|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איך נולד מאהל?
מאת: רחל ליאל  |  20/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הקרן להשמדת ישראל
  עודד ב   20/07/11 14:52
אם היה למישהו ספק לגבי סוג הפעילות של הקרן החדשה להשמדת ישראל,הרי כאן עוד תזכורת,כיצד אפשר לפורר את ישראל. למען הסר כל ספק,אני בהחלט סבור שמחירי הדיור במרכז הארץ עברו את כל הגבולות אבל.היכן לכל הרוחות כתוב שאין חיים מחוץ לגבולות חדרה גדרה.בכל העולם ידוע שעל מנת לפתור את יוקר הדיור בערים הגדולות עוברים לערי לויין,ובאירופה,שלא לדבר על ארה"ב מרחק של 70-80ק"מ מהערים הגדולות הוא ממש שולי.אבל,לא ראיתי שום הצעה שכזו מהקרן כי,הרי זה יכול להיות פתרון אבל,כך לא ישמידו את ישראל.לעומת זאת,מציעים פתרונות שאינם ברי ביצוע כמו "לחייב יזמים לבנות ולמכור דירות במחירים ברי-השגה למשפחות מעוטות יכולת" ועוד חלופות שאינן ברות ביצוע ,אבל כך,מגבירים את התיסכול של האנשים והם יעשו הכל על מנת לפגוע השלטון הקיים.
כתוב תגובה ל- עודד ב
2
ואני חשבתי שיהודה דרורי טועה?
  הוא ידע שאתם:שמאל   20/07/11 15:48
כתוב תגובה ל- הוא ידע שאתם:שמאל
3
הבניה בהתנחלויות
  ימיני   20/07/11 15:49
למה הקרן החדשה לישראל אינה לוחמת לבניה בהתנחלויות? יש לה אג׳נדה פוליטית? בהתנחלויות יש הרבה מקום והדירות שם זולות מאד. אז למה הקרן הקדושה הזאת לא לוחמת למען העניים?
כתוב תגובה ל- ימיני
אולי בגלל שההתנחלויות
  לא נמצאות   21/07/11 04:14
בתחומי מדינת ישראל ?!?!
כתוב תגובה ל- לא נמצאות
ואולי זה לא רלבנטי למצוקת דיור
  יהב עצמון   6/08/11 16:54

כתוב תגובה ל- יהב עצמון
4
לא חרדים ולא פריפריה, צפונים
  אמתי   20/07/11 15:58
גם בפריפריה המחאה היא בעיקרה של סטודנטים שבמקור אינם מהפריפריה. אין חרדים. רחל, אל תכתבי שטויות כי לקרן החדשה כבר עכשיו יש שם גרוע מאוד וכל מאבק שתצטרפו אליו ייתפס כשלילי. תגידו את האמת ותתרחקו מכל מה שאתם מקווים שיקודם
כתוב תגובה ל- אמתי
5
ייתכן שכצעד נלווה עשיתם מעשה
  רפאל1 א   20/07/11 17:28
נכון בכך שעוררתם את קברניטי המדינה להתחיל להזיז את אבריהם ולנקוט בצעדים להביא לפתרון מצוקת הדיור. אבל, זה צעד כיסוי!!המטרה בעיקרית לה נוצרתם היא סכנה איומה לעולם היהודי!! אתה מייצרים כאן גלות בכסות של "מדינת כל אזרחיה" כשהמטרה הסופית לבדל את היהודים בתוך ארצם עד לשלב שיהיה ניתן להתנכר אליהם ואין גבול לתהליך כזה.....
בתמצית: התהליך שאתה מבקשים להביא על העם היהודי הוא תהליך שחייבים לגדוע אותו בעודו באיבו. גם אם יהיה שפך דם נוראי. התנסינו בנסיון בידול היהודים בגרמניה של שנות השלושים... אין ספק, הכסף הרב הזורם לכיסכם כל כך מפתה עד שהוא מעוור אותכם מפני ראיית העתיד.
כתוב תגובה ל- רפאל1 א
6
הסמול וההון חברו לחיסול ישראל
  מטאטא   20/07/11 17:40
ממתי הסמול הבורגני עוסק בחברה..נו באמת.... איפוא בדיוק גרה רחל ליאל? ממתי אי פעם בעשרים שנה האחרונות הסמול עסק בנושאים חברתיים. אבל מה... מכיון שהמטרה של הסמול האנטשמי היא השמדת ישראל באמצעות ממשלת סמול, אז הם יעשו הכל כדי שהימין יעוף. ואם זה יקרה הדבר האחרון, שיעניין אותם זה מחירי הדיור. כי הם כוווולם שבעים. כי הם, חלאות הסמול ביחד עם ההון, עושים כסף על חשבון גבם של עניי ישראל. כי הם יחד עם חלאות ההון דוחפים להצפת הארץ בעובדים זרים. זוהי דרכם לחיסול מדינת ישראל היהודית. הון וסמול חברו יחד לחיסול ישראל. ולא אמרתי מילה על עמותות הממומנות במשותף ע"י הקרן להשמדת ישראל ברשות רחל ליאל ואנשי הון, שמטרתם משותפת, הנצחת שלטון המיעוט. בקיצור הסמול וההון הם שני סרטנים, שחברו יחד לחיסול ישראל.
כתוב תגובה ל- מטאטא
7
הקרן לעקירת ישראל
  טיזי   20/07/11 17:41
רחל לכי והטיפי לחברייך השמאלנים ויחד איתם לערבים אהובי ליבך.
כתוב תגובה ל- טיזי
8
מי שיביא להשמדת המדינה הם אלו
  םםםםם   20/07/11 19:42
המבקשים להפוך אותה למדינת הלכה אנטי-דמוקרטית. מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ואין לאף כת בישראל מונופול על כל העם היהודי שמכיל דעות שונות. ואין לאף אחד רשות להפוך סוג אמונה דתית קיצונית מסויימת (חרדי-אשכנזי-משיחי) לעדיפה על אחרים. כל ההתקפה על השמאל ממומנת ע"י יהודים משיחיים שיביאו לאסון שאין ממנו חזרה. לשם כך הם מממנים את ההסתה הקבועה נגד מפקדים, שוטרים, פוליטיקאים, עתונאים, מרצים וכו' שעומדים בפרץ נגד ההתפרעות של הימין הקיצוני המשיחי. השמאל הציוני דואג למדינה לא פחות מכל הטוקבקיסטים בתשלום פה!
כתוב תגובה ל- םםםםם
מי שמקבל כסף על הטוקבק זה אתה!
  ש.מ.   20/07/11 21:16
אני לאומית, תומכת ליכוד, תומכת בדמוקרטיה ותומכת במדינת ישראל כמדינה יהודית. אני בטוחה שמי שעומד מאחורי האוהלים הללו הם אנשי שמאל שכוונתם לא טהורה. הם מציפים תחום צר מאוד בחברה הישראלית וזונחים את כל הצדדים האחרים: מדינת ישראל צריכה הון עתק כדי לשרוד, פשוטו כמשמעו. כאשר הוקטן תקציב הביטחון התוצאות הופיעו במלחמת לבנון השניה. אין ברירה אנחנו צריכים תקציבי עתק כדי לחיות - בטחונית. בשביל זה המדינה חייבת לגבות מסים. זה מייקר את המוצרים אין מה לעשות. האלטרנטיבה היא להיות תלויים בארה"ב עם חובות עצומים כמו שהיה בישראל ואז להיות כפופים ללחצים מבחוץ (היום גם ארה"ב לא יכולה לתמוך בנו - אנחנו חזקים יותר ממנה מבחינה כלכלית). כאשר עורכים תקציב לוקחים בחשבון מאוד מרכיבים ולא מסתכלים רק על מחיר הקוטג' או על עלויות שכר הדירה. מסתכלים גם על תקציב למשכורות לאנשי הקבע כדי למשוך אותם להישאר בצבא כדי שיגנו על מי שחשובה לו מדינת היהודים.....ומי שלא חשובה לו מדינת היהודים מקים אוהלים ומסית אנשים לפעול בכוח כדי ליצור אנדרלמוסיה ותוהו ובוהו. אנחנו מדינה נהדרת. גן עדן עלי אדמות. אחוזי אבטלה נמוכנים ביותר, אין אנשים רעבים, רבים רבים חיים מצויין. יש גם עוני אבל אנחנו לא מדינה קומוניסטית. טבע האדם הוא מעמדות. אנחנו צריכים להשתדל לעשות טוב לאוכולוסיות החלשות אבל לזכור כל הזמן שאם המדינה תלך פייפן, הם הראשונים שישלמו את המחיר.
כתוב תגובה ל- ש.מ.
כשמתארים שמאל הזויי הבט במראה
  יהב עצמון   6/08/11 17:04
זה בדיוק אתה, הסכנה של השמאל והערבים לחרות, עצמאות, וזכויות אדם, גדולה לאין שיעור מסכנת השתלטות חוקי ההלכה היהודית על החיים האזרחיים במדינת ישראל !
כתוב תגובה ל- יהב עצמון
9
תגובה
  צנחן   20/07/11 20:09
להביט בתמונתך זה כמו להביט ברשע עצמו.נוכלת שכמותך.
כתוב תגובה ל- צנחן
10
הייתי מקשיב לך,
  עמי, ת"א   20/07/11 20:17
אבל אני לא מקשיב למי שתומך באויבי בכל הזדמנות שהיא. אדם כזה פסול לעדות ופסול להצעות בנות הקשבה. מה גם, שאתם לא יכולים לאחוז את החבל בשני הקצוות - גם ללחוץ על ייבוש הבניה ביו"ש, וגם להתפלא אח"כ שמחירי הדיור במרכז עולים.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
11
רחל ליאל ובעלה אלון ליאל
  רונן גולדשטיין   20/07/11 20:48
ובתם דפנה ליאל הם בדיוק האנשים שמתאימים להוביל "מחאה חברתית" על מחירי הקוטג' והדיור בישראל. כן כן,אלו הם הבולשביקים האנטישמים הפאשיסטים,שעושים קולות של "חברתיים",כאשר כל המטרה שלהם היא אחת: להפיל את הממשלה,להחליף אותה ולרוץ לאחר עלייתם לשלטון לאבו מאזן ואסד,בכדי למסור להם את ארצנו,ולהפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. בל תטעו אזרחי ישראל.ציפי לבני לא יכולה להגיד זאת במפורש ובפה מלא,אבל היא תומכת בכל הארגונים השמאלנים הקיצונים הללו שכל מטרתם היא לבטל את מדינת ישראל,וברוב חוצפתה טוענת שהיא "מייצגת את העם".
ציפי לבני חברה לארגוני השמאל התומכים בארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים,אבל בכדי לא לפגוע בסיכויה האלקטורלים,היא עדיין משחקת את המשחק של "הימנית המתונה",ולא סתם היא ממשיכה להשתמש בשם בית אביה-לבני.
היא יודעת שלעם יש כבוד והערכה לאביה איתן לבני,אבל הבולשביקית החדשה למדה היטב משיעורי היחצנו"ת שהיא מקבלת מהתקשורת ומאייל ארד,שכדאי לה להמשיך להשתמש בשם זה,למען יראה העם איזה ציונית דגולה היא. רחל ליאל וציפי לבני אינן שונות בהשקפתם,רק שציפי לבני לא יכולה לגלות את האמת הזו מפחד יום הבוחר.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
12
הדלק למחאה בעלי הדירות להשקעה
  איש עצוב   20/07/11 22:10
וכל הכל יסתדר כאשר יחוקקו הוראות שעה (זמניות) אשר יתנו הקלות בחוק התכנון והבניה לעניין פיצול דירות, פיקוח על מחירי דירות מפוצלות (המדינה תוותר על היטלי השבחה ובתמורה ירד שכר הדירה) - הממשלה תתמוך בבנית משרדים מחוץ לסיטי של הערים ובפריפריה, הממשלה תעודד אם בפיתוי ואם בכוח - לפנות את המשרדים מדירות המגורים אל אותם קומלקסים של משרדים מסובסדים. מאד פשוט - מחייב הוצאת האצבע מהתחת, נקווה שיוציאו. אולי אימת ההפגנות, צל הרים כהרים, תביא לכך ואם כן, יבורכו המפגינים, ואם לא, ממילא כל ההפגנות הילדותיות האלה יעכו תוך יום יום יומיים, גם אם יאיר ליד ימשיך לשלהב את הסטודנטים לקידום מטרותיו. נו באמת - כמה זמן יעשו הסטודנטים פיפי וקקי ברחוב גלל המילים היפות של יאיר לפיד?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אתה חזיר שבע, ולא איש עצוב...
  מטאטא   21/07/11 00:25
התגובה שלך מראה על אטימות מוחלטת לזולת. האינטילגנציה הרגשית שלך פשוט לא קיימת. יש כאן מחאה אמיתית של כל שדרות הציבור, והימין ישלם במטבע קשה בבחירות הבאות, על נכלולי שקרנייהו. ביובייהו כבר הוריד לזנות פוליטית את הליכוד, והוא הולך להוריד אותו שוב. העם הדבילי היושב בציון, לא לומד. אותם פולטיקאים אפסים מנהלים אותו שנים רבות (ברוב המפלגות.). מדוע נתנו לאפס הזה, להיות ראש ממשלה שוב פעם???
כתוב תגובה ל- מטאטא
הלו תעצור - אתה שובר הראש
  איש עצוב   21/07/11 14:37
כתוב תגובה ל- איש עצוב
13
הקרן החד"שה לחורבן ישראל קפצה
  קורןנאוה טבריה   21/07/11 06:24
כמוצאת שלל רב על המצוקה הזמנית=כדי להחריב את ישראל מבפנים תחילה=זו המטרה הראשית של הקרן החד"שה לחורבן ישראל=לא תצליחו ותשאלו את בלעם!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
רחלליאל מנכלית הקרן להשמדת ישר
  ירדנה   21/07/11 07:02
היא עושה הכל להשמדתינו במסווה של מחאות חברתיות צודקות להזכירך התנועה "זו ארצנו" פרשה בגלל אנשים כמוך מהמחאה כי הם תפסו שהם כלי בידי הקרן להשמדת ישראל לכי לכל הרוחות ותתערבי במדינות אירופאיות אחרות ותניחי לעם היושב בציון לחיות את חייו כולל בתך ובעלך העוזרים לך להשמיגד אותנו מבפנים
כתוב תגובה ל- ירדנה
15
הגובות לגב' ליאל מסבירות הכל
  סוכנות של האויב   21/07/11 09:00
כתוב תגובה ל- סוכנות של האויב
16
חייבים לראות את הסרטון הזה
  האמת בלבד   21/07/11 10:27
youtube.com זה כל כך פשוט
כתוב תגובה ל- האמת בלבד
17
גב' ליאל למה את נגד צה"ל ובננו
  אזרח חרד לבניו   21/07/11 11:22
המשרתים בשמירה נאמנה על משפחתם מפני הזעם והפאשיזם הערבי. למה עודדתם את גולדסטון להשמיץ את צה"ל? למה? למה? זה נשגב מבינתי.... יודנראט כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- אזרח חרד לבניו
הסיבה: 200,000 ש"ח בחודש !
  רפאל1 א   21/07/11 14:52
כתוב תגובה ל- רפאל1 א
18
הבנתי לאילו חלופות היא מתכוונת
  ניררררררררררר   21/07/11 12:16
כמו שיש כבר משכנות עוני בפזורות הבדואיות מסביב לבאר שבע, בהם הבדואים חיים בדיור זול ובר השגה, אפשר לעשות את אותו דבר בתל אביב! למה לא להקים אוהלים פחונים ומשכנות עוני לכל אורך שדרות רוטשילד?! ואם בעקבות זאת הגניבות יתרבו, זה יוריד את הביקוש, וגם המחירים ב"דירות הותיקות" ירדו! בסופו של התהליך הקמת מאהל בדואי על חורבות תל אביב תעלה גרושים...
כתוב תגובה ל- ניררררררררררר
19
למה נציגת הבוגדנות מוצגת בראש
  שאלה ליואב יצחק   21/07/11 23:25
זה יומיים רצופים שהמאמר התעמולתי הזה של הקרן החדשה לישראל מוצג בראש הגליון של ניוז 1 ללא הרף. האם הקרן החדשה לישראל משלמת עבור זה כפירסומת או מישהו אצלך במערכת אוהב אותם מאד מאד? השואל: יהודה דרורי
כתוב תגובה ל- שאלה ליואב יצחק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il