w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כהנא צדק
מאת: יאיר רוטקוביץ'  |  01/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא על צד שמאל, אלא על צד השקר
  שאול א.   1/07/11 09:52
גיבוב של דברי הבל. כל כך מתאים למי שמתאים באופן שיטתי את העובדות לגישתו האידיאולוגית. הספר, גם אם הוא מיותר לדעתי, אינו גזעני ולא קורא לרצח ערבים באשר הם ערבים. אך כאיש שמאל, הרי אף אחד לא יבלבל אותך עם עובדות.

אני מציע לך לקרוא את הראיון עם פרופסור שוכטמן שפורסם השבת בעיתון בשבע. אולי תבין עד כמה אינך מבין את השיח התורני. אך כמי ששיך לציבור נבער מדעת שאינו יודע על שום מה צבע הדגל כחול לבן וכיו"ב, יש להניח שהוא אינו מבין דברים מורכבים יותר כגון שיח תורני.

כתוב תגובה ל- שאול א.
"הלכות הריגת יהודי"
  יאיר רוטקוביץ   1/07/11 18:09
העובדות אכן לא מבלבלות. כי אם היה נכתב ספר, ללא קריאה מפורשת לרצח יהודי, העוסק ב"הלכות הריגת יהודי" היינו מתפלצים ומוחים על אנטישמיות בוטה. הספר "תורת מלך" לא ספר סתם מיותר ונאיבי, זהו ספר נבלה. וחמור שרבנים לא קראו להחרמתו והוקעה מוחלטת של תכניו. ההבחנה בין דם לדם היא גזענית. "דברים מורכבים בשיח התורני" זו מכבסת מילים לדיון מזוויע על הלכות מסוכנות שזמנן עבר. הסבלנות והסובלנות ביצירת דיונים "למה בדיוק הכוונה במאמר "הטוב בגויים הרוג" רק מעידה על טיב הדיון. צריך להיות בור וטיפש בהלכות הריגת גוי. אין מקון לדיון בכלל. אני מבין יותר בצבע השחור של הדגל שמתנוסס על גביי הדיון הזה.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
2
נבל ברשות התורה
  ע.ג.   1/07/11 11:49
גם אם אפשר למצוא צידוק הילכתי לנאמר בספר ברור שמי שכתב אותו ומי שתמך בו צריך ללכת לכלא. אסור שתהיה בישראל סובלנות מינימלית כלפי דעות גזעניות בנוסח הנאצים גם אם הן מסתמכות על כתבי קדש כאלה או אחרים. מי שמתיר את ההסתה של הרבנים כנגד הערבים צריך גם להסכים להסתה של הקאדים נגד היהודים ולהיות סובלני כלפי הפרוטוקולים של זקני ציון או כלפי פרסומים נאצים בכל מקום בעולם. יש איזה רב אידיוט שמוכן להגיד שהדעות של היטלר נסבלות?
כתוב תגובה ל- ע.ג.
היית ע.וילם ג.וילם כך תשאר....
  פסיכיאטר טלקינזי   1/07/11 16:55
מאיזה 'שורש' יצאת, באיזו 'ערוגה' גדלת, באיזה נוזל השקו אותך . ?????
מיותר לענות. חבל על המאמץ. יש שאין תרופה לבעיה ממנה הם סובלים.
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר טלקינזי
היית ע.וילם ג.וילם כך תשאר....
  פסיכיאטר טלקינזי   1/07/11 17:23
מאיזה 'שורש' יצאת, באיזו 'ערוגה' גדלת, באיזה נוזל השקו אותך . ?????
מיותר לענות. חבל על המאמץ. יש שאין תרופה לבעיה ממנה הם סובלים.
כתוב תגובה ל- פסיכיאטר טלקינזי
3
תאר לך ספר:"הלכות הריגת יהודי"
  יאיר רוטקוביץ   1/07/11 13:09
העובדות אכן לא מבלבלות. כי אם היה נכתב ספר, ללא קריאה מפורשת לרצח יהודי, העוסק ב"הלכות הריגת יהודי" היינו מתפלצים ומוחים על אנטישמיות בוטה. הספר "תורת מלך" לא ספר סתם מיותר ונאיבי, זהו ספר נבלה. וחמור שרבנים לא קראו להחרמתו והוקעה מוחלטת של תכניו. ההבחנה בין דם לדם היא גזענית. "דברים מורכבים בשיח התורני" זו מכבסת מילים לדיון מזוויע על הלכות מסוכנות שזמנן עבר. הסבלנות והסובלנות ביצירת דיונים "למה בדיוק הכוונה במאמר "הטוב בגויים הרוג" רק מעידה על טיב הדיון. צריך להיות בור וטיפש בהלכות הריגת גוי. אין מקון לדיון בכלל. אני מבין יותר בצבע השחור של הדגל שמתנוסס על גביי הדיון הזה.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
ההבחנה בין דם לדם היא גזענית?
  רונן גולדשטיין   2/07/11 07:13
אז מה אתם עושים בשמאל אם לא הבחנה בין דם לדם במשך שנים רבות? זה לא יעזור לך כלום מר רוטקוביץ. הגזענים הפאשיסטים האמיתיים הם אתה וחבריך בשמאל. אתם תומכי ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים הגדולים ביותר,ואל תנסה למכור לנו שאתם נגד אלימות וגזענות ובעד שלום.
מי שתומך בארגוני טרור רצחניים,איננו איש שלום. הוא פאשיסט בתחפושת של ליברל,נאור,תומך שלום-אבל האמת היחידה היא שהוא בעד רצח ומלחמה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
הבחנה בין דמים היא יסוד גזעני
  יאיר רוטקוביץ   2/07/11 09:39
ככה זה. אפשר להאשים את השליח("השמאל") לקלל , לנאץ וכו'. אך המציאות של עם נוסף כאן בארץ הוא עובדה. העובדות לא יעלמו. והצורך להתפשר לא יתאדה גם לא בשטף של תסכול וזעם גזעני.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
שאלה לי אליך
  אבי גיא   3/07/11 12:11
תגיד לי בבקשה מה בין - "המציאות של עם נוסף כאן בארץ הוא עובדה" לבין תמיכה באירגוני טרור שזה מה שאתם בשמאל עושים ? מה הקשר בין זה לזה ? ודבר שני מביאים לחקירה רבנים אין בעיה כולם שווים בפני החוק. אבל מה עם כל " אנשי הרוח "למיניהם והאקדמאים שתומכים בחרמות נגד ישראל נפגשים עם מנהיגי טרור ופועלים לדה לגיטימציה של ישראל. מתי ראית אחד מהם מובל לחקירה ? אז בבקשה אל תהיה צבוע אנחנו לא טיפשים.
כתוב תגובה ל- אבי גיא
תשובה
  יאיר רוטקוביץ   5/07/11 08:57
העובדות שוב לא יבלבלו אותך..?! אין שמאל התומך בטרור, פשוט אין. שוב..אין כזו חיה. השמאל תומך בשחרור הפלסטינאים מהדיכוי הישראלי, שלא באמצעות טרור. ככה זה. הם יעזרו לכוחות האזרחיים הפלסטינאיים לא לכוחות הטרור שם. וכל אמירה אחרת היא פרובוגנדה זולה. לתמוך בהקמת מדינה פלסטינית זהו אינטרס ישראלי, גם ביבי תומך בכך. גם אנשי שמאל נרצחים בפיגועים ובמלחמות כאן. ובכל זאת הם בעד כוחות של שלום במחנה הפלסטיני. אם יש איש שמאל שעובר על החוק, שיעצר, יחקר וישב בכלא. אף תנועה פוליטית רצינית מהשמאל לא תתמוך באלימות. מה שנחשב כמקובל אצל רבנים מנהיגי ציבור בימין כלגיטימי, נחשב לביזארי וחריג אצל כמה אנשי שמאל מהאקדמיה שהם מנהיגים את עצמם בלבד בערך. שטרנהאל הוא עם פה גדול ואין לו צבא מאמינים. ענת קם הובאה לדין, אבל קל להזכיר רק כמה אדיוטים אחרים. המיתוס לפיו אנשי המשפט הם שמלאנים הוא קשקוש מוחלט. מי שנותן לגיטימציה שוב ושוב להתנחלויות הוא בג"צ. מי ששולט בשטח והוא הימין. כבר 30 שנים בונה התנחלויות ומדכא פלסטינאים ודורס את אזרחי ישראל אל מתחת קו העוני.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
אילו קראת את הספר היית יודע שז
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 20:16
שזו עלילת דם להאשים את הרב דב ליאור בקריאה להריגת גויים!הספר דן במעמדה ההלכתי של הריגה כזאת בעת מלחמה-אבל הכי כיף לנאץ יהודים ולהעליל עליהם עלילות דם=כמה צפוי מהשמאל האנטישמי סלקטיבית?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש ספרים כאלה בלי סוף,
  חנה שרה-   2/07/11 22:44
וכמעט כל מאמר של השמאל הוא כזה - לרצוח יהודים!!! וגם שלך! אבל, הם אינם צריכים ספרים כאלה, הם מבצעים בלי ספרים, כל הנאצים, יהודים וזרים.
מליוני יהודים הושמדו, ואתה בא עם הקישקושים שלך. רבבות הושמדו כאן, ואילו הצליח "תהליך השלום" שלכם, היו מושמדים פה עוד ששה מליונים.
רק בשביל היהודים צריך לכתוב ספרים המנסים להבהיר להם שדמם אינו הפקר, כי חלאות אדם כמוך, בלשון "נקיה" מטיפים לרצח-עם, ומצטעצעים בלשון נקיה ובאי השתוות למרצחים, וזו, כמובן, אינה גזענות.
אתם רואים שוב ושוב ושוב ילדים נשחטים בצורה חייתית, ואין בזה כדי לפתוח את עיניכם, כי עיניכם מוצפות דם שנאת ישראל.
תג מחיר הוא מעשה הבא מאוחר מדי, ורחוק מלהשתוות למעשי הטבח בהם מתמחים החברים שלך. זה לא צריך להיות תג-מחיר, אלא, תג - הבא להרגך השכם להרגו. וזה שאתה עושה הבחנה, בין איש חמאס בעזה ל"ערבי ישראלי" באום אל-פאחם, לא באמת יוצר את ההבדל הזה.
אתם חולים בתיסמונת שטוקהולם, מסייעים לרוצחיכם, וזועקים חמאס, כשמישהו ממלא את חובתו לעם ישראל וקורא לג'יהאדונאצים בשמם ומבהיר כיצד יש להתייחס אליהם.
אתה חלאת המין האנושי, ואתה יכל לעשות במלים האלה מה שאתה רוצה, לרוצחי ישראל, אין פתחון פה בשום דבר וענין. ויומכם יבוא! והוא יהיה נורא מאד!
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
4
ניצני שכל בשמאל.
  איש עצוב   1/07/11 16:09
עד כה השמאל הציג דיעות ועמדות כאילו הקופסא ריקה לגמרי, המוח היה מצרך יקר ערך להשתלות (יד ראשונה מרופא ללא קילומטראז) וכאן אנו רואים ניצנים של תקוה, הקופסא לא לגמרי ריקה, יש סיכוי. (1) הרדיפה אחרי מסיתים היא לעתים חרב פיפיות (2) המעצר הוא עקר, הצגה אחת גדולה, אין מה לחקור, ויש ודאי פתרונות בחוק למצבים של העמדה לדין (ככל שכך יוחלט) ללא חקירת הנאשם, או בשתיקתו וכאן בערך מסתיים שיקול הדעת ולמה? (1) כי יש כמה רבנים הזויים עם דעות הזויות אך הרוב המכריע של האוכלוסיה הדתית והחרדית, בכלל לא במקום הזה (2) מי קבע שיש כאן פשע ועל סמך מה? (3) מה דעתו של הכותב על ההסתה הרחבה העמוקה המושרשת והמסוכנת מהצד השני, האם אף היא נפשעת? או שהיא בסדר? ואם היא נפשעת זהו פשע מאורגן, לא "פשע" נקודת וספוראדי כמו אצלנו, התחלה יפה, המשך גרוע - טעון שיפור משמעותי - אך יש תקווה, יש תקווה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תשובות
  יאיר רוטקוביץ   2/07/11 13:48
רדיפה אחרי מסיתים היא מטרה. והיא לא חרב פיפיות. נכון, המעצר הוא עקר, מטופש ומלא ביהירות. אך רק משום שהמצב כה גרוע חינוכית שהמעצר רק שירת את הרב ליאור . ממש כמו המעצרים התכופים של ראאד סאלח. לא שמענו על ביטול "אתה בחרתנו", ולא שמענו על מחיקת הלכות המתייחסות לגוי בביטול ובהתנשאות מכוערת. גם לא אצל רבנים מתונים. שומעים רק חריקות של חוסר נוחות. הרב ליאור הוזמן לחקירה לא לענות על כתב אישום על פשע. אני במקומו הייתי מגיע עם תלמידיי לחקירה כשספר תורה על ידי, כדי שיחקרו את הספר. כך הייתי צנוע ביחס להיותי אזרח הבא לחקירה, אך לא מוותר על עקרונותיי. אך הרב ליאור מתריס ומתנשא. כל הסתה היא מכוערת. אך אני לא פלסטיני, ואין לי כל קורא בעיתונות שם. החאמס והדוקטרינה שלו הן לא הסטנדרט שלי ולכן אין צורך להתעסק בטירוף ששם... מי שמפריע לו גזענות באמת, לא ישלח אנשי זמאל לגנות "קודם כל" את הגזענות הפלסטינית, הוא קודם וראשית ידרוש זאת מעצמו. וזו כוונת המאמר. עוד לא אבדה תקוותנו, עוד יפנימו שיש כאן עוד עם וצריך פתרון ופשרה על מנת שלא נדרדר להיות בדיוק כמוהם.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
5
השמאלנאצים לא רק מביעים
  חנה שרה-   1/07/11 16:52
את דעתם, הם פועלים להשמדתנו. ואת זה, מבקש למנוע הרב ליאור. רבבות קרבנות תהליך ה"שלום" בראשו של "מחנה השלום". החלאה הזו כבר גירשה אלפי יהודים מבתיהם, מחריבה התיישבות יהודית בארץ ישראל, משתפת פעולה עם הגרועים מן הנאצים, וכמובן, השקרים והצביעות - רוצחים את עם ישראל ומתבכיינים שהקרבנות הם "פאשיסטים". מה שקורה בארץ הזו, כבר עבר כל דמיון שטני. זוועה, אימה חשיכה, רצים לאבדון, והפושעים, שמזמן צריך היה לעקור מן העולם ממשיכים עם הלחש נחש שלהם.

כהנא לא צדק! הוא אמר שצריך לשכנע את הטינופת הערבית לעזוב באמצעות פיצויים גבוהים, כאשר, על פי כל דין ועל פי כל מוסר ועל פי כל צדק, הם כבר מזמן הרויחו את חיסולם!!! רק בכלל לא מתמיה שתמצית חלאת המין האנושי הנלחמת למען שוחטי תינוקות, תתבכיין נגד צדיקי הדור, העומדים על שלהם גם בדור שטני זה.
אילולא הבטיח הקב"ה שלא יביא עוד מבול על הארץ, זו התקופה שצריך היה להיות מבול על הארץ, לנקות את כל טינופת ה"שלום".
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
תג מחיר
  יאיר רוטקוביץ   2/07/11 08:37
תג המחיר של האלימות המילולית שלך היא הפסד גמור אל מול החאמס ודומיו. אימצת את האלימות של החאמס. סגנון הכתיבה, בחירת הדימויים יכולים להעיד עד כמה הפנמת ואימצת דרך אלימה בשם הדת הלאום ואלוהים. כל מי שמתמודד עם אלימות יכול על נקלה "לא לוותר" "לא רק הם יכולים" והופפפ.. הוא דומה לשונא שלו. אין טעם להאשים ולנאץ טיפוסים שמאלנים מעטים שעוד נותרו בכל הצרות של עמישראל, ולהתעלם שבעצם המצב מחורבן כי השלטון(!) כבר כמעט 30 שנה אצל הימין ברצף. הנצחון כבר של החאמס ברגע שבמחנה הציוני יש רבים הדומים לו.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
6
זו הפרשנות הנאצית והגזענית מצ
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 07:11
מצד שמאל שמפרשת את היהדות הקדושה ואין בלתה=הפוך ובזדון! כהנא טעה רק בדבר אחד-שהערבים הם אויב במקום השני,אחרי השמאל הקיצון והאנטישמי סלקטיבית!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
של נעליך מעל לרגליך בטרם תעלה
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 07:17
את היהדות הקדושה ואת שומרי דת משה החרדים לתורתו על דל שפתותיך השמאלניות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תג מחיר
  יאיר רוטקוביץ   3/07/11 12:20
תג המחיר של האלימות המילולית שלך היא הפסד גמור אל מול החאמס ודומיו. אימצת את האלימות של החאמס. סגנון הכתיבה, בחירת הדימויים יכולים להעיד עד כמה הפנמת ואימצת דרך אלימה בשם הדת הלאום ואלוהים. כל מי שמתמודד עם אלימות יכול על נקלה "לא לוותר" "לא רק הם יכולים" והופפפ.. הוא דומה לשונא שלו. אין טעם להאשים ולנאץ טיפוסים שמאלנים מעטים שעוד נותרו בכל הצרות של עמישראל, ולהתעלם שבעצם המצב מחורבן כי השלטון(!) כבר כמעט 30 שנה אצל הימין ברצף. הנצחון כבר של החאמס ברגע שבמחנה הציוני יש רבים הדומים לו.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
אילו היה לי האומץ לאמץ את אלימ
  קורןנאוה טבריה   3/07/11 15:07
אלימות החמאס ולעבור על חוקי המדינה שלך,אתה ושכמותך לא הייתם מעיזים להסית יום יום במשטמה,בשקרים ובעלילות דם נגד העם היהודי שלי-הייתם חושבים על כל מאמר הסתה מיליון פעם!!ודרך אגב,אני מניחה שגם אתה מתומכיו של קין-בן-גוריון וכנופיית המרצחים שלו שאימצו את האלימות הנאצית בסיזון- ולא היססו לקדש תותחים,אקדחים,עלילות דם ו"שמפניות" נגד יהודים חפים מפשע ב"אלטלנה"למען קידוש המטרה:השלטון והשררה?!אז איזה אלימות כלפי יהודים נוראה ומזעזעת יותר בעיניך, האלימות החמאסניקית או האלימות הנאצית?="אנחנו היינו פלמ"חניקים, והיתה לנו מורשת,בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים-גם יהודים אם צריך"!(יורם קניוק,נבלות,תרתי משמע!)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
הרצל בתגובה:"איבה כזו לרעיון ה
  קורןנאוה טבריה   2/07/11 07:24
היהודי הלאומי לא הראו,ולעולם לא יראו,שונאי ישראל היותר עזים וחצופים.אכן,האנטישמים האמיתיים הם,ביסודו של דבר,המתבוללים היהודים,והם גם המסוכנית ביותר"!!!!!!!!!!!!!! למרות היותו מתבולל ואנטישמי,מסתבר שהרצל לא הגיע לרמת שפלותם של האנטישמים היהודונים בדורינו,והטיב להכיר זן נקלה זה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
יאיר רוטקוביץ אתה צודק
  רב לייבלה וייספיש   2/07/11 14:29
זאת אני יכול להעיד כאחד שגם בא מהמדמנה האורתודוקסית. הבעיה היא איך לעשות אפליקציה של מה שאתה אומר במציאות של השלטונות והפוליטיקה. לדעתי אין לזה סיכוי מכיון שאני לא יכול, בשום קונסטלציה, לראות את ביבי או חבריו או אפילו שלטון שמאלני, רחמנה ליצלן, כופה על הרבנים לשמוט ביטויים מהלקסיקון שלהם ו/א התנהגות פשיסטית. דברים כאלה באים במהלך ההיסטוריה רק אחרי שינויים גדולים שהם בדרך כלל תולדה של אסונות גדולים (למשל רוב היהדות האמריקאית אחרי מלחמת העולם השניה שבה גדלה התנועה הרפורמית).
כתוב תגובה ל- רב לייבלה וייספיש
תודה ! והערה.
  יאיר רוטקוביץ   3/07/11 12:25
יש לזה סיכוי, לא בשנאת המן ומלחמת חורמה ברבנים, אלא באהבת מרדכי של תקציבי ומשאבי מדינה לחינוך אחר. עם השלטון דהיום זה לא יקרה. נקווה שלא נזדקק לאסון כדי שגלגלי ההיסטוריה יאלצו שינוי.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
חינוך מחד"ש-שוב לגנוב ילדים יה
  קורןנאוה טבריה   3/07/11 15:20
יהודים מהוריהם כדי לחנכם מחדש לשמד ולשנאת ישראל?עולם ישן עד היסוד נחריבה-בדיוק כפי שנהגו אבותיך המיתיוונים שחלמו על מדינה נקייה מיהודים גלותיים ונאמנים ליהדות?!ולזה אתה קורא:"באהבת מרדכי"?פשוט לא להאמין איך שהמיתיוונים והבוגדים לא מתים?=הם מתחלפים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תג מחיר
  יאיר רוטקוביץ   5/07/11 09:01
תג המחיר של האלימות המילולית שלך היא הפסד גמור אל מול החאמס ודומיו. אימצת את האלימות של החאמס. סגנון הכתיבה, בחירת הדימויים יכולים להעיד עד כמה הפנמת ואימצת דרך אלימה בשם הדת הלאום ואלוהים. כל מי שמתמודד עם אלימות יכול על נקלה "לא לוותר" "לא רק הם יכולים" והופפפ.. הוא דומה לשונא שלו. אין טעם להאשים ולנאץ טיפוסים שמאלנים מעטים שעוד נותרו בכל הצרות של עמישראל, ולהתעלם שבעצם המצב מחורבן כי השלטון(!) כבר כמעט 30 שנה אצל הימין ברצף. הנצחון כבר של החאמס ברגע שבמחנה הציוני יש רבים הדומים לו.
כתוב תגובה ל- יאיר רוטקוביץ
אילו היה בך שמץ של יושרה והגינ
  קורןנאוה טבריה   7/07/11 12:04
והגינות היית יודע שאמנם "הימין"-בלוף בשלטון 30 שנה אך לא שלט יום אחד מתוך 30 שנה.ולראייה לא די שסמרטוטי "הימין"ע'אלק אימצו את אידיאולוגיית "השלום"בלוף של השמאל האנטישמי-סלקטיבית הוא גם הפך לקבלן ביצועים שלו!!!מי לדעתך שולט על מנגנוני השליטה בישראל כמו מערכת המשפט?התשקורת?הצבא?האוניברסיטאטות?השב"כ?וכ"ו?הימין או השמאל?התשובה ידועה לכל מי שעיניו בראשו!אילו אימצתי את אלימות החמאס-ספק אם היית מעז אתה ושכמותך להסית נגד יהודים ולהפוך אותם ל"כובשים" בארצם ואת חיילי צה"ל ל"נאצים" במולדתם-ובכך לסייע לחמאס ולכל אויבי ישראל לנצח אותנו בהסברה תחילה=גם לא הייתם מעיזים להעלות על דל שפתיים להתפשר על ארץ מולדת עם הפלשתינאצים החד"שים בגבולות אושוויץ 67!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
להעמיד לדין את דוד המלך, משה..
  כאלו גזענים פויה   2/07/11 18:31
כתוב תגובה ל- כאלו גזענים פויה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il