w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
הרצל חקק
הרצל חקק
עיון בספר ביכורים שכתב אדם עתיר שנים - פיני שרי    נושאיו המרכזיים של הספר הם סיפורי הסֵבל של משפחתו, והתלאות והשוֹאה הופכים בשירים לסמל, לצוואה של התולדות, קשר לסיפור הלאומי שאותו ...
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תג מחיר ל"נוער הגבעות"
מאת: יהודה דרורי  |  17/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דרורי הוא כנראה החבר השני הכי
  ל רפי   17/06/11 11:46
טוב של נתן זך (חבריו הראשונים של זך גרועים אפילו מדרורי) - אותו סגנון אותה השקפת עולם ואותו סוג של ניבול פה משתלח.
השאלה מי הקים את המדינה אינה רלוונטית כבר חמישים שנה לפחות, מאז הודח בן-גוריון ממפא"י ושולח לרפ"י. מאז ועד היום עומדת על כנה שאלה אחת: מי מבטיח כיום ולעתיד לבוא טוב יותר את קיום המדינה?
אם מפסיקים לחפור בשברי האידיאולוגיות ובשאריות משבי הרוח ההולכים ודועכים שהקימו את המדינה (שכמעט אין להם כיום שריד ופליט בשמאל הישראלי), התשובה ברורה לכל מי שעיניים בראשו.
אפשר ומותר להתווכח על הדרך הנכונה להבטיח את עתידה של המדינה, אבל חיבוק שלדי העבר אינו מוביל לשום מקום.
העולם שונה, העם שונה, הצרכים שונים והכלים שונים; כדאי לשים לכך לב. במקום לפורר את המרקם החברתי של ישראל, טוב היה עושה דרורי אילו דיבר לגופם של נושאי המחלוקת (אם יש לו מה לתרום בנושא זה) במקום לגופם של מתנגדיו האידיאולוגיים. מתנגדיו לגיטיטמיים לא פחות ממנו, וכיום, דומני, אפילו הרבה יותר ממנו. כאשר נדרש מעשה לאומי, התגדרות בזכות אבות אינה יאה ובוודאי אינה נימוק להצדקת אנכרוניזם מחשבתי.
לא כל מה שעושים במחנה הימין הוא בהכרח "יפה" או חוקי (ויש דרכים לטפל בזה ובזה), אבל הוא בוודאי לא סיבה לשינאת אחים או שינאת חינם. יש בישראל, בצד המערבי של "הקו הירוק ז"ל", פושעים גדולים בהרבה אפילו מנוער הגבעות, היכן מסתתר דרורי כאשר פועלים אלה?
כתוב תגובה ל- ל רפי
מלחמה בתוכנו במקום באויב
  פרדי דורה   17/06/11 12:31
הדיון מענין.דרורי אתה מתבקש להשיב.
כתוב תגובה ל- פרדי דורה
א-פרופו, נתן זך
  חנה שרה-   17/06/11 12:50
ח' בטבת, ה'תנש"א


לעורך שלום,

במשך דורות טובחים הערבים ביהודים בארץ ישראל. הם שוחטים גברים, נשים, טף ויונקים, בודדים, קבוצות וקהילות שלמות. עם ישראל האמין כי כאשר תיכון מדינתו העצמאית ייפסקו מעשי הזוועה הערביים. התמימים לא לקחו בחשבון את המהרסים והמחריבים מתוכנו, המהלכים אימים על ממשלת ישראל הנמנעת מלהגן על אזרחיה, ולא עוד, אלא, אוסרת עליהם להגן על עצמם. עם ישראל לא חזה, גם בסיוטיו, כי יישוב המולדת – הפיכת הר טרשים קרח לישוב יהודי פורח - הוא בגדר "אלימות" (יעל אדמוני, ירושלים, 6.12.1991), המתירה את דמו. עם ישראל לא לקח בחשבון את הגייס החמישי השמאלי הדבק בכל מאודו במטרות הערבים ומעמיד את משאביו בכל התחומים לקידום הענין הערבי; את המחזאות, את הסיפורת, את החריזה, את ההפגנות ואת ה"אמנות". "אמנים" ישראלים בחרו להציג בגרמניה(!), ברוסיה ובישראל תערוכה ובה, בין השאר, ציור של שתי גויות ערבים, שנורו בידי "קלגסים" נערים יהודים, שהעדיפו בשלב מוקדם זה בחייהם, להיקרא לבית דין של מטה, ובלבד שתידחה, עד זיקנה, התייצבותם בפני בית-דין של מעלה. אחד, ארנון בן דוד, מציג תת-מקלע ומעליו הכתובית: "אמנות יהודית". באנגלית, כמובן, כיאה ליצואן מצטיין.
מובן שהצגה מעוותת כזו קוממה יהודי-אמת, בעלי מוסר גבוה וחוש צדק מפותח, אשר נזעקו למחות. כנגדם יוצא חוצץ נציג הערב-רב, נתן זך (מעריב 13.12.1991) המכנה אותם "צבועים" ומטיח בהם מלים, כדלהלן: "כאילו בא מישהו ודרש מגויא הספרדי שצייר את זוועות המלחמות הנפוליוניות בספרד, שיצייר גם כמה צרפתים הרוגים 'לשם איזון'". מן המשפט ה"אינטליגנטי" הזה, אנו למדים אחת מן השתים, או, הצייר והפטריוט הספרדי, גויא, היה צרפתי, או שונאי ישראל, נתן זך וארנון בן-דוד הם ערבים... מה שברור לכל המבין את הנקרא הוא, כי השמאל איבד עם המצפון גם את המצפן, וימיו ספורים.
אשר לאמנות יהודית; חביבה עלי, עשרת מונים, זאת המתבטאת בתת-מקלע על זו המתבטאת בשלדים רבוצים על דרגשים צפופים באושוויץ, או במדוקרים, ירויים ומרוסקים ברחובות, בבתי ספר, בשווקים, במפעלים ובישובים בכל אתר בארץ ישראל.


כתוב תגובה ל- חנה שרה-
2
דרורי ונוער הגבעות
  מנדלה משינקין   17/06/11 12:25

דרורי, אתה טינופת !!!!
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
3
מזוכיזם
  עולה חדש   17/06/11 12:31
לא מובן איך האתר נותן לבן אדם להתיר את חרצובות לשונו, ולהטיל רפש לכל עבר ללא בדיקת הנתונים קודם
כתוב תגובה ל- עולה חדש
4
תודה לנוער הגבעות על שפיות
  חנה שרה-   17/06/11 12:42
נדירה בדור שכולו חייב - קטעים

לא די שנוער הגבעות אינו ראוי לגינוי, אלא הוא ראוי לכל שבח, וזו לשון המעטה. אלו הנערים, הם היחידים בעם היהודי, שאינם מוכנים לרמות את עצמם. אלה הנערים, פרצו מן המסגרות, כי הם הרגישים מכולם, הם נשרו מן העדר, ועל כן, רק בכוחם של אלה להושיע את העם, ההולכים כצאן לטבח, לקול שירי ערש של "שלום", או תחת מגלבי "שלטון החוק", ה"דמוקרטיה" וה"ממלכתיות". זה נוער של אמת! זה נוער רגיש. זה נוער האוהב את הטבע ואת השמחה. רבים מהם מנגנים בכלי נגינה שונים, ואולי ציפו מהם להיות התזמורת בפתח בית-השלום, המנגנת לנדונים היהודים, הנודדים שוב מביתם, כשצרורותיהם על שכמיהם, לגלות כזו או אחרת.
זה הנוער שחש בפנימיותו השלמה, שכל המסגרות הן שקר וכזב. הם מרגישים כי לא עת מסגרות היא העת הזו, לא עת לשבת ספונים בבתי אולפנא, לא בישיבות תיכוניות, בשום פנים ואופן לא בישיבות הסדר ולא בכל מסגרת קונוונצינלית אחרת. וגם אם לא למדו את דבר הנביא: "העת לכם אתם לשבת בבתיכם ספונים והבית הזה חרב", הם יודעים זאת אינטואטיבית, כי הם ילדי האמת, הצדק והמוסר.
בעת הזו, גם חתן וכלה חייבים לצאת מחופתם ומחדרם למלחמת מצווה. לא זו העת להוציא ציונים ובגרות. זו איננה בגרות. נייר חתום על ידי משרד החינוך של מדינת החינוך מחדש לשנאת ישראל, איננו בגרות זו "סבוניות"! הבוגרים הם ילדי הגבעות, גם אם יש להם נשמות תמימות של ילדים. כידוע, הילדים הם הטבעיים ביותר, ללא כחל וסרק, ללא "התייפיפות" מיותרת, ובעיקר, קרובים לאמת.

הילדים האלה היו שנואים כבר בבטן אמם. למה? הבהרנו לעיל, שנאה עיוורת לטוב. אמותיהם נגררו על פני סלעים ודרדרים, כשהן נאחזות בצפרניהן ברגבי ארץ ישראל.
אלו ילדים שנולדו במשפחות יהודיות, שרשיות, הטובות מכולן, ובציבורים הטובים מכולם, ולא הבינו מדוע הם נתקלים בשנאה ממאירה כזו. מה הם עשו? מה עשו הוריהם וסביהם, מלבד כל הטוב שהם עושים. הם הבונים את הארץ, תוך סכנת נפשות. הם מפרנסים בזיעת אפיהם את משפחותיהם הגדולות, הם משרתים מתוך אהבת ישראל עצומה, בצה"ל, ובכל זאת, שומעים הנערים מבקר עד ערב, כמה הם רעים ובריונים, איך הם, ה"פראזיטים", ה"חיים על חשבוננו". אחים וחברים נופלים למען המדינה, אבל הם שומעים, משמאל - "הבנים שלנו נופלים על הגנת המתנחלים". הם גם לא ממש מבינים מה שלילי בהתנחלות בארץ ישראל, הם יודעים שאין דבר חיובי מזה, אבל "אנשי רוח" מגנים אותם על כך. הם רואים את הוריהם ואת עצמם מגורשים מן הארץ, שעל הגנתה שפכו את דמם אחיהם ואבותיהם. זה לא נתפס! ואיש אינו נותן להם תשובות לשאלות; הרי "המדינה היא כס אלוק ממעל" וגם "צה"ל קדוש", ולא נשאר שמץ של קדושה בשביל האמת! אז, איפה בכל זאת התשובה? בנשמתם הטהורה והישרה. נשמתם אינה יכולה לחיות בשקר! נשמתם תיבול במסגרות הפאשיסטיות הנהוגות בארץ.
הם אינם מוכנים לקבל את דברי רבניהם, שהמדינה המשמידה אותם, המשליכה אותם מבתיהם בארץ ישראל, על לא עוול בכפם, היא "כס אלוק ממעל". אם כך, למה לעבוד את ה', אם כסאו הוא כס תמצית הרוע העולמי? אז הם הלכו לעבוד את ה' בהרים, באויר הצח, הרחק מן המדמנה המצחינה, הנקראת "מדינת ישראל". "המדינה שהשמאל בנה", כי כל מה שהשמאל נוגע בו, נטמא!


כתוב תגובה ל- חנה שרה-
5
יהודה דרורי אתה רציני?
  אריה פרי   17/06/11 12:44
יהודה דרורי, אכן אתה ראוי להיקרא כ-"אדיוט השימושי" של מחנה השמאל!!
אתה בדיוק משחק לידיהם, לידיעתך, חלק מאותם "מתפרעים" עושים זאת כחלק משמירה על חייהם ורכושם, כי מה לעשות דרורי- כאשר תוקפים אותך, גונבים את רכושך, פוגעים במטעים ובגידולים החקלאיים שלך-אסור לך לשבת בשקט ועליך להגיב!!
(ראה שי דרומי-צה"ל והמשטרה אינם עושים דבר נגד ערבים...) אם לא תגיב ותתיפייף, כפי שאתה ודומיך גורסים- או אז תזמין עליך צרות ומאורעות נוספים- דבר זה קביל על אחת כמה וכמה באיזור המזה"ת!!!
ועוד דבר-חלק מאותן "פעולות תג מחיר" שאתה כה מזדעק בגללן-הן בפועל פרובוקציות מתוזמנות: הן של אנארכיסטים מהשמאל הקיצוני בשת"פ עם הערבים, וכן פרובוקציות בסגנון אבישי רביב וארגון אייל-פרובוקציות של "המחלקה היהודית" של השב"כ, יחד עם "המחלקה לתפקידים מיוחדים של המשנה לפרקליט המדינה "הנאור" שי ניצן...
וזו החומרה האמיתית של העניין-מסע הדלגיטימציה הנעשה במתיישבי יו"ש במהלכו נוקטים בשיטות מניפולציה ושקר שלא היו מביישות את המשטרים של סטאלין וחרושצ'וב-מסתבר כי שיטות התעמולה הבולשביקיות הללו עובדות היטב, עובדה - את מוחך הן שטפו היטב...
כתוב תגובה ל- אריה פרי
6
לא בהכרח יפים....
  חנה שרה-   17/06/11 12:56
שום ציבור בעולם לא היה מקבל באיפוק כזה של המתנחלים, התעללות סאדיסטית כזו שמפעילה נגדו המדינה שהשמאל בנה, זה, ארבעים שנה!!
שום ציבור בעולם, לא היה מלווה באיפוק כזה ו"בצורה מכובדת", את טבוחיו בידי הפארטנרים לשלום של המדינה הנ"ל! והם עושים את מלחמת עם ישראל! יושבי קרנות שיינקין חיים רק בזכותם. בגופם הם מגינים עליהם. היום יודעים יושבי הנגב, איזה קו הגנה היה גוש קטיף.
לאחר אלפיים, שדדו מאיתנו את רוב ארצנו, ועל המיעוט שעושה את מלחמת עם ישראל, שופכים קיתונות של ציאניד.
אפילו איש שלום-עכשו, אהרון מגד, כתב:

ב-24/10/1993 כתב הסופר אהרון מגד, איש "שלום עכשו":

''הכמות והעוצמה של כינויי הגנאי ושל ביטויי השנאה, הבוז, המיאוס, התיעוב, שהוטחו במשך עשרים וחמש השנים האחרונות כלפי המתנחלים - אפשר להשוותם בהצטברותם רק לאלה של האנטישמים כלפי היהודים. כך בוצע, במשך השנים מעין 'רצח אופי' קיבוצי".

ועוד

''.. מה השנאה הבוערת בעצמותיכם נגד המתנחלים - שהיא חזקה אצלכם הרבה יותר מאשר כלפי המחבלים - מעבירה אתכם על דעתכם, עד כדי כך - שאתם יוצאים להילחם נגדם בחזית אחת עם אלה שגם אתם מכנים אותם 'אויב' ('רק עם אויב עושים שלום', אתם נוהגים לומר).
''.. ומה אצה לכם הדרך כל כך לדרוש את פינויים, את עקירתם ממקומם, עוד לפני שעולה בדעתו של ערפאת לדרוש זאת? מה היצר הזה, מה הלהיטות הזאת, מה השמחה-לאיד הזאת, שקשה לכם להסתיר אותה - לראות מיד, עכשו, בנחמה הזאת?
''כששומעים באיזה שצף-קצף, באיזה ריר על שפתיים, מדברים עליהם כמה מכם - הרי אין זה פחות מדמוניזציה! מציגים הם לעיניך מין סטריאוטיפ של מתנחל - כזה ראה ובזה! כזה ראה ושנא! זוועה! תאב-דם! רצח בעינים! שונא אדם! האם יש דמיון כלשהו בין הדמות המפלצתית שמציירים למתנחלים ובין האנשים בשר ודם שאתה פוגש באפרתה, בעפרה, בקדומים, בשקד, בתקוע?...''. (אהרון מגד)

ע"ע, יהודה דרורי, מיקשה אחת של שנאת ישראל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
אילו הייתי שמאלנית הגונה וקורא
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 11:20
וקוראת את דבריו של איש השמאל ההגון אהרון מגד,(זה לא הרב כהנא שאמר את הדברים הללו)הייתי שואלת שאלות,דורשת תשובות, עושה חשבון נפש,מבררת עובדות=אבל אצל השמאל הדמוני?נאדה!כלום לא מזיז אותם לחשבון נפש כיאה לאנשים נורמטיביים,אינטליגנטים קל וחומר 'נאורים' כפי שהשמאל המשוקץ הזה מייחס לעצמו=זה סימן שהם האויב הנורא מכל,לשום עם אין כזה זן!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
מכובדי דרורי ראוי שתעשה ש.ב
  בר דרור דוד   17/06/11 13:06
הדברים שלך חסרי עמוד שידרה. הנוער הזה מונהג ע"י גורמים בכירים שהמדינה ממנת את משכורתם שנים ומגנה עלהם מפני החוק,
כתוב תגובה ל- בר דרור דוד
8
דרורי - סמרטוט עבש
  מתעב מסיתים   17/06/11 14:37
מה ניזכרת בכתבה מלפני חמש וחצי שנים? שנכתבה מייד לאחר ארוע זכור לשימצה דווקא בפילות העבריינית שהייתה בו מצד כוחות ה"ביטחון".
יש לך עניין בסיכסוך והסתה?
כתוב תגובה ל- מתעב מסיתים
9
מענה למגיבים מתלהמים למיניהם
  יהודה דרורי   17/06/11 16:25
ראשית , פרסמתי פה בשנה האחרונה כ-40 מאמרים ומי שקרא אפילו חלק מהם מבין שאני מתעב את השמאל ורואה עצמי כימני-שפוי... כאדם בעל 4 תארים אקדמאים ושורה של תפקידים בעלי משמעות במערכות הביטחון והכלכלה, אני מרשה לעצמי להוקיע תופעות המזוהות עם הימין הקיצוני הדתי. בהחלט אינני נגד התנחלויות, אני הקמתי ביתי מעבר לקו-הירוק ואפילו נבחרתי להנהלת המועצה האזורית שומרון. יותר מכל, אני איש חוק, אני בעד לזרוק את הבדואים בנגב מכל האדמות שלנו שהם מנסים להשתלט עליהם אבל אהיה צבןע (לפחות בעיני עצמי) אם אעצום עיני לגבי אלו המנסים להשתלט על אדמות ערביות שלא כחוק. נזכרתי באראל סג"ל ומאמרו מכיוון שממש בשבוע שעבר שוב היה ניסיון דומה לזה של עמונה, והבנתי שוב כי מי שמעכיר את האוירה וגורם לשינאת אחים הם דווקא אותם פרחחים השורפים מסגדים ועוקרים עצי זית שהם לא שתלו. הם,הם הסיקרקין של ימינו, הם דומי אלו שבגללם חרב בית שני.ולבסוף לחונה-סורה עליך להוציא את אלוהים מהמשוואה הזו ולזכור שכמו שיש אנשי שמאל קיצוני בוגדניים ומתועבים, כן יש לנו ימין קיצוני מתועב ושני קצוות אלו בעם מערערים את אחדותו.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
הפעם חטאת בשטחיות
  א מ רול   18/06/11 02:44
עם כל תאריך המרשימים אין לך מושג ירוק על המתרחש ביו"ש (למצער בהתאם לדבריך במאמר). ממליץ בחום, עשה שעורי בית באורח רציני ואז חזור ותגיב כהלכה. העובדות מלמדות כי על כל 9 (תשע) פעולות פרובוקציה שמאלניות אנרכיסטיות ופלשתיניות כנגד המתישבים, קיימת פעולת תג מחיר אחת (1) של נערי הגבעות. אך אתה בוחר להטפל לזניח ולא לעיקר. גם אני איני חסיד של פעולות תג מחיר מטעמים שונים, אך איני מעז לבקרם באשר "לא הגעתי למקומם". שאל עצמך, אם היו רוצחים את ילדיך, את אשתך, אותך עצמך, עוקרים את מטעיך, מחבלים בביתך, גונבים רכושך....בעוד השלטונות עומדים מנגד וטורחים לעצור את המלונן על פרובוקציות השמאל הפשיסטי ולהניח לפורעום. מה אתה אדוני "החכם" עם התוארים המפוצצים , מה אתה היית עושה? האשמים בפעולות תג המחיר הם הצבא, המשטרה, מג"ב בכך שמתיצבים לצד הפורעים הפלשתינים וראש וראשון ארגוני האנרכיסטים והשמאל הפשיסטי המסיתים את הפלשתינים להוות עבורם אידיוטים מועילים למטרותיהם הנלוזות. ומה עושה החכם באשי דרורי, ניטפל לנערי הגבעות....הידד אדוני. כפי שכבר נאמר לפני מאתים שנים ויותר (על ידי שר המשפטים של נפולאון), דבריך כאן "גרועים מפשע, הם טעות" נסיונך להצדיק הביקורת (השיטחית ובהחלט חד צדדית, חד ממדית ולכן שגויה) בכך שאתה אנטי שמאלני וכך לכאורה מאוזן, הינה נילעגת. מעשיך מדברים (במאמר) לא נסיונך לקשוט עצמך במלל.
כתוב תגובה ל- א מ רול
כשמדובר במלל אני ממש קטןלעומתך
  דרורי   18/06/11 07:43
מעולם לא כתבתי מאמר נגד הימין הקיצוני, כתבתי עשרות מאמרים נגד השמאל ובכך סגרנו את עניין הפרופורציה.
כתוב תגובה ל- דרורי
10
נוער הגבעות= רשעים גמורים
  וכמו אחרים   18/06/11 04:19
בימינו או בעבר,הם בטוחים לחלוטין בצדקתם.גם אוסמה בין לאדן היה בטוח לחלוטין שהוא צודק.גם הוא ,בעיניו היה ירא שמיים ועשה את ה"טוב"בעיני אלוהים.גם הוא,לדעתו,רק התגונן מרשעים.
כתוב תגובה ל- וכמו אחרים
11
איך נער,
  מ "נוער הגבעות"   18/06/11 08:25
יתגאה בפני בני ובנות גילו ?(סמן את האפשרויות הנכונות).
א. אתמול ראיתי סרט מצוין/הצגה מעולה.
ב.התקבלתי לחוג נוער שוחר מדע באוניברסיטה.
ג.התחלתי להתנדב בעמותה המסייעת לנוער טעון טיפוח.
או-
ד.איזה קטעים היו כשפינצ'רנו למג"ד השמאלני את הג'יפ.
ה.סיפרתי לכם איך עבדתי על השב"כניק שהתקשר אלי ?
ו.מי רוצה בחינם עותק של "ברוך הגבר"?
זהו נוער שטוף הורמונים,חסר איזונים ובלמים.פרי באושים של חינוך פשטני,שלא מכשיר אותו למורכבות החיים.
כתוב תגובה ל- מ "נוער הגבעות"
12
השופט חיים כהן בתגובה:"קסטנר ע
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 09:28
עשה לא פחות ולא יותר ממה שעשינו אנו בהכשרה ובעלייה לארץ ישראל בזמן המנדט, שתמיד היו כרוכות באפלייה ובסלקציה"! דרורי,לא יפה לשקר בגילך,ההיסטוריה מלאה בעובדות וראיות שההנהגה הציונית-אנטישמית נהגה איפה ואיפה ובשנאה ליהודים גלותיים("אבק אדם"זוכר?)אותם סירבה להעלות לארץ ישראל-די לסילוף ההיסטוריה,אתה מבזה את זכר קורבנות בשואה של מפא"י הפושעת-וכדאי לך להפנים את דבריו של אחד הקורבנות של מפא"י,אבל בזכותו נחשפה בגידתה של מפא"י ביהדות הונגריה שהופקרה לנאצים (בסיוע שליח מפא"י רודולף קסטנר)מלכיאל גרינוולד:"אין לנו רשות לזייף את ההיסטוריה,זאת דורשת חובתינו כלפי קורבנותינו"!!!על הרב וייסמנדל שמעת?:"ולדם ישראל יש מוכר-ובדמי ישראל אין קונה"!(מן המיצר).על האפלייה והאיפה ואיפה בחלוקת הסרטיפיקטים בתקופת השואה שמעת?עד מתי כזבנים יעלוזו?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
קיראו.על בגידת הרבנים בקהילות
  מומחה לנושא השואה   18/06/11 12:02
הרבנים עלו על רכבת המיוחסים שקסטנר אירגן להם בממון חילוני וברחו מקהילותיהם עם הוראה לקהילות להישמע לנאצים ולא להתנגד. עובדות נוראיות אלו את וכל החניוקים מנסים לכסות ולשקר לכולנו אודותם. החרדים נלחמו נגד העליה לארץ כי "המשיח לא בא" ומכיוון שהתנועה הציונית ברובה הייתה חילונית,יהודים שהיו יכולים להינצל נשרפו במחנות ההשמדה. דם ניספי שואה רבים על ראשי האדמורי"ם והרבנים הללו החיים עד היום בחצרותיהם בארץ כמלכים ורוחצים בנקיון כפיהם בעזרת שוטים כמו קורנאווה
כתוב תגובה ל- מומחה לנושא השואה
עוד עלילת דם מילקוט הכזבים של
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 22:34
מפא"י המרצחת!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כל מלה ומלה שלך שקר גמור
  חנה שרה-   19/06/11 00:44
רב אחד היה על אותה רכבת, הרבי מסאטמר, כל השאר היו פעילים "ציונים" ומשפחת קסטנר.
היו רבנים שקראו לקהילותיהם לא לעלות לארץ ישראל, משום, שהמימסד ה"ציוני" עסק, בעיקר, בהוצאתם לשמד של ה"חרדים", בכל המושבות. מכל מקום, גם לו רצו לעלות, המימסד הציוני מנע זאת מהם.
הכסף היה שלהם, הם שתרמו!!! הם חשבו שהם תורמים לבנין הארץ, אבל, הכסף נשדד על ידי ה"ציונים", שבנו בו את מוקדי הכח שלהם.
המימסד ה"ציוני" שיתף פעולה בהשמדת יהדות אירופה מתוך אינטרס "ציוני"!!!! הם דגלו ב"עליה סלקטיבית", כלומר, בהצלת השמאל ובהשמדת שומרי המצוות. הכל מתועד!!!!!
הם היו מאותו הסוג של כותב המאמר, אלו, שזה לא פוליטיקלי קורקט להשוות אותם למקור. וליתר דיוק, הם קדמו לנאצים במדיניות הסלקציה. וחובה לחזור על האמת שוב ושוב, עד שהאמת תיכנס ותתקבע בתודעתו של העם הזה, הנותן שוב לאותה אשפת אדם, עליה נמנה הכותב, להובילו כצאן לטבח.

כתוב תגובה ל- חנה שרה-
13
אילמלא התשקורת המסיתה והמשחירה
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 09:34
כל מי שלא חושב כמוה,נוער הגבעות היו נישאים על כפיים כמו כל עם שפוי שכאלה בניו!!!בכל אופן אין כמוהם בעולם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
הרצל בתגובה:"לכן אני מאמין כי
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 09:47
דור של יהודים נפלאים יצמח מן האדמה.שוב יקומו המכבים" !(מדינת היהודים)היתכן שהרצל האנטישמי חזה והתנבא על נוער הגבעות המופלאים?סביר להניח!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
במו שנאמרפה.זה נוער נייר טואלט
  למטורפת מטבריה   18/06/11 17:56
כתוב תגובה ל- למטורפת מטבריה
מה שמעיד שהכותב הוא אותו דבר
  חנה שרה-   19/06/11 00:49
שנוער הגבעות מנגב. ידוע, שהטובים מכולם צריכים לנקות כל הזמן את הטינופת שמשאירה אחריה אשפת האדם מסוגכם.
אינכם ראויים להתעפר בעפר רגליו של נוער-הגבעות. פשוט מדהים מה שקורה פה. הרי, אין עוד בעולם משהו מתועב יותר מכם, ואתם פוצים פה ומצפצפים כנגד מצילי העם הזה ממלתעותיכם הטורפות.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
מסתבר שחנה שרה היא קורנאוה
  בלש פרטי   19/06/11 09:27
כתוב תגובה ל- בלש פרטי
15
כה יעשה לאיש אשר....
  גילה פ.   19/06/11 07:41

העזת למתוח בקורת על נוער הגבעות
וחטפת "סיכול ממוקד". מקווה שכאיש
ימין לא תרתע מלומר את האמת על המחנה
שלך, או לפחות את מה שנראה לך כאמת.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il