w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
נשיא סין שי ג'ינפינג עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין [צילום: סרגיי בובילב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות  |  
בחינה מעמיקה יותר של יחסי מוסקבה-בייג׳ין יותר משנתיים לאחר הרחבת הפלישה הרוסית לאוקראינה תלמד שהם אכן העמיקו משמעותית, עם סייגים. למשל בכל הקשור להיקף הסחר בין המדינות, ורכיבי הסחר...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כותרות: טרור פסיכולוגי - סרטון מהשבי עם החטוף....    שידורי התרעלה, עיתוני הטרהללה ירדו לגמרי מהפסים    האם החברה בישראל אמורה לתאר כטרור פסיכולוגי את אחד מהימים המאושרים בחייהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חרות לפקפק
מאת: ניצן הורוביץ  |  25/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניצן הינך מיתמם ומגלגל עיני
  פלא יועץ   25/11/11 06:11
עגל של קדוש מעונה במיטב המסורת הנוצרית.בהיותך בערוץ 10 לא אחת הבאת באופן מכוון כתבות "מהעולם הגדול" אשר תאמו את השקפת עולמך ואת האג'נדה אותה רצית לקדם.הגדלת לעשות כאשר במשך זמן ממושך היללת וקילסת בכל הזדמנות את הרודן השפל מונצואלה הוגו צ'אבס.כמוך לפחות תשעים אחוז מהעורכים והשדרנים הינם חד מיימדיים להחריד.ומביאים את הכתבות בצורה סובייקטיבית לחלוטין.עד אשר עייף ומאס הציבור מהטחינה האיו סופית כמו דלף טורד ומציק,הפכתם למטרד מתמשך,מזיק,מעיק,שקרי ומוטה אך לכיוון אחד אפל וחשוך דכאוני ורדוד עד אימה.עשו חשבון נפש בשל מה הדמוקרטיה כיום קמה ומתגוננת ללא חשש ומורא ממהלכי השחורות מהשמאל ההזוי אשר אך מנסה להוציא את הרוח מממפרשי העם ולהשפילנו עד עפר בכל דרך ואמצעי.לשון הרע,הלשנה,שיתוף פעולה עם האוייב בשעת חירום אשר אנו נמצאים בה ועדיין נלחמים על קיומנו ממש.לא תזכה אותכם באף נקודת זכות.וזה לא אומר שהכל מושלם בקרבנו.אך המגמתיות המתמשכת שלכם הינה חולנית ומזיקה.שובו מדרככם הרעה ועשו את כל הנדרש למען אחדותו של העם,ולא ליצור פירוד ושנאה בתוכנו.בהצלחה ,שבת שלום.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
אתה מרמה את עצמך ואותנו .
  ישמעאל   25/11/11 08:17
ראשית , בוא נהיה כנים . התמונה הזו שמוצגת בכתבה היא מהתיכון או מהצבא ? אם אתה רוצה להיות אמיתי ושנאמין לך , ראשית תציג תמונה עדכנית ולא איזה יפיוף משנות העשרה . שנית , כשהיית בתקשורת לא היית שמאלן ? ושני הליצנים הזקנים שהשתתפו איתך בהצגה בערוץ 10 הם לא שמאלנים ידועים ? לא היו ידיעות מלוכלכות על אנשי שמאל שהסתרם ? כמו שהתאמצתם להבליט ולנפח כל מעשה שטות בימין ? שני הליצנים בערוץ 2 השמן והרזה שמופיעים כצמד בערבי שבת אחד שמחשיב עצמו כפרשן צבאי אבל מסייע לעמיתו השזוף , אלה לא שמאלנים שרופים ? שלא לדבר על מגישי החדשות בפריים אחד הבן של והשנייה שמביטה עלינו מזוית עינה ? ואלה מערוץ 10 , פרשן לענייני ערבים והמשקפופר לא שמאלנים ? תפסיק לקשקש לנו בשכל ! רק מפלגה בסגנון כמו שלך מאפשרת לשכמוך להיות דובר מטעמה . אולי תדבר על איכות הסביבה , יותר מתאים לך ושם דבריך יותר נכוחים .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
הוא לא מרמה! הוא סתם דפוק בראש
  רחב הזונה   25/11/11 15:43

הוא לא מרמה! הוא סתם דפוק בראש. עצם העובדה שהוא חושב את מה שהוא אומר זו העדות שמשהו אצלו בראש דפוק.

לעניין הסמון ונאג'נדה שלהם: רק תחשבו על כך שהסמול מאמין שהערבים/המוסלמים מוכנים ומתכוונים לשלום אמת עם מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית ואפילו רק מדינת ישראל מוכיח או שמעולם לא קרא ולא שמע על דברי מוחמד בקוראן הארור המחייב להשליט את האיסלם בחרב ככתוב "דין מוחמד בסייף". ועוד כי האדמה שעליה קיימת מדינת ישראל היא אדמת הקודה המוסלמי.

אז כך: ניצן הורוביץ תלמד: או שתתאסלם ותוכל להמשיך לחיות, והפתרון לבעיה השניה היא שאת מדינת ישראל תצטרך להעתיק למקום אחר בתבל.

סמולן הזוי, עד שלא תתפקח לא תהיה מסוגל להבין באיזו מציאות אתה חי! ואתה חושב שלסמול מותר להכפיש לסרס ולשבש את האמת.
אם דוברי אמת אתם ממה אתם חוששים?

ומי כאן הזונה?
כתוב תגובה ל- רחב הזונה
3
תגובה
  צנחן   25/11/11 08:33
איזה צדיק ....... ה"תום" נוזל מכל פסקה במאמר של חה"כ הורביץ.
כתוב תגובה ל- צנחן
4
בית
  מני הזועם   25/11/11 08:33
המשפט לא שמאלני, התקשורת לא שמאלנית,ואתה בטח לא הומו, אתה סתם שמאלן מתרומם.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
5
מה שרואים משם, לא רואים מכאן
  אליק א.   25/11/11 10:00
מאמר צפוי ממי שנמצא בקצה השמאלי של המפה ופרצוף טמון בכרית.
כתוב תגובה ל- אליק א.
6
אין מה להוסיף. הוכחה שהעובדות
  לא חשובות לשמאל   25/11/11 10:11
כתוב תגובה ל- לא חשובות לשמאל
7
השיטה לעורר תוקפנות
  ידידי   25/11/11 10:15
הצרך המזוכיסטי של ניצן ושכמותו מזמין תוקפנות ומבצע זאת בתוקפנות מתוחכמת. זה כל הסיפור ,ואם תגובה 4 כבר עשתה לך את זה אז בא לזיון גואל.
כתוב תגובה ל- ידידי
8
עובדה
  יואל ק   25/11/11 10:52
כותב המאמר זה , הביא לידיעת הציבור , את רדידותו האינטלקטואלית , וכיצד קיים אצלו עיוות מוחלט בראיית המציאות האמיתית כפי שהיא !!!. וכעת לעובדות : 1. עובדות , לעולם , אינם נופלות בתחום האפור ! , עובדה היא עובדה , נכונה או שאינה נכונה !!!!. עובדה נמצאת בתחום האפור רק כאשר אינך בטוח שזוהי אכן עובדה !. לדוגמא : לקרוא לארגון " ארגון לזכויות האדם" הוא ציון עובדה שיקרי !!! ארגון זכויות האדם הפלשתינאי הוא ציון עובדה אמיתי !!!!. 2. כותב המאמר , חושש , שאפילו , אם מישהו כתב , או אמר , או פירסם דבר , "בלי כוונה" , עלול להיתבע ! ובכן , אין דבר כזה בלי כוונה !!, יש עובדות בלבד ,ויש אמת בלבד !!!. ידועה האמרה : : "הדרך לגיהינום רצופה כוונות..." . 3. על כל אדם , מן היישוב ומחוצה לו , וכן אמצעי התקשורת , להיזהר בלשונם , עליהם להימנע מאמירות שנויות במחלוקת , ובמאמרי דיעה , ועליהם להיצמד , רק לאמת , ורק לעובדות , וזאת לאחר שבדקו אותם היטב היטב !!!. 4. כותב המאמר מציין עובדה , ומפנה אתנו הקוראים , ל"מחקרים רבים" שנעשו בעולם , שעסקו בעניין עליו הוא כותב ! . על איזה מחקרים הוא מסתמך , שיתן דוגמא אחת לפחות של מחקר כזה !. חוששתני שהוא ממשיך כהרגלו לא להיות אמין !. 5. הציבור רוצה תקשורת אמיתית , תקשורת חושפת , ותקשורת המטפלת בשחיתויות !. אך הציבור אינו רוצה תקשורת ה"מטפלת" , באנשים , עם כח ובלי כח , אין צורך ב"טיפול" של התקשורת באנשים שלא ביקשו את "טיפולה" !!!. 6. אנשים בעלי הון אינם פושעים , כמו שהטייקונים אינם פושעים , ואין צורך ל"טפל" בהם כלשון המאמר , אלא אם כן יש חשדות למעשים בלתי חוקיים , אך לא ולא ל"חפש" אותם , בעמצעות עיוות של ראיות , באמצעות פירסום חצי אמיתות , או "לבשל תבשיל" מכוון כנגד אדם , או קבוצת אנשים , אך ורק בשל כך , שדעותיהם או תרבותם , "אינם מייצגים" את דעותיו של העיתונאי !!!. 7. אכן החוק מנסה לעשות חינוך מחדש לאותם אנשי תקשורת , אשר נתנו חופש בלתי מוגבל , ללשונם , ולעטם , ובאמצעות חוק זה , התקשורת תהיה יותר אחראית , יותר אמינה , יותר צודקת , ובסופו של דבר , תעשה את עבודתה כפי שהיא אמורה לעשות זאת בעצם מהותה . ולא כל איזה בן של.... , או חבר של..... , ייתן לעצמו דרור , לפגוע , להעליב ,ולהשמיץ את כל מי שהוא רוצה , מבלי שייתן את הדין על כך !!!. זו היתה תגובתי על קצה המזלג , כדי להפריך את כל המאמר שלך ! אני באופן אישי , ולדעתי רובו המוחלט של הציבור , איננו מאמין לשום מילה שלך !!!. אני גם חושב , שגם אתה בעצמך לא מאמין למה שאתה אומר או כותב !!!.
כתוב תגובה ל- יואל ק
9
חדל משקריך ונראה אותך תובע חרד
  התקשורת שמאלנית   25/11/11 11:35
כתוב תגובה ל- התקשורת שמאלנית
10
משהו שלמדתי על השמאלנים
  שכותבים כאן   25/11/11 11:36
הם נהנים לזרוק לכאן כל זבל אפשרי, הכל בכדי להתסיס אתכם, המגיבים. יואב נותן להם במה כדי שלא ייטען כנגדו על חד צדדיות. תפקידכם כמגיבים - להתעלם מכל כתבה או מאמר של איש שמאל בעיתון ימני. מה מסובך להבין? להתעלם. לא להגיב. תגובות זה רייטינג, רייטינג זה כסף מפרסום, על זה יואב לא יכול לוותר. אם אין תגוביות, אין רייטינג - אזיי יואב יוותר על מאמרי שיטנה מהשמאל.
כתוב תגובה ל- שכותבים כאן
להיפך
  אנונימי   25/11/11 12:41
לדעתי דווקא חשוב מאוד להגיב ולחשוף את הצביעות והשקרים של הסמול.
לקח לי הרבה זמן להתגבר על שטיפת המוח של התשקורת -- להפסיק להרהר אולי בכל זאת יש משהו בטענותיהם ולראות את הסמול כפי שהוא: אנטישמי. מהאנטישמיות נגזרות כל שאר הרעות, כמסורת האנטישמיות לאורך ההיסטוריה: שקרים, סילופים, דמגוגיה, הצגות מעוותות, עידוד אלימות -- כולם כשרים כדי לפגוע ביהודים (בישראל נגד נושאי דגל היהדות: כיפות סרוגות, חרדים): "לעלות על עפרה בטנקים", "בארסנל של צה"ל חסר התותח הקדוש".
אז אנא, המשיכו לחשוף בטוקבקים את הצביעות והשקרים עבור אלו מבינינו שעדיין לא הפנימו במלואה את הרעה החולה הזאת שנקראת "סמול" ובצביעותה האינסופית קוראת לעצמה "שמאל". זהו חיסון נפשי לאלו מבינינו שעדיין לא פיתחו עמידות למזיק הזה.
כתוב תגובה ל- אנונימי
11
רק הומו שמאלני
  רונן גולדשטיין   25/11/11 13:49
מסוגל להיות כזה צבוע ולטעון שהתקשורת איננה שמאלנית.
מי שטוען שהעמדות של התקשורת אינם שמאלניות,רק מעיד על עצמו כמה הוא באמת שמאלני קיצוני כשהוא מחשיב את עמדות התקשורת של היום לימניות.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
12
התקשורת ובתי המשפט
  אביעד שו   25/11/11 14:39
התקשורת ובתי המשפט לא שמאלנים כמו שאתה לא הומו וכמו שאני מלכת אנגליה חח
כתוב תגובה ל- אביעד שו
13
אם חוזרים על שקר הרבה פעמים
  הוא נקלט כאמת   25/11/11 14:54
כמה אפשר ? ולאיזו רמה אפשר לרדת ?
כתוב תגובה ל- הוא נקלט כאמת
14
מנה מגישים תומכי ימין בערוץ 10
  שאלה למר הורוביץ   25/11/11 18:24
בגלי צה"ל?האם זה שהחליף אותו בערוץ 10 הוא מזן פוליטי אחר?(שאלות רטוריות-התשובה ידועה לכל)
כתוב תגובה ל- שאלה למר הורוביץ
15
שמעת פעם בגלי צהל קריין ימני?
  אתה מקשיב למדיה?   27/11/11 00:14
אתה מכיר בטלויזיה מישהו שאיננו שמאלני ? אני מקווה שאתה מתבדח ניצן ,אחרת אתה בבעיה לא רק אם הבנת הנקרא,אלא גם הבנת הנשמע, בהנחה שאתה איש ישר
כתוב תגובה ל- אתה מקשיב למדיה?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il