשות. לקרוא לרצוח מתנגדים פוליטיים מציב אותך בשורה אחת עם גדולי המדינאים הטוטאליטריים - ברכותי! הדודים בניטו, יוסף ודולפי היו גאים בך!
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
חיסולים שמציע דודו יותר הומנים
  מטאטא   5/04/11 10:26
מכל החיסולים שבצעו בפועל הסמולנים במדינה, ובטח יותר הומנים מכל החיסולים שחלקם מציעים כעת: כמו לעלות עם טנקים על ההתנחלויות. הפוגרום שנעשה בגוש קטיף כנגד משפחות של חלוצים עובדי אדמה, הוא פשע כנגד האנושות. הפוגרום הזה נעשה ממניעים פוליטיים לבד, ולא ממניעים מדיניים. הפוגרום הזה ותוצאותיו לא נעשו בטעות, מתוך מחשבה, כי אולי זה ישפר את המצב בדרום. אלא רך ורק בזדון על מנת לפגוע ביריבים פוליטיים. ואתה מדבר לי על סטאלין וומוסליני. הרי התנקשויות ביריבים פוליטיים, זוהי התנחותו של הסמול, ואחד כמו היטלר בסך הכל היה תלמיד של המורה הדגול סטאלין. על כן החיסולים הנקודתיים שמציע דודו אין הומנים מהם- יחסית לחיסולים שהסמול מבצע בירביו הפוליטיים כבר שנים רבות. וזאת למרות שאני נגד חיסולים בכלל, אלא לחוקק את החוק המתאים שימנע מכל אותם טינופות למסור מידע.(ראה תשובתי במקום אחר)
כתוב תגובה ל- מטאטא
5
דודו, אפרטהייט וכיבוש זה מוצדק
  צביקה88   5/04/11 09:02
כתוב תגובה ל- צביקה88
כל פגיעה בחלאה מוצדקת!
  דופק   5/04/11 21:38
פגיעה בחלאה גייס החמישי היא הגנה עצמית לגיטימית כל עוד מדינה ומשפט לא נותנים הגנה למדינה ,מדינה היא אוסף אזרחים! אני רוצה שחלאה כמוך תרא לי חוק אפארהייט מדרום אפריקה ותרא חוק דומה שלנו! חוקי הגנה נגד אויב אינו אפארהייט! איני נילחם בו בגלל גזעו אלא בגלל שהוא אויב! אין לי בעיה להילחם באויב ערבי או יהודי! חלאה היא חלאה דינה חייב להיות מוות!
כתוב תגובה ל- דופק
6
קריקטורות אנושיות
  אליק א.   5/04/11 09:03
בניגוד לקריקטורות דו מימדיות בתקשורת, לאלה האנושיות המהלכות יש אפקט הפוך. המבזים קיצונים יותר מהחמאס והאייטולות עד שהם הופכים את כל אופנת השנאה לישראל לאופנה פרימיטיבית שראוי להתרחק ממנה. במובן מסוים הם סוג של נשק תעמולתי, רק הפוך-על-הפוך. הם לוקחים את המומנטום והופכים אותו למשהו שרק מטורפים יכולים להזדהות איתו וכך מרחיקים אנשים שפויים. אני מציע פשוט לייבש אותם - להפסיק פעילותם במערכת חינוכית ישראלית כלשהי בחוק. שילכו לחקור, שילכו למוסדות חינוך בעולם, שילכו לעזאזל - זה עבד עם אילן פפה וזה יעבוד עם השאר. לדעתי צריך להוציא מהחוק את הקומוניזם בישראל על גרורותיו השונות וזה יביא הרבה יותר תועלת מחלאה עם כדור בראש שתהפוך ל"קדוש מעונה".
כתוב תגובה ל- אליק א.
7
הלכת רחוק מדי הפעם, אבל יש
  אילן הדר   5/04/11 09:06
יש פיתרון אחר, עתיק יומין: חרם ונידוי מקהל ישראל ומעם ישראל, יש להקים מועצת רבנים שתחרים ותנדה את האיש הבוגד מקרב קהל ישראל ומעם ישראל, הוא וזרעו, ואסור להתפלל עימו וכו'....זה מאוד חזק גם אם נראה לא רלוונטי בחלק מהמקרים, שכן רובם שמאלנים אתאיסטיים. במקביל יש לשלול מהם את הכניסה לישראל. שירקבו בניכר כגויים.
כתוב תגובה ל- אילן הדר
8
תודה
  מוטע   5/04/11 09:19
דודו היקר אין אין מילה יותר קולעת לחברה האלה אלה הניבזים.אוי כמה אתה חסר לנו בטי וי מחכים ליום שיהיה לנו ערוץ כמו שיש לנו את העיתון ישראל היום.
כתוב תגובה ל- מוטע
9
מחלקת הנבזים
  ענן אדום   5/04/11 09:41
בדומה לסיקריקים מבית שני
כתוב תגובה ל- ענן אדום
10
כל הכבוד !
  שמואל שץ   5/04/11 09:48
כל כך צודק עד שהדעת אינה מבינה מדוע מדינה אינה מגינה עצמה מפני הגייס החמישי הנפוץ כל כך בארצנו (כולם כמובן שאריות של הסמול הבוגדני) ואם ממשלתנו נוהגת לעצום עיניה הדבר מעיד שחלק מן השרים ואולי גם העומד בראשה שלמים עם מעשי הבוגדים (ראש הממשלה המבטיח להקים לרוצחים הפלסטינאצים מדינה בחלקי מולדתנו) אינו מסוגל להלחם בתופעות הנ"ל ועליו להסתלק מהתפקיד אותו הוא ממלא לשמחת הסמול הבוגדני בארצנו !
כתוב תגובה ל- שמואל שץ
11
מצויין! זו הדרך היחידה להינצל
  רפאל1   5/04/11 10:03
משלוחי השטן והאוטואנטישמיות. הגיע הזמן להבין שהעולם הפנים שגילויי אנטישמיות גוררים מיידית הוקעה ואכיפת החוק על גילויים אלה. מה עשו הניאו-נאצים בעולם? גייסו יהודים שלכאורה אין ניתן להחשידם בנאציזם...והטילו עליהם את מלאכת מלאכי החבלה! כי מה שמותר ל"יהודי" אסור לגויים. וכך אנו מוצאים עצמינו נלחמים באנטישמיות מתוצרת יהודית!!
האם עובדת היותם יהודים תשמש להם הגנה תמיד? ממש לא!!
אחמד יאסין נשלח לגיהנום על התבטאויות פחות אנטישמיות, ודבריו היו פחות מזיקים על שום היותו אויב - לא כך ה"יהודי" ...
לכן המסקנה המתבקשת בהחלט עולה בקנה אחד עם המסר בכתבתך,
יש להיפטר מכל אוייבנו בלי הבדל גזע.
יישר כוח דודו.












כתוב תגובה ל- רפאל1
12
BB מגבה את מחלקת הנבזים הזאת..
  מטאטא   5/04/11 10:11
ואלהרר מגבה את סמולנייהו.... מדוע לא מוביל BB חוק למניעת מידע של גורמים ישראלים לא מוסמכים לרשויות זרות, בדומה לחוק הקיים בארצות הברית. שם, מי שמוסר מידע על חייל אמריקאי או אדם בשרות מערכת הביטחון האמריקאית, נחשב ע"פ חוק כבוגד. בנוסף נאמר בחוק, כי במקרה שרשות בינלאומית (כמו לדוגמה בית המשפט בהאג) שתתפוס אמריקאי, ארצות הברית תשחרר אותו בכוח (כן בהולנד). ורק אצלינו סמולנייהו בגיבוי אידיוט שימושי כמו אלהרר- תומך בקרן להשמדת ישראל, ואף אחד לא מרים גבה.... חה חה חה מדינה של יהודונים דבילים. שרה אצת ביבי טורס בגיבוי "המעופף" התמידי-דודו אלהרר.
כתוב תגובה ל- מטאטא
ניכר שדודו קם על הפנים הבוקר
  אבל נתת רעיון   5/04/11 10:34
לדחוף הצעת חוק. דודו ידידנו, לא כל משאת נפש נסתרת מעלים לאתר. יש דברים ששומרים בבטן. מאמינים, מקוים, בטח לא מודיעים לכולם. אז קח דעה מהמטאטא, שלח הצ"ח.
כתוב תגובה ל- אבל נתת רעיון
13
דודו טועה
  רונן גולדשטיין   5/04/11 10:45
יריה מרובה דום דום לאוזנו של השמאלני קיצוני הבוגד,לא תצא מהאוזן השניה, מהסיבה הפשוטה שראשם של אותם שמאלנים מלא ביציקת בטון משוריין,ועוד לא ייצרו בשום מקום בעולם כדור דום דום שמסוגל לחצות מרחק כזה קצר כשהוא משוריין בבטון מזויין.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
14
אלהרר .. דברנו גם בגנותך, אלא
  שלא מכירים אותך   5/04/11 10:46
כתוב תגובה ל- שלא מכירים אותך
15
ניאנדרטל נמוך מצח
  פרימיטיביות   5/04/11 14:40
זקוק לפטריוטיזם בשל חולשת תקפות טיעון לוגי.
כתוב תגובה ל- פרימיטיביות
16
עוד שני נבזים
  אבי גיא   5/04/11 15:19
מזכ"ל האו"ם באן קי-מון רכש לעצמו שני נושאי כלים מישראל –יריב אופנהיימר מנכ"ל "שלום עכשיו" ומאיר מרגלית, לשעבר חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם מרצ. צמד החמד הישראלי אינו מחמיץ הזדמנות להצטרף לחוד או ביחד להתכנסויות ברחבי העולם המגנות את מדיניות ממשלת ישראל ואת יחסה להסדר עם הפלסטינים. הפעם, הרחיקו השניים עד למונטווידאו בירת אורוגוואי, כדי להשתתף יחד עם סאאב עריקאת, נציגי ממשלת אורוגוואי וחברי פרלמנט מברזיל וצ'ילה, בפורום האו"ם למזרח התיכון, שבמסגרתו פועלת ועדה "למימוש הזכות הבלתי מעורערת של העם הפלסטיני".



maraah-magazine.co.il
כתוב תגובה ל- אבי גיא
17
דודנו,חושב ורואה ,כערבינו.ועל
  בדיבורך   6/04/11 07:51
כך, אין סליחה ,ומחילה,300000 היושבים בישע\לעומת 7000000תושבי מדינת ישראל,מי מסכן את מי ,?דום ,דום,אתה מאחל ,לאלו החולקים עליך ובגדול.ביגללך וביגלל,אלו הרואים עקום, אסוננו,תסכים איתי שאותותו,יגיע , הבום, בום,על מדינתנו ,שאתה ,והראש,והחושבים ,כמותך ,הביאו עלינו ,הרי, הראש ,ומירב ,חברי הכנסת יהיו הריאשונים שיברחו מהארץ ,יה,אהבל,וכן כל בעלי המאה ,ונושאי הדרכונים הזרים,נאמר במקורותינו אשרי איש מפחד ,תמיד,מי ישאר לפליטה,המיסכנים ,הנכים.התמימים.הלומדי ,תורה שאיננם יודעים תורה ,מהי,במה,אתה שונה,?מהאויבים,הרוצים,אותנו בחרב,נאמר במקורותינו סוף מעשה ,במחשבה ,תחילה,חושב כדניאלה וויס,כיזיידי,חושב כזיידים,אחד הגיע מהמיזרח ,והשני מערבות אשכנז,דודנו,בז לך ,בזים לך,לך ,לך, אל המידבר.וואלה,אם אני ניבזה ,שחולק עליך,אתה שטני.ואינך יודע כי ככזה אתה?ודומיך.
כתוב תגובה ל- בדיבורך
18
דודנו,חושב ורואה ,כערבינו.
  בדיבורך   6/04/11 07:58
כמה זה נכון,דודנו מתאים לך , ,האיש הנידטראלי, יעני,נמוך מצח.נקווה לטוב .?
כתוב תגובה ל- בדיבורך
19
טו טו איכסא,מא כתבט.
  טו טו   6/04/11 08:33
פויאפויא
כתוב תגובה ל- טו טו
20
לא רק שב"כ: אנשים פרטיים
  חיים ק   16/04/11 10:19
אנשים פרטיים מיומנים יכולים לעשות את המלאכה
כתוב תגובה ל- חיים ק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il