|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
נכון להיום כבר גרשנו כ-200,000 תושבים מרפיח לצחיחות המדבר    מה שהצליחו הבורחים לקחת איתם לאי שם המדברי לא יספיק לקיום ליותר מכמה ימים
פרופ' דני בן-שחר, שי אהרונוביץ ורוית הוברפלד [צילום: יעל צור]
מחלקה ראשונה  |  
כנס של מכון אלרוב לחקר הנדל"ן שהתקיים (7.5.24) בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סכנה! מתנחלים במדים
מאת: בעז העצני  |  20/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מפקד האוגדה צודק ב-100%
  חייל באיו"ש   20/06/11 10:37
כל ההתקפות על מדיניותו של מפקד אוגדת איו"ש הן טיפשיות וחסרות כל בסיס.

מה לא ברור?
חיילים שגרים בהתנחלויות לא חוקיות, או סמוך להן, מדווחים למתיישבים על הפינוי הצפוי ובכך משבשים או מונעים אותו לחלוטין.

אם יש לכם בעיה עם פינוי מתנחלים פורעי חוק, שכל יום מקללים בברוטאליות אותי ואת חבריי במחסומים ללא כל סיבה, תפנו לממשלה. היא זו שקובעת אם יפונו התנחלויות או לא, והיא זו שמטילה את המשימה על הצבא. הצבא רק מיישם בפועל את החלטות השלטון.

ולכן, מפקד האוגדה צודק ב-100% במדיניות שבחר להנהיג, והאמינו לי שיש אופציות הרבה יותר חריפות שהיו יכולות להיבחר (למשל, לא לגייס לצבא בכלל אזרחים שגרים במאחזים לא חוקיים). בנוסף, אם ידוע על חייל ששיבש בזדון פעולה כלשהי של צה"ל, הייתי מציע לשלוח אותו לחקירת מצ"ח ולהעמידו למשפט בבית דין צבאי.
כתוב תגובה ל- חייל באיו"ש
ראשית, אתה משקר!
  חנה שרה-   20/06/11 13:24
שום מתנחל אינו מקלל ולא עושה כל דבר פרובוקטיבי אחר, אלא, כשאתם מתעללים בנו. ואני, אישית, לא שמעתי קללות מעולם, אולי, כי מעולם לא נכחתי בעת ביצוע אחד ממרכיבי מדיניות היודנריין שמבצעת המדינה שהשמאל בנה, ביהודים. האמת היא, שקללות הן "נשקו" של הנרדף חסר הישע. אבל, בעזרת ה', גם לזה יגיע קץ. די לדיבורים, כבר מזמן הגיע עת המעשים.
הטירוף במדינה הזו הוא - שהפושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות הם ה"לגיטימיים", והלוחמים למען העם והארץ, שכבר אינו נמצא על עברי פי פחת, אלא, בתוכה, הם ה"עבריינים". אין בארץ הזו שום ישוב יהודי שאיננו חוקי!! אין דבר כזה, אבל, הארץ מלאה ומתמלאת עוד ועוד, בהשתלטות שודדים ורוצחים, בברכת המדינה שהשמאל בנה, ובסיועה המאסיבי. שלא לדבר על חלק הארי של ארץ ישראל, שהוא, יודנריין.
מי שאשם הם הטפשים שעדיין מתגייסים לצבא האויב הנורא ביותר, שקם לעם היהודי, בעצם התחזותו ליהודי.
נקווה מאד, שהמתנחלים ורוב עם ישראל, אשר אתם, יצדיקו את ההאשמה בדבר היותם אויבים למדינה שהשמאל בנה, ויצילו את עצמם מידיה.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
למתחזה כחייל !!!
  קורא זועם   20/06/11 14:01
מי אתה שתגדיר התיישבות כלשהי כלא חוקית? מכח מה אתה מגדיר מתנחל כלשהו כפורע חוק?
האם מתנחלים מקללים אותך במחסום או 'נשות ווטש' ואנרכיסטים??? את מי אתה מנסה לשקר?
הנך מתחזה שקרן ומסית!!!
כתוב תגובה ל- קורא זועם
הפכתם את היהודים היקרים והיפים
  יוזף גבלס   20/06/11 22:02
האלה שכל מה שהם עושים זה לטובת העם היהודי, אנשים מלח הארץ לא תשמע מהם קללה או מילה גסה אנשים אצילי נפש ממש לאהוב את היהודים האלה. והחונטה של בני הבליעל כת השטן חבורת הדר שטרמר הפכתם את היהודים היקרים האלה לפושעים בזויים שפכתם את דמם מעל לכל בימה אפשרית, מעלילים עליהם עלילות דם מקפיאות דם,בכל התשקורת בעולם היהודים מוצגים כעם של רוצחי ילדים ושל שודדים וגנבים ,החונטה עושה הכל כדי לקעקע את הזכות של היהודים על ארץ ישראל , מנוולים לא מספיק ששדדתם את הבתים של היהודים מגוש קטיף לאור יום לעיני כל העולם גם נתתם את הבתים שלהם לאלה שרצחו בהם,רק מלחשוב על זה הדם עולה לראש ימח שימכם וזיכרכם. במדינה של אנשים נורמלים האזרחים היו קמים על החונטה עם סכינים וגרזנים ומחסלים אותם כמו שמחסלים ג'וקים.
כתוב תגובה ל- יוזף גבלס
2
להדיח אותו ואת הרמטכ"ל
  אזרח זועם   20/06/11 10:43
יש לפעול להדחתו המיידית של ניצן אלון ושל הרמטכ"ל המגבה אותו.
ככל שיודחו מוקדם יותר כך ייטב לבטחון מדינת ישראל!!!
כתוב תגובה ל- אזרח זועם
גם אשתו של הרמטכ"ל בקצה השמאלי
  אליק א.   20/06/11 14:11
השמאל לא מבין שהוא הפסיד ועדיין נאחז בשארית כוחותיו במוסדות השלטון, גם אם באופן פשיסטי להחריד. אין לי מושג מה עובר במוחו של ראש הממשלה ושרים ימנים בממשלה אבל נראה לי שמעסיקה אותם הישרדות בכסא יותר. מקווה שאנשים ילמדו מכך להצביע לאיחוד הלאומי ולא להסתפק בפוזות של ישראל ביתנו והליכוד. הגיע הזמן להנהגה ימנית אמיתית.
כתוב תגובה ל- אליק א.
3
תגובה
  צנחן   20/06/11 14:49
הכרתי גיבורים גדולים מאדון אלון בניר בנים .אלה יהי זכרם ברוך.אלה נקברו בכבוד לוחמים ואתה אדוני תלך לביתך בקרוב -אני תקוותי- ותכשכש בזנבך אל מול אשתך המסתערת על מחסומי צה"ל.
כתוב תגובה ל- צנחן
4
תגובה לשניכם
  חייל באיו"ש   20/06/11 16:14
הגדרת התנחלות כחוקית או בלתי-חוקית מתבצעת ע"י רשויות החוק, ולא על-ידי.

מתנחלים רבים אכן מקללים, משתוללים, מנבלים את פיהם, צועקים ומגדפים את חיילי צה"ל - ללא כל סיבה מוצדקת (אם יכולה בכלל להיות סיבה מוצדקת להתנהג בדרך מעין זו). במו עיניי ראיתי שוב ושוב מקרים בהם מתנחל גידף חייל והתחיל להשתולל כמו חיה רק משום שהתבקש לפתוח את תא המטען או להציג תעודת זהות.
אגב, אם תשאל "מדוע שמתנחל יצטרך לפתוח את תא המטען או להציג תעודה מזהה?", ובכן, התשובה לכך פשוטה: א - כי חייל/שוטר הורה לו לעשות זאת, והוא מחוייב לציית לו ע"פ חוק. ב - כי החיילים והשוטרים שעובדים במחסומים לא נמצאים שם בתור "קישוטים". תפקידם לפקח על כל מי או מה שנכנס לתחומי המדינה ("השטח הכחול") - והמתנחלים לא חריגים לעניין זה. כל אזרח ערבי ישראלי המבקש להיכנס ל"שטח הכחול", גם אם הוא הגון, ישר, שירת שנים רבות בצה"ל ואזרח ללא דופי - יתבקש להציג תעודה מזהה ורכבו יבדק. ואם כך, אין שום סיבה בעולם שמתנחלים, שלא-מעטים מהם ידועים כעבריינים פורעי חוק - יהיו פטורים מכך.


סליחה על הביטוי, אך רבים מהתושבים היהודיים באיו"ש שמים עלינו זין, מתעלמים מהוראותינו במחסומים, מתנהגים במחסום כבביתם שלהם, לא מקבלים את מרות הצבא והמשטרה וצוחקים לנו בפרצוף.

אגב, המגיבה הראשונה: את מוכיחה בצורה הטובה ביותר את התת-רמה של הציבור אליו את משתייכת, כאשר את מרשה לעצמך לדבר על רשויות החוק והבטחון בישראל במושגים של גרמניה הנאצית ("יודנריין"). הקלות הבלתי-נסבלת שבה אתם מרשים לעצמכם להשתמש בטרמינולוגיה של נאציזם בהקשר לחיילי צה"ל או רשויות השלטון - די בה כדי לתעב אתכם עד מוות.

שלא תהיה לך טעות: אני מתעב את השמאלנים באותה מידה, אם לא יותר, והייתי זורק רבים מהם לבית-סוהר באשמת שיתוף פעולה עם האוייב. כשאני כותב "שמאלנים" בהקשר זה, אני מתכוון לאותם אזרחים מלאי שנאה כלפי מדינתם. אני מבהיר זאת, כיוון שאת וודאי מגדירה "שמאל" אחרת ממני (אני מניח שלהשקפתך הגזענית, יהודי שלא מתעב כל ערבי רק בשל היותו ערבי ומעוניין להתנכל לו, הוא "שמאלני").

למגיב השני: אתה אכן צודק - גם נשות "ווטש" מקללות אותנו, עם דגש על "גם" (!). בנוסף, אם אתה רוצה לטעון שאני שקרן ומסית - בבקשה... אתה יכול לטעון מה שרק תרצה - זה לא ישנה את המציאות.
כתוב תגובה ל- חייל באיו"ש
שנאה עצמית פתולוגית
  עופר מחולון   20/06/11 17:38
הדעה הלכאורה הגיונית שלך ושכמותך היא למעשה שנאה עצמית חולנית המסבירה את העיוות הפנימי שלך.
תעשה ניסיון קטן ובמקום מתנחלים כתוב ערבים ותבין את עומק השנאה העצמית שלך.
כתוב תגובה ל- עופר מחולון
אתה לא חייל אלא תועמלן של
  דוד איש   20/06/11 18:27
אתה מתחזה לחייל באיו"ש בפועל אינך אלא תועמלן של הפשיזם הפרו-פלשתיני. די ל"שמאל" הפרו-פלשתיני. לא ניתן לכם לבצע גירוש רק של יהודים רק מיהודה ושומרון ארץ הליבה. הרי אם מישהו יציע לגרש ערבי אחד תזעקו עד לב השמיים פאשיזם. צביעותכם זועקת לשמיים, שקרנותכם מזדקרת לעין כל, אתם מונים מיעוט קטן בעם אך השתלטתם על מוקדי ההכרעות המדיניות. אך יומכם קרוב, לא ירחק היום ועם ישראל בהמוניו יתנער מהפשיזם הפרו-פלשתיני שדוחף אותנו לתהום.
כתוב תגובה ל- דוד איש
תגובה
  חייל באיו"ש   20/06/11 21:41
1) לגבי היותי חייל - קרא את תגובתי לחנה.
2) לגבי "גירוש" יהודים - את זה יקבעו השלטונות. לא אני ולא אתה.
3) לגבי הצביעות של השמאל וכו' - מסכים (כמעט) עם כל מילה שלך.


היה שלום
כתוב תגובה ל- חייל באיו"ש
אל תבלבל את המח!
  חנה שרה-   20/06/11 19:16
ראשית, ספק גדול אם אתה חייל! שנית - ואם אתה חייל העוצר מתנחלים במחסום, אז, אתה ראוי לכל הקללות. איני גרה באותם חלקי ארץ בו ניצבים המחסומים/מעברי-גבול, הוכחה למדיניות היודנריין של "מדינת ישראל". אבל, אני גאה לגור מעבר לקו הירוק, בחומת-שמואל (הר חומה), אלא, רוב נסיעותי ולא פחות מפעם בשבוע, הן באזורי יהודה, שומרון ובנימין, מעולם לא נתבקשתי לפתוח בגאז' וגם לא להזדהות, להוציא פעם אחת, בה נתבקשתי להציג תעודה מזהה במחסום הבקעה, והבהרתי לחברי חברת השמירה שם, מה דעתי על כך ומה דעתי על המדינה הרודפת את יהודיה לאחר אלפיים שנות רדיפה בכל העולם. לא שהם זוכרים אותי, אבל, לא קרה מאז, שנתבקשתי להזדהות.
המחסומים הוקמו בשעתם, כדי למנוע מחלאת המין האנושי, הרוצחים/ערבים, שזה היינו הך, להכניס את מטעני החבלה שלהם לתוך הקו הירוק שלכם. איש אינו בודק אותם בדרכם ליו"ש, ומצידה של המדינה שהשמאל בנה, הם יכולים לרצוח יהודים כאוות נפשם. הם, אפילו, מקבלים את הנשק למטרה זו, כי אין להם שום מטרה אחרת.
אין למדינה הזו שום זכות להכתיב לעם היהודי באילו מקומות חלה עליו מצוות ישוב הארץ ובאילו לא. זה שמנוכרי ישראל קבעו שזאת מדינת היהודים החוקית, אינו מחייב את עם ישראל. אילו פעלה המדינה בהתאם למתחייב על ידה כמדינה יהודית, היינו צריכים לציית לה, אך, בהיות המדינה אויב מספר אחת של העם היהודי - להזכיר, הערבים לא הצליחו להזיז אותנו מילימטר אחד בארצנו - זוהי עבודה כחול-לבן-אדום אנטישמי - הרי, בכל הנוגע למצוות ולחובות המוטלים עלינו על פי צו יהדותנו, אין אנו צריכים לציית לה. יתר על כן, אסור!
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תגובה
  חייל באיו"ש   20/06/11 21:35
אין לי הרבה זמן או רצון לנסות לשכנע אישה בזויה כמוך, אבל אנסה בכל זאת להתייחס למה שכתבת, וזו תהיה תגובתי האחרונה אלייך:

1) אין לי דרך להוכיח לך כי אני אכן חייל באיו"ש. אם זה לא היה אתר ציבורי, הייתי כותב לך את שמי ואת שם היחידה בה אני משרת. אגב, למה את מטילה ספק בהיותי חייל? בגלל הדעות שאני מביע, או אולי משום שהיית מצפה ממישהו בן גילי להרבות בשגיאות כתיב ובמילה "כאילו" ואצלי אין את זה?

2) לגבי "עצירת" מתנחלים במחסום: ראשית, אין לי דרך לדעת אם אדם שחובש כיפה הוא אכן מתנחל יהודי דתי, או שמא מחבל מתחזה (והיו דברים מעולם). שנית, גם אם ידוע לי בוודאות שמדובר במתנחל יהודי, יש לבדוק את רכבו ככל רכב אחר כדי לוודא שאינו מנסה להכניס שוהה או סחורה בלתי חוקיים (גם כאן, כבר היו דברים מעולם, וראיתי זאת במו עיניי).

3) את מזכירה פעמים רבות את התורה, היהדות והמסורת, ומבססת עליהן את "זכותך" לפתוח ג'ורה על חיילים שעושים את עבודתם ומונעים ממחבלים להורגך. אבל, אם כבר מדברים על הלכה, בואי נתחיל מזה שהציבור אליו את משתייכת יתחיל להקפיד על קיום כל ההלכות והמצוות, כלשונן, וירד מדרך ההפקרות ופריקת העול הנפוצה בו כל-כך. הרי ידוע לכולם איך נראות תנועות הנוער שלכם, עד כמה מקפידים בציבור שלכם על הלכות יחוד וצניעות, על שמירת העיניים, על איסור קריאת דברי לשון הרע ורכילות, ועוד ועוד מצוות שלא קשורות בארץ ישראל השלמה.

לחלקים גדולים מהציבור אליו את משתייכת אין שום קשר מהותי לדת ולהלכה, מלבד מעטפת חיצונית. מה שמחבר ביניכם הוא בראש ובראשונה הצבע הכתום, ורק לאחר מכן תורת ישראל, אותה אתם מבזים פעם אחר פעם. בפרשת "כי תצא" רשום "ונשמרת מכל דבר רע", וחז"ל דרשו "מדבר רע = מדיבור רע", מכאן שאסור לקלל ולנבל את הפה. כיצד זה מתיישב עם ההיתר שנתת בהודעתך לקלל חייל צה"ל?
אני מניח שהשאלה הזו, כמו גם רבות אחרות, לא מעסיקה אותך יותר מדי. את טרודה בעיקר בהקפדה יתרה על מצוות ישוב הארץ, בבחינת חסידה שוטה.

לסיכום, הפסוק אומר "ושמרתם את *כל* המצוה אשר אנכי מצוך היום למען תחזקו ובאתם וירשתם את הארץ". תחילה, הקפידי לשמור את *כל* המצוות ולקיימן כלשונן, ורק אז תהיה לך הזכות לבוא בשם הדת ולתבוע את זכותך על כל חלקי הארץ.
כתוב תגובה ל- חייל באיו"ש
איני משתייכת לשום ציבור
  חנה שרה-   21/06/11 15:25
ובוודאי לא ל"ציונות הדתית", השפחה החרופה של המדינה שהשמאל בנה, בחסות תורת ה"ממלכתיות" המעוותת.
מעולם לא קללתי חייל, אולי, כי לא נתקלתי בך. אבל, חיילי צה"ל אינם קדושים, וצה"ל רחוק מלהיות קדוש. די שהוא משרת את המדינה האנטישמית ביותר בעולם, כדי להבין שמבחינת עם ישראל זה לגיון הזרים.
אני מקיימת את כל התורה כולה, ליתר דיוק, את מה שהיא מטילה עלי (כאשה) ויישוב ארץ ישראל בתוך הכלל. מה עוד, שישוב ארץ ישראל שקול כנגד כל המצוות שבתורה. מי שעושה את יהדותו רמיה, אלו הם המוני רבנים, המלמדים לתלמידיהם תורה אחת, ושולחים אותם ליישם תורה זרה.
תנועות הנוער הדתיות מחזיקות על כתפיהן את כל "המדינה" הזו. אין תחום בו לא ניתן למצוא את הנוער הטוב בעולם.
ואת הדיקלומים האנטישמיים שבענו. לא חידשת כלום.
כשאפס כמוך עוצר במחסום מתנחלים, שדרגותיהם גבוהות משלך, קרביים, אתה נבל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
5
צבא פוליטי לא בא בחשבון !!
  בעז ש   20/06/11 19:37
מחלת הנפש הקולקטיבית במקומותינו מאופיינת בין היתר בכך שהחונטה השלטת נלחמת בטובי בניה.

אלה שחונכו לאהוב את עם ישראל, לבנות את ארץ ישראל, לאהוב את תורת ישראל ולאהוב כל יהודי- כל זאת במסירות נפש, זוכים ליחס נורא......כן, גם בצבא.

וגם שם רוח ההתנדבות של הכיפות הסרוגות היא לעילא ולעילא, מסירות הנפש אינה יודעת גבול והתרומה בהתאם.

אלא שרוח המפקד חולה ורעה -כאן הבעיה.

צבא של גירוש, של הכנה מנטאלית, של פצל"מ (פעילןת צבאית לא מלחמתית), של שיתוף פעולה עם הרוצחים הערבים, של רדיפת היהודים והרס מאחזיהם הרוחניים והגשמיים- את כל זה מייצג ניצן אלון הנ"ל

אסור שיהיו אנשים כאלה בצה"ל- פשוט כך !!
כתוב תגובה ל- בעז ש
6
סכנה, מתנחלים במדים
  חנה שרה-   20/06/11 20:02
מכינת השכול

3500 נפש חיים כאמור בעלי (כ-600 משפחות) מבין כ – 500 קצינים דתיים שלחמו בצפון ובדרום הלחימה כ – 50 הם מבני עלי. עוד כ – 250 גברים גויסו לשרות מילואים בצו 8. לרבים מתושבי עלי שגויסו לשרות מילואים יש קרובי משפחה, תושבי התנחלויות אחרות, שאף הם גויסו בצו 8. הדוגמא של משפחת בן דוד, היא אולי מעט קיצונית, אבל ממחישה, עד כמה היו מעורבים חילי מילואים וסדיר מתושבי יהודה ושומרון בלחימה בלבנון או במערך המילואים התומך בה. בסך הכל גויסו 12 מבני המשפחה: שנים מהם מתגוררים בעלי, ארבעה בפסגות, שנים בבית אל, אחד בישוב אלון, אחד בישוב חשמונאים. עוד אחד מתגורר בבארות יצחק שאינה 'התנחלות'.
גם בוגרי המכינה הקדם צבאית בעלי, היו מעורבים בלחימה, בשעורים גבוהים פי כמה מבוגרי מכינות אחרות. בכל זמן נתון משרתים בצה''ל כ -400 מבוגרי 'בני דוד'. 85% מהם משרתים ביחידות קרביות. למעלה מ - 50% מהבוגרים ממשיכים לקצונה. עשרות כבר השתלבו בתפקידי פקוד בכירים ביחידות הלוחמות המובחרות של צה''ל, מה שמסביר כנראה גם את מספר הנופלים הגבוה של בוגרי המכינה: מאז הקמתה של 'בני דוד', בשנת 1988 שכלה המכינה 17 מבוגריה, במערכות ישראל.


סמל ראשון עמי (עמשא) משולמי ז"ל נפל ב 12/08/2006 שבת י"ח אב תשס"ו בן 20 מעופרה. "אשתו יונת בהריון ומצפה ללידת ילדם הראשון", סיפר אביו יהושע בכאב רב.
עמי והוריו יהושע ורחל התפנו מנצרים ועברו להתגורר ביישוב יבול בנגב יחד עם קבוצת תושבים מנצרים. הוא הותיר 16 אחים (הוא היה הבן ה-12 במשפחה מבין שמונה בנים ותשע בנות).

סגן עמיחי מרחביה בן 24 מעלי, נהרג במהלך חילופי אש בדרום לבנון במלחמת לבנון השנייה. עמיחי היה מפקד מחלקה בגדוד 51. הידיעה על כך שבנו נהרג בקרב הגיעה אל אביו משה מרחביה בהיותו בעצמו בשירות מילואים. בראיון לערוץ 7 אומר האב השכול : "ב"ה זכיתי שיש לי שני בנים לוחמים בשעות הקשות. אחד בגולני, עמיחי שנפל, והשני בפלס"ר גבעתי, שנלחמים בעזה. שניהם לחמו. אנחנו בזמן מלחמה וכולנו צריכים להיות חזקים".

סמל ראשון יהודה גרינפלד ז"ל
06/08/2006 - יום ראשון י"ב אב תשס"ו

סמל ראשון יהודה גרינפלד, בן 27 ממעלה מכמש.

יהודה התייצב למילואים מייד כאשר קיבל צו 8 למרות שנפצע לאחרונה בטיול במדבר יהודה, פרק את כתפו ופונה על ידי מסוק.
יהודה גדל בשכונת גבעת מרדכי בירושלים ולמד בישיבה לצעירים שליד ישיבת מרכז הרב בעיר. לאחר מכן למד בישיבת עטרת כהנים בעיר העתיקה בירושלים ובישיבת ההסדר באילת. את שירותו הצבאי עשה בצנחנים. לאחר שירותו הצבאי למד בישיבה ולאחרונה החל בלימודי ביוטכנולוגיה במכללת הדסה וסיים בהצטיינות את שנת הלימודים האחרונה. במקביל עבד כחונך עם בני נוער אתיופים.
לאחר נישואיו לגבריאלה, בשנת 2002, עברו בני הזוג להתגורר ביישוב מעלה מכמש ונולדו להם שני ילדים: רעיה, בת שנתיים וחצי ואביחי בן ארבעה חודשים.

סיפור טרגי ישראלי: סמג"ד אלירז פרץ בן 31, סמג"ד גולני, שנהרג היום בחילופי האש ברצועה, בעצמו אח שכול. משפחת פרץ עוד לא התאוששה ממות האח אוריאל בלבנון - והשכול מכה בה היום בפעם השנייה.

מזה 14 שנים מתקיימים אירועי יום טבע ומירוץ ניווט לזכרו של סגן יואב הר-שושנים הי"ד, קצין צנחנים שנפל בקרב בלבנון בפקדו על חייליו בפלח"ן צנחנים, מול מחבלי החיזבאללה ביום כ"ו בשבט תשנ"ד.
יואב נולד בי"ג אלול תשל"ב (23.8.1972) לאביו שילה ולאמו נורית בפתח תקוה. כשהיה בן 3, עברה משפחת הר-שושנים לאלקנה, שם גדל יואב והתחנך ואף זכה לחנך את הדורות הבאים כשהדריך בני נוער
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
7
63 שנה מאז אלטלנה :צה"ל פוליטי
  רנה קושלנד   20/06/11 21:51
לצערי, צה"ל רודף פוליטי, מגרש, מוסר שטחים אסטראטגיים... ולעתים פוגע בבטחון ישראל
כתוב תגובה ל- רנה קושלנד
8
מגיב 4 הוא טינופת אנטישמית
  גדעון ארליך   21/06/11 00:50
השר פורז בישיבת ממשלה : " גם ליהודי מותר להיות אנטישמי " (הצופה יום שני 20 ספט 2004) .

יצחק לאור : השיח הליברלי הוא קנטרני, אנטי-דתי, לפעמים כמעט-אנטישמי.
haaretz.co.il 17.6.11
כתוב תגובה ל- גדעון ארליך
9
כל מילה בסלע ידידי
  גיזמו בון   21/06/11 00:51
כתוב תגובה ל- גיזמו בון
10
הכתב מכניס לקבורה את משפחתו.
  עין החמור   21/06/11 05:16
הוא חושב שהוא יקבל כסף מהקרן החדשה.מקסימום המוסד יתקע בו כדור בין העייניים.ויחסלו את משפחתו.החמור לא למד מענת קם בשיט.
כתוב תגובה ל- עין החמור
11
אזהרה חמורה
  ע.ג.   21/06/11 06:20
המתנחלים הם סכנה לקיום מדינת ישראל עם מדים ובלי מדים. הם מכים חילים ושוטרים, הם לא מכירים במדינת ישראל וחוקיה, הם רוצים להפוך את ישראל למדינה דו לאומית, שם שואפים למשטר חומניסטי. אידס הוא הצטננות לעומת המתנחלים וסכנותיהם.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il