s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קים איל רבין
מאת: חן בן אליהו  |  21/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השוואה מטופשת של בן אליהו
  זלמן שני   21/12/11 16:39
הכותב חן בן אליהו, מכנה את יצחק רבין "..אוויל משריש.." , ומשווה בלעג את הצער על הרצחו , לבכי המאורגן וההזוי של העם הקוראני המדוכא ורעב בגין מותו של הרודן הפסיכופט הצפון קוראני. נו , רק "אוויל משריש" ואידיוט מושלם כמו בן אליהו, יכול להשוות על צער בגין הרצחו של ראש ממשלת ישראל הדמוקרטית ,שר ביטחון ורמטכ"ל צה"ל בעברו , לצער המוזר וההזוי של עם רעב ומדוכא בצפון קוריאה, על מותו הטבעי של שליטו הרודני ואכזרי שדיכא את עמו והרעיב אותו, במדינה טוטליטרית עם שילטון של חבורת פסיכופטים. נו , עכשיו השתכנענו בעקבות ההשוואה הזו, שמצבנו כאזרחים בתקופת רבין , היתה זהה למצבו של העם הצפון קוראני בתקופתו של המנהיג הפסיכופט הזה שנפטר !. מעניין למי בדיוק מכוון בן אליהו את מאמריו ? האם הוא סבור שהקוראים באתר הם אספסוף של מפגרים שניתן כך להשפיע עליהם ?. נ.ב. לא הייתי ממתלהבי רבין בזמנו ולא בחרתי בו , אך יש גבול לכל טימטום והסתה ושנאה של אדם כלפי מנהיג פוליטי שהוא מתנגד לו , הלא כן ?
כתוב תגובה ל- זלמן שני
לא הבנת את ההשוואה
  אחת שיודעת   21/12/11 19:58
זלמן אתה מעיד על עצמך שלא הבנת את דבריו המחקימים של בן אליהו
כתוב תגובה ל- אחת שיודעת
אני לא הייתי בכיכר
  רינה ירקוני   21/12/11 20:04
במי שנמנתה על נוער הנרות הפוטנציאלי, גם אז לא הצלחתי להבין את התופעה המוזרה/ הזויה של בני נוער מייללים בכיכר זה היה ניראה כמו מין טרנד דיכאוני האופיני למצבי רוח של נערים ונערות מתבגרים שאיפשר להם לחוש איזו תחושת שייכות למשהו שעינך הרואות התפוגג לו ונעלם כמו ילדי הפרחים עוד אפיזודות רומנטיות השייכות לזמן ומקום והלך רוח וכמו בועות סבון עפות עד שמתעיפות/מתפוצצות. בן אליהו בסיגנונו החריף פשוט האיר לכבוד החנוכה את הסיטואציה , כן ההזויה שהייתה אז. ישר כח לו
כתוב תגובה ל- רינה ירקוני
אכן,לא הייתי ממהר
  רונן גולדשטיין   21/12/11 20:29
להשוות את רבין לקים גונג איל,אבל לגבי ההסתה והשנאה שאתה מדבר עליה,לשמאל הישראלי אין מתחרים בשנאה הסתה דמגוגיה וניצול של השליטה בתקשורת בכדי להסית את העם ע"י פרופוגנדה אנטישמית נגד הימין ומנהיגיו בישראל.
ראינו זאת היטב אתמול בהשוואה שניסה השמאל האנטישמי לעשות בין נתניהו וקים ג'ונג איל בגלל מה שאמר דן כנר על נתניהו באזכרה לנספי השרפה בכרמל. אז לפני שאתה ממהר לדבר על מי מסית ושונא,הבט היטב על השמאל הבולשביקי והאנטישמי פה בתוך הבית פנימה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
התייחסות לרונן גולדשטיין
  זלמן שני   21/12/11 21:31
לא שמעתי על ההשוואה בין נתניהו למנהיג הקוריאני בעקבות הטקס בכרמל , אך אם זה נכון , הרי גם השוואה זו מטופשת ומסיתה ומי שהשווה כך , הוא מטומטם ומסית כמו בן אליהו וגם הוא כנראה מתייחס לשומעיו כאל חבורת מפגרים. תסכים איתי רונן , שיש גבול לדמגוגיה הזו שרק מלבה שנאה ומדנים בין אזרחי ישראל , על רקע מחלוקות פוליטיות.
כתוב תגובה ל- זלמן שני
בן אליהו
  איפכא מסתברא   22/12/11 12:41
בן אליהו הוא מגעיל חסר בושה שיהפוך כל נושא לנושא להתרפסות לפני השליט הכל יכול ביבי הגדול. אני תמהה איך עןד לא מכנים אותו כך באופן רשמי כמו אלכסנדר הגדול וכו איך אתה לא מתבייש להשוות את רבין לשליט הצפון קוריאני. אתה חי בצפון קוריאה בשמן רבין היה משהו דומה לצפון קוריאה זו היתה התקופה הכי טובה לחיות בארץ מאז שנולדתי!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא
איפכא תירגעי
  ראובן כהן   22/12/11 13:26
שבי רגע, קחי כוס מים ותירגעי. מאמר חשוב מאוד של בן אליהו, מעמיק ורציני. הסגידה שלך לרבין, מזכירה לי איזה נערה צפון קוריאנית. רובוטית שכמותך!
כתוב תגובה ל- ראובן כהן
הסגידה שלך
  איפכא מסתברא   22/12/11 14:46
לביבי והנאה שלך לרבין מעידה או על כך שאתה עובד כטוקבקיסט מטעם או שאתה בדיוק רובוט משומן ללא מחשבה עצמאית משלך
כתוב תגובה ל- איפכא מסתברא
2
מעולה
  יוני הגדול   21/12/11 17:02
עוד מאמר מעולה של חן בןאליהו! ישר כוח!
כתוב תגובה ל- יוני הגדול
3
"לרובוט צפון קוראני" שכל בישבן
  פועה   21/12/11 20:16
יותר מלקנאי ימני ישראלי מטומטם בקודקודו.
רצח רבין היה פעולה בזויה ואכזרית של הימין הקיצוני במטרה אחת! לעצור את תהליך אוסלו.
רבין היה בדרך "להלבין" בהסכם כולל גם את ההתישבות היהודית שמחוץ לגבולות 1967.
תהליך אוסלו חובל ע"י שותפות שטנית, בין קנאי הימין הישראלי לקנאי הפלסטינים. ההסכם חובל אבל כנראה שלא נהרס.
הרצח הזה פגע קשות בעתיד ההתישבות היהודית ביו"ש.
הרצח הזה הבהיר במכת ברק, עד כמה ההתישבות הזאת הפכה מסוכנת לעתיד מדינת ישראל.
אם קודם לרצח המנהיג, רבים בשמאל ובמרכז ראו במתישבים סוג של אידיאליסטים, בא הרצח הזה והציג אותם במלוא סכנתם.
הימין ברוב יהירות סרב לקבל אחריות שילוחית על הפשע ואף טרח כמוך, להצדיק אותו! ובכך חתם את הגולל על עתידה של ההתישבות והפך אותה לבעיה קשה ולמטרד.
נתניהו מבצע היום מאונס את מה שרבין צריך היה לבצע מרצון.
הסכם אוסלו הביא לזה שהיום הפלסטינים ביו"ש זנחו במוצהר את דרך הטרור ועברו לפעילות דיפלומאטית.
דחית הסכם אוסלו ע"י הימין המטומטם וקצר הרואי שלנו, גרם לכך שהפלסטינים בדרך להכרה בין לאומית במדינתם, מבלי שיתנו בתמורה דבר משמעותי לימין! לא הכרה , לא ויתור על זכות השיבה ולא סיום הסכסוך!
כך אבד הימין העיקש והטיפש את הנכס החשוב ביותר שהחזקנו בידינו להשגת השלום.
דחית הסכם אוסלו ע"י הימין האטום, הביאה לכך שהיום הטרור ביו"ש הוא כולו טרור יהודי! חזרו לחיינו האצ"ל והלח"י הפורשים של טרם המדינה.
לפני שטיפוס כמוך, לועג לעם הצפון קוראני באבלו, הבט במראה ותראה ניבט מולך שוטה סומא, שהביא בטמטומו אסון על התישבות יהודית בת עשרות שנים.
כתוב תגובה ל- פועה
עדיין לא ברור ההגיון של אוסלו
  יריב דה בוטון   22/12/11 01:23
פועה מגינה שוב בחירוף נפש על הסכם אוסלו. אבל עדיין אינני רואה את התימוכין שיש באמתחתה לטענה ש(הוד רוממותו) רבין יכול היה להביא לתוצאה יותר טובה. תזכורת קטנה: לא בתקופת נתניהו התפוצצו האוטובוסים. גם בתקופת האדריכלים המהוללים של הסכמי השלום המושלמים, לא השגנו אפילו את סילוק הסעיף של השמדת ישראל מאמנת אש"ף. כל כמה שאני מצליח לראות - זו הייתה תגובתו של נתניהו לבלון הניסוי שהפריח ערפאת בארועי מנהרת הכותל - שהעמידה את הדיקטטורה הרצחנית החדשה שיצר רבין במזרח התיכון החדש, על מקומה (כן, ברור שלא שכחנו את מר פרס), והתעקשותו של נתניהו, לא לאפשר לאש"ף להמשיך במסלול ההתחמשות הפרוע שאיפשרו רבין ופרס. אילו, לא היו קצרי הרואי הללו - רבין, פרס, ביילין, שריד (בשותפות עם צדיקים כגון גונן שגב ואחרים) מביאים לפה את האירגון שפועלו היחידי "למען פלסטינים" הוא לשחוט יהודים (בריצתם להשיג השיגים על הנייר) - אלא ממשיכים את תהליך מדריד, שניסה לרתום את אנשי הקהילה האזרחית המובילים מתוך תושבי יש"ע - כי אז, דמוקרטיה אזרחית פלסטינית הייתה הסימן הראשון לאביב ערבי טוב ומועיל. בעצם, מה שלימדו רבין ופרס את העולם כולו: הטרור משתלם!
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
לפועה רבין האמיתי רצח 17איש
  ירדנה   22/12/11 07:16
חפים מפשע ניצולי שואה לאחר שהניפו דגל לבן ורבין הצדיק לא רק שלא ביקש את סליחתם עד יום מותו אלא התגאה נתתי להם בגב
ב. אתם קבעתם שהימין רצח הסתתם ומסיתים עד היום נגד הימין מי קבע שיגאל עמיר הוא ימין ?אתם קבעתם כי רציתם להסית נגד הימין יגאל עמיר הוא ימין כמו צביה גרינפלד החרדית שהתפקדה למרץ והיתה חברת כנסת תקופה קצרה במרץ האם כל חובש כיפה הוא ימין? יגאל עמיר עבד צמוד עם הפרובוקטור שמפניה שאותו הפעיל השב"כ בחסות השופטת בייניש שנתנה אישור להסתה שלו נגד הימין למרות שהוא השתולל ועבר גבולות ובמקום לרסן אותו היא עודדה אותו בכך ששיחררה אותו כל פעם שהובא לפניה
לגבי הרבנים שהתקשורת פימפמה לנו עם דין רודף אפוא הם? אם היו כאלו? למה לא נעצרו ? סתם הסתה פרועה . הפכתם את רבין עם חשבון הדולרים לצדיק רק לא סיפרתם שזה חשבון משותף כי אשתו לא עבדה והיה אולטימטמום של אהרון ברק השופט או שאתה מתפטר או שאתה עומד לדין אז הוא העדיף להתפטר במקום לעמוד לדין הצדיק הגדול הפכתם אותו לאליל .
אנשים פחדו ומפחדים להגיד מילה נגד האיש שהשמאל סוגד לו כי אחרת ייעצרו וזה אותו פולחן אופי כמו שיש בארצות שכופים עליך את דעתם אסור לך לחשוב אחרת אכן מדינה לתפארת שכל מה שזכור לי ממנו עישון כבד בשרשרת ושתייה חריפה
כתוב תגובה ל- ירדנה
שוב את מתחילה עם השקרים?
  רונן גולדשטיין   22/12/11 18:52
הימין לא היה צריך לרצוח את רבין בכדי לעצור את תהליך אוסלו. חודשים רבים הוביל נתניהו בכל הסקרים על פניו של רבין,ואם היו נערכות בחירות רבין היה מסולק בבושת פנים.
רבין ידע זאת היטב,ולכן החל עם ההסתה שלו נגד הימין בכלל והליכוד בפרט. (פרופלורים,לא מזיזים לי,אני ראש ממשלה של רק חלק מהעם וכ'ו) רבין נתן את ידו למעשה נפשע ובלתי דמוקרטי בעליל,כשאישר לשב"כ להפעיל את הפרובוקטור אבישי רביב שהפיץ את תמונותיו במדי קצין נאצי,והכל בכדי להבאיש את הימין. אז לפני שאת בוחרת להיות בולשביקית פועה,קראי בעיון את דו"ח ועדת שמגר,ואולי מהלך כזה ישכנע אותך שצריך להפסיק להשתמש בסיסמאות בולשביקיות מבית היוצר של השמאל הפאשיסטי - בולשביקי,ולהתחיל לדבר אמת למען השם.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
4
עוד נקודת דימיון: השליט נרצח
  חשדנית   21/12/11 20:54
בידי גורמים בשלטון. אין לי ספק שקים ג'ונג איל הורעל בידי מתנגדיו-חבריו לשלטון. לא ברור מה הסיבה לרצח, אבל לדעתי ייתכן שיש קשר להסכמה שלו לוותר על תכנית הגרעין של צפון קוריאה בתמורה לכמה טונות של מזון אמריקאי....
כתוב תגובה ל- חשדנית
5
עידן יוסף וחבריו מפיצים את
  ניחוח הסיקיריקים   21/12/11 21:05
תורתם הסהרורית
כתוב תגובה ל- ניחוח הסיקיריקים
6
לכותב - אומץ מיוחד וסגנון חזק
  מב"י   22/12/11 00:13
לחן בן אליהו - חן חן על האומץ הנדיר ועל הסגנון החזק והמיוחד כזה השייך לכותבים בשעת כעסם ותסכולם ממצב בלתי מובן ובלתי נתפש...אני תומך בכל מה שכתבת: בצדק כתבת!!!
אומץ כביר מעין זה גם הוכיח מנהל האתר יואב יצחק שאיפשר למר חן בן אליהו ולאחרים לפרסם את כתבתם ללא צנזורה.
בהזדמנות זאת גם אני מודה ליואב יצחק שאינו שם מחסום על התבטאויות בוטות וכעוסות של קוראי האתר הנאמנים NEWS 1!
כתוב תגובה ל- מב"י
מצטרף למב"י
  צבי לביא   22/12/11 10:29
חותם על דבריך.
כתוב תגובה ל- צבי לביא
7
עידן העדר .
  ישמעאל   22/12/11 08:14
הצעירים בישראל אוספים לחיקם מנהגים שמקובלים מבחינתם בחברה , מאמצים אותם אל ליבם כלזמן שהם in ואחר שוכחים מהם עד למנהג ה - in הבא . כך קורה בדיסקוטקים ההמוניים , כך קורה ש בשתיית האלכוהול , כך קורה באופנת הביגוד , האיפור והתספורת וכך קרה גם בכאילו "התאבלות" ברצח רבין . מצלמות הטלביזיה הסתובבו בשטח וכולם רצו להיות in או לפחות לזכות באיזה צילום טלביזיוני . קח לך ארועים כמו פסטיבל ערד או הגמר של כוכב נולד או , הארועים המאורגנים בחוף ניצנים . כל ארוע כזה כשהוא מלווה בפרסומת טובה מקדימה באמצעי התקשורת גוררת אליו המוני בני נוער . כך צריך לראות גם את העדריות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אם כך יש להצטער על הנוער
  רינה ירקוני   22/12/11 21:38
אם כי מהכרותי עם כמה וכמה מהם הייתי ניזהרת מלהכליל אותם או להתיחס אליהם כאיזו דבוקה. יש בהם רציניים ואחראים . אני חושבת שהם פשוט מאוד צמאים צימאון כביר לחיבור אמיתי ושייכות וכן לאומיות שהפכה עם השנים למושג קצת מוקצה כאן. הנוער המיסכן בחלקו שסובל משעות יתר עם המדיה לסויה ופחות מידי עם הוריו ומשפחתו. כמה חבל....
כתוב תגובה ל- רינה ירקוני
8
מי שדיבר שרה בגנות רבין המת ..
  אבי געזונט   22/12/11 10:37
במשך מספר שנים לאחר הרצח, היה יכול למצוא עצמו מאחורי סורג ובריח בעוון הסתה לרצח.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
9
תגובה
  צנחן   22/12/11 18:01
מאמר מחכים וקשה.
כתוב תגובה ל- צנחן
10
בן אליהו-
  כמה רוע   22/12/11 18:15
יש בך.רשע שבעולם.
כתוב תגובה ל- כמה רוע
לגמרי- לא יאומן, אין מילים.
  גילה פ.   22/12/11 20:41
כתוב תגובה ל- גילה פ.
ללקק את האצבעות
  בן הארץ   22/12/11 21:54
גם אם ההשואה מדוייקת או מתריסה, נפלא שקיבוצניק לשעבר חובט ללא רחם ברשעי הסמול, ומותירם גונחים "כמה רוע..."
כתוב תגובה ל- בן הארץ
כן נכון
  גילה פ.   22/12/11 23:01
קיבוצניק לשעבר, קראתי את הכתבה שבה הוא
מאזכר את הקשר בינו לבין הקיבוץ.
אגב, בעניין לחבוט, היום שמעתי ש"זו
ארצנו" מגישה תביעה נגד קבוצה בפייס בוק
אשר קראה להם "זו ארצנו-פשיסטים". מעניין
שאין באתר הזה אף אזכור לתביעה הזו.
האם זה בגלל שבין היתר הכותב בן אליהו
פרסם כאן את מאמרו "חוקי נירנברג-זה כאן"?
כתוב תגובה ל- גילה פ.
הכוונה כמובן לאם תרצו
  גילה פ.   23/12/11 02:24
כתוב תגובה ל- גילה פ.
11
ראובן כהן
  רינה ירקוני   22/12/11 21:31
התגובה שלך להיפכא שיעשעה אותי עד מאוד
כתוב תגובה ל- רינה ירקוני
12
תגובה
  הסטלן הנודד   3/01/12 14:01
כל הכבוד מאמר נכון ולעיניין!! תמשיך כך ואל תפחד מתגובו של שמאל
כתוב תגובה ל- הסטלן הנודד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il