|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
א מ רול |
|
21/08/11 09:07
|
|
|
|
|
2 |
|
|
צנחן |
|
21/08/11 09:19
|
|
|
|
כתבה מייללת לא תסייע בדבר יש צורך פשוט לתבוע את האיש בבית משפט ולחשוף אותו לאור השמש.איש אומלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
צנחן
|
|
|
|
3 |
|
|
רוי |
|
21/08/11 09:19
|
|
|
|
אתה מדבר על הסתה של רענן שקד ובאותו זמן רושם בכותרת שלך "הרוח הנאצית של..."? עינייך עד כדי כך סומות? על מה אתה מלין בדיוק? על כך שהוא רושם את דעתו בנוגע לסבסוד מגזר מסוים בארץ באופן וולגרי? מתי בפעם האחרונה קראת את אחד הטורים בעיתונך של נרי אבנרי? אם רענן שקד מסית נאצי אז מה נרי אבנרי ואחרים בNEWS1? אם רענן שקד מסית נאצי אז 50% מהעיתון הזה (NEWS1) הם מסיתים נאצים גרועים בהרבגה. עדיף שתעשה קודם בדק בית לפני שאתה מחפש עוולות עיתונאיות בשדות של אחרים.
ואגב, אם כבר, ההקבלה הראויה היתה לסין הקומוניסטית ולא לגרמניה הנאצית. כנראה שפשוט לא היית יכול להתאפק מלהכניס את המליה "נאצית" לכתבה שלך. אבל אתה חס ושלום מסיט, נכון?
|
|
כתוב תגובה ל-
רוי
|
|
|
|
|
|
|
שאול אבידור |
|
21/08/11 09:59
|
|
|
|
אני רחוק מהדת כרחוק מזרח ממערב. החרדים, עם כל המגרעות שלהם הם היהודים האחרונים שנשארו בארצנו. כל היתר הם ערב- -רב שיש להם תאווה אדירה למסור את ארץ ישראל כולה לערבים.
אל תשכח שתושבי הקיבוצים מהווים בסך הכל 3% מהאוכלוסייה, אבל המדינה הסוציאליסטית-קומוניסטית העבירה אליהם תקציבי ענק מאז קום המדינה, והיום נותנים להם בחינם את האדמות שהם יושבים עליה. אז קצת פרופורציה. אל תיטפל אל החרדים. פעם הקיבוצניקים היו חוט השדרה של הקצונה הבכירה בצבא. היום הם נעלמו ועזבו לחו"ל עם תוארי דוקטור ופרופסור, למדו על חשבון המדינה. חובשי הכיפה הסרוגה תפסו את מקומם המכובד והם לא מקבלים את האהבה שזכו לה הקיבוצניקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול אבידור
|
|
|
|
|
|
|
רוי |
|
21/08/11 13:18
|
|
|
|
לא ממש ברור למה הרגשת צורך להצדיק לא רק את הסבסוד לחרדים, אלא גם למתנחלים, כאשר בכלל לא הבעתי דעה בנושא אלא ביקרתי את הרטוריקה המתלהמת והמסיתה של איתמר לוין, ללא כל קשר לשאלה האם הוא צודק בדבריו או לא.
כמו כן אתה טועה ומטעה. החרדים הם ממש לא היהודים היחידים שנותרו בארץ והם ממש לא נרתעים מלהחזיר שטחים כאשר יש להם אינטרסים קואליציונים לעשות זאת (הם עשו זאת עם רבין). כמו כן, לא כל מי שחושב שצריך לסיים את השליטה ביהודה ושומרון ועזה בגלל שהם גורמים ליותר נזק מאשר תועלת הוא, כדבריך, בעל "תאווה אדירה למסור את ארץ ישראל כולה". הוא פשוט בעל דעות אחרות משלך. אהבת מדינת ישראל היא אינה נחלתם הבלעדית של מתנחלים ודתיים.
לסיום הביקורת של רענן שקד היתה על החרדים, לא על חובשי כיפה סרוגה, והחרדים רחוקים מלהיות (שוב כדבריך) "חוט השדרה של הקצונה הבכירה בצבא". אז בקיצור, מה הקשר של התגובה שלך למה שרשמתי ומה הקשר באופן כללי למציאות בה אנו חיים?
|
|
כתוב תגובה ל-
רוי
|
|
|
|
|
|
|
אבי ברטור |
|
21/08/11 11:05
|
|
|
|
הפרזה בשימוש במילה נאצי היא זילות, ועל אף העובדה שאינני מסכים עם הוולגריות של אותו אדם, לא פחות וולגרי להטיח את המילה נאצי באיש הוולגרי ההוא. אגב, ניתקתי כל קשר עם בחורה מגרמניה שתארה את ביבי כנאצי, למרות שאני ממש לא מת על האיש.
יתרה מזו, להגיד שמי שלא מסכים עם המדיניות החרדית של ממשלות ישראל למיניהם מוכן למסור את המדינה לערבים, גם זו תגובה עם גוון מסריח של שנאת אחים.
לא כל יהודי גאה הוא ימני קיצוני, ולא כל ימני קיצוני הוא בהכרח יהודי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי ברטור
|
|
|
|
|
|
|
יהודי שזוכר |
|
21/08/11 13:33
|
|
|
|
מה שמוריך אמרו-ליבוביץ ומרעיו- כינו את אלה שהגנו על עצמם
מירי ערבים יהודונאצים -ואף אחד מכם לא הגיב ולו במלה מרומזה שהם הגזימו ורק כאשר מגיבים לאחד שתוקף רק את הילודה היהודית
(לבדואים בנגב יש עשרה או ויתר צאצאים-ואחד אפילו הגיע -למיטב זכרוני לשלושים וחי על חשבון ביטח לאומי) זאת צביעות ואפילו שנאה עצמית
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי שזוכר
|
|
|
|
|
|
|
נאק |
|
21/08/11 14:16
|
|
|
|
אלא יהודי חסר הבנה !
ליבוביץ (לבדו בלי מרעיו) דיבר על מ-נ-ט-ל-י-ו-ת יהודונאצית שמתפתחת בצרוה טבעית כאשר עם מדכא/כובש עם אחר ומותיר אותו נטול זכויות.
והוא בטח שלא דיבר על אם באים להרוג אותך או כל מיני קישקושים מבוהלים שבטח רצים לך בראש.
|
|
כתוב תגובה ל-
נאק
|
|
|
|
|
|
|
רוי |
|
21/08/11 14:28
|
|
|
|
ראשית, אתה מסיק שליבוביץ היה "מורינו". מי אמר? לא אני ולא אבי ברטור הבענו איזושהי דעה פוליטית או מדינית או חברתית. הביקורת שלנו היתה על השימוש הלא ראוי במילה נאצי. כמו כן, אם היית שואל את דעתי לגבי ליבוביץ היית שומע בדיוק את אותה הביקורת שהעברתי על איתמר לוין. ולסיום, לבדואים אולי יש גם עשרות צאצאים אבל לא הם אלו שמכתיבים בכנסת את נושא קצבאות הילדים אלא החרדים, ככה שזה ממש לא קשור.
|
|
כתוב תגובה ל-
רוי
|
|
|
|
4 |
|
|
מטאטא |
|
21/08/11 09:35
|
|
|
|
מנסים לתפוס טרמפ על המחאה החברתית הצודקת של כלל העם. זה לא יילך להם. המחאה החברתית בסופו של דבר תצליח- ZB שקרנייהו ייתקפל יתכופף ויזחל על גחונו בפני העם או, שתנועת הליקוק תמצא את עצמה במיץ של הזבל הפוליטי עם משהוא כמו עשרה מנדטים בבחירות הבאות. ולגבי הסמול הנאצי- הם לא יצליחו לעשות הון פוליטי מהמחאה החברתית הצודקת. בבחירות הבאות מרץ אולי כבר לא תעבור את אחוז החסימה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מטאטא
|
|
|
|
|
|
|
בלטשאצר |
|
21/08/11 10:59
|
|
|
|
|
|
|
|
רונן גולדשטיין |
|
21/08/11 21:54
|
|
|
|
מה אתה, תגיד כבר יא מטאטא מטונף! שמאלני? ימני? הזוי?
מרעיל בארות? שונא כל מה שזז? חלאה? מגעיל? פה סירחון?
אנחנו לא מצליחם להבין.
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין
|
|
|
|
5 |
|
|
טול קורה מבן עינך |
|
21/08/11 09:37
|
|
|
|
אם גברים חרדים אינם עובדים ויש להם משפחה של 11 ילדים, מאיין מגיע הכסף? מסנטה קלאוס? מדוע דירה בבית שמש או אלעד או קציר המיועדת בכל מני טריקים לחרדים בלבד עולה 300 אלף שקל? אין ולא היתה חברה בעולם מאז ימי האדם הקדמון ואפילו לפני הדתות שגברים לא עבדו עבל התקיימו בכבוד. לא .................... אז בבקשה תפסיק לעבוד עלינו בעניים ... פשוט תלמדו מקצוע ותתחילו לפרנס את החלומות שלכם...
|
|
כתוב תגובה ל-
טול קורה מבן עינך
|
|
|
|
|
|
|
אברהם2 |
|
21/08/11 09:53
|
|
|
|
יוכל לייחס גם את החטא שבהשכלה הירודה שלך- כפי שהיא מתבטאת בשגיאות הכתיב האיומות הקיימות במשפטים הספורים שקישקשת - לחרדים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אברהם2
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
21/08/11 09:57
|
|
|
|
העתונאית החרדית עובדת (עתונאית מה לא ברור) וכך גם בעלה, מה שלא מפריע לך סמולן נאור להגיד בדיוק את ההפך.
למה שלא תחזור לבית הספר קודם שאתה שופך הגיגים של נאורים?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
טול קורה ... |
|
21/08/11 11:14
|
|
|
|
מר שחף אתה מתעלם במופגן מהסטטיסטיקה של תעסוקת החרדים. אני לא "סמולן" כלשונך הדלה..., אבל בכל מקרה "סמולן" הוא כינוי גנאי רק בעיני "הפאשיסטים" הנאורים בעני עצמם.
|
|
כתוב תגובה ל-
טול קורה ...
|
|
|
|
|
|
|
יהושפט |
|
21/08/11 10:10
|
|
|
|
ובעלה עובדים. הנשים במגזר החרדי עובדות. ואתה כותב כאילו מדובר במשפחות מרובות ילדים במגזר הערבי.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהושפט
|
|
|
|
|
|
|
ברוריה מקרית חיים |
|
21/08/11 11:25
|
|
|
|
זה פשוט מזעזע איך שאתה מגיב מבלי שקראת בכלל. והשנאה הזאת שלך מביכה ומדאיגה מאוד.
אז כיוון שלא קראת את המאמר: מלי גרין עובדת , בעלה עובד, והם מקבלים מבטוח לאומי בשביל 11 ילדים 2700 שקל.
הזבל הזה שלכם נגד יהודים, ולא משנה אם חרדים, דתיים או חילוניים - הוא פשוט חלאה. אתם חלאות המין האנושי. אין לכם שום אחיזה בעולם הזה. אין לכם שורשים, אין לכם שכל (אפילו לקרוא מאמר) ואין לכם מסר.
אגב, כשאתה מפרנס עבור הבדווים 6-7 נשים ולכל אחת מהם לפחות 10 ילדים - איך זה נקרא?? אח, כן, אליבא דשמאל זה נקרא שוויון זכויות נכון??
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית חיים
|
|
|
|
|
|
|
טול קורה... |
|
21/08/11 11:58
|
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
21/08/11 15:20
|
|
|
|
ברחובות, גם הבדויים ברובם המכריע לא משתתפים בפיגועי טרור.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
טומטום |
|
21/08/11 12:33
|
|
|
|
אולי בנצרת עילית? בחריש משך שנים המדינה התחננה לאנשים שיבואו ויקבלו בית כמעט בחינם ואף אחד לא רצה. רק החרדים הסכימו לבוא.
יודע מה - בוא ללוד ותקבל דירה בזול.
רק מה לך יש הרבה דרישות שלחרדים אין, אתה דורש לקבל בית זול בשכונה טובה ובמיקום מעולה - כלומר לקבל בית יקר במחיר זול.
מה לעשות - במחיר זול אפשר לקבל רק בית זול...
|
|
כתוב תגובה ל-
טומטום
|
|
|
|
|
|
|
joe reed |
|
21/08/11 23:40
|
|
|
|
לכבוד אדון עם עץ השנאה ופרח הבורות המפארים את פניך דירה בבית שמש באיזור החרדי מתחיל בתשע מאות אלף שקלים ואין עדיין אף דירה בחריש-קציר העיר עדיין בתכנון!
|
|
כתוב תגובה ל-
joe reed
|
|
|
|
6 |
|
|
סתם_1 |
|
21/08/11 10:12
|
|
|
|
כדאי להזהר בשימוש במושג נאצים באופן כללי. באופן פרטי, גם אם כתבה נורא הרגיזה אותך, כדאי לזכור שתגובה מוגזמת עלולה לעורר בקוראים יחס הפוך. כדאי שתמתן אותה. רענן הוא טיפוס הומוריסטי ולכן השווה רחם למכונת כביסה, ולשתן ממקפצה. הוא צודק בכך שהאישה החרדית היא בית חרושת לילדים ואין לה שיקול דעת בנושא, היא חייבת להמליט או להשריץ כל שנה. זה פשע! ביקורת נכונה היתה יכולה להיות: 3,000 שקל ל- 11 ילדים זה אפילו לא מדגדג את ההוצאות ובתי משפט למזונות יודעים את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם_1
|
|
|
|
7 |
|
|
זלמן לוי |
|
21/08/11 10:17
|
|
|
|
ם אני נדהמתי , כאשר קראתי את הכתבה של שקד , ולמרות שאני חילוני ויש לי ביקורת קשה על התנהלות הקהילה החרדית במדינה , סבורני שהטענות של שקד כנגד הולדת ילדים רבים של זוג שעובד ומשלם מיסים ולא מתבטל ולא בא בדרישות וטענות למדינה ולאחרים , היו מופרכות ואפילו חוצפניות . כמו שגידול ילדי משפחת גרין , הם "על חשבונו" של שקד , כך ביטחונו של שקד ומשפחתו , הם " על חשבון" משפחת גרין [ 11 ילדים ישרתו בצהל - בהנחה שלא ישתמטו]. מסכים בעיקרון לביקורתו של לוין על שקד , אך ההשוואה והדימוי לנאצים , היה מטומטם , נבזי ולא ראוי בכלל. חבל , איתמר , הפסדת אצלי הרבה נקודות , לאחר שהרווחת אותן במאמר טוב ומנומק , קודם לכן.
|
|
כתוב תגובה ל-
זלמן לוי
|
|
|
|
8 |
|
|
נחום תקום |
|
21/08/11 10:22
|
|
|
|
לא הבנתי איך עורך ידיעות אישר את המאמר השטרימרי הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום תקום
|
|
|
|
9 |
|
|
בתיה |
|
21/08/11 10:28
|
|
|
|
מדוע רוני שקד לא מתלונן על עשרות הילדים שהבדוים הפוליגמיסטים מגדלים על חשבונו וגם על ילדי מחבלים וכיוב אוהבי ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
בתיה
|
|
|
|
10 |
|
|
רפלקס מותנה |
|
21/08/11 10:31
|
|
|
|
|
11 |
|
|
עופר פו |
|
21/08/11 10:45
|
|
|
|
בלי קשר לחרדים
מבוגרים צריכים לקחת אחריות על חייהם ל=ולא לבנות על צדקה ועזרה
אין שום סיבה שאשלם על כך-והעובדה שאין סיבה שאסבסד לימודי פילוסופיה סינית אינה רלוונטית-שתיהן פסולות
ידידי
אתה כבר לא ילד-האם אתה מחנך את ילדיך לחיות בהתאם ליכולתם?
או שמה אתה מסביר להם שבשם הערבות ההדדית הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם?
איכזבת -אני מציע שתסתכל טוב טוב במראה ותשאל את עצמך:
במה אני תומך כאן בעצם?
|
|
כתוב תגובה ל-
עופר פו
|
|
|
|
12 |
|
|
נכנסים למיטתנו |
|
21/08/11 10:52
|
|
|
|
|
13 |
|
|
serena |
|
21/08/11 10:57
|
|
|
|
Moli Green is from large illustrias family
Her mother has started a new career as a CEO of a start up company
They are all hard working torah observant,people loving independent personalities from the oldest son to their beautiful youngest cdaughter of sixteen
\The grest sage "Rabbi Samson Rahael Hirsch staed "you cant raise one child or twleve without the helping hand of the "One Above
Perhaps that is the secret of malis success
|\she lives by this1
|
|
כתוב תגובה ל-
serena
|
|
|
|
14 |
|
|
שינשין |
|
21/08/11 11:02
|
|
|
|
כן לא צריך להתבייש ולא לפחד מלהשתמש במילה הזו.
שלא יטיפו לנו שאנחנו משתמשים בשואה ומזילים אותה.
גם שלי יחימוביץ מכנה אנשים כמו רענן שקד "האנטישמים החדשים". שלי יחימוביץ ידוע לאיזה מחנה היא שייכת.
מדובר באנשים המלאים שנאה ליהדות ולכל מה שמזכיר להם יהודי. השינאה לחרדים נובעת מעיקר בגלל שהם הכי מייצגים את היהודי האותנטי ונלחמים על הזהות היהודית.
שרדנו את היטלר נשרוד גם אותם!@!!
|
|
כתוב תגובה ל-
שינשין
|
|
|
|
15 |
|
|
ידיעות מתחרה בארץ |
|
21/08/11 11:22
|
|
|
|
|
16 |
|
|
ממשלתי הוא יקרוס |
|
21/08/11 11:32
|
|
|
|
ידיעות, עיתון בקריסה,ללא מימון ממשלתי הוא יקרוס.
לידיעות חובות הולכים וגדלים אותם לעולם לא יחזיר.
מנהלי קרנות מוסדיים ועוד (חלקם מנהלי קרנות הפנסיה, מנהלי כספים בעיריות וכיוצ"ב, שהם גם עובדי מדינה בהסכם קיבוצי),
מחויבים בחוק, לקנות שטחי פרסום גדולים בעיתונים ע"מ להזרים להם כספים.
הבנקים ה"מולאמים" גם הם נצטוו לאפשר אשראי נזיל, התחייבויות ז"ק , גם הם גם האג"חים לעולם לא יוחזרו.
חנן וייס, סא"ל במיל' פעיל
יו"ר דירקטוריון
סמנכ"ל כספים
מוסמך MBA
|
|
כתוב תגובה ל-
ממשלתי הוא יקרוס
|
|
|
|
17 |
|
|
קלאודיה קול |
|
21/08/11 11:37
|
|
|
|
שעשתה את הונה על חשבון היהודים שנספו בשואה...
אבל ידיעות אחרונות "מתחרה " בהארץ ב"הצלחה" לא מבוטלת ועשוי ליטול ממנו את תואר השטירמר הישראלי!!!!
השנאה המטופשת והנאורה הביאה לכך שמליון ישראלים תחת ירי של האוייב האיסלמי.
אבל במקום להכיר באיום ולהתמודד עם המציאות המטורפיים של השמאל הנאור מצאו את האשם בכל : החרדים (הרי הם נראים ומלבשים כיהודים!!!!!!!!)
ואם זה מזכיר למישהו את גרמניה הנאצית.... אז כל השוואה היא לגיטימית.
השנאה גרמה להם לגרש 10000 יהודים מבתיהם ולמסור את חלקת ארצם לאיסלם הקיצוניי ביותר ובכך הם הבטיחו שכל נסיון להגיע לשלום יעלה בתוהו... אבל האשמים הם תמיד היהודים!!!
בשביל השמאל המטורף השלום הוא הרבה יותר אובססיה מהרבי בשביל החבדניקים!!!
וככל שהם מלקקים יותר לאיסלמים הם הופכים יוותר יותר דומים להם ולנאצים בשנאתם ליהודים!!!
והם מקרבים את המאכלת האיסלמית גם לגרונם של ילדיהם... אבל ה"נאורים" חכמים מידי מכדי להבין זאת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קלאודיה קול
|
|
|
|
18 |
|
|
פנחס |
|
21/08/11 12:00
|
|
|
|
הגזען רענן שקד לא רוצה לדעת שללא הילודה החרדית והדתית(אחיינתי דתית ויש לה ברוך השם 10 ילדים כן ירבו) הוא בקרוב מאוד יהיה מיעוט ביחס לפלשתינים גם בתוך הקו הירוק. אבל הרשע הטפש הזה מאמין וחושב שבכלל אנחנו לא צריכים את ישראל מחוץ לגבולות מדינת תל אביב. הוא מאמין שאפילו שהפלשתינים ישתלטן על כל ישראל בגבולות הקו הירו'ק הוא יוכל להמשיך לשבת בשלווה במדינת תל אביב .
אני מתאר לעצמי איך הוא וכל התשקורת הסמולנית היו תוקפים את מי שהיה אומר שהפלשתיניםאזרחי ישראל יולדים יותר מדי ילדים.
אין גבול לאוטו אנטישמיות של הסמול הנאור.שנאה עצמית חולנית
|
|
כתוב תגובה ל-
פנחס
|
|
|
|
19 |
|
|
עזרא מנצור |
|
21/08/11 12:01
|
|
|
|
החרדים בישראל - תופעה ייחודית בעולם! מדינה המאויימת על חייה כל העת ושזקוקה למשאבים כלכליים, מתחזקת אוכלוסייה עצומה של פאראזיטים, אוכלי לחם חינם, שהם גם שודדי הקופה הציבורית וגם כמובן אינם מתגייסים לצבא... כל אלה הן עובדות יצוקות-בטון. איתמר לוין מייצר מסך עשן, ומתגולל על רענן שקד בגלל "טעויות" במאמרו כאילו שהן מסוגלות לשנות את המצב השערורייתי הזה. צריך להתעורר: מחצית אוכלוסייה עמלה ותורמת - מאכילה ומזינה מחצית שנייה, טפילית, כביכול דתית. כביכול!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עזרא מנצור
|
|
|
|
|
|
|
טול קורה... |
|
21/08/11 12:30
|
|
|
|
|
20 |
|
|
שרוליק 11 |
|
21/08/11 12:02
|
|
|
|
ביקורת, כי בכל פעם שאומרים משהוא על הציבורים הללו, שהוא ביקורת מייד הופכים את זה לגזענות.
במדינת ישראל כמו בכל מדינה יש קופה ציבורים ולכולם יש את הזכות להביע את דעתם כיצד, לנהל את הקופה הציבורית.
מותר לאנשים לביע דיעה שעל המדינה לעזור פחות או לא לעזור בכלל למי שיש כמות ילדים מסוימת.
מותר למדינה לעודד תופעות מסוימות ותופעות אחרות לבלום.
היו זמנים שרצו במשפחות עם ילדים רבים, וזמנים משתנים והיום כלל הציבור כנראה רוצה פחות.
אין לי זכות להחליט לכל אימא חרדית ערביה או חילונית כמה ילדים יהיו לה, אבל יש לי זכות להביע את דעתי על הכספים שהמדינה מקצה למשפחה למען אותם ילדים, כמו שחברי הכנסת החרדים פועלים למען שולחיהם, לי יש את הזכות לדרוש סדר עדיפויות שונה, למה כי זו השקפת עולמי.
אסול להתלהם ולגדף, אבל לנסות להשפיע לסדר יום שונה מותר ואף חובה, אם אני חושב שהכיוון שהולכת המדינה היום הוא לא נכון
|
|
כתוב תגובה ל-
שרוליק 11
|
|
|
|
21 |
|
|
ד.ט. |
|
21/08/11 12:04
|
|
|
|
יהדות היא נטל?
מומלץ פשוט לעבור למדינה שתתאים לצרכיו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ד.ט.
|
|
|
|
22 |
|
|
לר |
|
21/08/11 12:17
|
|
|
|
רוב המגיבים כאן לא קראו את הכתבה או קראו חלק קטן או שיש להם בעיה בהבנת הנקרא. לא צריך להתלהב יותר מדי.
כמו כן כל אילה שנתפשים לענין -חרדי לא עובד 11 ילדים-
כמה חרדים אתם באמת מכירים אישית?
האם בדקתם כמה מוסדות ופרות קדושות יש במגזר החילוני שלא מביאים תועלת ומקבלים תמיכה וכספים.
|
|
כתוב תגובה ל-
לר
|
|
|
|
23 |
|
|
ג'וש |
|
21/08/11 12:18
|
|
|
|
|
|
|
|
המבקר |
|
21/08/11 13:31
|
|
|
|
לקרוא את הכתבות שלו. לך תקרא כתבות של רענן שקד ואולי זה ימצא חן בעיניך!
|
|
כתוב תגובה ל-
המבקר
|
|
|
|
24 |
|
|
שינאת חינם |
|
21/08/11 12:20
|
|
|
|
שונא מזרחים
זונא חרדים
שונא מתיישבים
איך עיתונאים כזה מסוגל לכתוב בעיתון המיועד לחברה האזרחית כ שהוא שונא 70% מהעם שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שינאת חינם
|
|
|
|
25 |
|
|
מו |
|
21/08/11 12:30
|
|
|
|
משפחתו על עובדיה יוסף לדורותיה, עשרות ומאות אנשים, כולם חיים על חשבון המדינה. מעולם לא עבדו בעבודה יצרנית.
בארץ מאות רבני ערים ורבני שכונות בשכר, במינוי לכל החיים. רק בתל אביב חמישים ושלושה רבני שכונות. מי צריך את זה?
נסיעות בתחבורה ציבורית מסובסדת לשכונות/ישובים דתיים.
דיור מסובסד והלוואות דיור שהופכות למענקים.
רוב הדתיים שכן עובדים, עובדים בשרות הממשלתי היכן שיש קביעות ולא צריך ממש לעבוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
מו
|
|
|
|
26 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
21/08/11 12:38
|
|
|
|
הסמול האדום,הפרו-פלשתינאצי והאנטישמי סלקטיבית=עכשיו!!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
27 |
|
|
אבס |
|
21/08/11 12:39
|
|
|
|
אני מפסיק המנוי לעיתון המגויס הזה .כתבה מזעזעת.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבס
|
|
|
|
28 |
|
|
רמץ |
|
21/08/11 12:45
|
|
|
|
חבל שדודו טופז כבר לא איתנו כי אז אפשר היה לבקש ממנו לשלוח את הבריונים שלו שיפוצצו ממכות את הרענן שקד האיש שכמוהו כמחפש את עליונות הגזע הלבן ונקיון המדינה מחרדים. ואני אומר שהמדינה צריכה להתנהג כמו כיתה בבית ספר. רענן שקד הוא תלמיד סורר שמשתין בכיתה וצריך להעיף אותו קיבינימט החוצה מהכיתה. שיעזוב לאירופה, לאמריקה, לסין לאנשהו כי אסור שיהיו תפוחים רקובים וציניקנים כאלו במדינה. למדינה חייבת להיות הזכות להקיא אנשים כמוהו החוצה מקרבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
רמץ
|
|
|
|
29 |
|
|
א1968 |
|
21/08/11 12:50
|
|
|
|
|
|
|
|
קוסם |
|
21/08/11 15:41
|
|
|
|
|
30 |
|
|
מיכאל ב |
|
21/08/11 12:53
|
|
|
|
חד הוריות שרוצות להגשים את עצמן?
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכאל ב
|
|
|
|
31 |
|
|
שע |
|
21/08/11 12:57
|
|
|
|
איתמר שלום.
עיתונאי, באשר הוא, קיבל מנדט לכתוב על הכול, וזה בסדר גמור. כך נולדה 'הממלכה השביעית' והיא קיבלה במהלך מאות שנות קיומה רשות בלתי מסוייגת לפרסם כל דבר.
אני בעד.
השאלה היא לגבי ה'איך'.
חבל לי על נפשו המיוסרת של רענן שקד. שנים שהוא תוקף את המגזר, במקום להידבר, להעיר, להאיר.
בוטותו היא פרנסתו.
אל לנו לפגוע בפרנסתו של אדם יהיה גס לשון ככל שיהיה.
אילו לא יכתוב בשלון שכזו, היקראוהו??
הייתי שולח תצלום הכתבה לגב' דורנר - יו"ר מועצת העתונות.
טוב שהגבת.
חבל שזה נופל על אזנים ערלות, שהרי יהיו לו תומכים להסתה המילולית שלו ברבדים שונים של עמנו הכמה למילותיו הגסות
|
|
כתוב תגובה ל-
שע
|
|
|
|
32 |
|
|
אורי ברזל |
|
21/08/11 13:05
|
|
|
|
מי זה רענן שקד שבכלל צריך להתיחס לשטויות שהוא כותב?.
יש עתונאים מטעם ש"אוכלים את עצמם" כל יום בגלל העובדה כי אף אחד לא מייחס חשיבות לפרי עטם.
שקד ועתונו הם אחד מהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי ברזל
|
|
|
|
33 |
|
|
בשם בן גוריון |
|
21/08/11 13:08
|
|
|
|
יעבדו כהוריהם וישרתו בצבא, רק אנטישמים ואנטיציונים יתבטאו נגד רבויים.
|
|
כתוב תגובה ל-
בשם בן גוריון
|
|
|
|
34 |
|
|
יצחק הכהן |
|
21/08/11 13:20
|
|
|
|
ועושים ילדים. מי ששונא חרדים לא צריך נבלות מסוגו של גרין
ללבות שינאה. אצל שונאי חרדים השנאה מולדת. זרע עמלק חדר לגנים היהודים ומכה בנו קשות: ראה הארץ וy-net, בצלם, שלום אך שווא ויתר הזוחללים למיניהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יצחק הכהן
|
|
|
|
35 |
|
|
לא גזען. צודק |
|
21/08/11 13:27
|
|
|
|
עד מתי תמשיכו להאמין לכל מה שכותבים ??
גם הכתבה היא מסיתה משום שהיא בבירור לא מציינת את האמת.
עד שהילדים שלי לא יקבלו 1000 ש"ח לחודש על כך שהם לומדים ( בלי לעשות שירות צבאי) לא אפסיק לדרוש צדק.
ואני לא גזען, אני אוהבת את כל בני ישראל, אבל האפלייה היא גדולה מדי.
אין ספק שהציבור הדתי עשה בחוכמה ולא בחל בפוליטיקה ע"מ להשיג את מבוקשו, אבל אנחנו המטומטים שהסכמנו לא מוכנים להסכים יותר.
לא יהיה שלום בין המחנה הדתי ולחילוני עד שלא תבינו את גודל הגזילה שלכם..
|
|
כתוב תגובה ל-
לא גזען. צודק
|
|
|
|
|
|
|
אחד שמבין |
|
21/08/11 16:37
|
|
|
|
מבלי להיות חרדי ומבלי להצדיק את ההשתמטות המגעילה שלהם ומבלי להיות שוטף להתנהלות שלהם:
1. הילדים שלך למדו בחינות ממלכתי והם ב"מוכר שאינו רשמי" - ההקצבה אצלהם היא לפי ראש והיא קטנה משמעותית.
2. האוניברסיטה של הבן\בת שלך מסובסדת ואת יכולה להשוות למכללה פרטית ולראות מה ההבדל.
3. תעריף חשמל אחיד - מפלה לרעה משפחות גדולות (כי הכל נחשב צריכה בסיסית ואין סף שמעבר לו זה מותרות).
זה 3 דוגמות. בטח יש עוד וחרדלוגים מומחים יפרטו לך. אז מספיק להתבכיין על כסף.
ושוב נחזור - הכי מגעיל זו ההשתמטות שלהם
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שמבין
|
|
|
|
36 |
|
|
משה.מ |
|
21/08/11 14:03
|
|
|
|
לנאצי אין כינוי אחר לנאצי רענן שקד.כותב אליך חילוני גמור.לא בך האשמה .האשמה במי שמעסיק אותך. האשמה בעורך. האשמה בכל הרוכש את הזבל הזה.(דרך אגב.קיבלתי אותו בתחנת דלק ביום שישי וסרבתי לקחת).בן בלייעל הימלר לא היה מיתבייש בך.קח את נוני מוזס שהשאיר אותך בעבודתך מעבר ליום שישי ולכו לכל הרוחות.אם התבלבלתה להזכירך אני חילוני אף יותר מימך .
|
|
כתוב תגובה ל-
משה.מ
|
|
|
|
|
|
|
מ.משה |
|
21/08/11 15:44
|
|
|
|
אני שעה לאחר קריאת הכתבה ודמי עדין רותח.מזלך הגדול חתיכת טינופת שאתה לא לידי ברגעים אלה.בביטחון אומר לך שלאחר תקופה קצרה הייתה הולך לבקש קיצבת נכות מהביטוח הלאומי .וסביר שהייתה צמוד לעובדת סעד שתאכיל אותך כי לא יהיו לך ידיים שבהם ההימלר היה גאה.קח איתך את בעל העיתון שאישר לך לכתוב כך ולכו לכל הרוחות.
|
|
כתוב תגובה ל-
מ.משה
|
|
|
|
37 |
|
|
יאיראורן |
|
21/08/11 17:18
|
|
|
|
הראשונה, עובדת קשה לפרנסתה והטורים שלה משובבי לב ונפש.
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיראורן
|
|
|
|
38 |
|
|
יהודית כרם |
|
21/08/11 17:28
|
|
|
|
קראתי את שקד ולא האמנתי.
"מלי גרין יולדת ילדים למחייתה", הוא כותב, "על חשבוני". איך בדיוק? לעדותו של שקד, הגב' גרין היא אישה חרוצה שמעטות כמותה, עיתונאית, בעלת טורים, סופרת פורה. בעלה עובד כמנהל בית ספר. מיסיהם הישירים, ובוודאי העקיפים, (שהרי היא קונה כל מוצר, מחוט ועד שרוך נעל במכפלה של 11, ומשלמת מע''מ כמובן!),מממנים את בנו היחיד של מר שקד,לפחות באותה מידה.
מן הראוי, מר שקד המשכיל, לבדוק מה דרדר ככה את כלכלות אירופה, ולהיווכח כי ילודה של ילד אחד, הותיר אותה מרוקנת מכוחות כלכליים, כשנטל כבד של גימלאים על כתיפהם. גם סין כבר מקבלת אותות אזהרה מאותה סיבה.
באיזו זחיחות ויהירות אתה מטיף לאם עובדת, מפרנסת, שיחד עם בעלה הקימה משפחה מופלאה?
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודית כרם
|
|
|
|
39 |
|
|
עין צופיה |
|
21/08/11 17:36
|
|
|
|
ובמיוחד כיום, הנו שלוחם של כוחות הרשע הפועלים כאן להחליש אותנו ולחתור תחת עצם קיומנו.
זהו, הגעתי למסקנה הזו בחודש האחרון למרות שכבר מזמן אני ערה לטיפוח חרוץ ועקבי מזה שנים ארוכות, הנובע מכוחות השמאל הקיצוני, של שנאה נגד חרדים/דתיים ושל המתנחלים.
ההסתערות המרוכזת בשבועות האחרונים נגד הדתיים, לדעתי היא חלק מפעולות המחאה ה"חברתית" שהיא פוליטית אנטי ישראלית וממומנת בכסף של שונאינו.
המטרה לפלג ולהחליש אותנו בתוך-תוכנו בעוד שבמקביל עוסקים בשטיפת מוח בנוגע לאהבת האוייב ולשמירה על זכויות.
הכה במתנחל ובדתי ואהב את אוייבך.
זה נורמלי? - לא! זה מסלול הכחדה.
חייבים לעצור את ריצתנו עליו, ויפה כל שעה קודם!!
לגבי הכותב המסויים הזה, יש מקום לבדוק האם הוא ממומן מאותם כספים מרעילים או שאולי הוא סתם אידיוט שימושי העושה את העבודה הזו חינם אין כסף.
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
40 |
|
|
אריאל פת |
|
21/08/11 17:36
|
|
|
|
|
41 |
|
|
חגא |
|
21/08/11 17:49
|
|
|
|
כן, קוראים נכבדים. בסוף 1938, הגישה קבוצת יהודים את מועמדותו של היטלר לפרס נובל לשלום. זו אינה מתיחה. זוהי עובדה יבשה. חפשו בגוגל גרטרוד שטיין ותגלו בעצמכם.
מי שקורא את רוי ומתרגז, חבל. זהו החומר האנושי הדביק והמצחין שהיהדות מותירה מאחוריה על המדרכה.
|
|
כתוב תגובה ל-
חגא
|
|
|
|
42 |
|
|
ישראלי כועס |
|
21/08/11 18:05
|
|
|
|
כל דבריו הם עובדה והגב' גרין יולדת ללא חשבון. הם בפרוש לא מפרנסים את עצמם ובודאי רחוקים מאוד מלפרנס את צאציהם. (כן ירבו אם באמת יוכלו לפרנסם בעצמם)
על הדבקת התוית "נאצים" לכל מי שכותב משהו נגד המתנחלים מותר לומר בריש גלי "על ראש הגנב בוער הכובע" הציבור הזה של המתנחלים הם ציבור אנטי דמוקרטים שמתנהל ע"י דיקטטורים בעלי זקן המכונים רבנים ועל פיהם בלבד ישק דבר אצלם. זה ציבור שמוצץ את תושבי הקו הירוק העמלים להחזיק את המתנחלים ברמת חיים גבוהה מרמת החיים של רוב המעמד הבינוני בתוככי הקו הירוק.
האמת נמאס לנו התושבים בתוך מדינת ישראל לשאת אתכם על כתיפינו. מקומכם לא שם מקומכם במדינת ישראל בעבודה יצרנית.
|
|
כתוב תגובה ל-
ישראלי כועס
|
|
|
|
|
|
|
חרדי כועס |
|
22/08/11 03:44
|
|
|
|
אני חרדי ואני סוחב את החילוניים על הגב.
כן. חוץ מהשירות הצבאי אני תורם למדינה מזמני החופשי בהתנדבות במדא, בנוסף, אני משלם מס הכנסה בלי להתלונן, אני משלם ארנונה בלי הנחה ואני מממן מוסדות חילוניים ואזרחים חילוניים שלא עשו צבא ולא תורמים למדינה כלום!!!ג
אז אני זה שצריך לכעוס, ול רות זאת ברוב הזמן אני שותק.
אבל כשמגיע כזו כתבה זה פשוט מקומם. אין לאף אחד זכות להגיד למישהו כמה ילדים ללדת, במיוחד כל עוד וההורים מפרנסים את המשפחה בכבוד.
אתה ושכמותך מרבים את הפילוג בעם ללא כל צדק, ומי יתן שיבוא יום והמגזר החרדי ילמד לענות לכתבת נאצה כזו בצורה הראויה לה...
|
|
כתוב תגובה ל-
חרדי כועס
|
|
|
|
43 |
|
|
רונן גולדשטיין |
|
21/08/11 18:35
|
|
|
|
לא פחות אשמה מרענן שקד בעובדה שדעות כאלו אנטישמיות ונאציות מוכנסות לפריים טיים של התקשורת. לו ידע רענן שקד שהוא יוקע כאנטישמי גזעני נאצי ע"י כל התקשורת,הוא לא היה מעז להוציא מפיו הנאצי מילים כאלו ולהביאם להדפסה.
גם פמיניסטיות דמיקולו שמאלניות וצבועות כמו קרן נויבך וענת דוידוף לא יעזו לצאת נגד השובניזם של הנאצי מידיעות אחרונות,כי על מי בסה"כ הוא כתב את מאמר השטנה הזה? כולה על איזה חרדית זנוחה ולא חשובה,למה שיתערבו ויוקיעו את הגזען בשרות נוני מוזס?
|
|
כתוב תגובה ל-
רונן גולדשטיין
|
|
|
|
44 |
|
|
אורי בן |
|
21/08/11 20:08
|
|
|
|
האמת הנוראה על החרדים !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי בן
|
|
|
|
45 |
|
|
אזרח הגון |
|
21/08/11 20:42
|
|
|
|
לחוק.יש להפריד את הראש.כל אומלל וזב חוטם המקבל קולמוס משחיזו ומשתלח בידיעה ברורה שאיש לא יעמידו לדין.יש לשלול ממנו את זכות הכתיבה לתבוע אותו על הסתה שקרים וזדון,לתבוע ממנו פיצוי כספי ולשלוח אותו למאסר ממושך שם יוכל אולי להפעיל את תאי המוח החלולים והנבובים שלו ולחשוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח הגון
|
|
|
|
46 |
|
|
א.ל |
|
21/08/11 21:43
|
|
|
|
מצטרף לדברי הביקורת ומוסיף: מחד גיסא מעניין שמר שקד באותה נשימה לא מזכיר אןכלוסיות מרובות ילדים בני דתות אחרות השוכנות על אדמת המולדת, מאידך גיסא- הסתייגות: לו כל בני העם היהודי היו משרתים בפועל שירות סדיר (הכולל חלופת שירות לאומי) ללא יוצא מהכלל, לא הייתה באה הביקורת לעולם. ובקשר לכך מסתייגים, עלולים לעשות שקר עם עצמם.
|
|
כתוב תגובה ל-
א.ל
|
|
|
|
47 |
|
|
ב.ניצן |
|
21/08/11 22:32
|
|
|
|
רענן שקד וכנראה גם הוריו בזים למצוות היהדות. אחת המצוות העקריות ביהדות היא שהאמא מקבלת מנות זרע רק מן האבא ולא מכל המשק ולא מכל מי שיש לו חשק. לכן במקרה של הראשן הרענן הנ"ל, לא ניתן לדעת מי זה התורם זרע שלו כי כבר אמרנו, ספק אם הממה שלו הקפידה לסנן שיחות נכנסות, כי זו אחת ממצוות טהרת המשפחה של היהדות. וסיכמנו שהנ"ל ומשריציו לא הקפידו על קטנות כגון אלו.
אז מי לידינו כף יתקע שהראשנים שהתחיל את רענן, באו מהמשק או מכל מי שהיה לו חשק.
אז זה יכול להיות כל אחד. אני אתה גרמני או ערבי.
אז שלא תשתומם רוחכם כשתחזה בתולדות המתז שספגה אמו הנשרצת, פלטת פתנים וזרע מרעים, מלהלה בלשונו יורה זיקים, ומחרף ומגדף את מערכותיהם של ישראל.
זה לא אשמתו. הוא נולד כזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ב.ניצן
|
|
|
|
48 |
|
|
אלי מחיפה |
|
1/01/12 08:14
|
|
|
|
צריך להעיף את מר שקד שבדיוק 2 אנשים אוהבים את טורו
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי מחיפה
|
|
|
|
49 |
|
|
רמי רוזן |
|
15/01/12 00:22
|
|
|
|
אתה לא שקד וגם לא רענן. אתה בן אדם (בעצם לא) שונא!!!!
לכתוב מה שכתבת על הכלבים בשישי האחרון, זה לקומם, להרגיז, להשניא את עצמך, להראות שאתה כלומניק שמחפש לעורר פרובוקציה כי הוא כבר משעמם את עצמו. אני כמנוי של העיתון בו הטור שלך מפורסם ואתה עצמך איזה סגן עורך או משהו, מבקש מהעיתון הזה לזרוק אותך לכל השדים והרוחות, בדיוק כמו שבאקסלנס נשואה עשו בצדק לפרופסור(???) מעוז הגזען המזרחי. אתה גזען כללי מקיף בגזענותך בני אדם ובעלי חיים כאחד. פרובוקטור קטן ומסכן שכמוך.
|
|
כתוב תגובה ל-
רמי רוזן
|
|
|
|