w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
דן מרגלית
דן מרגלית
סיפרתי למורתי שהופיע ספר בשם "מסכת תהום" מאת ד"ר איל חיות-מן, שעוסק בביוגרפיה של אלישע, וספק אם גם אלפר ידעה מה הסתתר באישיותו לכל רבדיה
דרור אידר
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה    השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה    הארץ השוממה המתינה לבניה    אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד    ומילות חיזוק של המ...
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החוצפנים
מאת: איתמר לוין  |  18/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מיהו החצוף?
  יהוידע   18/11/11 08:24
כיצד אתה מעז להלין על הנשיא? הוא רשאי לפטר ממשלה אז אינו יכול לדבר על גיוס כספים בלתי ראויים כפי שעשה בעבר? מה, לך ולי מותר לדבר על וויתורים או נסיגות ולנשיאנו ירום הודו אסור?
בעיקרון עדיף לו לנצור את לשונו וישמור על הצלחותיו בפגישות עם שחקניות מסוג ו'.
כתוב תגובה ל- יהוידע
יהוידע לא ידע
  אסור לנו לדבר   18/11/11 08:45
לנשיא אסור להתערב בסוגיות פוליטיות אבל הנשיא פרס עושה זאת מעת לעת, והיות והוא עושה למען דיעותיך אסור לאף אחד לומר מלה על כך. ביחוד כאשר הנשיא מגן על התערבות של מדינות זרות במלחמותינו ובסוגיותנו. דרך אגב, הנשיא פרס תמיד היה בובה של ארצות זרות (מי זוכר את נאום הנצחון בבחירות לכנסת [הוא לא ניצח. הוא חשב שניצח וכבר יצא בנאום ניצחון - בשפה האנגלית, אל אדוניו])
כתוב תגובה ל- אסור לנו לדבר
הנשיא אינו מוסמך לפטר ממשלה
  שאול א.   18/11/11 10:15
לכל היותר הוא יכול לקבל התפטרות ראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
2
השיטה, אידיוט מביא אידיוט
  יואל קורנבלום   18/11/11 08:34
זאת בערך צורת קבלת עובדים חדשים אם בפרקליטות או בבתי המשפט וגם באוניברסיטאות. הם קוראים לזה בשם החיבה "חבר מביא חבר". מה שקורה במציאות הוא שאנשים עם דעות שונות מאילו העובדים כבר לא מתקבלים מסיבות שונות. ולכן מה שקורה הוא שבמקום שיהיו דעות שונות דעה אחת שולטת. אפשר לראות את זה כששופטים בוחרים שופטים ובכך עוברים על עקרון הפרדת הרשויות. האם הם לא יודעים את החוק או שיש להם תכנית פוליטית כלשהי שבה הם רוצים עזרה משופטים עם דעות פוליטיות כמו שלהם? אותו הדבר נראה קורה בפרקליטות. הדבר קורה גם באוניברסיטאות כשאדם שאינו בעל דעה כמו רוב הפרופסורים פשוט לא מתקבל לעבודה שם. לכן אפשר לראות דברים מוזרים כמו שבאוניברסיטת חיפה לא רוצים לשיר את ההמנון כי זה מפריע לתלמידים הערבים. איזו שטות זאת? האם הדבר היה אפשרי לו בחרו את הפרופסורים או המרצים לפי ידיעתם ולא לפי השקפתם הפוליטית? מה בקשר למרצה באוניברסיטת בן גוריון שאמר שצריך לשבור מפרקות למתנחלים והוא עדיין עובד שם וגם קיבל גיבוי מנשיאת האוניברסיטה? האם יכול היה לומר דברים כאילו לו בחרו את המרצים לפי יכולתם ולא לפי נטיתם הפוליטית? האם יתכן דבר כזה לו היה שם מגוון דעות? כמה מהפרופסורים בכלל יצאו נגד המרצה ודרשו לפטר אותו? נראה שצריך ביד קשה ממש לפרק את כל זה ולתת למגוון הדעות לשלוט ולא לדעה אחת בלבד.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
3
עוד על חוצפת המתמחים והרופאים
  עמוס שנער   18/11/11 09:24
בס"ד קשה לי להאמין שהתנאים של הרופאים והמתמחים היה טוב יותר בשנים הקודמות. זה לא שהרופאים והמתמחים הרוויחו כל כך הרבה ופתאום הורידו להם במשכורת. אם רופא או מתמחה אינו מרוצה מתנאי העסקתו אז מדוע חיכה עד עכשיו? מדוע לא התפטר באופן עצמאי אלא חיכה להתפטרות קבוצתית שכל כך מקוממת כשמדובר בענף חשוב כמו רפואה. קשה לא לקשר זאת למהלך פוליטי. בכלל כל ההפגנות והשביתות הגדולות נופלים תמיד על נתניהו, כמו שביתת הסטודנטים בקדנציה הראשונה שלו. יתכן שהרופאים והמתמחים בחלקם תמימים אך מלמעלה יד מכוונת שאינה תמימה כלל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
הנשיא ויצמן ז"ל הגדיר
  בני בנקר   18/11/11 09:35
במדוייק את סמכויות הנשיא,(משרה מיותרת לחלוטין,שבן-גוריון יצר כפרס ניחומין לויצמן): הזכות לנגב באופן עצמאי את האף במטפחתו.החתרן הבילתי נילאה (חלק ממישנתו של יצחק רבין ז"ל) לא מפסיק לפתוח את חרצובות לשונותיו בנושאים פוליטיים שבמחלוקת.
יש לי הצעה: שמעון פרס ימונה לשופט בבית המשפט העליון(אפילו על חשבון סולברג).מאחר וכפי שכבר אמר אהרון ברק כי הכישורים לא חשובים,מה שחשוב זה האג'נדה,פרס יתאים לעליון כמו כפפה ליד...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
5
בעניין הרדיו החרדי
  עמוס שנער   18/11/11 09:44
הפעם אינני מסכים עם הכותב איתמר לוין. כמו שצריך לטענתו להתחשב גם בנשים, כך צריך להתחשב גם בצרכי החרדים. החרדים, והנשים בתוכם, המאזינים לרדיו קול ברמה מעוניינים לקיים את דברי הרב עובדיה יוסף או שאר הרבנים שלהם,לכן גם הנשים ברובן מזדהות עם הרעיון לא להשמיע נשים. לא חסרים תחנות חילוניות ברדיו, והחרדים הם בהחלט קבוצה מספיק גדולה שמגיע לה תחנה ואפילו שניים הנושאת את אופייה המקובל גם על הנשים. באשר לזלזול האינטלקטואלי בנשים כפי שמתאר לוין במאמרו [המתבטא בנושאים דתיים קלים!!! המושמעים בתכניות לנשים] אומר שאשה לא נדרשת להתעמק בסוגיות סבוכות מהגמרא וכולי ואין זה אומר שאינה מסוגלת. מי שמכיר את היהדות יודע שהיו נשים מפורסמות מלומדות ביותר ומכיר את: "בינה יתרה נתן לאשה". אף אחד לא מונע מהאישה להקשיב לתכניות הרדיו העמוקות יותר ,ואגב, כאחד שמסתובב בבני ברק אני מוצא המון מודעות על קורסים והרצאות מעניינים במיוחד [חלקם הגדול בחינם] לנשים בלבד. כאחד שהתארח בסעודות שבת במשפחות בבני ברק אני רואה את בקיאותן היתרה של הנשים בשיחות סביב השולחן בענייני בריאות והעולם הגדול בהם הגברים פחות מתעסקים כך שכל מין והתחום שמעסיק אותו ולא בגלל שהוא חכם יותר או חכם פחות. לפחות אצלנו יש הבדל בין גבר לאישה. הבדל שמחדד את היופי בין שני המינים ולא פוגע בערכם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
6
שמעון פרס
  עמוס שנער   18/11/11 09:52
צודק לוין בעניין שמעון פרס. מאז עיזר ויצמן הפכה הנשיאות לעניין פוליטי וחבל שכך. נשיא צריך להיות אהוד על כל העם ואף רצוי שלא ידעו בכלל את דעותיו הפוליטיות. יכול להיות שקשה למצוא אדם כזה הראוי לנשיאות, אך פרס הכי רחוק מדמות הנשיא האידאלית. כיצד יכול אדם שהוביל למהלך אוסלו, שלדעת חצי מהמדינה פרושו נזק עצום לבטחוננו, להיות נשיא? כיצד יכול נשיא להיות הנשיא של כולם כשישנם כל כך הרבה משפחות שכולות וכל כך הרבה משפחות שגורשו מבתיהם הרואים בפרס כאחראי ישיר וכאדריכל של המהלך שהוביל לאסונם?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
יש לנו מזל....
  א.ל. רמת-גן   18/11/11 12:46
ששמעון פרס הוא יקיר נתב"ג (תואר השמור גם לאולמרט) מחצית מזמנו הוא בחו"ל, וככה נחסך לנו רבות בהרבה תחומים...
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
7
מי יסכור את פיו של השרץ?
  אליהו חיים   18/11/11 11:32
עד מתי עם עבדים יהודונים אשר אומרים אהבתי את אדוני , יתעורר.
ראש הממשלה השני של מדינת ישראל, משה שרת שהיה איש ישר להפליא כתב בזיכרונותיו "אקרע קריעה גדולה אם שימעון פרס ישב על כיסא שר בישראל"ועכשיו השרץ הזה הוא הנשיא שלכם(קצב כבר היה עדיף על הנוכל הזה).
רבין קרא לו חתרן בלתי נילאה ועוד מילים שאפילו אני לא מעלה כאן, לבגין הוא ניסה להפריע בהפצצת הכור באירן ,דבר שהיה מסכן סכנה ממשית את הטייסים,שמיר זרק אותו כפי שבועטים בכלב אשפתות , מה הוא חושב ?כולם שכחו את ניפלאותיו של השרץ????
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אליהו אל דאגה יש אלוהים בשמים
  האמת והצדק יאדרו   18/11/11 14:20
הוא בסך הכל בן אדם קטן ועלוב, יומו יגיע כמו שבא יומו של כל אדם ואדם, שם כבר לא יהיה עם כל עדת הנשים שמסתובבות לו
בין הרגליים בבית הנשיא, שם יעמוד לפני בית דין אמיתי הנוכל הבלתי נלאה הזה.

גם הוא אורח קטן ועלוב בעולם הזה כמו כל יצור אנושי, ראה מה קרה לשרון הבריון, אלה חושבים שהל מגיע להם, כל בית הנשיא הזה הוא ביזבו אחד גדול, העלוב הזה פרסקי הזמין את מפגיני המחאה, תמך בהם, איך לא, הרי הם סופר שמלנים, התמיכה האמיתית שלו שילך כבר הביתה, רק לראות את הפרצוף המכוער והחייתי שלו בא להקיא כל שכן לשמוע אותו באמת הגיע הזמן שיסתום את הפה הגדול שלו.
כתוב תגובה ל- האמת והצדק יאדרו
8
איתמר,אתה משפטן ? אתה בסך הכל
  מיכאל10   18/11/11 14:24
כותב טור בעיתון.
קראתי היטב את פרוטוקול משפטו של ויינרוט וגם אני הבנתי כי הוא זוכה מחוסר ראיות.
העיתונאים החנפנים עשו כל מאמץ "לתקוע" ולהוקיע את הפרקליטות .מעניין מה היה קורה אם לא היו מגישים כתב אישום,הכותרת היתה שהפרקליטות עושה הנחות לויינרוט בגלל מעמדו.
הגרוע שהעיתונות לא שאלה שאלות קשות,מדוע ואיך האדון ויינרוט נתן הנחה משמעותית לויטה,הרי ויטה לא נחשב מסכן,איך זה שוינרוט הרוויח מיליונים מייצוגם של האוליגרכים מול שוקי ויטה ?
כתוב תגובה ל- מיכאל10
9
תומכת ביותר ב-7
  אורה הכפולה   18/11/11 16:09
אכן אכן! שרץ השרצים שצריך מזמן כבר לשבת בביתו ולכתוב את זכרונותיו..... יושב בבית הנשיא ומתערב התערבות בוטה בפוליטיקה דבר שנאסר על כל נשיא קודם - - - אשתו כבר לא הכירה בו - החליפה שמה ובזה לו - - - ובל נשכח... מי היריב העיקרי (היחיד!) הבלתי נלאה...של רבין ז"ל, אשר הרוויח את ה-רווח מרצח רבין - - - ואשר ברור כבר לרובנו שהוא אשר עומד מאחורי קנוניית הרצח - - - ובשל כך התנאים הקשים ליגאל עמיר פן יספר את האמת - - -
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
10
התענגתי על כל מילה
  אםרת שדר   18/11/11 19:49
ללא ספק אחד המדורים המוצלחים שקראתי לאחרונה.

לעצם התוכן:
1. מישהו חייב לתבוע אותם. למשל, יגאל סער
2. פרס סומך על זכרונו הקצר של הציבור
3. אונסקו - צריך לפרסם קבל עם ועדה
4. הוצל"פ - חוק צחוק
5. שס וחלילה
6. הורים, למה מחכים - לכו תתבעו
כתוב תגובה ל- אםרת שדר
11
אכיפה סלקטיבית של איתמר לוין?
  ה שואל הנצחי   18/11/11 20:39
ציטוט מדברי איתמר לוין: "כידוע, החוק בישראל אוסר לחלוטין הפליית נשים."
אם איתמר לוין כל כך שומר על החוק, מדוע אינו עותר לבג"ץ שיחייבו את הווקף המוסלמי בישראל למנות נשים לתפקיד של מואזין במיסגד. מדוע מרשעים רק לגבר לקרוא לקהל המאמינים לתפילה? כמו כן חייב איתמר לוין לעתור לבג"ץ כדי לחייב את ערביי ישראל למנות נשים לתפקיד אימאם במסגד.
אם על שוויון זכויות אתה חרד, אז בבקשה גם במיגזר הערבי.
כתוב תגובה ל- ה שואל הנצחי
12
החוצפה כולה שלך אתה לא נשיאנו
  ללוין חסר היושרה   18/11/11 21:34
הרי היתחמקת מלהשיבני או / ו לתקן עצמך ברשימתך 'מרמים את...ב' ' המתייחסת לנשיאת ושופטי 'העליון' רשימה שלא דייקת בה ולמרות הכל לא תיקנת ואתה ממשיך בדברי 'הבנותיך - פרשנויותיך'....
כתוב תגובה ל- ללוין חסר היושרה
13
אני
  סתם_1   18/11/11 22:16
מי יעמיד אותם לדין? אני אעמיד אותם לדין. אם יש חוק המחייב משרת ציבור לשרת את הציבור - ניתן להקים כבר עתה, עם החוק הקיים טריבונאל לאומי לפשעי האליטות ועוזריהן. אני מוכן להיות אחראי על המיזם.
כתוב תגובה ל- סתם_1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il