w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
איתמר לוין
איתמר לוין
מה יקרה אם הרש"פ תקרוס    צריך לדבר על המשמעות של מלחמה עם חיזבאללה    חובבנים מתיימרים להיות אסטרטגים    ממשלת הביזה ממשיכה בשלה    האם נתניהו מחכה לטראמפ    זכרונות אקטואליים של רב אי...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
בלינקן לוחץ על ישראל לעבור מאופציה צבאית לאופציה דיפלומטית (מו"מ), למרות שלקח 17 שנות שלטון חמאס מראה כי הפסקת-אש ומו"מ משדרגים את טרור חמאס, המהווה סניף של טרור "האחים המוסלמים", ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שנת לימודים חדשה בסימן רפיסות ארגוני המורים
מאת: איתן קלינסקי  |  08/09/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תעודת עניות לארגוני המורים
  מורה גימלאית   8/09/11 09:49
בושה וחרפה שציבור המורים שותק לנוכח בזבוז מליוני שקלים לתשדירים בכל אמצעי התקשורת כדי להלל ולשבח הסכם שחתם איגוד מקצועי עם רשויות השלטון. אני מתביישת להיות חברה בארגון מורים המבזבז מליוני שקלים לפרסומות ענק לאורך עורקי התחבורה ברחבי הארץ. המנהג הנלוז הזה היה בימי יציאת אופק חדש. לדרך ועכשיו בימי עוז לתמורה. וסרמן וומר ארז חינוך זה לא פרסומות . חינוך זה גם הצנע לכת . ואני שלמדתי בילדותי וזכיתי גל להיות מורה בבית ספר שסמלו ותכניו הם הצנע לכת , לא ראיתי זאת בהתנהגותכם המופקרת . להפסיק מייד את תשדירי פולחן האישיות. הנלעג והבלתי חינוכי של רן א
כתוב תגובה ל- מורה גימלאית
2
תודה
  יהודית רבי.   8/09/11 10:06
כתוב תגובה ל- יהודית רבי.
3
וברפואה יש הסכם קיבוצי אז מה?
  איש עצוב   8/09/11 11:11
אז האם תנאי המתמחים יותר טובים מעובדי קבלן? בכל תחום עבודה יש מדרג של שכר ומדרג של תנאים, ועדי ענק אשר אינם מאפשרים מידרוג שכר על פי אינטרסים שונים, מביאים את השוק לקיפאון, (ברית המועצות), סוגרים את בתי הספר ב 12:00. שמורי הקבלן ייקחו דוגמא מהרופאים הצעירים, שיתאגדו, ימחו, יתפטרו, אם המעבידים עוברים על החוק שיעתרו. כי מי שחלש נדפק, ומי שלא לוחם, אוכל דרעק. שיטת "תביא לי", "תעשה לי" לא עובדת, על אף שהשמאל כה מורגל אליה, ולכן הוא גם נראה כך בקלפי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תוכנית קרב מודה לך
  לאיש העצוב   8/09/11 12:45
תוכנית קרב מודה לאיש העצוב. היא מזמינה אותו לעבוד במסגרת התוכנית שלנו. הכל כשר על פי הדין ועל פי החוק. אי עצוב כמו למעלה מאלפיים המאושרים לעבוד במסגרתנו לא יקבל תשלום בחופשת הקיץ. גם בתחילת אוקטובר הוא יישב על פי חוק , סדר ודין בבית ללא משכורת.כי מראש השנה ועד סוף חול המועד סוכות איש עצוב יהיה מאושר לא לקבל משכואת. מאחר שאיש עצוב הוא אדם נחמד, אנחנו מקווים בשבילו שהוא בריא כי הוא לא יקבל משכורת עבור ימי מחלה.
אנחנו רואים באיש העצוב יקיר הראיה הנכונה איך צריכה להראות חברה בריאה , לכן בסוף השנה נשלח לו הודעת פיטורים על פי החוק כמו ליתר עובדי תוכנית קרב, שלא יבוא לבקש מאיתנו קביעות .
יופי איש עצוב, אנחנו מעריכים את להיטותך להגן עלינו מפני הדורשים שכל מורי ישראל יעבדו תחת הסכם קיבוצי.
אגב , אם איש עצוב ירצה , ישנן עוד עשרות תוכניות, קרנות , עמותות, תאגידים שיחבקו את האיש העצוב.
כתוב תגובה ל- לאיש העצוב
לא טוב לא כסף,
  איש עצוב   8/09/11 18:38
לא מתאים להם שילכו להיות רופאים מתמחים.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
בזבוז כספים מזויע
  מורה בישראל   8/09/11 17:03
השידורים של רן ארז בכלי התקשורת זה בזבוז מליוני שקלים מנקר עיניים.
המשך קיומן של חברות כוח אדם זו תעודת עניות למשרד החינוך.
אני מצפה דווקא משר החינוך , גדעון סער, המגלה רגישות חברתית, שישים קץ לתופעה הלא מוסרית של חברות כוח אדם במוסדות החינוך.
אם בבית ספר חשמונאים בבת ים מורה אחד למחשבים עובד חברת כוח אדם ומורה שני בהסכם קיבוצי זה תופעה לא חינוכית ולא מוסרית.
כתוב תגובה ל- מורה בישראל
5
מחוץ לחוק
  מחוץ לחוק   8/09/11 17:47
התוכניות הנלוזות האלו נולדו בימי לימור ליבנת וגברת תירוש. ביבי קיצץ תקציבי חינוך. כדי לא להפחית שעות לימוד במידה הרסנית . התחילו הקומבינות של העסקה באמצעות חברות המספקות אותו מספר שעות אבל במחיר זול . הבעיה שלא רק המחיר הוא זול אלא גם התכנים והאיכויות מתחילות להיות זולים. וזה מדאיג. מר קלינסקי מדבר על 13.000 מועסקים . מדובר בהרבה יותר.
כל שנה המספר הולך וגדל. זה ממש מפגע חינוכי. יש להוציא את המפגע הזה מחוץ לחוק. הטרגדיה היא שהכל פועל כאן בהתאם לוק ולרפיסות של האדונים וסרמן את ארז.
כתוב תגובה ל- מחוץ לחוק
6
להתארגן
  צפורה בנאי   8/09/11 17:50
לקראת הבחירות הבאות בהסתדרות המורים וארגון המורים, אנחנו צריכים לעלות הנושא של מורים בשכר לא הולם ולדרוש מהנבחרים להתיחס לנושא. זה בהחלט אפשרי.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
ציפורה היי רצינית מזה להתארגן?
  בן צבי   9/09/11 14:19
למשל, לו הייה בנק בישראל, כל שהוא, נאמר בנק לאומי, והיה מקים תחת חסותו הסתדרות מורים חדשה בבעלות. מה דעתך? זה אפשרי? זה ראוי? זה רצוי? מאידך, איך את חברה בארגון שמקיים את ההפוך? איך זה שהסתדרות המורים בבעלותה בנק בישראל (מסד 49% שליטה)? מדוע האחד ראוי והשני איננו מושחת? אז לאיזה ארגון אתה רוצה להשתייך? כזה שדואג רק לפנסיה החודשית שתגיע מדי חודש לכותב המאמר ודומיו? תוך כך לא משנה איכות המורה? העיקר שיממן את קרן הפנסיה... הצחקת אותי. את שייכת לדור הישן...
כתוב תגובה ל- בן צבי
7
עובדה
  יואל ק   8/09/11 20:47
כותב המאמר מנסה להטעות את הקוראים , בנסיונו להתסיס סקטור נוסף במדינה ,את סקטור המורים , שהיה מספיק אחראי ובוגר , ולא היה שותף למחאה השאלנית החולנית והמתוכננת מראש . פעם ראשונה מזה שנים רבות נפתחה שנת הלימודים כסדרה ללא פגיעה בציבור הילדים וההורים , ולשביעות רצון הציבור בכלל . אך אתה קומוניסט מצחין , מנסה לפגוע בילדי ישראל , הבריאים ושאינם בריאים , בעלי היכולת ואלו שאינם בעלי יכולת , ע"י התססת ציבור המורים שישבשו את המערכת , ולא מענין אותך כלל מצב החינוך במדינה , ולא מענין אותך כלל מעמדו של המורה . אתה רק רוצה לחבל , להרוס, לשבש , את הסדר הציבורי במדינה , ולייצר רושם כאילו מתחוללת מהפכה במדינה , וכל זאת על מנת להפיל את השלטון !!! כבר כתבתי לך שהתרמית שלכם התגלתה מזמן . חיי אדם לא נחשבים בעיניך , צחוק ילדים לא נחשב בעיניך , שקט ושלוה הם רעה חולה אצלך . צר לי , בדרך כלל אני משתדל לא להיות בוטה בתגובותי , אך הפעם אחרוג ממנהגי ואומר לך . אתה איש עלוב!!!!
כתוב תגובה ל- יואל ק
תודת "תוכנית קרב"
  ליואל ק   9/09/11 05:53
אין כמוך אלי ק. אתה ומר איש עצוב ראויים לכל הערכה. לכן תוכנית קרב מעניקה לך את הזכות לעבוד במסגרת התוכנית שלנו בשנת הלימודים שנפתחה.
אתה תקבל בהבנה שלא תשולם לך משכורת כמו ליתר אלפיים וחמש מאות העובדים שלנו במשך שלושה שבועות בחודש אוקטובר , כי אתה צריך לשמוח בראש השנה , לצום ביום כיפור ולשבת בסוכה שבוע ימים. בחנוכה תשמח לא לקבל משכורת , כי אתה צריך לאכול סופגניות ובפסח ממש שלושה שבועות לא תקבל משכורת כי אתה צריך לאכול מצות.
בקיץ = בסאונה של יולי ואוגוסט תלך לים ואל תבקש משכורת.
אנו מעריכים מאוד את תגובתך , לכן אנחנו מזמינים אותך לעבוד במסגרת התוכנית שלנו. אם אתה תל אביבי אתה יכול באותם תנאים להצטרף ל"מעגלי חינוך" שם תהיה לך חברה של יותר משלושת אלפים עובדי הוראה מאושרים באותם תנאים של תוכנית קרב. אם אתה ירושלמי נתוכנית של "רנה קאסן" מחכה לך.
יואל ק. אתה אוהב עובדות . אז בבקשה תאמץ את עובדת השכר בתוכנית : "מצוינות 2000" או "תוכנית קרב".
חשוב לנו שתהיה תמיד בריא , כי אצלנו לא משלמים עבור ימי מחלה.
יואל ק. אתה ראוי לכל הערכה על ההגנה המסורה שלך על תנאי העבודה במסגרות שציינתי . ימותו המלעיזים. כל הכבוד למר יואל ק. יקיר חברות כוח האדם שהולכים מחיל לחיל כל שנה במערכת החינוך.
ושוב תודה לך מר יואל ק.
כתוב תגובה ל- ליואל ק
עובדה ל"תוכנית קרב"
  יואל ק   9/09/11 10:15
אם תקרא שוב את המאמר , תבחין בקלות שלא נכתבה ולו מילה אחת כנגד העוול הנגרם לאותם מורים שאינם מאוגדים , וגם למורים המאוגדים , נהפוך הוא . בעיני , החינוך הוא אבן היסוד , להרס או לבניה של חברה , ויש להשקיע בתבונה את מירב המשאבים לטובת החינוך . התיחסותי היתה לגבי כותב המאמר שמנסה ליצור התססה ע"י מילים כמו : "מורים מנוצלים" , מורים העובדים " בתנאי עבדות", ואת מי הוא רוצה להתסיס ? לא את אותה מורים אשר אצלם קיימת העוולה , אלא את כל ארגוני המורים ,כאילו הם צד בענין. שלא לדבר על כך שאפילו כותב המאמר בטיפשותו , עוד מציין במאמר שעל פי מחקר מבוסס שנערך , 58% ממורים אלה כלל אינם מורים, ויתר ה 42% עובדים בשכר נמוך משכרה של עוזרת בית . אז אם 58% מהם אינם מורים כלל , אז מה להם ולאירגוני המורים ? , ויתר 42% שעובדים בתנאים של "עבדות " ו"מנוצלים" , העובדה היא שהם הסכימו באופן חופשי לתנאיהם ולא תחת איומי אקדח או אחר . עומדת להם הזכות להסכים או לא . אולי האמת הנכונה נמצאת היכן שהוא אצלם ? .איני בא להשיא לאותם מורים "מנוצלים , עצה כיצד לפעול , כמו לא להסכים לעבוד עד שיושוו תנאיהם לתנאי המורים המאוגדים . אך מכאן ועד לנסות להתסיס את אירגוני המורים, שאינם כלל צד בענין, ועוד באמתלות שוא מפותלות אך שקופות,ולפעול כאילו במסווה כאילו כותב המאמר דואג לחינוך , כשלמעשה מה שהוא מנסה לעשות זה פגיעה בילדי ישראל ובהוריהם ( אם תהיה שביתה) , כאשר כוונותיו האמיתיות הן ברורות כשמש , רק לגרום להרס החברה , והחלפת השלטון .!!! אגב ממרום גילי אומר לך כי קיימים ההרבה סקטורים במדינה העובדים תחת חוזים אישיים ודוקא מתהדרים בתנאים מצויינים ! . שם המשחק להסכים לתנאים או לא !!!.
כתוב תגובה ל- יואל ק
8
"זעקת הקוזק הנגזל".....
  י.ש   8/09/11 22:16
אכן רפיסות ארגוני המורים,אבל לא מהסיבות שאיתן מעלה.מערכת החינוך "מפוצצת" במורים/מורות מ"קלינסקי סטייל",היינו מורים/מורות שהקשר בינם לבין הוראה מיקרי בלבד.נבדוק את רמת התלמידים במקצועות אותם למד איתן..אוי לבושה.איתן עוד נחשב ל"קליבר"..כפרס על הצטינותו,הוא נשלח ללמד נוער יהודי בצ'ילי ובבריה"מ לשעבר...מדוע שרק הנוער בישראל "יהנה מיכולותו"?...כל עוד מערכת החינוך,בעזרת ארגוני המורים לא תנוקה מורים/מורות מ"קלינסקי סטייל" אין עתיד למערכת החינוך הממלכתית.... התוצאה היא,שיותר ויותר בתי ספר פרטיים נפתחים. מי הפונים לבתי ספר פרטיים,רק אלא המסוגלים לדחוף את ידם עמוק לכיס...צר לי,אך כרגיל הקומוניסט האדוק שבוי ב"אמיתות" שאבד עליהן הקלח ועקב זאת לא יודע לזהות את הבעיות האמיתיות בשום תחום עליו הוא כותב....
כתוב תגובה ל- י.ש
לקשקשן י.ש
  בת המשפחה   9/09/11 06:00
למר י.ש

אם בחינות בגרות מהווה מדד . הרי ממוצע ציוני הבגרות בכתות שלימד איתן קלינסקי היה הציון 90.וזה הודות למסירותו לעבודה כשבכיתות בהן לימד היו בעיקר תלמידים מאוכלוסיות חלשות.

למר י.ש יש את כל המידע על איתן קלינסקי , איך זה נעלם ממנו מידע פעוט וחסר ערך.
כתוב תגובה ל- בת המשפחה
בת משפחה יקרה.....
  י.ש   9/09/11 18:05
ציוני הבגרות הם מדד,לכמות הזמן המושקעת בהעלאת גירה של החומר הנלמד ולא מעבר לזה...בידקי במכללות ובאוניברסיטאות ותופתעי לשמוע כמה "מפוצצות" המחלקות בהן מדובר...תהליך זה לא החל היום...בת משפחה,מי שקשקשן זה איתן וכנראה גם את ירשת מקשקשנותו...זה מאוד נחמד להגן על נאדות נפוחים,אני למד מכך שאת סולידרית...אני מציע לאיתן שיפסיק להיות נרקסיסט ובמקום לספק לך נתונים על "הצלחותיו" יתיחס באמצעותך לעיקר...
כתוב תגובה ל- י.ש
9
זה מה שמדאיג אותך איתן?
  בן צבי   9/09/11 09:13
ארגוני המורים דואגים לך ולאנשים כמוך ולהם בלבד. הם דואגים שיהיו מורים, לא משנה איכותם, אשר ישלמו לקרן הפנסיה, שאתה תחיה.
כדי שאתה "תסתום את הפה" מנהלי הארגונים דואגים "לבדוק" ללא תשלום יחד עם משפחותיהם בתי מלון לנופש בחוף ים המלח ומלונות אחרים, למשל, שאחר כך יבואו יתר המורים בצורה מאורגנת לסוף שבוע ארוך "במחיר מבצע". מכיר את זה איתן?
ארגוני המורים דואגים שכל המורים, גם המחורבנים, יקבלו העלאה בשכר לא דיפרנציאלית, ללא אבחנה בין מורה טוב לבין מורה חרא. מכיר את זה איתן?
ארגוני המורים דואגים לכך שמורה ואו מנהל לא ניתן לפטר אלא אחרי שנתיים. אין דבר כזה בכל העולם המערבי ובטח שלא בתעשיות אחרות למשל כמו ברפואה.. מכיר את זה איתן?
מנהלי ארגוני המורים לא פעם נתפסו במעשי שחיתות והועמדו למשפט והופללו. להזכיר לך שמות? גם הם "חבריך". לכל זה מוביל הסוציאליזם. מכיר את זה איתן?

ועוד דבר. כל המחקרים מראים שאין קורילציה בין תלמיד טוב למשכורת המורה. אין קורילציה בין תלמיד רע למשכורת המורה. הקורילציה הגבוהה ביותר היא בין תלמיד טוב והחוגים והשעורים הפרטיים שהוא/היא לוקחים. מכיר את זה איתן?

אפילו בחיפה, לשעבר "האדומה", נמצאים שלושת בתי הספר התיכוניים המוצלחים ביותר במדינה, בחינוך ערכי, בהתנדבות וכמובן ולא רק בהשגים לתעודת בגרות. כל בתי הספר הללו הם פרטיים. מכיר את זה איתן?

והיכן ארגוני המורים בעניין הערכי של אפליה עדתית בחינוך? בפ"ת? בת"א? בירושלים? מכיר את זה איתן?

מסקנות: יש להגביר את בתי הספר הפרטיים.
היות וארגוני המורים דואגים אך ורק לתשלומי הפנסיה של הפנסיונרים, כל הורה לתלמיד חייב לחשוש מהם. הם אינם דואגים לילדנו ואו לנכדינו.
כל הורה צריך לדאוג לבנו/בתו התלמיד. אין צורך לדאוג לארגוני מורים מסואבים מושחתים אשר מפיקים בדרך כלל מורים באיכות זבל בכל הרמות.
כתוב תגובה ל- בן צבי
לבן צבי
  יואל ק   9/09/11 10:25
תגובתך אמיתית , המשקפת את המציאות עד כדי ממש כאב . אבל אל תצפה מאדם לא ישר , חתרן , כמו כותב המאמר , שפיו וליבו אינם שווים , שיתיחס אל מה שכתבת בהגיון ובשיקול דעת , כי אינם בנמצא אצלו .!!! הארת את המצב באור אמיתי .
כתוב תגובה ל- יואל ק
10
איתן ,אני מחזק את ידיך.
  אמנון בו ארי   9/09/11 11:37
איתן, אנחנו חלוקים בדעותינו בהרבה נושאים. אך אני מעריך את מסירותך לאמת הפנימית שלך. והפעם אני מסכים איתך. אני אפילו יותר חריף בביקורתי ממך כלפי שני ארגוני המורים. אני לא הייתי משתמש במילים עדינות על בזבוז הכסף הראוותני של רן ארז והבגידה של במורים המועסקים בתנאי חרפה על ידי חברות כוח אדם..
כתוב תגובה ל- אמנון בו ארי
11
הפעם אני מסכים איתך
  אבי הגבי   11/09/11 19:13
הייתי תלמיד שלך בבית אידלשטיין. זכיתי ללמוד אצל מורה מסור לתלמידיו. אני מוצא עצמי הרבה פעמים חלוק על הדעות שלך. אבל הפעם אני מסכים איתך. אני אחד הנפגעים של תוכנית קרב.םל
כתוב תגובה ל- אבי הגבי
12
אני בזה לציבור המורים ששותק!!!
  אני בזה   12/09/11 11:58
בשם המורים וסרמן בזבז מליונים לשירת הלל לתוכנית הנושאת שם מפוצץ אופק חדש. בשם המורים ארז מבזבז מליונים לשירת הלל לתוכנית הנושאת שם מפוצץ. עוז לתמורה . אז. והיום ציבור המורים נותן. לשני הכלומניקים האלה לבזבז כספי ציבור למסעות של שני מגלומנים. אני בזה לשתיקה של המורים.
כתוב תגובה ל- אני בזה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il